IKLAN BERBAYAR

Saturday, April 28, 2012

TERBARU..DEPAN MENARA MAYBANK !


aku anggarkan lebih kurang 5 ribu dah berkumpul depan menara maybank. dorang tengah duduk dan akan bergerak ke kawasan yang lebih sempit lagi.

JELAS 70% PENDEMO ADALAH CINA !

72 comments:

Anonymous said...

kepada bakal pengundi, sila undi orang melayu sahaja dalam election akan datang tak kira kerajaan atau pembangkang, hanya dengan cara itu sahaja kita dapat menutup mulut orang-orang cina di malaysia ini, ayuh mari kita lancarkan kempen

Anonymous said...

@ anon 12:24pm.

Sepatutnya begitu. Biar semua ADUN & Ahli Parlimen terdiri dari bangsa Melayu. Baru si Cina & Ambiga ni sedar bahawa mereka menumpang saja di sini.

Anonymous said...

ooo tidak tidak....dah jadi macam ini sy xkan mengundi untuk pakatan haram lagi celaka itu...dah terang2 mrk gunakn org Melayu yg BEBAL dan BANGANG utk kepentingan mrk...

Undi PAS = undi DAP
UNDI PKR - Undi DAP

so ..UNDI BN..tetap UMNO yg akan menguasai negara...sejahat2 UMNO spt tuduhan puak celakeitu,Islam tetap terbela dan brkembang syiarnya di negara ini...

Sy xkn mmprjudikan masadepan agama , bangsa dan negara hny krn dalam pakatan ada nabi, khalifah atau pon Imam Mahdi...krn itu semua hnyla ILUSI...

Kah kah kahak kahak haktuiii

Anonymous said...

Aku pun setuju dengan idea tu..dulu cari makan kat Selangor,2008 undi PAS..sebab yakin PAS boleh bela Islam ,Melayu & Raja..PR13 akan undi UMNO saja..MIC/MCA get lost..in other words total Malay Power. Kalau PAS keluar pakatan berok..aku akan undi PAS..tengok ler..DUN bagi kat UMNO, Parlimen bagi kat PAS..dok pusing kat situ je lah..Tapi setakat ni..PAS bodo ler..entah..cam beruk pun ada..sama le..

Anonymous said...

Dari pengamatan aku...jumlah ni x sampai 2000 orang pun...

Anonymous said...

memang sial..apa lagi nak..bersih mende..ko dah menang 5 negeri..kelantan dah lebih 20 tahun ko perintah..masih tak bersih..kalau ko menang semua baru bersih ke..tak gentlemen langsung dan bangang...sial betul...perangai cina...asal bukan melayu..sedia berbaik dgn sapa saja mcm abg adik...tak kira kontraktor pati indon atau pati myanmar kat pasar borong atau bangla kat petaling street..semua ok...asal bukan melayu islam kita...sungguh busuk hati dia...sial bangsat

Anonymous said...

Memang,.aku tgk kat page2 cine bkn men lg suport diorg..tp diorg phm ke ape sbnrnye pjuangan diorg atau sj mngikot2?

Anonymous said...

Woiii GAP ! Nko sudah melampau ni.

Apa ? Nko anggar 5 ribu jer ?

Apasal nko tak ambik kira geng2 yg tengah layan meliwat bontot jantan + geng2 yg tengah syok hisap kotek ??? Apasal ??

Kau tak tau ker, lepas pancut2 air kotek, dorang nie akan join demo ?

Cuba nko kira balik betul2.

Anonymous said...

undi melayu hanya untuk melayu

sepatutnya dah lama melayu kena bersikap demikian.

tetapi malangnya PAS lansung tak boleh diberikan harapan.lemah,bodoh lagi boleh diperbodohkan oleh DAP.

no PAS pru 13.

Wiraless said...

Rileks...polis, FRU dan pengamal keamanan yang bertugas telah dilatih dan berpengalaman ( kesan dari Bershit 2.0).
Provokasi beruk2 Bershit diserap dgn penuh kesabaran...
Bangsa cina dikerah sbb Bershit 2.0 diorang x ramai turun, mereka harap akan jadi pertumpahan darah atau huru-hara, jadi sikit pun diorang akan buat macam teruk gilababi....

