IKLAN BERBAYAR

Monday, April 30, 2012

FOTO SENJATA,DARAH DAN KERETA POLIS YANG HANCUR !





134 comments:

Anonymous said...

Aku setuju kerajaan sekartang ditukar, tapi BUKAN DARI KALANGAN PR.....
-atas pagar-

Anonymous said...

aku sokong kerajaan sedia ada...pegi mampus la korang PR....

Anonymous said...

gi mampus sama BERSIH dan segala pemberontak.

Mereka ni puak yg suka buat huru hara, kacau keamanan dan rosak harta benda awam.

-Stranger

Anonymous said...

amah diberi gaji untuk jaga keselamatan si anak

apabila amah gagal menjalankan tugas maka didenda

tetapi apabila penggaji didenda oleh amah kerana menjejaskan keselamatan si anak lantas polytikus kata amah bertindak zalim?

jadinya anda nilaikanlah tahap kebijakan polytikus anda itu

Anonymous said...

Orang2 yang berdendam dengan Polis yg ambil kesempatan belasah polis kerana mereka tahu polis tak boleh berkeras dgn mereka !...

Anonymous said...

polytikus diharapkan berkata benar meskipun ia tidak menguntungkan partinya

kalau polytikus sanggup berkata tidak benar bagi mempertahankan kuasa neeri yang dipegang maka anda tentukanlah sendiri kedudukan polytikus berkenaan

dan jangan lupa bahawa perusuh jua akan tanpa sedar memilih pemimpin yang lebih zalim dari mereka

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Nampak teruk gak kreta Polis tu.

Kalu hantar kat bengkel aku...boleh aku modified sikit...tukar jadi kreta AISKRIM KONEKTO.....hehehe

Anonymous said...

Habis la negara...beri peluang kpd puak2 pengacau ni.Kalau ada ISA dulu dah pasti dia orang tak berani.Singapura ada ISA.LGE tak kata apa2.Pemansuhan ISA patut ditarik balik.Orang macam Mat Sabu,Nik Aziz,LGE,Tian Chua,Anuar Brahim,Ambiga,Azmin Ali patut diambik n letak bawah tahanan ISA.Otak dia orang mesti dipusing.Lawan kerajaan sekarang secara profesional aku stuju,kalau secara biadap n secara demonstrasi rugi negara.Negara akan jadi porak peranda.Dia orang sedap le....boleh lari keluar negara,kita rakyat marhen ini,bagaimana?Makan hati berulam jantung le di negara ini.Bahlol punya worang!

Anonymous said...

TIADA ISTILAH DEMONSTRASI AMAN!!

DEMONSTRASI AKAN MENJADI HURA HARA AKHIR NYA.

MEMBENARKAN HARAM2 JADAH NI BERDEMONSTARSI ATALAH SATU KESILAPAN BESAR.

Anonymous said...

Aku tak mau cakap banyak

YG PENTING LAKNATTULLAH SEMUA TU MESTI DIPENJARAKAN DENGAN SEGERA.

WAKTU MAHATHIR DULU,BELUM BUAT DAH TANGKAP.

MACAM TU LE PEMIMPIN HEBAT.

HIDUP MAHATHIR. HIDUP MAHATHIR.

MAHATHIR,..TOLONG LE NAJIB

Anonymous said...

Anonymous said...
.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

April 30, 2012 12:53 PM

----------------------------

Kompom ini orang terencat akal!!

Anonymous said...

kah kah kah

komunis sudah tentu akan pilih komunis sebagai pemimpin.

kah kah kah

klik sesat agama akan pilih parti ajaran sesat sebagai landasan berpolitik

kah kah kah

puak songsang tentunya mahu dipimpin oleh individu songsang

kah kah kah

perusuh akan pilih pemimpin yang sanggup memfatwakan rusuhan sebagai selari tuntutan agama

kah kah kah

hairan?

kah kah kah

inilah realiti semasa politik kontemporari

kah kah kah

Anonymous said...

12:53,

Bertanggungjawab kepala bapak kau.

Ayat tu kau mesti cakap pada pendemo bersih.
Bukan di sini.

Kita tengah sakit hati ni dia sebok nak nasihat pulak.

Anonymous said...

betul tu! aku amat setuju dengan ayahanda mahathir, dia dapat cium perkara2 buruk yg akan berlaku. dia terus mencegah dari awal, bukan dan sakit baru nak cegah. bukankah moto kementerian kesihatan ada kata mencegah lebih baik dari mengubat. sebelum berlakunya bersih 4 nanti cegahlah awal2. tangkap anjing2 pakatan yg suka buat huru hara tu.jadilah kerajaan yg tegas spt masa ayahanda mahathir!

Anonymous said...

NIk Ajis mesti menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

Anonymous said...

fuhh ganazzz sungguh ni. parti islam yg sediakan platform utk berlaku ganaz, beri makan, beri t-shirt free, bakar hati mat2 rempit, memang la mat rempit boleh berlaku ganaz.

tapi persoalannya inikah pembangkang yg bjawab??? tapi bilamasa plak pembangkang pernah bjawab.

tak pernah bebb.

pembangkang cuma tahu menagguk di air yg keruh.

nik aziz boleh makan nasi lemak sedap2 di JKR 10, boleh makan buah betik cucuk dgn garfu tapi dia kata kjaan federal zalim.

zalim kepala bapak nik aziz.....

pengikut dia yg zalim tak mo mengaku. harkhhhtuihhh ke muka nik aziz tua kutuk...

Anonymous said...

pak sheikh berangan nak jadi piem. dahlah tu, takkan dapat punye. buat kecoh macam tu orang lagi benci. pru 13 tentu kene benam. pas tu kne tunggu lagi 5 tahun untuk pru 14. mase tu umurah 70+. nak jadi piem ape lagi??

dahlah pak sheikh...berehat jelah!! penyokong pun dah makin kurang!!!

Anonymous said...

apabila polis meronda bagi mencegah jenayah dan apabila penjenayah menembak ke arah polis maka pihak polis yang dilabelkan oleh polytikus sebagai penimbul provokasi dan zalim?

Anonymous said...

Anonymous said...

NIk Ajis mesti menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .
April 30, 2012 1:46 PM

--------------------------------------

Nik Aziz mengucapkan tahniah dan sanggup memberi bantuan wang ringgit untuk demontrasi BERSIH 3.0. Maklumlah, bukankah Nik Aziz cakap yang demotnrasi itu sama seperti solat jemaah, menunaikan haji, maka mereka berhimpun mendengar ceramah maki hamun Pakatan Rakyat macam dengar khutbahlah, malahan yang melontar kenderaan polis dengan segala macam benda pun sama macam melontar di jamrah semasa buat haji, ini haji ala-PAS di jamratul Sogo. Kemudian Mereka berlari-lari mengejar pihak berkuasa dan memukul pihak berkuasa secara beramai-ramai sama macam saie kot, malahan yang bekeliaran membaling batu, kayu, kon dan sebagainya itu mungkin seperti tawaf mengikut haji ala-PAS.

Inilah akibatnya kalau agama dipolitikkan hingga ibadat pun diperalatkan sebagai alat politik, kemudian golongan ulama pun dah jadi songsang mengajarkan perkara keji dan sia-sia, semua itu mengundang bencana yang amat bahaya, malahan di akhir zaman ini umat Islam diingatkan oleh para solihin dan para tabiin termasuk dari Rasulullah sendiri bahawa akan muncul ulama yang menjual agama yang dipanggil ulama su' iaitu ulama mungkar. Malahan kita juga diingatkan akan bencana dajjal yang menjanjikan syurga kepada pengikutnya dan mengancam dengan neraka kepada penentangnya itu pun dah dibuat oleh Penipu Rakyat, menjanjikan syurga kepada pengundi mereka, dan kononnya yang tak undi PAS dan sekutunya akan masuk neraka, malahan kita juga diingatkan tentang yakjuj wa majuj yang berperangai liar secara beramai-ramai melakukakn kerosakkan, sudah terbukti demontrasi Pakatan Rakyat adalah demontrasi kerosakkan.

Pakatan Rakyat terutama PAS malahan paling terutama sekali para tok guru seperti Nik Aziz dan Hadi Awang tidak sedar diri yang ciri-ciri dajjal, ciri-ciri yakjuj makjuj, ciri-ciri ulama su' atau ulama mungkar ada pada mereka. Saya bukannya nak menuduh Nik Aziz dan Hadi Awang sebagai dajjal, kerana itu bukan bidang kuasa saya, tetapi lihat sajalah tingkah laku mereka yang menyerupai dajjal, dan pengikut mereka pula seperti yakjuj wa makjuj. Malahan sebagaimana sabda Nabi S.A.W. bahawa dajjal akan muncul dari timur, Malaysia terletak di sebelah timur. Umat Islam sekalian, sedarlah bahawa perpecahan hanya akan membawa kemusnahan, perbuatan mempolitikkan agama adalah perbuatan keji yang sangat melampau, lebih-lebih lagi golongan yang kononnya ulama, tapi mereka ulama mungkar.

Rakyat Malaysia sekalian, kita semua harus menentang pengikut teladan dajjal dan yakjuj wa makjuj ini, kerana perbuatan mereka itu mencerminkan perbuatan dajjal dan yakjuj wa makjuj pada akhir zaman kelak, berwaspadalah kepada golongan yang memperalatkan agama untuk meraih kuasa politik hingga sanggup memecah belah ummah dan merosakkan negara sendiri.

Berani kerana benar, takut kerana salah, Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah, Allahumasoiliala Saiyidina Muhammad Waalaalihiwasohbihi Wassalam, Hidup Malaysia, Daulat Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

Anonymous said...

Aku tak mau cakap banyak

YG PENTING LAKNATTULLAH SEMUA TU MESTI DIPENJARAKAN DENGAN SEGERA.

WAKTU MAHATHIR DULU,BELUM BUAT DAH TANGKAP.

MACAM TU LE PEMIMPIN HEBAT.

HIDUP MAHATHIR. HIDUP MAHATHIR.

