IKLAN BERBAYAR

Thursday, March 29, 2012

SELANGOR BANGKIT : EXCO AGAMA LEPAS TANGAN.

 hasan ali naik angin dengan sikap kalid gagap yang menyerahkan isu perihal murtad kepada keluarga yang terbabit.

di tangan kali ada kuasa pencegahan namun macam biasa kalid nampak tidak berminat untuk mencari jalan penyelesaiannya.

inilah bahana bila amanah itu diberikan kepada orang yang bukan bidangnya.

apa komen kalid gereja mengenai perlantikan kalid gagap yang mengambil portfolio agama menggantikan hasan ali. 
kong kali kong..penyangak sokong penyangak.

28 comments:

Anonymous said...

Anwarmelentingpasal isuIsrael

Oleh MOHD. ASRON MUSTAPHA mohdasron.mustapha@utusan.com.my

KUALA LUMPUR 28 Mac - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi hilang punca apabila kenyataan beliau yang menyokong segala usaha untuk menjamin keselamatan Israel dibangkitkan di Parlimen.

Anwar yang berang apabila kenyataannya itu ditafsir sebagai menyokong keganasan Israel ke atas penduduk Palestin oleh Timbalan Menteri Luar, Datuk Richard Riot Jaem mengugut akan mengambil tindakan jika terus 'difitnah'.

Bagaimanapun, ketika dicabar Datuk Abdul Rahman Dahlan (BN-Kota Belud) mengapa tidak mengambil tindakan undang-undang ke atas The Wall Street Journal (WSJ) jika benar kenyataannya menyokong keselamatan Israel adalah fitnah, Anwar membisu.

Sebaliknya, Ketua Pembangkang itu berterusan cuba untuk menegak benang basah apabila berkata, kenyataan beliau telah diputar belit oleh media arus perdana demi tujuan politik.

TETIBA KHALID SAMAD BANGUNG. BELA BIDAK YAHUDI NI..PUYUHHHH. NI AHLI PKR KA PAS KA..

Anonymous said...

Anwar Kena BOO di Bukit Katil, Melaka

Anwar Ibrahim diboo ‘Anwar Pandi Kutty’ oleh ratusan pemuda ketika beliau sedang berceramah di Bukit Katil, Melaka semalam.

Anonymous said...

Adui, mesti blog politik tak laku, la ni nak tukar jadi blog lucah seks.
Ptuihhhhh..Sial betul.

Anonymous said...

Anwar Kena BOOOOOOO di Bukit Katil, Melaka

Anwar Ibrahim diboo ‘Anwar Pandi Kutty’ oleh ratusan pemuda ketika beliau sedang berceramah di Bukit Katil, Melaka semalam.

Anonymous said...

itulah puak pkr sendiri buat cerita lucah sendiri marah - tapi marah kat umno gak ... mentaliti orang gila ....

Anonymous said...

Pencacai sewel sila tinggalkan PC anda. Mak panggil balik makan nasi..!!! Petang nanti jgn lupa beli goreng pisang kat simpang ok!?

Anonymous said...

DAH IDOLA2 KORANG DALAM PAKATAN DOK ASYIK MELUCAH, MAKA DIKELUARKAN LA BERITA LUCAH TU..KAH KAH KAH

Anonymous said...

Biasalah puak Penipu Rakyat ni, mereka mana tahu buat apa pun, mereka hanya mengejar kuasa saja, yang lain semuanya disalahkan kepada orang lain, mereka lepas tangan, hanya jawatan saja yang mereka hendak, tanggungjawab dibebankan kepada orang lain, dah biasalah sangat puak Penipu Rakyat ni, mereka hanya tahu mencetuskan isu, menimbulkan masalah, menggugat keamanan, merosakkan ekonomi, menjahanamkan perpaduan, melingkupkan pemikiran rakyat jadi biadap, kurang ajar dan tidak berakhlak, lepas itu Penipu Rakyat ini akan salahkan pihak lain, selalunya UMNO lah yang jadi mangsa untuk dituduh sebagai itu dan ini sedangkan dalang segala permasalah itu adalah Penipu Rakyat.

