IKLAN BERBAYAR

Monday, April 30, 2012

FOTO AZMIN YALIII KE NI ?



ada lagi katanya..

147 comments:

Anonymous said...

Tunjukkan selagi ada peluang, jgn biar masa berlalu...kan nanti kalah time PRU13 cakap pun tak guna..kasi ajar diorg cukup2..

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

MAKA BERMULALAH LAH ERA "tersungkurnya AZMIN Ali"
MAMPOS lah ENGKAU JANTAN DAYUS..
HIDUP MAHATHIR, CERIA SELALU.
YOURE THE BEST AMONGST THE BESTS.

Anonymous said...

Cepat2 keluarkan...masa sudah tiba. Biar depa menggelupur mcm cacing kepanasan. Puak2 ni mmg kurang ajar..

Anonymous said...

apa cerita tu, baru lepas "pecah dara" ke? cuci darah buang bukti agaknya. mungkin tak kut, pemimpin yang bersih tak kan lakukan itu semua. maaf kalau aku terlanjur.

Anonymous said...

sudah sampai masa nya..kita menentang puak pembangkang yang dayus ini, cukup lah dengan KOTOR 3.0..jangan bagi muka dah!

Bomo Siam said...

Hangpa ingat, dgn tunjuk gambaq camni, rakyat akan tolak Azmin? Rakyat akan kata...ini suma kerja Najib...!

Tak pasai2 org tua tu kena!

Anonymous said...

Sedapnya azmin kena blowjob... Kah3... Kau akan mampus azmin..

Anonymous said...

ni nanti mesti si dayus anjing keparat babi kuning tu ikut taktik bos@admire dia tu..buka baju tunjuk perut depan press...dayus ni mgkn buka seluar kot..tunjuk kote..tgk saya punya..ada sama tak??????

Bomo Siam said...

Belajaq la dari episode video Three Stoogers....telanjang boge Anwar!

Makin ramai keluar sokong BERSIH ! Makin ramai cina sokong Anwar! UMNU nak amik undi cina mana?

Dengaq crita, BERSIH 4.0 dah nak launch...!!!

aloya said...

Dia check bulu tebai ka dak..ka dia check bekas parut appendik??


kuah kuah kuah kuah

aloya said...

kahkahkah panas panas..ingat aiskrim..

agak2 Azmin kata apa? Who's your daddy??? cap cap cap...

Bomo Siam said...

Ikhlas le aku tanya....

Vidsex Anuar dulu, ada kesan ke pd PR ? Sokongan kat depa kurang ke?

Klu kurang, apasal depa makin berani di BERSIH 3.0? Apasal najib asyik ikut kehendak depa? Apasal...?

aloya said...

musang,

peserta demo tu semua memang totok PR..

yang penting undi diatas pagar..


kuah kuah kuah 8 PRK terakhir speaks it all..

Bomo Siam said...

Org PR kata BN cakap tak serupa bikin!

Tuduh Anwar penzina! Peliwat! Namun...hingga kini, takde pengesahan! Nak hukum HUDUD, confirm takleh. Hukun takzir pun takleh. Mahkamah ciptaan manusia pun dah tolak!

Yg sah boleh hukum ialah pimpinan BN, Chua Soi Lek! Sah dia mengaku yg dia BERZINA!

BN terima jadik pemimpin!

PELIK AKU....!!!

Anonymous said...

Aiscream ni ada dua tiga jenis, kalu nak berangin, pedas dan beraircond pengisap nya kena mulakan dengan gula2 hacks, baru terangkat.. tak caya hampa p tanya kat assmin..

Anonymous said...

Gambar aiskrim kepala beruk baeeekkk punye. Mesti assmin takkan ulas pasal gambar ni, stail pembangang... buat senyap je. Kononnya biar rakyat lupa pasal kisah aiskrim assmin ni.

Silap tu, makin nak dekat PRu-13 ni, makin banyak skandal pemimpin pembangang akan keluar. Ini baru satu.. eh, dua... eh, tiga... ntah la... jadi kita tunggu bile mau umum pilihanraya. Kita beraya dengan skandal pembangang....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Hangpa ingat, dgn tunjuk gambaq camni, rakyat akan tolak Azmin? Rakyat akan kata...ini suma kerja Najib...!

Tak pasai2 org tua tu kena!

April 30, 2012 10:52 PM

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

TELITI AYAT MACAI PEMBANGKANG NIE!!
SAH SALAHKAN UMNO SAMPAI KIAMAT..
DH KANTOI JADI BARUA2 NIE PANAS LA..

xoxoxo

Bomo Siam said...

Mana ada pengundi atas pagar...!

Nak pemuhung pun agak2 la....!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Mengatakan ada pengundi atas pagar, bermakna menghina pengundi tersebut! Seolah-olah tak pandai buat pilihan!!!

Pengundi siberwave skrg....BUKAN BODO!

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah musang ungka nama dah busuk... la ni mau ubah jadi bomoh siamdoll lak....

Kah kah kah kah kah kah.... nama je lain, keBODOHannya sama je....

aloya said...

Musang,


kahkahkah pengundi ataih pagar tak tau?

kuah kuah kuah

aku ingat hang cerdik...

Bomo Siam said...

Pengundi atas pagar, takde! But, maybe pengundi antu kutt....!!!

Tiba2 je daftar pemilih baru naik mendadak!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Pengundi siberwave menatang ape??? Macam musang ungka yang BODOH ke???

Kah kah kah kah... rojak-rojakkan bahasa. Memang bebal musang ungka ni.

Anonymous said...

Belajaq la dari episode video Three Stoogers....telanjang boge Anwar!

Makin ramai keluar sokong BERSIH ! Makin ramai cina sokong Anwar! UMNU nak amik undi cina mana?

Dengaq crita, BERSIH 4.0 dah nak launch...!!!

April 30, 2012 10:56 PM

____________________________________________________________________________________________________________________________________________


AYAT BARUA2 PENYEMBAH AMBIGA..
TOLONGLAH SIAPA YG NK PI SOKONG BERSIH...MINORITI JEW
MMG LA CINA SOKONG ANWAR SEBAB CINA MMG NK MEMERINTAH MALAYSIA SEBAB ANWAR AKAN BAGI TIMBALAN MENTERI KAT " CINA KOMUNIS "

GAYA BARUA NIE KEPANASAN
CUIHH..

Anonymous said...

eh, ini gambar assmin tengah bagi kaunseling laa. Tak nampak ke, diselak kain nak tenguk ape masalah pompuan tu. Kaunselor assmin sedang beri tunjuk ajar... dalam jamban.....

Kah kah kah kah.. pukul tiga pagi, aku kasi kaunseling...

Anonymous said...

Sabar pengomen mesra kerajaan. Bomoh siall tu cuba nak alih tajuk je. Jangan termakan dengan perangai lahanat dia tu......

