Thursday, April 26, 2012

AMBIGA KALAH DEBAT DENGAN KJ.

30 comments:

mantoba said...

Bravo!! CAYA LER KJ...BUDAK BLOGGER GEMOK BOYOT BLEH DEBAT MCM NI KER???..TAKAT MAKI HAMUN BLEH LER, PASTU MERAPU-PARPU..

Kamarul said...

well done YB KJ !!!

Anonymous said...

Ambiga sebenarnya berniat jahat dan ada agenda lain!!

Anonymous said...

keanapa puak2 ni xterasa malu dodok tanah malaya...

balik india...tak sedar diri punya bangsa

Anonymous said...

Air muka yang sentiasa bersangsi dengan orang lain sukar untuk jadi wakil massa.

Hanya golongan urban sewaktu dengannya yang akan memberikan undi pada individu sedemikian rupa.

Anonymous said...

Im proud of KJ. Well prepared research. GANYANG SAMA AMBIGA!!

Anonymous said...

Bravo KJ,Ambiga balik india la! podah!

Lanang dek oi Lanang said...

memang betul pepatah orang dulu kalan, kalau berdepan dengan ular sebesar mana pun kita di nasihatn lari selaju2nya, tapi kalau jumpa spesis ambiga ni, kita kena palu dia, balun dia cukup2! agaknya kalau dia kat india, cuma jadi alley cat ajer.

Teringin aku nak berdebat dengan celaka ni!

Anonymous said...

nampaknya pemuda BN MENYERANG DARI POSISI YG BETUL... TAHNIAH DATO YB KJ...''

NICE MOVE..

Anonymous said...

KJ...i pray for you bro...stay strong! Ambiga pukimak nih memang dasar kafir laknat..ingkar apapun juga yg benar...buang masa layan kerenah dorang ni..tapi nak camno, kalau tak di bahan balik, makin menjadi miangnya...Selain KJ, pemuda UMNO yg lain mano? Takkan sonyappp jo?? Pemuda mca, mic dan lain2 tu tak yah harap lerr...dasar parasittt...!

SS

Anonymous said...

memang geng aiskrim ni banyak masalah baik kita nyahkan je mereka ni dari Bumi Melayu

Anonymous said...

Congrats n thanks a lot YB KJ...anda mmbanggakan kami..well prepared dgn solid answer....

Tapi kalo dah dasar keturunan n lidah BEWAK..jawapan n kenyataan sesolid/brfakta/bukti pon xde n xkan keturunan puak BEWAK ini akan menerima...

Sat lagi mmg kaum BEWAK itu akan SPIN la dgn pelbagai auta...kalo dah xreti bersyukur dapat tinggal kat Malaysia, lebih baik lu angkat kaki karat lu , pi la kat mana cerok donia yg nak trime puak yg xreti brterime kasih itu..dok kat Malaysia pon mnyusahkn rakyat negara ini wat ape?

kahak kahak haktuiii

Anonymous said...

Syabas KJ, keep up the good work!!!....

Anonymous said...

Bravo Mr. Khairy...... You hv done a wonderful job!.. Budak Nakal bukan sebarang Budak Nakal!!!!!!....... Biar Ambiaga tahu anak MELAYU bukan senang nk diperbodohkan!!!!...

Tun Teja said...

1. Ambiga thinks she is so intelligent and she knows everything. Belittling the listeners by defining the word 'implementing'.
2. Ambiga, don't be so authoritative by trying to change PM Najib's decision to delay the election. You have no position, no authority to change the political will of the Malaysians.
3. Former PM Dr Mahathir has more authority than you do, who are you? You're just a mad dog with rabies out of the parliament building. You have no right to determine the future of the voters, idiot woman..!
4. You should be arrested for instigating the sentiments of the weak numbskull population..! Look at what happens to the old aged Samad Said, you use him as a hostage. You want to accuse the police and UMNO to hold responsible for his death during this coming rally? Did you insure his life insurance for participating in the Bersih 3.0 rally? You don’t even exercise a basic law in your daily life for an over-expiry age of a rally participant.
5. You ill-natured woman, you don't even deserve to have graduated from a law school long time ago, because you harbour ill-intention against your government all along your lifetime.
6. You seek vengeance against your own government that has been giving you good life including education, food and shelter in Malaysia.

Anonymous said...

jaga2 org melayu...spupu ambiga nk mmbela atas kmatian ambiga d tangan kj...hishamudin rais yg tkda agama,tkda bangsa,tkda negara tu akn mngamuk....ingat thn 80an-90an...dia la pnjahanam d dlm dn d luar negara...cri org ni dn anda tahu apa nk buat....

takbirrrr...

Anonymous said...

Bravo KJ, gua dah lama admire budak ni.Memang ada quality punya,walaupun ada pihak yg tak suka dan selalu kutuk dia.Cayalah,keep on going KJ.Betina sial tu jgn layan sangat.Byk kali pun dah memporakperandakan negara,tapi masih bebas jugak.Tu yg gua tak paham.Semoga dia mampos masa BERSIH 3.0 nanti.

Anonymous said...

