IKLAN BERBAYAR

Saturday, March 31, 2012

SKANDAL RM445 JUTA : ANWAR KEPANASAN !


KALAU dihitung jumlah saman yang dikemukakan Anwar terhadap orang-orang tertentu sejak beberapa tahun kebelakangan ini, jumlahnya memang mampu menggegarkan jiwa. Maksud Beruang jumlah saman dan jumlah wang yang dituntut dalam saman tersebut.

Itu sahaja memberikan gambaran seolah-olah Anwar seorang yang patuh kepada undang-undang dan hanya akan merujuk kepada Mahkamah jika ada pertikaian berhubung kenyataan yang dikeluarkan oleh individu tertentu yang dirasakan mampu mencalarkan imejnya.

Kata kuncinya disitu ialah patuh kepada undang-undang.

Tapi dalam soal hadir ke Mahkamah sebagai saksi bagi kes saman membabitkan seorang ahli perniagaan Low Thiam Hoe dan Hong Leong Bank ini, Anwar dilihat bersungguh-sungguh sangat nak mengelak. Bernama melapurkan peguam bagi pihak plaintif D Paramalingam mengekori Anwar 2 hari di Parlimen tapi masih gagal untuk menyampaikan saman.

Hari pertama kerana tidak berjumpa, hari kedua sudah berjumpa tapi Anwar enggan menerimanya.
Sedangkan seorang lagi yang turut dinamakan dalam saman tersebut, Tan Sri Quek Leng Chan telah menerima sapina dan dilapor akan mengemukakan permohonan untuk menolak sapina tersebut. 

Kenapa Anwar tidak mengikut jejak langkah yang serupa, itu yang merungsingkan. Dengan sebilangan peguam handal yang ada disekelilingnya, apa susah sangat ke nak menerima sapina dan kemudian kemukakanlah permohonan untuk menolak sapina tersebut di mahkamah.

Hal ini sebenarnya mengingatkan Beruang kepada sapina yang pernah dikemukakan peguam Anwar terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri dalam kes Anwar meliwat Saiful Bukhari. Perdana Menteri menerima sapina tersebut tapi kemudiaanya mengemukakan permohonan untuk menolak sapina yang jelas bermotifkan politik itu.

 Apa kata Anwar dan penyokongnya masa itu? Najib penakut dan sebagainya kan?

Sekarang Anwar nak terima sapina pun enggan, itu kita nak berikan nama apa yang sesuai? Pengecut, takut, ayam?

Begitu juga halnya dengan saman RM 100 juta ke atas Datuk Nallakarupan dan Utusan Malaysia, sehingga artikel ini ditulis, masih tidak ada bayang yang writ saman tersebut telah diserah kepada 2 defendan yang dinyatakan pada awalnya.

Macam mana perbicaraan nak berjalan kalau writ saman tidak diserahkan? 
Kenapa tidak diserahkan, takut juga ke?

Beruang rasa, semua ini membuktikan bahawa Anwar bukannya berminat nak patuh pada undang-undang. Dia hanya mahu kelihatan begitu (patuh pada undang-undang) sedangkan hakikatnya dia lebih berminat menyalahgunakan proses undang-undang bagi memberi kelebihan kepada cita-cita politiknya yang lebih besar – menjadi Perdana Menteri.

Kata lawan tetap lawan?

Isu KBBGate ini bukan kecil, ia isu besar. Dari segi jumlah wang telibat pun, ia mengatasi apa jua jumlah ‘salahguna’ wang yang dituduh kepada pemimpin UMNO sekarang.

 RM 445 juta yang dibayar bagi transaksi penjualan yang tidak berlaku itu merupakan isu yang penting untuk Anwar jawab. Apatalah lagi wang RM 445 juta itu dilupuskan dengan menggunakan wang rakyat apabila kerajaan membeli hutang-hutang lapuk dari bank sebagai sebahagian usaha pemulihan ekonomi sepanjang krisis ekonomi dari 1998 hingga 2000.

Atau sistem kewangan negara akan runtuh kerana bank-bank tidak mempunyai pusingan modal untuk memberi pinjaman seterus menggalakkan pertumbuhan ekonomi.

