IKLAN BERBAYAR

Saturday, April 28, 2012

BUKTI JELAS KERETA POLIS DISERANG PERUSUH BERSHIT !


kau balun kereta polis sampai lumat !
kereta terbabas.
kau balun pulak polis dalam kereta !
LAGI NAK KATA KAU BAIK ?


beb aku baru balik dari demo bershit.
banyak foto dan video keganasan perusuh bershit akan aku upload nanti !

182 comments:

Anonymous said...

Memang jelas orang Melayu sudah 100% diperkuda oleh PAS,PKR dan DAP. Mereka kata orang yg sokong kerajaan UMNGOK tetapi siapa yg lebih bongok membuat honar kepada Negara dan saudara dalam Islam sendiri? Aku tak semestinya orang UMNO. Aku orang yg sokong keamanan!

Anonymous said...

Tengoklah... kalo dorg tue baik dan perjuangkan bende yg betul takkan perangai mcm nie ...

Ganas betul.Nmpk sgt ade agenda tue...penipu!!

Hey, pembangkang ko buleh la tipu smue org jgn harap ko nk tipu aq..

Anonymous said...

ANWAR membina budaya GANAS dan KERAS..berlemah lembut lah dalam berbicara, bukan dengan kekerasan, hati2 mereka yang telah mati..sesungguhnya mereka menzalimi diri mereka sendiri dan tempias nya kena pada yang lain...

Bomo Siam said...

Alangkah indahnya jika....polis dok rumah!

Tentera yg jaga! Seronok benor nengok keta kebai pun terbalik!

"Boss! Menteri KDN tu...lemah lembut org nya! Berbudi bahase pulak tuu...!"

Anonymous said...

Aq sentiasa bersama Raja-raja melayu ,Kerajaan,Umno,Tentera,pihak yg mmbntu kerajaan dan bangsaku Melayu!!..Jgn harap aq nk mnjadi pengkhianat bangsa,agama dan negara OK.

Anonymous said...

dah tak boleh buat apa dah...semua ni dah Allah bagi tau awal-awal lagi dalam al-quran, dan hadis nabi tentang umat akhir zaman yang diriwayatkan saidina Ali.cari sendrilah...akan ada manusia jual agama untuk dunia, akan ada manusia jual akhirat untuk dunia, akan ada manusia seperti warak tapi berhati serigala, akan ada manusia bersekongkol dengan kafir untuk menghancurkan bangsa seagamanya, akan ada manusia berfikir ia telah berbuat baik pada hala perbuatnya itu adalah perbuatan ahli neraka, akan ada manusia yang menjadikan nafsu raja dan tuhannya, akan ada manusia jauh dari rahmat Allah apabila kebaikan dipandang kejahatan, akan ada manusia hidup islam tapi mati nya dalam keadaan kafir.ini Al-quran yang kata, tak percaya MURTAD lah jawabnya...fikir-fikirkanlah....jangan sampai kitalah umat manusia yang diberi amaran oleh Allah Dan RasulNya...

Anonymous said...

Puak melayu bodoh yg bantai polis rasa bangga dan megah..rasa melayu ni,kuatlh..bodoh betulah melayu ni..

Anonymous said...

Hey,bomo siam kalo ko penyokong fanatik pembangkang ko dipersilakan komen di ruang blog dorg lew..blog nie cume untuk org yg berpihak pd yg benar jew..ok thkss!!

Bomo Siam said...

Kadang2, hatiku berdetik. PDRM dah ditadbir secara SALAH! Macam pasukan bola kita jugak!

Tak ramai ekoq 'manusia', kenai polis kerana intergriti. Ramai ekoq 'manusia', kenai polis kerana...GERUN!!!

Polis yg tak digeruni...BUKAN POLIS! Itu...Pak Guard!!!

Bomo Siam said...

10:13.

Pap pap pap! Piiiirrraaahhhh mangkuk!!! Klu nak serang, serang & masuk kubu lawan! Apehal nak serang rumah sendiri, bahlol!!!

Anonymous said...

Katok mapoh bomoh siam. Mu berok mace a samad said ungka. Puas hati? 1001 alasan dan tonahan. Nik ajis hati busuk mace najis.

Bomo Siam said...

Kawasan kat SOGO tu, setahu aku, diluar perintah mahkamah.

Jadik...pulis tu, ada sikit 'cuai' dlm tugas!

Ingat, antara polis & peserta demo, polis lah yg lebih terlatih dlm soal2 keselamatan di area2 sensitif cam tu!

Jadik...sapa yg carik sakit!!!

Anonymous said...

kalo aku pn blh tebabas kalo dh kne baling ngan sgala benda cmtu suma..tp dorg blh plak ckp polis sengaja langgar..ckp ada org bwh kete,pas tebalikn kete,xda plak nmpk org bwh kete tu..hmmmm..

Anonymous said...

PAS beruk
Ungka
Siamang

Otak geliga said...

ada sesiapa boleh tunjukkan kat mana blog yg beri GAMBAR/VIDEO yg menunjukkan polis langgar PERUSUH???...aku nak tgk dgn kepala mata sendiri

aku nak tgk kejadian DILANGGAR bukan org tgh baring atas katil ke hapa

aloya said...

Barua sial!!!

Bomo Siam said...

Pd aku, jika polis bertindak ala2 SUTUN! Pendemo akan jadik ganas & berani.

Jika polis garang & tegas! Tentu pendemo akan geleng kepala & balik rumah!

Kacang je...!!!

Otak geliga said...

BS

kaw SOGO tu juga adalah bukan kawasan BEKUMPUL utk DUDUK & BANTAH

ada ke mana2 kawasan/jalan raya dlm negara ni yg POLIS dilarang memandu/buat rondaan???

video JELAS menunujukkan seorang PERUSUH membaling sesuatu kearah cermin hadapan kereta polis sehingga RETAK/mungkin pecah....kalau aku yg pandupun mmg boleh TERBABAS...jgn pula nak kata JIWA kau kental

ni masalah SERIUS bukan boleh dibuat main

Anonymous said...

POLIS BODOH!!

MENTERI BODOH!!

MENTERI DARI KDN WAJAR LETAK JAWATAN KERANA GAGAL MENJAGA KEAAMANA NEGARA!!

Anonymous said...

DALANG BERSIH 3.0 IALAH BAPAK BINATANG BABI.
TAK DA MARUAH,MUKA DAJJAL.
TAKDA MORAL,PELIWAT NEGARA, PENZINA AGONG,ANUGERAH. TUHAN .
ORANG NI NAK JADI PERDANA MENTERI ,!

Cibai cibai cibai

Otak geliga said...

BS 10.32PM

kenyataan ni aku SOKONG...sepatutnya awal2 lagi POLIS buat GARANG & GANAS

lepas tu perusuh kata di kasari & peluang bg pemimpin PR utk simbah petrol kat api bg lagi marak....penyelesaiannya???...ilek..pi mai..pi mai..tang tu jugak

BERSIH ni pertubuhan haram sepatutnya awal2 lagi kerajaan guna kuasa yg ada hancurkan pertubuhan haram yg gugat keselamatan negara....ni tak kuat sgt genggam skrotum tu...semua pasal...UNDIIIII

Bomo Siam said...

Wahai pecacai2 UMNU sekalian....

Jgn salahkan org yg berdemo!

SALAHKAN LAH PEMERINTAH yg membenarkan demo ini bermula!!!

Lihat saja pd demo pasang khemah kat Dataran Merdeka tu sebelum ni. Berhari-hari takleh selesaikan!!!

Kerajaan PONDAN patut dilanyak!!!

Anonymous said...

Polis memang bodoh!!

Tentera sepatut nya di aktivat menggantikan Polis Bodoh!!

Otak geliga said...

Anon 10.37PM

yg kau nak kata Polis bodoh apasal pulak....PDRM dah jalankan tugas yg baik & seimbang antara melayan kerenah haiwan minoriti dgn keamanan manusia MAJORITI

utk menteri letak jawatan aku sokong 100%...asyik KEMUT je...meluat aku tgk...ingat dia x buat apa22 UNDI BERTAMBAH????..heh

Anonymous said...

bomoh siam..nama pun dari siam, sila lah balik ke siam, dah la sibuk2 kat sini, geng2 bersih ko dah buat keja dorang, sooo...go to hell!

Anonymous said...

bravo peserta bersih..anda semua hero sebenar

Otak geliga said...

BS 10.39PM

aku setuju mmg salah kerajaan atau lebih tepat MENTERI bertanggungjawab

boleh dibiarkan manusia x cukup akal berkhemah di tpt yg x sepatutnya....itu ke HUMAN RIGHTS???....hahaha

jgn salahkan pendemo???...yg ni aku tolak 100%...pendemo tu ada OTAK...kalau nak merusuhpun agak la dgn harrta & nyawa org lain

Anonymous said...

POLIS MESRA RAKYAT Vs POLIS MESRA UMNO?

apa kuasa/ waran yang kereta polis boleh langgar RAKYAT dijalan raja laut dekat SOGO tuu....

tak pasti mangsa sengaja langgar ini masih hidup/mati ... berita awal kritikal...

Apakah ramai polis kita masih berminda ego kuasa dan berjiwa brutal ganas serta budaya pak turut yang bebal seperti polis & tentera yg miliki third world mentality?

Apakah polis kita tak tau handle crisis management & komunikasi dengan rakyat secara yang berhemah & intelek?

Bila masa PDRM nak professional, berdisiplin, berintegriti dan mesra rakyat????

Mungkin sudah tiba masanya kita perlu pemimpin yg mampu buat PERUBAHAN pentadbiran & tadbirurusnya.... supaya semua jentera kerajaan lebih cekap & berkesan.... PRU13 adalah peluang RAKYAT UBAH!

Anonymous said...

malam najib x tido lena lah angkara bersih..ingat rakyat dah swing ke BN, tapi hakikat sebaliknya..


khuakhuaaakhuaaaa

Otak geliga said...

mana2 gerakan yg meminta/memaksa MENTERI CKMM letak jawatan aku akan sokong....tapi bukan dr pihak PR...PR ni cakap x serupa bikin..cepat sgt lupa apa yg dikata....awal benor nyanyuknya...hehehe

Bomo Siam said...