Kepada Penipu Rakyat, jangan harap aku nak undi korang, kalau korang kata Barisan Nasional teruk, Penipu Rakyat lagi teruk, keji, hina dan tidak bermaruah, korang memang tak guna, bukti bersepah-sepah menunjukkan Penipu Rakyat memang tak guna, jahat, kurang ajar, promosi budaya liar, merosakkan keamanan, menjahanamkan ekonomi negara, merosakkan perpaduan, melingkupkan pemikiran rakyat melalui ceramah hasutan jahat korang tu, dah serik dah dengan Penipu Rakyat ni, kalau dulu ada jugalah kesian kepada mereka terutama PAS, tapi sekarang tidak lagi, boleh blah la, kepada PAS pergi jahanam dengan korang, tok guru pun kaki kelentong, putar belit sana sini hingga ummah jadi keliru, blah la, dasar penipu, dasar perosak masyarakat. Pakatan Rakyat dasar komunis, tak guna dan macam mangkuk hayun, dasar perosak dan pemusnah masyarakat dan negara.

Anonymous said...

la apasal.aku xtahu aku pun nak tolong gelak jugak'..bila dia mai mana mcm kita nak tahu.. boleh every body tolong update mana beliau pegi...

so team GAP kat sini BULEH WAT TINJAU AN UTK GAPPP dan tambahkan team gelak...yehaaaaq!!!

ok tak support la sket

Anonymous said...

Lihat satu lagi politik murahan dan gula-gula penipu oleh Penipu Rakyat:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9196-pemuda-pakatan-tawar-mansuh-auku-ptptn

Ingat tak lagi isu Kampung Buah Pala, janji Anwar, 2 minggu lepas menang di Pulau Pinang, penduduk akan dapat balik tanah mereka. Tapi bukan setakat dua minggu, 2 tahun pun tak dapat juga, akhirnya rumah-rumah penduduk dirobohkan begitu saja.

Begitu juga dengan janji Penipu Rakyat di Selangor, lepas menang di Selangor pada PRU 12 dulu, sewa rumah kerajaan akan dikurangkan, tapi lepas menang sewa rumah kerajaan dinaikkan 100%, sudahlah itu, penyelenggaraan tak dibuat dan penduduk dibiarkan menderita.

Penipu Rakyat dalam bab gula-gula penipu memang mereka 'pakar', janji bukan main manis punya, tapi lepas menang habis semua busuk sampai termuntah sajalah.

Jahui Penipu Rakyat komunis yang suka berjanji manis tapi lepas menang jadi busuk macam telur tembelang. Blah la dasar Penipu Rakyat perosak negara dan perosak masyarakat.

Otak geliga said...

kalau beginilah gaya pemerintahan ISLAMIK ala PR....x lama dah Islam di Malaysia....x lama dah

nak harapkan PAS????....huishhhh jgn buat lawak & cari penyakit.....PASlah parti no WAHID yg melacurkan Islam ikut kehendak politik

kalau pasai Islam, PR ni mmg PABO!!!...mmg PABO!!!...x boleh diharap...piiiirah...hehehehe

Servant of God said...

Si Kalid Gereja nih sedar tak, orang sudah cukup benci dengan dia nih?

Aku tgk muka dia pun aku nak meludah.

Cara dia anggap semua orang kat dunia ni bodoh macam dia cukup membakar hati aku.

Sundal punya manusia.

Anonymous said...

GAP minta siasat tuduhan ini,

http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/9195-tuan-rumah-sidang-gas-dunia-msia-rayu-israel

Surat yang dinyatakan dalam Harakah ini hanya ada tandatangan saja, tapi tak ada nama penyain pun, sekadar jawatan saja.

Anonymous said...

ANCAMAN MURTAD!!!!!!!!!!.....punca sebenar..

sistem pendidikan sekular

ideologi sekular & budaya jahiliyyah

media massa yang bercirikan materialisme & hedonisme..


sistem sosial, ekonomi & perundangan yang tidak syarie.....

APA YANG UMNO AMALKAN SEKARANG .. APAKH UMNO PUNCA SEBENAR GEJALA MURTAD MELAYU/MUSLIM KINI?

UMNO TAK BERHASRAT & MAMPU UNTUK BERUBAH DARI SEKULAR FEUDO-ASSOBIYYAH KEPADA ISLAMIS TULIN....

TOLAK UMNO = TOLAK MUNKAR =TOLAK RASUAH & MONOPOLI =TOLAK HIPOKRASI = TOLAK NIFAQ = TOLAK KHURAFAT= MAKSIAT= TOLAK MURTAD!!!!!!!!!!??

