IKLAN BERBAYAR

Saturday, April 28, 2012

LIVE BERSHIT

94 comments:

Anonymous said...

DAHLAH MAK BAPAK BODOH, ANAK ANAK PUN DIAJAR JADI BODOH..............HMMMMMM MELAYU OH MELAYU.
WHY WHY WHY WHY MELAYU BECOME LIKE THIS.

Akmal said...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151004527502575&set=a.10150190747882575.372174.807217574&type=1&ref=nf

tengok ni bro. dataran merdeka pun beberapa ekor je dapat masuk. gambar ni lak macam ni. bershit nak tipu pun, agak agak la sikit.....

thanks for the live update bro

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

perasan urban la tuh...bawa anak pi demo..

Otak geliga said...

warna apa yg ada masa BERSIH 3.0???

cuma warna HIJAU & KUNING....macam kahak hijau campur tahi je....eikkk KOTOR...ahahaha

pertubuhan HARAM nak ajar rakyat Malaysia ttg benda HALAL????....hahaha

penyokong MURTAD nak ajar org Islam mcm mana DEMOKRASI yg sebenarnya???...hahaha

penggadai nama Allah, pelacur agama Islam, dramaking, dramqueen, & pengeluar fatwa MERAPU nak ajar ttg DEMOKRASI???....ahahahaha

kesian siapa yg percaya dgn BERSIH 3.0 ni.....tau ke BERSIH 3.0 ni nak apa???...baik korang BERSIHkan sampah sarap kat Selangor & air kotor di Kelantan, ada pekdahnya jugak....ekekekeke

Anonymous said...

Bodoh punya mak bapak... Konon bawak anak gi jihad la tuh... Ptuihhhh...

Anonymous said...

Mak Bapak pukimak. Urban konon kepala butoh.

Anonymous said...

Suka la dorg lagi2 negara Islam nk dihancurkan..

Anonymous said...

marilah berjihad ikut ambiga dan kapal over my dead body......belajar dgn ulamok tak banggo jadi melayu.....huhuhu......perasan byk sgt ilmo agama kottttt.......

Anonymous said...

Di akhir zaman ada dua perkara yang dahsyat mengancam manusia, pertama adalah fitnah dajjal yang menjanjikan syurga kepada pengikutnya dan negara kepada penentangya, keduanya adalah gerombolan yakjuj dan makjuj yang sentiasa membuat kekacauan dan kemungkaran hingga menyusahkan manusia lainnya.

Lihatlah Penipu Rakyat sekarang ini, ciri-ciri dajjal dan yakjuj makjuj ada pada puak ini, lambang PAS digabungkan dengan lambang PKR menjadikan lambang mata satu, iaitu ciri utama dajjal. Kemudian menjanjikan syurga kepada pengundi Penipu Rakyat dan menuduh orang tak undi mereka menempah neraka adalah salah satu lagi perangai dajjal. Kemudian selalu berhimpun secara liar dan membuat kekacauan serta menghasut orang membuat kemungkaran itu pun perangai dajjal dan yakjuj makjuj. Malahan dajjal juga dikatakan muncul di timur, Malaysia terletak di timur. Saya tidak menuduhlah Nik Aziz dan pimpinan Pakatan Rakyat sebagai dajjal dan pengikut Pengikut Penipu Rakyat sebagai yakjuj makjuj, tapi apa yang mereka buat itu selari dengan ciri-ciri dajjal dan yakjuj makjuj, lebih-lebih lagi Malaysia ini di kawasan timur sebagaimana sabda Nabi bahawa dajjal akan muncul di timur. Kalau pun puak Penipu Rakyat itu bukan dajjal atau yakjuj makjuj pun, dah jadi macam 'dajjal mini' dan 'yakjuj makjuj mini' yang perlu dijauhi oleh orang ramai terutama umat Islam dari terperosok ke lubang biawak yang sedang diheret oleh puak perosak ini.

Saya bukan nak menghina sesiapa, tetapi orang yang berkenaan silalah lihat kelakuan dan perangai mereka yang tak ubah seperti dajjal dan yakjuj makjuj. Jangan sibuk mendakwa tok guru, ustaz, ustazah, ulama dan cendekiawan, tapi perangai dan kelakuan menggalakkan kemungkaran dan kemaksiatan. Sedarlah diri, jangan menjadi seperti syaitan dan ibli yang begitu takbur hingga akhirnya mendapat laknat Allah hingga hari kiamat dan dibakar di neraka selamanya. Sedarlah wahai umat manusia sekalian, terutama rakyat Malaysia, janganlah kita terpengaruh dengan budaya keji amalan syaitan seperti BERSIH 3.0 ini yang bukannya mendatangkan kebaikkan, tapi menyusahkkan orang ramai, menghuru harakan negara, mencemarkan imej Islam dan mencemarkan imej negara, jangan terikut-ikut perbuatan sebegini, jadilah manusia yang rasional kerana masa depan generasi zuriat kita perlukan negara yang aman dan sejahtera untuk kehidupan yang aman.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

Muka macam orang educated bbeno...BODOH! PIANGGG rupa nyaa !

