Saturday, April 28, 2012

LIVER BERSHIT



terbaru aku jangkakan paling ramai pun pendemo setelah berkumpul akan mencecah 30 ribu orang shj

75 comments:

Anonymous said...

Kate 500 ribu?mane lg 470 ribu?dlm khayalan A samad said ke?

Anonymous said...

Apa nie GAP ?

Tolongggg la.... Tolong jgn bercakap benar, boleh tak ?

Cuba kata 199 ribu ker... hampir mencecah 200 ribu ker...seronok sikit.

Anonymous said...

Ramai Yg berdosa sebab tak turun, engkar fatwa nik aziz

Anonymous said...

Aku berani cakap 65% adalah cina babi.

Anonymous said...

palabutuhlaGAP.nak menipu patut2la.ko duk dimana.nak cover konon biar najib sejuk.pala atuk ko la

Anonymous said...

GAP jangan dok tipu, aku ada disini bersama-sama pendemo, kalau nak kira campur semua yang ada mau sejuta pendemo tu. 30k tak main le, ini projek mega angka juta punya, kalau puluh ribu rugila bebb.

Anonymous said...

aku rasa dalam 25k ke 30k je pemdemo tu termasuk wartawan polis dan lain2 aku ada bersama jugak dengan mereka dah berpeluh ni...

Anonymous said...

Okey la...okey la...pendemo lebih kurang 188 ribu.

Amacam 2:54 PM, okey tak 188 ribu ?

Anonymous said...

Bersih 3.0 adalah satu petanda atau petunjuk ke manakah perginya undi kaum Cina masa PRU13 nanti. Nampaknya usaha Najib memanjakan kaum Cina dengan pelbagai bantuan selama ini nampaknya sia-sia je.

Anonymous said...

Himpunan aman, duduk dan bantah konon, yang berlari-lari, melalak, melompat-lompat macam jahanam itu himpunan aman kepala butoh koranglah Penipu Rakyat. Dasar jahanam perosak keamanan negara, pihak polis perlu bertindak tegas tangkap semua pendemontrasi liar yang menjadi pengkhianat negara itu, mereka ini adalah pengkhianat yang bukan saja melanggar arahan polis, arahan mahkamah, malahan mereka ada niat buruk nak memburukkan imej negara. Kepada Penipu Rakyat, demokrasi kepala butoh korang sajalah, haram jadah punya perangai, perosak masyarakat, perosak negara, perosak keamanan, kepala butoh korang, semoga korang mendapat pembalasan atas pengkhianatan korang ni, kalau dulu BERSIH 2.0 ada seorang mati sebab sakit jantung dan mungkin kena pijak dengan orang ramai yang gempar dengan demontrasi bodoh korang tu, mungkin hari ni ada juga pendemontrasi yang mampus dua tiga ratus orang, kalau jadi macam tu, Ambiga dan Penipu Rakyat kepala butoh tu yang bertanggungjawab, dasar Penipu Rakyat kepala butoh dan Ambiga kepala butoh walaupun dia tak ada butoh.

Pihak polis dan kerajaan perlu tegas dalam perkara ini untuk mengajar golongan pengkhianat ini apa itu taat setia kepada pemerintah dan negara.

Anonymous said...

BERSIH 3.0 sepatutnya demo kat Shah Alam..boleh tolong bersih sampah kat sini..

Anonymous said...

aku rasa anonymous 3.03 ni macam nak kenal le gaya tulisan dia, ko Din ke? Sg. Korok.

Anonymous said...

Anonymous said...

Bersih 3.0 adalah satu petanda atau petunjuk ke manakah perginya undi kaum Cina masa PRU13 nanti. Nampaknya usaha Najib memanjakan kaum Cina dengan pelbagai bantuan selama ini nampaknya sia-sia je.

April 28, 2012 3:02 PM

---------------------------------------

MCA dan Cina Gerakan, kalau tak dapat memulihkan sokongan orang Cina terhadap kerajaan, nanti jangan ada wakil MCA dan Cina Gerakan dalam jemaah kabinet, biar Melayu dengan India saja. Saya bukannya nak bersikap perkauman, kalau dah orang tak tahu mengenang budi dan yang jadi ketua parti seperti MCA dan Gerakan tak reti buat kerja, buat apa ditolong dan diberi bantuan?

Kepada orang Cina yang berlagak, kaum Cina yang baik adalah adalah terkecuali, jangan nak besar kepala sangat, korang nanti tak ada wakil dalam kerajaan, korang rasalah sendiri balasannya, orang bumiputera adalah mejoriti, kalau digabung dengan orang kaum India, walaupun orang Cina mempunyai kekuatan ekonomi, kekuatan ekonomi itu boleh dirampas oleh gabungan bumiputera dan India yang bersatu memboikot semua perniagaan Cina dan membangunkan secara besar-besaran ekonomi orang bumiputera dan kaum India untuk melenyapkan terus pegangan ekonomi kaum Cina di negara ini, kepada kaum Cina yang besar kepala itu, sedarlah, jangan nak bermain api kerana walaupun tiadak tindakan kekerasa secara fizikal, tetapi kekerasa berbentuk ekonomi akan berlaku di mana kedudukan ekonomi orang Cina akan diruntuhkan melalui kerjasama bumiputera dan India, jangan ingat ini tidak dapat dilakukan, dengan gabungan pengguna bumiputera dan India, maka perniagaan orang Cina akan dilumpuhkan dan orang bumiputera dan India akan bekerjasama untuk membentuk pakatan ekonomi untuk melenyapkan terus ekonomi orang India, ini adalah boleh dilakukan dan kepada kaum Cina, jangan besar kepala sangat, kerana korang akan menanggung kesan yang berpanjangan hingga bergenerasi lamanya.