Bomo Siam said...

Berape banyak ID aku pun...aku berani dedahkan ID aku!

Aku bukan PATI aka anon. Unregistered commentators (pengundi antu)!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

zul said...

Dulu aku aktivis PR jugak... Tapi lepas satu, satu isu (beserta bukti) dikeluarkan sampai aku tak larat nak tepis, menyedarkan aku siapa sbnrnya yg bermasalah...

Teruskan usaha membongkar & terima kasih kerana menyedarkan kami.

Anonymous said...

aku setuju gambar yg GAP tunjuk tu ialah gambar AZMIN ALI suami kepada betina jalang yg telah ditiduri oleh anwar ibrahim...

pejuang hamas...

Bomo Siam said...

11:18,

TQ...admin!

kuah kuah kuah...!!!

Anonymous said...

Bomo Siam said...

Belajaq la dari episode video Three Stoogers....telanjang boge Anwar!

Makin ramai keluar sokong BERSIH ! Makin ramai cina sokong Anwar! UMNU nak amik undi cina mana?

Dengaq crita, BERSIH 4.0 dah nak launch...!!!

April 30, 2012 10:56 PM
______________________________
silakan lancar BERSIH 4.0...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Ni eskem cap madu Nuar la. Lemak-lemak masin, shamsidar pasti kata hebat.. rugi orang lain tak try gak.

Betul-betul mereka ni kluarga 69, bini cari jantan lain. Suami balun betina lain. Madu pulak suka laki dan pompuan. Teruk punye kluarga LGBT ni. silap2 anak madu Nuar ni suka lesbian pulak..

Anonymous said...

Ikhlas le aku tanya....

Vidsex Anuar dulu, ada kesan ke pd PR ? Sokongan kat depa kurang ke?

Klu kurang, apasal depa makin berani di BERSIH 3.0? Apasal najib asyik ikut kehendak depa? Apasal...?

April 30, 2012 11:02 PM

____________________________________________________________________________________________________________________________________________


BERTERUS TERANG JE LAH XYAH NK MENIPU DAN PUTOR BELIT FAKTA...

xoxoxo

Anonymous said...

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah musang ungka nama dah busuk... la ni mau ubah jadi bomoh siamdoll lak....

Kah kah kah kah kah kah.... nama je lain, keBODOHannya sama je....

April 30, 2012 11:15 PM
______________________________
setuju bro...

barua ni meme bangang tahap nik aziz...

pejuang hamas...

Bomo Siam said...

Yg sebenornye...hangpa dengki akan kepintaran Azmin! Berupaya memporak perandakan KL! Berupaya bersama Ambiga yg hangpa benci, memujuk Najib hingga, si lembut tu kasik lesen pd BERSIH!

Betui tak, Jin ?

"Waaarrrggghhhh......!"

Anonymous said...

Org PR kata BN cakap tak serupa bikin!

Tuduh Anwar penzina! Peliwat! Namun...hingga kini, takde pengesahan! Nak hukum HUDUD, confirm takleh. Hukun takzir pun takleh. Mahkamah ciptaan manusia pun dah tolak!

Yg sah boleh hukum ialah pimpinan BN, Chua Soi Lek! Sah dia mengaku yg dia BERZINA!

BN terima jadik pemimpin!

PELIK AKU....!!!

April 30, 2012 11:08 PM
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

BARUA PEMBANGKANG YG TAKSOB PD PEMIMPIN GAY..X LEH TERIMA KENYATAAN PEMIMPIN NYEW BERSALAH...
SAMPAI KIAMAT PON PEMIMPIN DIA BAIK MCM MALAIKAT..
CINA TUE ISLAM KEW? TAK HERAN LA DIA MAU MENYALAK NK MENGAKU KE.. ORG X HERAN..


LOL

Anonymous said...

April 30, 2012 11:02 PM
_________________________________
sebab ramai yg kuar la kami masih suka mendedahkan sinetron lucah pakatan...

ko ni mesti dok bawah ketiak mak sampai apa perkembangan dunia luar ko zero...

kami amik ramai ahli yg sedar dan kami sedekah kat pakatan kadiaq sheik fazir aka paria anjing hitam kat pakatan...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Dosa terhadap ibu sendiri tu. Lepas satu, satu yang keluar. Tunggu lagi yang akan datang. Nak jadi MB selangor?? Kirim salam la dengan Khalid Gagap.....

Kah kah kah kah kah kah... Khalid G senyum lain macam je tu.....

Bomo Siam said...

silakan lancar BERSIH 4.0...

pejuang hamas...

April 30, 2012 11:21 PM


Hg pun lebih kurang Menteri Amaran jugak ka..?

Anonymous said...

Apa dia buat dalam toilet tu bro...gila seram....korang pernah tak masuk toilet berdua...waima bawak anak buang air pun at least buka pintu....ini macam gambar perempuan...kalau lelaki bapuk...sebab rambut panjang.....

Adoi geli la dengan puak PR ni...sudah la...yes dulu gua pngkah PKR..tapi kini....sayonara...bukan tu ja...gua pastikan seluruh keluarga gua pangkah BN kali ni...Alhamdulillah dah ramai faham mainan mereka...lepas ni kalau Azmin datang ketuk pintu raih undi lagi....hulur gambar ni kat dia....

Macam sial

Anonymous said...

Aiskrim.. aiskrim.. aiskrim...

Yang bengkok ade, yang berbulu ade, yang botak ade, yang bermuka seperti ass-min pun ade. Mari..!! mari..!!

Aiskrim.. aiskrim.. aiskrim...

Anonymous said...

Bomo Siam said...

Yg sebenornye...hangpa dengki akan kepintaran Azmin! Berupaya memporak perandakan KL! Berupaya bersama Ambiga yg hangpa benci, memujuk Najib hingga, si lembut tu kasik lesen pd BERSIH!

Betui tak, Jin ?

"Waaarrrggghhhh......!"

April 30, 2012 11:25 PM
________________________________
pandai yg tak patut dicontohi ialah menyerahkan lobang puki bini sendiri untuk memantapkan pengaruh politik...

Betui tak, nik aziz ?

pejuang hamas...

Bomo Siam said...

Dlm keadaan skrg, pertambahan sokongan terhadap UMNU adalah suatu perkara paling MUSTAHIL dlm dunia....sejak zaman ais!!!

Mmuuaahhahahahaha...!!

Anonymous said...

Mana ada pengundi atas pagar...!

Nak pemuhung pun agak2 la....!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Mengatakan ada pengundi atas pagar, bermakna menghina pengundi tersebut! Seolah-olah tak pandai buat pilihan!!!

Pengundi siberwave skrg....BUKAN BODO!

April 30, 2012 11:13 PM
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

BKN MUDAH PERCAYE DGAN AYAT BARUA2 PEMBANGKANG...