Dari segi nilai pun berbeza, RM 445 juta dahulu (1998) dan sekarang. Jadi penting untuk Anwar menjawab dan penting juga UMNO untuk mengkaji hal ini dengan serius kerana Beruang yakin, dengan sindrom UMNO fobia yang dialami Anwar sekarang, tidak mustahil dia akan menuduh UMNO ada terlibat dimana-mana.

Lebih-lebih lagi bila dia adalah Timbalan Presiden UMNO pada waktu itu.BLUE BERUANG

40 comments:

musangka said...

DSAI tak perlu terima saman/sepina murahan macam tu!

Dari segi perundangan, beliau bijak bertindak.

Bukahkah HLFB sendiripun sebagai penuntut dlm kes ini, membantah saman tersebut?

Yg heran tu, apasal UMNU yg lebih2 pulak? Ada kepentingan ka?

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Apa kata perkataan bruang ditukar ke biawak idup? Amacam?

musangka said...

'Lebih-lebih lagi bila dia adalah Timbalan Presiden UMNO pada waktu itu'

DSAI memang punya alasan utk tolak saman tersebut. Disamping keengganan pihak HLFB, mahkamah tinggi sebelum ini pun dah tolak permohonan pembela utk panggil DSAI sebagai saksi.

Bukankah kehadiran saksi perlu kebenaran mahkamah?

Lain halnya dgn kes fitnah II, peguam DSAI mendapat kebenaran mahkamah utk menemubual saksi, iaitu DSNajib & rosmah! sebab itu DSnajib & isteri terpaksa hadir & mohon pengecualian!

Mintak torchlight....!

musangka said...

Alloooo...UMNU! Hangpa ingat Anwar takut masuk penjara ka? Hangpa ingat Anwar macam 66 pimpinan UMNU tu ka? Lalu depan penjara pun dah demam!

Kot2 aku terlupa, cuba habaq mai, pimpinan tertinggi hangpa tu pernah melawat penjara ka?

Sapa yg takut sebenarnya? Sapa yg bertungkus lumus tika ini membuat berbagai fitnah & tohmahan jahat, bertalu-talu pd Anwar?

Sapa yg sebenarnya amat gerun jika Anwar benar2 jadik PM?

Sampai tak terfikir tang mana nak lari.

.....Kazakhstan barangkali!!!

RAKYAT MACAM KAMI TAK PERLU LARI kemana-mana....ini negara kami!

musangka said...

Segala-galanya makin terserlah....

UMNU tak ada 'kemaluan'!

Menggunapakai segala jentera kerajaan yg ada, utk lawan pembangkang!

Torchlight sapa yg terang, tulun suluh!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

musangka said...

Jika UMNU sering tanya, apa pencapaian PR di negeri2 yg dikuasai pembangkang, bertalu-talu PR dah jawab. Cuma ianya tak tersiar di mainstreams media.

Musang nak tumpang tanya jugak,

Apa yg puak2 pembangkang(UMNU) buat di negeri2 yg dikuasai PR ini? Selain dpd menggunakan Federal utk bagi tekanan demi tekanan!

Bantuan? Apa bantuan yg UMNU bagi di negeri2 tersebut selain dpd 'rasuah pilihanraya'?

Mmuuaahhahahaha...!!!

musangka said...

Macam kes yg amat di sukai UMNU, iaitu 'video salahlaku sex Anwar!'

Anwar tak perlu kemahkamah utk buktikan yg pelakun itu adalah beliau, kerana bukan dia yg cipta menatang vidsex tu!

Yg patut kemahkamah, ialah pencipta or pengarah video utk mengesahkan perihal hakcipta mereka.

Bila masa pulak Msia guna sumpah AlQuran...!

Terbalik pulak tuu...!!

Kuah kuah kuah....!

Anonymous said...

musangka
err Msia mmg tak guna pakai sepenuhnya sumpah AlQuran tu tapi org yang beragama Islam mengguna pakai..yang hang dok wat lawak pasai sumpah AlQuran apesal...nak tanya sket..hang ni kapiaq ka??

Anonymous said...

Muahaaaaa Anwar Al Yahud Al Sodom Al Rasuah Al Chinadoll penakut,pengecut, tak ada telor muahaaaa.....

Jebat Handsome said...

Ada binatang layan komen sendiri sorang2.. wakakaka! Macam bangang je aku tgk.. Jgn layan binatang ni.. Biar dia meroyan..