Anonymous said...

korang yg bebal dan sial.tak tgk ke semua lapisan bangsa turun.tak fikir ke kenapa mereka semua turun.kalau negara adil mcm brunai ada mereka nak buat cam ni ke.otak pun tak le fikir.malaysia kaya tetapi yg kaya boss kamu.

Anonymous said...

tapi yg bagusnya..aku rasa melayu akan sedar..tak kan undi lain dari cina dan india..mmg sial dia org ni...kesian najib...pd aku selagi najib ikut mcm bapak dia tun razak 'mengutamakan rakyat' insyallah.mari kita sama2 turun padang bertempur habisan dlm pru 13 ni..mengelegak darah aku perhati perkembangan ni...tapi secara reverse nya aku rasa bersih ni akan buat melayu lebih sedar

Kome Sokmo said...

Aku tak akan perjudikan nasib anak cucu aku! Spt mana nenek moyang aku tidak perjudikan nasib aku selama ini. Mrk menyokong kerajaan BN. Dgn sokongan mrk yg kuat kpd BN dan BN terus memerintah Malaysia. alhamdulillah aku yg mendapat kenikmatan keamanan hidup d Malaysia ini. Alhamdulillah syukur kpd Allah dan tkasih kpd BN!

Anonymous said...

Aku pn sokong! Undi melayu je! Xsanggup aku tgk bangsa melayu kena hina dan ditindas..jgn bg kuasa kat cina dan india..asalkan melayu kte pangkah! Pastikan kedudukan mlayu terus kekal sbg kuasa utama di msia agar masa depan anak cucu cicit kte terpelihara! Hanya org melayu akan membela bangsanya..semoga kte semua terpelihara dari segala fitnah dan tipu daya..amin

Anonymous said...

anon 9.49..kau lagi siallll...ko jwp aku dulu...ko cakap apa yg ko marah sgt kat kerajaan..ko kena apa..apa yg teraniaya sgt ko ni..kalau ko tanya aku...aku ok je...aku tak dpt apa pun dan bukan kroni sesapa..tapi aku tetap bersyukur...sial betul

Anonymous said...

Betul kata 12:49. aku sokong.

Dorang mmg bebal dan sial.tak reti fikir. M'sia kaya tapi yg kaya boss.

M'sia bebih baik dipimpin PM kaki bontot kaki zina kaki pelacur kaki cium jilat nonok bini org mcm ANWAR IBRAHIM & MAT SABU.

Anonymous said...

non bodo 12:49 PM,

brunei adil? ko tahu tak orang awam takdak chance nak jadi menteri ka, orang besar2 ka atau memerintah? hanya kerabat diraja sj buleh jd menteri & yg kaya meliana hanya sultan nya shj & rakyat kena akur segala2nya yg sultan titah! ko ingat adaka orang brunei yg 100% sokong pemerintahan begitu? ramai yg dah keluar tinggal di negara lain yg demokratik la! bacala banyak sikit! buta hati!!

Otak geliga said...

dah berapa ramai yg pura2 mati??...bro GAP jgn lupa shot masa depa sembahyang tgh jalan raya...aku betul2 KAGUM dgn mereka ni....seriusli

Anonymous said...

Setau aq yg ramai kaye raye ialah kaum Cibai penyokong DAP..mrkla yg mnguasai ekonomi negara ini..cume berapa kerat Melayu yg berjaya tapi itu pulak kemain lagi puak MELAYU bengong dok menuduh org2 MElayu yg kaya itu hasil dari kroni le, hasil rasuah le...nape nak di cemburukn bila Melayu kaya...yg cina tu kaye nape xdprtikaikn...depa terang2 sokong DAP...

Jgn jadi Melayu BEBAL yg asik mnjatohkn kaum sndiri , sok nnt dah trgadai negara kat kaum cibai itu korng igt senang2 bole dpt balik...tgk apa jadi kat spork dah la..

Anonymous said...

