IKLAN BERBAYAR

Wednesday, April 25, 2012

DENDAM POLITIK : NURUL IZAH BAKAL DIBUNGKUSKAN DARI DALAM !

KLIK SINI

7 comments:

Anonymous said...

ooo....azmin ali rupanya....

Anonymous said...

Politik tidak kotor tetapi pemainnya yang menjadikan ianya kotor, selekeh dan berbau.

Kalau parti agama yang dulunya bersih boleh bertukar jadi kotor lagi hanyir makanya tidak mungkin parti liberal lebih bersih dari parti agama.

Anonymous said...

Kebengongan PAS makin menjadi-jadi lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/9829-jangan-sampai-spr-digelar-sorok-pengundi-ragu

Berkenaan isu pengundi ragu, PAS perlu mengemukakan bukti untuk membolehkan SPR membersihkan senarai berkenaan, itu pun jikalau benarlah. PAS tidak boleh menuding jari sesuka hati terhadap isu daftar pemilih, sekiranya PAS benar-benar yakin bahawa pengundi yang didaftarkan itu pengundi 'hantu' dan sebagainya, sila kemukakan bukti yang kukuh kepada pihak SPR untuk tindakan pembersihan, kalau sekadar 'sembang kedai kopi' menuduh SPR itu dan ini tanpa sebarang bukti, itu fitnah namanya, apa Nik Aziz tak pernah cakap ke yang nak tuduh sesuatu kena ada bukti, ikut hudud? Tak tahulah dalam 'hudud ala-PAS' kalau nak burukkan kerajaan semuanya boleh benda tipu pun boleh juga, kerana itu 'hudud ala-PAS'.

Sekiranya pengundi yang dituduh meragukan itu pengundi baru, setiap tahun sebanyak empat kali pihak SPR mengadakan pameran, tapi berapa ramai orang yang pergi semak? Mahfuz yang timbulkan isu ini ada pernah pergi semak ke senarai pengundi baru dan bertukar alamat serta pembersihan pengundi yang telah meninggal dunia atau telah berpindah alamat di kawasan beliau di parlimen Pokok Sena? Jangan hanya tahu melalak macam kera makan belacan saja, berfikirlah sebelum bertindak, kalau nak tuduh, kena ada bukti, bukan boleh suka-suka hati saja, ini tidak setiap kali menjelang PRU atau PRK, isu pengundi hantu digembar gemburkan, terutama bila Penipu Rakyat dalam keadaan gelisah kerana rakyat sedar tembelang Penipu Rakyat selama ini.

Rakyat Malaysia sekalian, jangan terpedaya dengan tipu daya Penipu Rakyat ini, mereka ini memang suka mencetuskan masalah, nak selesaikan masalah rakyat mereka tak reti, apa yang mereka tahu buat adalah mencetuskan masalah untuk menyusahkan rakyat dan merosakkan negara sajalah.

Kepada Mahfuz Omar dan juga kepada PAS serta sekutu mereka iaitu PKR dan DAP sekiranya kamu meyakini bahawa jumlah yang kamu katakan itu adalah pengundi yang tidak layak mengundi kerana pengundi 'hantu' dan sebagainya, sila kemukakan bukti yang kukuh, bukan setakat 'sembang kedai kopi', itu baru nak menyelesaikan masalah, kalau asyik tuduh itu dan ini tapi bukti tak ada tak gunalah itu semua.

Pihak SPR tidak dapat mengeluarkan nama seseorang dari daftar pemilih kerana kesangsian yang tak berasas dari Mahfuz, PAS, PKR dan DAP semata-mata kerana orang berkenaan juga pengundi dan layak mengundi selagi tidak ada bukti yang kukuh yang menunjukkan beliau adalah pengundi 'hantu' dan sebagainya sebagaimana yang dituduh oleh Penipu Rakyat. Tolonglah jangan ainaya orang, inikah ajaran Islam menuduh sesuka hati hingga mengainaya orang lain secara keji demi kepentingan diri sendiri? Ini bukan ajaran Islam, tapi ini adalah ajaran sesat Parti Ajaran Sesat @ PAS yang suka menipu dan mencetuskan masalah bersama sekutu perosaknya iaitu DAP dan PKR kaki kelentong dan tukang putar alam. Tunjukkan bukti yang benar-benar kukuhlah, sekadar andaian semata-mata itu sengaja nak tindas orang lain, tak sedar dosa pahala ke menuduh sesuka hati tanpa bukti? Tok Guru dan ulamak PAS ajar apa sampai begini jadinya puak hamPAS ni? Sedarlah diri, insaflah.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

Crite karangan RPK baca boleh percaya jangan.

Jgn tak tau, RPK ni berakal. Kaki KELEPET, PUTAR BELIT, PENIPU, PEMFITNAH TEGAR.