Anonymous said...

Anonymous said...

Bodoh punya mak bapak... Konon bawak anak gi jihad la tuh... Ptuihhhh...

April 28, 2012 4:58 PM

--------------------------------------

Itu bukan bawa anak-anak berjihad, tapi mengajarkan perkara jahat kepada anak-anak, jangan hairanlah kalau anak-anak ini jadi buruk perangai bila besar kerana telah dididik dengan buruk oleh ibu bapa yang patutnya mendidik amalan baik pada anak mereka untuk jadi manusia yanb berguna, bukannya ajar perkara keji untuk jadi manusia yang tak guna. Ada akal fikiran gunalah sebaiknya.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Hidup Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

knpe la xdpt bezakan yg mne baik dan buruk,yg mne betul dan salah,yg mne haram dan yg mne halal,yg mne benar dan sebaliknye...

DH TERANG LAGI BERSULUH PERHIMPUNAN NIE NK HANCURKAN NEGARA YG MELAYU PG SOKONG WTPE..

xkan x dpt bezakan yg mne satu musuh.. CINA dok gelak jew..

Anonymous said...

alang2 bersih...jangan lupa kutip sampah korang tu ye, pengotor je!

Anonymous said...

Suka la dorg lagi2 negara Islam nk dihancurkan..

April 28, 2012 5:09 PM
Anonymous Anonymous said...

marilah berjihad ikut ambiga dan kapal over my dead body......belajar dgn ulamok tak banggo jadi melayu.....huhuhu......perasan byk sgt ilmo agama kottttt.......

April 28, 2012 5:11 PM

------------------------------------

Puak Penipu Rakyat ini bukan berjihad, tapi buat jahat, dasar perosak keamanan, pihak berkuasa perlu tangkap dan kenakan hukuman yang keras, kepada petualangnya, perlu dilucutkan kewarganegaraannya supaya tidak ada lagi virus yang boleh membahayakan negara pada kemudian hari, hak asasi itu, hak asasi juga, tapi kalau nak simpan parasit dan virus yang boleh menjahamkan negara, macam mana pula dengan hak asasi rakyat lainnya yang sentiasa terainaya oleh golongan bangsat ni? Puak bangsat ni perlu diusir dari Malaysia untuk menjaga keamanan negara ini.

rizal said...

umat melayu yg berpenyakit hati...busuk hati...nak sgt pakatan rakyat berkuasa ....pakatan rakyat tu pembela islam ke.....ambiga tu poejuang murtad , gay lesbian...agak2 korang apa akan jadi kat malaysia ni klu pakAtan jadi kerajaan..KLU KITA TGK KERUSI PARLIMEN DAP PALING BYK DLM PAKATAN......dah tentu mereka akan PERJUANGKAN HAK SAMA RATA... ORG ISLAM YG BERKAHWIN DGN BKN ISLAM TK PERLU PELUK ISLAM..AKAN JADI NEGARA REPUBLIK
.

Anonymous said...

Anak kecik lagi dah di ajar menderhaka kepada negara...sok kalo anak mnderhaka kepada ko laki bini , jangan lak dok berkempen salahkan kerajaan, macam sstengah artis yg masok pakatan....anak xmenjadi orang , depa dok salahkn kjaan...

BANGANG, BAHLOL, TOLOL

Zaeydee said...

Pada pendapat aku...biar je mereka berhimpun...polis ke orang ramai buat tak tahu je...dia orang nak mengamuk...nak membakar...nak duduk.. nak berjalan...nak tendang orang...nak pecahkan kedai ke.. pasaraya ke...buat tak kisah... yang banyak berniaga kat sekitar KL tu orang cina...biar dia orang rasa kehebatan bershit 3.00... SEBAB APA AKU KATA GITU?...apa saja mahkamah, para pemimpin dah kata haram.. mereka tetap kata halal...bahkan mahaguru PAS PIS PUS pun kata hukumnye wajib..orang kata jangan berhimpun.. dia orang tetap berhimpun...orang kata jangan demo kat dataran merdeka.. dia orang tetap berkumpul kat situ.. JADI sekali-sekala biarkan aje...nak mati...nak mampus... kita peduli apa? yang cari pasal dia orangkan...

Anonymous said...

lepas demo, dorang balik umah masing2, trus makan tido lepak dan pergi keja mcm tak de apa2 berlaku..sebijik macam lembu.

Anonymous said...

Tengok muka emak dan bapa kedua budak-budak ini, sama-sama muka muka tongong dan bahalul.Mengajar anak menderhaka, membelut, memdidik anak bakal menjadi petualang negara mereka sendiri. Kepala sahaja bertudung, tetapi akal kosong seperti monyet dan beruk di hutan.

Anonymous said...