Anonymous said...

Pembetulan, bukan melenyapkan terus ekonomi orang India, tapi melenyapkan terus ekonomi orang Cina.

Anonymous said...

Bersih 3.0 adalah satu petanda atau petunjuk ke manakah perginya undi kaum Cina masa PRU13 nanti. Nampaknya usaha Najib memanjakan kaum Cina dengan pelbagai bantuan selama ini nampaknya sia-sia je.

April 28, 2012 3:02 PM

---------------------------------------

MCA dan Cina Gerakan, kalau tak dapat memulihkan sokongan orang Cina terhadap kerajaan, nanti jangan ada wakil MCA dan Cina Gerakan dalam jemaah kabinet, biar Melayu dengan India saja. Saya bukannya nak bersikap perkauman, kalau dah orang tak tahu mengenang budi dan yang jadi ketua parti seperti MCA dan Gerakan tak reti buat kerja, buat apa ditolong dan diberi bantuan?

Kepada orang Cina yang berlagak, kaum Cina yang baik adalah adalah terkecuali, jangan nak besar kepala sangat, korang nanti tak ada wakil dalam kerajaan, korang rasalah sendiri balasannya, orang bumiputera adalah mejoriti, kalau digabung dengan orang kaum India, walaupun orang Cina mempunyai kekuatan ekonomi, kekuatan ekonomi itu boleh dirampas oleh gabungan bumiputera dan India yang bersatu memboikot semua perniagaan Cina dan membangunkan secara besar-besaran ekonomi orang bumiputera dan kaum India untuk melenyapkan terus pegangan ekonomi kaum Cina di negara ini, kepada kaum Cina yang besar kepala itu, sedarlah, jangan nak bermain api kerana walaupun tiadak tindakan kekerasa secara fizikal, tetapi kekerasa berbentuk ekonomi akan berlaku di mana kedudukan ekonomi orang Cina akan diruntuhkan melalui kerjasama bumiputera dan India, jangan ingat ini tidak dapat dilakukan, dengan gabungan pengguna bumiputera dan India, maka perniagaan orang Cina akan dilumpuhkan dan orang bumiputera dan India akan bekerjasama untuk membentuk pakatan ekonomi untuk melenyapkan terus ekonomi orang Cina, ini adalah boleh dilakukan dan kepada kaum Cina, jangan besar kepala sangat, kerana korang akan menanggung kesan yang berpanjangan hingga bergenerasi lamanya.

Anonymous said...

alang2 dah berdemo tue..tlglah sapu sampah ke atau tlg gnting pokok skali..baru betul2 bersih der..jarang ada gotong royong mcm nie..wakakakak

Anonymous said...

Bagoz juga ada Bersih nih....dah nampak halatuju kaum CINA ini...jadi selepas ini org2 Melayu, belajarla menerima kenyataan bhw utk menyandar kepala kpd kaum CIna harus brfikir brjuta kali...

Nak menyokong mrk harus ada imbal balik keuntungan pada org Melayu krn, bagi mrk ...kekayaan sahaja di Malaysia xmemuaskan nafsu SYAITAN mrk...mrk mahukan KUASA..KUASA PEMERINTAHAN...

Awas org2 Melayu....kalo nak brtolak ansur pon harus ada kelebihan utk org Melayu krn ini ADALAH NEGARA KITE..mrk la yg sebenarnya pendatang...

Anonymous said...

Anonymous said...

aku rasa anonymous 3.03 ni macam nak kenal le gaya tulisan dia, ko Din ke? Sg. Korok.

April 28, 2012 3:10 PM

------------------------------------

Kalau aku Din Sungai Korok pun apa masalahnya kepada ko?

Anonymous said...

Cina dulu kini dan selamanya tak akan sokong BN depa cuma main wayang saja bila dapat sikit peluang depa akan cuba sedaya upaya untuk mengekalkannya dan akan terus menambahkan kuasa itu dengan menggunakan melayu2 yang bodh ini..

Anonymous said...

alaaa..usah kte risau psl jumlah yg hadir..bnyk ke,cket ke.yg pnting,,kte xtrgolong dlm golongn bdoh BERSHIT tuh..

Anonymous said...

sebab aku pun orang sg korok juga pelag ooi...

Anonymous said...

