IKLAN BERBAYAR

Tuesday, April 24, 2012

SELANGOR BANGKIT : RAKYAT SELANGOR SILA HUBUNGI CARELINE BN SELANGOR !


KENYATAAN MEDIA BERHUBUNG KEWUJUDAN PUSAT KHIDMAT RAKYAT (PAKAR) BARISAN NASIONAL SELANGOR

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

SALAM 1MALAYSIA

Barisan Nasional Selangor memandang serius usaha untuk mengembalikan kepercayaan rakyat dan berjanji untuk terus berkhidmat kepada rakyat berdasarkan slogan Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan yang digagaskan oleh Perdana Menteri Dato’ Sri Najib Razak.

Sehubungan dengan itu, pihak Barisan Nasional Selangor, mewujudkan Pusat Khidmat Rakyat Barisan Nasional atau PAKAR bagi tujuan komunikasi dan ‘services’ antara pihak parti dengan Rakyat. Pusat Khidmat Rakyat Barisan Nasional menyediakan kakitangan sepenuh masa yang akan berkhidmat menerima sebarang aduan atau pun permasalahan daripada rakyat.

Rakyat Selangor boleh menghubungi Talian PAKAR di number 1-300-22-2626 pada bila-bila masa. Pihak Barisan Nasional akan berusaha untuk menjadi penghubung antara Rakyat dan pihak agensi yang bertanggungjawab ke atas masalah yang dilaporkan. Pusat khidmat ini beroperasi dari jam 9 pagi hingga 6 petang setiap hari Isnin hingga Jumaat.

Kewujudan Pusat Khidmat Rakyat Barisan Nasional secara talian ini juga menunjukkan komitmen BN untuk terus berkhidmat kepada rakyat dan lebih mesra rakyat. Selepas ini, jika rakyat rasa sukar untuk menghubungi mana-mana Wakil Rakyat Barisan Nasional, maka mereka boleh terus menghubungi Talian PAKAR dan pihak BN Selangor akan memastikan YB Wakil Rakyat tersebut berhubung terus dengan rakyat yang menghadapi masalah.

Selain menalefon untuk melaporkan masalah yang melibatkan kepentingan awam seperti masalah sampah, masalah banjir, masalah alam sekitar yang tidak dikendalikan dengan baik oleh Kerajaan PR Selangor, Rakyat Selangor juga boleh menelefon Pusat Khidmat Rakyat Barisan NAsional untuk mendapatkan maklumat mengenai produk-produk Barisan Nasional seperti B1RM, Kedai Rakyat 1Malaysia, Klinik 1Malaysia dan sebagainya. Pusat Khidmat ini boleh lah diandaikan sebagai ‘one stop centre’ untuk rakyat Selangor mendapatkan maklumat.

Selain menerima panggilan dari Rakyat, Pusat Khidmat Rakyat Barisan Nasional juga akan membuat panggilan kepada rakyat berdasarkan number telefon yang didapati daripada pihak Jentera BN sendiri melalui kajian rambang dan aktiviti di kawasan masing-masing.

Pusat Khidmat Rakyat Barisan Nasional ini bukan sahaja akan digunakan sebagai salah satu medium untuk berkempen, tetapi juga akan terus dikekalkan sehingga selepas Pilihan Raya ke-13 serta menjadi medium untuk Rakyat berhubung dengan pihak Parti.

Inisiatif ini membuktikan bahawa Barisan Nasional tidak sekadar bercakap kosong tetapi membuktikan setiap kata-kata dan janji yang di ucapkan oleh pemimpin tertinggi. Barisan Nasional akan terus berkhidmat kepada Rakyat Selangor tanpa mengira kaum, agama mahupun parti politik. Langkah mewujudkan Pusat Khidmat Rakyat Barisan Nasional ini merupakan satu langkah kehadapan dan bukti bahawa Barisan Nasional serius ingin berkhidmat kepada Rakyat Selangor.

Sekian, Sayangi Selangor ; Yakini BN.
DATO’ SRI MOHD ZIN MOHAMED
KOORDINATOR BN SELANGOR
23 April 2012

9 comments:

Anonymous said...

Woiii !! BN S'gor, jgn berangan la nak tawan hati aku.

Kata konon "Rakyat Selangor boleh menghubungi Talian PAKAR di number 1-300-22-2626 pada bila-bila masa".

Tapi bila aku talipon, aku mintak tolong cari AISKRIM sama mcm ANWAR IBRAHIM & SHAMSIDAR TAHARIN hisap/jilat, korang suruh aku tanya Azmin, Jijah atau Nulul.

Apa ni ??
Susah sgt ke permintaan tu ??

Tersinggung aku tau tak.

Anonymous said...

Nak aiskrim kacang satu

muaaaahaaahaaaa!!!

Anonymous said...

Mona : Panas terik nie? nak kena makan asikrim laaa bole juga hilangkan dahaga....mana mau dapat aiskrim?

Jerry: ni ha (sambil membuka zipnya)...

Anonymous said...

Mona: wow aiskrim abg berkilat elok tul.
Jerry: mona nk perisa apapun blh.

Anonymous said...

AIS...Anuwar Ibrahim syaitonirrahimm...

AIS KRIM KONEKTO...

HIDUP TIBAI....TIBAI CIBAI ..

TIBAI AIS KRIM KONEKTO...

Anonymous said...

mintak yg bukan bukan goblok!!!!

Anonymous said...

buat PAKAR dinegeri selangor. Negeri yang berhempas pulas nk tawan semula. Janji itu, tabur janji ini...Woiii cuba korang buat PAKAR di terengganu ni! aku nak tengok wakil rakyat umno BN kwsn aku ni bersedia ke tidak nak jumpa rakyat. Aku dah kena sekali, serik sampai aku mati! si Rahin cakap malu nk tolong selesaikan rayuan aku..maklumlah aku ni peminta sedekah. Tak apa, aku tak minta sedekah lg padanya. Akupun malu nak bg undi pru13 ni. pegi mampuslah dgn umno. Wahai rakyat negeri Terengganu, turunkan umno, turunkan BN, biar mereka tubuhkan PAKAR dinegeri kita, kita tengok betapa mereka melutut, merangkak nak dekati kita. sekarang ni mereka angkuh, malu nk tolong kita yang bagi undi padanya dulu!
fikir-renunglah wahai sahabat! aku dah terkena dan aku sedar bahawa aku taik umno pun mereka masih tak pandang!

Anonymous said...

woit kat ganu bn dah jd kerajaan la bongok.

tp nak jumpa MP OR ADUN ..Boleh wat opoinment ..biasa mudah je...saman pilis pum mp aku golongkan...ko jumpa wakim pas tak?? pas dia sellalu sibuk ceramah tu...kutip derma jihat lagi..

Anonymous said...

Tadi aku dpt call dr pusat khidmat bn bkt antarabangsa...

dia tnya, encik mengundi di bkt antarabangsa ke?

saya kata "ya"... aku tak tipu...

betul la aku jawab tu kan, ayat dia takde "telah" atau "akan", so aku bebas jawab pasal yg lalu atau yg akan datang...

mmg dulu aku memangkah di bkt antarabangsa, tp skrg tidak lagi kahkahkahkahkahkah... aku skrg kat selatan muahahahaha...

by the way, dah ramai sgt order aiskrim... nak burger king boleh?