XOXOOXO

Zaeydee said...

Pada pandangan aku...setakat gambor ni tak jadi kudispun pada sikeparat tu..lagikan bos mereka terus-terang liwat saiful dan gonggong china dollpun diperlekehkannya...yang paling cantik...kalau ada siapa2 berani angkut sikeparat tu masa dok tengah projek...lagipun puak2 ni dah tak heran...apa saja video dan gambor yang ada pada mereka adalah rekaan umno..tu je...yang paling cantik lagi upah je siapa2 yang berani...pakat pelangkong je si azmin dan si anuar tu...kalau zaman Tun Mahathir dulu...sorry cakaplah...semua komando dikerahnya untuk tangkap anuar.. baru real...ni sikit2 amaran... sikit2 amaran...lepas tu akan ambil tindakan... akan ambil tindakan... ambil tindakan tidak juga...boringlah bos kdn macam ni.. letih rakyat dok menanggung kerenah anjing2 ambiga dan anuar juburi ni...dah tak nampak masa depan lagi dah...langit dok mendung semacam...tolonglah sekali lagi minta pandangan ayahanda Tun mahathir...InsyaAllah kita selamat..

Bomo Siam said...

Pej H 11:31,

Mana bukti kepakaran UMNU...gambaq!

Aku pun teringin nak tgk camna yg dikatakan 'lobang' tu?

Kuah kuah kuah...!!!

Anonymous said...

April 30, 2012 11:28 PM
_______________________________
wei bomoh siamdoll,

apa barang aku ko samakan dgn menteri cium peliaq tu...opppss silap...

cium keris...baru betul...

aku suh lancarkan bersih 4.0 sebab dah boring pi zoo...

sedara hang banyak kat perhimpunan ditempat yg tak diiktiraf...

pejuang hamas...

Anonymous said...

cube korang bayangkan kalau pompuan tu mak lampir bernama zuraidah...?? Haa....geli geleman aku..

Kah kah kah kah

Anonymous said...

MASALAH BETUL MUSANG NI.
MAKIN HARI MAKIN TERUK AKU TENGOK.
ADA DARAH BEKU AGAKNYA DLM OTAK.

Anonymous said...

Itu bukan mak lampir la. Itu bini kedua bomoh sialll....

Betui tak, Jin ?

"Waaarrrggghhhh......!"

Ha, betul la tu....

Anonymous said...

Aku pun teringin nak tgk camna yg dikatakan 'lobang' tu?

Kuah kuah kuah...!!!

April 30, 2012 11:33 PM
____________________________________
suh anwar teruskan saman kat macha botak yg sekarang merayu supaya anwar menyaman dia...

kat macha tu ada yg ori...
siap suh loyer dia simpan lagi...\

pejuang hamas...

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah musang ungka nama dah busuk... la ni mau ubah jadi bomoh siamdoll lak....

Kah kah kah kah kah kah.... nama je lain, keBODOHannya sama je....

Bomo Siam said...

Dah jelas lagi bersuluh....UMNU makin ketandusan idea!

Ikut lagi perangai DARAI ketua hangpa tu. Otak pun beku!

PR makin canggih dgn idea! Satu dunia punya event depa launch! Worldwide! Tersusun! Walau dlm keaddan sumber yg terhad!

GAP! Gambaq kat atas tu....masuk Al jazeera ta? Ada kat reuters tak?

BERSIH 3.0! Bukak la channel mana pun....ada laporannya!!!

Bravo Azmin!!!

Kah kah kah....!!!

Anonymous said...

Yg sebenornye...hangpa dengki akan kepintaran Azmin! Berupaya memporak perandakan KL! Berupaya bersama Ambiga yg hangpa benci, memujuk Najib hingga, si lembut tu kasik lesen pd BERSIH!

Betui tak, Jin ?

"Waaarrrggghhhh......!"

April 30, 2012 11:25 PM
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

DENGKI? XYAH LA NK MENIPU JAOH SGTT..MMG LAH SBB NAK MENUNJOKKAN PARTI PEMBANGKANG SEMEMANGNYEW PARTI BEROK..AQ BENCI AMBIGA SBB ANTI ISLAM,PEJUANG MURTAD,SEKSUALITI MERDEKA...

KERAJAAN BAGI LESEN BERSIH SBB NK MENUJOKKAN PARTI KO MMG X LEH
"PAKAI"
PARTI RUSUHAN,HURU HARA DAN HANCORKAN NEGARA MALAYSIA...

Zaeydee said...

Cakap ttg bershit 3.0 ni dah tak guna..benda dah berlaku...yang kena pukul...yang dok terjah...yang dok bagi provokasi...dah tak boleh nak gostang lagi... apa yang penting... apa lagi lepas ini...laporan polis dah tentu berkoyang-koyang dibuat.. rakyat jelata akan marah di sana sini..kalau takde benda juga diambil action oleh kdn...kawan nak nasihatkan...lupakanlah pru13... rakyat dah muak dengan para pemimpin lembik khususnya bos kdn...takde masa depan langsung.. semua dok main lawa....amaran keras..amaran keras...lepaih tu habukpun tarak...puak2 bershit dok hilai ketawa...tengok keparat PAS.. itulah dakwah cara Pas... semua unit amal Pas dah digerenti masuk syurga oleh Nik Najis... hebat...hebat!

Anonymous said...

print gambar sial tu banyak-banyak dan edarkan terutama kat negeri bawah Fucktan

Anonymous said...

Dah jelas lagi bersuluh....UMNU makin ketandusan idea!

Ikut lagi perangai DARAI ketua hangpa tu. Otak pun beku!

PR makin canggih dgn idea! Satu dunia punya event depa launch! Worldwide! Tersusun! Walau dlm keaddan sumber yg terhad!

GAP! Gambaq kat atas tu....masuk Al jazeera ta? Ada kat reuters tak?

BERSIH 3.0! Bukak la channel mana pun....ada laporannya!!!

Bravo Azmin!!!

Kah kah kah....!!!

-----------------------------------------

Er, nak tanye sikit...."launch" tu makan tengahari bersama Pandikar Amin Mulia ke????

Kah kah kah kah kah...

Bomo Siam said...

Namun, hangpa kena paham....

Aku tak sokong BERSIH 3.0 tu! Aku join utk seronok2 je! Lepas tension!!!

Seronok tak, Jin?

"Awek...manyak, boss! Mata depa macam mata aku...MERAH !"

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

ramainya dapat habuan hanya RM200 seorang untuk hadir demo dan pukul orang rosak harta kerajaan.. burukkan nama malaysia..
kasihan belum apa-apa dah penerima rasuah.. dah bergelar penderhaka dah bergelar penjahat..
kami melihat bersih hanya haprak jalanan.. yang suka makan sampah dan membunuh... dan rata-rata dunia pun dapat menilai kejahatan anwar dan balacinya..
rakus nak jadi pemimpin kalian akan sentiasa dilaknati...

rakab said...