Anon 9.49..ckp macam org bodoh..by andaian je..Ultras Melayu xkn termakan kata2 ko..silent majoriti senyp tpi kuat..yg menyalak sikit ko dh nk tunjuk champion kt bumi ni..

Anonymous said...

Sekelumit je yg hadir demo shit? Kempen mcm nak rak! Ingatkat ratusan ribu yg turun. Sokongan pada pembangkang dah merosot. Yg hadir pun dibayar agaknya. Kecian betul tengok rakyat sesat menjalani proses membangankan diri mereka sendiri.

Kuatlah kununnya.

Tukang Komen said...

Lebih ramai hadirin ke Jom Heboh dari Bershit - JOM SIBUK. Kah kah kah. Bershit Jom Sibuk.

sman said...

Kalau saya orang bukan Melayu ,saya pun akan sokong BERSIH kerana inilah peluang utk saya memiliki segala-galanya.Sekiranya kuasa sudah berada di tangan Pakatan yg merupakan proksi saya,lebih mudah lah saya membolot apa saja.Dalam keadaan sekarang pun ekonomi saya lebih baik dari orang lain,pelajaran kaum saya mengatasi orang lain,pendek kata segala-galanya sudah di atas kecuali KUASA.Saingan saya hanya boleh hidup kerana kuasa yg mereka ada,kalau tidak ,mereka boleh menjadi hamba yg meminta-minta dari saya.

Saya pun pelik bagaimana saingan saya tidak nampak ini semua,dan sanggup utk melepaskan satu-satunya apa yg mereka ada.Mungkin mereka tak cermin diri,kerana merasa mereka boleh bersaing dengan saya.Maaf katalah,sebenarnya saya tidak ingin mengambil mereka ini utk berkerja dalam perniagaan saya,walau di peringkat mana pun.Pengurusan, atau kuli,kebolahan dan kerajinan mereka lebih rendah dari orang lain.Mengapa saya mahu merugikan perniagaan saya utk mengambil bekerja org begini?.

Sekarang mereka mendapat pendapatan,mejoritinya kerana berkerja dgn keajaan dan syarikat kerajaan,juga syarikat-syarika Melayu yg di bantu kerajaan.Yang tidak makan gaji mujur jugalah ada FELDA,RISDA dsbnya membantu memajukan tanah mereka,kalau tidak,mereka memang mejoriti mereka miskin.Hati saya cukup hairan dgn apa yg berlaku di kalangan mereka sekarang,yg mudah di pengaruhi oleh pihak utk menjahanamkan masa depan mereka.

Anonymous said...

UMNO DH goyang..dianggarkan 100,000 yg hadir.Ini fakta.50% cina.buat penat Najib jilat jubur Cina je..tp still.x sokong BN.Mna ada program UMNO yg hadiran mcm ni...UMNO dh goyang

usin said...

apa? undi melayu walaupun pembangkang?? ooooo... no...no...no. apa adun/mp pembangkang melayu buat sekarang? aku tak peduli apa org nk kata, pru13 ni aku hanya undi melayu je.... pembangkang? jangan hrp walaupun melayu..

usin said...

ok..ok.. jgn marah kt berok2 hamba abdi ambiga tu. pasukan keselamatan dh lama berlatih, inilah masanya diorg praktikkan. tengok dorang tahan @ tidak provokasi beruk2 tu. hrp2 dorang jgn apa2kan beruk2 tu, cuma kawal je. lgpun, berkelahi dgn beruk menjatuhkan kredibeliti diri jer. betul tak abg polis...

Fenomena said...

alaa yang datang bersih ne pun anjing macam ko je... yang ada akal xkan bersusah payah melalak sana sini...

Anonymous said...

Saya pun silap. Keluarga, satu kg undi ke pembangkang. This time around no more chance. Semua untuk calon umno saja. pegi mampus lah yang lain...

Anonymous said...

anon12:49

ko bodoh ke apa? brunei ko jadikan contoh, negara yg hanya mufti bkn dari ahli keluarga raja! selain itu semuanya anak, sepupu adik abang yg pegang

Anonymous said...

Melayu UMNO, Melayu DAP ..... dimana perbezaannya?


