IKLAN BERBAYAR

Wednesday, April 25, 2012

VIDEO PANAS JAM 2 PETANG INI !

video panas jam 2 petang ini. tunggu !

21 comments:

Bomo Siam said...

Aloooo...UMNU!

Deletekan video dlm kain hangpa tu dulu! Sebelum nak jaja video dlm kain org!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Akupun ada video.....

'UMNU LIGAN ANTU'

Takyah tunggu jam 2pm! la ni pun bule....http://gerai3abdul.blogspot.com/2012/03/hantu-raya-umno.html

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Bomo Siam aka musangka...
wuuu id yg ke brp lak ko pakai musangka...mcm la org xtau ko ni natang najis PR kehkehkeh... aku tau ko mesti baran gila2 ar sbb aktor lucah kesayangan ko tu x ajak ko join skali huahuahuahua...

Anonymous said...

Jangan la marah -marah bomo siam oi .. kena rasional . Orang UMNO tak kena tipu dalam hal ni. Yang dok kena tipu pengikut dia la ... Kesian hangpa

Anonymous said...

pukul 2pm eloklah....
dah makan...dah solat zohor...
klu dtayang skarang kang makan kmana solat kmana.....
muuuuuuaaaaaahhhhhh adoihai!!!

aloya said...

apa punya bodo la musangkaparat nih...blog pr tu taraf longkang..aku baca takde isi langsung..maki hamun je sampai sudah...


bodo, makan aiskrim lagi best

Anonymous said...

blm ape2 pn puak2 pr dh meroyan...br je kuar tajuk video panas..good job gap...pandai ko provoke beruk2 pr nie...

Anonymous said...

dalam hal video, Parti Roket Menuju Bulan adalah parti paling juling/hipokrit. Yakni, video yang ditonton dan diulas dibuat secara berpilih-pilih.

contohnya, video berkaitan pihak lawan ditonton dan dipandang secara terus tetapi, video melibatkan pihak sendiri tidak ditonton tetapi terus membuat kesimpulan berlandaskan kejulingan semata-mata.

kenapa begini? TST

Anonymous said...

sbelum pukul 2 aku dah stand by.

Anonymous said...

Jangn pulak sedang smbhyang zohor teringat aiskrim.
tak khusyuk....tak khusyuk.

Bomo Siam said...

12:41,

Hg nak yg full version? Layari lah....http://bomosiam.blogspot.com/

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Saudara/ri,

Di negara maju macam AS, kalau nak jadi presiden, moral calon dijadikan kriteria ukuran kelayakan.

Contohnya, kalau umum tahu sekian-sekian calon ada masalah moral maka jangan bermimpilah untuk jadi calon. Calon pasti ditolak sebelum sempat masuk gelanggang!

Lebih, membanggakan ialah apabila kesengajaan dalam menyembunyikan kesalahan moral adalah dianggap satu kesalahan dalam proses pilihanraya di sana!

Fikir-fikirkan

Anonymous said...

Bang Nuarrrrr....ohhhhh Bang Nuar ku sayang.

I luv u sayang.

I frust la....asyik AISKRIMMMMM dgn Shamsidar jer!

Jom la....SUKA SAMA SUKA pulak!

Anonymous said...

Musangka beruk sama macam PAS beruk

Anonymous said...

takut sgt dgn video ni knp? blum tau lg video pasal pe dah meroyan xtentu pasal? video dia nk org tgk.. video org len, duk kutuk2.. ntah hape2..

Anonymous said...

bomo siam hanya percaya kat mat sabu seorang sj...tp mat sabu pun tau anwar kaki jubor, sbb tu dia bg tau satu dunia "Anwar Aljuburi"...

Mat Sabu pun tau pemimpin hang kaki jubor, takkan hang buat tak tau kot...

Anonymous said...

dah pukul 2 pm...dah..ni....

Anonymous said...

Buang masa aku aja GAP ni.

Anonymous said...

Itulah padahnye dah suruh berundur secara terhormat tak mahu.. kita ni bukannya hingin sangat nak mengaibkan orang tapi dah orang tu tak mahu

Dengan sombongnya mengatakan LAWAN TETAP LAWAN

So, bila dah orang ajak lawan, kita ni pantang dicabar nak sangat lawan... ha kan dah kena "debik" bertubi2... luar dalam kasi taruk! amik!

Anonymous said...

Muaaahhh!! Musang ka bewak ka babi ka mak lampir ka aku tetap sokong Umno..parti melayu yang boleh di harapkan ! muuuaaahhhhh !

Anonymous said...

Pemuda PAS Malaysia (DPPM) membidas kenyataan Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Tengku Adnan Mansor yang menyatakan bahawa tindakan Suaram mengemukakan kes berhubung pembelian kapal selam Scorpene ke mahkamah Perancis merupakan usaha untuk mengucar-kacirkan negara.

“DPPM juga menyangkal dakwaan Datuk Seri Adnan bahawa usaha Suaram sebagai mahu memalukan orang dan hendak menimbulkan fitnah,” kata Ketua Penerangannya, Riduan Mohd Nor (gambar) kepada Harakahdaily.

Bagi DPPM, katanya apa yang diusahakan oleh Suaram bukannya fitnah atau mahu memburukkan orang lain sebaliknya ia adalah sebuah fakta yang perlu didedahkan bagi mencegah kemungkaran yang dilakukan oleh pemimpin terbabit.

Tambahnya, tindakan Suaram sebenarnya adalah tindakan terpuji kerana tidak mahu bersekongkol dengan pemimpin yang melakukan penyelewengan dan mengaut kekayaan dari duit rakyat.

Sepatutnya, kata beliau Adnan merasa malu kerana rakyat tidak lagi menaruh kepercayaan terhadap mahkamah di Malaysia.

“Timbulnya prejudis bahawa mahkamah Malaysia juga dipengaruhi oleh kuasa politik terutama kes yang melibatkan pemimpin-pemimpin negara.

“Rakyat seluruhnya masih memperkatakan bagaimanakah misteri pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaariibuu yang masih tidak terjawab sehingga kini serta bagaimana kes ini dilayan sedemikian rupa sehinggakan bapa mendiang terpaksa ke mahkamah antarabangsa bagi mencari keadilan dan pembelaan sewajarnya terhadap anaknya,” ujarnya.

Riduan berkata, DPPM berpendapat, kenyataan Adnan lebih mirip kepada kenyataan orang yang sedang dalam ketakutan.

“Mungkin beliau bimbang kebenaran akan tersingkap yang menyebabkan pemimpin negara ini akan turut terheret sama untuk didakwa.

“Jika benarlah demikian, bukan setakat Perdana Menteri, malah beliau dan Umno keseluruhannya akan terjejas teruk,” katanya lagi.

Maka, ujarnya akan berakhirlah sebuah riwayat Umno dan gelaplah masa depan Adnan.