Bomoh Siam,

Hang ni pun dua kali lima Anwai jugak...,sekali jadi binatang, sekali sekala jadi jin pulak !

Taubat laa PakTeh oooiii....

Anonymous said...

Bomo Siam said...

Namun, hangpa kena paham....

Aku tak sokong BERSIH 3.0 tu! Aku join utk seronok2 je! Lepas tension!!!

Seronok tak, Jin?

"Awek...manyak, boss! Mata depa macam mata aku...MERAH !"

Mmuuaahhahahahaha...!!!

April 30, 2012 11:46 PM
__________________________________
SEMBANG MACAM LIDAH PARIA LA LU!!!

ko lepas tension sebab bini ko semua mai period kot...

hujah bangang ko tu meme sesuai la dgn parti yg ko taksub tu...

ada akai tapi bingai la hang ni...

dari hang dok merapu baik hang pi jolok acuan yg dok nganga kat dalam bilik...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Namun, hangpa kena paham....

Aku tak sokong BERSIH 3.0 tu! Aku join utk seronok2 je! Lepas tension!!!

Seronok tak, Jin?

"Awek...manyak, boss! Mata depa macam mata aku...MERAH !"

Mmuuaahhahahahaha...!!!

April 30, 2012 11:46 PM

-----------------------------------

Kesian bomoh siall ni, kejap sokong, kejap tak sokong. Lidah sesumpah macam al-juburi tul.....

Jin bomoh siall pakai baju kuning jugak kan??? siap jadi beruk lagi.... nak tengok?? meh ke sini...

http://www.youtube.com/watch?v=-JH2WgjCXho&feature=endscreen

Bomo Siam said...

Woi Rakab! Assalamualaikum!

Aku ingat hg dah arwah? Idup laie nooo...!

Aku manya berubah dah...ok dah sikit! Kuah kuah kuah...!!!

HIDDEN SILENCE said...

fuuuhhh... siap spot check tetek eh?? adakah ini salah satu kaedah nak cek pengundi hantu ke??? itu macam aku pun nak joint pkr lah.. bole x?

Anonymous said...

Kah kah kah kah... jin beruk bomoh siall sedang mengawan.... meh ke pautan ni:

http://www.youtube.com/watch?v=-JH2WgjCXho&feature=endscreen

Bomo Siam said...

Pejuang hamas!

Aku masih tak lupa! Dulu hg ada bagitau aku, lepas balik umrah, hg taknak guna ayat2 kotoq! Ingat tak?

Sabaq tuan....kita ni serupa je! takdak lebih, takdak kurang!

Masuk berhujah ni, niatnya sama & satu. Utk Ugama, bangsa & negara!

Cuma kena pandai2 paham tafsir ayat!

Anonymous said...

Jadi pemimpin PKR memang best. Bile-bile boleh muhung, bile-bile boleh ngentot dengan bini orang. Pencacai mereka je yang jadi burung belatuk, main hangguk je.

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Pejuang hamas!

Aku masih tak lupa! Dulu hg ada bagitau aku, lepas balik umrah, hg taknak guna ayat2 kotoq! Ingat tak?

Sabaq tuan....kita ni serupa je! takdak lebih, takdak kurang!

Masuk berhujah ni, niatnya sama & satu. Utk Ugama, bangsa & negara!

Cuma kena pandai2 paham tafsir ayat!

April 30, 2012 11:57 PM

------------------------------

Eh, bomoh siall bangsa ape ha??? Aku ingat bomoh ni spesis beruk.. rupenye ade bangsa juga eh.

Kah kah kah kah kah

Bomo Siam said...

Klu aku kata, yg paling banyak bawak tempurung sembah kerajaan adalah MELAYU, jgn ingat aku hina Melayu!

Ianya sekadar satira, agar Melayu jgn asyik2 meminta-minta!

Anonymous said...

Soalan cepu mas..apakah perkara yang sedang dibuat oleh si jalang dalam gambar...

a) anak dia tersepit zip
b) dia nak tukar baju dengan perempuan tu..nak menyamar kot
c) Baju perempuan tu basah ..tolong bukakkan
d) Perempuan tu paksa paksik tu bukakkan baju dia
e) Perempuan tu yng nak rogol lelaki tu
f) lelaki tu nak buat saringan pada perempuan tu...nak cek dulu sebelum bagi servis
g) Perempuan tu gatal badan suh lelaki tu garukan
h) Tengok dulu baru bayar...
i) sebenarnya perempuan tu lelaki la...mana ada apa2...
j) lelaki tu nak mandikan perempuan tu
k) try 1st
l) Takde kerja saja-saja duduk dalam toilet...ambik gambar sendiri...pastu buat cerita bohong balik ...konon kena aniaya

Anonymous said...

Masihkah kau ingat, masa aku jadi musang ungka dulu.....

musangka said...
anon 8:26,

Aku takut kena bom...!!!

Lagipun aku tgh buat perancangan utk ubah line blog tu kpd...

'Blog SEDAP & KENYANG'!

Pengisian dua isteri dgn seribu masakan...!

Kuah kuah kuah...!!!

Harap bersabar!
March 7, 2012 8:38 PM

----------------------------------

Alamak, rupe-rupenye musang ungka @ bomoh siall bapak segala pemuhung.....

Kah kah kah kah kah

Bomo Siam said...

Jika aku kata, Najib tu HERO BUNGA!

Bukan bermakna aku tak suka dia. Aku cuma tentang dasar lembut beliau!!!

Anonymous said...

Dlm keadaan skrg, pertambahan sokongan terhadap UMNU adalah suatu perkara paling MUSTAHIL dlm dunia....sejak zaman ais!!!

Mmuuaahhahahahaha...!!

April 30, 2012 11:31 PM
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

CITER SUME NK LEBAT..
TAPI ISINYEW SMUE PENIPU BESAR..

CUIHH

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Klu aku kata, yg paling banyak bawak tempurung sembah kerajaan adalah MELAYU, jgn ingat aku hina Melayu!

Ianya sekadar satira, agar Melayu jgn asyik2 meminta-minta!

May 1, 2012 12:01 AM

---------------------------------

Bawak tempurung ke atau bawak tin biskut CAP BULAN?????

Kah kah kah kah kah... tu melayu spesis angguk sahaja (PASik)....

Bomo Siam said...

Nakkan UMNO selamat...jgn asyik jadik...YES MAN !!!

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Jika aku kata, Najib tu HERO BUNGA!

Bukan bermakna aku tak suka dia. Aku cuma tentang dasar lembut beliau!!!