MAHATHIR,..TOLONG LE NAJIB

April 30, 2012 1:07 PM

------------------------------------

Kalau era pentadbiran Tun Dr. Mahathir dulu, dah lama dah 'beruk-beruk mat yeh' ini dikurung dalam sangar besi di penjara. Tindakan Tun Dr. Mahathir dulu bukannya zalim, tapi untuk menjaga keamanan, kalau jenis dasar orang yang suka buat kekacauan hingga merosakkan keamanan, tempatnya yang sesuai adalah disangkar besi dalam pejara sajalah.

Syabas Tun Dr. Mahathir, anda pemimpin hebat, kepada Y.A.B. Dato' Sri Najib sila contohi dan teladani tindakan dan gaya pemerintahan Tun Dr. Mahathir, anda akan dapat mengawal negara ini dengan aman dan sejahtara kerana tindakan tegas yang kena pada tempatnya akan menjadikan rakyat berdisiplin dan negara akan maju, tapi kalau berlembut tidak kena pada tempatnya akan menghancurkan negera sebagaimana tindakan BERSIH 3.0 inilah, perosak lagi merosakkan.


Berani kerana benar, takut kerana salah, Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah, Allahumasoiliala Saiyidina Muhammad Waalaalihiwasohbihi Wassalam, Hidup Malaysia, Daulat Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong, Hidup Barisan Nasional.

nuarjubo said...

cuba korang fikir...xlama je ISA dimansuhkan dah jadi huruhara...pendemo plak lebih ramai org Cibai...adakah pemansuhan ISA memang ditunggu oleh puak2 ini? adekah ini sambungan projek 13mei yg gagal dulu??
projek penghapusan kuasa kerajaan melayu tulen akan lebih mudah jika dibantu oleh melayu2 specis sikitul..
memang ketawa besar DAPIG dengan kebodohan melayu tongong diketuai parti ajaran sesat paspispus.

Anonymous said...

Aku setuju kerajaan sekartang ditukar, tapi BUKAN DARI KALANGAN PR.....
-atas pagar-
April 30, 2012 12:23 PM


----------------------------------------------------------------------


SEPATUTNYEW KERAJAAN YG SEDIA ADA DIPERBAIKI.....

ABIS!! NK DI KALANGAN "CINA KOMUNIS" ATAU PAS........ZZZZZZZZZZZZZZ

Anonymous said...

ADAKAH NYAWA POLIS MELAYU TIDAK BERHARGA....?

ADAKAH NYAWA "CINA KOMUNIS" LEBIH BERHARGA....?

TAPI BARUA2 PEMBANGKANG KOMEN SIBOK DOK SURUH KITA SOKONG PERHIMPUNAN BERSIH NIE...

ASALKAN BUKAN UMNO TAPI DOK PI SEMBAH "CINA KOMUNIS"..

XOXOXOXOXOXO...

Anonymous said...

APAHAL BARUA2 PEMBANGKANG KOMEN KT SINI SMUE NK MENENTANG KEBENARAN..

CUIHH..

PARTI GAY SAPE NK SOKONG..

LOL

Anonymous said...

DENGAR NIE WAHAI BARUA2 PEMBANGKANG!!

Al Fatihah : Seorang Anggota PDRM Meninggal Dunia. Terima Kasih BERSIH 3.0!!!

BARUA2 NIE MASIH NK MENIPU LAGI KEW .....

HEH!!

Anonymous said...

N.ajis cakap para pendemo dari kelantan di tanggong olehnya.Minyak petrol,makanminum dan tempat tinggal!
Perghhhh kaya tu n.ajis. Dengar citer pendemo dari kelantan memenuhi 5 gerabak ketapi di samping ada yng naik bas dan keta.

Tp itu duit nik ajis ,dia punya pasalah.Dapat dari mana itu pun dia punya pasal.

Tetapi yng nak di jadikan pasl,hari tu masa kerajaan BN bagi duit BRIM
cepat2 nik ajis keluarkn fatwa bahawa duit BRIM adalah rasuah dan haram diterima!

Tetapi klu n.ajis yng beri wang tersebut bukan rasuah tetapi derma ikhlas.

Celako...celako...celako.

hangkedee said...

Sejarah pasti berulang.Pasukan Pemanah di amanahkan mengawal musuh di atas Bukit,kerna harta rampasan Islam tergadai.Kebanyakan kita buta dalam celek tentang sejarah Melayu @ Islam.Kerana harta Dunia yang sementara Ugama kita lacurkan maka berpesta lah cina kafir Harbi.fikirkan dengan Iman.

Anonymous said...

Anonymous said...

DENGAR NIE WAHAI BARUA2 PEMBANGKANG!!

Al Fatihah : Seorang Anggota PDRM Meninggal Dunia. Terima Kasih BERSIH 3.0!!!

BARUA2 NIE MASIH NK MENIPU LAGI KEW .....

HEH!!

April 30, 2012 2:37 PM

------------------------------------

Pihak polis perlu menjalankan siasatan teliti untuk mengenal pasti punca kematian SJN Zaini Nawawi, mungkin beliau dibelasah, dicekik, disiksa dengan sepak terajang oleh pendemontrasi BERSIH 3.0.

Kepada Kementerian Dalam Negeri, jangan sembunyikan fakta, korang kena sedar bahawa SJN Zaini itu adalah manusia dan dia bertugas dan berhempas pulas berkhidmat untuk pasukan PDRM dan juga untuk KDN demi negara Malaysia ini. Kepada Hisham si Lembik, ko apahal tak pergi kawal keadaan, ko kan Menteri Dalam Negeri, ko perjudikan nyawa anggota bawahan ko, ko perjudikan nyawa pegawai kanan polis untuk kawal keselamatan semasa BERSIH 3.0, tapi bila polis dipukul, diainaya hingga ada yang mati apa ko buat? Ko sekadar beri kenyataan media, ko memang jenis tak sedar diri, ko memang jahanamlah, ko menteri yang paling tak guna selain dari Nazri Aziz ko tau. Ko tak rasa bagaimana rasanya polis disepak terajang, wartawan Al-Hijrah dipukul bertalu-talu hingga cedera parah di kepala, patutnya biarkan Hisham si lembik ni dipukul dilanyak sehingga lunyai di jalanan semasa demotnrasi BERSIH 3.0 hari itu, aku kalau nampak si Hisham ni kena lanyak sampai lunyai, aku buat tak tahu saja, dia Menteri Lembik, biar dia mampus dilanyak baru padan muka dia.

Kepada PM sila ambil tindakan menukarkan Hisham si lembik ini ke kementerian Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat, PM sendiri berwibawa untuk uruskan KDN< kalau tak boleh juga lantik saja Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor jadi Menteri Dalam Negeri, biar terkencing terberak puak Penipu Rakyat ini biar lebam seluruh badan Anwar ini sampai jadi cacat sepanjang hayat, itu adalah pembalasan bagi golongan mungkar tahap penderhaka seperti Anwar dan Ambiga serta golongan pendemontrasi BERSIH haram jadah, celaka semoga korang menerima balasan dari Allah atas perbuatan kejam korang ini, amin. Bukannya nak mendoakkan kecelakaan orang lain, tapi kalau orang jahat yang layak mendapat azab itu selanyaknya untuk dia terima benda sedemikian.

Berani kerana benar, takut kerana salah, Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah, Allahumasoiliala Saiyidina Muhammad Waalaalihiwasohbihi Wassalam, Hidup Malaysia, Daulat Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

Adakan Suruhanjaya DiRaja untuk siasat punca kematian SJN Zaini Nawawi semasa beliau bertugas, petualang yang menjadi punca segala masalah ini perlu dihadapkan ke muka pengadilan. Jangan Teoh Beng Hock saja dijaja untuk dibuat Suruhanjaya DiRaja, SJN Zaini lagi layak dibuat Suruhanjaya DiRaja untuk siasat kematian beliau. Semoga PERKASA, PEKIDA, dan UMNO memperjuangkan Suruhanjaya DiRaja untuk keadilan SJN Zaini dan keluarga beliau.

Al Fatihah kepada Allahyarham SJN Zaini dan takziah kepada keluarga beliau.

Anonymous said...

Suruhanjaya DiRaja untuk siasat kematian SJN Zaini semasa bertugas ketika demontras BERSIH 3.0.

Keadilan untuk SJN Zaini dan keluarga. Keadilan wajib diperjuangkan. Allahuakbar.

Anonymous said...

Pihak kerajaan kena tegas dalam perkara ini kegagalan pihak kerajaan mengambil tindakan tegas terhadap penjenayah, penderhaka dan petualang BERSIH 3.0 ini akan mencerminkan kerajaan yang lembik dan tidak mampu menjaga rakyat. Kami warga Malaysia tidak ingin kepada kerajaan yang lembik dan tidak berkemampuan. Tetapi kami lagi meluat dan benci kepada pihak petualang dan pengkhianat seperti Penipu Rakyat perangai macam celaka itu. PRU makin dekat, rakyat mahukan kerajaan yang berwibawa ataupun undi untuk calon bebas menguasai Malaysai pada PRU 13 atau rakyat beramai-ramai memboikot pengundian kerana benci dengan kerajaan yang lembik dan pembangkang yang macam haram jadah.

Takbir! Allahuakbar.

Anonymous said...

Wouw !!!

mesti byk bukti dan byk cap jari..
pendemo BERSIH tutop muka tapi x guna sarung tangan..

mne ade pnjenayah di dunia tinggalkan bukti dan cap jari kecuali peserta bersih dr Tanjong Rambutan..

XOXOXOXO..

Anonymous said...

ni baru terasa nak kalah PRU 13,kalah nanti x tau lah macam mana pulak keganasan yang dilakukan..puak2 ni bukannya boleh terima kekalahan, bukannya macam BN kalau kalah cool jer...dan berusaha untuk memenangi hati raayat...

Anonymous said...

PIHAK KERAJAAN BKN LEMBIK NK AMBIL TINDAKAN YG SEWAJAR NYEW PD BARUA2 PEMBANGKANG NIE WAHAI SAUDARI...

PAPER NSTP SINGAPORE,WARTAWAN2 LUAR SUME DH BERSEDIA NK TANGKAP GAMBAR POLIS GANAS...

FHM TAK?

Anonymous said...