Tindakan kaum Cina yang menyokong kuat BERSIH 3.0 menunjukkan MCA dan Gerakan yang bertanding di kerusi DUN dan parlimen yang majoritinya Melayu perlu bersiap sedia untuk tumbang pada PRU 13 kelak. MCA dan Cina Gerakan yang bertanding di kerusi DUN majoriti Melayu perlu sedar UMNO memberikan peluang untuk kaum Cina ada di parlimen dan DUN untuk menjaga kebajikan kaum Cina di negara ini, kalau kaum Cina sendiri tak tahu mengenang budi, tak guna sokongan bumiputera terhadap MCA dan Cina Gerakan lagi, lebih baik sokong calon India Gerakan dan MIC serta PPP yang lebih bertanggungjawab dan bersikap setiakawan.

Anonymous said...

Anonymous said...

sebab aku pun orang sg korok juga pelag ooi...

April 28, 2012 3:15 PM

---------------------------------------

Hang orang sungai korok ke, atau hang babi di sungai korok ke atau hang anjing di sungai korok ke ada aku peduli, pergi jahanamlah dengan hang. Hang pun bangang macam Penipu Rakyat kepala butoh tu, dengan hang sekali pun kepala butoh juga, hang kepala butoh babi.

Untuk makluman hang aku bukan orang sungai korok, aku bukan Din, hang reti?

Kepada Penipu Rakyat, kepala butoh hangpa sajalah, buat kerja gila menyusahkan orang ramai saja.

Anonymous said...

Anonymous said...

Cina dulu kini dan selamanya tak akan sokong BN depa cuma main wayang saja bila dapat sikit peluang depa akan cuba sedaya upaya untuk mengekalkannya dan akan terus menambahkan kuasa itu dengan menggunakan melayu2 yang bodh ini..

April 28, 2012 3:13 PM

------------------------------------

Kepada PM, kempen PRU 13 nanti, kendurkan sikit kempen terhadap orang Cina, lantak dioranglah nak sokong BN ke tidak, kempen dan bantuan perlu dicurahkan ke kawasan orang bumiputera dan kaum India, kerana bumiputera dan kaum India adalah penyokong kuat Barisan Nasional sekarang ini, hargailah sokongan bumiputera dan kaum India, saya bukannya nak bersikap perkauman, tapi tak guna kita tolong anjing gila tersepit kerana dia bukannya nak membalas budi, tapi nak melingkupkan kita lagi adalah.

Anonymous said...

orang cina KL memang penyokong Pembangkang, cuba cakap bila bukit bintang, seputih, kepong, cheras dan ada lagi yang BN pernah menang semua DAP menang tapi itu beratus ribu pengundi yang datang ni dalam 60 ke 70k je orang cina, jadi ini bukan sesuatu yang luar biasa. jadi melayu perlu sokong BN sahaja agar kerajaan melayu UMNO akan terus berkuasa nanti.

Anonymous said...

Anonymous said...

Cina dulu kini dan selamanya tak akan sokong BN depa cuma main wayang saja bila dapat sikit peluang depa akan cuba sedaya upaya untuk mengekalkannya dan akan terus menambahkan kuasa itu dengan menggunakan melayu2 yang bodh ini..

April 28, 2012 3:13 PM

-----------------------------------

Chua Soi Lek sama itu Koh Tsu Koon, lu lua ekor apa bikin, lu lua olang manyak kasi susah sama Barisan Nasional, lu lua olang manyak bodoh, macam cilaka sajalah, lu lua olang hali-hali tidur sajalah, lu lua olang tatak leti buat kelija, lu lua olang letak jawatan sajalah, sekadar jadi biawak hidup menyusahkan parti komponen Barisan Nasional sajalah, lantik balik Ong Tee Kiat untuk pulihkan MCA dan gantikan samada Teng Hock Nan atau Teng Chang Yeow jadi Presiden Gerakan, itu lua olang Chua Soi Lek sama Koh Tsu Koon, pegi jahanamlah, lu lua ekor boleh masuk itu DAP (chua soi lek) dan luduk lumah liam-liam sajalah (koh tsu koon).

Anonymous said...

Amek perhatian semua org Melayu...kalo anda menyokong
PAS = sokong DAP
PKR = sokong DAP

Kalo DAP brkuasa sok merempatla kite org Melayu di tanahair sendiri...

SAY NO TO PAKATAN SIYAL

Hidup BN / UMNO

Anonymous said...

Apa itu Chua Soi Lek sama itu Koh Tsu Koon bikin tiap-tiap hali? Olang Cina makin ikut itu DAP, itu Chua Soi Lek sama itu Koh Tsu Koon mau kasi jahanam itu MCA sama Gerakan kah? Oi Chua Soi Lek sama Koh Tsu Koon, lu lua olang manyak tatak gula lo, lu mau losakkan itu MCA sama itu Cina Gerakan kah? Lu lua ekor mau kasi MCA sama itu Cina Gerakan tatak wakil itu dalam parlimen sama itu DUN kah? Lu hali-hali titun, lu tatak buat keleja, lu manyak tatak gunalah, lu mau losakkan itu olang Cina punya sokong sama itu Barisan Nasional sajalah, lu lua olang kalau sudah tidak leti jadi itu presiden, lu letak jawatan sajalah, kasi balik sama itu Ong Tee Kiat jadi ketua itu MCA, itu Gerakan kasi ganti itu Teng Hock Nan atau itu Teng Chang Yeow la, lu Chua Soi Lek boleh pelegi belambus masuk itu DAP, lu Koh Tsu Koon, lu luduk lumah liam-liam sajalah.