Melayu UMNO--- sama2 beragama Islam tapi ideologi assobiyyah totok!

Melayu DAP--- sama2 beragama Islam tapi lebih terbuka & demokratik!

apa nak dibanggakan pada UMNO


apa pandangan kamu...

Anonymous said...

melayu trun ramai bsing, mlayu trun skit bsing...abih nak apa ni.

dudukberak

Anonymous said...

Betul tu 1:30.

Tapi anggaran kau tak tepat. Di anggarkan hadirin telah mencecah 300 ribu. Dlm masa beberapa minit lagi akan mencecah 400-500 ribu. Ini fakta.

Umno dah goyang.

Buat penat Najib jilat jubur Cina je..tp still.x sokong BN.

Lebih baik sokong Anwar Ibrahim. Dapat kongkek bini orang. Dapat tutoh lubang jubur jantan. Jom hapuskan undang2 lapuk.

Hidup Pakatan !
Hidup LGBT !

Bersama Pakatan, Kotek gerenti tegang.

Anonymous said...

Melayu UMNO, Melayu DAP ..... dimana perbezaannya?


Melayu UMNO--- sama2 beragama Islam tapi ideologi assobiyyah totok!

Melayu DAP--- sama2 beragama Islam tapi lebih terbuka & demokratik!

apa nak dibanggakan pada UMNO


apa pandangan kamu...

Anonymous said...

Sokong 1:58pm.

Apa nak di bangga kan pd UMNO.

Sokong PAS dpt masuk Syurga. PAS pun dah ada Nabi Nik Aziz.

UMNO apa ada.

Otak geliga said...

Wow!!!!....500,000 pendemo sudah berjaya melempiaskan nafsu sarakah mereka....dah sembahyang ke belum???...ada sesiapa yg ambil gambar sembahyang berjemaah di atas jalan raya????

Anonymous said...

Melayu UMNO--- sama2 beragama Islam tapi ideologi assobiyyah totok!

Melayu DAP--- sama2 beragama Islam tapi lebih terbuka & demokratik!

apa nak dibanggakan pada UMNO
------------------------------------

Kalo dlm UMNO yg bersalah n TERBUKTI kesalahan tetap kene hukuman..sde pon ahli UMNO melalak menuduh sapa2..

Tapi kalo kene Melayu PAS/Poo kee R DAP..mak ooiii angpa punya kempen mcm OKT tu maha suci, maksum n mahadewata..angpa tgk ANU, Mat Saboo, Ostat kol 3 pagi n ramai lagi...dah trnyata / trbukti kesalahan pon korang tutup mata kesalahan , malah mngagung2kan mrk menjadi pemimpin korang....tidak kah itu di panggil ASSOBIYAH....

KORANG NI ADA AKAL KE TIDAK?

Otak geliga said...

Anon 2.01PM & Anon 1.58PM

aku sokong pendapat korang....Melayu biaDAPigs Islam bersatu & lebih demokratik & terbuka...yg lebih utama ada Khalifah

Melayu PAS pula ada Nabi
Melayu PKR ada Imam Mahdi

Melayu UMNO apa ada???....tarak ada apa2....piiiirah melayu UMNO....Nabi x da, Imam Mahdi x da, Khalifah x da....yg ada hanya Insan Biasa berjuang utk Agama, Bangsa & Negara je....UMNO low class...ahahahaha

Anonymous said...

Adik 1:58pm.

Kalu adik ambik pinjaman PTPTN, nanti bayar balik yer.

Dosa tau...takut nanti tak masuk syurga Nabi Nik Aziz pulak.

Tapi, kalu adik nak mintak Imam Mahadi Anwar Ibrahim tolong, pun boleh gak... Adik kasi AISKRIM kat Anwar jer....mcm Shamsidar buat tu.

KAH KAH KAH

Anonymous said...

korang yg bebal dan sial.tak tgk ke semua lapisan bangsa turun.tak fikir ke kenapa mereka semua turun.kalau negara adil mcm brunai ada mereka nak buat cam ni ke.otak pun tak le fikir.malaysia kaya tetapi yg kaya boss kamu.