PIHAK KERAJAAN BKN LEMBIK NK AMBIL TINDAKAN YG SEWAJAR NYEW PD BARUA2 PEMBANGKANG NIE WAHAI SAUDARI...

PAPER NSTP SINGAPORE,WARTAWAN2 LUAR NEGARA SUME DH BERSEDIA NK TANGKAP GAMBAR POLIS GANAS...

FHM TAK?

Anonymous said...

sikap buli dan GEDEBE sudah jadi trademark mat budu dari kelate? ada siapa mahu komen? Siapa pernah dibuli dan digedebe?

Anonymous said...

Anonymous said...

PIHAK KERAJAAN BKN LEMBIK NK AMBIL TINDAKAN YG SEWAJAR NYEW PD BARUA2 PEMBANGKANG NIE WAHAI SAUDARI...

PAPER NSTP SINGAPORE,WARTAWAN2 LUAR NEGARA SUME DH BERSEDIA NK TANGKAP GAMBAR POLIS GANAS...

FHM TAK?
April 30, 2012 3:17 PM

-----------------------------------

Ini adalah jawapan daripada suku sakat dan ahli kumpulan Hisham Si Lembik and The Gang, rakyat tidak dapat menerima hakikat bahawa kerajaan lebih takut kepada NST Singapork babi dan suku sakat yahudi mereka.

Samada kerajaan mengambil tindakan tegas ataupun rakyat beramai-ramai memboikot pengundian pada PRU 13 ini kerana sudah tidak tahan dan meluat dengan kerajaan yang lembik dan tidak berupaya melindungi rakyat dari petualang seperti BERSIH 3.0 dan suku sakat tajaan yahudi mereka. Peniaga kecil dan besar kerugian jutaan ringgit, begitu juga dengan pemandu teksi, pemandu bas, industri pelancongan, kalau digabungkan dari siri 1 hingga siri 3 BERSIH haram jadah ini, dah beratus juta rugi, ada reti ke? Malahan orang ramai menjadi gusar dan tidak tenteram kerana kerajaan lembik takut kepada Ambiga dan Anwar daripada mempertahankan hak rakyat yang hendak hidup aman damai. Apa ini semua? Jawab wahai si pondan suku sakat Hisham si Lembik, pergi jahanamlah dengan hak asasi, babi suma itu, James Nayagam cakap demontrasi BERSIH adalah himpunan aman, kepala butoh ko James Nayagam yang juga Pesurujaya SUHAKAM, kami rakyat Malaysia yang teraianaya ini siapa nak bela hak asasi kami, haram jadah punya SUHAKAM, itu bukan SUHAKAM, tapi Pecacai Penurut Hawa Nafsu Serakah Penipu Rakyat.

Apa pun kerajaan kena ambil tindakan tegas dan sekiranya tiada tindakan tegas diambil terhadap pengkhianat termasuk James Nayagam penipu babi lahanat yang kononnya BERSIH 3.0 ini aman, jadah kepala butoh dia, maka kami akan boikot PRU 13 kerana kami tidak yakin dengan kerajaan yang lembik dan takut kepada pengkhianat, malahan kami juga meluat dengan pembangkang yang bangang dan gila babi, buat apa susah payah keluar mengundi kalau kerajaan macam sotong dan pembangkang macam hantu raya? Kerajaan pilih antara dua, selesaikan isu BERSIH 3.0 ini sembul PRU atau PRU 13 akan menyaksikan jumlah keluar mengundi merudum dengan begitu mendadak. Pilih satu antara dua itu, kalau nak buat main-main, maka kami tidak main-main, kami serius dalam apa yang kami kehendaki.

Anonymous said...

BERSIH 3.0 kepala butoh!

Anonymous said...

PBB berlembut terhadap warga dunia tetapi PBB tidak teragak-agak untuk luluskan resolusi mengebom negara penaja keganasan meskipun negara berkenaan adalah warga PBB jua. Itulah pendirian dunia dalam hal keganasan.

Anonymous said...

Anonymous said...

PBB berlembut terhadap warga dunia tetapi PBB tidak teragak-agak untuk luluskan resolusi mengebom negara penaja keganasan meskipun negara berkenaan adalah warga PBB jua. Itulah pendirian dunia dalam hal keganasan.
April 30, 2012 3:43 PM

--------------------------------------

Tapi KDN sanggup biarkan polis disiksa dan diainaya dengan kejam, malahan Menteri Hisham Si Lembik Sotong Kurap sekadar memberikan kenyataan media saja, tapi tidak mengambil tindakan tegas kerana penganjur dan pendemontrasi BERSIH 3.0 dibiarkan bebas berkeliaran selepas diambil keterangan, mereka patutnya dikurung di penjara, mereka itu penderhakat, pangkhianat dan penjenayah keamanan. Malahan James Nayagam, himpunan aman kepala butoh ko sajalah, habis jahanam kota raya Kuala Lumpur dikerjakan oleh puak BERSHIT yang dirasuk syaitan walaupun yang beserban dan berjubah. James Nayagam Pesuruhjaya SUHAKAM memaklumkan bahawa menjadi hak dalam perlembagaan untuk berhimpun di sana sini, tapi macam mana pula dengan HAK RAKYAT yang teraianya, peniaga kecil dan besar yang kerugian, pemandu teksi dan kenderaan awam lain yang kerugian berjuta ringgit pada hati itu? Itu siapa nak bela hak asasi mereka? Apakah kami semua rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan tidak mahu demontrasi liar adalah bukan manusia dan terkecuali dari tanggunjawab SUHAKAM yang mungkin hanya untuk jadi alat pemuas nafsu serakah Penipu Rakyat sahaja?

Kesimpulannya SUHAKAM tidak bertindak adil, SUHAKAM berat sebelah, hak asasi konon, pergi mampuslah hak asasi jadah apa kalau nafsu serakah pendemontrasi BERSIH dianggap sebagai hak asasi dengan membuat kekacauan di sana sini, sedangkan peniaga kecil, pemandu teksi, pemandu bas, orang ramai kerugian berjuta ringgit dan mengalama kesesesakan lalu lintas malahan ada yang kerugian harta benda, itu siapa nak bela hak asasi mereka? SUHAKAM wajib dibubarkan kerana alat komunis dan perosak saja, hak asasi konon, pergi mampuslah, korang hanyalah pembela nafsu serakah Penipu Rakyat dan geng yahudi mereka sajahat, SUHAKAM babi celaka haram jadah, perosak masyrakat dan negara, bubarkan SUHAKAM, kerana udah tidak berguna.

Anonymous said...

Kepala butoh ko James Nayagam, SUHAKAM adalah anjing belaan Penipu Rakyat.

Motto SUHAKAM anjing belaan Penipu Rakyat

"Nasfu Serakah Pendemontrasi BERSIH Diutamakan, Lantaklah Peniaga Kecil dan Besar Rugi Berjuta, Kerana Demontrasi BERSIH Lagi Utama Dari Hak Asasi Peniaga dan Orang Ramai Pencinta Keamanan"

Kepala butoh ko James Nayagam, kepala butoh ko SUHAKAM, kepala butoh ko Ambiga, kepala butoh ko Nik Aziz, kepala butoh ko Anwar dan kepala butoh korang pendemontrasi BERSIH 3.0.

Anonymous said...

SUHAKAM = Anjing Belaan Penipu Rakyat.

James Nayagam = Anjing Suruhan BERSHIT 3.0.

Anonymous said...

Dari segi peratusan, Cina lebih ramai jadi majikan kerana Cina lebih ramai berniaga berbanding Melayu. Ini fakta.

Secara metaforikalnya, Cina dan Melayu (rakyat) adalah majikan kepada semua penjawat awam.

Soalnya apakah Melayu lebih bobrok dari Cina dalam aspek memberi hormat terhadap kalangan digajikan?

Atau dalam lain perkataan adakah Melayu (sebagai majikan) berasakan yang mereka boleh lakukan apa saja terhadap pihak yang diberikan gaji?

MELAYU BERHEMAH

Anonymous said...

Anonymous said...

Dari segi peratusan, Cina lebih ramai jadi majikan kerana Cina lebih ramai berniaga berbanding Melayu. Ini fakta.

Secara metaforikalnya, Cina dan Melayu (rakyat) adalah majikan kepada semua penjawat awam.

Soalnya apakah Melayu lebih bobrok dari Cina dalam aspek memberi hormat terhadap kalangan digajikan?

Atau dalam lain perkataan adakah Melayu (sebagai majikan) berasakan yang mereka boleh lakukan apa saja terhadap pihak yang diberikan gaji?

MELAYU BERHEMAH
April 30, 2012 3:58 PM

-----------------------------------

Apa yang mengarut ni 'baghal'? Berhemah jadah apa bila polis disepak terajang, peniaga kerugian, orang ramai tidak dapat beriadah dengan tengah, berhemah kepala butoh moyang ko sajalah, puas hati?

Anonymous said...

SALAM 1 MALAYSIA,

SABAR YEW ANON ATAS TUE JGN LA DOK SALAHKAN KERAJAAN JEW...

ADA HIKMAHNYEW KERAJAAN BG PERHIMPUNAN BERSIH NIE....
KERAJAAN NOK RAKYAT TENGOK DAN BUKE MATA SELUAS2 NYEW PERANGAI BARUA2 PEMBANGKANG NIE..

PRU 13 UNDI LAH PARTI YG MEMBANTU RAKYAT BUKANNYEW PARTI RUSUHAN BARUA2 PEMBANGKANG..

JGN STRESS YEW..

xoxoxoxo

Anonymous said...

PBB iktiraf hak berhimpun tetapi kalau perhimpunan di depan bangunan PBB berakhir dengan kerosakan sudah tentu PBB tak akan berpeluk tubuh. Tak percaya? Boleh buat ujidemo Suhakam oii!!!

Anonymous said...

Anonymous said...

SALAM 1 MALAYSIA,

SABAR YEW ANON ATAS TUE JGN LA DOK SALAHKAN KERAJAAN JEW...

ADA HIKMAHNYEW KERAJAAN BG PERHIMPUNAN BERSIH NIE....
KERAJAAN NOK RAKYAT TENGOK DAN BUKE MATA SELUAS2 NYEW PERANGAI BARUA2 PEMBANGKANG NIE..