Daripada mmat bodoh ni bawa bini dia pi demonstrasi, elok suruh bini dia jadi pelacur lagi elok.Sbb dia sedang melacurkan bini dia dikhalayak ramai.

Anonymous said...

Akak yg bwk dua anak tu ada kat twitter: twitter.com/ull_asfara

Anonymous said...

Saya ramai kawan Cina dan India di Facebook yg pergi Dataran Merdeka utk BERSIH ni. Penuh timeline FB saya dgn photos dan laungan perjuangan"BERSIH" mereka ni.

Boleh kata almost semua lah kawan2 non-Malay mmg pegi menyokong BERSIH. Skrg semakin jelas siapa yg benar2 mahukan "BERSIH" ni dan untuk apa "BERSIH" ni.

Kite org Melayu dan Islam dah tertipu dan terikut2 mereks. Bergenang air mata saya tgk gambar2 org Melayu kite, lebih2 lagi yg muslimah betudung labuh tu semua "berjuang" kononnye ke jalan Allah, utk kebenaran. Astaghfirullahalazimm.

Anonymous said...

MAKNUSIA BANGSAT TERJIJIK MEMBABITKAN BUDAK KECIL YANG TAK BERDOSA DAN BELOM MENGERTI!!

BERSONGKOK SAPERTI ORANG ISLAM TAPI FIKIRAN SAPERTI ANJING!!!!

Anonymous said...

Tunggu la komen terhormat barua2 pakatan..apa ulasan dorg plak perhimpunan bersih perjuangan dewa ambiga..bgus kew perhimpunan nie..hmhmm..

Anonymous said...

Cina ni walau di mana pon mmg rasis mereka utamakan bangsa dulu.

Keling pulak saperti ular kepala dunia bodek di sana dan bodek di sini.

Melayu pulak bodoh sepanjang zaman. NO SENSE OF LOYALTI. SESIA PENGORBANAN LAKSAMANA HANG TUAH BERSAUDARA.

Anonymous said...

kesian berok2 melayuPAS ....terpekek terlolong mcm kera kena belacan..pak shyekh anugerah Tuhan tak nampak pun batang hidung....relax kut sambil tengok beruk2 PAS menjerit2 macam org gila tak dapt ice cream....kesian ya..kena ratah je laaaa....

Anonymous said...

Ini demo atau pesta tangkap gambar????

Anonymous said...

salah mak bapak jg..selalu suapkan makanan kemulut anak2 dri benda2 yg subhah..haram..rasuahhh.sebab tu hati anak2 jd gelap...payah nk terima nur..tu pasl anak2 dah besar melawan arus...otak dikepala dah turun kelutuut....pencacai anugerah Tuhan...kesian tengok orang melayu dri cerdek dah jadi tongongggg...

Anonymous said...

Pengikut Pengikut Ambiga Sial and Bisexual Anwar Bin Ibrahim became very violent .
If KDN Keris Kuntut Hishamudin don't take drastic action , he needs to step down
Let someone else will 'BALLS' take over him. If this don't happen you can expect BERSHIT 4 in the near future.

Anonymous said...

GAP, saya pohon pada blogger pro kerajaan agar PM percepatkan PRU 13 di waktu ini. Gunakan klip-klip Bersih ini semaksima mungkin diseluruh Malaysia. Saya dah tak tahan dengan manusia-manusia durjana pembangkang ini yang ingin memusnahkan negara ini. Tolonglah PM.

Anonymous said...

Al-Fatihah untuk anggota polis yang emninggal dunia kerana BERSIH...kamu bukan hanya mengundang huru-hara tapi kamu semua pembunuh..tahniah ANWAR IBRAHIM, anda berjaya di DUNIA, tunggu lah balasan mu di AKHIRAT nanti.

Anonymous said...

pencacai UMNO kata "MELAYU BODOH" yang sertai BERSIH 3.0 ....

aku tenguk dulu ramai betul "MELAYU CERDIK" dok tadah muka didepan pentas nyanyi & joget Malam Anugerah Bintang.. yg disertai oleh Raisyatim ... syoknya!

watak "MELAYU CERDIK" mentaliti utamakan hiburan dari nasib bangsanya sendiri.....

aku ditipu oleh UMNO sekian lama ............... dah tiba MASA BERUBAH, ..............PRU13.. ABU!

Anonymous said...

lebih baik tadah muka dengar orang menyanyi dari tadah muka dengar AMBIGA bercakap pastu rosakkan harta benda..ko nak berubah suka hati ko laaa...tak de orang kesah pon, x payah nak inform2 kt sini!

Anonymous said...

AYUH KITGA BUAT PULAH BENDAMACAM NI DI PULAU PINANG,KEDAH DAN KELANTAN..

MARI SABOTAJ EKONOMI NEGERI2 NI..

Anonymous said...

WAJIBKAH ROSAKKAN HARTA NEGARA.
MINTAK NIK NAJIS JAWAB.BODOH BEBAL ORANG TUA NAK MAMPOS, JALAN JE LEBIH BAIK !
menyesal SOKONG pas.
BARUA PUNYA NIK AZIZ.