Berdasarkan pd pengalaman yg lepas. Dulu kami ada turun sebagai pihak yg bertentangan dgn Bersih 2.0! Namun, kami dicopkan sebagai 'provocationer'! Olih kedua-dua belah pihak. Hancoq hati kami...!

Ini bermakna...BERSIH DEMO ni, memang ada lesen!!!

Anonymous said...

anon 10.44 pm

ko cakap apa nie..sapa yang ganas? sapa yang brutal? sapa yang kotorkan kotaraya dengan laungan bersih? ko buta mata ke atau buta hati? dah melanggar undang2, ko nak polis senyum2 lagi sambil menari zapin ke? akal mana? ada dekat ambiga ke?

Otak geliga said...

Anon 10.44PM

tunjukkan kat aku link mcm mana perusuh kritikal tu dilanggar...jgn main cakap je....hahaha

haaa....tuunjuk cepat

Anonymous said...

Rasa rugi x dapat join bersih kali ni ekoran kerja yang perlu disettlekan..

harap2 lepas ni ada Bersih 4.0 sehingga semua tuntutan dapat dilaksanakan..

Bertanding biarlah di padang yang rata

Otak geliga said...

Anon 10.45PM

biar benar kalau takat 1 juta, BN hancur...hahaha

kau tanya la pemimpin PR, mereka boleh senang hati x tgk sambutan BERSIH 3.0 ni???....hahaha

tidorlah nyenyak2...hahaha

Bomo Siam said...

anon 10:44.

Apa & tang mana pulak kuasa /waran 'rakyat' minoriti buat demo???

Anonymous said...

memang nyenyak pun kami tido malam ni..TGNA pun dah ucapkan tahniah kepada kami..hangpa terus jer peluk lembu2 fidlot tu nooo

Otak geliga said...

Anon 10.48PM

tak pe...ko kira join la tu, duduk kat pejabat...duduk & bantahkan??...hahaha

aku mmg harap BERSIH 4.0 aakan dibuat & lepas ni aku harap kerajaan arahkan tentera pulak utk melayan perusuh...kita tgk mcm mana...tu pun kalau menteri CKMM diganti dgn org yg lebih berani

Otak geliga said...

Anon 10.51PM

ye la...ye la....hahaha..sedapnya peluk bantak lembu fidlot ni...gebu...ahahaha

buai laju2...tidur la...hehehe

Anonymous said...

ANWAR IBRAHIM. KAULAH BINATANG BERTOPENGKAN MANUSIA YANG TAK TAHU DI UNTUNG. ALLAH MEMBERIKAN KAMU BERIBU NIKMAT TAPI KAU KUFUR.

MAT SABU. KAULAH BINATANG BERTOPENGKAN MANUSIA YANG TAK TAHU DI SANJUNG. ALLAH MENYEMBUNYIKAN KEBURUKAN DIRIMU TETAPI KAU SENDIRI YANG MEMBUKA PEKONG MU.

NIK AZIZ. KAULAH BINATANG BERTOPENGKAN MANUSIA SERUPA DAJJAL YANG MENYESATKAN UMMAT.

HAJI HADI. KAULAH PEMIMPIN TAK BERHATI PERUT. MEMBUNUH UMAT ISLAM DAN MELAYU BANGSAMU SENDIRI.

LIM KIT SIANG. AMBIGA. KARPAL. LIM GUAN ENG. YOUR DAY ARE NUMBERED.JUST WATCH OUT. MY GOD THAT IS ALLAH SUBHANA WATAALA ARE GREATER THEN YOU ALL. YOU WILL GET ALL THE BALA IN DUE COURSE. NOW YOU ARE HAPPY BECAUSE YOU GET THE SUPPORT OF ANWAR IBRAHIM AND THE PAS LEADER. BUT ALLAH WILL PUNISH YOU.

KAMU SEMUA WAHAI PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT @ PENIPU RAKYAT BAHAWA KAMU SEBENARNYA ADALAH PEMIMPIN YANG BERSIFAT MUNAFIK. KAMU SEMUA ADALAH PEMBELOT BANGSA DAN TANAH AIRMU . YA ALLAH. TIMPAKANLAH BALA YANG PEDIH KEPADA MEREKA SEMUA. MEREKA PEROSAK AGAMA ISLAM AGAMA YANG KAU REDHAI.

Bomo Siam said...

Sebagai minoriti, puak2 demo ni, patutnya pandai hormatkan puak2 yg majoriti...!!!

Atau, hangpa ikut Anwar bubuh akai celah punggung!!!

Otak geliga said...

mana link video/gambar perusuh dilanggar???...x da ka????hahahaha

Anonymous said...

aku bangga menjadi melayu acuan PAS..bukan UMNOporno...

lepas ni boleh tak aku tukar bangsa jadi Mlayu PAS kat kad pengenalan aku..

Otak geliga said...

ada ke anggota polis/FRU/tentera/anggota keselamatan akan memberi undi pada PR????

mungkin ada tapi jumlahnya PASTI memdadak TURUN.....nnt UMNO/BN juga disalahkan, padahal sendiri buat kerja luar akal fikiran manusia normal....hahaha

Anonymous said...

dah kata diri sendiri otak geliga..

kalau dah geliga sangat pi lah cari link sendiri..

nampak sangat bodohnya..

Otak geliga said...

hehehe....Melayu PAS ke Melayu apa ke sukati kau la...apsal nak ngadu kat sini??...ngada2 la u ni.....saja nak minta perhatian la tu...ahahahaha

nnt jumpa Ambiga suruh dia masukkan dlm tuntutan BERSIH 4.0 yee...ala bucuk2...ahahaha

Otak geliga said...

Anon 11.00PM

hehehe....apsal takut sgt nak bg link???...ni persoal nick name aku pulak...ahahaha

link mana??...link..link..hehehe

Anonymous said...

OTAK GELIGA. KOMEN KOMEN KAMU BUKAN MENGGAMBARKAN OTAK GELIGA. TAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OTAK GILA

Anonymous said...

Sbg rakyat yg cintakan keamanan, aku amat benci dgn pakatan rakyat dan penyokong2nya. Terbukti pakatan rakyat adalah perosak!

Anonymous said...

melayu umno semua haprak..bacul...berani kat alam maya jer..

Melayu PAS, abis keta polis terbalik

hahahha

Bomo Siam said...

Hangpa tau tak apa makna 'pendemo'? Lebih2 demo politik camni.

Pendemo tak perlu guna 'otak'! Yg guna otak ialah Ambiga & Anwar.

Pendemo ialah seseorang yg tak gentar! Walau terpaksa 'KULUM' muncung kereta kebai atau angkat anak kecik sebagai perisai...!!!

Anonymous said...

anon 10.58 pm

aku rasa mmg ko patut tukar kad pengenalan ko kepada melayu pas..bersongkok, beserban tapi sokong keganasan, bagus2..teruskan bersuka ria :-)

Otak geliga said...

Anon 11.01PM

aikk marah nampak...x lena tidoorrr ka??...hahaha

sabar pak..sabar..hahaha

Anonymous said...

otak dia tak geliga, tapi sebesar biji geliga jer...harap maklum

Otak geliga said...

Anon 11.02PM

ye la...ye la...korang mmg berani..berani buat kemungkaran, kerosakan, nak bunuh org etc...mmg berani...hahaha

Otak geliga said...

Anon 11.03PM

hang bomoh mana mai ni???...tau2 je otak aku sebesar biji geliga...tapi BEREBUT kalau org tau & bermutu serta mahal pulak tu....hahahaha

apasat x tidurr lagi???...igauan buruk ka??...hahaha

Otak geliga said...

BS

pendemo sanggup KULUM muncung perisai???...aikk lain macam je perumpamaan tu.....hahahaha

Otak geliga said...

pendemo2 dah tidoq ka???....ye la letih la katakan....berpanas tadikan....duduk kat tgh panas, atas jln raya...org sedut oksigen, depa berebut sedut gas pemedih mata....hehehehe

cukuplah sekadar ucapan TAHNIAH dr NA utk mententeramkan jiwa yg kacau...tidurlah...tidur...esok bangun awal pi kebun...hehehe

Otak geliga said...

mana2 nak tukar IC, bangsa, agama, jantina esok pakat2 jumpa Ambiga...rasa2nya dia ok je...hehehe

Anonymous said...

cam sial...perusuh...kimak...cina...dh berani....skrg...babi sial..bershit....apasal polis tk tembak dorang sampai mati. ..

Bomo Siam said...

Berita Terkini Jin Bukit Putus....

Dataran Merdeka,
Polis yg berkekuatan 3,000 anggota terpaksa berundur dari mempertahankan Dataran Merdeka, setelah disembur dgn meriam air & gas olih pihak Bersih 3.0 yg dianggarkan berkekuatan 100 ribu pendemo.

Jin! Softline mana hg pakai nih..??

Anonymous said...

Apa yg untungnya Bersih 3 ni?

Rasa macam tak ada kesan pun...

Rasanya bersih 3 ni pun gagal...

Kepada org islam, bersatulah...musuh kita ialah yahudi, agen yahudi, pendokong LGBT, pendokong murtad....
Marilah kita hancurkan mereka bukannya bersekongkol dgn manusia laknat ni....

Bomo Siam said...

Alaaaa...toksah dok kalut sgt la. Macam nak sambut hari raya jugak. Bulan puasa...main meriam! Keboom keboomm!

Nak sambut pilihan raya, apa laie? berdemo le...Duduk, lari! Duduk, lari!

Org Melayu kan ke KAYA! Duit manyak!!!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Otak geliga said...

blogger Kerabu Bersuara SEDIH??...perusuh BERSIH kena belasah polis sampai berdarah......ye ke???

aik??...kata JIHAD??..kalau matikan syahid....besar pahala yg mereka dapat...apa pasal nal sedih2 pulak???

pelik la cara diorang guna OTAK..hahaha

Anonymous said...

Alangkah bagusnya kalau tentera dtg kasi tembak lembu2 nie...naik menyampah aku nengok jantan betina takde otak nie bersepah2 mcm sial...sekor2 muka mcm pukimak lancau...!!!!!

Anonymous said...

Blogger pakatan dok heboh kononnya keta polis rempuh perusuh..pdhal keta tu terbabas. Sebab apa terbabas? Sbb dicampak dgn pelbagai jenis benda..kon pun melekat kat depan kereta..kemik sini sana..sape2 pun akan terbabas jika windscreen dicampak benda2 tu..