April 28, 2012 12:49 PM

----------------------------------------------
Ko yang bebal dan sial!!!

Sebab korang yang tak adil. Korang kaum minority anti kerajaan.

Kalau korang adil jgn buat mcm ni fikirkan majority yang sokong kerajaan jadi jgn buat perkara yang mufliskan negara bodoh!!

Kau tak fikir ka sial kalau majority yang sokong kerajaan buat mcm ji apa jadi sial!!!

Anonymous said...

demo la sokong babiga, sokong aljub. buat la fitnah banyak-banyak supaya pemimpin hampa nampak macam nabi. tapi aku tetap sayang UMNO, walau ada pemimpin dia jahat kerana UMNO tak pernah bersalah apa-apa kat melayu.

Anonymous said...

korang yg bebal dan sial.tak tgk ke semua lapisan bangsa turun.tak fikir ke kenapa mereka semua turun.kalau negara adil mcm brunai ada mereka nak buat cam ni ke.otak pun tak le fikir.malaysia kaya tetapi yg kaya boss kamu.


...''''

HOI CINA DAP SILA BALIK BEIJENG .. BABI BALIK NEGERI BABI LA..

org melayu x pernah mendemo kat negri china.. kalu suka sgt sila buatvkat beijeng

Anonymous said...

KELAKAR RABAK SIAK ANON 2:20 PM!!!

kahkahkah... kihkihkih... kuhkuhkuh....

Anonymous said...

bangsa china ni ada diseluruh dunia. tapi kat malaysia, depa melampau kerana diberi muka berlebihan. di negara lain pun depa ni dibenci. tapi sebab muka tebal macam kulit babi, dalam longkang pun boleh hidup. tanya china apa yang penting dalam hidup depa? WANG RINGGIT. depa gelojoh untuk harta dunia tapi percaya setiap orang depa tak ada roh. bakal kayu api saja.

Anonymous said...

boss ckp suruh tulis 300k la..
memandai je 100 ribu...

aku report boss karang

akucinatau said...

Rilek bro.depa semua bukan mewakili majoriti kaum cina.gua pun sokong bn.biar rasional.malaysia unik sebab rakyat belbagai kaum hidup harmoni.ya ke

Anonymous said...

Seremban highway jammed giler. elite pun trafic lebih dr biasa...mereka lebih penting keluarga dr activiti yg mengajar rakyat menjadi kurang ajar, langgar undang2, tak hormat pemimpin...

Kalau murid tak hormat guru atau org tua...blh lah kita salahkan org2 Bersih

Nampaknya ramai tak perduli Bersih...Depa syok sendiri

otak said...

BERITA BAIK GAP DAH KELUAR HOSPITAL...KAKI DIA ADA SAKIT2 SIKIT..ASKOD OFFER NAIK HELI..EMMM

NYESAL AKU TAK IKUT ...PERKK RONDA SAKAN GAP ARI NI...'

maaf gap..
(aku terlalu risau kau menghilang kemana)

Anonymous said...

KENA KORANG SEMUANYA BANGGANG BELAKA, MACAMANA NAK MENGUNDI MELAYU SEDANGKAN KAWASAN YANG MAJORITINYA ORANG MELAYU UMNO LETAKKAN CALUN DARI MIC DAN CINA.

PENCACAI UMNO ADALAH TERDIRI DARI ORANG-ORANG MELAYU YANG TIADA HARGA DIRI

Anonymous said...

Betuul tu bro
Sebenarnya yang x turun lebih ramai lagi
Buat apa nak semakkan kepala dengan kerja2 x berfaedah ni
Sampai masa mengundi bawa keluarga gi pangkah
Pangkah PR???
OHH.....TIDAK SAMASEKALI....
Aku x nak gadaikan masa depan anak2 pada segerombolan serigalla
yang sedang kelaparan
PANGKAH PR CINA AKKAN BERKUASA
PANGKAH BN MELAYU DOMINAN
Untuk anom yang masih berhasad dengki bila ada melayu kaya..perhatikan
billionair no satu Cina
billionair no 2 india
billionair no 3 cina
billionair no 4 cina
billionair no 5 cina
mana billionair melayu??
kat bawah lagi beb..
Syed Mokhtar Al Bukhary dok no 8
Namun 90 peratus yang dok kerja dalam syarikat dia adalah
BANGSA MELAYU
Termasuklah yang dok pegi buat demo hari ini
Termasuk kaum kerabat puak PAS yang dok takbir kat dataran merdekka tu
Jangan jatuhkan bangsa sendiri

Anonymous said...

