IKLAN BERBAYAR

Monday, April 2, 2012

ANWAR ARAH WANITA PKR KACAU CERAMAH HASAN ALI.

foto kat atas adalah wanita separa mental yang kacau ceramah hasan ali kat bukit kuda, parlimen shah alam 2 hari lepas.

wanita ni asalnya nampak normal masa zulkifli nordin berucap.

waktu hasan ali mula pegang mikrofon, wanita separa mental ni mula melilau.

kejap ke depan stage, kejap ke belakang stage.
adakala ke kiri stage adakala ke kanan stage.

bila hasan ali start attack anwar,pkr wanita ni tak boleh tahan.

dijumpanya setiap hadirin yang ada kat ceramah. siap cakap hasan ali tak bagi impak dan menipu pasal anwar/pkr.

selidik punya selidik wanita ni rupanya dari cabang PKR klang, tak silap ketua wanita PKR klang.diarah oleh pimpinan negeri untuk buat kacau kat ceramah hasan ali. makin meracau pakatan dengan impak macamni.

26 comments:

jejakazman said...

anwar selama ini memang berlindung di sebalik wanita.....pengecut memang macam tu....

Anonymous said...

wanita normal tidak serupa ini!!!

wanita spara normal mukin hilang sekeru kat kepala, dia sangup jadi belalang terbang sana sini jual muka. wanita normal mana sedia buat kerja kurang waras???

tahap gila babi bakal PM malaysia, anuar berahi harapkan wanita sewel buat kacau dlm ceramah hassan ali.

Anonymous said...

ramai org mcm ni dlm pr. sanggup buat apa saja demi juburi tercinta. yang menyalak mampos umno tgh2 jalan dulu tu lagi la buruk kelakuan..

Anonymous said...

takkan satu tu je gambar wanita tu....
apa saja cerita / artikal sebaiknya banyakkan gambar2..ada masanya gambar lebih upaya menyampaikan sesuatu penceritaan....

Tun Teja said...

1) Wanita ini tentu dibayar oleh pemimpin Parti Kencingkan Rakyat, pemimpin penzina dan peliwat.
2) Wanitia ini pun setengah tiang, tiga suku, buta tuli,muka tembok, hilang akal, sakit mental.
3) Kepala pakai tudung, tetapi perangai macam berok gila. Tak ada maruah langsung sebagai orang Melayu Islam.

Langsi said...

auta je si GAP ni.....kalo bukan fitnah - auta; kalo bukan auta - fitnah...itu je permain GAP ni!

Mane gambo-gambonya?

Anonymous said...

hahahahaha...
sampai macam tu PKR meroyan...
nasib ko lah PKR...

Anonymous said...

PKR memang macam tu... yang baik UMNO jerkan... xder kalah umno nanti mesti huru hara... so sokong la umno kalau x x amanla... sayang sokong umno takut huru hara...

Anonymous said...

Hantar wanita kacau hasan Ali?
Kan baik hantar wanita kacau ostad Badrul.....tapi mesti pukul 3 pagi.

Anonymous said...

muka betina tu mcm gila kan konek bengkok anwar je bebb...

merana lagi la wan jijahhh....

jo
kulim

Anonymous said...

Menjatohkn maruah kaum wanita saje...mnggunakan cara paling baghal utk mmpengaruhi org lain ....

Baik dok rumah jaga cucu ke atau mndekatkn diri dgn Allah dgn brzikir, brwirid, bukan dgn mnyebarkan kata2 yg lbh mnyaratkn saham neraka anda...

Trkadang2 trpikir gak, puak pembangang sebok dgn DSRosmah yg xpakai tudung tapi majoriti ahli mrk(pembangkang) yg brtudung selalu lupa mnjaga tatasusila , adab seorg wanita Islam...trjerit2 memakihamun org2 yg xsepemikiran dgn mrk..Itu belom masok part pergaulan sosial di kalangan ahli parti mrk...sy berani brkata begini krn sy merupakan bekas penyokong tegar PAS.....

Jgn ingat dgn bertudung itu adalah tiket utk masok sorga wahai acik2 n makcik2...

Jgn krn taksub kpd parti smp ada yg trlupa pada adab, susila n batas pergaulan...maaf...teguran sesama Islam...xkira dllm parti mana pon...

Anonymous said...

ada juga yang suka pemimpin peliwat ni ya? taubat lar... jangan kerana nak kuasa, negara habis dijahanamkan...

Anonymous said...

Jangan2 dia ni dah kena tak?
Ketagih lah tuuuu

Anonymous said...