Bomo Siam said...

Klu bangsa cina yg berdemo. Aku tak kisah sangat. Pasai depa bayaq cukai banyak & tinggi. Jadi, memang patutpun depa ajaq kerajaan.

Masaalahnya, yg Melayu ni! Bangsa terendah dlm purata perkapita bayaq cukai. Apa hak nak berdemo...???

Dah le tak mendatangkan hasil! Bodo pulak tuu...!!!

Otak geliga said...

Beliau bagaimanapun melahirkan rasa kesal di atas tindakan kerajaan yang ‘mengasari’ peserta himpunan disembur dengan air berasid dan gas pemedih mata sehingga ada peserta yang mengalami sesak nafas....kenyataan NA dr blog Batu vs Kayu

laaa kata JIHAD???.....mkalau mati syahid...apa kejadahnya nak rasa kesal dgn pihak polis pulak???...adushhhh...rosak depa nih...rosak

Anonymous said...

Aku pun byr cukai tinggi jugak..tp tak sokong demo pun. Aku hargai keamanan..

Anonymous said...

BABI DENGAN ANJING PALING TONGGONG. BANGSA MELAYU LAKNATULLAH.

LEBIH BAIK TEMBAK SAMPAI MAMPOS, MELAYU TAK BERNILAI LANGSUNG TAHAP BABI DAN ANJING.

Anonymous said...

BERSIH 3.0 AKA OTAK TAIK BABI.

MANUSIA YG SAMPURNA AKAL TAK TERLIBAT DEMO PEROSAK MACAM INI. PALING RAMAI MELAYU, MELAYU.

Anonymous said...

Babi dan anjing ? Itu dap ( dogs and pigs) tu..cina kafir harbi laknatullah!

SELAMATKAN MALAYSIA said...

http://www.youtube.com/watch?v=XDVgwV566rg&feature=youtube_gdata

Otak geliga said...

Aktivis Terengganu

Ambe petang jadi saksi kejadian polis rempuh pendemo. YA! Memang ade provokasi tapi setelah check-check, rupanya yang start lempar botol air mineral kat kereta polis tu adalah Sahabat Bodoh (SB)...!

Maner tak mengamuk polis tu sampaikan sanggup rempuh dengan laju orang awam di hadapan SOGO. Berita yang menyatakan ada meninggal tidak benar sama sekali, tiga yang dilanggar parah, seorang wanita cina terperosok bawah kereta polis, sebab tu orang ramai terbalikkan kereta polis, sebab nak selamatkan wanita tu. Polis pun tak dak yang meninggal, walaupun dibelasah dengan agak teruk orang ramai yang tidak puas hati mereka langgar pendemo.

Persoalannya sekarang kenapa polis tu sanggup rempuh orang ramai dengan laju, sampai retak dinding tangga SOGO tu. Suasana pilu, tangisan kedengaran melihat insiden itu. Ya, memang ada yang mulakan provokasi, dah kejar orang tu tapi tak sempat sebab dia naik motor lari.

Ambe sempat tengok 10 anggota polis tangkap seorang pendemo dan belasah dia kat tepi SOGO tak lama selepas rempuhan kereta tu. Allah... Malaysiaku....... Ya Rahman ya Rahim, dengarlah rintihan hamba-hambaMU ini.

credit to BlogList Malaysia
setakat itu la keSAHIHan cerita ini...masalahnya x kan x da seorangpun yg berjaya ambil video polis rempuh perusuh???....SEBELUM rempuhan, SEMASA rempuhan & SELEPAS rempuhan....bukti biar TERANG walaupun HH kata video cuma BESI

Anonymous said...

waktu itu adalah asar,jelas iblis2 tidak dapat dikawal kerana beratus iblis sedang mengamok.

Anonymous said...

takder untungpun penganjur dan pendemo atau perusuh!!! dlm BERSIH3.0...........YG MERAIH UNTUNG LUMAYAN MAJORITI SOKONG KERAJAAN YG SEMAKIN BERTAMBAH......MINORITI PRO PEMBANGKANG SEMAKIN BERKURANG....TENGUKLAH SAPER YG GANASSSSSSSS.......HEHEHEHE........tenguklah nanti ader monyet yg buat tuduhan orang upahan umno yg merusuh tu..hehehe..........mungkin dorang mula berfikir....'adoiyai hancuss pr nie'......abis dah nak kata aper lagi...tujuan asal tak muncul kebaikan tapi kerosakkan yg tiba........mulalah nak spin kata polis ganaslah....perusuh dikasarilah....tapi majoriti dah masak dgn skrip tu.........akhirnya perusuh bangang jer lebihhhh

Otak geliga said...

Kalau nak melaporkan tu biarlah proffesional sikit.. kenapa tak dilaporkan bahawa kereta polis tersebut terpaksa diterbalikkan kerana disyaki mangsa yang dirempuh oleh kereta tersebut berada dibawah kereta Polis tersebut?-hasil tgn blogger Anak Sg Derhaka

sebelum rempuhan apa yg berlaku bro???...akupun nak ulang "Kalau nak melaporkan tu biarlah proffesional sikit.."

& lagi satu, ini perjuangan JIHAD & sudah semestinya sesiapa yg mati adalah MATI SYAHID....don't ever forget ur leader's statement k

Anonymous said...

pada pendapat aku.Hishamudin patut dipersalahkan..dari bersih 1.0 hingga 3.0 keadaan dok macam ni juga..kalau ditakdirkan BN menang PRU13 pun,puak2 ni akan terus demo juga..sampai bila nak berlembut?

Otak geliga said...

MANGSA PELURU HIDUP ADALAH IBU KEPADA KHALID ISMATH...baca la di blog Abu Nawas: http://wasiatpejuang.blogspot.com/2012/04/mangsa-peluru-hidup-adalah-ibu-kepada.html

komen aku???....semoga beliau selamat & lu pikirlah sendiri

ingat jika benar ini JIHAD & yg MATI adalah MATI SYAHID....perusuh BERSIH 3.0 patut TERSENYUM GIRANG & BERSYUKUR....ingat SYAHID balasannya SYURGA ALLAH...

jika itu pegangan kamu wahai penyokong & perusuh BERSIH 3.0, bersyukurlah dgn apa yg berlaku....jika ada rasa was2 dlm
hati...sama2 kita lihat apa yg telah kita lakukan.

ingat...laporan belum tentu betul....tunggu & lihat sahaja samada betul PELURU HIDUP atau hanya sesak nafas kerana gas pemedih mata

Otak geliga said...

aku YAKIN...x kan ada seorangpun dr blogger pro PR akan menyiarkan VIDEO PUNCA SEBENAR YG SECARA JELAS MENUNJUKKAN BAGAIMANA KEJADIAN REMPUHAN BERLAKU.....puas hati kau semua penyokong & perusuh BERSIH 3.0???.....lihat sendiri dgn kepala mata kau semua bagaimana kejadia SEBELUM & SEMASA REMPUHAN TERJADI....ptuihhh!!!...SIAL punya perusuh!!!

http://khairulryezal.blogspot.com/2012/04/post-bersih-30-part-iii-bukti-video.html

Anonymous said...

Betul...depa akan spin cerita dan menyembunyikan kebenaran. Blogger PR memang sama celaka dgn perusuh bersih tu.

kinknet2 said...

AMBIGA... JGN BAGI SEBARANG ALASAN APA2...

SILA BERTANGGONGJAWAB SEPENUH2NYA..

JIKA ADA YG PATAH, MATI AKIBAT DEMO SILA BERI PERUBATAN PERCUMA.. JGN PINJAM2 Wang..beri percuma ok.tggong anak bini mereka sampai akhir hayat..

sila tgjawab sepenuhnya be gentlewomen ok...

Otak geliga said...

sekarang aku nak tgk video POLIS DIBELASAH PERUSUH pulak....aku nak tau POLIS tu cedera di belasah atau cedera kerana melanggar bangunan...baru ADILkan

sesiapa yg tahu linknye tolong kongsikan bersama.....TY

Otak geliga said...

mungkin ada yg kata aku BACUL x nak komen kat blog PR....mcm mana nak komen....aku pilih blog popular...tapi satu komen akupun x keluar...pengecut betul depa ni semua.....ptuihhh lg sekali...membazir ayaq ludah aku ja...cisss

aku bettul2 PANASSSS malam ni!!!!

Anonymous said...

MASYALLAH... AKU TAK BOLEH KATA APA APA GAP, AKU RASA SANGAT TERHINA DUDUK DI MALAYSIA DENGAN RAKYAT HARAM JADAH MACAM NI..

YA ALLAH, KAU HANCURKANLAH ANWAR BIN IBRAHIM, LIM KIT SIANG, LIM GUAN ENG DAN NIK AZIZ DI ATAS FATWA SONGSANG MEREKA.

KAWAN2 SEANGKATAN, WALAUPUN KITA TAK BAIK MENDOAKAN KECELAKAAN UNTUK ORANG LAIN, TAPI BAB NI, TOLONGLAH AMINKAN DOAKU INI...

SIAL LAH KAU ANWAR IBRAHIM!

tOy said...

Kalau aku, suruh je polis tembak sekoq2 monyet yg buat kacau td tu..peduli apa human rights watchers? ikut undang2 Islam pun,rasanya pemerintah ada hak nak bunuh pembuat kacau dalam negara.. selagi mana pemerintah tak halang orang beramal ibadat,..dh elok2 aman, pi cari pasai.. apa hangpa nak?? Parlimen dh ada, suruhanjaya dh ada. Memang cibai chiak ungki la BerSHIT ni..
Pi ikut taktik yahudi tu buat pa.. bodoh punya olang..

Anonymous said...

dorang nak provoke polis spy seperti di medan tahrir mesir konon............nakkan sangat polis tu buat brutaliti kt pendemo......anbiga tu lah yg sangat mengidam........bukan takder bukti....demo yg lepas aper tujuannya?saper yg suka sangat?