PRU 13 UNDI LAH PARTI YG MEMBANTU RAKYAT BUKANNYEW PARTI RUSUHAN BARUA2 PEMBANGKANG..

JGN STRESS YEW..

xoxoxoxo

April 30, 2012 4:01 PM

------------------------------------

Masalahnya sekarang ini, kerugian peniaga kecil dan besar, kerugian pemandu teksi, orang ramai yang tidak dapat beriadah dengan tenang, penumpang bas, keretapi, kapal terbang yang tertinggal bas, keretapi, kapal terbang kerana terperangkap dalam demontrasi BERSIH ini siapa nak tanggungjawab?

Kerajaan perlu ambil tindakan tegas, kalau tiada tindakan tegas, maka kerajaan akan dicop sebagai kerajaan pengecut, bacul dan dayus, takut kepada NST Singpork babi, serta takut kepada Ambiga dan Anwar, apakah itu yang kerajaan mahukan? Kalau ya, dipersilakan, tunggulah nanti PRU 13 peratusan keluar mengundi akan jatuh merudum dengan mendadak, kerana rakyat meluat dengan kerajaan lembik dan pembangkang yang ganas macam hantu raya. Ini bukan main-main, ini adalah hakikat, nak cuba, tengoklah PRU 13, kalau tak selesai isu BERSIH dan petualangnya dipenjarakan atau dihukum mati akibat penderhakaan dan menentang Yang DiPertuan Agong, maka PRU 13 peratusan keluar mengundi di bawah 30% saja.

Anonymous said...

Anonymous said...

PBB iktiraf hak berhimpun tetapi kalau perhimpunan di depan bangunan PBB berakhir dengan kerosakan sudah tentu PBB tak akan berpeluk tubuh. Tak percaya? Boleh buat ujidemo Suhakam oii!!!

April 30, 2012 4:04 PM

--------------------------------------

Lebih baik buat demotnrasi di rumah James Nayagam, biar runtuh rumah dia dikerjakan oleh para pendemontrasi, tak apa, tak apa, hak asasi, hak asasi, kepala butoh ko James Nayagam, SUHAKAM lembik dan alat komunis Penipu Rakyat, SUHAKAM wajib dibubarkan.

Anonymous said...

April 30, 2012 4:01 PM,

ko salah faham, maksud amat jelas iaitu hanya Melayu yang berasakan mereka boleh belasah pak polisi kerana berasakan hanya mereka yang bayar gaji untuk pak polisi.

sedangkan cina yang lebih banyak menyumbang gaji buat pak polisi hanya acah-acah saja macam tian chua di bershit 2.

maaf kerana anda tersalah tafsir.

Anonymous said...

Anonymous said...

April 30, 2012 4:01 PM,

ko salah faham, maksud amat jelas iaitu hanya Melayu yang berasakan mereka boleh belasah pak polisi kerana berasakan hanya mereka yang bayar gaji untuk pak polisi.

sedangkan cina yang lebih banyak menyumbang gaji buat pak polisi hanya acah-acah saja macam tian chua di bershit 2.

maaf kerana anda tersalah tafsir.

----------------------------------

Salah tafsir butoh ko, puak bangsat tu pun sama membaling macam-macam ke kenderaan polis, malahan puak Melayu yang diperkudakan itu menjadi anjing suruhan puak bangsat tak sedar dek untung itu. Saya tidak silap tafsir, tapi kamu yang tidak reti menilai.

Anonymous said...

Anonymous said...

April 30, 2012 4:01 PM,

ko salah faham, maksud amat jelas iaitu hanya Melayu yang berasakan mereka boleh belasah pak polisi kerana berasakan hanya mereka yang bayar gaji untuk pak polisi.

sedangkan cina yang lebih banyak menyumbang gaji buat pak polisi hanya acah-acah saja macam tian chua di bershit 2.

maaf kerana anda tersalah tafsir.
-----------------------------------

Ko konfirm ke yang si cina lahanat yang join BERSHIT tu yang bagi cukai yang banyak untuk bayar gaji polis, entah-entah dia pun melantak BRIM juga? Inilah jenis orang yang tak reti menilai, kalau kata bodo marah, tapi ko tu memang dah bangang, terlalu memandang tinggi kepada bangsa lain dan memandang rendah bangsa sendiri hingga diperkudakan seperti Melayu yang terikut-ikut dalam BERSHIT 3.0 ini. Apa lagi sekarang, tak puas hati lagi? nak aku hentam kaw-kaw lagi? Sedarlah diri, Cina yang demotrasi itu pun entah dia bayar cukai entah tidak, entah-entah dah bertahun lari tak bayar cukai, ko tahu semua ke? Itulah jangan pandir tak bertempat, kan dah kena hentam dengan teruknya.

Anonymous said...

Salam 1 malaysia,
pendemo bersih memang membuat kesilapan yg sgt besarr..

Esok kalo pendemo bersih nie terlibat dgn kemalangan jalan raya jgn harap POLIS yg dihormati,yg byk berjasa pd negara nie nk bantu korg wahai pendemo barua2 pembangkang...

KO "BUNGKUS" LA DIRI SENDIRI..
LOL

Anonymous said...

KERAJAAN MEMBERI SUBSIDI UNTOK MERINGANKAN BEBAN RAKYAT..

PEMBANGKANG MENGADAKAN PERHIMPUNAN BERSIH SEBAGAI "SUBSIDI" KHAS UNTOK RAKYAT MALAYSIA..

CUIHH..

Anonymous said...

Hak Asasi sebagai batu loncatan

Suhakam tidak perlu take sides dalam hal politik. Stay neutral adalah lebih afdal.

Ini kerana hak asasi tidak ada jawapan kepada semua perkara berkaitan hak asasi. ya, manusia tidak ada jawapan kepada semua persoalan kemanusiaan.

Contoh ketara adalah di Timur Tengah. Semitik kata mereka dizalimi dan dalam masa sama anti-semitik kata mereka sebenarnya yang dizalimi.

Soalnya mampukah hak asasi berlaku adil dalam hal sebegitu? Nah! hak asasi menemui jalan buntu kerana apa? Haha, siang-siang lagi hak asasi tidak berdiri atas pagar sebaliknya kaki mereka terjuntai di salah satu sisi pagar!

AntiHipokrit

Anonymous said...

April 30, 2012 4:15 PM

Saya tidak salah menilai tetapi anda pukul borong dan marah tidak bertempat.

Anda gunakanlah kepala otak untuk berhujah tetapi bukan gunakan kepala lutut.

Anda boleh hentam tetapi jangan ingat anda tidak boleh dihentam di laman maya...

Anonymous said...

April 30, 2012 4:15 PM

tian chua tak akan berani buat provokasi (bershit 2) tanpa ada melayu kuda di sisi.

makanya akui kelemahan bangsa sendiri sebelum menuding jari pada orang lain.

Tak salah meluahkan tetapi jangan pula tidak sanggup menelan.

Anonymous said...

Anonymous said...

April 30, 2012 4:15 PM

Saya tidak salah menilai tetapi anda pukul borong dan marah tidak bertempat.

Anda gunakanlah kepala otak untuk berhujah tetapi bukan gunakan kepala lutut.

Anda boleh hentam tetapi jangan ingat anda tidak boleh dihentam di laman maya...
April 30, 2012 4:28 PM

------------------------------------

Tak salah menilai konon, pukul borong konon, kepala butoh ko sajalah suma tu, dah sah puak cina lahanat dan melayu yang diperkuda sama-sama perangai buruk merosakkan harta awam, menindas polis, menyebabkan kerugian besar kepada peniaga terutama peniaga kecil, menyebabkan orang ramai tidak dapat beriadah dengan tenang, dah sah dua-dua cina lahanat dan Melayu PAS dan PKR yang jadi anjing cina lahanat ni sama-sama buat salah, sama-sama pengkhianat dan layak dipenjarakan.

Yang ko pi pertahankan sangat si cina lahanat itu ada apa? Ko kena bayar ke? Murah benar harga maruah ko, kena beli dek bangsa asing, atau ko pun tumpang sekaki menjadi pendemontrasi jahat yang merosakkan keamanan itu.

Melayu Berhemah konon, ko Melayu yang berpura-pura, ko Melayu yang menjadi pecacai bangsa asing. SUHAKAM wajib dibubarkan.

Anonymous said...

Anonymous said...

April 30, 2012 4:15 PM

tian chua tak akan berani buat provokasi (bershit 2) tanpa ada melayu kuda di sisi.

makanya akui kelemahan bangsa sendiri sebelum menuding jari pada orang lain.

Tak salah meluahkan tetapi jangan pula tidak sanggup menelan.

April 30, 2012 4:34 PM

----------------------------------

Jadi sekarang ini Tian Chua dan puak cina yang menyertai BERSHIT 3.0 ini tidak bersalah dan berhati mulialah? Yang membaling kereta polis pun puak cina bangsat ni jugalah, ko tak payah nak temberanglah, ko ni jenis Melayu yang mudah dibeli, ko bila dah kena beli, ko jilat bangsa asing dari kaki sapai ke kepala sampai kepala butoh dan lubang jubor pun ko jilat. Reti tak pengkhianat bangsa? Bubarkan SUHAKAM yang tak adil.

Anonymous said...

Anonymous said...

April 30, 2012 4:15 PM

tian chua tak akan berani buat provokasi (bershit 2) tanpa ada melayu kuda di sisi.

makanya akui kelemahan bangsa sendiri sebelum menuding jari pada orang lain.

Tak salah meluahkan tetapi jangan pula tidak sanggup menelan.

April 30, 2012 4:34 PM

------------------------------------

Semua yang terlibat BERSIH itu petualang bangsa, lebih-lebih lagi penganjurnya termasukah si Tian Chua yang ko bela sangat sebab dah beli maruah ko tu. Puak BERSHIT ini layak dipenjarakan atau dihukum mati kerana pengkhianat negara dan perosak keamanan, sikap mereka ini amat merbahaya kerana boleh mencetuskan perang saudara dan boleh mencetuskan kemusnahan besar-besaran terhadap harta benda kalau mereka berterusan membuat sebegini lagi. Bubarkan SUHAKAM yang tidak adil, alat komunis Penipu Rakyat.

