Wednesday, April 25, 2012

SELANGOR BANGKIT..ERR SORI BUNGKUS !

KLIK SINI

13 comments:

Juara Wira said...

selangor antara negeri yg paling kelabu dalam ranking pakatan kini...usaha berterusan pm dan gerakan bn selangor perhhh memang mantap!!tanya la kebanyakan rakyat selangor(kecuali cina) sape pilihan mereka?majoriti adalah BARISAN NASIONAL..gua caya sama you datuk jib...

Bomo Siam said...

MBPJ communications officer Zainun Zakaria kata, the council was aware of the issue and would respond soon. Harap sabaq sat!!

anon 8:50,

UMNU nak tawan Sngor semula? Lawak antarabangsa abad ini!

Jika benarlah UMNU menang di Sngor pd GE13 ni, maka akan bermulalah upacara berjalan kaki dari Spg Taiping ke Teluk Intan secara berbogel olih aku....start jam 9pm!

Permit sedang diusahakan!!!

Anonymous said...

Bomo Siam, hang tak mau komen ka pasai Adam Adli and the gang yang berkampung di dataran merdeka, bercampur lelaki perempuan, dengan solatnya entah ke mana, hang cuba tengok dah naik rembang (matahari naik tinggi) baru nak bangun tidoq, subuh dah jamak dengan zohor ke? Unit Amal PAS sekadar tengok sajalah dan biarkan mereka diulit mimpi walaupun subuh, Unit Amal PAS bersembahyang, Adam Adli and The Gang dibiarkan diulit mimpi indah tidur bergelimpangan bercampur lelaki perempuan, ini pun PAS boleh bela sampai letak Unit Amal untuk jaga keselamatan puak ni? Syabas Nik Aziz, syabas Hadi Awang dan 'syabas' dan 'tahniah' para ulama, ustaz, para ustazah dan para tok guru PAS yang sanggup membela kegiatan yang begitu mungkar dan keji sedemikian rupa. Inilah yang PAS nak bela sangat, perbuatan bercampur gaul hingga tidur bergelimpangan lelaki dan perempuan yang bukan mahram, kepada Unit Amal teruskan pertahankan perbuatan mungkar ini demi kepentingan politik PAS, macamlah korang semua hidup di dunia sampai bila-bila.

Kepada Bomo Siam @ Musangka, sebelum video keluar hang bukan main seronok hentam GAP dan penyokong kerajaan, sekarang apa cerita? Bukti depan mata dah Musangka woi. Mungkin Musangka @ Bomo Siam perlu rujuk kepada Hadi Awang untuk mengeluarkan 'fatwa songsang' video ini adalah besi, itu semua gambar tampal kata Nik Aziz, mudah sangat kata Nik Aziz untuk buat semua ini, ini semua konspirasi UMNO, ini semua salah UMNO walaupun PAS termasuk tok guru dan ulamak mereka menyokong Adam Adli and The Gang, mungkin beginilah kata Nik Aziz dengan Hadi Awanglah macam sebelum ini pasal video porno Anwar.

Inilah tarpolitik (bukannya tarbiah) oleh PAS hingga sampai begitu sekali kelakuan Adam Adli and the gang pun tok guru dan ulamak PAS boleh sokong, 'syabas dan tahniah' atas kebongokkan korang.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

MBPJ communications officer Zainun Zakaria kata, the council was aware of the issue and would respond soon. Harap sabaq sat!!

anon 8:50,

UMNU nak tawan Sngor semula? Lawak antarabangsa abad ini!

Jika benarlah UMNU menang di Sngor pd GE13 ni, maka akan bermulalah upacara berjalan kaki dari Spg Taiping ke Teluk Intan secara berbogel olih aku....start jam 9pm!

Permit sedang diusahakan!!!

------------------------------------

Bomo Siam @ Musangka, aku tunggu hang keluar dalam tv jalan berbogel dari Taiping ke Teluk Intan, jangan takburlah Musangka @ Bomo Siam, kerana hang tak tau situasi terkini yang mana gelombang penentangan yang begitu kuat terhadap Penipu Rakyat di negeri-negeri tadbiran mereka termasuk di Selangor, mulut tu jangan capoi sangat, nanti tak terbuat hang malu sendiri pula.

Bomo Siam @ Musangka, gelombang penentangan yang kuat terhadap Penipu Rakyat di negeri tadbiran mereka bukanlah omongan kosong, ini adalah realiti politik sekarang kerana rakyat sudah meluat dengan penipuan dan penindasan demi penipuan dan penindasan yang dibuat oleh Penipu Rakyat, lain yang Penipu Rakyat tulis dalam menifesto, lain pula yang Penipu Rakyat buat lepas menang PRU 12.

Bomo Siam, jangan cakap besaq sangatlah, aku tunggu hang jalan bogel supaya semua keluarga hang lari masuk hutan malu berhadapan dengan masyarakat kerana gelagat gila hang ni. Sedaq la diri sama, jangan takbur sangat, berdosa.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Bomo Siam said...

Bukan cakap besaq bro! TAK MASUK AKAI langsung, UMNU bole menang di Sngor...!

Jgnkan realiti, DLM MIMPI pun takde...!!!