Otak geliga said...

tayang video rempuhan kat muka DS CKMM tu....biar dia tgk puas2 hasil kerja tgn dia yg TERBAIK

TY DS.....anda telah GAGAL dlm menjalankan amanah yg diberi.....tapi disebabkan keGAGALan anda, org lain menerima padah...semua sebab apa???

sebab UNDIkan???...makanlah undi tu puas2 bagi kenyang....lemah punya pemimpin!!!

Otak geliga said...

Ingat DS...selepas ni jika ada mana2 org nak berdemo/berkhemah ditempat yg x sepatutnya kau jgn nak arah2kan polis atau sesapa halang.....kau duduk diam2 gigit keris tu puas2.....makin meeluat aku tgk DS CKMM ni...apsal lemah sgt???...kalau kau nak suruh pro-BN merusuh utk tunjuk kekuatan, anjurkan la kat mana2.....ni takut tak bertempat...apa yg kau takutkan sebenarnya???.....UNDI??...US??..KEDUDUKAN??....LETAK JAWATAN la!!!

Anonymous said...

Hishamuddin.. hang letak jawatan la. hang mmg x layak langsung jadi menteri KDN. Hang lembik mcm PISANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! khaaaaakkk ptuiiii

Anonymous said...

Aku rasa bodoh dgn org2 yg p bdemo nie...entah apa yg mereka dpt walaupun ada diantaranya kwn aku dah belajar tinggi...tanya la diri sendiri, apa yg u all dpt??? dpt bodoh adlah...sepatutnya org yg kena tangkap tu kena tindakan mahkamah...at least kena denda RM10k ke RM5k...kalu x bayar black list bank negara.

Anonymous said...

Dulu sebelum ada PKR kita menikmati kedamaian dari kg ke bandar..Semua cerita soal rezeki saja. Kalau kecohpun pasal soal kesatuan itu ini mintak bonus..naik gaji..tu je.

Tapi bila wakil Yahudi merangkap Presiden LGBT menjadi kepala Bangkang..semua hancur. Apatah lg d bantu oleh yg nyanyok dan songsang dan anti islam...maka fikirkan lah..

Apakah mrk ni layak menjd ketua pentadbir negara?? Maka jelas kini musuh islam telah mula menikmati hasil perancangan hasad khianat utk menghancurkan M'sia senasib dgn Iraq,Mesir,Libya dll..

-PEACEMAKER

Otak geliga said...

"Daripada 65 orang itu, tujuh dimasukkan ke dalam wad masalah pernafasan dan kepenatan. Selebihnya menerima rawatan pesakit luar," katanya kepada pemberita. Beliau berkata pihak hospital menyediakan 160 kakitangan dan pegawai serta pelbagai kemudahan termasuk makanan kepada pesakit berkenaan"-blog Anti Jumud

aku x mau pertikai hospital merawat mereka yg cedera....yg aku PELIK B AJAIB apasal nak bg MEREKA MAKAN???.....apa yg masuk hospital tu KEBULURke atau cedera???....inilah salah satu punca perusuh ambil ringan benda2 rusuhan ni....perubatan tersedia, siap dgn MAKAN MINUM lagi????....

NAK BUAT BAIK BERPADA2....org dah pijak kepala masih nak cium tgn dia???

Anonymous said...

Haram jadah sumbat ISA depa nie.

zat said...

apa yg mereka mahu hanya lah nak duduk di padang Dataran Merdeka selama beberapa jam sbg tanda protes..itu je..lantak lah dia org nk duduk tghari buta kat situ..tp bila kau halang dgn wayar duri ni lah jd nye...dh mcm kat Palestin la plak..ini provokasi mental nama nya..

utk aku penganjur & kjaan dua2 salah..satu tk reti berdemo...yg satu lg tak tau la apa nk ckp..

Anonymous said...

Hmhmm..sedih..xtau le nk ckp ape..
kalo ckp cmnie nnti kate la barua UMNO,pecacai UMNO,penyokong tegar UMNO..Hmm...lantaklah ape yg nk jadi dgn negara nie...aq malas nk layan komen2 pembangkang...

Sokonglah Kerajaan kalo korg rase yg terbaik dan berpihak pd yg benar..
hah!!kalo xnk nk buat cmne..
aq bkn nye buleh pakse pon...Kerajaan melaksanakan taggungjawab dan tugas sebagai pemerintah...byk lg kerja yg kerajaan nk selesaikan drpd melayan smue masalah yg dicetuskan pembangkang..

Otak geliga said...

yg satu lagi aatu lebih tepat kerajaan UMNO/BN seperti ZIONIS....cakap je terus terang..x perlu nak tergantung ayat tu

pertubuhan HARAM nak mengajar ttg HALAl???

parti yg pilihanraya sendiripun serabut nak cakap pasl pilihanraya BERSIH???...heh

Anonymous said...

otak geliga ,
gua tabek lu. gua pun hangin satu badan ni tengok si kitul dan raja mandeliar kat blog ni.

Anonymous said...

Sakit betul hati aku, nak tengok
EPL pun tak syiok. Siol punya anak=anak buluh kuning buat kacau dan juga jenayah. Inilah akibatnya negara tidak praktiskan undang2 dan penghukuman. Apabila si sial laknat peliwat bebas macam nilah jadinya. Tak sanggup lagi aku melihat negara ini hancur dari hari ke sehari.. Sesungguhnya Allah sudah mula menurunkan bala ke atas umat ingkar yang condong ke arah hubungan sejenis. Hati2 mula menjadi keras, hitam dan kudu dengan kejahatan serta kekejaman. Kami yang menentang setiap kejahatan pun akan terpalit sama dengan balasan Allah. Toolonglah wahai pemerintah Malaysia, ambillah tindakan yang sebijak-bijaknya untuk menegakkan keadilan, menjamin keselamatan orang awam, harta benda dan keturunan kami..

Anonymous said...

banyak2 aku baca komen2 dari macai2 umno ni.... nilainya OTAK KEPALA LUTUT tapi kemaruk nak menulis nak tunjuk bijak atau serba tahu ......

kalau nik aziz, hj. hadi, a. samad said, ex-presiden persatuan lawyer, dll tu BODOH & BINATANG, apalah lagi yg lain tu.... pada pencacai tegar umno... tiada nilai sesen pon!

tapi aku yakin dengan Firman Allah.. Allah akan pulang setiap perkataan "keji' yg diTUJUkan kepada orang lain, ia akan kembali kepda orang yg menyebutnya!

Anonymous said...

tengok le npe blog nie byk komen2 drpd pembangkang sbb nyew GAP bongkarkan perangai sebenar pembangkang pastue panas la penyokong tegar pembangkang ape lg dorg cube nk putar belit sehabis mungkin supaya org jgn percaya blog nie..nmpk sgt la 'trick' penyokong tegar barua pembangkang ingt buleh tipu aq kew..heh!!kalo benda salah tetap salah..benda haram tetap haram..

Jaya Tee said...

Aku berdoa semoga rakyat malaysia dapat mencelikkan mata atas peristiwa hari ini. Demi untuk mendengar suara kita adalah ini yg kita pilih. Matlamat tidak nenghalalkan cara. Byk cara lain yg lebih baik dan mulia untukembantah. PR telah memilih cara yg salah utk meraih sokongan. Aku yakin ramai yg bersifat pemerhati seperti aku rasa terkesan dgn peristiwa hari ini. Keganasan bukanlah cara utk raih sokongan

Anonymous said...

anon 1.36

dia org tak bodoh dan memang pandai, pandai mengambil kesempatan.

Anonymous said...

HEY BARUA YG TERHORMAT, UMNO x perlukan macai ke,pencacai ke, dn mcm2 tue sbb kebenaran x perlukan pencacai x skola kew..hah?!! ko ingt org smue heran kew dgn ko...ko ingt mlaysia nie perlu kew org mcm ko hah!! xsedar diri..mls aq nk layan BARUA2 KOMEN PEMBANGKANG..ko nk ckp ape x heran...heh!

Otak geliga said...

Anon 1.36AM

baru nak ingat Allah???...baguslah...cuma kau tolong cakap dgn Ambiga tu supaya ingat Allah.....bukan nak murtadkan org Islam

supaya kau sedar drpd terus diperbodohkan oleh pemimpin PR....sbb kau ingat Allah.....& tolong doakan kami penyokong UMNO/BN ni supaya ingat Allah juga kerana kami org Islam walaupun KAFIR dr kacamata ramai puak kamu

Anonymous said...

beriman kn ambiga..bila dah cedera tahu lak nk dapatkn rawatan.. g la ke hospital swasta nape cari hospital kerajaan lak..rm1 je ke..sruh ambiga support rawatan pdemo yg cedera..

Anonymous said...

bangsa lain ddk kat umah mlihat tv tentang kbodohan melayu bdemo..yg sakit n dtangkap adalah melayu..adakah ambiga mlihat n membayar kos prubatan kamu..klu bayar pn dia bawa g kat hospital kerajaan gak..sebab rm1 je..tu la harga diri kamu wahai melayu..

Anonymous said...

aku salah sorangdari keluarga pdrm dah meluat dengan hishamudin nih elok lah letak jawatan. ds najib bagi lah dia ni menteri jaga wanita pulak

Anonymous said...

PENCACAI UMNO,MACAI UMNO,ASALKAN BUKAN UMNO,ANTI UMNO,SEMUA SALAHKAN UMNO,SEMUAAAAAAAA UMNO..

Terima la kenyataan,Hakikatnyew UMNO sahaja membantu,menolong dan menghulurkan bantuan kpd rakyat,turun padang,aktiviti bersama rakyat..program itu dan bermcm2 lg..1malaysia,KRIM,BRIM dll..byk lg keistimewaannyew,,,

PEMBANGKANG pulak berjanji mcm2 pade rakyat..brjanji dan terus berjanji dan berjanji,berjanji dan berjanji heh!!smpai kiamat kot? pru 12 mcm2 janji skrg mne smue tue snyap je..tuela dasar parti PENIPU BESAR x tunaikan janji...

AKHIR KATA JGN HARAP AQ NK DEGAR CKP BARUA2 PEMAGKANG YG MENYALAK NIE..HEH!!

Anonymous said...

Eh!!nnti jap...npe senyap jer sekoq barua pembangkang dlm nie eh!!..ala sory k dh kantoi kew hahah!!LOL mls nk lyan komen ko..mcmla aq nk bace sgt ape tah lg nk mmpercayai heh!!..

nk mmpengaruhi org konon.. mcmlah org nk percaye sgt hah!!