Sebelum nk anjur bersih,adakah barisan pimpinan pembangkang ni bersih sgt??tgk diri sendiri dulu lah wei,jgn jd mcm ketam nk mngajar anaknya berjalan lurus,tunjukkn anda tu mmg bersih baru org lain blh menyokong perjuangan korang tu sume,bangsa lain tepuk tangan tgk melayu diguna dan dibodohkan

Anonymous said...

LKY... ada kerah org dia pergi skali...??

tgk AKHBAR SINGPORK PUNYA LANTANG BACKUP DAP..

aku tak heran..

kali ni mmg cina DAP paham maksud anuar...ko naik la DAP JANJI AKU DAN KRONI SELAMAT.. PERJUALAN KUASA INI TELAH TERSEMAT DLM JIWA CINA2 DAP..

MAKA TAK HERAN MEREKA BERDEMO BAGAI NAK RAK!!!

CONCLUSION TAK KIRA KORANG APA PAHAMAN PUN

SILA ISTIQAMAH DAN NEKAT
UNDI BN DAN MELAYU PAKATAN SAJA..

Anonymous said...

KAH KAH KAH..

KAT TEMPAT AKU NI SUASANA CAM BIASA JE..

YANG BESTNYE..TAKDE SORANG PUN YG AKU TENGOK PAKAI BAJU KUNING..

BARU AKU TAHU RUPANYA PUAK2 BERSIH SYOK SENDIRI JE..YANG LAIN BUAT TAK TAHU JE..

KAH KAH KAH

Anonymous said...

Ye ke Bro ditempat bro suasana cam biasa je? Tak salahlah kalau saya katakan bro duduk dalam hutan belantara yang dikelilinggi oleh orang asli, Kah!kah!kah!

Anonymous said...

i love PAS forever!
guys,u all should vote for PAS! not for BN.!
BN is nothing but PAS is everything!
(pngkah pas,,syurga nik najis menanti)
hahahahahahahaha

Anonymous said...

bershit 3.0 akan gagal mcm 1.0 & 2.0 dulu!... percayalah akan ada bershit sampai 12.0..tapi jumlah lembu2 & kerbau2 berbaju kuning yg berarak akan semakin mengecil..mungkin dlm ratusan ekor saja!!he he

☺ ♂ ☺

Anonymous said...

Buat renungan dan tatapan orang-orang Melayu yang BODOH TIDAK BOLEH DI AJAR, PANDAI TIDAK BOLEH DI IKUT"

"Kalau saya orang bukan Melayu ,saya pun akan sokong BERSIH kerana inilah peluang utk saya memiliki segala-galanya.Sekiranya kuasa sudah berada di tangan Pakatan yg merupakan proksi saya,lebih mudah lah saya membolot apa saja.Dalam keadaan sekarang pun ekonomi saya lebih baik dari orang lain,pelajaran kaum saya mengatasi orang lain,pendek kata segala-galanya sudah di atas kecuali KUASA.Saingan saya hanya boleh hidup kerana kuasa yg mereka ada,kalau tidak ,mereka boleh menjadi hamba yg meminta-minta dari saya.

Saya pun pelik bagaimana saingan saya tidak nampak ini semua,dan sanggup utk melepaskan satu-satunya apa yg mereka ada.Mungkin mereka tak cermin diri,kerana merasa mereka boleh bersaing dengan saya.Maaf katalah,sebenarnya saya tidak ingin mengambil mereka ini utk berkerja dalam perniagaan saya,walau di peringkat mana pun.Pengurusan, atau kuli,kebolahan dan kerajinan mereka lebih rendah dari orang lain.Mengapa saya mahu merugikan perniagaan saya utk mengambil bekerja org begini?.