Anonymous said...

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

AYUH BUAT RUSUHAN DI PENANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN

KITA BALAS SEMULA..

Anonymous said...

Lembu tepi jalan lagi cerdik drp pemdemo bersih ..3

Anonymous said...

sangat bershitTTT!

YB Raz said...

nantikan rusuhan lebih besar selepas pru nanti..dorang dah rancang buat rusuhan terbesar kalau kalah pru

harimau malaya said...

korang nak tau tak ;yang join bersih tu semuanya gay, lesbian puak puak LGBT. jadi apa nak hairan.

termasuk lah yang status anak haram.

pasal tu perangan macam anjing

bodoh punya olang

Anonymous said...

kita sepatutnyew jgn mudah percaya pada sesiapa,selidik dahulu,cari bukti dulu ...nih bila aq tgk di mana2 komen kaldai pakatan di youtube,facebook dll...mengutuk,memaki,menghina kerajaan smue dok percaye je...patut le smue senang tertipu..hmm...aq mmg pelik la dgn komen2 penipu,fitnah tue smpai bile hah ko nk tipu org?akhirnye kebenaran tue akan terserlah dan terbongkar juga..sia2 je usaha kaldai pakatan,dorg nie mmg layak msuk neraka.Nnti ko tau la balasan nyew..

Anonymous said...

Lembu mmg le lg pandai sbb dia ada otak.tp dlm kes ni starfish lg pandai drpd pendemo bersih

harimau malaya said...

camana tak bawa anak-anak , malam tadi dia oranag ramai-ramai duk main belakang, LGBT punya geng.

hari ni nak ajar anak-anak pula camana nak demo.

jangan terkejut ada plak yang malam tadi bagi geng tibai anak sendiri

MEMANG ANJING orang yang bedemo tu

Anonymous said...

April 28, 2012 7:48 PM

sebenarnya kau tu tadah muka kena pancutan air busuk anuar

kui kui kui ...

Anonymous said...

April 28, 2012 7:48 PM

sebenarnya kau tu tadah muka kena pancutan air busuk anuar

kui kui kui ...

Bomo Siam said...

INI LAH....BARISAN KITA
YG SEGAk...BERJUANG

Anonymous said...

AMBIGA MESTI DI HUKUM. NYAHKAN DIA DARI MUKA BUMI INI. SHE IS A REAL BASTARD TOGETHER WITH ANWAR IBRAHIM, LIM KIT SIANG AND MD SABU. AKU DOAKAN MEREKA MAMPOS CEPAT.

Anonymous said...

Tengoklah hari nie ape jadi!!??
pembangkang memperjuangkan demonstrasi,perhimpunan jalanan...
drpd dulu smpai skrg itu jer perjuangan dorg...rakyat dorg peduli ape huh!!

tengok mne kerajaan skrg?mne Najib hari nie kt mne?!! menyorok ke?

TIDAK!!!...Najib bersama rakyat di Sarawak,menabur bakti,menunaikan janji pada rakyat,membantu rakyat...KALO MELAYU X SEDAR LG XTAU LA...

Bomo Siam said...

Wahai anak ku, walaupun hg masih kecik, hg kena tau.....

Inilah, gambarannya, bagaimana sukarnya menegakkan 'keadilan'! Inilah yg akan berlaku, jika rakyat tak puas hati...!

"Boss! Manyak nye SAMPAHhhh! Sapa nak BERSIHkan ni, boss?""

Sapa laei...DBKL le!!!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Mmg sial la penyokong bersih ni.. Mcm harammmmm

Anonymous said...

aq dok gelak je komen2 beruk pembangkang dalam nie.. dorg mmg sah la di pihak yg salah..ape tah lg komen dorg mmg smue x buleh dipercayai...

bg aq lah komen2 beruk2 nih aq cume bace jew...lg kuat dorg menipu lg kuat aq mmpercayai kerajaan...

Anonymous said...

Yang terlebih pandir bawak anak bini..tadak akai punya orang

Bomo Siam said...

Bawak keta Pulis, masuk tgh2 kawasan demontrasi yg penuh emosi camni, tanpa sebarang protection/cover....pd aku satu provokasi!

Bagaimanapun, syabas pd anggota yg terlibat kerana berani & patuh pd 'arahan'!

Anonymous said...

Tak taulah GAP.They are all selfish lot.I'm speechless.Moga Allah bukakan pintu hati mereka semua untuk menilai mana2 yang baik/buruk.Menilai segala keburukan yang terhasil daripada apa yang mereka lakukan hari ini.Allah maha melihat.Semoga Allah sentiasa pelihara kita.Amin.

Anonymous said...

HAJI HAJI!!!!!!
NIK AZAIZ!!!!!!!
ANWAR IBRAHIM!!!!!!!!!!