Wakakakakakakakakakakakakakaka!

Anonymous said...

Muahaaaaa Anwar Al Yahud Al Sodom Al Rasuah Al Chinadoll penakut,pengecut, tak ada telor muahaaaa.....

Anonymous said...

Muahaaaaa Anwar Al Yahud Al Sodom Al Rasuah Al Chinadoll penakut,pengecut, tak ada telor muahaaaa.....

musangka said...

Pemimpin UMNU ajar Melayu martabatkan fitnah?

Di sebalik propaganda yang kununnya mengagungkan agama, para pemimpin UMNU dan juak2 mereka telah memfitnah DSAI sebagai seorang peliwat, kemudian dituduh Ketua Umum PKR itu sebagai penzina. Untuk menutup pembohongan, didakwa pula biseksual. Dan tidak menghairankan sekiranya esok lusa beliau akan dituduh triseksual pula.

Sampai bilakah kerajaan UMNU-BN akan menganggap rakyat Malaysia ini merupakan manusia yang bodoh dan mudah diperbodohkan? Tidakkah mereka sedar bahawa tsunami politik 2008 adalah petanda rakyat sudah meluat dengan politik kotor, keji dan jijik?

Rakyat dengan jelas sudah muak diperlakukan sedemikian dan inginkan keikhlasan dan kejujuran tetapi yang jelasnya bahawa itu tidak mungkin sama sekali dengan kerajaan yang sedia ada yang masih mahu mengawal kebenaran dan sejarah mengikut acuan mereka.

Bagi mereka yang benar2 beriman, nyatakanlah kebenaran tanpa memilih bulu dan hentikan memfitnah orang lain. Bagi mereka yang dianggap dan menganggap diri sebagai agamawan UMNU, kembalilah kepada jalan agama yang sebenar.

Sila jua beri pendapat ikhlas dan berjuang menentang penyelewengan, rasuah, kronisme, penindasan dan kezaliman. Bukankah itu tuntutan agama?

Amacam? Musang punya takzirah!

musangka said...

Umno NS BERTANGGUNG JAWAB KE ATAS INSIDEN SERANGAN KETUA MENTERI P.PINANG.

Parti Keadilan Rakyat Rembau menggesa Umno (Seremban) Negeri Sembilan mengambil tanggungjawab penuh dengan memohon maaf dan mengambil tindakan dengan terhadap ahli dan pemimpin mereka yang terlibat dalam serangan bersifat perkauman terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang. Dalam kejadian tersebut beberapa orang telah cedera termasuk seorang wartawan yang dipukul beramai ramai oleh penyerang.

Musang said: Macam ni ka UMNU nak tarik undi cina & india?

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Musangka hang mmg lawak!!muhahahhaha...lawak sposen oleh oku!otak kurang upaya nk pikior...adioss

Anonymous said...

Org yg tuduh Anwar peliwat itu Karpal Singh dan Mat Sabu. Dua2 itu ahli umno ke Musangka?

Anonymous said...

tazkirah lebai musang berdesup ke hati..terima kasih sayang...

fairuzkhan said...

aku sebenarnya tak berapa kisah la pasai nuar kena sapina..atau tak nak terima sapina dgn pelbagai alasan..tu dah biasa dah...tp yg pastinya kiranya hal ini berlaku pada pemimpin umno bn..aku pun tahu amacam mrk akan berkokok..contoh terdekat kes nfc...yg aku kisahnya kiranya UMNO dituduh mengenakan nuar sebagai homo biseksual atau apapun..klu dikaji btl btl umno tak pernah menuduh nuar pun...kes pertama dia dulu tun hanya memecat nuar..tp nuar didakwa oleh pihak berkuasa..walaupun tun PM waktu itu tak semestinya tun blh campur dalam urusan pendakwaan..dan kini nuar dituduh lg..tp yg menuduhnya rakyat biasa bernama saiful bukhari..terbaru nuar dituduh oleh nalla iaitu sahabat sepermainan dia..sepatutnya nuar and de gang lawan dgn mereka sahaja la..knp nak diheret umno??seolah olah umno bn dah takde keja lain dah..najib duduk dalam pejabat siang malam fkr pasal nuar je ke??hahaha!!bnyk lg keja dia..perlu diINGAT ya.......pru12 dulu pakatan rapuh ni menang bkn kerana nuar atau aura dia.. ia lebih kpd protes rakyat dan tun sendiri pd kepempinan pak lah..jgn dok dabik dada la kwn...tunggu pru13 dulu!!