Anonymous said...

Malaysia mengamalkan sistem beraja..
RAJA melantik Perdana Menteri di kalangan ahli UMNO...lambang raja dan lambang kerajaan adalah same..

mcm2 pembangkang kate UMNO hina raja,menggugat raja,menghancurkan raja,dn mcm2 lg..
habis kalo cmntue npe Raja x melantik pm di kalangan pembangkang..??heh!! DASAR BARUA PEMBANGKANG PENIPU BESAR YEA..

Anonymous said...

NIZAR pembangkang kantoi menipu lepas tue lari pulak kuar dewan LOL..

TERBARU,Nizar kurang ajar menuduh,fitnah PM dan Tentera malaysia...sungguh memalukan..menjatuhkan imej PM dan tentera..

TENTERA BUAT LAPORAN POLIS heh!! padan muka pembangkang...

KESIMPULANNYEW.. BULEH PERCAYE KEW CKP BARUA2 PEMBANGKANG..

Anonymous said...

menyirap betul darah aku arini nk tdo pun x bole....puak pendemo ni mmg monyet....bangsat...harap2 lepas ni kerajaan jgn bg muka lg kat puak monyet....ikut firasat aku kalau jadi lg akan berlaku sesuatu yg besar yg x mampu ditahan lg....dh ramai yg bersedia..anak cucu pahlawan2 melayu dahulukala akan bersatu selama ni diorg diam, memerhati dan mempersiapkan diri menunggu isyarat dan lampu hijau

pancung ta' bertanya

Anonymous said...

Senyap dh kew WAHAI BARUA2 PEMBANGKANG tadi kecoh dlm nie..

Aq dh kate ko buleh la tipu smue org...ko xkn leh tipu aq OK.

Anonymous said...

Portal pembangkang terlebih 'fakta'
thts why la Barua2 PEMBANGKANG dtg msuk blog nie heh!

pastu dtg sini putar belit fakta,menipu,mmfitnah...

tu la spe buleh tahan lepak portal pembangkang smuenyew tipu dan fitnah je...XOXOXOXO...

Anonymous said...

Akhir kata aq nasihatkan barua2 pembangkang menimba ilmu menipu,mmfitnah,mmbohong,putarbelit fakta lg tinggi yew?ok?

BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH..

JGN NK BURUKKAN PARTI ORG LAIN SEDANGKAN PARTI KO MCM BGUS HEH!?

Anonymous said...

Yeay!!Adakan demonstrasi,perhimpunan jalanan..YEAH!!

BERSIHKAN semuanyew GULINGKAN KERAJAAN..BERSIH...!!BERSIHKAN...

bgus la huru hara kan negara..
hancurkan negara semata2 mmperjuangkan golongan minoriti...

BGUSLAH GULINGKAN KERAJAAN MALAYSIA
NEGARA ISLAM...PATUH KATA AMBIGA,LIM GUAN ENG,LIM KIT SIANG KOMUNIS ANTI MELAYU/ISLAM..

BARUA2 PEMBANGKANG KATE SMUE IKUT JEW...

Anonymous said...

ya Allah ya Tuhanku.. laknatilah para pemimpin bersih 1,2 dan 3 dan juga penyokong-penyokongnya yang telah membuat demo..
aamiin.

X AHLI PAS said...

TAK LAYAK HISHAMUDDIN JD MENTERI KDN..NAJIB JENIS TAK DGR CKP.NK JUGA BG KAT SEPUPU DIA..CUBA MENTERI ORG LAIN..ATAU TMPAT TU TENTERA JAGA..BARU KITA BLEH TGK BANGSAT NI NK JIHAD...METERI KDN PONDAN..

BLUE TYPE said...

Kepala butuh hampa cakap senang la oi.Kami yang dok mengadap puak menatang ni.Hampa dok umah depan tv saja sedap la cakap.

Anonymous said...

yg mulakan ialah SB SB (SAHABAT BODOH)nampak mcm peserta demo,tetapi menyamar.lps tu buat provk kat polis....semua ni dah masak.yg bolih percaya pencacai umno yg berkarat

Anonymous said...

Bangang bin bongok anon 6.55am.

Semua nak salahkan UMNO... Ye la...kucing ko mati pun UMNO salah kan? Kunci motor ilang salah UMNO. Ko tak brak 3 hari pun salah UMNO.

Babi bongok punya anjing AMBIGA kafir lahanat!!!

Lagi menambah kebencian golongan yg cintakan keamanan pada budaya pembangkang yg gemar mencetuskan huru hara.

Anonymous said...

melayu kerasukan setan aljub dan babiga. diorang tak kenal sahabat lagi. kalau suruh pm letak jawatan, sapa nak ganti? aljub ke? tak ada nanti hukum karma? kalauy pm bekas pendemo, dia akan menghadapi rakyat yang macam dia juga? hancur negara bangsa dan agama. yang hangpa syok sangat kat aljub kaki tojoh pendendam dengan babiga paria yang pejuangkan murtad kerana dendam apa pasal? lihat muka dendam diorang. satu dendam kerana terpukul kes maksiat, satu lagi dendam kerana kes kebumi mayat saudara baru yang dituntut keluarga asal tapi menang kat islam. kalau kat India tentu tak ada masalah punya kan? mesjid pun boleh roboh.

Anonymous said...

SB dipanggil sahabat bodo. Esok bila kena tibai dgn rakyat malaysia mcm adam adli, kena tepok bahu mcm lge, sekawan barua pembangkang kena sergah solo je dgn abg lan,

Mencicit lari carik polis mintak tolong.

Dah takde telorkan..nak buat cemana? Setakat menyalak, ramai camtu boley le....

Anonymous said...

tngok gambar atas tak nampak org kejor keter sampai babas.dia sendiri terbabas pastu baru org kejar sbb bawah ada kete org kene langgar jd nak kene terbalik la nak selamat org tertindih.jgn ambik maklumat satu sudut awk je.bukti ramai org pegang.sbb tu saya kata cerita awk ni hanya geng2 umno yg berkarat je yg percaya

Anonymous said...

6;55



Biarpun Hadi Biol kata video itu besi
tp telah menceritakan perangai barbarian peserta demo.

Lagi mau cakap SB punya kerja....
anak babi punya keturunan la ko!

Anonymous said...

artawan utusan malaysia
yang mengekori tunjuk perasan bersih 3.0
mendapati bahawa demo ini telah gagal

hanya 3547 orang peserta telah turun berdemo
heboh heboh tentang ibu segala demo ini telah meleset
kebanyakan yang datang berdemo diupah
dan diberi nasi bungkus

mereka yang datang berdemo
mengikut laporan polis dan dbkl
ialah 2000 orang lelaki china
1000 lelaki india
500 lelaki melayu
40 orang wanita melayu yang telah disewa
7 orang lagi ttidak diketahui jantan atau betina

Anonymous said...

kalau baca utusan ini la yg ditulis. nak cover pun patut2la.jgn saja nak sejukan hati najib rosmah utusan nak berbohong pulak

Anonymous said...

7;34

Semasa kereta bergerak perlahan ada berok terlompat2 atas kereta polis kemudian sekawanan berok mengejar kereta polis sambil membaling dgn objek sehingga kereta polis terbabas,Kemudian ada sekor lagi berok ambil kon dan tujah kedalam kereta polis sambil berok2 yng lain membaling dengan apa sahaja objek serta menendang2. Yng salah tetap salah, tak ada bukti ada orng di bawah kereta tu.Nak spin pun jangan sampai orng terfikir ko pun sama macam perangai berok Bershit !

Anonymous said...

7;44

ko baca utusan ker?

Anonymous said...

Budak yng tujah kon dalam keta polis ko tunggulah lepas nie gambar keluar kat surat khabar......Nak tengok berapa kuat ko punya telor bila polis cari .

Padan muka ptuihhh!

Anonymous said...

Terima kasih Ambiga, anuar brahim, mat sabu, lim kit siang,dan lain-lain puak PR yang telah menyumbang Terima kasih dari ahli-ahli umno dan Bn
Kamu semua telah menjalankan kerja yang baik, baik untuk unmo BN
kamu telah meningkatkan lagi kebencian dan meluat rakyat kepada PR lebih lebih lagi PAS yang menggunakan Islam sebagai kuda tunggangannya.
Terima kasi daun keladi
kalau ada kuderat dan sponser dari yahudi buat lagi.
hee..hee..hee..

Anonymous said...

7;44

Itu lah ko punya kerja memFITNAH!

Bodoh punya bangsat!

Anonymous said...

809
ko lagi bangsat...

Anonymous said...

Tahniah kepada seluruh Anggota Polis yang telah dapat menjalankan tugas dengan berani dan cekap. Memang profesional.

Anonymous said...

BERSHIT NI MEMANG PUKIMAK SIAL.. TGK VIDEO TU DORG MMG NK HANCURKAN NEGARA KITA NI...TGU LA PILIHANRAYA NI, PASTI KORG AKAN DIKUBURKAN...POLIS DAH LEMAH LEMBUT PUN KORG BALUN..MMG DASAR PENIPU, RAKYAT AKAN AJAR KORG NNTI

Anonymous said...

NIK AZIZ HARAMJADAH, DIA UCAP THNIAH KAT BERSIH.
DULU AKU HORMAT, NOW NO MORE, MAMPUS LAH KAU NIK AZIZ, SYAITAN BERJUBAH.
POLIS DAH CEDERA...................ULAMAT BANGSAT.

Anonymous said...

Celaka Anwar Ibrahim, Dah la anak luar nikah, perangai macam puki.

Anonymous said...

BANGGA DENGAN KEUPAYAAN ANGGOTA POLIS DI RAJA MALAYSIA. SYABAS DAN TAHNIAH.

Anonymous said...

Silent voter senyap seblm ni.. Tgk perangai pembgkang mcm ni... Mmg mcm babi... Sial punya pendemo..

Anonymous said...

TAKDE PERARAKAN YG AMAN KAT DUNIA..SEMUA JD MERUSUH..MAIN BOLA PUN TERBALIK KERETA

RAKYAT LIHATLAH PAKATAN ...INI ORG BOLEH PAKAI KA..