Tindakan serius perlu diambil, tak kiralah, Melayu ke, Cina ke, India ke, pendatang haram yang diupah oleh Penipu Rakyat ke, semuanya perlu dikenakan tindakan keras, saya tidak mahu jadi perti MELAYU BERHEMAH yang mudah dibeli maruahnya, bagi saya yang salah tetap salah, tak payah nak bermuka-muka kerana jadi muka tembok nantinya. Sekarang ko dah puas hati? Ko jangan ingat aku boleh terima segala komen bangang ko tu, jangan haraplah, aku tetap dengan pendirian keadilan perlu ditegakkan. Takbir! Allahuakbar.

Anonymous said...

Sbg salah sorang anak kpd anggota polis sy ingin bersuara bagi pihak rakan2 sy...

Mmg negara ini negara demokrasi tapi xbermakna sikap puak pembangkang esp Bersih berhak memaki hamun sehingga mnjatohkn maruah serta harga diri pihak polis...anda menggelarkan Anggota polis sebg ANJING kerajaan...jadi siapakah kami anak2 POLIS ini...adakah kami anak2 ANJING?

Tuduhan cacian yg xtrbatas seolah2 semua anggota Polis kaki rasuah, xbole di percayai n sehingga xsgp sy menulis disini...

Berlinangan airmata sy bila melihat ada diantara anggota polis di pukul , di terajang seolah mrk xpunya sanak saudara n anak2 yg menanti kepulangan mrk dari bertugas...

Saban hari bila2 waktu yg kritikal spt bersih ini, sy sering trfikir apakah ini lambaian dan ciuman ayah utk kali terakhir krn ayah akan berhadapan dgn makhlok2 yg begitu bencikan tugas ayah...

Apakah tugas anggota Polis itu terlalu hina dimata puak pembangkang? Apakah selama ini rezeki yg ayah dan anggota polis dapat selama ini utk menyara hidup anak isteri mereka adalah rezeki yg tidak halal semata2 mrk bekrja utk kjaan yg dipilih oleh rakyat?

Apa yg sy tahu setiap kali sblm ayah pergi bekerja ayah kami adikbradik bersama ibu akan brsalam n mncium tangan ayah, dan setiap kali itu juga pesanan ayah akan diulangi...JANGAN LAWAN IBU, DGR CAKAP IBU, JGN BIADAP DGN ORG LAIN, HORMATI HAK ORG LAIN n YG PALING2 TRGURIS DIHATI SY IALAH AYAH AKAN BRKATA JGN SESEKALI TINGGAL SOLAT KRN ITU ADALAH TIANG AGAMA KITE...

Sedangkn di luar sana , ayah dan rakan2 dicerca , dimaki , di ludah dan di pukul semata2 utk menjaga keamanan negara...anda yg brkelakuan demikian fikirla, dgn penghinaan yg sedemikian xkn kami anak2 anggota polis akan berdiam , mmbiarkan org tersayang dalam hidup kami di perlakukn spt haiwan, sedang tingkah laku saudara2 pendemo itu lah yg kelihatan AMAT KEJI, seolah2 negara kite tiada undang2,, seolah2 anda semua tiada AGAMA, sehingga sgp mnghinam memukul, menerajang dgn niat kalo polis itu mati adalah kejayaan anda...

Inikah yg di katakn perjuangan menegakkn keadilan sedangkn keadilan dipihak kami, pihak ayah dan rakan2 nya , pihak org2 yg cintakn keamanan anda ketepikan?

Maaf ..Bersih 3.0 ini menutup pintu hati kebanyakkan kami thdp perjuangan puak anda krn kami telah melihat betapa rakus dan liarnya perbuatan pendemo2 itu...negara akan hancur seandainya jatoh ketangan puak YANG TAK PUNYA PERI KEMANUSIAAN ini...

Kpd ayah dan rakan2 polis ayah, sy amat berbangga dan kagum melihat kesabaran dan dedikasi anda semua dlm melaksanakn tugas mnjaga keamanan negara...InsyaAllah ayah, sy akan belajar rajin2 supaya menjadi insan ygg berguna thdp agama, bangsa dan negara , menyara hidup keluarga agar ayah xperlu mngharongi lagi episod duka n hina ini....

Sy tetap berbangga dgn tugas ayah sbg anggota polis, yg sgp menggadai nyawa demi keselamatan negara.AYAH KAU LA WIRA KU....

Amin..

Anonymous said...

majoriti rayat mahu kerajaan bertindak tegas dan keras keatas penganjur dan pendemo BerShiT tp apa sebaliknya kerajaan lakukan? apakah kerajaan mahu seribu nyawa melayang baru nak dengar ckp rakyat?

mereka sdh melampau melebihi batas normal, kerajaan hanya diam angguk demi kepentingan politik peribadi!

jika beginilah gayanya, baiklah aku undi rosak!

Anonymous said...

April 30, 2012 4:43 PM

itu pandangan peribadi ko yang tak ada butoh

orang yang tak ada butoh macam ko tu tak ada apa yang ambo nak kato lagi

ko ingat pendapat ko tu bernas tetapi bernas pada siapa?

Anonymous said...

kerajaan nak jaga hati pr sanggat inilah jadinya, kaduk naik junjung cacing naik kemata! kerajaan nak jaga sanggat undi cina,apa cina lakukan sebagai balasan?

pr suruh mansuh ISA ikut, suruh mansuh itu ini semua diturut, terlebih baik terlajak baik akhirnya perasaan muak semakin tumbuh dihati sebilangan rakyat!

ataukah ini petanda kerajaan kini mmg lemah tak boleh diharap dan patut ditukar? ???

Anonymous said...

cara nak spin cerita senang jeee...polis menyamar jadi pemberontak, itu je modal nya, dorang je yang baek, puuuiiii!

Anonymous said...

Anonymous said...

April 30, 2012 4:43 PM

itu pandangan peribadi ko yang tak ada butoh

orang yang tak ada butoh macam ko tu tak ada apa yang ambo nak kato lagi

ko ingat pendapat ko tu bernas tetapi bernas pada siapa?

April 30, 2012 5:14 PM

----------------------------------

Kepala butoh ko sajalah, ko tu yang tak ada butoh sebab dah dikasi jadi sida selepas ko menjual maruah menjadi bangsat kepada bangsa asing, ko hanya menyalahkan Melayu saja dalam isu BERSIH 3.0 ini, tapi ko julang dan agung-agungkan si cina bangsat yang menjadi petualang sebenar semua perkara ini. Kepala butoh demo sajolah, lu punya butoh sudah kasi jual sama itu cina bangsat peserta demontrasi BERSHIT.

Anonymous said...

From now on aku akan panggil tua kutuk tu PORK NICK NAJIS!!! Dalam BM bermaksud NICK SI NAJIS BABI!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Anonymous said...

majoriti rayat mahu kerajaan bertindak tegas dan keras keatas penganjur dan pendemo BerShiT tp apa sebaliknya kerajaan lakukan? apakah kerajaan mahu seribu nyawa melayang baru nak dengar ckp rakyat?

mereka sdh melampau melebihi batas normal, kerajaan hanya diam angguk demi kepentingan politik peribadi!

jika beginilah gayanya, baiklah aku undi rosak!

April 30, 2012 5:10 PM

----------------------------------

Kepada Perdana Meneteri dan Menteri Hisham lembik tahap obor-obor, lihatlah rakyat memang benar-benar meluat dengan kerajaan yang lemah dan penakut kepada NST Singapork dan ambiga serta anwar pengkhianat negara. Kegagalan kerajaan menangani isu BERSHIT jadah ini akan menyebabkan maruah kerajaan jatuh, kerajaan akan hilang maruah dan rakyat tidak akan berasa yakin lagi dengan kerajaan, rakyat akan memboikot pengundian kerana tidak guna mengundi kerajaan yang lebik macam obor-obor yang boleh digenggam lumat malahan lagi buruk kalau mengundi Penipu Rakyat yang berperangai seperti hantu raya tak bertuan membuat kekacauan di sana sini. Kesan dari perkara ini, selepas PRU 13 kelak, kekacauan yang lebih besar berlaku kerana puak hantu raya ini akan bergentayangan ke sana ke mari lagi, rakyat akan rosak binasa, negara akan punah ranah akibat kerajaan yang lembik yang tidak mampu melindungi rakyat, selepas ini rakyat yang cintakan keamanan dicincang dan dilanyak dengan begitu kejam sekalipun pastinya kerajaan akan buat tidak peduli sebagaiman BERSHIT 1 hingga 3 inilah. SUHAKAM pula akan memberikan kebebasan seluas-luasnya kepada pendemontrasi BERSHIT untuk melakukan penindasan demi memuaskan nafsu serakah mereka. Semuanya pengkhianat dan perosak bangsa, dan puaslah hati korang semua kalau negara ini kacau bilau dan tidak aman hingga perang berpanjangan seperti Afghanistan dan Somalia, inilah akibat daripada kerajaan yang lembik dan pembangkang yang macam hantu raya. Selamatkan Malaysia, Allahuakbar.

Anonymous said...

cara nak spin cerita senang jeee...polis menyamar jadi pemberontak, itu je modal nya, dorang je yang baek, puuuiiii!

April 30, 2012 5:30 PM

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NIE KOMEN BARUA PEMBANGKANG YG OKU...
POLIS PUNYE SSH MENJALANKAN TUGAS..
BARUA NIE DOK MENIPU,MENUDUH TANPA BUKTI...
ADE POLIS YG CEDERA..
DAN SEBAGAINYEW..

SYABAS BARUA OKU!!

Anonymous said...

Negara akan menuju kehancuran, kerajaan lembik macam obor-obor, pembangkang ganas macam hantu raya kemaruk darah, rakyat akan menderita, negara akan punah ranah, hancur berkecai impian pimpinan negara terdahulu, akibat dek kerana kerajaan yang lembik macam obor-obor dan pembangkang yang gila babi dan ganas seperti hantu raya tak bertuan.

