IKLAN BERBAYAR

Wednesday, April 25, 2012

ADEGAN BERAHI MAHASEWEL !

23 comments:

Anonymous said...

hampeh! penat je tunggu

Anonymous said...

Mengikut apa yang dijelaskan kepada Papa Gomo oleh Blogger Badut Rakyat bahawa terdapat lagi rakaman lain yang mana memaparkan pekara yang tidak senonoh dilakukan oleh mereka Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ini. Antara kelakuan sumbang mereka adalah dengan membuang najis disekitar kawasan Dataran Merdeka yang mana mencemarkan Dataran Merdeka sebagai sebuah pusat pelancongan negara.

Video tersebut bakal dikeluarkan oleh Badut rakyat dan sama sama kita nantikan video yang seterusnya. Gomo harap rakyat Malaysia menolak politik kotor pemimpin Pakatan PAS,DAP,PKR yang memperjuangkan SEKS BEBAS yang mana Ambiga sebagai ketua utama mereka.

BERSIH 3.0 sebenarnya layak untuk membersihkan mereka pemimpin Pakatan PAS,DAP,PKR dari terus menjadikan rakyat Malaysia Lembu untuk diperbodohkan pada PRU 13 kelak. Renung renungkanlah.....


Psssttt... Adegan yang dipotong menampakkan tubuh mongel separuh bogel remaja perempuan tersebut.

Anonymous said...

Laaaaa.ini aje?

Anonymous said...

Dah seumpama kawanan LEMBU/ BABI berkumpul..brcampur jantan betina...

Tahniah puak pembangang krn kumpulan ini berjaya mmbuka mata orang ramai utk betapa SOSIALnye pergaulan makhlok2 yg prasan hebat ini....sebok nak berjuang tapi perjuangan yg ENTAH APA-APA....

Kahak kahak haktuii

Anonymous said...

dah mcm dlm kandang babi je

Anonymous said...

Tak berahiiii pun!!! Takkan lembik sangat iman kau orang niii....Aku cabar engkau orang tunjuk betul-betul klip yang berahi tuuuu....kalau ader...kalau engkau orang tak penipu cam Anuar Buntut!!!

Anonymous said...

tak yah potong potong adegan adegan tak senonoh tu, biar je , konek anuwar pun dah kita tgk benda mcm ni pun nak potong tak yah tunjuk, tak pasal pasal je kena balun, tunjuk jgn tak tunjuk

Anonymous said...

anon 333pm,ayat provoke nk soh tunjuk yg full hahahaha.aku tau da trik ko tu kikiki

rakab said...

Boleh hancur tamadun manusia kalau puak bangsat ni berjaya memerintah negara !!

To Live Again said...

Esok2 dh tunjuk full mcm2 plak timbul ckp blog porno la,mengaibkan sesama Islam la,bukti video besi dn x blh pakai dll..

pencacai oh pencacai..

Anonymous said...

Lebih tepat dari segi tindakan dan lebih banyak faedahnya kalau "occupy" dibuat di bangunan yang menempatkan pejabat kerajaan negeri yang terkaya, bagi tujuan meminta agar yuran IPT yang dikelolakan oleh kerajaan Darul Ehsan dibatalkan! Setidak-tidaknya bagi anak sejati Selangor.

Ada Berani?

Anonymous said...

mengaku mahasiswa..tak nak bayar hutang...last2 buat 'tekan-tubi' dlm khemah??

celaka punya manusia!

Anonymous said...

Kenapa mahasuwei Dap/bukan Melayu PKR tidak bersama dalam program anti-PTPTN?

Siapa ada jawapannya?

Anonymous said...

Sial punya PAS...benda2 yg x senonoh nie la yg di sokong.

Anonymous said...

Memang kena dah pun....

Kah kah kah kah kah


Ada Unit Amal yang tersinggung dgn Layanan Mahasiswa

Oleh: wan_jtk

"Pemerhatian semalam agak tidak menyenangkan dimana suasana perhimpunan agak "happening" dan ini di antara faktor sesetengah Unit Amal sendiri yang berterabur akibat tidak dapat nak syncronise diantara coganakat mereka "BERAMAL KERANA ALLAH" dengan suasana agak sosial golongan mahasiswa tersebut. Biarlah aku yang menongkah arus demi untuk memberi mesej kesedaran dikalangan mahasiswa yang ralik dengan himpunan kemah mereka yang akhirnya aku melihat mereka sendiri tenggelam dengan Self- Centric.

Apa yang aku perati, aku dapati ada sedikit rasa tersinggung di kalangan Unit Amal dimana mereka agak terasa bila Pimpinan Pemuda mereka di perlekeh begitu sahaja oleh Mahasiswa yang hanya tahu idealist tapi kurang mahir tentang protokol dan berkomunikasi.

Malahan Unit Amal seolah di ucap-ucap seolah kena jadi kuli depa dan ditunjuk-tunjuk untuk buat begitu dan begini..

Mungkin inilah sebab beberapa sahabat Unit Amal kecil hati dan pulang ke rumah menjelang tengah malam.

Harus diingat wahai mahasiswa, pada awalnya kamu yang memberi amaran agar AMK dan Dewan Pemuda agar jangan masuk campur urusan himpunan kamu.

Unit Amal bergerak dengan asas Amal Kerana Allah dan Hormat pada pimpinan. Bagaimana kamu nak mereka bergerak bersama kamu apa bila dua asas itu kamu nafikan??

Fahamilah sejarah demonstrasi PROTES di Stadium Kelana Jaya tiga tahun lepas.

Anonymous said...

Ini intro. Himpunan gulungan LGBT anda harus faham.....

Anonymous said...

bangga kah PAS sebagai parti yang dimiliki oleh orang islam dengan keadaan ini?? melayu dan islam akan hilang sikit demi sikit di bumi MALAYSIA....nauzubillah.

Anonymous said...

Ha..ha..kesian PAS dulu nak hindar maksiat..sekarang kena jaga orang nak buat maksiat...dah terserlah kebodohan korang PAS...sudah la...jadi balaci PKR n DAP je la korang...
Tukang buat demo korang...tukang panjat pokok tinggi-tinggi pasang bendera pun korang...last cover line budak nak bermadu kasih pun unit amal kena buat...berapa besar punya anjing da korang....

Anonymous said...

mohon share ke fb..misnan

Anonymous said...

Tahniah!!

Ucapan tahniah ni khas aku tujuakn buat Nabi Nik Aziz yg mewajibkan keldai keldai menyertai BERSHIT 3.0

Kalau dah siang hari diorang berani buat camni, malam apatah lagi.

Kepada JAWI dan yg sewaktu dgnnya silalah jalanlan tugas anda menangkap dan menghukum binatang yg beraksi bagai binatang.

Tanpa silu, tanpa iman. Maklum la...imam mahdi ajar cenggitu...

Anonymous said...

Buat pejuang BERSHIT nanti, jangan lupa beri kaunseling dalam khemah pukul 3 pagi nanti eh. Jantan2 dan betina2 Fuckatan digalakkan menerima kaunseling dalam khemah yang sama.....

Anonymous said...

kalau nak dedah, dedah betul2, tak payah potong2, kalau dah potong buat apa kata nak dedah? dedah je biar satu malaya tahu dan nampak, kalau dah potong orang akan kata menipu sbb taj nampak. ..

Anonymous said...

org2 yg teramat bodoh sedang diperbodohkan!...lihatlah kebodohan mereka, lembu pun lebih elok kelaku drp mereka ni!!