Langsi said...
auta je si GAP ni.....kalo bukan fitnah - auta; kalo bukan auta - fitnah...itu je permain GAP ni!

Mane gambo-gambonya?

April 2, 2012 8:43 AM

-----------------------------

Jgnkan gambar!! Video pon dah tunjuk!!
Cuma Musibat Pencacai PR (Penipu Rakyat) mcm kau jer yang bebal Otak tak mau percaya!!

Anonymous said...

dlm p gay r ada macam2 meroyan! ni salah satu drp nya!!

Anonymous said...

Penari tiang dok cari tiang..kikikikik!

Anonymous said...

patutlah laki cari pempuan lain..bini sibuk kat luar..berapa dapat upah malm tu...

Anonymous said...

aku nampak minah ni bebel kat sebelah tmpat kitorang duduk.. bila kena usir lagi kuat dia bebel.. ni kena bagi kaunseling ni.. baik lagi klau 2-3 pagi..

manjung said...

kesian dia kenapa jadi macam tu...kak jijah kena tolong ni ambik jadi madu kak jijah. ok ke kak jijah...huhuhu

Anonymous said...

kalau dah kena benda nuar tu, semua orang salah. ilmu apa agaknya si bos parti fucktan rakyat ni guna ya! jantan bentina/depan belakang kena sapu

Anonymous said...

oOOH! AKU KENAL AKAK NI! JUAL NASI LEMAK PAGI TAK JAUH DARI RUMAH AKU KAT SHAH ALAM.
SETAKAT YG AKU TAHU AKAK NI TAK MINAT POLITIK.DEKAT RUANG TAMU RUMAH DIA ADA GAMBAR TUN DR MAHATHIR PEMIMPIN KEBANGGANNYA,KATA AKAK TU...

Anonymous said...

oOOH! AKU KENAL AKAK NI! JUAL NASI LEMAK PAGI TAK JAUH DARI RUMAH AKU KAT SHAH ALAM.
SETAKAT YG AKU TAHU AKAK NI TAK MINAT POLITIK.DEKAT RUANG TAMU RUMAH DIA ADA GAMBAR TUN DR MAHATHIR PEMIMPIN KEBANGGANNYA,KATA AKAK TU...

Anonymous said...

apa nak diherankan.. pemimpin PKR pun jenis tak normal..

ketua umum jenis bisexual ikut cakap Nalla

Presiden pulak macam makan hati je.. yelah tengok si suami jenis hentam depan belakang, tapi sebab nak sangat laki jadi PM, tahan ajelah..

Timbalan Presiden pulak macam tak ada maruah pulak, dah banyak orang cakap bini dia tidur dengan ketua umum PKR, masih buat dek aje..

Ustaz PKR yang popular tu, asyik hentam orang lain, tup tup kena tangkap khalwat pulak..

kalau dah pemimpin atasan PKR dah tak normal, apa yang diherankan pengikut PKR, lagi tak normal.

Anonymous said...

MAU SEPAK AJE BETINA TAK TAU MALU NI!!

Anonymous said...