Anonymous said...

kalu ikutkan patwa gua mudah jek, sesiapa yg beragama islam yg join bersih ni secara otomatik tekeluar dr islam dh sebenarnya... islam mengajar kita jadi bersedehana dlm apa jua urusan pun, tetambah plak bersih ni di ketuai oleh kapir harbi yg memperjuangkan apa yg bertentangan dgn islam..so itu la patwa gua.. jgn ingat niki najis je leh wat patwa sendiri....

Anonymous said...

Penyokong PAS pergi beribadat, ibadat terbaru demontrasi BERSIH 3.0 dalam agama PAS. Nik Aziz kata solat sama macam demontarasi, haji pun macam demontrasi, maka pengikut PAS pun nak dapat 'pahala' dengan beribadat demontrasi BERSIH 3.0 yang dikatakan wajib oleh Nik Aziz, tak buat berdosa, dah wajibkan? Habis ulama di Al-Azhar 'berdosa' sebab tak ikut demontrasi BERSIH, malahan orang yang sedang buat Umrah di Mekah hari ni pun dapat 'dosa' juga sebab tak sertai BERSIH 3.0 yang wajib ditunaikan, kata Nik Aziz penyebar kesesatan untuk merosakkan masyarakat. Penipu Rakyat Kepala butoh, PAS pun kepala butoh, ulamak politik PAS pun kepala butoh juga, penyebar kesesatan, pengikut teladan dajjal yang suka merosakkan keamanan, pengikut tingkah laku dan perangai iblis dan syaitan yang sukakan perpecahan dan kerosakkan di kalangan manusia, ulamak sampah sarap sajalah Nik Aziz dan ulamak penyokong perhimpunan haram dan maksiat pernderhakaan BERSIH 3.0 perosak ini.

Anonymous said...

untuk apa bersih? untuk bersihkan apa? apa yang tak bersih? dannnn..apa yang bersih nya si kafir tu?

shaffiq said...

500 ribu tu termasuk jin jin dan syaitan yang mendampingi ambiga dan orang penganut agama PAS, GAP, jangan lupa, makhluk halus pun patut diambil kira, muahahaha

Anonymous said...

Demontarasi BERSIH ibarat solat berjemaah, dapat 'pahala 27 kali ganda'. Ulamak PAS makin celaru, penyebar kesesatan, mempolitikkan agama, mempolitikkan syurga dan neraka, kalau diikutkan di akhir zaman ada satu fitnah yang sangat besar iaitu fitnah dajjal yang menjanjikan syurga dan neraka. Fitnah dajjal bermula dari sebelah timur, Malaysia terletak di sebelah timur, apakah di Malaysia bermulanya fitnah dajjal? Semoga Malaysia diselamatkan oleh Allah Taala daripada malapetaka ini, amin.

Anonymous said...

nak bagi kafir berkuasa memang mudah..buat la rusuhan banyak2..tapi nak dapatkan semula nanti bukan mudah, masa tu baru tau bodoh nya jadi KUNING

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA Freemalaysiakini2

Anonymous said...

KALAU PAGAR DIREMPUH SEHINGGA POLIS TERPAKSA LEPASKAN TEAR GAS...CONFIRM INI BUKAN DEMO AMAN DAH...PENGANJUR DAH GAGAL!

Anonymous said...

Gabungkan lambang PAS dengan lambang PKR akan jadi lambang mata satu, dajjal bermata satu, suka menggalakkan kemungkaran, kemudian menjanjikan syuga kepada pengikutnya dan neraka kepada penentangnya, sekarang ini pun ulamak PAS berani menjanjikan syuga kepada pengundi PAS dan Penipu Rakyat serta neraka kepada pengundi Barisan Nasional. Apakah fitnah dajjal telah muncul, kerana fitnah dajjal muncul di sebelah timur, Malaysia terletak di sebelah timur, ataupun kalau bukan lagi fitnah dajjal, maka ini fitnah dajjal mini untuk peringatan kepada manusia akan kedatangan dajjal yang sebenar kelak? Kepada umat Islam sekalian, berhati-hatilah dengan golongan yang memperalatkan agama, menjanjikan syurga dan neraka yang bukan dalam bidang kuasa manusia.

Saya bukannya menuduh Nik Aziz atau ulama PAS serta pimpinan Penipu Rakyat sebagai dajjal, tetapi kelakuan mereka yang menyerupai kelakuan dajjal yang berbuat kerosakkan dan menjanjikan syurga untuk pengundi mereka dan neraka kepada penentang mereka, ini adalah perbuatan dajjal, maka kalau pun mereka ini bukannya dajjal yang sebenar, tapi ini adalah bibit kelakuan dajjal yang melanda negara ini, oleh itu rakyat negara ini terutama orang Islam perlu berhati-hati dengan golongan perosak ini yang sanggup berbuat apa saja untuk mendapatkan kekuasaan bagi memuaskan nafsu serakah mereka, berhati-hatilah dengan golongan ini, mereka ini perosak yang sangat berbahaya kepada negara dan rakyat.