Pihak kerajaan perlu sedar bahawa rakyat sudah tidak berasa selamat dalam keadaan yang huru hara sebegini, rakyat tidak sanggup hidup dalam keadaan porak peranda, sebagai kerajaan yang bertanggungjawab, sila ambil tindakan yang tegas terhadap penganjur dan pendemontrasi BERSHIT 3.0 ini, polis disepak terajang, harta awam dimusnahkan peniaga kerugian, pemandu teksi kerugian, rakyat tidak dapat beriadah dengan aman, ini adalah perbuatan penganjur dan pendemontrasi BERSHIT 3.0, tetapi pihak kerajaan bagi makan pula kepada pendemontrasi ganas ini, di hospital diberi makan, di balai polis diberikan tempat duduk yang empuk dan berhawa dingin, sedangkan pihak polis disepak terajang diatas jalan raya yang panas oleh pendemontrasi BERSIH ini, tak cukup dengan itu pendemontrasi dan penganjur BERSHIT 3.0 dilepas bebas selepas diambil keterangan, kerajaan patut mengurung mereka itu, mereka bukan manusia, mereka hantu raya yang ganas yang sanggup mencederakan petugas keselamatan, mencederakan wartawan dan menyusahkan orang ramai serta merosakkan harta benda awam, kalau penganjur BERSHIT 3.0 yang telah kencing dan berak di muka dan kepala kerajaan, tapi kerajaan memberikan nasi beriani dan fresh orange kepada mereka, apakah semua ini? Penganjur dan pendemontrasi BERSHIT selayaknya dihumban ke penjara kerana mereka bukan saja penjenayah keamanan, malahan mereka pengkhianat yang sangat berbahaya. Kerajaan perlu tindakan serius, rakyat berasa gusar dan tidak tenteram kerana bimbang peristiwa ngeri ini berulang kembali, anak-anak kecil menangis sewaktu tidur mengigau terkenangkan keganasan dan kezaliman penganjur dan pendemontrasi BERSHIT 3.0, tapi kerajaan buat tak endah saja, inikah kerajaan yang boleh melindungi rakyat? Kepada Hisham, ko letak jawatan dan ko pergi main masak-masak dengan Mat Sabu dan Lim Kit Siang sajalah, ko lembik Hisham, ko lembik, ko pondan, pengecut.

Rakyat perlukan negara yang aman dan pemerintah yang tegas dan mampu melindungi rakyat.

Anonymous said...

SYAITAN BERJUBAH PUN PANDAI BAGI. DUIT POKET UNTUK BERDEMONSTRASI.
SYAITAN BERJUBAH
SYAITAN BERJUBAH
SYAITAN BERJUBAH ARI KELANTAN KE ?

Anonymous said...

Anonymous said...

SYAITAN BERJUBAH PUN PANDAI BAGI. DUIT POKET UNTUK BERDEMONSTRASI.
SYAITAN BERJUBAH
SYAITAN BERJUBAH
SYAITAN BERJUBAH ARI KELANTAN KE ?
April 30, 2012 5:58 PM

--------------------------------------

Nik Aziz 'hantu raya' PAS yang hanya memerhati dari jauh saja keganasan yang dilakukan, kononnya demontrasi sama macam solat jemaah dan buat haji, kepala butoh ko sajalah Nik Aziz, yang melalaka di jalanan melontar objek keras kepada pihak berkuasa itu ibadah ke? Ko ingat mereka membaling kayu, batu, dan sebagainya itu kepada pihak polis dan wartawan hingga cedera parah ko ingat itu melontar di jamrah ke? Ko memang perosak Nik Aziz, ko memang tak bertanggungjawab, patutnya ko turut sama pergi ke tempat berkenaan biar ko dipijak hingga leper di jalan, itulah balasan untuk ko si tua tak sadar diri.

Anonymous said...

Bagus lah anwar n PR buat demo setiap hari pun takpa nanti PRU 13 rasa lah penangan rakyat...kalau dulu bolehla percaya kat anwar sekarang no more babi kerja kau nak hancurkan negara aja...

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

Marilah kita semua beringat bahawasanya Nik Aziz Nik Mat itu Nabi PAS.

.

Anonymous said...

Anonymous said...

Bagus lah anwar n PR buat demo setiap hari pun takpa nanti PRU 13 rasa lah penangan rakyat...kalau dulu bolehla percaya kat anwar sekarang no more babi kerja kau nak hancurkan negara aja...
April 30, 2012 6:05 PM

--------------------------------------

Kerajaan perlu ambil tindakan tegas terhadap penganjur dan pendemontrasi BERSHIT 3.0, rakyat hidup dalam keadaan ketakutan, kalau dibuatnya pula BERSHIT 4.0 lepas ini apa akan jadi dengan rakyat jelata sekalian? Kerajaan perlu tegas, tangkap dan humban saja semua puak petualang itu ke penjaran, bagi kepala-kepala yang menjadi penganjurnya dihukum mati kerana mereka ini akan berterusan melakukan keganasan hingga menyebabkan masalah kepada orang ramai.

Kepada kerajaan, sekiranya tiada tindakan keras yang dikenakan terhadap petualang dan penderhaka berkenaan, PRU 13 rakyat akan memboikot pengundian, ini kerana tidak guna rakyat berbaris berjam-jam di tengah panas untuk mengundi kerajaan, tetapi kerajaan lebih 'menjaga' dan 'membela' pendemontrasi BERSHIT yang diberikan berbagai keistimewaan yang luar biasa sedangkan rakyat yang mengalami kerugian, yang terperangkap dalam lalu lintas, yang kerosakkan harta benda, petugas keselamatan yang disepak terajang dengan begitu ganas, wartawan televisyen yang dipukul dengan begitu kejam, di manakan pembelaan kerajaan kepada kami semua ini? Kami mengalami penderitaan, tetapi kerajaan lebih memanjakan pendemontrasi BERSHIT 3.0 kerana dengar sangat cakap SUHAKAM haram jadah yang menjadi tali barut Penipu Rakyat sajalah.

Kerajaan perlu tegas dalam menangani isu BERSHIT ini atau pengundian dalam PRU 13 akan mendadak turun sehingga tidak lebih dari 30 % saja yang keluar mengundi, kalau kerajaan inginkan keadaan begitu teruskanlah kerajaan juga akan tumbang kerana pengundi atas pagar tidak akan keluar mengundi pada PRU 13 kelak. Ini bukan omongan kosong, ini adalah realiti kerana kami tidak mahu kerajaan yang lembik dan kami juga sangat tidak suka kepada pembangkang yang macam hantu raya tak bertuan, ganas sepanjang masa. Ingatlah, peluang diberikan oleh rakyat untuk ambil tindakan keras terhadap BERSHIT maka kerajaan patut hargai peluang ini untuk keamanan negara.

Anonymous said...

Para pengganas''banci''penakut...cuba belajar...pada indon...

Zaeydee said...

Kau orang katalah gajah rimau pun.. kalau kdn lembik lambat laung pemerintah akan tersungkur juga dek kerana demontrasi ni...dia orang keparat dah kaji kiri kanan belakang depan...kdn takkan berani punya... abis2 arahan..kita bagi amaran..kita bagi amaran...tu je yang kdn tahu.. yang rakyat menderita tak diambil kisahpun...akupun dah fade-up... apa bukti lagi yang kdn nak... dana asing.. pemberontak...pembohong... video lucah....ahhhh! tak terkira banyak nya bukti....laporan NGO?... dah berkoyan-koyan....tindakan... hampas...kita akan siasat...kita akan siasat...belum habis siasat datang pulak bershit 4.0...time tu sorry cakaplah...pemerintah akan tumbang...belajarlah weh dengan mantan PM Tun Mahathir bagaimana nak kawal keganasan... beliau tak kira siapa....asal mengamcam keselamatan negara..dicekupnya... tu baru pemimpin yang tegas!

Anonymous said...

Anwar Ibrahim and Ambiga are the roots of evil.
Hadi Awang, N.Ajis, Azmin, Wan Azizah, Nurul Izzah, Mahfuz, Mat Sabu, Lim Guan Eng, Lim Kit Siang,Rafizah, Zuraidah, Fuziah are mad pigs..!

Anonymous said...

Memang jelas dan patut sekali kerajaan mengambil tindakan keras dan tegas terhadap pengganas BERSHIT 3.0 ini, kalau dibiarkan BERSHIT 4 akan muncul, lepas itu BERSHIT 5.0 dan seterusnya, rakyat akan terus jadi mangsa, petugas keselamatan akan terus dicederakan, harta benda awam akan terus dirosakkan, peniagan akan menanggung kerugian yang besar hingga muflis, kerajaan kalau tak ambil tindakan keras, maka tidak gunalah saya keluar mengundi pada PRU 13, kalau mengundi pun saya akan buat undi rosak dan tayangkan pada orang ramai dalam pusat pengundian bahawa saya buat undi rosak kerana meluat dengan kerajaan yang lembik tidak peduli kesengsaraan rakyat, tetapi kerajaan melayan dengan beri makan minum dan layan istimewa kepada penganjur dan pendemontrasi BERSHIT, siap diberi makan minum dihantar sampai ke rumah, rakyat yang menjadi mangsa apa cerita? Ada kerajaan tolong peniaga yang kerugian, ada kerajaan tolong pemandu teksi yang kerugian? Ada kerajaan tolong anggota keselamatan yang disepak terajang, ditumbuk, dibelasah dengan teruknya oleh pendemontrasi liar? Kerajaan lebih memdewa-dewakan pendemontrasi liar berbanding rakyat jelata yang jadi mangsa, kerajaan lebih membela pendemontrasi liar berbanding pasukan keselamatan yang dikasari dan diperlakukan dengan kejam oleh pendemontrasi liar berkenaan, jadi apa guna undi, tak guna piliharanyara, sebab kalau BN lembik, tapi Penipu Rakyat macam celaka haram jadah hantu raya tak bertuan, apa akan jadi negara ini? Kerajaan silalah bertindak, hak asasi kami dicabuli oleh pendemontrasi BERSHIT 3.0 dan SUHAKAM haram jadah, penjarakan BERSHIT 3.0, bubarkan SUHAKAM alat komunis Penipu Rakyat.

Kerajaan perlu bantu kami yang menjadi mangsa yang sebenarnya ini, itu baru betul.