TANPA UMNO... ISLAM BERDAULAT! ALLAHU AKBAR X3....

Otak geliga said...

sapa2 nak tgk video ni silakan...tapi aku pasti pentaksub PAS akan menggeliat badan, telinga panassss, muka pucat, badan menggigiil & kemudian mungkin pengsan.....hehehe

silalah ke link ini...silakan kalau berani.....hehehe

http://gelombangkick.blogspot.com/2011/12/dr-asri-sudah-lama-nasihati-ustaz-budak.html

Otak geliga said...

Anon 6.17PM

oit...kau ni BUTA MAKLUMAT ke apa???....hahahaha

usaha mengislamisasikan struktur ekonomi, sosial, pendidikan, media massa, perundangan...senang kata secara holistik telah dijalankan sejak zaman berzaman secara istiqamah oleh UMNO

bukti terpampang DEPAN mata kau....hehehe...cumanya utk mendapatkan KESEMPURNAAN bukan kerja SILAP MATA.....tetapi usaha ke arah yg lebih baik utk menuju kesempurnaan adalah lebih mulia dari MEMBUTAKAN MATA, MENTULIKAN TELINGA, MENGERASKAN HATI, & MEMATIKAN NEURON OTAK hanya semata2 utk menafikan KEBENARAN yg terpampang di hadapan kita semua

org luar lebih tahu ttg kehebatan Islam di Mas berbanding kau....sayang seribu kali sayang.....kau dr zaman mana???.....slowwww sgt penerimaan maklumat....hehehe

Anonymous said...

Anon 6.17

TOLAK UMNO = TOLAK MUNKAR =TOLAK RASUAH & MONOPOLI =TOLAK HIPOKRASI = TOLAK NIFAQ = TOLAK KHURAFAT= MAKSIAT= TOLAK MURTAD!!!!!!!!!!??

TANPA UMNO... ISLAM BERDAULAT! ALLAHU AKBAR X3...

---------------------------

Tolak UMNO jadi kene sokong PAS ka?
PAS nak jaga agama Islam kat 2 negeri bwh PR pon xmampu..mcmana nak jaga Islam di Malaysia?
Akai ada ka?

Anonymous said...

Ikut pas lagi bertambah sesat..mudharat pas lebih banyak dari umno...PAS is dead...amiiiin

Anonymous said...

Tolak PAS tolak MUNAFIK..Selamatkan ISLAM

Anonymous said...

kau nk bangga apa lg dgn PAS..

TARAK STAND
TARAK KAPALA PEMIMPIN (gajah ada belalai tarak kapala)
TARAK KETEGUHAN PRIBADI
PAS YG SEBETUINYA NAK
DIPERJUANGKAN.

HARI2 dibusukkan ..berapa undi korang istimed hassaan ali dpt korangkan pada pas..agak2 la sket..
3juta 30 ooo. 10, Ooo iklan kat tv tu hoi...ramai tgk tu

Anonymous said...

Pas penakuttttttttttttt........
Pas pak turuttttttttttttttttttt.........
Pas hilang arah dan prinsip.....................
Pas mahukan kuasa................
Pas sama seperti parti lain yg gilakan kuasaaaa...........
muahmuahmmuah musangkaaaaaaaaaaaa

fairuzkhan said...

mesti la kalid geje ni support kalid gagap..coz bab agama ni mgkn dia blh makan kalid gagap ni.. biasa la dia kan pakar dalam semua agama..tp ngan tok hasan mau terlondeh underwear ko ya kalid geje.....piraaahhh!!

Anonymous said...

lari tajuk, pengkomen terus marah anuar brahim, peduli apa pd tajuk. malaysia nak ada PM KAKI JUBUR???
dah tua nak mampos, kalu kote masih nak mengatal, upahkan saje langau-langau tak kerja tu lancapkan kote bengkok siang malam, munkin otak anuar dapat hilang stres, makin banyak pendedahan kelakuan binatang yg disanjung bininya sebagai anugrah tuhan, podahh. ada otak gunalah baik-baik jgn putar satu alam.