Anonymous said...

Anonymous said...

KALAU PAGAR DIREMPUH SEHINGGA POLIS TERPAKSA LEPASKAN TEAR GAS...CONFIRM INI BUKAN DEMO AMAN DAH...PENGANJUR DAH GAGAL!

April 28, 2012 3:52 PM

--------------------------------------

Perhimpunan aman kepala butoh, betul kata Tunku Abdul Aziz yang BERSIH 3.0 adalah perhimpunan aman yang pura-pura saja aman, lepas tu buat keganasan dan kekacauan. Lim Guan Eng menempelak Tunku Abdul Aziz, tapi sekarang dah terbukti kebenaran andaian yang dibuat oleh Tunku Abdul Aziz, Lim Guan Eng, lu bodoh punya olang, lu tatak leti fikir macam itu manusia, lu lagi elok tinggal itu kandang babi saja la.

Anonymous said...

MAKA UMNO PUN MAMPOS LA...YANG ADA HANYA JASAD JE....ROH DAH TERBANG...ALHAMDULILLAH...TRLOQ SI NAJIB HILANG SEBIJI...

Anonymous said...

anon 4:01pm

apsal pulak umno mampos? nampak kali ni org2 melayu dah menyampah tahap gaban dgn pakatan.. sebab tu majoriti cina yang turun..good sign for umno.
yang pasti pas dan pkr akan tersungkur..tunggu dan lihat..

Anonymous said...

Anonymous said...

MAKA UMNO PUN MAMPOS LA...YANG ADA HANYA JASAD JE....ROH DAH TERBANG...ALHAMDULILLAH...TRLOQ SI NAJIB HILANG SEBIJI...
April 28, 2012 4:01 PM

--------------------------------------

Siapa yang mampos bro? Dulu masa BERSIH 1 sangat ramai, bila BERSIH 2 makin kurang, sampai ke BERSIH 3 tesangatlah kurang, ini bermakna Penipu Rakyat akan mampos pada PRU 13 kelak, Nik Aziz, Hadi Awang, Karpal Singh, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Azmin Ali, Nurul Izzah, Anwar, Mat Sabu, Mahpos Bean akan terbongkang pada PRU 13 kelak, ingatlah rakyat Malaysia bukannya jenis macam puak Penipu Rakyat ni, rakyat Malaysia pencinta keamanan, kalau puak Penipu Rakyat perangai macam celaka, maka dalam PRU 13 nanti Penipu Rakyat akan dicelakakan di kotak undi, Allahuakbar, Hidup Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

Berita terkini, malunya, perusuh dah menyerah kalah balik rumah, kata nak shahid . . . hahahahah, dasar hipokrit

Anonymous said...

Anonymous said...

MAKA UMNO PUN MAMPOS LA...YANG ADA HANYA JASAD JE....ROH DAH TERBANG...ALHAMDULILLAH...TRLOQ SI NAJIB HILANG SEBIJI...

April 28, 2012 4:01 PM

---------------------------------------

Sila ko jawab perkara seperti di komen April 28, 2012 3:43 PM, April 28, 2012 3:48 PM, dan April 28, 2012 3:57 PM ini. Kalau ko tak reti ko pergi tanya majlis ulamak PAS dan ustaz dalam PKR dan DAP berkenaan perkara ini.

Anonymous said...

Anonymous said...

Berita terkini, malunya, perusuh dah menyerah kalah balik rumah, kata nak shahid . . . hahahahah, dasar hipokrit

April 28, 2012 4:08 PM

--------------------------------------

Bukan shahid, tapi sakit, sakit ati dengan kejayaan BN.

Kah kah kah kah kepala butoh punya Penipu Rakyat.

Anonymous said...

Anonymous said...

MAKA UMNO PUN MAMPOS LA...YANG ADA HANYA JASAD JE....ROH DAH TERBANG...ALHAMDULILLAH...TRLOQ SI NAJIB HILANG SEBIJI...

April 28, 2012 4:01 PM

---------------------------------------

Sila ko jawab perkara seperti di komen April 28, 2012 3:43 PM, April 28, 2012 3:48 PM, dan April 28, 2012 3:57 PM ini. Kalau ko tak reti ko pergi tanya majlis ulamak PAS dan ustaz dalam PKR dan DAP berkenaan perkara ini.

April 28, 2012 4:10 PM

-----------------------------------

Anon April 28, 2012 4:01 PM, bila mu nak jawab soalan ambo ni? Gi tanyo ulamok Nik Aziz samo ulamok Hadi Awe atau pung majelis ulamok PAS PIS PUS. Ada berani ke?

Berani kerana benar, takut kerana salah dan asobiyah.

Anonymous said...

semoga Allah melaknat nik najis sebagaimana dilaknatnya syaitan yg direjam.fatwa dajal nik najis menghukum wajib menyertai bersih menyebabkan nik najis terkeluar dari islam.dgn ini di istyiharkan NIK NAJIS TELAH MURTAD.takbir.takbir

Anonymous said...