ALL OF YOU ARE REAL MUNAFIQ. YOU ARE REAL BASTARD. SANGGUP MEMBUNUH ISLAM DAN BANGSA KAMU SENDIRI.

AKU TIDAK AKAN AMPUNKAN DOSA KAMU HINGGA HARI KIAMAT NANTI.

AKU AKAN TUNTUT HAQ AKU DI YAUMIL MAHSHAR NANTI.

PAS PKR ARE MUNAFIK. FOLLOWER OF DAJJAL. AMBIGA YOU JUST WATCH OUT.!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

aq xtau la smpai bile pembangkang nk melawan kebenaran...selalu memburukkan kerajaan kt mne2 pon,menipu,memfitnah...yelah aq pon phm kita berada di akhir zaman...kebenaran dipalsukan.so nk wat cmne...cume nk harapkan rakyat supaye sedar la...

sman said...

Semuga apa yg berlaku ada hikmahnya.Hikmah yg saya harapkan ialah kejatuhan saingan kita yg sudah lama menikmati kekayaan dinegara ini,tapi masih bersikap tamak dan sekarang mahu merebut kuasa pula.Kalau terjadi apa-apa,kita tidak serugi mana kerana kita hanya ada sedikit harta,perniagaan pun tiada ,jauh sekali saham dan wang berjuta.

Kita mungkin merasa keperitan buat seketika,tapi kita adalah orang yg berasal dari kampung dan biasa susah,kais pagi makan pagi kais petang makan petang.Kesusahan yg tidak seberapa tidaklah menjadi kudis bagi kita.Datok nenek dan mungkin juga ibu bapa kita pernah merasa kesusahan yg lebih teruk,ubi kayu dan jangung yg menjadi pengalas perut.

Kalau meraka merasa mereka sudah kuat,biarlah mereka melakukan sesuka hati mereka,mereka mahu merusuh silakan,mereka mahu membakar silakan dan akibatnya sudah pasti perniagaan mereka akan hancur,saham mereka akan merudum teruk,dan harta benda mereka sendiri akan musnah.Ketika itu nanti ,kita mungkin akan gembira dalam keperitan,kerana melihat mereka semua akhirnya'musnah' kerana ketamakan mereka sendiri.Sebagai orang Islam yg tidak tertipu oleh fatwa songsang dari tok guru nyanyak,saya yakin kita di pihak yg benar dan Allah akan bersama kita dan memelihara kita,walau pun deberi sedikit kesusahan nanti.Insyaallah.

Bomo Siam said...

Yg pihak Bersih 3.0 ni pun, satu hal...

Mahkamah dah kasik order, larang buat kat Dataran Merdeka, PASAI APA hangpa tak ikut?

Polis dah sedaya upaya, bertindak seimbang yg termungkin! Bukan mudah nak seimbangkan antara keselamatan & hak asasi..!

Yg pi maki polis, pasai apa? Kena sedaq sama....BUKAN SUMA RAKYAT SUKA CARA HANGPA NI....!

Tak suka cara pemerintah Msia, jgn paksa kerajaan undur, sebab hangpa dipihak yg minoriti! Pi pejabat pendaftaran, BATALKAN KERAKYATAN HANGPA! Itu lebih bermaruah dari bertindak macam BERUK!!!

Bomo Siam said...

Bagi Ambiga, Anwar or Mat Sabu, depa ada kepentingan politik masing2.

Katakanlah, puak2 UMNU buat 'demo' camni di Shah Alam! Huru hara satu Sngor!

Pihak kerajaan Sngor, nak guna Polis atau tidak?

Jgn ingat, perut kita saja yg boroi! Perut org lain pun boroi jugak!!!

Anonymous said...

NIK AZIZ TO DAJJAL KE ?
MACAMANA is BOLIH JANJI SYURGA !
PERGI BERSIH WAJIB !
BETUL LA NI MEMANG DAJJAL.
BERHATI ATI PENGIKUT PAS.

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Bawak keta Pulis, masuk tgh2 kawasan demontrasi yg penuh emosi camni, tanpa sebarang protection/cover....pd aku satu provokasi!

Bagaimanapun, syabas pd anggota yg terlibat kerana berani & patuh pd 'arahan'!

April 28, 2012 9:08 PM
===========================================

SOKONG BOMO SIAM... POLIS BERTINDAK TERHADAP RAKYAT YANG BERADA DILUAR KAWASAN DATARAN MERDEKA (@'DATARAN LARANGAN ELIT UMNO BERHAD' FOR UMNO ONLY) DAN KAWASAN2 DILUAR MENGIKUT PERINTAH MAHKAMAH.

APAKAH MUNGKIN MANA2 TINDAKAN POLIS TERHADAP RAKYAT PESERTA BERSIH 3.0 PADA 28/4/2012 INI BOLEH DIDAKWA, DISAMAN DAN DITUNTUT GANTIRUGI DIMAHKAMAH?

