Friday, April 27, 2012

BETAPA SIALNYA PAS MEMBAWA PERJUANGAN AMBIGA SAMPAI KE MADINAH !


Masjid Nabawi atau dikenali juga sebagai sebagai Nabi di Kota Madinah yang mana juga disitu terletaknya Makam Rasulullah SAW telah digunakan sebagai tempat untuk melancarkan perjuangan Ambiga. Gambar diatas dirakam dalam perkarangan Masjid Nabawi (Tanah Haram) Madinah.

159 comments:

Anonymous said...

bertaubatlah umat Islam. Ingat akhir zaman DAJJAL muncul menjanjikan syurga! Jangan terpesong dengan dakyah dan ketaksuban yang melampau. bersatulah, sesungguhnya umat Islam itu bersaudara. kembali ke jalan yang benar. fitnah bermaharajalela.

Anonymous said...

FUHHH...
hebat...memang hebat...

tahniah kepada penyokong bersih...anda berjaya menguasai dunia...

tunggu di akhirat nanti...kita lihat siapa yang betul dan siapa yang salah...

sesungguhnya janji Allah itu pasti-Allah tidak pernah memukiri janji...

islam tidak akan tumbang di bumi malaysia ini melainkan OLEH ORANG ISLAM SENDIRI..

CELAKA KAMU ORANG2 YG MENGAKU ISLAM TETAPI MEMBIARKAN ISLAM DIINJAK2...

CELAKA KAMU PAS...CELAKA KAMU PKR...CELAKA KAMU BN...MENGGUNAKAN AGAMA UNTUK KEPENTINGAN DUNIAWI KAMU...

Anonymous said...

APA NAK JADI DGN ORANG ISLAM SEKARANG !
Yang halal kata haram
Yang haram kata halal.

SOKONG AMBIGA KAFIR WAJIB. SOKONG SEX SONGSANG WAJIB. SOKONG PELIWAT WAJIB.
SOKONG HURUHARA WAJIB. SOKONG ZINA WAJIB.

AKU PERCAYA NIK AZIZ NEED A MENTAL CHECKUP.
BADAN YANG SIHAT AKAN JADIKAN AKAL PEMIKIRAN YANG SIHAT.
KITA MAKLUM NIK AZIZ SERING SAKIT SEKARANG.
MUNGKIN MENTAL DIA PUN KURANG SIHAT.

HABIS ORANG YANG TUNAIKAN 5 RUKUN Islam, TAPI TIDAK PERGI BERSIH BERDOSALAH...............

JELAS AND CLEAR.
MARILAH KIA IKHLAS DGN ISLAM DAN BERTAKWALAH............

Anonymous said...

kalau setakat bergamabar ramai2 dan menunujuk2 yang mereka ada penyokong seluruh dunia...hentikan lahhhh! kalau suatu hari nanti MELAYU hancur kerana kebodohan MELAYU ini sendiri, siap la korang...tanggunga lah akibatnya..nak BERSIH KONONNNN, bersihkan PEMIMPIN kamu dulu laaa!!!

Melayu Perak said...

DBKL PAGAR DATARAN MERDEKA.. PELAN PKR KEGANASAN LUAR BIASA ESOK!!
FRIDAY, APRIL 27, 2012 GELOMBANG RAKYAT NO COMMENTS




Dewan Bandaraya Kuala Lumpur mula memasang penghalang di sekeliling Dataran Merdeka sekitar jam 2.30 pagi tadi - lebih tiga jam sebelum arahan awal dikuatkuasakan.

Malam tadi Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) mengumumkan akan menutup selama 48 jam Dataran Merdeka - yang mahu digunakan oleh BERSIH untuk mengadakan perhimpunan bantah duduk Sabtu ini - berkuatkuasa jam 6 pagi ini hingga 6 pagi Ahad.

Menurut Presiden Gerakan Mahasiswa Pantai Timur Syahmi Hazim Mohd Ithnin berkata pihak DBKL mengeluarkan arahan supaya mahasiswa dan orang ramai bersurai jam 4 pagi.

Menurut seorang lagi saksi, selepas mahasiswa beredar ke seberang jalan di bangunan Sultan Abdul Samad DBKL juga turut memasang pagar besi - sebagai halangan kedua - untuk menghalang orang ramai berkumpul di Dataran.

Syahmi berkata sewaktu barricade mula dipasang, mahasiswa juga sempat mengadakan speaker corner di dataran tersebut. Pada ketika itu sekitar 30 mahasiswa dan orang awam berada di dataran tersebut.

Sebelum itu, ratusan mahasiswa dan orang awam berhimpun di Dataran Merdeka sejak malam tadi. Mereka mula beredar apabila hujan mula turun di kira-kira jam 2 pagi.

Menurut Syahmi lagi, sewaktu DBKL memasang barricade, tiada pertembungan dengan pihak berkuasa DBKL, malah mereka mengikut arahan yang diberikan.

Dan sebahagian daripada mereka duduk dan ada yang tidur di seberang jalan, di tepi bangunan Sultan Abdul Samad.

Traffik di hadapan bangunan Sultan Abdul Samad masih dibuka kepada orang ramai.

Anonymous said...

Penganut agama PAS mmg BAHLOL..mnggunakn Islam utk kepentingan politik....

Allah S.W.T mngurniakan akal utk kearah kebaikan namun .. krn TAKSUB thdp ajaran nabi kera mat mrk sgp mmbiarkn Islam di prgunakn n di prlekehkn...

Ya Allah ..bukakn pintu hati saudara2 ku utk melihat kebenaran...

Anonymous said...

betapa bodoh nya melayu2 ni,di bodoh kan lagi oleh ulama2 sewel mereka,

Anonymous said...

..ISU LGBT DAN KAFIR MASUK MASJID ..
Ya Allah kami tidak berupaya menjaga kesucian Rumah SUCI Mu. maka kami bermohon agar berilah perlindungan yang sewajarnya dan Hukumlah Musuh-musuh Mu sepertimana Engkau menghukum umat umat terdahulu..Ya Allah perkukuhkan Iman serta Persaudaran Kami dan jika Jihad itu menjadi pilihan Mu maka syahid itu menjadi pilihan kami...Amiiiinnnnn.

Anonymous said...

Aq cadangkan PENGANUT2 AGAMA PAS lepas ini xyahlah susah payah g Mekah utk menunaikn fardhu Haji...cukupla dgn mengelilingi Nabi Nicky korgn tu aje...

Anonymous said...

MAKA TERMASUKLAH MEREKA DARI GOLONGAN ORANG-ORANG YANG SESAT...

Anonymous said...

Semua ni terjadi disebabkan fatwa dari parti ajaran sesat(PAS)..lebih2 lagi fatwa dari mursyit am si tua kutuk NIK NAJIS.

Anonymous said...

jika bersih matlamat kamu, itu biasa. semua rakyat mahukan yang bersih, pilihanraya yang adil dan politik yg matang dan berkualiti..

cuma takde org lain ke selain ambiga si pelopor LGBT? dlm ramai2 manusia yg sokong bersih, takde ke yg lebih baik dan lebih disenangi? mengapa ambiga jugak yg kamu pilih? adakah ini bermaksud penyokong2 bersih yg ada semuanya tak guna termasuklah yg dlm gambar tu?

JawaJohor said...

KEADAAN AGAK PANAS SEKARANG.
POLIS MESTI AMBIL PRE EMPTIVE DAN PREVENTIVE MEASURES.
MEREKAN AKAN PROVOKE SEHINGGA JADI CONFRONTATION. CLASH DAN PASTI ADA CASUALTIES.
PERANCANG BERSIH MESTI DI ANGKAP.
HISHAMUDDIN RAIS MEMANG DULU PUN KAKI DEMO SEHINGGA LARI KELUAR NEGARA.
TROUBLE MAKERS MESTI DAN WAJIB DI TANGKAP DEMI KESELAMATA NEGARA.
TANGKAP TANGKAP TANGKAP TANGKAP.
MAY 13 SIAPA SAPA SIAPA SAPA
PUN TROUBLE MAKER.
MAGERAN MAGERAN MAGERAN.

Anonymous said...

Anonymous said...

FUHHH...
hebat...memang hebat...

tahniah kepada penyokong bersih...anda berjaya menguasai dunia...

tunggu di akhirat nanti...kita lihat siapa yang betul dan siapa yang salah...

sesungguhnya janji Allah itu pasti-Allah tidak pernah memukiri janji...

islam tidak akan tumbang di bumi malaysia ini melainkan OLEH ORANG ISLAM SENDIRI..

CELAKA KAMU ORANG2 YG MENGAKU ISLAM TETAPI MEMBIARKAN ISLAM DIINJAK2...

CELAKA KAMU PAS...CELAKA KAMU PKR...CELAKA KAMU BN...MENGGUNAKAN AGAMA UNTUK KEPENTINGAN DUNIAWI KAMU...

-----------------------------------

Hang kot yang celaka, habis semua hang balun celaka, PAS yang celakakan, PKR yang celakakan, sampai BN pun hang celakakan, tapi DAPig yang tak celakakan, sah dah dia ni penyokong DAPig yang bertuankan Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng.