Pada hari Rabu 27/3/2012 YB Khalid Samad dan YB Rodziah datang ke Seksyen 19 konon untuk mengadakan majlis kesyukuran sebab isu kuil selesai. Mereka buat ceramah politik walaupun tidak ramai hadir. YB Rodziah dalam ceramahnya komen selepas bekas exco agama Dr Hasan Ali kosongkan bilik exco, perabut pun lesap. YB Adun kata PM Najib tunggu Rosmah untuk tentukan bila tarikh PRU 13. YB Rodziah tidak habis2 memuji kerajaan PKR Selangor. BN buat semua tak betul pada dia. Khalid Samad membuat ulasan isu kuil merasakan hanya kerajaan PR yang berusaha selesaikan isu kuil hingga berjaya dipindahkan. Kenapa Khalid Samad menyalahkan BN yang tidak menyelesaikan masalah penduduk selama 26 tahun? Pelik, kawasan itu belum 26 tahun lagi. Kenapa Khalid Samad pura-pura tidak sedar masalah penduduk Seksyen 19 berpanjangan kerana pemindahan kuil keSeksyen 22 dibatalkan?. Pada tahun 2009 Kuil Seksyen 19 jadi isu panas. Logikkah laporan Harakah kuil Seksyen 19 berusia 150 tahun? Media PAS bukan menyokong penduduk Islam tetapi membela kuil Hindu. Pada tahun 1988 semasa penduduk pindah kuil itu digunakan oleh penduduk setinggan. Selepas setinggan dipindahkan tahun 2005 yang datang kekuil itu adalah penduduk dari kawasan lain. Logikkah Hindu kuil mendakwa kuil itu didaftarkan tahun 1903?. Jika benar kuil berdaftar kenapa PKNS letak papan tanda “Tanah Milik PKNS Penceroboh Akan Didakwa” selepas aduan penduduk kepada Sultan Selangor 28/07/2006. Pada tahun 2006 kuil dibesarkan menghampiri rumah penduduk dikawasan majoriti Islam tanpa permit PBT selepas bekalan air dan elektrik dimasukkan. Pada 26/07/2007 aduan dibuat kepada BPR dan Biro Pengaduan Awam JPM. Pada 29/12/2007 BN luluskan kuil pindah ke Seksyen 22. Pemindahan kuil dibatalkan selepas PR berkuasa Mac 2008 dengan alasan tapak jauh dikawasan kilang. Selepas April 2008 Hindu kuil gantung bendera PAS dan PKR pada papan tanda PKNS mereka kata dua parti sokong kuil tak payah pindah. Aktiviti kuil bertambah rancak, penduduk terpaksa berdepan pelbagai gangguan yang keterlaluan. Aduan dan perjumpaan dengan wakil rakyat tiada tindakan. Pada Dis 2008 penduduk minta bantuan NGO. Kenapa Khalid Samad menyerang NGO yang datang membantu penduduk pada 08/01/2009?. Kenapa Khalid tuduh NGO sebagai gerombolan UMNO buat provokasi kepada kuil Hindu? Kenapa Ahli Parlimen Shah Alam langsung tidak sebut provokasi Hindu kuil kepada penduduk Islam?. Kenapa tidak persoalkan kenapa mereka enggan keluar dari tapak itu walaupun tahu disitu tapak rumah PKNS 16 unit?. NGO bina gelanggang bersebelahan kuil untuk mengelak lebih banyak kawasan diceroboh. Januari 2009 NGO hantar memorandum minta kuil segera pindah. Kuil yang mengganggu penduduk Seksyen 19 sudah pun dirobohkan pada 02/02/2012. Selepas kuil dipindahkan Blog-blog Pakatan Rakyat membuat ulasan MASALAH KUIL SEKSYEN 19 SELAMA 24 TAHUN DISELESAI PR HANYA DALAM 4 TAHUN.

Anonymous said...

Sambungan:

Blog2 PR membuat ulasan MASALAH KUIL SEKSYEN 19 SELAMA 24 TAHUN DISELESAI PR HANYA DALAM 4 TAHUN. Memang benar usaha PR selesaikan pemindahan kuil ke Seksyen 23. Kuil kecil di Seksyen 19 sudah digantikan tapak baru dikawasan seluas satu ekar di Seksyen 23. Pemimpin dan media PR memuji kuil berjaya dipindahkan dengan kerjasama pihak kuil itu. Tetapi Pemimpin dan media PR jangan lupa tanpa bantahan serius penduduk Seksyen 19 minta kuil dipindahkan masalah penduduk tidak akan selesai. Hakikatnya pelbagai masalah yang berlaku dalam masa 4 tahun PR berkuasa lebih teruk berbanding semasa BN dahulu. Cabaran penduduk bukan sahaja dari pengunjung kuil, tetapi sikap toleransi pemimpin PR kepada Hindu kuil menimbulkan masalah kepada penduduk. Kuil senyap 7 bulan selepas campur tangan NGO Islam Januari 2009. Tetapi keramaian bergendang diadakan semula pada Ogos hingga Dis 2009. Pintu pagar gelanggang dibina NGO diconteng nombor 303, dinding gelanggang diconteng perkataan mencarut, dalam gelanggang dibaling botol arak. Papan tanda Tapak Gelanggang dirosakkan. Keramaian kuil pada 11/08/201-15/08/2010 dalam bulan Ramadhan mendapat kebenaran YB Adun konon ia adalah upacara terakhir sebelum kuil dipindahkan Sept 2010. Tetapi selepas berakhir Sept 2010 kuil tidak pindah. Selepas itu wakil rakyat umumkan kuil pindah pada akhir Nov 2010, tetapi kuil disitu juga. Aktiviti kuil menganggu penduduk hingga upacara terakhir dikuil itu pada 26/01/2012. Pada malam itu selepas YB ceramah ada majlis dailog seorang Wakil NGO bertanya kepada wakil rakyat adakah tapak gelanggang penduduk akan diganti?. Tiada jawapan tepat diberikan oleh wakil rakyat. Yang pasti masalah penduduk Seksyen 19 hanya selesai selepas campur tangan Pertubuhan NGO Islam dan jadi isu Negara pada tahun 2009.