DIHARAP PEGUAM2 PR AMBIL TINDAKAN MAHKAMAH SEGERA JIKA BERLAKU PROVOKASI DAN SALAHLAKU POLIS INI?

LAWAN PENGUASA ZALIM,... TEGAKKAN HAK & KUASA RAKYAT! PRU13 .. KEMBALIKAN KUASA RAKYAT ... ABU!

Bomo Siam said...

Aku dah kata sejak dulu lagi.....

Msia tak sesuai guna sistem demokrasi camni.

DEMOKRASI ni....LECEH punya kerja!!!

Nanti dimasa PR perintah, UMNU plak buat Bersih 9.0! Bila nak abiss...???

Anonymous said...

POLIS MESRA RAKYAT Vs POLIS MESRA UMNO?

apa kuasa/ waran yang kereta polis boleh langgar RAKYAT dijalan raja laut dekat SOGO tuu....

tak pasti mangsa sengaja langgar ini masih hidup/mati ... berita awal kritikal...

Bomo Siam said...

9:33,

Hg sokong aku, tak bermakna aku nak sokong hg! Dataran Merdeka bukan UMNO yg punya! Jgn spin ke situ! Masaalahnya court order dah kuaq, larang tempat tu dijadikan vanue.

Tapi, hangpa ketegaq, keras kepala, langgaq perintah mahkamah!

Sapa yg kurang ajaq...???

Melayu Perak said...

tak ada gunanya buat beshit nih buat lah berpuluh kali.....

takkan jatuh kerajaan hanya dengan berdemo.....

nih bukan negara Arab,Indonesia atau Filipina....

rakyat takkan merusuh mengikut pendemo yang gila tuh....

ini hanya kerja sia-sia....

Anonymous said...

Pembangkang ckp smue salah UMNO!!!....Semuanyew salah UMNO..
smpai KIAMAT pon salah UMNO..

HAKIKATNYE UMNO JE YG MMBANTU RAKYAT.

PEMBANGKANG MNE ADE MENUNAIKAN JANJI2 PADE RAKYAT..HUH PENIPU BESAR..

HEY KALO PARTI KO BETUL SANGAT KO X BULEH SMPAI KIAMAT NK SALAHKAN PARTI ORG LAIN BUKTIKAN LA PARTI KO PERJUANGKAN JANJI2 PADA RAKYAT..

Anonymous said...

anon April 28, 2012 9:33 PM..

BUKAN KUASA RAKYAT.TP KUASA ALLAH..ORG BIJAK AKAN SELALU MENGATASI ORG YG BODOH.

BIJAK2 ADA MACAM2 JENIS.BIJAK BELAJAR,BERNIAGA,BERMAIN,MENIPU,MENCURI,BERCAKAP...

JGN LAH JADI ORG YG BODOH...YG PALING SENANG AKU RASA BIJAK BERLAJAR..

GUNA LAH KEBIJAKSAAN UNTUK MENGATASI PENGUASA YG JAHAT.KERANA ORG YG BERILMU MENDAPAT DARJAT YG TINGGI DISISI ALLAH SWT.

Anonymous said...

bomoh siam..ko tak nampak ke kereta polis tu slow..tapi orang tendang, baling sampah, baling botol, baling semua benda, jadi tak terkawal..tak pyh la nk bela2 bersih, dah memang kotor semua nya, tak de sorang pun pemimpin pembangkang bersih, semua mcm mafia, ada yang siap bwk bendera negara china lagi!

Bomo Siam said...

9:41,

Mana bukti yg kata, keta pulis tu langgaq peserta? Atau, peserta tu yg hadang keta?

Keta tu...BESI, bukan KAPAS! Lagipun, ala...ATAS JALANRAYA....biase le! Kecualilah jika polis tu langgaq masa atas katil.....!!!

Anonymous said...

Bomo Siam,

DEMOKRASI tak salah... tapi yang PENYELEWENGAN itu yg salah!

hari ini kuasa rakyat melalui proses demokrasi dinafikan... tapi kuasa UMNO yang menguasai/ monopoli semua institusi negara, jentera kerajaan & harta awam itu yg mencemar demokrasi!

Tanpa kuasa UMNO generasi baru ini ... rakyat lebih terbuka & dinamik .. lihatlah dinamisme orang umno di negeri2 dibawah PR sekali... saban hari berdemo, berceramah, bermemo, dsbnya terhadap kealpaan kerajaan PR... kan kira bagus tuuu...

Sebab tu rakyat Malaysia perlu terbuka dalam menukar kepimpinan negara setiap 5 tahun sekali.. supaya tiada yg merasa diri mereka saja yg berhak jadi PM, mentri, MB, KM, dll dan mempunyai KUASA MUTLAK dalam segala hal seperti hari ini!

PRU13... permulaan untuk PERUBAHAN dari era pemikiran konservetif FEUDAL kepada fikrah moden DEMOKRASI! ... .....

Melayu Perak said...

anon 9.58 pm...

mulakan dulu dengan negeri kelantan dah berapa lama najis jadi mb....

kemudian selangor dan pulau pinang...