Anonymous said...

MAKA UMNO PUN MAMPOS LA...YANG ADA HANYA JASAD JE....ROH DAH TERBANG...ALHAMDULILLAH...TRLOQ SI NAJIB HILANG SEBIJI...

April 28, 2012 4:01 PM

---------------------------------------

Sila ko jawab perkara seperti di komen April 28, 2012 3:43 PM, April 28, 2012 3:48 PM, dan April 28, 2012 3:57 PM ini. Kalau ko tak reti ko pergi tanya majlis ulamak PAS dan ustaz dalam PKR dan DAP berkenaan perkara ini.

April 28, 2012 4:10 PM

-----------------------------------

Anon April 28, 2012 4:01 PM, bila mu nak jawab soalan ambo ni? Gi tanyo ulamok Nik Aziz samo ulamok Hadi Awe atau pung majelis ulamok PAS PIS PUS. Ada berani ke?

Berani kerana benar, takut kerana salah dan asobiyah.

April 28, 2012 4:15 PM

------------------------------------

Jawab jange tak jawab, sudah ketaq teloq ka? Kote pun ketaq jugak? Lutu pun dah ketaq? Itulah, guna akai pikiran bila nak buat sesuatu, ingat pasal pembalasan di akhirat, tak guna serban dan jubah ke sana ke mari kalau perangai macam iblis dan syaitan, penyebar kesesatan dan kemungkaran. Ingatlah manusia perlu sentiasa menggalakkan kebaikkan, bukannya menyesatkan dengan kenyataan yang mengelirukan seperti Nik Aziz dan ulamak PAS yang lain.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Hidup Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

zat said...

30 ribu?!! ramai nye...amacam Perkasa ka Jati ka boleh kumpul byk tu ke..?? kalu perjuangan betul baru la kumpul puluh2 ribu...kalu perjuangan sbb sakit hati kat seseorang mmg syok sendiri la kau GAP..

Anonymous said...

Marilah kita menjadi orang yang bersyukur dan bertanggungjawab kepada negara untuk kesejahteraan negara dan rakyat. Jauhilah puak perosak seperti Penipu Rakyat dan kuncu-kuncu serta tuan mereka di Amerika dan Israel yang mungkin dalang dalam semua perkara ini.

Cuba tuan-tuan dan puan-puan fikir, dari mana puak Penipu Rakyat ini dapat dana untuk beli baju dan uruskan makan minum serta belanja itu dan ini yang mungkin berjuta ringgit dalam setiap siri demontrasi BERSIH? Apakah di rumah Ambiga, Nik Aziz, Anwar, Lim Kit Siang serta di pejabat Penipu Rakyat ada mesin cap duit untuk buat duit sesuka hati? Berkemungkinan besar mereka ini adalah boneka asing yang ditaja kerana pimpinan Penipu Rakyat terutama Anwar kerap ke luar negara terutama Amerika yang tak tahulah apa yang dibuatanya di sana. Oleh itu berhati-hatilah kita semua supaya tidak terpedaya dengan golongan yang menjadi alat asing seperti Penipu Rakyat ini.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Hidup Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

betul ke Nik aziz telah MURTAD.Masyallah bertaubatlah nik aziz.sudah2lah menyesatkan umat.

kingnek said...

hahaha, kata nak shahid tadi, beria-ia puak ajaran sesat kata orang BN kurang ilum agama, tapi dalil untuk menghalalkan merusuh ala bersih 3.0 pun takde. haram menentang pemimpin yang mendirikan solat, kata nak takluk dataran merdeka, tapi puak hipokrit memang takut nak rempuh secara terang, takut mati katak tu! 500 ribu turun, dari angka itu, 30 ribu manusia, 470 ribu bala tentera jin dan syaitan yang mendampingi Ambiga dan tentera dajjal nya, hahaha gagal tahap memalukan bershit ni, malunya, orang Melayu Islam dah tak nak turun, India pun tak ramai, hanya muka cina aje yang turun, mereka sanggup berdemo dan merusuh untuk menjatuhkan kerajaan Melayu Islam, tapi tak mengapa, balaci penganut Parti Ajaran Sesat masih ada tunjuk muka, Bersih 3.0 = Gagal dan haram, tahniah Ambiga! Padan muka kau, dah kalah debat, demo pun tak laku, hak tuih!

Anonymous said...

4.18
ALAAA-LA-LA...RILEKS LA BRO..AKU CAKAP UMNO YANG MAMPOS...KO DAN BAPAK KO IDUP LAGI..TAK TAU KALAU KO PUN IKUT NAK BUNUH DIRI..IKUT UMNO MAPOS SEKALI..AMACAM??? MAYAT KO NAK BAKOR KE..MACAM UMNO YANG AKAN DI BAKOR NANTI..ABU UMNO NI AKAN DIBUANG KE LAUT..ABU KO?????

Anonymous said...

Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.

Anonymous said...

Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.Bersih gagal..MAKA MAMPOS LA PAKATAN RAKYAT ANWAR KOTE BERTAMBAH BENGKOK.