TAK BERTAMADUN..BETUL LA KATA WAKIL DAP TU

Anonymous said...

Demon demon semua tu bangsat

Tsunami yg paling hebat ialah bila sekarang ramai dah tau siapa dan bertapa sialnya org yg bergelar tok guru syaitan..nicky Ajis.

Banyaklah dosa kau. Terkutuklah ke atas kau. Pasal FATWA SIAL kau la, ramai melayu turun kali ni..

Kau lah assistant DAJJAL
Al-BABI PUKIMAK TIBAI JUBUR DEPAN BELAKANG...

Anonymous said...

celaka punya pakatan rakyat dan celaka juga penyokong Bersih!

Anonymous said...

Anon April 28, 2012 10:42 PM
bravo peserta bersih..anda semua hero sebenar
----------------------------------
Peerahhhh.... hero pe benda
sebenarnya ini lah babi-babi kuning yang berkeliaran , otak ada kat lutut, sekolah sampai darjah 6, kalau ada plak dari mahasiswa yg tesesat join, mereka tu yang CGPA 2.5 ke bawah tunggu nak kena buang je.
hero memamg betul tu tapi hero antara babi-babi

Tunggu je lah PRU 13 nanti,tau lah nasib korang



SIAL PUNYA PARTI AJARAN SESAT (PAS),DaPIG, dan Parti Liwat
Gi Mampus lah korang

Anonymous said...

Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya..Dengan ini dimaklumkan pada PRU13 nanti PR akan mampus dengan rasminya.BABI anwar

Anonymous said...

POLIS MESRA RAKYAT Vs POLIS MESRA UMNO?

apa kuasa/ waran yang kereta polis boleh langgar RAKYAT dijalan raja laut dekat SOGO tuu....

tak pasti mangsa sengaja langgar ini masih hidup/mati ... berita awal kritikal...

Apakah ramai polis kita masih berminda ego kuasa dan berjiwa brutal ganas serta budaya pak turut yang bebal seperti polis & tentera yg miliki third world mentality?

Apakah polis kita tak tau handle crisis management & komunikasi dengan rakyat secara yang berhemah & intelek?

Bila masa PDRM nak professional, berdisiplin, berintegriti dan mesra rakyat????

Mungkin sudah tiba masanya kita perlu pemimpin yg mampu buat PERUBAHAN pentadbiran & tadbirurusnya.... supaya semua jentera kerajaan lebih cekap & berkesan.... PRU13 adalah peluang RAKYAT UBAH!

April 28, 2012 10:44 PM

---------------------------
memang sah le ko ni memang bodoh, bahlol tahap babi kuning tu jugak.

kau jangan salah kan polis, cuba kau bandingkan polis kita dgn polis luar negara yang menangani rusuhan.

pikir lah sikit, jangan letak otak kat lutut sama macam babi-babi kuning tu.

kau jangan harap lah pengamal LGBT nak ambil alih Putrajaya, nak perubahan konon, kau ajak babi-babi kuning peliharaan kau tu gi bersihkan diri dan jiwa yang kotor busuk tu dulu.

Tunggu lah nanti PRU 13, kita tengok sama yang kena perubahan tu111

Anonymous said...

memang bangang la puak2 pakatan ni! sape yg mula2 merusuh? polis ke? dah dapat perintah mahkamah, masih nak langgar undang2! screw all of you! ambiga pun dah kata awal2 suruh bersurai, yg puak2 tak puas hati pegi merusuh apehal?
bersih konon...pertubuhan haram, majoriti NGO haram, yang sokong pun haramjadah..apanya yg bersih? tu sampah sarap kat KL sape bersihkan? DBKL jugak..
jadi sape yang penipu? sape yang kuang hajaq? puak2 korang tau dak?

Anonymous said...

Anonymous said...

aku bangga menjadi melayu acuan PAS..bukan UMNOporno...

lepas ni boleh tak aku tukar bangsa jadi Mlayu PAS kat kad pengenalan aku..

April 28, 2012 10:58 PM
--------------------------
Boleh sapa kata tak boleh, ko tukar je bangsa kau jadi amBABIga
110% lulus...

generasi pertama babi kuning

Anonymous said...

Anonymous said...

melayu umno semua haprak..bacul...berani kat alam maya jer..

Melayu PAS, abis keta polis terbalik
hahahha

April 28, 2012 11:02 PM

-------------------------
Sebabnya Baka Melayu PAS adalah dari baka babi-babi kuning , pasal tu otak depa ni macam babi, kuat menyondol

Mursyidul nya pulak dikenali Nik NAJIS sesuai sangat lah dengan babi

kui.kui.kui......

Anonymous said...

Namun kita semua harus waspada, agak2 nya diandaikan mereka yang menjadi pemimpin Bersih tu, konon nya insaf serta memohon maaf dan berikrar akan kembali kepangkal jalan, apatah lagi mengistiharkan menyokong kerajaan....jangan pula kita terpingga2 mereka akan dilantik menjadi SENATOR, Ambiga akan dilantik jadi Menteri Hal Ehwal Wanita, yang lain2 sebagai Senator macam Ezam.....ha ha ha

Anonymous said...

pembangkang ni desparate abis....tengokla PRU13 ...BN sapu bersih

Anonymous said...

SALAM, AKU CUMA MINTA PIHAK KDN DAN APA JUGA YANG BERTANGGUNGJAWAB MENGAMBIL TINDAKAN MENANGKAP BANGSAT2 INI DAN MENGENAKAN TINDAKAN YANG KERAS TERHADAP MEREKA. JIKA DIBIARKAN, JAHANAM MALAYSIA DENGAN DEMOSTRASI JALANAN SEPERTI DINEGARA JIRAN, TIADA PELABUR BERANI MASUK , EKONOMI HANCUR, HABIS NAK KERJA, MAKAN PUN TAKDE, TIADA KESUDAHAN.
MINTA TOLONG PIHAK POLIS LEBIH `KERAS' SEPERTI POLIS DAHULU YANG BANGSAT2 INI TAKUTKAN. SEKARANG MEREKA INI KURANG AJAR! AKU MINTA TOLONG POLIS, TOLONGLAH POLIS. KERASLAH TINDAKAN ANDA, HANTAM BANGSAT2 INI, BELAJAR DARI POLIS SENNIOR YANG DAH PENCEN MACAMMANA DIORANG HANTAM KOMUNIS DULU. SB SB KENA ONKAN BALIK DEPARTMENT MEREKA. TOLONGLAH. MEREKA INI DAH MELAMPAU, AKU TAK MAU MALAYSIA JADI MUSNAH. TOLONGLAH. KDN TOLONG KERAS!

Anonymous said...

jom baca harakah harini..bnyk fakta kelentong keluar..bila lah "parti sesat cap islam" ni nak belajar sebarkan kebenaran???

RAKYAT MALAYSIA said...

KAN AKU DAH KATA, KALAU NAK DEMO PUN, BERDEMO LAH SECARA BERHEMAH. YANG KORANG PERGI REMPUH BARISAN POLIS TU APEHAL?

BILA DAH BERTUKAR GANAS CAMTU. USAHA KORANG MEMANG AKAN DIPANDANG JIJIK OLEH ORANG RAMAI TERMASUK AKU.

NASIB KORANGLAH. YOU GET FOR WHAT YOU'VE DONE..DAN SUDAH TENTU YOU ALL AMBIL MAKLUM BAHAWA RISIKO TERCEDERA SENDIRI YANG TANGGUNG..

DAN PALING MENGECEWAKAN IALAH SAMPAH SARAP YANG BERTABURAN DI SEKITAR KAWASAN DEMO..

ADUHAI..MALAYSIAKU

Anonymous said...

Sesekali korng masuk blog pro PR mcm mana dia orng spin ....yang boleh aku cakap .....

MEMANG DIA ORNG NIE SIALLLLLLL!!!

Imagine...punya ramainya pendemo bawa camera masa inseden tu yng di keluarkan gambar seorng wanita sedang baring di katil hospital dengan tajuk ramai menangis bila melihat perempuan tu bawah kereta.Ptuihhh.

Yng paling bebal penkomen blog
yng percaya dng apa yng telah di laporkan di samping menyalahkan pihak polis.

Video sebenar, kereta polis bergerak perlahan kemudian di panjat ,di baling dan di serang sehingga terbalik kemudian angotanya di pukul dngn kon dan di tumbuk akhirnya terpaksa di papah kerana cedera parah tidak ada di blog2 pro PR.KENAPA?

KERANA ITULAH MEREKA..!! ANAK BABI!!!!

Otak geliga said...

Credit to blogger Jiwa Paradox:

Berikut adalah senarai nama Polis penjaga keamanan yang DICEDERAKAN oleh perusuh:

1. KPL 165534 MOHD FAIRUZ BIN ZULKIFLI, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KECEDERAAN LUKA DAN CALAR DI BADAN AKIBAT DITENDANG DAN DIPIJAK OLEH PESERTA PERHIMPUNAN. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

2. KPL 141269 ABU BAKAR BIN ABDUL RAHMAN, ANGGOTA IPD PUTRAJAYA, MENGALAMI KECEDERAAN PECAH DIBIBIR, BENGKAK BAWAH MATA KIRI DAN KESAKITAN DI BADAN AKIBAT DITUMBUK DAN DIBALING OBJEK SEHINGGA TERJATUH DARIPADA MOTOSIKAL. BELIAU DIRAWAT DI PPUKM.

3. KONST 171506 AZIZI BIN MOHD NOH, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK BUKIT AMAN, MENGALAMI KECEDERAAN DI PIPI AKIBAT DIBALING OBJEK KERAS DAN MENDAPAT RAWATAN DI HKL.

4. L/KPL 152574 MOHD NASIR BIN ABU MANSUR, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KESAKITAN BADAN DAN TIDAK BOLEH DUDUK AKIBAT TERJATUH MOTOSIKAL DAN DIPUKUL DI PERUT. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

5. L/KPL 157576 DATU MOHD JOHAR DATU SHARIMAN, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KECEDERAAN DI MATA AKIBAT DITUMBUK OLEH PESERTA PERHIMPUNAN. BELIAU MENERIMA RAWATAN SEBAGAI PESAKIT LUAR DI HKL.