May 1, 2012 12:04 AM

----------------------------------

Ala, ala, ala beruk siall ni. Ayat berbunga-bunga pulak. Tak suka, tapi rindu. Nyampah...

Kat Nuar pulak, suke tapi cemburu....

Kah kah kah kah kah

Bomo Siam said...

Bini dah merengek.....

Assalamualaikum!

Anonymous said...

Nak buat projek dalam toilet geli la....kuman banyak...geli geleman gau

Anonymous said...

Akupun muak dengan menteri KDN ni..silap haribulan aku pangkah macam Pak Lah dulu.

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Nakkan UMNO selamat...jgn asyik jadik...YES MAN !!!

May 1, 2012 12:05 AM

--------------------------------

Kalau nak jadi BAHLUL.... yes men je kat pemimpin Fuckatan. Selamat, berkat.... merana di akhirat....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Bomo Siam said...

Nakkan UMNO selamat...jgn asyik jadik...YES MAN !!!

May 1, 2012 12:05 AM
___________________________________
dulu hang pun YES MAN jugak...

bila pakcik ko nak kebas tanah hang baru hang blaja NO MAN dan ROMEN...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Bini dah merengek.....

Assalamualaikum!

May 1, 2012 12:07 AM

------------------------------

Kah kah kah kah... perangai lama musang dah datang balik. Bini panggil nak batang aiskrim.... kalau tak kasi tido dalam toilet....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Dah jelas lagi bersuluh....UMNU makin ketandusan idea!

Ikut lagi perangai DARAI ketua hangpa tu. Otak pun beku!

PR makin canggih dgn idea! Satu dunia punya event depa launch! Worldwide! Tersusun! Walau dlm keaddan sumber yg terhad!

GAP! Gambaq kat atas tu....masuk Al jazeera ta? Ada kat reuters tak?

BERSIH 3.0! Bukak la channel mana pun....ada laporannya!!!

Bravo Azmin!!!

Kah kah kah....!!!

April 30, 2012 11:40 PM

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

AYAT ULANG LA...
NMPAKK SGTT MENIPUNYEW...BERSIH NI AGENDA BARAT MMG LA KECOH SATU DUNIA..
KOK PARTI GAY PERFECT YEA ?

XOXOXXO

Anonymous said...

Bomo Siam said...

Bini dah merengek.....

Assalamualaikum!

May 1, 2012 12:07 AM
__________________________________
antar mms kat azmin ali tunjuk bahagia depan puki bini hang...

tanya ok ker tak???

pejuang hamas...

Anonymous said...

Bersangka baik lelaki tu terkunci dalam toilet...ha..ha..ha..permpuan tu penyelamat...tolong panjat toilet n terjatuh dalam lubang najis...lelaki tu puntolong la bukak kan baju untuk bersihkan perempuan tu...ha..ha...ha.

Macma-macam la

Anonymous said...

antar mms kat azmin ali tunjuk bahagia depan puki bini hang...

tanya ok ker tak???

pejuang hamas...

May 1, 2012 12:11 AM

---------------------------------

Keh keh keh... terbaek pejuang hamas. Assmin boleh kasi KAUNSELING kalau anu bini bomoh sialll tu tak ok...

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Bile nak tunjuk tayangan perdana ni?? aku tak sabar nak pangkah muka lahanat tu...!!!

Anonymous said...

ADAKAH DENGAN MENYALAK SINI...BOMO SIAM AKAN MASUK SYURGA ATAU NERAKA...
...TANYA NIKY AJIS TENTU MASUK SYURGA HASIL SYAFAAT PAS

Anonymous said...

hahahaha.............. kalo idung tiga segi tu, pesen buah jambu tak dak sapa la yg ada trademark mcm tu....

tu sure idung assmin si penjual isteri sbb nak pakai ferrari... hahahahah..

kita nak tau jugak, anwar balun samsidar, assmin balun sapa plakkk....hahahah..

dlm al quran dah cerita bebb, si penzina akan berakhir dgn hina....

aku mmg nak tunggu bab2 terakhir nyawa2 anwar dan assmin ni....

mcmana Allah swt hina mereka berdua...

tungguuuuuuuu.........

Anonymous said...

Si Assmin ni ke...laaaa ada member aku budak clubbing dok cerita si Assmin ni mmg selalu wat cam nie...besa panggil bebudak datang makan aiskrim kat pejabat dia...mmg sial tul...

Anonymous said...

Anonymous said...

hahahaha.............. kalo idung tiga segi tu, pesen buah jambu tak dak sapa la yg ada trademark mcm tu....

tu sure idung assmin si penjual isteri sbb nak pakai ferrari... hahahahah..

kita nak tau jugak, anwar balun samsidar, assmin balun sapa plakkk....hahahah..

dlm al quran dah cerita bebb, si penzina akan berakhir dgn hina....

aku mmg nak tunggu bab2 terakhir nyawa2 anwar dan assmin ni....

mcmana Allah swt hina mereka berdua...

tungguuuuuuuu.........

May 1, 2012 12:38 AM
___________________________________
kubur anwar aku nak bt toilet ok ker tak???

pejuang hamas...

Anonymous said...

azmin tgh nak periksa nenen awek tu sama gak dgn samsidar, tu jee. muahahaha.

Anonymous said...

Akupun muak dengan menteri KDN ni..silap haribulan aku pangkah macam Pak Lah dulu.

May 1, 2012 12:08 AM

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Salam 1 malaysia,

SEMUA SALAH UMNO!!
SEMUA SALAH UMNO!!

KALO X SUKE... PERBAIKI LA KERAJAAN YG SEDIA ADE...OII BARUA PEMBANGKANG...

PARTI GAY PEMBANGKANG LG TEROK DARI PARTI UMNO
CUIHH...

Anonymous said...

apa-apalah korang.. syok sendiri dalam blog ni.. korang nak kepastian web mana paling banyak dilawati di malaysia ni yang berunsur berita politik.. che gi www.alexa.com.. heee che tengok no. 14 dalam ranking Malaysia. Sapa punya web. Blog GAP ni kedudukan yang ke 677 dimalaysia..heee. maksudnya kurang kekerapan manusia lihat hanya dok orang sama komen. Nak hangpa tuduh pulak pembangkang bayar alexa.. hehehe.. mampuslah korang

kingnek said...

Lancar lah bersih 4.0 ke 5.0.ke, Bersih 100 ke, rakyat dah muak pun, aku gerenti, inshaAlllah BN menang, lepas PRU, kalau aku salah, kutuk lah aku sepuas hati, tapi lepas pru, hahahahahahaha, pejuang anti illuminati akan ketawa besar kat pakatan mat jenin yg sungguh perasan fikir bole menang putrajaya , hahahaha, terkuburnya pas dan pkr, nantikan pru akan datang!

Anonymous said...

