Wednesday, April 18, 2012

BAHAN KEMPEN PRU 13 : SATU DUNIA KENA BOHONG !


Isu  (16 September)

Penasihat PKR dan Penasihat Ekonomi Selangor melakukan pembohongan terbesar kepada rakyat dalam sejarah Malaysia, dengan mengatakan bakal berlaku peralihan kuasa Kerajaan Persekutuan pada 16 September 2008

 Pada 16 September 2008, Perhimpunan Perdana Sambutan Hari Malaysia di Stadium MBPJ, Kelana Jaya kononnya tarikh pembentukan “kerajaan baru Malaysia”. Tetapi tidak berlaku apa-apa pada tarikh tersebut.

 Dato’ Seri Zahrain Hashim, Ahli Parlimen Bayan Baru (Bebas) menyatakan.

1. ”Kami disogok cerita kononnya Panglima Angkatan Tentera dan angkatan tentera memberi sokongan pembentukan kerajaan oleh Pakatan Rakyat yang diketuai oleh (Ahli Parlimen) Permatang Pauh,”

2. Mereka juga diberitahu bahawa Yang Dipertuan Agong sedang menunggu di istana untuk mendapatkan kenyataan jumlah Ahli Parlimen Barisan Nasional yang melompat (30 orang) bagi membolehkan pihak pembangkang membentuk kerajaan.

Hakikatnya, tiada 30 ahli Parlimen melompat parti, Panglima Angkatan Tentera Malaysia menafikan pembabitan mereka dan Yang Dipertuan Agong turut menafikan dakwaan itu bila ditanya oleh YAB Perdana Menteri.

3 comments:

Unknown said...

Ini dia Raja Katak sebenarnya.. Pakatan beria kutuk kononnya Ahli Parlimen yg keluar Pakatan tidak bermoral, padahal kepala dia sendiri rancang nak umpan Ahli Parlimen BN join Pakatan..

Cakap x serupa bikin!! Dasar org x bermoral!!

NURUL IZZAH: ANTARA NOBAT & LAGU P.RAMLEE... Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

anwar ni da tahap manusia fasiq..da tak boleh dipercayai sbb da menipu satu dunia..aku mmg tak halalkan..pastu tak plak mintak maaf.. mmg dasar penipu...org lain pun ada gak menipu tp sikit2 tp anwar ni sampai tak malu nak menipu

Anonymous said...

tengok muke pon geli