6. KONST 178857 MOHD NOR FIRDAUS BIN HJ ABU BAKAR, ANGGOTA IPD PUTRAJAYA, MENGALAMI KECEDERAAN RETAK TULANG LENGAN KANAN DAN DIRAWAT DI PPUKM.

7. KONST 175128 MOHD KAMIL BIN PARIMIN, ANGGOTA IPK TERENGGANU, MENERIMA 7 JAHITAN DI KEPALA DAN DIRAWAT DI HKL.

8. KONST 179689 ZAMAN BIN ALI, ANGGOTA BALAI POLIS WANGSA MAJU, MENGALAMI KECEDERAAN PATAH HIDUNG DAN DIRAWAT DI HKL.

9. SJN 84797 SHUIB BIN JAMALUDDIN, ANGGOTA IPD KANGAR, SAKIT DARAH TINGGI DAN DIRAWAT DI HKL.

10. L/KPL 124962 TUAN RUZI BIN TUAN SENG, ANGGOTA IPD MACHAP JOHOR, KECEDERAAN PATAH DUA BATANG GIGI, KOYAK DI BAHAGIAN BIBIR (7 JAHITAN DI DALAM BIBIR), DAN LEBAM SELURUH BADAN. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

11. L/KPL 157813 AMIRUL BIN NAWRI, ANGGOTA BALAI POLIS PORT DICKSON, MENGALAMI SESAK NAFAS AKIBAT DITUMBUK. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

PESERTA PERHIMPUNAN JUGA TELAH MEROSAKKAN KENDERAAN PASUKAN POLIS, IAITU (2) BUAH KERETA PROTON WAJA, SEBUAH PACUAN EMPAT RODA NISSAN XTRAIL DAN SEBUAH MOTOSIKAL. KATEGORI KENDERAAN TERSEBUT ADALAH SEPERTI BERIKUT:

1. (1) PROTON WAJA KL176, MENGALAMI KEROSAKAN CERMIN SEBELAH PEMANDU PECAH DAN ANTENA (AERIAL) BELAKANGNYA DIPATAHKAN.

2. (1) PROTON WAJA WTJ2974, MENGALAMI KEROSAKAN SEMUA CERMIN HADAPAN DAN BELAKANG SERTA TINGKAP PECAH AKIBAT DITERBALIKKAN OLEH PESERTA PERHIMPUNAN.

3. (1) NISSAN XTRAIL WQW 160, MENGALAMI KEROSAKAN SEMUA CERMIN TINGKAP DAN CERMIN HADAPAN PECAH. BADAN KENDERAAN KEMEK.

4. (1) MOTOSIKAL TRAFIK WSB 723, JENIS HONDA CBX 750 TELAH DIBAKAR OLEH PESERTA PERHIMPUNAN.

PERHIMPUNAN YANG DIADAKAN DI DATARAN MERDEKA TELAH BERJAYA DISURAIKAN OLEH PIHAK POLIS DAN PIHAK POLIS MASIH LAGI MEMANTAU KEADAAN DAN KETENTERAMAN AWAM DI KAWASAN TERSEBUT.

t.t
( MOHMAD BIN SALLEH ) DCP
KETUA POLIS
KUALA LUMPUR.

(Dikeluarkan pada 28 April 2012 jam 2240hr)

DS CKMM...hang jawab, jgn nak tersengih2.....Ambiga, PKR, PAS & biaDAPigs....kau semua BERTANGGUNGJAWAB atas tindakan KERA GILA perusuh semalam....dasar umat x bertamadun!!!

Anonymous said...

BERSIH 3.0- Analisis Peaceful Assembly Act (PAA)2012-Akta 736


Polis Melayu UMNO Anti-Islam bertindak brutal ganas dengan sifat kesyaitanan dan tidak berperi-kemanusiaan tegar terhadap bangsa sendiri & rakyat yang tertindas dengan draconian laws!:

1. Larangan rakyat berhimpun di Dataran Merdeka tapi kalau program UMNO semua OK,--- mungkin DBKL & polis anggap ini Tanah Milik Persendirian UMNO Berhad?

2. Polis mulai LOCENG menembak gas pemedih mata & pancutan larutan "sedikit berasid" dengan merian air secara tiba2 tanpa amaran yang secukupnya. --- mungkin polis rasa kuasa undang2 yg ditafsirkannya itu MUTLAK & MUKTAMAD tak boleh dicabar atau ditegur?

3. Polis menyurai orang ramai dengan tembakan pemedih mata dan semburan air MELAMPAUI tempat2 zon yang diwartakan oleh perintah mahkamah menyebabkan orang ramai tidak boleh DUDUK-BANTAH secara aman tetapi berlarian mengelak rempuhan polis yang bersenjata! - mungkin polis merasakan mereka berkuasa segala2nya dan bertindak sewenang2nya serta bangga boleh menghalau rakyat macam anjing?

4. Dalam keadaan yang huru-hara akibat asakan & buruan polis ditempat2 awam diluar zon larangan yang dikhaskan untuk program UMNO itu, polis memandu kenderaan secara provokatif dan merempuh orang ramai, 3 mangsa tindakan 'gila' polis ini agak parah. Orang ramai yang membantu mangsa dan mungkin tidak dapat mengawal perasaan, ada yang bertindak diluar peraturan yang memukul polis yang merempuh rakyat itu?- mungkin polis IQ rendah terlalu overconfident terhadap kuasa yang dimiliki tanpa memikir risiko tindakan orang ramai akibat dari provokatif secara sengaja mereka itu?

5. Tindakan sekumpulan anggota2 polis pendendam kejam (unIslamic & unciviled ) yang menahan & memukul BERAMAI2 terhadap beberapa orang peserta BERSIH 3.0 diluar zon tangkap yang diistiharkan SECARA BRUTAL & UNHUMANISTIC tanpa mengambilkira prinsip2 Islam serta HUMAN & CIVIL RIGHTS adalah amat diKESALI oleh setiap rakyat yang mendokong prinsip Keluhuran Undang dan Kesopanan & Kesusilaan dalam Rukun Negara! - mungkin sifat authoritarian & ala-diktator polis UMNO/BN ini adalah manifestasi dari corak pemerintahan 55 tahun kerajaan mustakbirin UMNO/BN selama ini?


RUMUSAN

Apakah ramai polis kita masih berIQ & disiplin moral rendah, berminda EGO KUASA dan berjiwa BRUTAL GANAS serta budaya PAK TURUT BEBAL yang miliki THIRD WORLD's MENTALITY seperti polis & tentera dinegara2 dunia ketiga?

Apakah polis kita masih tak tau handle Crisis Management & Komunikasi Rakyat (Public Communication) secara yang berhemah, intelek, bersopan dan berkesan?

Bila masa PDRM nak professional, berdisiplin, berintegriti dan mesra rakyat????

Mungkin sudah tiba masanya kita perlu pemimpin yg mampu buat PERUBAHAN pentadbiran & tadbirurusnya.... supaya semua jentera kerajaan lebih cekap & berkesan.... PRU13 adalah peluang RAKYAT UBAH!

"INI hanya satu pandangan umum seorang rakyat generasi merdeka"

[MUSLIM MINDA LUAR KOTAK (@ bukan dibawah tempurung) vs Melayu Assobiyyah UMNO]

Anonymous said...

eh? apsal tak keluarkan komen aku?

now i really know sape yang pendusta sebenarnya..shame on you kelab greenboc. itu yang dihebohkan oleh commentator di blog pro BN, mengapa tiada gambar atau video sedangkan begitu ramai memegang kamera waktu itu..tup2 gambar wanita itu terlantar di hosp je yang ada. so aku just relay je komen dorang kat blog ni..tapi itu pun hang tak approve..nampak sgt blogger ni tak setelus blogger sebelah sana. and again....shame on you!

to anon 12:01 pm, meh sini aku hempuk kepala hang dengan botol mineral berisi air..bingai punya komen! ni confirm mamat ni tak tengok semua video yg dah upload ni..memalukan!

-----------------------------------
kat atas tu komen aku dlm kelab greenboc. jom tengok depa approve ke tak sebab komen pertama aku tak approve.

Anonymous said...

bomo siam dah gila, dah sesat, dah rosak akidah,entah2 dah murtad kaulah SYAITAN YANG DIREJAM..REJAM..REJAM..REJAMMMMMMM AKU BENCI BOMO SIAM.. AKU BENCI AMBABIGA, AKU BENCI ANUAR PENJUBO... PEGI MAMPOS...

Otak geliga said...

Anon12.12PM

hahahaha.....kau kena tunggu sampai katak bertanduk keluar janggut....percayalahhhh....hahaha

Anonymous said...

anon 12:07pm

to start with, sape yg mula2 merusuh dan merempuh barisan polis? come on man, sape yang ganas? sape yang brutal? dahla terang2 korang melanggar undang2, disokong pulak oleh pertubuhan2 haram, dilakukan pulak oleh binatang2 haramjadah..mana yang aman dan bersihnya? jangan dok menuding jari pada polis yang melaksanakan tugas mereka untuk ketenteraman awam sedangkan apa yang penyokong bersih lakukan adalah sebaliknya!

ini juga adalah pandangan rakyat generasi muda yang merdeka dan cintakan keamanan..

Anonymous said...

sedihnya kita miliki pasukan polis yang rendah IQ, tidak profesional tidak berintegriti ..... bongkak & pemakan rasuah? ... mangsakan rakyat yang lemah, belakangkan rakyat majoriti, utamakan elit berkuasa authoritarian, bahkan ditunggangi secara leluasa oleh politik kepartian UBN,..... demi TUAN BESAR ELIT UMNO/BN & HABUAN MEREKA??

Otak geliga said...

Anon12.07PM

ye..ye...aku percaya SEMUAAAA apa yg mung tulis...betul la tu, mmg polis Malaysia ni anti ISLAM tidak seperti Ambiga yg SAYANG & Cintakan Islam

sesungguhnya aku yakin BERSIH 3.0 adalah WAJIB & lebih mulia dari sambutan Maulidur rasul....terima kasih kerana bersikap ADIL dalam memberi komen wahai MUSLIM MINDA LUAR KOTAK

patutla mcm ni punya komen...hehehe....Otak tak diletak ditempat yg sepatutnya

Anonymous said...

lagi sorang anon bodoh 12:23pm yang tak reti bezakan tugas polis dan politik.bila le agaknye puak2 haramjadah ni boleh bagi komen yang berkualiti nih..?