Situasi Sngor ngan Perak, macam langit ngan bumi...!!!

Anonymous said...

Penipu Rakyat terus dengan kebengongan mereka, Bomo Siam, berkemungkinan besar pertukaran kerajaan di Selangor adalah amat cerah sekali, Selangor akan kembali ke pangkuan Barisan Nasional, insyaAllah kerana rakyat telah sedar akan Penipu Rakyat tak reti buat kerja tapi sibuk merosakkan negara dan menyusahkan masyarakat.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

Bomo Siam said...

Bukan cakap besaq bro! TAK MASUK AKAI langsung, UMNU bole menang di Sngor...!

Jgnkan realiti, DLM MIMPI pun takde...!!!

Situasi Sngor ngan Perak, macam langit ngan bumi...!!!

April 25, 2012 10:25 PM

------------------------------------

Bomo Siam @ Musangka, hang katalah apa pun, hakikat tetap hakikat, aku tunggu hang jalan telanjang dari Taiping ke Teluk Intan lepas PRU 13 ni, itu pun kalau Penipu Rakyat di Selangor 'ada telor' nak bubarkan DUN sama dengan parlimen, la ni pun dah ketaq lutut Khalid Ibrahim dengan Anwar takut nak bubarkan DUN sama dengan parlimen sebab depa pun tau gelombang penentang yang sangat besar terutama dari orang bumiputera dan India sedang melanda Penipu Rakyat, kalau PRU diadakan dalam tempoh terdekat, bukan takat boleh bungkus Penipu Rakyat di Selangor, siap tanam dalam tanah dah jadi rangka pun.

Sekali lagi aku ulang, ini bukan omongan kosong, hang tak percaya hang pi suruh Khalid dengan Anwar bubarkan DUN dalam tempoh terdekat ni, mau terkencin dalam seluaq depa dua orang tu.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Bomo Siam said...

MBKhalid dengaq cakap aku......

Macam ni, tunggu PM bubar parlimen! Sngor & all other PR state jgn bubar DUN. Tgk dulu apa result parlimen seat! Dgn cara ini....PR tak mungkin terhapus!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Sng pk kalu x berani bubar dun krn apa....krn takut...

Anonymous said...

laaaa.. musangka.. awat hang jadi bomoh siam pulak.. hang dah tukaq agama ikut ambiga ka...

atau dah ikut fatwa hadi najis songsang...

atau hang dah tukaq kote jadi kote siam ka...

hahahaha

sayaaang musang ka alias bomoh siam.. sat aku nak muntahhhhhhhh...

Anonymous said...

Pemuda PAS Malaysia (DPPM) membidas kenyataan Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Tengku Adnan Mansor yang menyatakan bahawa tindakan Suaram mengemukakan kes berhubung pembelian kapal selam Scorpene ke mahkamah Perancis merupakan usaha untuk mengucar-kacirkan negara.

“DPPM juga menyangkal dakwaan Datuk Seri Adnan bahawa usaha Suaram sebagai mahu memalukan orang dan hendak menimbulkan fitnah,” kata Ketua Penerangannya, Riduan Mohd Nor (gambar) kepada Harakahdaily.

Bagi DPPM, katanya apa yang diusahakan oleh Suaram bukannya fitnah atau mahu memburukkan orang lain sebaliknya ia adalah sebuah fakta yang perlu didedahkan bagi mencegah kemungkaran yang dilakukan oleh pemimpin terbabit.

Tambahnya, tindakan Suaram sebenarnya adalah tindakan terpuji kerana tidak mahu bersekongkol dengan pemimpin yang melakukan penyelewengan dan mengaut kekayaan dari duit rakyat.

Sepatutnya, kata beliau Adnan merasa malu kerana rakyat tidak lagi menaruh kepercayaan terhadap mahkamah di Malaysia.

“Timbulnya prejudis bahawa mahkamah Malaysia juga dipengaruhi oleh kuasa politik terutama kes yang melibatkan pemimpin-pemimpin negara.

“Rakyat seluruhnya masih memperkatakan bagaimanakah misteri pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaariibuu yang masih tidak terjawab sehingga kini serta bagaimana kes ini dilayan sedemikian rupa sehinggakan bapa mendiang terpaksa ke mahkamah antarabangsa bagi mencari keadilan dan pembelaan sewajarnya terhadap anaknya,” ujarnya.

Riduan berkata, DPPM berpendapat, kenyataan Adnan lebih mirip kepada kenyataan orang yang sedang dalam ketakutan.

“Mungkin beliau bimbang kebenaran akan tersingkap yang menyebabkan pemimpin negara ini akan turut terheret sama untuk didakwa.

“Jika benarlah demikian, bukan setakat Perdana Menteri, malah beliau dan Umno keseluruhannya akan terjejas teruk,” katanya lagi.

Maka, ujarnya akan berakhirlah sebuah riwayat Umno dan gelaplah masa depan Adnan.

Apple Le said...

UMNU mana boleh menang tapi UMNO/BN boleh..esok esok tak nak tunai janji dia kata " aku kata UMNU bukan UMNO"..gila weh..

Anonymous said...

Aku penyokong PAS pun akan undi UMNO, bukan selangor je tapi kelantan pun, kawe nok ajar seket set set ni