Anonymous said...

Di sebalik propaganda yang kununnya mengagungkan agama, para pemimpin UMNU dan juak2 mereka telah memfitnah DSAI sebagai seorang peliwat,

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mahkamah telah membuktikan bahawa beliau adalah seorang peliwat pada kes dulu....

Kau Musangka telah didapati bersalah kerana telah menghina mahkamah dg membuat keputusan mengikut hawa nafsu kau sendiri.

Anonymous said...

Umno NS BERTANGGUNG JAWAB KE ATAS INSIDEN SERANGAN KETUA MENTERI P.PINANG.


===========================

UMNO telah di finah tanpa apa2 bukti walau pun sekecil nyamuk.

Anonymous said...

N.S. BACKUP ANWAR KALU KALAH SELANGOR..

SO KITA MMG ASPECT PUN N9 Terlepas kat pkr.. ambik la'...korek la pulak n.9 tu kasi lobang besar punya..

so wa tatak heran akan kejadian2 yg pelik2 di n.9...

projek n9 pkr... lantak ko laaaa..berkubu la korang ahli pkr kat sana..

selamat selangor ku....

Anonymous said...

Jika UMNU sering tanya, apa pencapaian PR di negeri2 yg dikuasai pembangkang, bertalu-talu PR dah jawab. Cuma ianya tak tersiar di mainstreams media.

====================================

Patutlah aku tengok rakyat di negeri yg diperintah oleh PR masing ada banglo seorang satu dan sebuah kereta mercedes di beri oleh PR.

headbomb said...

ui byk komisyen si musangka ni kekeke... dasyat.. de kerana tuan israelnya dikritik wakaka... pui.

Anonymous said...

DSAI tak perlu terima saman/sepina murahan macam tu!

Dari segi perundangan, beliau bijak bertindak.....

=========================

Counsel D. Paramalingam said he would try again to serve the subpoena on the Opposition Leader and if that too, failed, he would ask for a court order to compel Anwar to attend court .....................

Ooi Musangka cuba hang tolong terjemah sat apa maksud perkataan inggeris di atas itu.

fairuzkhan said...

pehhhhhhhhh!!!PM akan mengumumkan durian runtuh untuk org felda...gua caya sama you datuk seri....buat baik insyallah dibalas baik...ini lah contoh pemimpin yg mengikut sunnah Nabi....biar dimaki dan dikeji namun tetap dgn perjuangan membela Agama Bangsa dan Negara!!makin kepanasan la bulan roket dan bulan sabit....

Anonymous said...

Tukang spam dari Penipu Rakyat dah mula meroyan, sebab tak dapat balas hujah dari penyokong kerajaan tukang spam dari Penipu Rakyat pun dari meroyan jadi sakit gila babi pula, lepas ni tak tahulah apa lagi akan jadi dengan tukang spam ni.

Perangai buruk Anwar terdedah satu persatu, semakin hari semakin banyak perangai buruk Anwar terdedah di sana sini, bukan setakat masalah Anwar di sana sini saja, maslah Penipu Rakyat pun hari-hari mula-mula berbakul-bakul, kemudian berlori-lori, lepas ni mungkin berkapal-kapal sampai tak dapat nak bergerak dah puak komunis ni.

Kepada Penipu Rakyat komunis, korang akan menerima pembalasannya, buat baik di balas baik, buat jahat akan menerima pembalasannya kelak.

Kepada tukang spam Penipu Rakyat komunis, spamlah sepuas hati kerana menunjukkan dirimu yang bodoh, bangang dan buta perut serta tidak berakal kerana tidak dapat menerima hakikat dan sanggup jadi alat kepada komunis seperti Penipu Rakyat, banyak komisyen yang diterima oleh tukang spam Penipu Rakyat komunis ni, tapi dari segi nilai tak ada, macam longkang sajalah komisen yang dia dapat tu.

Tukang spam Musangkang pecacai Penipu Rakyat komunis, soalan aku pasal yang dah lama aku tanya tak dijawab oleh kamu bila nak jawab, dari kamu mengarut macam orang gila, lebih baik jawab soalan aku itu, ada berani ke?

