IKLAN BERBAYAR

Thursday, March 29, 2012

URGENT : ARAHKAN SELURUH KENALAN DAFTAR MENGUNDI !

 PRU dah nak dekat. kita masih belum selesa. mohon arah dan kerahkan seluruh kenalan anda untuk pergi mendaftar sebagai pengundi..

12 comments:

aloya said...

sial spam lagi, ko mod je komen GAP..takde hal, ke kerja Musangka puaka nih?

mae said...

nak mendaftar kat mana ? Bodoh betul SPR ni. nak suruh orang mendaftar tapi tak diberitahu nak daftar kat mana. Iklan je lebih. bagi orang yang baru nak mendaftar, mesti dia orang tak tahu dimana nak mendaftar. Kenapa dalam iklan-iklan tak diberitahu tempat-tempat mendaftar ? Susah sangat ke nak tulis alamat tempat-empat mendaftar ? Bangang ko SPR.

Anonymous said...

mae said...

nak mendaftar kat mana ? Bodoh betul SPR ni. nak suruh orang mendaftar tapi tak diberitahu nak daftar kat mana. Iklan je lebih. bagi orang yang baru nak mendaftar, mesti dia orang tak tahu dimana nak mendaftar. Kenapa dalam iklan-iklan tak diberitahu tempat-tempat mendaftar ? Susah sangat ke nak tulis alamat tempat-empat mendaftar ? Bangang ko SPR.

Kebodohan saudara Mae lagi la bertalu2. boleh layari internet bukan?.. go and find urself.

Anonymous said...

tolong cepat daftar mengundi...tolong!!!tolong!!!tolong la..jangan pandang ringan pandangan tun Daim zainuddin yang mengatakan hanya 3 buah negeri saja yang mampu umno/bn pertahankan dlm pru nanti...ini serius bro...kalau nak tengok najib jadi ketua pembangkang...silakan.....lengah2kanlan daftar mengundi.....

Anonymous said...

tolong fotostartkan ic depa..

ringan2 kan pi bawa mmbr p dftar
dua tempat bole

kmplx /pjbat kmntrian dlm ngri
tmpat buat ic '.masa dpt anak tu

or
trus tmpat spr boleh cari:-

http://www.daftarundi.com/images/spr.pdf

or pusat service. wakil rakyat masing..depatau..mcmana nk tulong semua...

atlest aku da tulung 3 org

Anonymous said...

Pejabat pos

Anonymous said...

Maksudnya 3 buah negeri tersebut Johor-Pahang-Melaka menerima sokongan paling hebat. Negeri lain boleh menang tapi tak cemerlang spt 3 negeri tersebut. Selain itu dia meramalkan BN tewas di 5 negeri.

Apapun saya percaya ada tujuan Tun Daim meramalkan keadaan itu. Mungkin utk membangkit momentum BN utk lebih bekerja keras walaupun pada hakikatnya kekuatan BN kini jauh lebih dahsyat dari 2008 dan PR pula mula hilang banyak pengaruh.

Kalau org Pakatan rasa dia boleh berpesta dgn ramalan tersebut, silakan! Kerana majoriti rakyat kini mula sedar permainan kotor pemimpin pakatan gara gara kuasa politik.

Anonymous said...

Anon 10:40, & 10:43

Ko taip saja spr

pastu ia keluar :

Semakan Daftar Pemilih
Semakan Isi Rumah
Sistem Aduan / Pertanyaan
Muat Turun Borang
Perpustakaan SPR
Kemaskini Alamat Surat Menyurat

Ko klik saja kat Muat Turun Borang

Isi la borang tu

pastu send balik

KALO TAK RETI JUGA, BOLEH TABNYA BUDAK SEKOLAH. AKU INGAT DIA PUN TAHU.

Anonymous said...

Anon 10:40, & 10:43

Ko taip saja spr

pastu ia keluar :

Semakan Daftar Pemilih
Semakan Isi Rumah
Sistem Aduan / Pertanyaan
Muat Turun Borang
Perpustakaan SPR
Kemaskini Alamat Surat Menyurat

Ko klik saja kat Muat Turun Borang

Isi la borang tu

pastu send balik

KALO TAK RETI JUGA, BOLEH TABNYA BUDAK SEKOLAH. AKU INGAT DIA PUN TAHU.

Anonymous said...

korang nak duit...sehari boleh dpt 100

sorang 30
duit update alamat 10 je

20 *5 org 100. minyak 10 pun xsampai' buat serentakk... 10je. yahoooooo

Anonymous said...

Dah suruh tp masih ada yg lena. Nak buat cam na?

cinonymous said...

ithbooapa yang penting kita undi umno, apa yang penting umno mesti menang, apa yang penting pr mesti tumbang, apa yang penting... kerjasama, wonder pet wonder pet kami datang yeahhhh.....