Hoi, hang memang tak guna, talibarut DAP, inilah sikap talibarut orang lain untuk menjahanamkan negara sendiri, sedikit habuan pangkat dan wang ringgit bangsa sendiri pun sanggup dijual dan diperlakukan dengan kejam seperti orang Melayu yang jadi talibarut komunis dulu, sampai bangsa sendiri pun sanggup ditembak dan disiksa hingga mati kerana nak menjadikan Chin Peng sebagai Presiden Malaya, ini adalah salah seorang golongan pengkhianat seperti talibarut komunis itulah.

Anonymous said...

mereka ni datang dengan nawaitu untuk apa... lawak betul orang orang sewel ni...

hangkedee said...

Hampas semakin hanyut dalam lautan lendir Dapig dan air kote bengkok

Anonymous said...

MELAYU yang akan menghancurkan kemakmuran kemurniaan negara yang dihuni ramai MELAYU ini..kerana ketaksuban yang membabi buta..kita sudah aman, cuma perlu kukuhkan lagi keamanan itu, BUKAN memburukkan lagi..org yang menyertai BERSIH anjuran si KAFIR, kamu memang TERKUTUK!

Anonymous said...

Macam mana nak bersihkan iktikad, selagi pemimpin PAS dan PKR sendiri kotor hakikat mereka.
N. Ajis, BABI, Hadi Awang, Mat Sabu, Nurul Izzah, Zuraida, Tony Phua, Tian Chua, Ambiga to name a few sudah di resapi kuman kotor, sampai mereka mati pun masih dihidapi dengan darah dan kuman yang berjangkit, jangkitan gila kuasa tanpa menimbang beratkan masa depan Negara mereka. Beriktikadkan pengkhianatan kepada UMNO dan PM Najib, terlampau luar batasan.

F*** BABI,
F*** PAS,
F*** PKR semua,

Malaysian Home Minister dan MFA buat apa ?
Beritahu kerajaan Saudi di sana, tangkap mereka, soal mereka. Apabila mereka sampai di Negara sendiri, tangkap penganjur mereka dahulu.
N.Ajis memang sudah sakit otak, Hadi Awang baru ke tahap tingkat kedua, Mat Sabu sama dengan N. Ajis.
Jangan cakap banyak, tangkap F***ing BABI, masukkan mereka ke hospital mental. Bedah otak N. Ajis dahulu, kemudian Hadi Awang dan Mat Sabu bersama F***ing BABI, asingkan bilik rawatan mereka dan uji kesehatan otak kedua pemimpin ini. Kasi rawatan hypnotization dan rekod apa mereka cakap. Jangan lupa Nizar, pesakit mental yang serious juga.

F***king BABI pun sudah ada kroni dan nepotism, homoseksual, penzina, penyokong Yahudi, petualang durjana laknatullah.

Anonymous said...

pakar motivasi pernah beritahu" orang yang selalu kalah, lemah dan tidak kuat akan sentiasa cuba menarik perhatian dan memberontak, berbanding orang yang kuat dan berjaya sentiasa terus bekerja dan memperbaiki hasil kerja"... fikirkanlah...

TIBAI

Anonymous said...

BN celaka sebab mempunyai menteri islam @ melayu tetapi membiarkan perkara ini berleluasa...

Allah takkan hang bangang sangat nak faham

anon 3.05

Anonymous said...

F***king BABI pun banyak makan rasuah, larikan harta wang Malaysia pada tahun dia jadi TPM dulu.

Esperalzi said...

Jadi kotor bandar suci Madinah oleh ahli2 PAS ini

Anonymous said...

moga ibadah mereka diterima Allah dan Allah beri kesedaran pada mereka... tindakan mereka ini menjadikan Agama Islam yang suci dipandang rendah oleh penganut lain..

Anonymous said...

JawaJohor said...

KEADAAN AGAK PANAS SEKARANG.
POLIS MESTI AMBIL PRE EMPTIVE DAN PREVENTIVE MEASURES.
MEREKAN AKAN PROVOKE SEHINGGA JADI CONFRONTATION. CLASH DAN PASTI ADA CASUALTIES.
PERANCANG BERSIH MESTI DI ANGKAP.
HISHAMUDDIN RAIS MEMANG DULU PUN KAKI DEMO SEHINGGA LARI KELUAR NEGARA.
TROUBLE MAKERS MESTI DAN WAJIB DI TANGKAP DEMI KESELAMATA NEGARA.
TANGKAP TANGKAP TANGKAP TANGKAP.
MAY 13 SIAPA SAPA SIAPA SAPA
PUN TROUBLE MAKER.
MAGERAN MAGERAN MAGERAN.

April 27, 2012 3:04 PM

------------------------------------

Sokong saranan tuan, pihak berkuasa mesti mengambil tindakan preemptive bagi mencegah keganasan dan huru hara yang mungkin dahsyat hingga menyebabkan kematian, kecederaan parah, kerosakkan harta benda dan masalah-masalah lain, seperti mana cakap Naib Presiden DAP yang tidak bersetuju dengan BERSIH iaitu Tunku Abdul Aziz iaitu "biasalah perhimpunan demontrasi ini kononnya aman, tapi di mana-mana pun ianya berakhir dengan keganasan dan huru hara, nanti di tempat kejadian penganjur tiada di situ, siapa akan dipertanggungjawabkan keatas masalah yang berlaku, tetapi seperti biasa pihak berkuasa akan dituduh sebagai ganas dan sebagainya", lebih kurang begitulah maksud oleh beliau.

Pihak kerajaan perlu mengambil tindakan pencegahan segera dengan menyekat perhimpunan haram BERSIH 3.0 serta pada masa yang sama mengedarkan penerangan kepada kedutaan Malaysia di seluruh dunia untuk dimaklumkan di negara-negara berkenaan berhubung tindakan pihak berkuasa menyekat BERSIH adalah atas faktor keselamatan dan bukannya nak menindas sesiapa sebagaimana tuduhan oleh pihak pembangkang dan sekutu mereka di luar negara. Saya percaya insyaAllah negara luar juga akan menyokong tindakan kerajaan kerana apa yang dibuat adalah selaras dengan konsep kemanusiaan itu sendiri yang hendak menjaga keamanan supaya rakyat boleh hidup dalam aman damai.

Kepada Dr. Rais Yatim dan Datuk Anifah Aman, sila buat hebahan melalui media massa dan kedutaan Malaysia di seluruh dunia berkenaan tindakan kerajaan menghalang BERSIH, saya pasti sekiranya Kementerian Penerangan dan Kementerian Luar proaktif dalam menerangkan keadaan sebenar, imej negara tidak akan menerima tempias yang buruk akibat BERSIH yang tak guna ini. Harapnya pihak kerajaan mengambil serius cadangan saya ini kerana saya memberi cadangan adalah untuk kepentingan negara dan rakyat.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Praha2 said...

kalo ilmu ugama singkat tak usahlah kito nak mengajar oran. ni lah kalibat oran pas-tak tau apo yang baik dan buruk. Masjid Nabi SAW dan Masjidil Haram tempat suci oran beribadah bukan tompet tunjuk perasaan.
Mengapo oran Islam tak tau nak membezo kan politik dan ugama? Kato oran Islam (pas) pandai selok belok ugamao? tapi mengapo cam ni?
siapo ang menguruskan kan permergian dio oran? oran tu lah patut bertanggung jawab.
Korajaan Arab Saudi mosti ambil tindakan.Ini mungkin pengikut siajis tu.

Anonymous said...

gambar ni pun ada kat Malaysiakini.. sedihnya apabila balik solat tadi kawan office (cina saudara baru) tanya aku.. boleh ka ini macam tak dosa ka, ini sebab ramai orang cina tak suka islam.. fuuhh berpeluh aku nak jawab...

Anonymous said...

MELAYU PAS HARAMJADAH BAGHAL, OTAK KALDAI+LEMBU..

Anonymous said...

Kementerian Penerangan perlu menggiatkan usaha penerangan dalam iklan-iklan dan dokumentari untuk menerangkan keburukkan demontrasi liar seperti BERSIH dan puak penentang PTPTN supaya rakyat faham dan jelas serta untuk mengelakkan rakyat terpedaya dengan sandiwara Penipu Rakyat sebagaimana isu kematian Baharuddin bin Ahmad yang mana Shuhardi bin Md. Isa berpura-pura sebagai Baharuddin untuk mencetuskan keganasan yang lebih melampau hingga keadaan jadi huru hara, pihak Kementerian Penerangan perlu sentiasa memamparkan dalam televisyen dan radio berhubung bahaya besar BERSIH 3.0 terhadap rakyat dan negara.

Kementerian Luar pula sila buat penerangan bertulis dan edarkan kepada semua kedutaan dan konsulat Malaysia di seluruh dunia untuk memberikan penerangan kepada negara luar berhubung tidakan kerajaan menyekat BERSIH atau sekiranya berlaku tindakan keras oleh pihak berkuasa Malaysia terhadap pendemontrasi BERSIH adalah disebabkan untuk menjaga kepentingan umum yang lebih besar dan pendemontrasi BERSIH itu adalah penjenayah keamanan yang sanggup menghuru harakan negara demi kepentingan nafsu serakah mereka saja.