Anonymous said...

apa-apalah korang.. syok sendiri dalam blog ni.. korang nak kepastian web mana paling banyak dilawati di malaysia ni yang berunsur berita politik.. che gi www.alexa.com.. heee che tengok no. 14 dalam ranking Malaysia. Sapa punya web. Blog GAP ni kedudukan yang ke 677 dimalaysia..heee. maksudnya kurang kekerapan manusia lihat hanya dok orang sama komen. Nak hangpa tuduh pulak pembangkang bayar alexa.. hehehe.. mampuslah korang

May 1, 2012 12:49 AM
__________________________________
wei anjing!!!

lu pi la melalak kat ranking no 14...

yg ko terhegeh2 menapak komen kat ranking no677 apa celop???

pejuang hamas...

Anonymous said...

Ha????? azmin pun buat keje lahanat mcm anwar??
Kot ye pun idola hati...tak yah le ikut yg perangai syaiton azmin oi...

Azmin, anak derhaka kepada ibu yg melahirkannya.

Anak derhaka tak tercium bau syurga Allah.
Kalau sorga nik aziz...mungkin la....

Anonymous said...

Ikhlas le aku tanya.... Vidsex Anuar dulu, ada kesan ke pd PR ? Sokongan kat depa kurang ke? Klu kurang, apasal depa makin berani di BERSIH 3.0? Apasal najib asyik ikut kehendak depa? Apasal...?

......
no.1 bersih 3.0 bukan gagal bukan brjaya..tapi menghancurkan imej pakatan sendiri....

no.2... aku pung xpercaya video seks anwar..tp ada kekuatiran anuar termasuk perangkap eskay... anua termasuk perangkap how and why..wallahualam...

Anonymous said...

apa-apalah korang.. syok sendiri dalam blog ni.. korang nak kepastian web mana paling banyak dilawati di malaysia ni yang berunsur berita politik.. che gi www.alexa.com.. heee che tengok no. 14 dalam ranking Malaysia. Sapa punya web. Blog GAP ni kedudukan yang ke 677 dimalaysia..heee. maksudnya kurang kekerapan manusia lihat hanya dok orang sama komen. Nak hangpa tuduh pulak pembangkang bayar alexa.. hehehe.. mampuslah korang

May 1, 2012 12:49 AM
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

MAAF YA ANON SMUE...
BARUA PEMBANGKANG NIE DOK HUTAN KEW..?KNPE "SLOW" BETOL..

KO LA BARUA YG SYOK SENDIRI..
KALO NK LIST SUMBANGAN KERAJAAN KPD RAKYAT MMG BYK..
XMUAT AQ NK TULIS NNTI..

SENANG CITER LA ANON BARUA..KO PEGI BANGGA LA RANKING KO TUE KT HUTAN SENSORG...

Sekian,terima kasih.

Anonymous said...

Kenapa PR tak reti jaga "batang"...

Ke jenis suka tunjuk kat orang...jijik lor

Anonymous said...

Anak derhaka tak tercium bau syurga Allah.
Kalau sorga nik aziz...mungkin la....

May 1, 2012 1:11 AM
______________________________
sorga nik aziz azmin dayus ni masuk pintu VVVIP sebab sikap dermanya yg sangat dituntut oleh pas iaitu menyedekahkan lobang bini untuk penjaga kaunter sorga nik aziz...

hehehe...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Pejuang hamas,

Hehe..terbaek bro. Itu je yg selayak nye utk anjing anjing kafirun.

Anonymous said...

Wallawei... Sampai 3 kali v ko bagi kat assmin.
Kur..kur..kur...bunyik nik aziz bagi rasuah. Berdedai dedai anjing kafirun dtg jelir lidah sambil goyang ekor..

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Azmin anak derhaka..itu mak dia sendiri yg membayangkan. Usahkan nak jalankan tanggungjawab sebagai anak lelaki sulung, balik raya yg setahun sekali pun jarang.

Fuh...mulia betul anak derhaka ni.. Jual lobang bini, pun...boleh jadik milionnaire.

Anonymous said...

anon 1249...abis tu yang ko menyemak kat sini wat aper...syuh2...hanjing

Anonymous said...

mari2 kita bukak laman wb http://scandalazminali.blogspot.com

Anonymous said...

http://scandalazminali.blogspot.com/?zx=f25be699cd733179

AKU TERJUMPA GAMBAR2 INI

Anonymous said...

AKU PUN DAH TENGOK
http://scandalazminali.blogspot.com/?zx=f25be699cd733179

Anonymous said...

Fuh...mulia betul anak derhaka ni.. Jual lobang bini, pun...boleh jadik milionnaire.

May 1, 2012 1:31 AM
_______________________________
kalau azmin ni jual puki kat badigol amin mesti makan modal sebab puki mesti total loss dah tu tak da untung...

jual kat owner si bengkok anjing yahudi kira azmin ni bleh pakai lagi puki tu sebab laluan yg bengkok bleh diluruskan kembali...

pejuang hamas...

Anonymous said...

agak agak siapa eh pempuan pkr tu??

Anonymous said...

Anonymous said...

AKU PUN DAH TENGOK
http://scandalazminali.blogspot.com/?zx=f25be699cd733179

May 1, 2012 1:44 AM
____________________________________
aku pun baru tengok...

nak tanya sat bro...

pompuan yg hisap peliaq jantan dayus ni ketawa apasal???

peliaq tak power kot???

sebab tu kot dia bagi bini dia kat anwar...

pejuang hamas...

Anonymous said...

skit hari kalau kita dengan pompuan yg blowjob jantan dayus ni mati kita bleh tau sapa punya keja...

pejuang hamas...

anti bohmau said...

GAP,

semuanya bakal terbongkar sikit hari lagi. wall street jornal pun tak mo simpan dah cerita anwar:

http://www.prisonplanet.com/wall-street-fills-malaysian-streets-with-unrest.html

pakat2 baca & T.I.B.A.I.!!!!!

Esperalzi said...

Kurangkan seks dalam cerita, lebihkan facts dalam berita...

Saya penyokong UMNO/BN tapi saya khuatir terlalu banyak sangat cerita seks pemimpin pembangkang nanti membuatkan rakyat jemu dan fed up dengan cerita2 sex ini, dan dikhuatiri nanti jemu ini bertukar menjadi jemu dgn UMNO/BN...

Apa tanpa ceriseks2 (cerita2 seks) ini BN/UMNO tak boleh mennag PRU 13 ke?

Skrg rakyat dah fed up dgn siri Bershitaik..Bershitaik 1.0 hinga Bershitaik 3.0..kalau diorang Pembangkang buat Bershitaik 4.0, gerenti tak laku, rakyat dah meluat dengan sequel Bershitaik ini..

Sama juga dengan ceriseks2 pemimpin pembangakng ini, terlalu banyak sequel, dikhuatiri rakyat dan pengundi fed up nanti kalau dah terlalu banyak sequel..