Majulah Barisan Nasional, rakyat berdiri teguh dibelakangmu untuk membela kebenaran dan keadilan untuk Malaysia yang tercintan dan disayangi ini.

Anonymous said...

kau ni musang betul2 ingat semua orang boleh di bodoh2 mcm juak2 pas dgn pkr apa anuar ckp korang telan bulat2 mmg ko pandai berckap mcm tuan kau juga syg betul kau kat anuar yer ada apa2 ke? heheh

Anonymous said...

Penipu Rakyat tak mau buat pilihanraya DUN serentak di negeri tadbiran mereka dengan PRU 13, inilah strategi ekonomi terbaik oleh Anwar Punahsihat Ekonomi Selangor, kalau sekali pilihanraya DUN dengan parlimen, akan jimatkan perbelanjaan kerajaan, Penipu Rakyat jelas nak menghancurkan ekonomi negara supaya mudah untuk mereka salahkan Barisan Nasional terhadap apa yang berlaku, rakyat sekalian, sila tendang Penipu Rakyat komunis jahanam ini semada PRU 13 kelak, sudah jelas bahawa Penipu Rakyat telah berasa gusar dan bimbang dengan kebangkitan rakyat untuk menyepak keluar Penipu Rakyat dari Selangor, Penang, Kedah dan Kelantan pada PRU 13 nanti. Kalau pihak pilihanraya diadakan serentak, maka kerajaan akan dapat menjimatkan beratus juta ringgit berbanding kalau diadakan berasingan, beratus juta ringgit yang sepatutnya digunakan untuk pembangunan rakyat, telah dibazirkan kerana terpaksa melayan karenah gila babi Penipu Rakyat.

Penipu Rakyat korang buatlah pilihanraya DUN bila pun, jangan harap aku nak sokong korang, malahan ramai lagi yang dah serik dengan Penipu Rakyat, korang berkemungkinan akan kalah teruk di negeri-negeri yang korang jaga sekarang ini, malahan di Penang, Barisan Nasional masih berpeluang untuk menang kerana sokongan kepada pihak kerajaan makin kukuh terutama dari masyarakat India dan bumiputera, kalau Cina tak mau sokong BN di Penang, tak apa, kerusi Ketua Menteri serahkan kepada UMNO atau orang India, biar Cina di Penang rasakan, nak tunjuk besar kepala, agak-agaklah, jangan nanti yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran, baru padan muka.

Sekiranya calon-calon Cina dari MCA dan Gerakan masih tidak dapat menandingi calon DAP pada PRU 13 nanti, minta Perdana Menteri melantik orang India jadi Ketua Menteri Pulau Pinang di bawah tiket Gerakan, sebabnya kerusi Ketua Menteri Pulau Pinang diperuntukkan untuk parti Gerakan, jadi kalau orang India memberikan sokongan padu pada Barisan Nasional di Penang masa PRU 13 nanti, lantik saja wakil Gerakan dari kalangan India untuk jawatan Ketua Menteri. Kerusi Timbalan Ketua Menteri pula kekal untuk UMNO dan hanya satu saja kerusi Timbalan Ketua Menteri dan lantik lebih banyak ADUN UMNO dalam Exco begitu juga dengan India, MCA dan Cina Gerakan beri satu Exco masing-masing saja, itu pun dah besar rahmat dah, patutnya tak payah bagi langsung.

Anonymous said...

Jika UMNU sering tanya, apa pencapaian PR di negeri2 yg dikuasai pembangkang, bertalu-talu PR dah jawab. Cuma ianya tak tersiar di mainstreams media.

---------------------------------------

Salah satu 'kejayaan besar' Penipu Rakyat di negeri tadbiran mereka adalah hendak merobohkan madrasah yang juga sebuah surau di atasan tapak tanah yang diwakafkan, sebabnya Penipu Rakyat di Kedah nak buat shopping complex yang mana Musangka pun salah satu kroni Penipu Rakyat yang telah ditawarkan sub-kontraktornya, tak gitu Musangka, dasar komunis memanglah Penipu Rakyat, termalah pembalasannya kelak kerana yang hak akan menewaskan yang batil, itu adalah sunnahtullah.