Sekarang mereka mendapat pendapatan,mejoritinya kerana berkerja dgn keajaan dan syarikat kerajaan,juga syarikat-syarika Melayu yg di bantu kerajaan.Yang tidak makan gaji mujur jugalah ada FELDA,RISDA dsbnya membantu memajukan tanah mereka,kalau tidak,mereka memang mejoriti mereka miskin.Hati saya cukup hairan dgn apa yg berlaku di kalangan mereka sekarang,yg mudah di pengaruhi oleh pihak utk menjahanamkan masa depan mereka".

Melayu memerlukan anjakkan paradigma.

April 28, 2012 1:28 PM

Anonymous said...

Demi ALLAH kita dah cukup tgk apa apa yang sampai 3x....kalau dibiar diaorang ni semua rasa besar kepala rasa macam negara ni bapak diaorang semua punya....next time kita patut bagi pengajaran tunjuk berapa ramai yang sebenarnya tak sokong diaorang....sedar dan bangkitlah MELAYU!!!!!!

Anonymous said...

Melayu pakatan tak bolehlah bro.
Depa duk ikut telunjuk nuar jubo dgn
dap.
Kita semua kena undi umno/bn.
Dan aku paling berharap umno ngan
pas bersatu.

Anonymous said...

ANON 3:10PM

KAT HUTAN TAKKAN ADA BANGUNAN TINGGI KOT? ADA Mc DONALDS, ADA KERETA MERZ LALU..EH, PROTON SAGA PUN ADA, TOYOTA WISH PUN ADA..
ADA ORANG RAMAI LALU LALANG, ADA GUNA IPHONE PLAK TU..

KALAU ITU KO ANGGAP HUTAN BELANTARA, KO DARI MANA EK? PLANET HOMO? PATUT PUN TAKDE ADAB. ORANG ASING RUPANYE..

WAKAKAKAKAKAKA...

Anonymous said...

kah kah kah..siot la hang anon 442pm.

planet homo? kahkahkah. memang logik gak tu bro. depa tu penyokong tegar LGBT. puak2 depa tu mana peduli pasal adab. dah tak normal memang camtu la. sedangkan naluri semulajadi depa tah gagal, inikan pulak nak beradab? toksah mimpi! sombong, kurang ajar, perasan bagus, sesat, munafik bla bla bla tu sifat2 depa tau..kahkahkah

Anonymous said...

Pakatan mendakwa cina menyokong mereka dgn sepenuhnya utk PRU13.APAKAH ORANG MELAYU PIKIR CINA BODOH UTK MEMBUAT KEPUTUSAN TERSEBUT TANPA ADA UDANG DISEBALIK MEE????????FIKIRFIKIRKAN WAHAI BANGSAKU.AKU TAKUT MELAYU HANCUR DAN YG MENANG JADI ARANG KALAH PULA JADI DEBU DAN ISLAM PULA ENTAH KEMANA......FIKIRFIKIRKAN...

Anonymous said...

TAK BERSIH LAGI KE??????5 NEGERI DH MAT SAPU???????INI BUKAN ISU BERSIH TAPI NK BUAT KACAU NEGARA JE........ORG BODO PUN BOLE BACA STRATEGI NIH.....

Anonymous said...

BUAT LA BERSIH KAT TEMPAT NEGERI SENDIRI!!....BUDUHNYERR PENGASAS + PENGIKUT = PAKAI OTAK TEMPURUNG KELAPA....

tobeng said...

Aku naik lrt pukul 6 ptg tadi,semua lembu2 bershit yg naik lrt nak balik kandang 100% cina.

Betullah agaknya sokongan Melayu dah jauh berkurang.Tapi cina ni power jugak intel diorang,sebab diorang boleh bau tahap sokongan kaum2 ni,bila diorang sedar sokongan Melayu dah merosot barulah terhegeh2 anak2 cina dikerah turun padang.Kalau nak harapkan lembu Melayu silap2 tak sampai seribu aje yg merusuh.