Anonymous said...

Saya cadangkan untuk bershit 4, polis FRU dan komando tentera sahaja yang bertugas, tak perlu guna air atau gas pemedih mata, guna jala, tebar kan kat mereka yang berhimpun ni, lepas tu terus masukkan lokap. Senang, harta awan tak rosak, peniaga tak rrugi, tak boleh melompat2 macam monyet dan senang nak urus, jimat wang dan tenaga. Jangan risau majority rakyat Malaysia tak kan marahkan polis dan tentera, malah kami akan berterimakasih sebab menjada keamanan negara dengan cemerlang.

Anonymous said...

jelas kiamat semakin hampir.....dajal telah muncul & menjanjikan surga....
ulama yg kelihatan zuhud tetapi berhati serigala sepertimana hadis nabi sebut telah muncul....
gempa bumi, tsunami semakin kerap berlaku....
mereka yg mempertahankan agama akan di pandang serong dan yg memperjuangkan aktiviti songsang akan di pandang tinggi, diangkat sebagai hero....
tinggal tunggu imam mahadi je....sudah muncul,dan sudah melawat malaysia beberapa kali....cuma belum masanya beliau mengistiharkan diri....
di ketika itu nanti, tahu lah untung nasib puak puak berok ni semua.....!!!!

Bomo Siam said...

UMNU dilanda era SOTONG! Dah hilang semangat berlawan! Dah hilang tanda gerun. Musuh dah berani tunjuk punggung!

Anonymous said...

AL JUBURU PELUK PARTNER BARU NAMPAK......
JEEALOUS I. OOOOOOWWWWWWWWWW..

Bomo Siam said...

Kenapa pembangkang makin besor kepala?

Kerana era UMNO Mahathir yg gagah, berani, tegas & dominan dah berakhir!

Harapkan Pak Lah! Dia lebih lurus dari bendul!

Maka dtg lah Najib dgn gaya lembut gemalai bak mak yong! Bila berjalan, pijak semut pun tak mati! Ditambah daya pemikiran yg agak lembab!

Dibawanya UMNU...jadik SOTONG!

Inilah tanda2 teori RAHMAN akan terlaksana!!!

Anonymous said...

BILA KITA DOK PERHATI ADA BARUA2 PEMBANGKANG YG SLALU LEPAK KT BLOG NIH..

MAKLOM LA BLOG ANAK SUNGAI DERHAKA XDAK "FAKTA"

MUNGKIN DIA DH MULA MNYOKONG KERAJAAN..

XOXOXOXO..

Anonymous said...

Salam 1 Malaysia,

teroskan menyalak ye barua2 pembangkang...

LOL..

Anonymous said...

Pork nik bodoh

Bomo Siam said...

Kelembutan Najib, melemahkan Melayu!

1. Kita disogok dgn barang2 yg harganya rendah (KR1M). Melayu takkan bersedia sampai bila2 utk berjuang dgn harga standard!

2. Dimanjakan dgn pemberian duit tunai(BR1M dsbnya). Melayu sampai kiamat akan bawak tempurung!

3. Buang ISA. Merobekkan kubu pemerintah!

4. 1Malaysia? Sek wawasan pun tunggang langgang! Perpaduan kaum adalah sesuatu yg mustahil bagi Msia.

Pd aku, transformasi Najib, adalah tranformasi terdesak & tersepit!

Anonymous said...

mahathir yang kata sebahagian besar cukai pendapatan datang dari orang bukan melayu

apa yang mamat dan minah buat untuk menterbalikkan keadaan ini?

terbalikkan kereta polis?

lepak di dataran merdeka?

Bomo Siam said...

UMNU perlukan pemimpin yg kuat, tajam fikiran, cekap, berani, tegas & kelihatan garang! Berketerampilan sebagai seorang JANTAN machola!

Kita perlukan sekurang-kurangnya macam Mahathir! Atau setidak-tidaknya...

Macam....HITLER !!!!!

Anonymous said...

JANGAN LUPA SIASAT HISHAMUDDIN RAIS, THE ONCE STUDENT FUGITIVE.
HISHAMUDDIN ADA PERANAN DALAM BERSIH 3.0

Anonymous said...

HOI,barua pembanggangkg ckp la putar belit mcm2 org tak heran..
pemimpin kerajaan rasuah kew,itu kew ini kew ..ape2 kew..
Itu xde masalah..Normal la manusia buat silap..mne ade mnusia yg smpurna..kalo terbukti bersalah kasi pecat ambil tindakan undang2..
kerajaan yg sedia ada perlu diperbaiki...bukanyew digulingkan..

CUIHH

Anonymous said...

KALO NK DISENARAIKAN KEBUROKKAN PEMIMPIN PEMBANGKANG LG DAHSYAT..

MLS NK CKP..
CARI LA SENDIRI NK MUNTAH AQ NK SENARAIKAN SATU2 BARUA2 PEMBANGKANG YG HINA NIE..

SEKOQ BARUA NIE LISTKAN LAH SENDIRI KO PUNYE PARTI ..CUIHH

XOXOXOXO

Anonymous said...

Bomo Siam

Kelembutan Najib, melemahkan Melayu!

1. Kita disogok dgn barang2 yg harganya rendah (KR1M). Melayu takkan bersedia sampai bila2 utk berjuang dgn harga standard!

BILA MASA PULAK PASARAYA HARGA RENDAH MACAM WALLMART MENYEBABKAN MENGHILANGKAN DAYA SAING.. KO CAKAP PAKAI FAKTA APA?

2. Dimanjakan dgn pemberian duit tunai(BR1M dsbnya). Melayu sampai kiamat akan bawak tempurung!

TEMPURUNG DAH KETINGGALAN ZAMAN. ORANG SEKARANG PAKAI TIN DUMEX, BRO

April 30, 2012 8:33 PM

Bomo Siam said...

Maap le...! Lepas BERSIH 3.0, aku jadik amat2 marah & kesal pd jantan yg bersifat pompuan. Senang cakap...PONDAN!

UMNU benar2 dah hiang kejantanan, kerana watak ketuanya!

Sayang sungguh! Jika ianya berterusan hingga GE13, segala-galanya dah terlambat buat UMNU!!!

Bomo Siam said...

8:46,

MELAYU MESTI DIAJAR MEMBELI DGN HARGA YG MAHAL...!!!

Takle asyik merempat carik rumah murah!!!

Bomo Siam said...

Hangpa tak malu ka, bila hindu kata, kaum yg paling ramai pakai keta kancil....siapa?

Paling sedikit bayaq cukai, siapa?

Paling banyak bawak tempurung kpd kerajaan, siapa?

Mana nak letak muka, bro?

Anonymous said...

Pihak yang menawarkan diri sebagai pemimpin tertinggi hanyalah dua orang saja Jibby dan ANU 16 Sept.

Hadiey?
LKS?

Yang nampak pasti ialah Hadiey akan tolak LKS dan LKS akan tolak Hadiey.

Justeru secara realistiknya, setuju atau tidak hanya Jibby dan Anu 16 Sept yang bakal dinilai oleh anda semua melainkan...

Bomo Siam said...

Najib patut ditukar! Ganti dgn Muhyidin. Dia ni nampak garang sikit. Jarang senyum palsu!

Atau, cuba pujuk Mat Sabu masuk UMNU. Muka dia, klu ada misai sejemput......

Sebigik macam HITLER...!!!

Bomo Siam said...

Melayu perlukan HITLER! STALIN! CASTRO atau setidak-tidaknya....Lee Kuan Yew!

KDN perlukan...Napoleon Bonaparte!!!

Anonymous said...

mencederakan penjawat awam yang sedang menjalankan tugas adalah satu kesalahan berat waima di barat sekalipun tidak pernah berkompromi dengan tindakan seumpama itu.

malangnya, di negara sedang membangun penjawat awam yang menjalankan tugas dianggap sebagai batu penghalang yang kalau perlu dirempuh tanpa sekelumit rasa kesal atau memikirkan kesan selanjutnya.

Anonymous said...

gaji minimun pendemo bershit telah ditetapkan RM 900, yahoo!

Anonymous said...

HI,

AQ NK TERGELAK LA AYAT MACAI PEMBANGKANG SEKOQ NIE DH LA MMPERJUANGKAN PARTI GAY...
PAS TUE..PAS TUE..PAS TUE...KAN CKP PEH MCM PARTI DIA BGOSS LA SGTTT...PARTI GAY DEPA MNE ADE MNYUMBANG APE2..

BARUA2 NIE MNE BERANI CKP PASAL PEMIMPIN PARTI GAY DIA..
SAMPAI KIAMAT BERTUBI2 AJUKAN SOALAN BODOH dan AYAT PUTOR BELIT FAKTA KPD KERAJAAN UMNO..

CUIHH

xoxoxoxo

Anonymous said...

takpe la najib mcm pondan pun..jangan buas mcm nuar... tujuan penubuhan kr1m ngan br1m cuma nak menolong golongan berpendapatan rendah..itu niat ikhlas untuk menolong..harus diingat!!UNTUK GOLONGAN BERPENDAPATAN RENDAH SAHAJA!!!klu melayu diajar untuk mencari barang murah nape cina ngan india pun masuk KR1M??nape cina ngan india pun berebut untuk br1m??adakah cina ngan india yg tanya sape paling ramai pakai kancil tu tak merasa rendah diri ke???malu ke pakai kancil??gua rasa walau takde kenderaan pun tp hidup bermaruah tu lebih penting!!kancil pun skrg bkn senang nak beli beb!!!loan susah mau dapat lo.....sape yg duduk dalam tempurung sebenarnya??

Anonymous said...

Salam 1 malaysia,

Ade la satu macai pembangkang ckp ngan aq dia bangga sgtt masok kubu lawan..

Aq plak cuba masok kubu depa Portal Anak Sungai Derhaka mne buleh komen fakta yg mnggugat blog depa nnti dihina oleh barua2 pembangkang dan dipadam oleh Admin..

Blog kerajaan xde masalah..
bebas komen di sini...huhuhuhu..!!

XOXOXO

Bomo Siam said...

Klu dah tau Anwar tu buas, homo or bio, TOLAK je dia!