Kerajaan perlu proaktif untuk menyekat propaganda jahat Penipu Rakyat yang makin rakus menipu itu dan ini bukan saja di akhbar mereka, malahan dalam ceramah politik mereka pun mereka menghasut rakyat supaya menyertai BERSIH dengan berbagai penipuan yang kononnya kerajaan zalim dan sebagainya, kerajaan perlu bertindak segera, kepada menteri yang berkenaan, sila ambil perhatian serius dan jangan sekadar amaran hingga ke mampus kerana akhirnya negara jadi huru hara, rakyat mendapat susah, imej negara menjadi buruk, nama baik kerajaan terjejas dan macam-macam masalah akan timbul kelak, sila ambil perhatian serius berkenaan perkara ini sebagai langkah pencegahan sebelum merebak jadi wabak yang sangat berbahaya kepada negara dan rakyat.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

Aku berdoa supaya gejala orang-orang yang berniat jahat dan khianat bertapak ke tanah suci Madinah akan menerima musibah masing-masing.
Niat jahat dan khianat mereka untuk menumbangkan kerajaan Melayu sesama bangsa dan ugama mereka terpampang di kalangan orang yang berfikiran tajam.
Walaupun musibah tidak akan datang melanda secara tiba-tiba, penunjuk demonstrasi Bersih 3.0 ini akan terima apabila Allah sahaja yang mahu menentukannya.

Anonymous said...

Semua melayu tu yang kuat sokong BERSIH kaum lain tengok je amik peluang nak ngap tanah melayu...betapa bodohnya dipermainkan bangsa asing...

Fenomena said...

memang celaka c N.AJIS !!!

Jawajohor said...

SEMUA STESEN TV DI MALAYSIA WAJIB TUNJUKKAN VIDEO CLIPS MAy 13 1969, UNTUK TATAPAN UMUM.
MALAM INI JUGA. !!!!!
RAMAI YANG DAH LUPA. DAN RAMAI ANAK MUDA TAK TAHU PERISTIWA 13 MAY.
MEREKA PERLU DIINGATKAN AKAN BAHAYA INI.
RAIS YATIM, PLEASE DO SOMETHING BEFORE ANOTHER BLOODY 13 MAY COMES.

Anonymous said...

MELAYU dah selesa, tapi MELAYU juga yang kekal macam LEMBU kena cucuk hidung...ikut je arahan si KAFIR, tepuk lah tangan anda semua wahai kaum CINA dan INDIA untuk MELAYU yang BODOH di bumi MELAYU sendiri!

Anonymous said...

sape nak bersatu dengan hantu..
rakyat bersuara semua dicantas..
kenyataan diluah saling bercanggah..
apa nak jadi negara dan maruah..
kanak-kanak pun mentertawa..
ulah pak menteri berdrama..
awan direnung membawa hujan..
semangat rakyat bak halilintar..

Anonymous said...

Aku ingatkan tadi aku akan berasa marah bila tengok gambar tu. Selalunya begitulah. Tapi kali ini, aku rasa sedih...

Sampai macam tu sekali PAS merosakkan agama Islam yang pada asalnya mereka berkata yang mereka akan menjaga kesuciannya...

Selepas ini, apa pun yang PAS buat, tak akan seteruk ini. Bagi aku, ini dah paling teruk dah...

Semoga Allah menyedarkan kesilapan mereka. Aku takut dengan kita-kita sekali akan terkena tempias balaNYA kalau DIA murka nanti :(

Anonymous said...

hantu bukan hanya ada dalam KERAJAAN sahaj...HANTU juga banyak dalam kalangan PEMBANGKANG..buka mata, biar pun pahit tapi itu benar!

Anonymous said...

Sokong JawaJohor 3:04

Kali ini kjaan mst bertegas..bertegas n bertegas bukan lagi mmberi AMARAN DEMI AMARAN DEMI AMARAN DEMI AMARAN..

ANJING2 BAHLOL/BANGANG/BENGONG ini jgn dibiarkn mnjadi virus yg xbole diubati lagi...sebelum merebak seeloknya di KUARANTIN atau LUPUSkn saje...hapuskan serangga2 perosak dari menjahanamkan negara ku yg tercinta ini...

SAYA SAYANGKAN AGAMA SAYA
SAYA SAYANGKAN NEGARA SAYA
SAYA SAYANGKAN BANGSA SAYA

SAYA CINTAKAN KEAMANAN...

Anonymous said...

Sapa2 yanf terbabit dalam gambar tu .... berhati2 lah. Bala' dari Allah akan tiba. Taubat Ya Allah

Anonymous said...

Saya takut gara gara keja BODOH kumpulan ini maka umat islam khusus dari Malaysia tidak dapat mengerjakan HAJI atau UMRAH. Masjid bukan tempat untuk buat demo tetapi tempat untuk kita membuat ibadah mencari ketenang jiwa dan mendekati diri kita kepada Yg Maha Esa.

Anonymous said...

DAP....RELAX JE DODOK UMAH TENGOK TV......



GOLLL!!! satu melayu matii..

GOLLL!! satu polis pecah kepala ....

GOLLL!!! Nik ajis terjatuh...mati masa nak lari naik kapal terbang...

'WANGG BESARR...ANuar jatuh kena pijakkkk kah kah kah.

errrr wakil DAP ada jgn takut Aruah anwar brahimm.. Kita akan tolong capaikan cita2 lu...

Anonymous said...

kah kah kah

bergambar dengan baju percuma dalam masjid tanpa di ketahui dari mana datangnya duit untuk membuat baju berkenaan...

kah kah kah

Anonymous said...

MELAYU YANG JADI "PENGKHINAT MELAYU" AKAN DIBURU NANTI SEHINGGA KE LUBANG CACING.
HANYA MASA AKAN MENENTUKAN.
FIKIRKANLAH.
ZAMAN KIAI SALLEH AKAN BERULANG.....................
LA..'ila.ha'illa'ant

Anonymous said...

KONONNYA ADA BANYAK NGO SOKONG BERSIH..TAPI MAJORITINYA TIDAK BERDAFTAR? PERTUBUHAN HARAM PUN DIIKTIRAF KE OLEH PUAK2 BERSIH NI?

Anonymous said...

kah kah kah

perjuangan demokrasi dalam negara yang amalkan teokrasi?

kah kah kah

Anonymous said...

pukimak lu anwar ibrahim! lu nak divert isu moral sendiri jgn heret rakyat! lu settle la cara gentleman..lu menutoh ape bangsa doll ke..sondol buntot jantan ke...blow job ke lu punye psl la!! moral of the story anwar ibrahim tak layak menjadi pemimpin. FULL STOP!

Anonymous said...

kah kah kah

rakyat Palestine yang ditindas sedemikian rupapun tak terlintas untuk jadikan kota suci sebagai platform perjuangan.

kah kah kah

Anonymous said...

orang MELAYU yang akan menzalimi orang MELAYU sendiri dengan sertai BERSIH yang membela PEMIMPIN YANG TAK BERSIH tu

Anonymous said...

kah kah kah

menuntut pilihanraya adil dalam negara yang tidak ada pilihanraya adalah seumpama berhimpun di Dataran Tianmen bagi menuntut keadilan demokrasi.

kah kah kah

apa komen Dap?

kah kah kah

pillpuss@yahoo.com said...

Sebenarnya taktik pemimpin BN bermodalkan bankrap supaya rakyat lupa bahawa negara akan menjadi bankrap, kerana rekod pemerintahan Umno seperti barah di peringkat empat. Apa tidaknya, hutang negara 53%, paras bahaya ialah 55%. Hutang negara melonjak dari RM146 bilion pada tahun 2002, RM242 bilion (2006) dan RM456.1 bilion pada penghujung 2011. Wang Felda susut daripada RM4.08 bilion (2004) kepada RM1.35 bilion (2009). Saham bumiputera RM52 bilion lesap, Stadium Trengganu berharga RM292 juta runtuh, walaupun hanya setahun dibina, upah Apco Yahudi Israel RM77 juta setahun, RM589 juta hutang Tajudin dihapus kira, NFC RM250 juta, Laporan Ketua Audit Negara 2008 menyatakan berlaku ketirisan RM28 bilion, laporan Ketua Audit Negara 2006 melaporkan Kementerian Pertahanan membayar kepada kontraktor sebanyak RM943.46 juta (hampir RM1 bilion) tanpa ada baucer. ABU

n9_maskman72 said...

cmne bru btul kta gi mekah buat umrah....
wlaupun niat tu tk btul...tpi skrg2nya ada b ukti brgambar....
jgn jd mcm pmmpin dia...kta g umrah...tpi skpng gambar pn tk brani tunjuk...
sbnarnya diorg ni scra tk sngaja dh memalukan ktua diorg sndri....
syabassssssss........

Anonymous said...

kah kah kah

apa perasaan anda kalau warga lonjing jadikan masjid di Serambi Mekah sebagai platform untuk menyatakan bantahan terhadap kezaliman kerajaan negeri Cik Siti WK?

kah kah kah

Anonymous said...

perjuangan Ambiga LGBT sudah disanjung sama taraf dgn perjuang Rasulullah oleh penganut2 Parti Ajaran Sesat!!!

Anonymous said...

Cina India baca fikiran Melayu
Berfikiran baik Melayu tak mampu
Mereka perkudakan otak Bangsaku!
Sangat mudah kerana Melayu tak bersatu!

Kelemahan Melayu dimana-mana
Yg bodoh tak boleh diajar
Yg sombong degil gila-gila
Bangsa lemah hina sangatlah tegar!

Hero Bollywood teruskan lakonan
Konon dialah mangsa dalam pemerintahan
Segala keburukan diri dia tak pertahankan
Diputar cerita guna anak muda jantan perempuan!