Otak geliga said...

Anon 12.28PM

macam mana nak bezakan benda BETUL & SALAH....benda HALAL & HARAM jika

MINDA ISLAM DI LUAR KOTAK???

maksudnya mereka TAK guna AKAL/OTAK/FIKIRAN dlm melakukan sesuatu....betul la h apa yg Bomoh Siam kata....pendemo ni TAK GUNA OTAK...yg guna OTAK hanya Ambiga & Anwar....hehehe

MINDA ISLAM LUAR KOTAK.....alahai ada OTAK/minda x mau guna....apada

Anonymous said...

anon 12.12pm..

xyahla ko arap dorg app komen ko kt blog dorg..akupn mcm ko gak..semua blog blah sne aku msok n komen mntak penjelasn,pesoalan akupn sme mcm ko tntg knape dorg xtnjuk video pnoh n knape xda video yg tnjuk ada org d bwh kete tu..yg aku nmpk hnya sorg yg tebaring d tepi kete tu n sorg lelaki yg pkai helmet d pukul..sape lelaki yg d pukul tu??..yg psti blog2 blah sne bacul xbrani app komen2 yg mempesoalkn hal2 yg waras..

**sigh**

Otak geliga said...

Anon 12.35PM

TEPAT SEKALI....kalau dibenarkan komen pro-BN tersiar...mau lunyai pro-PR & blogger mereka dikerjakan hujah pro-UMNO/BN...tapi nak buat macam mana dah itu KEBEBASAN BERSUARA gaya mereka......layan je lah...hahahaha

Anonymous said...

sekiranya kamu semua nak tengok KEKEJAMAN & BRUTALITI POLIS .... sila lihat youtube -- BERSIH 3.0 -kekejaman polis, peserta dibelasah, dll............ TVPAS.COM pun boleh dicapai....

nilailah sendiri dengan otak yang tidak beku kamu tu......

kecuali kamu pun miliki third world's mentality ..... maka kamu sokong perbuatan zalim macam itu....Perintah Allah, mafhumnya: "Dan janganlah kamu cenderung kepada orang-orang yang berlaku zalim; maka (jika kamu berlaku demikian) api Neraka akan membakar kamu; sedang kamu tidak ada sebarang penolong pun yang lain dari Allah. Kemudian (dengan sebab kecenderungan kamu itu) kamu tidak akan mendapat pertolongan." - Hud: 113

Otak geliga said...

Wahai forumer pro-PR sila beri link untuk beberapa perkara:

1) Tunjukkan gambar mangsa di BAWAH kereta polis

2) Tunjukkan video yg menunjukkan polis menyerang perusuh dahulu bukan sebaliknya

3) Buktikan kereta polis dipandu LAJU SEBELUM kejadian bertujuan merempuh perusuh

4) Beri penjelasan mengapa perusuh naik di atas kereta polis & memecahkan cermin sisi & menyerang polis di dlm kereta yg didakwa SENGAJA merempuh perusuh tetapi hanya membiarkan mangsa di bawah kereta utk jangkamasa lama?????

Otak geliga said...

jikalau kerajaan sekarang ZIONIS sudah pasti ramai yg MATI pd hari semalam dilenyek kereta kebal, ditembak, dibom & segala bagai....jgn harap la nak bernyawa hari ini

pi la tanya mana2 rakyat Palestine adakah kerajaan Malaysia bertindak seperti ZIONIS ataupun pembangkang yg bersemangat perbuatan ZIONIS

Anonymous said...

ANON 12:42PM

JADI? BUKAN KE HANG SENDIRI CENDERUNG KEPADA PUAK2 YANG ZALIM? MENGADAKAN DEMO SEHINGGA MENYUSAHKAN ORANG AWAM YANG TAK NAK TERLIBAT DENGAN DEMO ITU? KAMU ZALIM TERHADAP POLIS YANG MENJALANKAN TUGAS? KAMU ZALIM TERHADAP PENIAGA YANG TERPAKSA MENUTUP KEDAI DAN TIDAK BERNIAGA? KAMU ZALIM TERHADAP PENCARI REZEKI YANG MENGGUNAKAN PENGANGKUTAN AWAM?

JADI? APA PENDAPAT ANDA? MASIH CENDERUNG MELANGGAR UNDANG2?

Otak geliga said...

Anon 12.42PM

aku nak tgk video SEBELUM apa2 kejadian berlaku....video yg menunjukkan SEMASA & SELEPAS kejadian hanyalah menceritakan sebahagian dr KEBENARAN

aku JIJIK tgk org yg menunjukkan sebahagian kebenaran sedangkan dlm masa yg sama menyembunyikan sebahagian kebenaran yg lain...ayat Al-Quran mana yg membenarkan perkara sebegitu???

Anonymous said...

manusia kalau ada otak mcm BOMO SIAM a.k.a MUSANGKA mmg takbleh pakai sesen pun. mental retard..

Anonymous said...

Tak apa Greenboc tak kuat kn komen aku sekurangnya dia pasti akan baca komen aku di sini...

'LU MEMANG ANAK HARAM!!!!"

Otak geliga said...

Anon 12.53PM

begitulah pengakhiran cerita sebuah rekayasa "KEBEBASAN BERSUARA"

sabar je lah anon...hahahaha

Anonymous said...

Yg salah disini K.D.N dibwh Menterinya yg Lembik, Asyik amaran sje, dh 2 kali Bershit ni brlgsng takkan tak faham2 lgi Mentaliti BEROK2 ni dgn ajaran sesat dpd Ulamak Songsang & Peliwat teragong zaman ni...KDN perlu fikirkan 27 juta rakyat Msia dpd nak melayan 25 ribu berok2 yg tak akan faham2 bahasa ni, Bagi PDRM, IGP tgk2 la Peg/Ang yg bertugas dibwh tu,sptutnya Peg/Ang yg dilayan bknnya Pendemo yg dilayan mcm dlm "Majlis Kenduri",Itu isyarat yg salah, Suka hati aku la nak demo,lps kena tgkap, dpt makan free, ambil keterangan kmdian lepas...yg bertugas .... Menteri KDN & IGP Sila LETAK JAWATAN jika tak blh lg menjlnkan T/Jawab krn anda GAGAL...

Anonymous said...

ALLAH MELAKNAT MEREKA DAN PEMIMPIM MEREKA !

Anonymous said...

Aik...msh nk slhkan polis lagi...yg korg duk kata nk 'duduk bantah' tu mcm mn???ale2 gi tibai kete polis tu sampai remuk siap pch cermin...pastu nk slhkan polis lagi??ap jenis otak yg ko ad tu??

Anonymous said...

walau apa dalih, dosa ttp dosa, ada polis yg meninggal gara2 dibelasah pendemo, malaikat kiri kanan ttp catit. akhirat sana jawablah

kedua, yg ganas seolah hilang akal tu orang2 pr hasil didikan dan ajaran pemimpin mereka, mereka bkn manusia tapi binatang liar yg tak berakal

sang menteri yg tak berupaya, yg hanya tahu beri amaran siang malam akhirnya polis yg jadi mangsa, apakah KDN nak tunggu sehingga puluhan polis mati baru naj sedar?
darah aku mendidih tercabar dgn gelagat para binatang peliharaan pr, aku tercabar! biarlah aku simpan dendam ini sehingga tiba waktu utk menunaikanya. ..
pan

Anonymous said...

Satu lagi catatan sejarah malaysia terpalit dengan sisi hitam..aku bukan salah seorang pejuang malayan union atau salah seorang yg mempertahan anak bangsa dlm peristiwa 13 May. Aku adalah waris keturunan Melayu yg lahir di era 70an. Aku nak Melayu yang sama agama, bahasa, adat, budaya dengan aku berpikir guna kepala otak....jangan berpikir guna kepala lutut. Tak cukup BERSIH? TELUS? BEBAS? pihak kerajaan yang ada sekarang? BerJIHAD utk menentang kerajaan yg ZALIM? Hang pa tak rasa lagi diperintah oleh orang yg nama tak dak BIN (malayu la tu) , Aku nak hang pa p dok Singapore cukup la...hang pa nak duduk berkumpul lebih 4 org pun lepas 10mlm. ..kirim salam. Aku tak mau ckp pasai negara org..
BERSIH? TELUS? BEBAS?
Tak payah ckp la..hang pa kalau di beri peluang jd kerajaan..lingkup Tanah Melayu Yg BeRaja ni..sejarah da membuktikan...apa da jadi di selangor...apa da jadi di perak..999thn tanah tol...hang pa org yg lupa sejarah. Sejarah tak pernah tipu. 4 negeri hang pa menang masih hang pa cakap tak ' BERSIH', tak ' TELUS' ..chhiitt..dey. .hang pa nak semua negeri baru hang pa rasa bershiit...aku kesian kat hang pa dok jihad utk imam mata lebam hang pa. Aku sedih sebab ISA dah tak ada. Alangkah baik nya jika ISA tidak dihapuskan..bara yg baru nak membara dan membakar..bisa padam dek ISA., sedih terlalu diberi ruang kpd kebebasan hak asasi kononnya.
Apa yg hang pa kata di zalimi? Adakah hang pa di sekat utk belajar sehingga hang pa dpt menggenggam segulung ijazah? Adakah hang pa dihalang memilih kerjaya yg hang pa duka..ada kah duit gaji hang pa di paksa diserahkan utk tabung2 tertentu...adakah hang pa di paksa utk meminjam PTPTN? hang pa p dok kat palestine kalau hang pa nak tau erti sebenar di zalimi...aku pecaya hang pa2 semua..paling busuk pun mengaji sampai spm...tak kurang juga hasil produk2 IPTA...tapi sayang hang pa tak guna kewarasan utk menilai yang hak dan yang batil...
Mungkin barangkali hang pa akan merasa puas jika Tanah Malaysia yang bertuah ini menjadi seperti Mesir the next..
Chaww

Anonymous said...

BomoH siam, you are an IDIOT!!!

Anonymous said...

bangang betul bomoh ni,nk bomoh org tapi otak bongok,agaknya kecik2 dulu ko suka curi makanan kat kantin ni,tu pasal ko ni patut di gelar anjing anwar