Anonymous said...

Nasihat aku kat sibapak dan emak. Bila anak-anak kalian dah dewasa nanti jika mereka berdua menderhaka tehadap kamu jangan marahkan mereka. Salahkan diri kalian berdua kerana telah menanamkan bibit kebencian sejak kecil lagi. Otak kanak-kanak kecil ini sentiasa merakamkan peristiwa ini. It will be in the memory card of their brains. Mereka akan berkata kalau bapak dan emak kami boleh buat kenapa aku tidak. Anakku Sazali....

Anonymous said...

melayu perak,

nik aziz jadi MB melalui proses PRU yg UMNO kawal... peti undi SPR UMNO... bukan SPR PAS/DAP/PKR... dan atas majoriti rakyat,... rakyat suka... apa boleh buat!

Tapi MB Zamry Perak tuu... kau orang nilailah sendiri proses rampasan kuasanya dari bekas MB Nizar....... atau tanya PM kamu Najib tu...

Begitu juga proses pilihanraya sekarang perlu BERSIH, ADIL, BEBAS ... tanpa berat sebelah, double standard,.. dari segala sudut.. ruang media perdananya, .. senarai pengundi yang tiada keraguan, ..syarat & proses undi pos yang betul, .. kebebasan politik tanpa ugutan kepada pegawai kerajaan dan 'pembangunan' rakyat, .. institusi & jentera kerajaan yg neutral tanpa ditunggangi oleh UMNO/BN, ..dll... JIKA ini berlaku ...TANPA PENIPUAN & MANIPULASI... sesiapa yg pegang kuasa itu VALID & GENTLEMEN .... rakyat akur & setia .. PM adalah milik RAKYAT bukan milik PARTI,juga bukan milik KELUARGA, atau KRONI,....... PM akan disanjung bukan dikeji.....

Kecuali pencacai tegar UMNO saja akan caci cerca para pemimpin ilmuan, berkredibiliti, ulamak, dan pejuang rakyat!?????????

PRU13.... tetap untuk PERUBAHAN!

Anonymous said...

tangguh dulu...bicara.. ada ceramah post-BERSIH di Taman Melewar.... orang ramai bersesak sekarang ... aku pun nak dengar jugak!

Melayu Perak said...

bila masa umno rampas perak....

dah ikut proses demokrasi....

siapa undi lebih dia jadi kerajaan...

lupa ke 31-28 umno/bn menang...????

Anonymous said...

DATO SERI HISAHMUDDIN TUN HUSSEIN @ MENTERI AMARAN PERLU BERTANGGUNG JAWAB KERANA ASYIK MEMBERIKAN AMARAN TANPA TINDAKAN. AKIBATNYA SEPERTI YANG KITA LIHAT HARI INI. KITA TUNTUT MENTERI DALAM NEGERI MELETAK JAWATAN!!!!!

Anonymous said...

Apa nak heran.. Ni semua adalah hasil tangan Pak Lah... Cucu ulamak tersohor..!

Anonymous said...

Melayu Perak, salah kiraan tu....

Kiraan yang terkini:
BN + mesra BN = 32 kerusi
Fuckatan kutu haprak = 27 kerusi

Sape yang majoriti tu??? Budak sekolah rendah pun tau jawapannya, cuma beruk-beruk dalam Fuckatan je yang masih BODOH tak tau mengira......

kadiak said...

Sy nak tambah satu komen nik aziz izinkan berkumpul beramai ramai tidak mngira lelaki dan perempuan boleh pulak?kalau sure heboh tu haram? Bg aku kedua dua haram buat keje tak berfaedah. Buang masa je undi jer. Jgn pecaya ingat senang nak jual ic pastu undi bn? Kalau ade pun sendikit haram buat dia jual name bn? Fitnah namanye tu fitnah hukumnye sama buat dose membunuh manusia haram dose besar neraka jawapannye.

Anonymous said...

DAH RAMAI SEKARANG 'MELAYU MURTAD"....segala nikmat yang Allah zahirkan semua nya ditolak....

Anonymous said...

Sapa agaknya ibu bapa ngong yang membawa 2orang anak tu? konon nak megah2 le, tapi sebaleknya dihentam lumat sampai ketulang hitam... pasti malam tidur pun tak lena.

Lain kali buat lagi leh ye kerja2 bodoh tu..muka tak malu!!!!

Zaeydee said...