Anonymous said...

bandingkan corak pentadbiran negeri dibawah PAS dari sudut program pematapan Islam & amalan tadbir urus negeri...... khususnya Kelantan walaupun banyak hak negeri didiskriminasikan oleh kerajaan pusat UMNO......... rakyat bekerja, berniaga, usahawan, berdikari..... kreativiti & inovasi ekonomi rakyat Kelantan berkembang tanpa banyak kerenah birokrasi.... seperti kerajaan UBN yang asyik dok minta ongkos/ komisen/rasuah peribadi dari para pengusaha/ kontraktor!

cuma rakyat kelantan amat bosan dengan kerenah tamak & angkuh para pemimpin2 umno yang berebut monopoli segala kontrak kerajaan persekutuan dikelantan ( mungkin ditempat lain pun perangai orang umno sekarang hampir sama kot?).... asyik2 syarikat milik ahli umno saja yang bolot projek2 kerajaan.... contoh syakt REDLAND.. yang gagal melaksana prjek JAMBATAN KEDUA SULTAN YAHYA tuu.... walaupun kontrak dianugerah tanpa tender terbuka dengan harga yang tinggi.... tu.. rakyat kelantan menanggung banyak kesulitan kerana kelewatan penyiapan projek ini... pemimpin2 UMNO kaya raya... UMNO gagal buat transformasi kembali kepada asas perjuangan asalnya...

UMNO sudah tidak relevan lagi dalam konteks perjuangan Melayu Islam hari ini...... ramai yang penyangak haprak & pengkhianat bangsa berbanding pejuang sebenar!

Allah & Rasul SAW menganjurkan kita umat Islam berhijrah dari memihak kepada golongan ahli munkar kepada golongan Islamis & pejuang keadilan...... mengapa kita hendak abaikan perintah Allah & Rasul ini semata2 menjaga kepentingan para pemimpin korup & zalim yang peralatkan UMNO, ISLAM, MELAYU & RAJA ???????

Pencacai UMNo akan putarbelit fakta seperti amalan mereka yang sudah2... bacalah utusan msia, berita harian, NST, the star, TV1,2, 3,..... .. merapu, mencarut........ Abaikan propaganda UMNO yang korup, fasik & zalim itu.......

Bye2 UMNO..... hijrah & bersatu bersama jemaah PAS sebagai alternatif masa kini!

Otak geliga said...

Anon 12.38AM

hehehe...jgnlah dibandingkan corak pentadbiran Islam & program pemantapan Islam antara UMNO & PAS....ia akan memalukan PAS sendiri

Pentadbiran PAS mmg tidak dinafikan GEMPAK dgn pentadbiran ala Islamis tetapi hanya GEMPAK dalam erti kata papan tanda premis, signboard, billboard & penampilan pemimpinnya....tetapi KOSONG dr segi pemahaman & pelaksanaan

berbanding dgn UMNO, perbankan Islam, Insurans bercorak Islamik, MIHAS, pembangunan infrastruktur, kemudahan pendidikan etc menunjukkan kerajaan bukan sekadar berRETORIK shj tetapi FAHAM & MELAKSNAKAN agenda Islam yg telah dirangka

berbalik kepada program pemantapan Islam, hang jgn KELIRU, terKELIRU, diKELIRUkan & cuba MENGELIRUKAN diri sendiri & org lain....apa usaha PAS utk pemantapan akidah & pemahaman berkenaan Islam???...TIADA/boleh kata SANGAT JARANG....yg ada hanyalah ceramah POLITIK berlapikkan agama Islam & diselitkan dgn sedikit bahasa arab & nas Islam, maka org yg lemah utk berfikir mengatakan itu adalah program bercorak Islamik....hehehe

dan TOLONG SEDAR DIRI, PAS hanyya mampu membina 1 SHJ MASJID berbanding TOKONG & BERHALA di sammping mengabaikan keperluan asas yg UTAMA iaitu AIR bersih utk kegunaan bersuci, berwudhuk etc....& PAS gagal secara TOTAL dlm isu DUMC apabila menyokong pemurtadan berlaku tanpa ada usaha utk mengekang MURTAD dr terjadi....isu kalimah Allah, Al-Kitab etc......gna akal utk berfikir, jgn dipaksa nafsu utk memberi pandangan

ohhh ya, PAS ada byk sekolah PONDOK yg mengajar pendidkan agama.....tapi itu PAS bina atau org lain bina????....hehehe

kita lihat pula apa UMNO buat.....program2 bercorak Islam yg tidak mencampur adukkan CACIAN, TERHADAP ORG byk di TV....terlalu byk utk diceritakan & mungkin membuang masa kerana hang mungkin TAK PERNAH TENGOK rancangan TV bercorak Islam kecuali TV PAS, harakah lagiiiii????...ermmm aku dah x tau...hehehehe

sekolah agama????....maaflah, JOHOR & MELAKA sudah lama ada sistem sekolah yg mengajar agama Islam yg mana lebih teratur & sempurna walaupun ada guru2nya adalah org PAS....ini kroni UMNO juga ke???...hehehe