Sejak jatuh merundum, sejak crite2nyer orang dah tak percaya lagi, beliau cuba nak bangkit dgn crite 'bongkar' crite 'sebenar' kononnya.

Sebenar nyer, beliau tengah pancing. Beliau tengah adjust. Beliau tengah menarik membina balik kepercayaan pembaca.

Sampai satu masa, bila ramai bangang-bangang dah mula percaya terima story2 beliau, masa tu lah nanti beliau akan mula balik perangai semulajadi.

Anwar dan RPK sama. Satu suka BONTOT dan satu suka BOTOL.

Anonymous said...

Lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9826-kakitangan-it-pas-kelantan-cedera-disamun-

Sepatutnya petugas PAS berkenaan jangan buat laporan polis, kerana PAS tuduh polis zalim, jahat, kejam dan tali barut kerajaan saja, malahan PAS selalu menuduh polis menzalimi geng PAS dan sekutunya.

Sepatutnya petugas PAS itu pergi buat laporan kepada Nik Aziz atau Hadi Awang atau Mat Sabu atau Mahfuz Omar, atau Lim Kit Siang atau Lim Guan Eng atau Azmi Ali atau Nurul Izzah atau Karpal Singh, atau Anwar Ibrahim untuk menyelesaikan perkara ini, tak guna buat laporan kepada pihak polis kerana PAS sendiri menuduh polis jahat dan zalim, kalau dah jahat dan zalim tentu polis tak akan bantu si pengadu ini, pergilah buat aduan kepada pimpinan Penipu Rakyat di atas, buat apa minta tolong pada 'orang jahat' seperti polis?

Inilah Penipu Rakyat, masa senang mereka tuduh polis itu dan ini, bila susah mereka minta tolong pada polis pula, perangai Penipu Rakyat ini tak ubah ibarat 'anjing tersepit' ditolong bukannya nak berterima kasih, tapi diainaya pula orang yang menolongnya.

Kalau tuan-tuan dan puan-puan tak percaya lihatlah nanti masa BERSIH 3 nanti, polis akan dimaki hamun dan dituduh itu dan ini sebagaimana demontrasi liar oleh Penipu Rakyat sebelum ini sedangkan Penipu Rakyat adalah perosak keamaan, tapi polis pula penjaga keamanan, apa yang polis buat adalah tugas, tapi apa yang dibuat oleh Penipu Rakyat masa demontrasi liar adalah kerana nafsu serakah dan mengikut telunjuk iblis dan syaitan yang suka manusia berbuat benda sia-sia dan kerosakan.

Berani keran benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

anon April 25, 2012 6:47 PM,

Masa Penipu Rakyat mempergunakan RPK, semua yang RPK cakap semuanya benar, macam Dr. Hasan Ali jugalah, sesama Dr. Hasan Ali dapat dipergunakan oleh Penipu Rakyat, semuanya benar, tapi bila Dr. Hasan Ali mendedahkan penipuan dan kerosakkan oleh Penipu Rakyat, Dr. Hasan Ali dituduh dengan berbagai tuduhan, salahguna wang kerajaanlah, tamak kuasalah, itulah inilah, tapi apa yang dituduhkan berlaku dua atau tiga tahun sebelum Dr. Hasan Ali dipecat, apahal tak dedahkan masa itu? Ini adalah satu bukti Penipu Rakyat suka mereka-reka cerita untuk memburukkan orang yang berani menentang kemungkaran mereka. Pasal Anwar, kalau Anwar di pihak benar, sila tunjukkan di mana jam Omega beliau. Tak payah nak cuba cucuk jarum untuk memburukkan orang yang telah mendedahkan segala kepincangan dan masalah dalam Penipu Rakyat kerana mereka bertindak kerana untuk menegakkan kebenaran, bukannya macam Penipu Rakyat sibuk membohong untuk kepentingan diri sendiri, negara lingkup, rakyat musnah mereka tak peduli yang penting menang pilihanraya, itulah pemikiran kotor Penipu Rakyat.

Kepada rakyat sekalian, jangan terpedaya dengan adu domba pecacai Penipu Rakyat yang suka putar belit itu dan ini. Dulu apahal tak dedahkan pasal RPK kaki botol, apahal baru sekarang nak didedahkan? Sebabnya dulu korang satu geng, perangai asobiyah korang akan membela segala kemungkaran puak korang, tapi bila dah tak satu geng korang sanggup reka cerita untuk burukkan orang yang tak satu geng dengan anda lagi, semuanya untuk kepentingan asobiyah korang sajalah.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

Penipu Rakyat kaki putar alam, perosak keamanan negara, dasar tak sedar diri dan tamak haloba hingga sanggup perjudikan negara dan rakyat untuk kepentingan diri sendiri, dasar tak tahu malu yang sanggup menipu itu dan ini sedangkan beserban dan berjubah ke sana sini. Blah la Penipu Rakyat.

Berani kerana benar, takut kerana salah.