Dia memang mahu dirinya ditangkap
Supaya dunia nanti akur seperti yg dia cakap
Kalau boleh semua anak Melayu dimasukkan lokap
Kemudian dia bertempek dgn biadap!

Anonymous said...

aku simpan gambar ni... kalau melayu hancur sebab korang... memang sorang2 aku cari smpai lubang cacing... celakalah kamu di dunia dan akhirat

Anonymous said...

Biarkan dah tak lama dah PRU nanti biar rakyat tentukan nasib si baju kuning ni.

Anonymous said...

Jadi ka bola esok malaysia lwn sri langka ?... dengarnya ramai yg malas nak keluar rumah esok takut jalan sesak dek perhimpunan kotor 3.0

Anonymous said...

apa lagi perkataan yg boleh describe puak2 ni....terlalu ringan sial tu rasanya....

Anonymous said...

Astagfirullahhal'azim, Allah Hu Akhbar!!!!
Sesat lagi menyesatkan...betul lah ajaran Rasul s.a.w dan Peringatan dari Al-Quran. Kerana janji-janji syurga oleh Dajjal, maka kesucian Agama diperlekeh hanya kerana agenda politik yang semata-mata bersifat dendam, fitnah, tamak haloba dan gilakan kuasa dan darjat.
-Nauzubillah.
Allahumma, Inna nas aluka Salamati Fid-Din.
Amin Ya Allah...Amin Ya Rahman..Amin Ya Rahim

Anonymous said...

kah kah kah

Bill Gate jauh lebih banyak jasanya kepada manusia sejagat berbanding mana-mana politikawan/Ambigawan tetapi apakah anda tergamak gantung gambar BG dalam rumah ibadat?

kah kah kah

semangat-melayu said...

La... ramai yg terperanjat. apa nak diperanjatkan. nanti Nik ajis cakap semuanya boleh. Lepas ni buat demo depan kaabah la pulak...kAmbiga dah buat nik ajis bigo.. ps... org bn dan umno tu buat, mereka pakai baju bersih... hahahaha .. nanti itulah kata orang yang menganut agama sesat..

Anonymous said...

Iblis iblis PAS yang bertopengkan Islam WAJIB ditentang habis habisan.Inilah akibatnya bila kerajaaan terlalu bagi muka pada Iblis2 ni.Semboyan Fisabillah harus dimulakan secepat mungkin. Jangan Iblis2 PAS yang bertopengkan ISLAM TERUS MENERUS MEMESONGKAN AKIDAH UMAT ISLAN DIMALAYSIA TERCINTA INI.

Anonymous said...

nampaknya semangat & roh perjuangan ambabiga laknatullah telah berjaya menjejaki kota suci itu...walaupun bukan tuan badannya...tahniah kepada para ahlul bahlol PAS yg setia menjilat puki ambabiga.............jilat dan terus jilat la wahai ahlul bahlol PAS....semoga niat ambabiga utk melihat islam hancur di negara ini akan berjaya di satu masa kelak....dengan bantuan kalian...ptuihhhh!!!

Anonymous said...

TAK APA BALIK MALAYSIA BOLIH JUMPA FATHER NICKY DIA AKAN AMPUNKAN DOSA PERSELINGKUHAN DENGAN KUMPULAN LGBT TERSEBUT, SYARATNYA MUDAH SAJA - UNDI PAS. SELESAI SEMUA MASALAH DALAM DUNIA INI.

Anonymous said...

Betapa mudahnya orang2 MELAYU di MALAYSIA dipermainkan kaum minoriti..umpama berjudi dia orang nak tengok melayu sesama sendiri bergaduh dan berpecah lepas tu habuan besar menanti..jaga2 lah kaum melayu..bersatu lah kalau taknak tengok anak cucu kaum melayu merempat dibumi sendiri esok nanti..

Anonymous said...

Ibu Bapa hantar belajar bukan jadi perusak. tak dapat bezakan ke tempat suci. Ustaz-ustaz tolong nasihat orang yang tak kenang jasa.

Anonymous said...

Anon 425

Aku pun nak simpan gambar ni , aku akan besarkan supaya senang cam muka depa.

Anonymous said...

Kepada pengundi atas pagar dan yng was2 dengan pejuangangan PAS ttp ahli PAS...berdasarkn gambar tersebut anda nilaikanlah...untk pengetahuan semua pengerusi bersih ialah Dato Ambiga, seorng yng memperjuangkn hak2 kebesan seks dan hak2 pemurtadtan orng islam di Malaysia.

Himpunan Bersih 3.0 termasukalah himpunan utk perjuangan pengerusinya Dato Ambiga.!

Makin seram bulu roma bila melihat
hala tuju parti PAS.


EXpas.

Anonymous said...

Bukan ibu bapa je yang susah payah hantar pi jauh2 suruh belajar kerajaan tanggung jugak biasiswa dia orang belajar..suruh jadi pandai tapi bodoh jugak nak dicari..tengok budak2 cina berebut amik biasiswa belajar tekun, pandai..baik hanta budak2 sarawak sabah pi belajar jauh2..budak2 sabah sarawak taknak terlibat sangat benda2 macam ni...bagi peluang lebih kat budak2 sabah sarawak pulak pi belajar jauh2 ni...

Anonymous said...

aku speechless... cuma nak tggu komen dari puak2 pakatan rakyat... mana komen korang.. selalu dalam blog ni asal ada post je ,, trus hentam penulis n pro bn.. mana yg dok selalu pong pang2.. balun pro bn.. aku nak tgk apa alasan dan penjelasan korang pasal gambar ni,,

Anonymous said...

Blasphemy of Islam.
To all YOU monkeys who dare to add so many bida'ah to the religion of Islam, so you finally accept homosexuality and bring your support for homosexuality to Rasullulah's s.a.w. mosque in Medina. May Allah's curse be upon You. There is no place in the world you can hide.

Anonymous said...

kalau sampai buat kat masjid nabi tu, memang dah melampaulah Bersih ni.. this is not what we were taught by the prophet and ini bukan apa yang diajar Islam. Ini teruk dari zaman jahilliyah!Orang Syria yang tengah civil war tu pun tak buat macam ni.. mereka hormatkan ugama dan masjid.. kenapalah melayu terlalu bodoh sangat..kepada saudara seislam ku, marilah berdoa setulus hati agar Allah tunjukkan kebenaran. Kalau Malaysia hancur, kemana kah akan perginya orang Melayu?nak makan pasir?please dont be the stupidest people in the world!susah nak cakap pada orang yang dah kena brainwash dek the meaningless rhetoric of Anwar and the ravings of an Indian nenek.

Tun Teja said...

1. Semua Ummah yang berziarah ke Madinah mesti mempunyai iktikad yang ikhlas, jujur, berniat suci untuk menziarah perkuburan bekas tentera Islam yang mati syahid. Selepas mengerjakan Umrah, pergi ke Madinah dengan tujuan tertentu.
2. Kemudian bershalat di Masjid Nabawi Madinah dengan hati yang rela, fikiran yang jernih, untuk mendapatkan syafa’at dari Allah, menghormati pengorbanan Nabi Muhammad yang menyebarkan ugama yang dituntut oleh Allah berdasakan Al Quran.

3. Tetapi jika penyokong PAS yang menziarah Masjid Nabawi selepas atau sebelum shalat di sana dengan niat yang kuat untuk menyokong penganjur kafir, mereka sudah terjebak kepada lubuk ‘blasphemy’ ,’innovation’, atau penghujatan, pemfitnahan, bida’ah. Apakah penyokong PAS ini tidak mereka takut akan hukuman Allah?

4. Justeru itu mengagung-agungkan perjuangan Bersih 3.0 yang dipimpin oleh si Kafir Ambiga untuk menyambut keagungan homosexual, LGBT, pemberontak Negara seperti anwar ibrahim yang mencium kebanggaan Yahudi iktikad penyokong PAS yang ke Madinah ini sudah terpesong hakikat mereka.

5. Ketololan orang PAS ini sangat dikesali. Harap ustaz-ustaz dan kepala-kepala orang PAS yang selalu bertudung dan bersarban berekor dibelakang atau bersongkok serta pemimpin PAS yang paling tertua sekali akan insaf dan bertaubat. Orang-orang PAS ini patut dimurkai oleh ahli penterjemah Al Quran dan imam-imam masjid.

Anonymous said...

Suami aku yang mualaf maksalleh tu pun kata the action of supporting Bersih in Medina is totally inappropriate, they dont seem to respect Islam, katanya...tak malu ke kita orang Melayu yang dari kecil lagi dididik sebagai Islam?

Anonymous said...

Ambiga n geng2 nya tengah ketawa besar sekarang melihat orang melayu dapat dipermainkan dengan mudah nya...

Anonymous said...

apakah ini permulaan kepada gerakan menuntut pemerintahan demokrasi di tanah termakamnya nabi terakhir bagi menggantikan sistem sedia ada?

Anonymous said...

Doa dan solat hajat telah bermula di tempat ana sekarang.. Tunggulah Bala dari Allah akan turun semasa perhimpunan lgbt dan bersih esok..jauhkan diri anda dari tempat maksiat ini. .

Melayu Perak said...

kepada pencacai pas dan pkr.....pemimpin korang sekarang semuanya akan kalah dengan malu sekali di PRU13.....

sediakan pelapis baru yang akan mengemudi tunggak parti.....

kerana yang ada sekarang akan berkubur....