UIA siapa yg usahakan???...tolong jgn kata Anwar...dia hanyalah menumpang nama di atas manusia sebenar yg menjadi pencetus kepada penubuhan UIA....TDMM....sekolah agama rakyat telah dibantu oleh kerajaan, sekolah tahfiz juga sudah menunjukkan peningkatan ketara.

BERSAMBUNG...........

Otak geliga said...

SAMBUNGAN.....

berkaitan rakyat bekerja....hang ingat rakyat negeri lain TAK BERKERJA????....hehehe....hang kena ingat, rakyat KELANTANlah rakyatt paling ramai berhijrah ke negeri lain utk mencari nafkah kerana apa??? KELANTAN GAGAL menyediakan peluang pekerjaan & infrastruktur lenbgkap utk rakyatnya berniaga & utk pelaburan masuk.....biar benor nak banding dgn UMNO.....aku x tertulis....byk gilak....hahahaha

kroni UMNO memonopoli???....aku tak nampak ada masalah sebab kerajaan hanyaa beri pada org yg mereka PERCAYA shj????....projek ladang rakyat ada ke kerajaan PAS nak beri pada kerajaan persekutuan/org UMNO????....hehehe...tu air RM 600JUTA yg suruh kerajaan Kel urus apa jadi????...minum la air teh beng terus dari paip....hehehe

nak kata berkaitan kegagalan.... siapa yg nak gagal/ sengaja nak gagal???.....itu kerja gila namanya.....& tolong lihat secara TELUS...jgn hanya lihat pada KEGAGALAN satu projek tetapi BUTA dgn KEJAYAAN PROJEK2 lain

jika kau org PAS, tolong jgn berbicara ttg MELAYU!!!...kau ni NYANYUK ke apa??..lupa apa kata KERAMAT BERGERAK & NABI palsu kau sendiri????

Islam menyeru penganutnya utk bersatu padu antara org Islam....tapi keramat bergerak kau kata apa ttg perkonggsian kuasa UMNO/PAS????...maksud kau biaDAPigs itu islamik????...hahaha....PKR itu pejuang Islam???....hahahaha

hanya org yg TAK PERNAH tgk TV sahaja akan berkata GILA mcm kau ni...hehehe....byk rancangan berfaedah di TV....mmg patutpun hang ni buta maklumat & kebenaran....menjauhi benda baik.....hehehe

menokong PAS= sokong pluralisme, murtad, liberalisme, kafir harbi biaDAPigs, cacamarba yahudi zionis PKR= MENGHANCURKAN ISLAM

PAS tak layak berbicara ttg ISLAM, MELAYU, & RAJA2.....apasal serabut je hang ni???...dah berapa lama berada dlm kesesatan POLITIK PAS????

bye2 PAS...bye..bye....Rakyat kata pergi, kubur kata mari...bye..bye...hehehe

Anonymous said...

rakyat negeri lain malas ke....tak berdikari ke........tak inovatif ke........tak solat ke.....mcm2 keburukan lagi ke.......tolong jgn ingat kerajaan Pas kelantan bagus sgt.Byk keburukan kerajaan pas kelantan nak tutup contohnya;
1)kes ladang rakyat
2)kes air
3)perebutan kuasa nk ambilalih tampuk pemerintahan pas kelantan.Kecian nik ajis sampai tua keje sebab takut berlaku pergaduhan puak puak dalam pas dikelantan.
4)kes ragut,buang bayi dan maksiat lain byk berlaku dikelantan
5)kalau nk tau byk lagi kelemahan dikelantan sila gi blog kickdefella......hehehe pas syok sendiri .Konon kononnya islam sangat le dia orang tu.....AllAH SWT penentu segala manusia disaat sakaratulmaut........Aku ada gi kelantan yang aku jumpa ramai YB pas pakai kereta besar mercedes,rumah besar,isteri besar.nampak berwang.....Allah maha mengetahui segala galanya....

RH said...

pembodek zaman moden.