Anonymous said...

fatwa nik aziz MURTAD telah disambut oleh kafir2 harbi dapig.nik najis memang sah MURTAD.Dia tak mengaku beragama ISLAM tapi sebaliknya dia beragama ISLE.

Anonymous said...

aku tengok ramai wajah penyokong LGBT kat situ..ish ish ish aishkrim! hehehe

Otak geliga said...

hai kak Zat...lama x bual bicara...baru balik dr BERSIH 3.0 ke atau just duduk2 bantah kat rumah????....hahahaha

perjuangan betul 30,000....keahlian UMNO 3 juta/ 3,000,000...maknanya perjuangan UMNOlah yg terBETUL di Malaysiakan???....ahahahaha

kak Zat...kak Zat...berapa akak beli baju kuning tu...3 helai ke atau mmg x da langsung...x patriotik la akak ni...hehehehe

Otak geliga said...

kak Zat pun mungkin lupa berapa ribu yg hadir utk satu NGO JATI je....BERSIH 3.0 ni berapa NGOnye kak???....81 buah....61 HARAM....20 HALAL....cuma dpt kumpul 30,000+ je???....ekekeke

akak sokong UMNO/BN je...tak rugipun...hahaha

Anonymous said...

HIDUP MELAYU UMNO.HARAMKAN PARTI AJARAN SESAT(PAS),PARTI KENCING RAKYAT(PKR) DAN PARTI DAPig.ALLAHU AKBAR.

Otak geliga said...

BERSIH 3.0 kali ni mmg betul2 menunjukkan tahap sokongan rakyat Mas yg semakin menjauhi PR....org Melayu Islam dah ramai yg SEDAR....nasib baik....org Indiapun sudah ramai yg sedar.....org Cina mungkin masih memerlukan masa utk sedar sbb mereka belum betul2 kena SONDOL dgn biaDAPigs...apa2pun sokongan org Cina kpd BN sudah meningkat sedikit berbanding PRU-12 lalu...nasib baik

maka terjunlah si luncai dgn labu2nya di BERSIH 3.0 yg merupakan petanda awal yg mana kedudukan PR skrg ini sudah berada hampir benar di tepi lubang kubur....ahahaha

Anonymous said...

Ayah pin dan nik najis adalah sama taraf.Dua2 pemimpin ajaran sesat.celako,celako,celako.

Anonymous said...

zat said...

30 ribu?!! ramai nye...amacam Perkasa ka Jati ka boleh kumpul byk tu ke..?? kalu perjuangan betul baru la kumpul puluh2 ribu...kalu perjuangan sbb sakit hati kat seseorang mmg syok sendiri la kau GAP..

April 28, 2012 4:21 PM

---------------------------------------

Zat @ Bomo Siam @ Musangka @ Anak Sepuluh @ Zali, kalau sekadar berkumpul ramai-ramai buat kerja mungkar merosakkan keamanan apa guna, lebih baik Himpunan Sejuta Belia anjuran Barisan Nasional yang lebih berfaedah untuk rakyat.

Okay lah Zat @ Bomo Siam @ Musangka @ Anak Sepuluh @ Zali, kalau hang baguih sangat sila jawab komen April 28, 2012 3:43 PM, April 28, 2012 3:48 PM, dan April 28, 2012 3:57 PM ini, ada berani ke? Kalau setakat berkumpul ramai-ramai buat jahat, itu macam pakatan Musyrikin Mekah dengan orang yahudi dan arab jahiliah menentang kerajaan Islam Madinah masa zaman Rasulullah dulu lah, perbuatan BERSIH 3.0 juga macam pakatan gerombolan Monggol yang berpakat dengan puak shiah ghulat (shiah sesat) dan puak munafik yang mahu menjahanamkan Khalifah Abbasiah di Baghdad yang diterajui oleh ahli sunnah wal jamaah.

PAS dan tok gurunya bengong tak mengambil iktibar dari sejarah yang mana keganasan dan kekacauan tidak mendatangkan faedah kepada negara dan rakyat, sedarlah perbuatan keganasan dan kekacauan itu bukan ajaran Islam, tapi perangai dan kelakuan syaitan dan iblis, malahan dalam Al-Quran kita manusia diingat banyak kali oleh Allah Taala supaya tidak mencontohi dan mengikut perangai iblis dan syaitan, tapi tok guru PAS semacam saja sebar kesesatan kononnya demontrasi itu macam solat wajib, macam haji tak cukup dengan itu kononnya demontrasi BERSIH 3.0 adalah wajib, tak buat berdosalah kalau dah wajib, habis orang Islam lain di seluruh dunia 'berdosa' kerana tak ikut demontrasi BERSIH 3.0 sampaikan yang sedang buat umrah di Mekah pun dapat 'dosa' juga sebab tak melompat dan melalak di jalanan seperti puak perosak Penipu Rakyat yang ikut serta dalam demontrasi liar BERSIH 3.0 ini.