Anonymous said...

WAJARKAH SAEKOR ANJING BETINA GELAP MENENTUKAN NASIB HADAPAN BANGSA MELAYU DI TANAH MELAYU ,!,,,,
JAWAB PAS LAKNATULLAH.

Bomo Siam said...

Mana satu yg dinamakan 'tak respek pd Islam?

Kempen Bersih di Madinah or bagi undi pd UMNU?

Anonymous said...

PAS mmg sial...munafik..

Anonymous said...

Bomo Siam...mat sabu yg x respect pd islam sbb dia gelarkan anwar.."anwar aljubori"..

Anwar lg x respek islam sbb dia biseksual..

Anonymous said...

Aduh! Malunya aku yang orang PAS ni dari Malaysia. Habis satu dunia Islam tahu Parti Islam(?) Semalaysia perangainya macam ni :'(

Bomo Siam said...

Mana satu yg dikatakan mencemar Islam?

PAS + DAP or UMNU + MCA?

Jin! Yg mana satu..?

"Dua2 mangkuknya, berayun..! Waaarrrgggghhh...!!!"

Anonymous said...

Oi Bomoh SIAL! Kalau tak nak undi kat UMNO pun takpa. Tak ada siapa nak paksa. Tapi jangan la sokong kerosakan pada agama seperti yang PAS buat!!!

Bomo Siam said...

6:47,

PAS bukan...MELAYU! Yg MELAYU ialah UMNU! Sila kemukakan soklan anda pd...UMNU!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

kah kah kah

akhirnya agama ini bukan dipelecehkan dari luar tetapi dari dalam.

kah kah kah

akhirnya agama ini bukan saja dilacurkan oleh insan yang bebal tetapi oleh mereka yang tidak bebal.

kah kah kah

akhirnya agama ini bukan di malukan oleh tuntutan berbentuk keagamaan tetapi oleh tuntutan kepolitikan.

kah kah kah

Berapa banyak kah...daaa!!!

Anonymous said...

Akhirnya Melayu Islam berjaya dipesongkan akidah mereka oleh musuh ISLAM.... Tahniah Ambiaga Kafir Harbi. Cita-cita mereka untuk menjahanamkan Melayu akhirnya tercapai. Kepada PAS - TAKBIR untuk Ambiaga & rakan sekutu kafir harbinya... Sampai ke TANAH SUCI agenda Ambiaga dibawa...

Anonymous said...

PENGIKUT2 PAS MEMANG BODOH SOMBONG PLAK KERANA PEMIMPIN DEPA PUN BODOH KATA CCTV HANYALAH BESI TAK LEH PERCAYA/JADI SAKSI. PAS NI LEBIH BANYAK KEBURUKAN DARI KEBAIKAN TERUTAMA MEMECAHBELAHKAN PERPADUAN ISLAM DI MALAYSIA TERUTAMA KERANA BERDASARKAN AMANAT HADI. TANGGUNGLAH DOSA DIAKHIRAT NANTI HADI OI KALAU HANG TAK BERTAUBAT/MINTA MAAF KAT RAMAI ORANG ISLAM DI MALAYSIA

Juara Wira said...

bertuhankan nik aziz..bernabi kan anwar ibrahim ambiga kit siang guan eng ambiga....celakalah kamu!!! mana yg lebih islam Umno yg menolak hudud tp meletakkan islam di tempat yg mulia..atau parti ajaran sesat..yg menyokong hudud(ikut senario politik)yg menggadaikan islam demi jawatan?????

Bomo Siam said...

UMNU (bukan UMNO)! Tuduh PAS gadaikan Islam...SIAPA YG PERCAYA?

Jin! Hg percaya ka?

" Tak masuk akai langsung, boss! UMNU tak didik Melayu...Aku percaya! Waaaarrrggghhh...!!!"

Anonymous said...

sampai begitu sekali agama dipolitikkan..tunggulah hari pembalasannya nanti!! semakin teruk perangai puak2 laknat ni!!

Anonymous said...

ni semua hasil fatwa pukimak wali terompah situa kutuk n.ajis..sial lah ko n.ajis...cilako lah n.ajis..
mampos lah ko n.ajis...tua kutok tak sedar diri...ptuiih!

Juara Wira said...

bila Umno gadaikan islam?dah perintah 20 tahun lebih dikelantan apa jasa pas disana? dah tido sebantal ngan dap berapa ramai dah cina yg dah diislamkan oleh pas?sape yg melaungkan hudud undang2 islam dan bertukar rentak untuk putrajaya?dapat peluang perintah terengganu apa jasa pas disana? cuba pandang keliling sikit..jgn dok dgr ckp jin je..jin ada mcm2..

sekurang kurangnya Umno tak berlagak alim..tp diakui islamnya oleh seluruh dunia islam..sistem kewangan islam negara mana yg terbaik didunia ni klu bukan malaysia??jasa sape? niajis??

Anonymous said...

apa kene mengene dengan UMNU bomoh siam? tolong bagi tau sat, yang menyokong bersih lgbt tu hanya PAS PKR dan DAP jadi UMNU tak ada kene mengene, tapi bila dah terkene batang pelior sendiri nak tutup malu buat2lah salah UMNU, muaahahaha.

Bomo Siam said...

UMNO tak salah! Ianya sebuah parti yg mendokong survival bangsa Melayu di dunia. Dlm perlembagaan, Melayu itu Islam! Klu kapiaq, takleh jadik Melayu!

Bukan UMNO yg harus disalahkan dlm pemcemaran Islam...tapi UMNU !!!

Ingat, UMNO parti Melayu & Kebangsaan.

UMNU...pecacai level 'PARIA' yg dok ramai berlunggok dlm UMNO!!!

Kena paham nooo....!

Bomo Siam said...

UMNO Negeri belum pun settle bab senarai calon. DIA...tempah bushjacket dah...!!!

Bukahkah perangai PARIA tuuu...???

Anonymous said...

Salaam..

kamu gunakan Masjid Rasulullah untuk kepentingan kelompok kamu yer

semoga Allah ampunkan kalian

wasSalaam

-abu aliff melaka-

Juara Wira said...

kiranya UMNU yg harus dipersalahkan dan dipariakan maka yg ko harus pariakan ialah mat sabu tu la..pasal dia la yg mewujudkan istilah umnu yg didokong oleh ko ni...di malaysia ada parti UMNO je..parti mana plak UMNU ni? jgn ikut ckp jin tu..aduh..makin tersesat dah ko ni...

Bomo Siam said...

8:02,

Awat bodo sgt hg nih? Aku dah kata, UMNO tu parti, UMNU tu pecacai tahap PARIA dlm UMNO!!!

Juara Wira said...

UMNO negeri dah siap ka belum siap ka senarai calon apa kena mengena ngan hang???ini soal parti bukan negara..ko ahli umno ka? sape lebih paria?

Bomo Siam said...

Amboi...cekap & tangkasnya TV3! Gambaq aku bole masuk buletin...! Baru ptg tadi punya kerja!

Hebat TV3!

"Boss! Tak hensem punnn...!"

Kuah kuah kuah...!!!

Juara Wira said...

ko tu yg bodo sebenarnya... istilah UMNU hanya direka oleh mat sabu dan jd ikutan dan pegangan ko.. takde umnu umnu dlm umno.yg ada hanya UMNO satu sahaja..

Bomo Siam said...

TIBAI, jgn tak TIBAI...!

Court Order dah kuaq. Sapa engkar esok...FRU! Tembak depa dgn pasiaq!!!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Jgn sia2kan penat lelah Tok Jib serta pimpinan2 yg terdahulu.

99% ceramah penerangan UMNU peringkat bhg....HANCOrrrrrr!!!

Buang masa, tenaga & duit!!!

Cuba ikut cara aku...he he! Mlm minggu ni, di Gerbang Malam, Bg Serai, Perak...ada live Liverpool vs Chelsea! Teh tarik/roti canai free! Cabutan nama bertuah! P.Ramlee Film!

Dtg ramai2 utk berhibur & dengaq apa pentingnya UMNO pd Melayu!!!

Laptop free.....SORRY!!!

Pd Mat2 motor Kelab KrisBike, tulong parkin sebelah Watson!

Jgn park tepi jalan, LORRY SODOK....mampuih!!!

Yg nakkan t shirt free 'TIBAI', jumpak Che Din Pemuda! Cik Su Puteri...!

Bole salam dgn Che Din! Jgn salam ngan Cik Su....Jin aku mengamok!!!

(Hasil usaha pecacai sejati UMNO Bhg Bg Serai)

Bomo Siam said...

Woi UMNU....!

Politik & mesjid mana bole dipisahkan! Jika dipisahkan, pincanglah AKAI...!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

KEMATANGAN BERAGAMA

Uighurans lebih lama memeluk Islam berbanding lain-lain bangsa di tenggara asia.

Kematangan dalam aspek keagamaan membuatkan mereka lebih matang untuk berdepan tekanan politik.

Atas sebab itu Uighurians tidak menyalahgunakan rumah ibadat untuk tujuan politik -- baik di negara sendiri atau di negara orang -- meskipun mereka dianggap lebih berhak berbuat demikian.

Bomo Siam said...

8:40,

Kakakakaka...! Komen terbaik abad ini.

Nak mampuih main politik dlm mesjid di China!!!!