Jgn overplay cerita2 seks ini, nanti backfire BN/UMNO..dan saya mahu lihat BN/UMNO mennag sakan di PRU 13..

Anonymous said...

Klu aku kata, yg paling banyak bawak tempurung sembah kerajaan adalah MELAYU, jgn ingat aku hina Melayu!

Ianya sekadar satira, agar Melayu jgn asyik2 meminta-minta!

May 1, 2012 12:01 AM

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Klu aku kata, yg paling banyak diperkudakan sembah Ambiga adalah MELAYU, jgn ingat aku hina "CINA KOMUNIS"!

Ianya sekadar satira, agar Melayu jgn asyik2 meminta-minta!

LOL

Anonymous said...

Cerita seks mereka ni dah takde makna bagi penyokong tegar PR...tak kiralah PKR atau PAS.....

Tapi cerita seks mereka ini menjadi perhatian pengundi cina, India dan bumiputra lain. Mereka agak berkompromi dalam hal-hal ni....satu mereka memang nak cari melayu yang seperti mereka, kedua melayu seperti ini amat mudah dipergunakan untuk agenda mereka ketiga, dasar Islam liberal menguntungkan mereka, PAS bila-bila terserap bila pengasingan Ulama sebenar dengan golongan profesional. Keempat matlamat untuk menang undi...dia bukan kesah pun apa cara. Kelima mereka dah tau melayu rasional memang tetap tak akan sokong mereka, tapi mereka juga tahu melayu pengikut tegar PR tetap tidak akan percaya ...walau apa pun terjadi.
Percaturan sedang dibuat mereka BN juga kena membuat percaturn bijak untuk menang....menang bukan semestinya penyokong siapa percaya penyokong siapa...tetapi percaturan yang bijak menentukan calon.

Anonymous said...

Jika aku kata, Najib tu HERO BUNGA!

Bukan bermakna aku tak suka dia. Aku cuma tentang dasar lembut beliau!!!

May 1, 2012 12:04 AM

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

BARUA NIE MNE BERANI NK HANTAM PEMIMPIN PARTI PEMBANGKANG DEPA...

BELOM LG"CINA KOMUNIS" PARTI DEPA SERGAH BARUA NIE LG LARI
TERKENCING2..

xoxoxo

Anonymous said...

Nakkan UMNO selamat...jgn asyik jadik...YES MAN !!!

May 1, 2012 12:05 AM

____________________________________________________________________________________________________________________________________________


APE LU CITER NIE WAHAI BARUA2 PEMBANGGANGKNG....

KUAT MENIPU BETOL..

LOL

Anonymous said...

Video xde mata, telinga, hidung & mulut...so fhm2 la ye

JawaJohor said...

BAPAK BOREK ANAK RINTIK
CIKGU KENCING BERDIRI
MURID KENCING BERLARI.
PADAN LAH MEREKA SOKONG LGBT
SPESIES YANG SAMA.
AKIBAT EJAR DUNIA LUPA AGAMA.
NIK AZIZ PUN SAMA,
A NI HADI AWANG PUN TERIKUT IKUT,
HABIS NASRUDDIN PUN DIA ENAM.
TINGGAL AMA PARTI ISLAM, ETAPI IKUT AMALAN SYAITAN !

Checkmate !!!

Anonymous said...

Lama toiiii...bomohsiam(musangka) kongkek bini diaa...xxx bangun2 laeee!

rizal said...

Aku tk pernah mengundi ini pertama kali aku undi bersama bini...aku parlimen subang dan dun payajaras siap ko parlimen pkr...kami adalah pengundi baru....member aku pun smlm pertama kali mengundi...kita org berborak pasal politik semasa...dia dlm daerah gombak mmg aku tk heran pendaftar pengundi baru naik mendadak.....apa yg pasti. ..kami akan undi bn....setelah membaca blog GAP...dan blog lain ...mmg pakatan rakyat adalah dikuasai kafirun islam liberal.....dgn pendedahan hassan ali bekas exco PAS......aku tk heran kafir2 ca alif nun...beria..ia hendak menguasai politik kita.....sbb byk agenda merekA tidak dpt dlaksanakan dibawah. Bn.....itu sbbnya mereka memilih PR.....

Anonymous said...

Tak busuk ke makan icecream dalam jamban. Katilkan ade dah biasa kot.

Anonymous said...

Anonymous said...
Lama toiiii...bomohsiam(musangka) kongkek bini diaa...xxx bangun2 laeee!

May 1, 2012 8:24 AM

-----------------------------------

Ambik berkat hari pekerja ni. Kerjakan bini secukup-cukupnya. Ptg nanti balik rumah bini tua pulak... tengok muka je dah takde selera.

Betul tak jin beruk bomoh siallll???

"Waaarrrggghhhh......!"

Ha, betul la tu....

Anonymous said...

Fuh, siap ade video lagi jin beruk bomoh siall sedang mengiyakan soalan tadi....


http://www.youtube.com/watch?v=-JH2WgjCXho&feature=endscreen

Anonymous said...

aiskrim azmin --kalah blog papagomo

http://celahgelegar.blogspot.com/2012/05/skandal-seks-pr-terkini.html

Anonymous said...

TIDAK ADA KAWAN YANG KEKAL DAN TIDAK ADA MUSUH YANG KEKAL>

SEMOGA IA MENJADI PENGAJARAN KEPADA INSAN BERKENAAN

NASI SUDAH JADI BUBUR APAPUN BIARKANLAH PARA JUAK YANG HABISKAN BUBUR BERKENAAN

Anonymous said...

Patut la azmin benarkan bini dia mkn aiskrim anwar..rupa2nya dia pun 2 x 5...

Anonymous said...

cukup2 lah kamu semua buat fitnah!!

dosa2 yg ada pun tak tertanggung nanti..

ingat !!..Allah maha mengetahui..

pembalasan dari Allah sentiasa menunggu..cepat dan lambatnya..hanya Allah yg tahu.

Anonymous said...

Azmin Ali bagi Anwar Ibrahim tutoh bini ... tu dia punya hal la.

Azmin Ali simpan betina sundal hisap konek ... tu dia punya hal la.

Apasal korang sibuk2 ???

Wan Azizah pun tak kecoh.
Nurul Izzah pun tak kecoh.
Shamsidar pun tak kisah.

Korang sibuk2 apa hal ???

Kalau nak rasa seronok hidup bebas kat M'sia, bebas buat seks kat mana2, bebas merasa konek kena hisap kat mana2, bebas mutlak ...ayuh...bangkit... sokong Pakatan Rakyat...undi parti Anwar Ibrahim/Azmin Ali...undi parti Nik Aziz Nik Mat/Mat Sabu...undi parti Lim Kit Siang/Karpal Singh...tolak Umno/BN.