Zat @ Bomo Siam @ Musangka @ Anak Sepuluh @ Zali, hang ni jenis tak reti bahasa, tak ada akhlak, mana tahu buruk baik, semua hang pakai hentam sebab hang tu pengikut asobiyah ajaran tok guru politik PAS yang dah jadi tok guru jiwa kacau, dengan pengiku pun jadi sasau sebab tok guru dah jiwa kacau. Dulu orang hormat mahasiswa sebab golongan terpelajar, tapi lepas Adam Adli dan kawan-kawan perosakkanya buat hal orang dah pandang rendah pada mahasiswa, sekarang tok guru perosak dalam PAS pula buat hal sebab jiwa kacau pasal sokongan pada PAS makin merudum dengan begitu dahsyat, maka imej ulama pun jadi buruk, imej Islam pun jadi buruk, kerana puak perosak sebeginilah, inilah perosak kepada keamanan dan imej Islam, sekarang puaslah hati puak perosak ini mencemarkan imej Islam, dan bergembiralah golongan yahudi dan nasrani yang dipromosikan secara percuma bahawa Islam adalah agama ganas dan buruk oleh para tok guru PAS ini.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

aku dah cakap nik najis tu MURTAD pemimpin ajaran sesat.siapa2 yg mengikut orang tua murtad ni hukumnya KAFIR.Nik najis ni lah yg Rasullullah nyatakan dlm hadith sebagai ulama su' akhir zaman.

Anonymous said...

mari bersaing dgn iblis setan.....patutlah mereka dpt islamkan lina joy melalui hubungan baik dgn ambiga dan theresa kokk........mereka ini sudah gadaikan islam dan melayu apabila tukarkan prinsip perjuangan parti demi kuasa semata mata.....Pemimpin PAS sekarang sudah naik kereta besar besar dan rumah pun besar.besar.....DUNIADUNIADUNIA.....

Anonymous said...

Sahabat sekalian, ini adalah agenda musuh melayu islam. cuba tengok kat seluruh dunia bangsa apa yg ramai join bershit ni? Diaorang nk jatuhkan datuk seri najib yg terbukti boleh mengubah bangsa melayu supaya lebih berjaya.

Anonymous said...

paling ramai pun 40-50 ribu termasuk polis, wartawan asing dan badan perisikan negara

apa yg saya nampak himpun bersHiT kali ini 60% adalah kaum cina, menandakan melayu kian tak sokong pr, tanda undi melayu pada pr kian susut, kalau cina tak turun alamat yg dtg ntah berapa ekor je

dah ckp, jgn sesekali percaya pada cina, berikanlah gunung intan sekalipun pd mereka, cina ttp cina. .tak ada maknanya

Anonymous said...

memang niajis dah murtad..bg makan babi lg bagus!!sial punya org tua...dasar gila jawatan punya haram jadah!!!ko perbodohkan dan mempergunakan org lain... dasar cina adalah puak kafir harbi laknatullah!!! anak anjing tak kenang budi!! mcm mana kamu anak sial boleh kaya klu kerajaan pilih kasih?? mcm mana kau org cina anak sial boleh bergerak bebas tanpa perasaan takut klu kerajaan ini rasis??klu tak boleh cari makan kat malaysia dah lama kamu anak sial cina dah lari negara lain... niajis ngan hd bawang pun anak sial gak.babi memperbodohkan melayu!!!

Anonymous said...

Kalau sorang pendemo dapat sekor tikus atau burung gagak yang banyak bertenggek kat kasjid india tu, banyak juga pahalanya.. Kurang-kurang sejuk hati peniaga kat kawasan situ..

Otak geliga said...

BERSIH 3.0 GAGAL!!!!..apa la nasib kau PR lepas ni....penat Hj Hadi berdoa, NA keluarkan fatwa sesat dia, Nik Abduh ntah apa dia buat kat Mekah dgn baju BERSIH.....tapii akhirnya rusuhan BERSIH 3.0 GAGAL...alahaiiii...siannn

ni mesti sbb kak Zat x dtg...hehehe

Anonymous said...

NIK AZIZ DAH BANYAK KALI MURTAD MATI BESOK BAKOR JE MAYAT DIA

Anonymous said...

siapa yang ramai? melayu ke bukan melayu? aku anggar 80% bukan melayu. jadi apa yang kita boleh tafsir dgn ini. siapa yang bising sangat kebelakangan ini? tanda-tanda sejarah akan berulang lagi. imbas balik ke tahun 1966,1967, 1968 dan 1969! melayu kena bersatu. hapuskan pengkhianat BANGSA MELAYU!

Anonymous said...

Jelas cina yang tak sokong BN.Jadi jangan undi cina undi Melayu dan Bumiputra sahaja walau apa parti pun.Inilah perjuangan bersih yang orang Melayu tak aedar.

abdul said...

dtg klg skali boley?

abdul said...

sbb dia suka kat ko la agaknya tu haha

abdul said...

nak mati syahid apasal nicky x sponsor pegi gaza? nicky tu pun kecut gak tu.

Anonymous said...

Tahniah,BERSIH 3.0 telah berjaya.
Ayoh,kita hapuskan kezaliman dan pencacai SURUHANJAYA REID.