Jika mereka matang berugama, kenapa kehidupan mereka merempat & sukar?

Adakah ianya ujian dari AllahSWT or sesuatu yg sengaja ditempah???

manis said...

Semoga Allah SWT melaknat mereka yang membawa hal keduniaan ni ke tanah suci.Jangan nak menuntut BERSIH tapi masih berperangai macam haram..buat benda haram..berunding dengan haram..berkawan dengan kafir laknatullah yang memperjuangan perkara mungkar.

Mmglah balik balik depa cakap bukan ikut cakap ambiga tapi nak undi yang telus bersih..kalau korang menag besok..korang lulusan permintaan si pariah tu..dan sewenang-wenang anuwar memuas nafsu songsang tu..kalau Allah SWT menjatuhkan hukuman seperti hukuman keatas Nabi Lut a.s..Sebelum itu terjadi aku berdoa semoga Allah SWT melaknat perjuangan mereka ini..tetapi jika Allah Maha Mengetahui setiap sesuatu dan akan berlakunya lebihnya keadilan dan hak dari ini..berkatilah perjuangan mereka,ameen.

Anonymous said...

PAS. =. PARTI ANJING SIAMBIGA
PAS. =. PARTI ANJING SIAMBIGA
WAJIB BERSAMA SERTAI BERSIH 3.0
DEMI TUHAN SIAMBIGA
DEMI TUHAN SIAMBIGA.
KAFIR HINDU DI JULANG HINGGA KE MEKAH DAN MADINAH.
APA INI SEMUA !,,,,,,
SIAPA ANG KAFIR
PAS. PAS. PAS. PAS.
PARTI ANAK SYAITAN, PARTI ANJING SIAMBIGA

Anonymous said...

Soalan Cepugangsa:

ada parti agama yang tak pernah buat masjid. tapi bab salahgunakan masjid merekalah di hadapan. siapa mereka?

Anonymous said...

Bomo siam @ kuli paria ambiga @ musangka???

Ni pencacai cybertrooper...xyah layan la...
Die kene posting komen2 balun2 umnu spy nmpk buat keja die...

Kang nanti org kata mkn duit haram lak x buat keja...tp buat keja haram jadah pon bole ka???
X apa la...asal di mata dia halal...dah akhir zaman pon...yg halal haram...yg haram halal...sama mcm bos dia ambiga...

Isi perot die lg penting dr perpaduan ummah...
Biar hancur islam asal dpt romen bini2 har2 beranak suap mkn haram...
Ape die nk takot...dunia ni milik dia dan bersih 3.0...akhirat kelak bkn kuning...bkn biru..bkn hijau kain mu...tp kain putih...

Anonymous said...

Tak perlu kebenaran?

Memanglah sesiapa saja boleh gunakan rumah ibadat tetapi soalannya sudahkah dapat kebenaran dari pihak pentadbir masjid sebelum sesuatu program dijalankan? Apa...? Curi-curi?

Abu Garcia said...

Tergamak mereka ini yg kononnya nak pergi beribadat membawa bersama agenda kafir laknatullah ke Masjid Nabawi sehingga mereka tak sedar bahawa maruah Islam sudah dinjak-injak oleh mereka sendiri

Anonymous said...

Patut besarkan gambar muka mereka ini dan paparkan dalam blog dan akhbar supaya ummah sedunia kenal mereka inilah yang mencemarkan Islam.

Anonymous said...

KERAHMATAN ALLAH YANG HENDAK DICARI BILA UMAT ISLAM KETANAH SUCI MAKKAH DAN MADINAH.

Slogan bersih dan t-shirt kuning, hanya senonim dengan gerakan yg dipelopori pembangkang dan diketuaai seorang KAPIR.

ALLAH tidak makbulkan apa juga doa walau dibuat dimasjid nabawi dan masjidil haram diatas perkara-perkara yg jelas menentang kerajaan yg memerintah, ambiga adalah betina jalang dan jadi babi tunggangan pembangkang. kesan kekacauan cukup besar pd ketenteraman awam dan melayan karenah pembangkang sangat membuang masa dan menghabiskan duit rakyaat yg sepatutnya dapat diguna tenaga kepada perkara yg lebih munafaat lagi.

tiada apa yg diherankan walaupon BABI-BABI DAN ANJING-ANJING SURUHAN ambiga berada dibawah payung dataran masjid nabawi, kerana kedatangan mencemarkan lagi kesucian ISLAM dihalayak dunia.

muka-muka babi dan anjing suruhan yg terpampang itu adalah jahiliah moden yang tidak berolih
rahmat ALLAH dan hidayah dalam kehidupan didunia ini.

babi dan anjing melayu penentang keamanan, kepala hotak mereka adaker keling nak sanjung ambiga pandikuty?????????????????????????

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah musang ungka nama dah busuk... la ni mau ubah jadi bomoh siamdoll lak....

Kah kah kah kah kah kah.... nama je lain, keBODOHannya sama je....

Anonymous said...

ingat....dari 73 gulongan yang berhimpun dimahsyar nti...hanya 1 saja yg diterima.. bersih dan totok2nya usah mimpi laa.

Anonymous said...

ingat....dari 73 gulongan yang berhimpun dimahsyar nti...hanya 1 saja yg diterima.. bersih dan totok2nya usah mimpi laa.

Anonymous said...

dada bergetar..
isyarat sampai ke otak..
urat sendi bersilang seli..

X LAMA DAH..X LAMA DAH..SEMUA PENGKHIANAT SAMA ADA DLM SEDAR ATAU TIDAK, MASA ANDA BAKAL TIBA...INSYA ALLAH.!!!

kedah post said...

ITU LA BODOH TIDAK BOLEH DIAJAR,PANDAI TIDAK BOLEH IKUT..
PAS hanyalah pakturut..yg bodoh dan banggang org kita juga..

Anonymous said...

PAS bodoh.....itu jer ayat yang aku leh tulis....

Anonymous said...

Hassan Ali mencegah Murtad "DiPECAT"...AMBIGA Pejuang Murtad dan LGBT dibuat "SAHABAT"..Dari pada sini ALLAH SWT dah beri petunjuk yang amat jelas dan nyata kepada umat islam rakyat Marhaen sama sekali perjuangan mereka bukan kerana ALLAH dan Rasul..tapi kerana lunas lunas untuk memenuhi tuntutan Demokrasi Dajal

aloya said...

Sial punya PAS, celaka tahap syaitan!!!

Anonymous said...

Musangka..... Mu Nate berok

Otak geliga said...

Senarai NGO yg berjuang demi DEMOKRASI di Malaysia....Hidup BERSIH 3.0!!!!!

1. Anak Muda Sarawak – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
2. Malaysian Indian Network Development Society (minds) -BERDAFTAR (JOHOR) (31.05.2011)
3. “Partners of Community Organisation” (PACOS) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
4. Aliran – “PERSATUAN ALIRAN KESEDARAN NEGARA” BERDAFTAR DENGAN ROS (PENANG) (25.01.1977)
5. All Women’s Action Society (AWAM) – BERDAFTAR DENGAN ROS (SELANGOR) (04.02.1988)
6. Amnesty International Malaysia – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
7. Angkatan Warga Aman Malaysia (Warga Aman) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
8.Anwar Ibrahim Club (AIC) ??? – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
9. Association of Women Lawyers – “FEDERATION OF WOMEN LAWYERS OF NORTH MALAYA,PENANG” BERDAFTAR DENGAN ROS (PENANG) (27.07.1964)
10. Bchrc – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
11.Borneo Heritage Foundation – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
12. Borneo Resources Institute, Malaysia -TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
13. CCM Youth – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
14. Center for Orang Asli Concerns – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
15. Centre for Independent Journalism Malaysia -TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
16. Coalition of Malaysian Indian NGO – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
17. Common Interesi Group Malaysia (CIGMA) -TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
18. Community Action Network (CAN) -TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
19. Consumers Association of Petaling (CAPs) – “CONSUMER & SOCIAL ASSOCIATION OF PETALING, SELANGOR” BERDAFTAR DENGAN ROS (SELANGOR) (10.05.2007)
20. Dewan Perhimpunan Cina KL-Selangor (CRC) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
21. Empower – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
22. Feration of indian ngo – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
23. Federation of Malaysian Indian Organisations (PRIMA) -BERDAFTAR DENGAN ROS (KL) (2005)
24. Gerakan Mansuhkan PPSMI, GMP – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
25. good governance penang – “GOOD GOVERNANCE & GENDER EQUALITY SOCIETY PENANG” BERDAFTAR DENGAN ROS (PENANG) (10.12.2009)
26. group of concerned citizens – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
27. Health Equity Initaitives – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
28. IKRAM/JIM – “PERTUBUHAN KEBAJIKAN IKRAM MALAYSIA” (PERLIS), “PERTUBUHAN IKRAM MALAYSIA” (SELANGOR) DAN “PERTUBUHAN JAMAAH ISLAH MALAYSIA (JIM)” BERDAFTAR DENGAN ROS (KL) (27.07.1990)
29. independence people action committee (IPAC) -TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
30. indian malaysian active generation (image) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
31. Islamic Renaissance Front (IRF) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
32. JERIT (JARINGAN RAKYAT TERTINDAS) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
33. Kelab Belia Makkal Malaysia – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
34. Klang Consumer Association – “PERSATUAN PENGGUNA KLANG PPK SELANGOR” BERDAFTAR DENGAN ROS (SELANGOR) (05.08.1999)
35. Lawyers For Liberty – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
36. LIMAPULOHB – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
37. LLG Cultural Development Centre – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
38.LRC – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
39. Malaysia Youth and Students Democratic Movement(DEMA) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS

Bersambung.........