Dari pemerhatian aku jumlah lembu2 yg ambil bahagian kali ni jauh menurun berbanding dengan jumlah peserta pertandingan lembu bersih yg diadakan tahun lepas.Aku anggarkan tak lebih 10 ribu ekor lembu sajork.

Anonymous said...

Apa nak diagungkan UMNO... dia tidak Tuhan!

Buang sajalah UMNO/BN... cuba yg baru pulak baru boleh bandingkan ... siapa lebih baik?

PRU13..ABU.

Anonymous said...

BUANG UMNO AMBIK KIT SIANG JADI PM.GUAN ENG BOLE JADI PM IKUT CARA PAP SINGAPORE.MELAYU PUN JADI MENUMPANG DI NEGARA SENDIRI MCM DI SINGAPORE..................MELAYU AKAN JADI LAYUUUUUU LEBIH LAYUUUUUU DRP ZAMAN BN.......SYURGA TAK DAPAT TAKUT ANAK CUCU DAPAT SUSAH DIDUNIA.....

kadiak said...

Apa melayu dap terbuka & demokratik? Anggapan tuan slh. Terbuka seluar dlm dan fanatik demokrasi jalanan spt hilang pemikiran waras dan matang.
Dulu sy sokong pkr dn pas kini tidak lg kerana cuba memecah belah hak org mlayu ini tanah melayu hak melayu bukan asabiyah biar kami memimpin bukan anbiga atau dap spin memimpin pas jadi nyayuk tidak pandai memimpin sedangkan di selangor ade tokoh berwibawa dipecatkan nye.

Anonymous said...

Sebenarnya sya ni Cina tapi beragama Islam. Dari cukup umur 18 dah mendaftar menjadi pemuda parti komponen BN iaitu Parti Bersatu Bumiputera (Sarawak). Bukan semuanya cina pesong, sebahagian je. Itulah ape yg pakatan nak, supaya kita ni porak poranda, gaduh sama sendiri. Orang cina nak damai sebenarnye, yg pi bersih 3.0 smua budak budak yang blum baligh lagi tu.

kadiak said...

Tak pe ade ubi ade batas. Esok pakatan jd kerajaan baru dorang tau ckp pandai bikin takde tengok la kalu kilang arak mesin judi, kelab malam, pelacuran, lorong haji taib bapuk, rumah urut ade jugak semua tu aku sampai mati tak mengundi pakatan. Padahal bukit bintang kawasan dap, kawasn panas dgn pelacuran, cuba anda tengok shah alam bandar tiada maksiat sape yg bangunkan kalau bukan bn dan umno cuba fikir sejenak. Dulu nak dating kat taman tasik tu pun kena tangkap oleh jais skang jais pun kena herdik oleh kerajaan pakatan. Sendiri pikir.

Anonymous said...

Kpd Anon2 yg kata nak undi melayu tak kira parti apa, jangan buat macam tu yob. Kalau melayu tu dap, korang nak undi jugak ka? Tempat aku Ahli Parlimen India dari BN. Aku tetap pangkah BN sebab masa aku pangkah tu, kertas undi tak tunjuk muka sapa, tapi lambang parti mana. So aku hanya pangkah dacing saja. Wakil rakyat samaada cina atau india hanya mewakili kerajaan di kawasan2 mereka. Kalau dia org BN, dia org masih tertakluk kpd peraturan BN yg didominasi oleh UMNO. So tolong bro, jangan marahkan nyamok kelambu dibakar. Kita bakar kelambu pembangkang saja.

Anonymous said...

SASTERAWAN BIOL TU KAT MANA. TAK NAMPAK PUN.

Anonymous said...

DBKL patut minta deposit dulu dari Ambiga sebelum buat perhimpunan. Sebab lepas habis perhimpunan sampah berlambak-lambak harta benda awam habis rosak siapa nak tanggung. Adakah kerana mereka pembangkang mereka boleh buat apa saja dalam negara ini. Jadi pada DBKL tuntutlah semua cost itu pada penganjur Bersih tu. Kerana mereka telah mengotor dan merosak harta benda bandaraya KL.