PADA PANDANGAN SAYA :

BAIK BN JOINT BERSIH 3 NI.. KITAPUN MAHUKAN PILIHANRAYA YANG TELUS DAN ADIL. SEBAGAI CONTOH KEKALAHAN BN DI PULAU PINANG, SELANGOR, KEDAH DAN PERAK(SEKEJAP) ADALAH KERANA SISTEM PILIHANRAYA YANG TIDAK ADIL..: )

AMBIGA NAK BERHIMPUN DI DATARAN, KERANA DIA MAHU DUNIA MELIHAT MALAYSIA INI TIDAK ADIL DAN KUCAR KACIR.. DIA SEBENARNYA NAK SABOTAJ NEGARA.. DIA DUNIA MELIHAT MALAYSIA INI TIDAK AMAN DAN DIA MAHU PENAJA KEWANGAN (SINGAPORE & AMERIKA)LIHAT HASIL PELABURAN MEREKA. NIAT DIA SANGAT JAHAT..

MELAYU AKAN MUSNAH KALAU TIDAK BERSATU..

SALAM..

Anonymous said...

Melayu yang ikut telunjuk Ambiga tu adalah MANUSIA YANG PALING BODOH!

Ambiga ketawa besar dengan kebodohan melayu pengikutnya kerana berjaya memporakperandakan negara

Anonymous said...

Itulah salah satu strategi pihak yang tidak senang dengan kewujudan Kerajaan Kelayu yang kuat dan stabil.

Apa pun alasan, konon profesional lah, tapi akhirnya hanya mahu melihat Kerajaan Melayu jadi lemah dan mengikut telunjuk mereka pulak.

Awas,apabila Melayu hilang kuasa, Melayu tidak ada maruah lagi.

Apa pun, perlu lebih ramai lagi pemimpin melayu muda bukan sahaja berilmu malah berani seperti KJ.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Tahniah dan terima kasih KJ. Walaupun saya pernah menyampah dgn anda kerana kisah tingkat 4 yg menyumbang kepada tsunami pada PRU12, sya berharap anda menggunakan sebaik baik peluang menjelang PRU13 ini untuk menebus balik kesilapan yg lau.

Tahniah kerana berpencak seperti anak Melayu. Tidak gentar dan bijaksana dalam mematahkan setiap cerita dongeng manusia lahanat keling Ambiga.

Jika ini jalan yg anda buka, kami orang orang Melayu yg sayangkan agama Islam, bangsa Melayu, Raja Melayu dan tanah jawi ini bersedia berdiri teguh berganding bahu menyokong setiap inci perjuangan PEMUDA UMNO.

Saya amat berharap label PEMUDA UMNO tiada gigi sejak dari teraju Hishmuddin sehingga mengundang kekecewaan umat Melayu mcm saya akan ternoktah akhirnya.

PEMUDA UMNO sebetulnya mesti menjadi tonggak keutuhan kesatuan umat Melayu dalam UMNO di belakang DS NAJIB. Tetapi, sekian lama DS NAJIB yg menjadi tonggak kemandirian PEMUDA UMNO.

Bangun! Bangkit! dan berpencaklah. Agar mengundang rasa hormat, rasa timbangrasa dan keharmonian kembali semula ke hati nurani manusia pendatang macam AMBIGA yg asalnya bukan dari nusantara ini kepada agama Islam dan bangsa Melayu.

Allahuakbar!!!!

Azrin Hardy said...

Assalamualaikum..

perrgghhh..smart habis KJ berhujah. Buat aku gila nak mencari full video debate ni..mana nak cari eh? anyone?

Anonymous said...

Power la KJ....

Anonymous said...

Tahniah YB Khairy.

Power to you. YB berjaya mematahkan segala hujah dia tu.

Hey people, I think we are looking at a future Prime Minister.
Agree?

Anonymous said...

haa. .orang yg mcm ni la kita mahu, bijak pintar berani, tegas dan keras dlm menyampaikan hujah, orang2 macam AmBingai ni hanya layak dilawan dgn hujah dan fakta,

Masalahnya dimana yg lain? pemuda negeri, ketua bahagian, ketua puteri dan wanita dimana? adakah hanya berani dlm Blog?

bravo KJ. ..pi mampus si betina sialan yg bingai Ambingai! !

Anonymous said...

Tak ada komen dari orang PAS ?

Sorry saya lupa . Sejak bersih 3.0 ,
PAS adalah Pengikut Ambiga Sial

Bila Pariah Ambiga kena GANYANG dengan KJ , senyap lah orang PAS.
Oops : Pengikut Ambiga Sial

Juara Wira said...

memang mantap kj..gua pun mengaku hingga kehari ini gua benci lu bro..tp gua mesti mengaku lu memang hebat bro!!!salute to you!!semalam memang mati kutu si ambigampang tu..daripada susunan ayat memang kj takde masalah langsung untuk jawab ambigampang ni..dah benda yg diada adakan oleh dia nuar juburi mahfuz launch dll...tp yg gua herannya semalam nape ambigampang yg turun bkn si samad khayalan semak samun tu???bkn kah dia yg jd pamnglima ini kali?harap pempuan gak lu orang ni....ish ish ish ish...

Anonymous said...

Tun Teja...love ur points....bersyukurlaa makan pakai idup selamat di malaysia kalau di pakistan atau india mau dah ada yg jadi daging dadu berkecai kena bom mcm negara2 asia tgh dulu....anjing mengigit tuan...gayanya...sodih tgk ramai gak yg bebal harap mereka2 ni nanti akan sedar mereka sebenarnya semakin malap dgn org2 seperti ini....kalau ikut hati hantar je korang tinggal di negara2 yg berperang baru rasanya hangpa berterima kasih tinggal di malaysia ini....

Anonymous said...

Idea ambigau sepatutnya di India, betulkan sistem kasta org2 Hindu, yg tak bersih dan mandi tahi lembu.

mz said...

respect kj ... all the best to him