Otak geliga said...

40. Malaysian Animal – Assisted Therapy for the disabled and Elderly Association 40 – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
41.Malaysian Consultative Council for Buddhism, Christianity, Hinduism, Sikhism and Taoism (MCCBCHST) – BERDAFTAR DENGAN ROS (SELANGOR) (06.08.1983)
42. malaysian indian development & unity association – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
43. MEO-NET – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
44. MINDAS – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
45. Movement For Change, Sarawak (MoCS) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
46. OHMSI – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
47. Panggau – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
48. penang independent schools education society – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
49. Peoples Green Coalition -TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
50. Perak Women for Women Society (PWW) – BERDAFTAR DENGAN ROS (PERAK) (14.04.2004)
51. persahabatan semparuthi – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
52. persatuan alumni han chiang, Malaysia – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
53. persatuan alumni han chiang, pp – BERDAFTAR DENGAN ROS (PENANG) (23.03.2004)
54. Persatuan Alumni PBTUSM Selangor & Kuala Lumpur – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
55. Persatuan Belia India Kundang – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
56. persatuan hak asasi manusia (hakam) – “PERSATUAN KEBANGSAAN HAK ASASI MANUSIA (HAKAM)” BERDAFTAR DENGAN ROS (KL) (14.06.1991)
57. Persatuan Ibu Bapa dan Guru – ? Sekolah mana??? – IN APPENDIX BELOW
58. PERSATUAN KEMAJUAN PELAJAR-PELAJAR TAMIL MALAYSIA – BERDAFTAR DENGAN ROS(PERAK) (07.09.2010)
59. Persatuan Masyakat Selangor & Wilayah Persekutuan (PERMAS) – BERDAFTAR DENGAN ROS (KL) (1987)

Bersambung............

Otak geliga said...

60. Persatuan Sahabat Wanita Selangor – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
61. PUSAT KOMAS – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
62. Research For Social Advancement (REFSA) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
63. Rumah Anak Teater – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
64. SAF – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
65. Sarawak dayak iban association – BERDAFTAR DENGAN ROS (SARAWAK) (14.02.1984)
66. Saya Anak Bangsa Malaysia [SABM] – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
67. sembang-sembang forum – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
68. Sisters in Islam – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
69. Solidarity Mahasiswa Malaysia – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
70. Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
71. TAMIL ARTS LITERATURE, CULTURAL ASSOCIATION SELANGOR -W.P – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
72. Tamil Foundation Malaysia – “MALAYSIA TAMIL EDUCATIONAL RESEARCH & DEVELOPMENT FOUNDATION” BERDAFTAR DENGAN ROS (KL) (14.02.2003)
73. Tenaganita – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
74. themicahmandate.org – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
75. university malaya association of new youth (umany) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
76. Voice Your Choice/Growing Emerging Leaders – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
77. women in disability association – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
78. Women’s Aid Organisation – “WOMENS AID ORGANISATION MALAYSIA” BERDAFTAR DENGAN ROS (SELANGOR) (1981)
79. Women’s Institute for Research Development and Advancement – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
80. writers’ alliance for media independent (wami) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS
81. Youth For Change (Y4C) – TIDAK BERDAFTAR DENGAN ROS

Habis dah nama PEJUANG DEMOKRASI di Malaysia....hehehe

Anonymous said...

Banyak juga NGO-NGO haram jadah tu eh. Ahli NGO-NGO haram tu mungkin 2-3 orang je....

Otak geliga said...

lihatlah kehebatan perjuangan Sri Kandi Ambiga....kesayangan rakyat Mas...byk jasa beliau....jgn nak hina2....hehehe
Sedikit maklumat mengenai siapakah sebenarnya Ambiga Sreenevasan (Ambiga Srinevasan). Hasil kajian maklumat yang diperolehi daripada beberapa sumber rujukan.

1. Bekas Presiden Majlis Peguam itu adalah orang yang bertanggungjawab menerima memorandum menuntut pelaksanaan Suruhanjaya Antara Agama (IFC) pada 21 Ogos 2001. Majlis Peguam menerima memorandum untuk menuntut pelaksanaan 14 tuntutan IFC yang jelas sekali bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan;

2. Dalam kes Lina Joy yang murtad, Ambiga mempertikaikan pelaksanaan hukum syariah di bawah Perkara 121(1A) Perlembagaan Persekutuan dengan menyatakan kebebasan beragama turut termaktub kepada semua penganut agama Islam; dan

3 Beliau turut mengadakan forum mengenai memeluk agama Islam pada 9 Ogos 2008 yang membincang dan mempertikaikan secara terbuka Perkara 121 (1A). Biarpun mendapat bantahan orang Islam, Majlis Peguam yang diterajui Ambiga tetap meneruskan forum itu.

Otak geliga said...

antara SEBAB utama kenapa rakyat Mas WAJIB sayang Ambiga....UMNO/BN apa ada????...hehehe

1. Seseorang anak yang dilahirkan oleh ibu bapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam.

2. Orang bukan Islam yang telah memeluk Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali ke agama asal mereka (murtad) dan tidak boleh dikenakan tindakan undang-undang.

3. Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh Mahkamah Syariah tetapi dikendalikan oleh Mahkamah Sivil.

4. Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam.

5. Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki menganut Islam sekiranya ingin berkahwin dengan Orang Islam,Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam (murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.

6. Seseorang atau pasangan suami isteri yang menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak penjagaan anak.

7. Orang yang bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dengan seorang yang memeluk Islam hendaklah diberikan hak menuntut harta pusakanya selepas kematiannya.

8. Kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadat orang bukan Islam sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang serupa untuk masjid.

9. Orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya.

10. Bibel dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan untuk diedarkan kepada umum secara terbuka.

11. Pelajaran agama bukan Islam untuk penganut agama itu hendaklah diajar di semua sekolah.

12. Program-program berunsur Islam dalam bahasa ibunda sesuatu kaum hendaklah ditiadakan. Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan untuk disiarkan dalam bahasa ibunda masing-masing.

13. Orang Islam yang membayar zakat tidak sepatutnya dikecualikan daripada membayar cukai pendapatan dan wang Hasil zakat sepatutnya digunakan juga untuk keperluan orang-orang bukan Islam.

14. Sepatutnya Islam tidak disebut sebagai pilihan pertama masyarakat Malaysia seperti dalam soal pakaian menutup aurat kepada pelajar sekolah.
Daripada tuntutan IFC dan tingkah laku Ambiga sebelum ini jelas menunjukkan bahawa beliau akan mendominasi Islam.

Anonymous said...

Macam sotong kurita je emua NGO yang sokong Bersih ni...

Bersih ni tahi...NGO yang sokong tu pulak lubang jamban....

Dua-dua sama berkaitan tempat kumpul tahi...kuning pulak tu....hi..hi

Otak geliga said...

Anon 12.32AM

kena BEZAkan mana yg HARAM mana yg HALAL....hehehe

jumlah org??...ada la takat 100 lebih...RAMAI apa???....UMNO berapa je...setakat 3 JUTA...kalau ikut perkiraan DEMOKRASI keahlian UMNO yg 3 juta tu cuma MINORITI je....hahaha

Otak geliga said...

persoalan PENTING menjelang BERSIH 3.0 esok

1) Siapakah yg akan MATI???
2) Cukupkah ruang solat di jalan raya kerana dianggarkan hampir 12 juta rakyat Mas akan bedemo esok???
3) Siapakah yg akan jatuh mottor dilanggar kereta sorong???
4) Siapakah yg akan SESAK NAFAS, memakai alat sokongan dileher & terbaring lesu di katil hospital semasa baru nak keluar berdemo??
5) Adakah sesiapa yg akan menunaikan UMRAH/melancong utk menjauhkan diri dr berdemo sbb esok mungkin HUJAN LEBAT
6) Adakah sesiapa yg akan kehilangan jam OMEGA esok???
......DAN YG PALING PENTING........
bang polis...esok ada makan free tak???.....hahaha

Anonymous said...

Dlm byk2 NGO tu..hanya lebih kurang 20 je yg berdaftar. Yg lain tu adalah pertubuhan HARAM. TENGOKLAH SENDIRI..PUAK2 PAKATAN YG BERSELINDUNG DI SEBALIK BERSIH MAIN TARAM JE PERTUBUHAN HARAM ASAL NAMPAK BANYAK..

Anonymous said...

Nik aziz sesat..kapir..parti pas sesat..sape tolak bersih maka tolak islam..kenyataan sesat..dr mane cedok pn xtau la..yg pasti pas parti asabiyah lg kapir..ajar agama islam ape ntah..sesat..masih ramai lg yg membela parti ni sedangkn kepala2 parti ni sesat lg menyesatkn..yg pelik, ade saje org2 melayu masih menyokong pas ni..sedar2 la pengikut pas..

Anonymous said...

Tunggu lah azab Allah SWT pada puak puak ini tak lama lagi !

Anonymous said...

Bala Allah akan turun hari ini...jauhi dataran merdeka..solat hajat dah bermula..

Anonymous said...