Jom bebas ... jom undi PR.

Anonymous said...

Anonymous said...
Azmin Ali bagi Anwar Ibrahim tutoh bini ... tu dia punya hal la.

Azmin Ali simpan betina sundal hisap konek ... tu dia punya hal la.

Apasal korang sibuk2 ???

Wan Azizah pun tak kecoh.
Nurul Izzah pun tak kecoh.
Shamsidar pun tak kisah.

Korang sibuk2 apa hal ???

Kalau nak rasa seronok hidup bebas kat M'sia, bebas buat seks kat mana2, bebas merasa konek kena hisap kat mana2, bebas mutlak ...ayuh...bangkit... sokong Pakatan Rakyat...undi parti Anwar Ibrahim/Azmin Ali...undi parti Nik Aziz Nik Mat/Mat Sabu...undi parti Lim Kit Siang/Karpal Singh...tolak Umno/BN.

Jom bebas ... jom undi PR.

May 1, 2012 11:50 AM

---------------------------------------

WAHHHH....!!!! hebatnya penganut LGBT ni berhujah....

Woi binawe, kalau Allah nak turunkan bala bukan kene kat badigol-badigol tu je. Silap-silap rakyat Malaysia yang takde kene mengena pun terkena tempias sekali. akal ko letak kat punggung ke?????

Anonymous said...

jangan dilayan bomo siam ni bagi peluang dia main dengan jin dia,sian dia dia takde kawan lain dah kecuali jin dia je

Anonymous said...

Kalau sesiapa kata benda ni tak menjejaskan PKR atau PR ianya silap.Saya sendiri penyokong tegar Anwar dan pernah memegang jawatan penting dalm PKR.Sekarang saya sudah menolak Anwar dan PKR,selepas meneliti video seks Anwar yg tersebar luas dulu .Selepas meneliti akal saya tidak dapat menafikan jantan berkenaan adalah Anwar dan dengan itu saya juga mula lebih mempercayai kes sodomi dan mempercayai bahawa Saiful benar-benar di tibai oleh Anwar.Perlahan-lahan saya menjauhi Anwar dan PKR.

Anonymous said...

Anonymous said...
Kalau sesiapa kata benda ni tak menjejaskan PKR atau PR ianya silap.Saya sendiri penyokong tegar Anwar dan pernah memegang jawatan penting dalm PKR.Sekarang saya sudah menolak Anwar dan PKR,selepas meneliti video seks Anwar yg tersebar luas dulu .Selepas meneliti akal saya tidak dapat menafikan jantan berkenaan adalah Anwar dan dengan itu saya juga mula lebih mempercayai kes sodomi dan mempercayai bahawa Saiful benar-benar di tibai oleh Anwar.Perlahan-lahan saya menjauhi Anwar dan PKR.

May 1, 2012 1:05 PM

---------------------------------

Anda senada dengan bapa Rahimi, bekas setiausaha sulit Nuar. Tahniah, Allah telah menunjukkan jalan kebenaran terhadap anda......

Anonymous said...

Itu bukan Azmin lah Samsidar dah sahkan. Sebabnya kata Samsidar Azmin bermuka Dayus tapi dalam gambar tu tak bermuka Dayus jadi 100% bukan Azmin...muahaaaa

Anonymous said...

Patutlah Azmin biarkan isterinya dibalun orang rupanya sendiri juga kaki balun 2x5 he he he

Anonymous said...

Check out

http://stopthelies.my/?p=1226#comment-18075

Anonymous said...

tak habis-habis nak memalukan & menjatuhkan maruah org lain dgn adegan sexx.....memang patutlah UmNGOK dikenali UmPORNO...

guna salahlaku sexx sebagi cara paling cibai & tak bermaruah.....semoga dosa nie pon kau tanggungsama la ye GaGAP...

-ahli umNO-

ANTI ALJUBURI said...

Bro, lagi banyak gambar pasal si gampang ini di:

http://stopthelies.my/?p=1226#comment-18077

Geng geng lain pun boleh baca. Musangka atau Bomo Sial tak yah pi lah, hang bukan percaya pun. Kalau tok garu hang kongkek samsidar pun hang tak caya punya... potong jari lah sial lu!

Anonymous said...

YANG PASTI..DIA DAN KETUA DIA MEMANG SAMA PERANGAI..HAAAAK PTUIIH..

PENGUNDI TAK BERPARTI CAM AKU NI TAKKAN UNDI PR LAGI!

Anonymous said...

Manusia yg bodoh, IQ zero saja yg selalu salahkan UMNO.
Wake up man! Use your brain, dont let Anwar fool u to destroy your peaceful country.
Saya ini Cina tapi amat memalu dgn Melayu yg sanggup gadai negara nya sendiri kpd si pengkhianat Anwar, Ambiga, DAPig.
Bodohh sekali!
Chong Abdullah

Anonymous said...

Bila cakap ibu tak diendahnya, maka derhakalah Azmin jadinya. Kalau ya pun nak berpolitik, biarlah berpada-pada, cuba terbalikkan cerita dimana satu masa nanti apa yang pakatan haram buat ini terpalit dimuka mereka demo akan menjadi virus pula, bila nak berubat terlalu lambat laaa nak sembuh sebab virus tak semua mati, jadi kepada Azmin, berpada-padalah bergelumang dgn dosa anuwar, kerana ALLAH pastinya akan memberi tempias yg tak baik kepada Azmin.

Kepada HAdi AWang, awak sudah tua, ambil iktibar dari kejadian bersih itu hari dimana nyawa tuan haji nasib tidak dipanggil ilahi, itu dah menunjukkan bahawa ALLAH tak izin seorang yg berstatus ulama bergelumang dgn dosa Ambiga dan Anuwar. Tapi saya akan ketawa kalau andaikata Hadi Awang meninggal tempaoh hari mungkin juak juak pakatan haram terutama Niki Ajis akan berkata Mati Syahid, kepada Anuwar tak ada pun kukubesi, hitler, stalin dalam Malaysia ini kecuali awak sendiri ANuwar Ibrahim. Anuwar boleh diangkat seorang Mafia pengedar "dadah" terbesar dlm Malaysia. Anuwar kamu belajar sejarah ke tidak atau kamu tak faham bahasa Malaysia. Memang pak lawak anuwar ni.

Anonymous said...

Bomo Siam..

Lu kalau berani lu tulis UMNO bukan UMNU..dasar pengecut...

Anonymous said...

eh? dah kaler pun puak2 pakatan masih tak percaya? buta warna ke? kesian...

Anonymous said...

Parti kongkek rakyat

Anonymous said...

jangan jadi bodoh orang melayu. ini dahlah gambar tahap 3gp. kalau nak jd bukti utk hukum hudud pun tak lepas!

lipan naga said...

Xd isu lain,lucah3..,.cra krajaan