Frust..sedih...kesal...geram... itu adalah intipati rakyat majoriti terhadap kumpulan bershit 3.0.. rakyat meluat dan semakin menyampah.. apa yang lebih menyampah adalah KDN... tidak ada tindakan drastik, berani... semuanya mengikut amalan bosnya Hishamuddin yang rata2 memahaminya sebagai seorang menteri amaran...tindakan? habukpun tarak.. barangkali nak tunggu ratusan nyawa polis dan rakyat yang tak berdosa terkorban barulah nak ambil tindakan...HISAHAMUDDIN! you are failed...kalau di Jepun menteri sebegini dah lama letak jawatan...tapi kat Malaysia... mereka masih boleh berbangga kononnya polis telah bertindak profesional...tindakan kurang ajar yang bagaimana lagi pihak KDN nak tunggu?...saya yakin lama-kelamaan agenda sulit pembangkang mahupun anasir subversif akan berjaya juga hasil kelemahan ketara KDN... kalau tak silap gaya...kerajaanpun boleh tumbang! itulah gara2 tindakan tidak bertelur dari bos KDN... bacaan orang kampung cukup mudah dan amat senang nak elak keganasan...tangkap ambiga! tangkap anwar! tangkap semua pemimpin yang bermain wayang di sebalik bershit 3.0 ini... KDN cukup bukti mereka penghasut keganasan... menimbulkan ketegangan dan keselematan negara.. zaman TUN MAHATHIR dulu perkara begini tak pernah berlaku.. bahkan pendatang cina dan india pun tak berani nak angkat muka... takkan pemimpin hari ini tak belajar lagi dengan TM..saya cukup optimis...andaikata api yang kecil ini masih tidak mampu dipadamkan...suatu hari nanti ia tetap membakar keseluruh negara...dan ketika itu tak usah nak cakaplah tentang tindakan profesional pihak KDN...semuanya dah terlambat...saya mewakili seluruh rakyat marhaien..tolonglah wahai KDN bertindak lebih profesional dengan mengambil langkah proaktif pencegahan sebelum ianya menjadi parah... mana perginya kehebatan PDRM yang sebelum ini dipuji seantero dunia tentang kecekapannya...mana perginya hero2 negara seperti sb yang menjadi komando terawal mencengkam sesuatu keganasan yang berlaku...AYUH! KDN...AYUH! PDRM.. bangunlah dari tidur... jangan terikut2 bos anda yang pengecut... (saya mengalir air mata semasa menulis respon ini membayangkan kekecewaan yang teramat sangat baik kepada bershit 3.0 mahupun bos KDN....)

Anonymous said...

STUPID PARENTS..THIS IS ALL I WANT TO SAY.

Anonymous said...

apa pn yg terjadi...demo k..bershit.k..ice cream k...kami tetap bersama najib bgunkan negara ini..usah mimpi kami akan ikut bapok tua LGBT...promot la byak mane pun...kami tetap meyokong najib..pakat2 PRU 13 ni kita bagi pukulan KO pd PR....undi BN.nyahkan PR.....

Anonymous said...

mentri KDN pun 1 hal....eiii...mlas nak cakap la...khakkkk puiiiith...lembabbb beb....dah lumat cwin gum kt dalam mulut saya ni kena kunyahhhh....gerammm.....

Bomo Siam said...

MP 10:57,

Ya! Keadaan paling pelik di dunia, berlaku di Perak.

Jumlah seat, BN lebih.

Jumlah UNDI majoriti, PR lebih.

ADA AKAI KA...???

Unknown said...

Bomoh siam....kau faham ke sistem pengundian? Kalau mcm tu 2004 ikut jumlah undi kelantan kena serah le....kita ikut kerusi bukan jumlah undi.

Anonymous said...

Semasa kecil bawak melihat persekitar keganasan besar nanti jadi ketua pengganasan

Anonymous said...

Bomo Siam said...
MP 10:57,

Ya! Keadaan paling pelik di dunia, berlaku di Perak.

Jumlah seat, BN lebih.

Jumlah UNDI majoriti, PR lebih.

ADA AKAI KA...???

April 29, 2012 11:49 AM

----------------------------------

Bomoh Siamdoll.... iye ke??? Brape tu??? Boleh tolong tilikan.....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Ape punya bodoh musangka@ bomoh siall tu. Nak lantik kerajaan kena tengok berapa kerusi DUN yang menang, bukan tengok berapa jumlah undi pulak. Macam tu, kalau 16 September AnWAR jadi PM, dia memang tetap tak layak jadi PM juga la, walaupun ramai MP yang "akan lompat" ke fuckatan, tapi jumlah undi rakyat Malaysia terhadap BN tetap 50%++ beranding 40%++ je untuk fuckatan.

Ate, apeke bangang bebenor kamu ni musangka@ bomoh siall...???

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah musang ungka nama dah busuk... la ni mau ubah jadi bomoh siamdoll lak....

Kah kah kah kah kah kah.... nama je lain, keBODOHannya sama je....

Anonymous said...

bagus kalau mak bapak bdak ni kene batang kayu tang pala, ....

harap je melayu tapi boddo, relakan diri jadi perkakasan anwar...

anwar jubo ketawa tergolek2 kat rumah, dia sedap menjubo dan mencipap dgn amoi..

tapi melayu2 bahalol ni la yg pertahankan...

zurich, swiss

Anonymous said...

all i can say runnn forest ..runnnnn......