Bala akan turun di Negara ini bila semua orang di Malaysia bersetuju dengan tindak-tanduk golongan bodoh yg tidak menggunakan akal sehingga melibatkan Masjid suci An-Nabawi di dalam perjuangan songsang mereka..YA ALLAH LINDUNGILAH MALAYSIA KERANA DISINI MASIH ADA HAMBAMU YANG MASIH SEDAR TENTANG TIPU DAYA MEREKA YANG INGIN MENJAHANAMKAN KEAMANAN DAN KESATUAN HAMBA-HAMBAMU..AMIN

Skuad Penembak Anjing said...

Maka di antara manusia ada orang yang berdoa: "Ya Tuhan kami, berilah kami (kebaikan) di dunia", dan tiadalah baginya bahagian (yang menyenangkan) di akhirat ( Al-Baqarah : 200 )

Anonymous said...

CINA KOMINIS DAP DAN KELING PARIAH ANBABIGA PUNYA IDEA TAPI MELAYU PASSIAL JADI BARUAH.

CINA DAN KELING KURANG TAPI MELAYU BANGSAT HARAM JADAH YANG RAMAI GUNAKAN NAMA AGAMA SUCI ISLAM PULAK TU.

Anonymous said...

Anon 12.32AM
Otak geliga said....
kena BEZAkan mana yg HARAM mana yg HALAL....hehehe

jumlah org??...ada la takat 100 lebih...RAMAI apa???....UMNO berapa je...setakat 3 JUTA...kalau ikut perkiraan DEMOKRASI keahlian UMNO yg 3 juta tu cuma MINORITI je....hahaha

April 28, 2012 12:37 AM

------------------------------------------

Kau yang bodoh!!

3 juta lebih tu ahli UMNO jer tak termasok penyokong yang tek daftar sebagai ahli.

Kalau tak mcm mana BN boleh jadi kerajaan di atas mandat rakyat .

BODOH!!!!

Anonymous said...

Inilah akibatnya jika memperalatkan Islam untuk kepentingan parti politik. Tidak tahu membezakan yang mana untuk Islam dan yang mana untuk parti politik. Kemungkaran parti PAS yang memperalatkan Islam untuk kepentingan parti politik patut ditegah oleh setiap umat Islam. Selemah-lemah iman adalah mereka yang mempunyai perasaan benci terhadap kemungkaran. Mari bersama lenyapkan parti PAS dalam PRU 13 dengan kuasa tangan. Pihak Kerajaan dan swasta kena pastikan muka-muka yang ada dalam gambar itu tidak akan berada dalam jabatan atau syarikat mereka kerana mereka adalah perosak.

Anonymous said...

Jarum Emas said: Tanah Haram ialah tempat untuk mengadu kepada Allah dan bukan tempat mengadu kepada makhluk. Syarat untuk mendapat umrah dan haji mabrur antaranya ialah tiada JIDAL. Bawa sepanduk sampai ke Tanah Haram untuk menzahirkan tak puas hati, marah dan benci itu termasuk dalam erti kata jidal. BERSIH bermula daripada buruk sangka terhadap SPR, hasad kepada pemimpin dan kerajaan sedia ada, takabbur dan riak dengan kemampuan diri. Jangan cemari Tanah Haram dengan akhlak mazmumah. Janganlah hanya kerana ada seorang yang dianggap ulamak mengatakan hukum wajib ikut BERSIH maka hukum itu berkuatkuasa. Lihat pandangan dan hujah ulamak lain yang mengatakan ikut BERSIH itu haram. Semoga segera bermuhasabah.

Anonymous said...

melayu bodoh nama nya ni...amiga keling haram jadah...!!!!!

Anonymous said...

hanyalah menunjukan kebodohan di tempat orang.

bayangkan kalau semua orang dari semua negara berbuat demikian disitu.

hilanglah fungsi masjid tersebut.

MASJID ANNUR SAUJANA UTAMA said...

MEMANG SIAL HARAM BEJADAH PUNYA MANUSIA DALAM GAMBAR TU. SANGGUP BAWA PERJUANGAN GAY LESBIAN (LGBT) KAT KOTA SUCI MADINAH. HARAM BEJADAH !! SIAL PUNYA PAS!!!

Anonymous said...

heheheh ...

orang kalau tak reti agama ...tapi berlagak macam tahu selok belok beragama ....
memang macam tuuu ...
setakat baru pandai mengaji .... baru habis katam quran yang ntah apa bunyi bacaannya tapi dah merasakan yang dirinya tu dah pandai mengaji ....faham dan tau tajwid ...
akan jadi macam tu laaa....

kalau tak cayo ...
pegi ngkorang balik bertanya pada yang betol betol tuan guru ..yang ngkorang kenal ...
kat mana mana lahhh ...
tak payah cari yang ada tauliah dari alazhar tuuu ...
ngkorang dengo ape katanyaaa ....

Anonymous said...

astaghfirullahal'azim.What more can i say? Ya Allah ya tuhanku pelihara semua hambamu ya Allah.Kesemuanya ya Allah.Peliharalah kami.Berilah Rahmatmu sentiasa kepada kami sentiasa.Amin ya Rabbal 'alamin.

Anonymous said...

PAS IS DAJJAL.
PAS IS FOLLOWER OF YAKJUJ WA MAKJUJ.
PAS IS MUNAFIQ.
THE MURSHIDUL AM AND THE PAS LEADER IS A REAL MUNAFIQ.

Anonymous said...

ANWAR, MAT SABU, KHALID GEREJA, NIK AZIZ, HADI AWANG, KHALID GAGAP - AKU AKAN TUNTUT KAMU DI PADANG MAHSYAR NANTI DAN AKHIRAT NANTI.

KAMULAH PEMIMPIN PEMIMPIN MUNAFIK. PENGIKUT DAJJAL DAN ANAK CUCU CICIT YAKJUJ WA MAKJUJ.

KAMU SEMUA ADALAH MUNAFIQ. REAL BASTARD. I HATE YOU. KAMU MEMBUNUH ISLAM. KAMU MEMBUNUH BANGSA KAMU SENDIRI.

YA ALLAH, TURUNGKAN LAH SEBESAR BESAR BALA BENCANA KEATAS MEREKA YANG KU SEBUT NAMA MEREKA DIATAS TADI. YA ALLAH PERKENANKAN LAH.

Anonymous said...

otak geliga, sebenarnya otak kamu yang telah dilancapkan oleh fikiran songsang. otak songsang walau malaikat yang jadi pendidik pon kamu tak akan berubah, apa pon slasan tetap kamu jenis songsang pendokong LGSB dan babiga pandikuty///

Anonymous said...

Ya allah, kau hancurkanlah DAP dan PKR.

Ya allah , kau satukan kembali sekalian org islam di malaysia...ya allah, kau satukanlah UMNO dan PAS...

Sesungguhnya ramai pemimpin ulamak dlm PAS yg inginkan perpaduan antara UMno dan PAS...tapi, ada seorang tua kutuk yg sering menghalang niat murni hj hadi dan nasharuddin isa...

Anonymous said...

Amat Malang sekali..!!! Masih ada " Umat Melayu " yg menganut Fahaman Agama Hindu > Tanggapan mereka...!!! " Amiga-Agama > " Sama ".....memang benar di Sisi ISLAM..." Tidak ada paksaan didalam Islam...Begitulah jadiNya kalau mengtauhidkan Allah diketepikan > Ajaran Muhammad SAW dan Para Ulama Muktabar di Sisihkan...Awal-awal Rasulullah SAW sampai ke Madinatul-Munawarah membina Masjid yang bernama " Masjid Quba " tempat Umat Islam sujud memohon Keridho'an daripada Allah SWT.

Anonymous said...

ini usaha nak menghalalkan gerakan melampau la ni. la kau nana bai nana, kalau nabi muhammad saw ada sudah tentu baginda menangis melihatkan umat islam tak ikut sunnah baginda yg melarang lawan kjaan islam.

tak dak sejarah ulama salaf pernah melawan kjaan islam. apa yg pas usahakan ini ternyata bertentangan dgn amalan sunnah.

zurich, swiss

Anonymous said...

Pakage Umrah mana ni? Boikot.

Anonymous said...

JOM RAMAI-RAMAI KITA BOIKOT SYARIKAT PELANCUNGAN YANG BAGHAL NI.

Anonymous said...

Siapakah harus dipertanggungjawabkan jika rakyat Malaysia tidak dapat menunaikan haji dan umrah pada musim akan datang?. Kita telah dinasihatkan semasa hendak menunaikan haji atau umrah supaya tiada risalah atau bahanx yg melibatkan parti politik atau sesuatu pertubuhan yg tidak diitiraf oleh pihak berkuasa Arab Saudi.

Anonymous said...

OK lah tu...semoga menjadi pengajaran kepada Umat Islam di negara nie bahawa Allah TU MELIHAT APA YANG KITA LAKUKAN.Mana dia bantahan dari NGO2 ISLAM terhadap pencemaran puak2 BIADAP tu.Mungkin sahaja Allah nak sedarkan kita yang memperlekehkan kebiadapan puak2 nie selama nie dalam negara kita.

wallahuwalam

Anonymous said...

Tanah suci untuk beribadat dan satu2bya tujuan kalau kita kat sana, bukan untuk berpolitik, patut pun Arab Saudi takde kompromi dengan hal2 sebegini.