Masaalahnya, Anwar makin selesa bernafas....kerana Najib!

Bomo Siam said...

Bomo amat sedih & kesal ngan puak2 melayu Islam yg begitu marah pd polis, hingga tergamak TENDANG & PIJAK logo PDRM!

Setahu aku...LOGO tu, ada kalimah AllahSWT & Rasulullah SAW!

TGNA! Sapa yg ajaq sampai jadik macam tu?

Anonymous said...

Itu lah bezanya pimpinan Tun M dgn yg lain2. Belum sempat buat dah siap2 kena "angkut". Kita semua hidup aman. Tun pegang pd prinsip " prevention is better than cure".
Pimpinan yg ada skrng cuba "cure" tapi tak baik2 jugak. Malah makin melarat.
Bibit2 penyakit bermula lepas Tun M serah tampuk pemerintahan kpd Pak Lah.

Anonymous said...

..bomo siam ko gomo siam ...?

Bomo Siam said...

9:29,

Yg masih usung tempurung ke hulu ke hilir....ialah MELAYU!

Cuba pikiaq, Melayu yg tinggal di negara ni lebih lama dari Cina & India.

Kenapa Melayu tertinggal???

Melayu mesti kurang2 pakai Mers! Kancil hanya utk mainan anak2 sekolah!!!

Anonymous said...

nuar selesa bukan kerana najib!dia selesa coz ramai tolol yg masih dok percaya ckp dia!!

Anonymous said...

ko ckp melayu yg tertinggal ni rujuk sape???nik aziz ya??klu mcm tu btl la..memang dia dah jauh tertinggal...

Anonymous said...

Hey,barua pembangkang dengar sini baik2..... ye la aq faham
skrg dh akhir zaman....

fitnah,menipu,menuduh antara satu sama lain dan mcm2 lg dh sebati dengan jiwa barua2 pembangkang..
bermacam2 cara asalkan nk taklok Putrajaya..

barua2 pembangkang dok komen dgn smangat berkobar2 menuding jari pd kerajaan...

Hakikatnyew parti pembangkang janji bermacam2 pada rakyat..janji tue,janji nie,itu...ini..bla2

rakyat dok tunggu pembangkang punye janji agaknyew smpai bile yea?

qiamat kew?

LOL

Bomo Siam said...

10:16,

Hg masih menafikan Melayu tertinggal di belakang Cina & India?

Cuba baca statistik Mahathir. Melayu ramai, tapi paling sikit bayaq cukai!

Apa maknanya tu...?

Melayu ramai dpt A, tapi kurang A+.

Melayu ramai, tapi terlalu kurang di sektor terbuka berdasarkan merit...private!

Kenapa?

Anonymous said...

....Menggambarkan bahawa pendemo pendemo jalanan dibawah arahan Anwar Ibrahim seorang peliwat, perogol dan penzina diMalaysia adalah lebih berkuasa dari pihak berkuasa (Polis) dibawah jagaan Hishamuddin Tun Hussin seorang menteri yang berkuasa di KDN.....salam dari MM NATAR Subang Jaya.

Anonymous said...

gua tak nafikan logik lu bro..memang melayu agak ketinggalan..namun knp ini terjadi??bila melayu majoriti disektor awam dah dituduh gomen ini rasis..bayangkan klu gomen memacu melayu menjadi kuasa ekonomi apa kata bangsa lain?tidak mungkin kah satu lg demo seperti didataran itu diadakan?dan paling pasti demo itu akan didalangi oleh pembangkang yg hanya tahu menangguk di air keroh!!blh dikatakan agak tertinggal tp bkn bermakna tak maju...cuma kebanyakan melayu lebih suka hidup dalam kesederhanaan!!jgn disalah tafsir!!

Anonymous said...

Salam 1 malaysia,

KECOH LA SIBOK NK KATA MELAYU TERTINGGAL SBB APA?

NNTI BARUA2 NIE TUDING LA KT KERAJAAN..

SEMUA SALAH UMNO..
SEMUA SALAH UMNO..

DRPD PARTI PEMBAGNKANG NIE LG MAJU
SEKSUALITI MERDEKA YEAH!!
DISCO,MAKSIAT YEAH!!
MELAYU MAJU YEAH!!

CUIHH

Bomo Siam said...

10:13,

Jgn mudah mentololkan org lain...!

Anwar selesa, adalah kerana kelembutan & kebodohan Najib!

Depa sokong PR sebab dah nampak kerajaan yg ada semakin lemah & pilu. Akhir2 ni...asyik ikut peritah pembangkang je! Semua diminta, tak munasabah pun...bagi!

Zaman TUN M dulu....sapa berani bersuara? Anwar pun, kena tendang!!!

Najib nak buang Sharizat? Nak tendang Hishamudin? Nak tegoq Chua Soi Lek? Ada berani ka?

Anwar nak ke Dataran! Kasik eskot laie....!!!

Bomo Siam said...

10:34,

UMNO TAK SALAH! Yg salah ialah pemimpin dia yg dok ada la ni.

HERO BUNGA....!!!!!!

Anonymous said...

korang semua ni bawaklah mengucap... jangan nak menglaknat orang je pandai... kalau pemimpin sekarang ni betul x de ler orang memberontak

Bomo Siam said...

10:33,

Hati hg lembut macam Najib! Hg tetap nak kira pasai bangsa lain.

Ada tak cina or india, amik tahu pasai nasib Melayu? Apasal kita pulak nak tatang depa, nak bela depa?

Anonymous said...

Sekoq macai pembangkang nie akan senyap dan tidak akan menyalak2 bila bagi
parti depa memerintah....

XOXOXOXO

Bomo Siam said...

Aku memang menberontak malam ni. Sejak Bersih 3.0, moody je! Bini nak bergurau pun, macam takdak selera!

Suma pasai kelembutan sang HERO BUNGA!!!

Dpd dok dengaq puak PR hentam pasai Najib, lebih baik aku hentam dulu!

Anonymous said...

sebab hati najib lembut la dia dikedudukanya skrg..kerana hati nuar penuh dendam la dia dikedudukanya sekarang..bkn kah ko juga yg pernah komen disini..apa mau takut sama india cina?sedangkan nabi pun jaga kedudukan kafir?skrg ko dah tak suka kat cina tu ke????ko dah nampak kejahatan dan kebiadapan kaum bangsat tu ke???

Anonymous said...

Apa2 pun kaum cina tengah tunggu kesempatan nak membolot semuanya di atas tanah air malaysia..jaga2 lah..kaum melayu hanya sebagai tunggangan untuk mendapat apa yang dia orang idam2 kan...

Anonymous said...

ko dah faham matlamat bersih kot..baguih dok ada la... cina nak tunjuk kuasa..india nak tunjuk kuasa..melayu yg jd mangsa....

Anonymous said...

korang semua ni bawaklah mengucap... jangan nak menglaknat orang je pandai... kalau pemimpin sekarang ni betul x de ler orang memberontak

April 30, 2012 10:39 PM

____________________________________________________________________________________________________________________________________________


PEH BAWAK MENGUCAP WOUW!!
KOMEN BARUA PEMBANGKANG YG BARU KLUAR WAD GILA...

MASALAH NYEW MINORITI NIE YG MEMBERONTAK DAN MENYALAK WAHAI BARUA2 SEKALIAN..
MMG KERAJAAN XDER MASALAH..

Anonymous said...

kita kaum melayu tak tahu nasib kita kemudian hari sekira nya DAP yang perintah malaysia..PKR hanya sebagai landasan DAP mencapai cita2 nya nak membolot semua apa yang ada di malaysia..kalau kita tidak bersatu termasuk nasib anak cucu Bomo Siam pun ditindas kemudian hari...

Anonymous said...

HOI, mengkritik x salah..

masalahnyew pembangkang membangkang
mengalahkan malaikat..

manusia bkn nyew sempurna..

LOL

Otak geliga said...

Pandangan TERBAIK utk program BERSIH 3.0...........RUGI TAK BACA

sgt NEUTRAL....sgt SANTAI...sgt JUJUR...bg aku la

http://table4three.wordpress.com/2012/04/29/bersih-3-0-melalui-kaca-mata-dan-pengalaman-sendiri/

Anonymous said...

bomo siam@ungka lu bongok bodoh ke apa.. dlu kutuk Tun M mcm2.. skang lu sendiri pakai kata2 mamak tu jugak.. apa mende kerajaan buat suma xbetul kt mata lu ni.. bila ikut rentak pembangkang lu ckp kerajaan lembik.. bila xikut pulak lu ckp kerajaan zalim la hape.... otak lu da rosak ker bro?.. atau lu ni semulajadi bodoh??

-dxt-

Anonymous said...

I.S.A. NAK MANSUH..TP NAK TRUS JUGAK DEMO...

IA SESUATU YG TIDAK ADIL BUAT KERAJAAN YG MMERINTAH..

JGN PIKIR ADIL BUAT KORANG JE..SEBENARNYA ADALAH TERLEBIH BAIK BUAT CARA TDM... TANGKAPPPP MASUK ISA ...SENYAP SEMUA...

NAK BUANG ISA...TP NAK AMBIL KESEMPATAN...(xdpt ditrima!!!)

melayu pas.. melayu pkr...INGAT!!! MAJORITY BDEMO KALI NI CINAAA!!!...

PERINGATAN YG JELASSSS!!!

...INGAT LAH KAUM KAFIR XAKAN SENANG DGN AGAMA KITA SELAGI KITA TAK MENGIKUTI MEREKA...

ini bukan aku ckp..tuhan kita semua...org2 pas ko pasti memahaminya....

Anonymous said...

cina berniaga mana kira haram halal bro..jnji duit masuk..cuba masuk kedai cina..muka bodo ja..minum apa toke..makan apa toke..masuk kedai melayu.masam jer..dah laku 1minggu tutup 2 bulan..camana nak kaya..cina2 kat bank2 puak depa..pinjam itu ini senang...kalau bumi mintak itu mintak ini...1bln...baru lulus...cina bukak stall hp..keta honda,bumi bukak stall burger..pakai motor tayar 3 jer..kalau cina pegang kita abisla melayu..

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=9ivd1yWgH8o