Anonymous said...

Dah lama aku tak guna perkataan "anak haram", sekarang agak nya sesuai lah cucuk untuk musangka babi.

Anonymous said...

Anak haram je yang sanggup menyokong peliwat, penzina, penipu, pemecah belah umat, Anak Haram tersohor sekarang adalah kimak babi Musangka.

Anonymous said...

Anwar dah jadik `chiken runnnnn' sama macam kokok berderai-derai tapi ekor bergelumang taik.

Kesian Musangka dan sekufunya. Masih tak serik2 kene tipu.

musangka said...

anon 8:08,
'Sekiranya calon-calon Cina dari MCA dan Gerakan masih tidak dapat menandingi calon DAP pada PRU 13 nanti, minta Perdana Menteri melantik orang India jadi Ketua Menteri Pulau Pinang di bawah tiket Gerakan'

Musang memang bodo, pasai tak paham maksud ayat diatas!

Kuah kuah kuah...!!!

musangka said...

anon 7:23,
'Counsel D. Paramalingam said he would try again to serve the subpoena on the Opposition Leader and if that too, failed, he would ask for a court order to compel Anwar to attend court'

Wakakakakaka!

Abih...! Yg dok pi langgaq sampai tersandaq kat dinding parlimen utk serah sepina tu, apa kebende?

Betui le tu, mintak court order dulu! Baru Anwar bole terima...jgn dok bagi 'utusan malaysia' kelam kabut!

Kuah kuah kuah...!!!

Matt said...

pak musang..

yang salah tetap salah.. tk kira la individu tu parti pas ka, umno ke, parti kera rakyat ke..

apa pasai hang sayang sangat kt anuwar tu? hang bekas pelajar mckk juga ke hihihih

musangka said...

Matt 10:53,

Takde sen la, aku nak sayang2 Anwar tuh! Namun kerana meluatkan UMNU dek kerenah terlalu membabi buta memusnahkan maruah org, aku terpaksa tidak berkecuali dlm sesetengah perkara!

MCKK? Grade 3 macam aku!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

satu komen dlm blog GAP ni hang dpt brp sen..laju2 mengomen.. setahu aku verfication u no robot makin payah.,,hng akin laju la plak..

mintak la 1komen rm5 ..taklah teruk sgt kerja..hang perlilah sket..rafizi buleh puluh2 ribu..aku pncacai 24jam hang bg la senpatut2

Anonymous said...

Abih...! Yg dok pi langgaq sampai tersandaq kat dinding parlimen utk serah sepina tu, apa kebende?.....

+++++++++++++++++++++++++++++++++=

Seperti PR jufa BN mempunyai beberapa plan A, B, C...dan setrusnya

Tapi plan2 BN taklah sampai hendak menyokong keselamatan negara israel demi untuk mendapat sokongan Negara Barat.

ATAU

Melantik TPM/PM bukan Melayu demi untuk mendapat undi ci ai an a.

ATAU

menggantikan "Islam ada Ugama rasmi" dg " Ugama Kebajikan " umpamanya dlm perlembagaan

ATAU

malu hendak mengaku "ogr Melayu....

banyak lagilah nanti aku tambah kemudian..

Anonymous said...

Takde sen la, aku nak sayang2 Anwar tuh! Namun kerana meluatkan UMNU dek kerenah terlalu membabi buta memusnahkan maruah org, aku terpaksa tidak berkecuali dlm sesetengah perkara!~MUSANGKA

Kerja UMNO memusnahkan maruah orang, betul ke? Anwar Ibrahim memusnahkan bangsa, agama dan negara ini amacam?

negara- tiada perkataan baik yg ANWAR lontarkan kepada tentang Malaysia didepan umum di Jakarta

Agama - Dengan aliran pemikiran politik baru beliau yg pro islam Turki dan Indoensia, dia mahu meleraikan kepercayaan agama Islam kepada liberalisme

Bangsa- negara ini cina punya, india dan melayu punya. Ko lupa iban dan kadazan di Malaysia Timur ke Anwar! Melayu pun mahu diliberalkan hak dan keistemwaan oleh ANWAR. Dia cukup haramjadah!

Anonymous said...

Anwar mana ada teloq. Sengang cakap Pengecut. Harap kote aje besaq. Hampeh.......