Tuesday, April 3, 2012

VIDEO ADAM ADLI KENA TUMBUK : DIA AKHIRNYA MERASAI NIKMAT KEBEBASAN DAN PENDEMOKRASIAN ! MINIT 5:30

73 comments:

Anonymous said...

elok sampai lebam mcm bapak israelnwar biar puashati suruh blaja tp duk jd balaci pembangkang ntah2 dah anwar balun adli tu

Anonymous said...

Nurul ni bukan nak selesaikan masalah, dia dtg nak MENAMBAH MASALAH. Lagi pon itu je la kepakaran nurul (mewarisi KEPAKARAN BAPAK dia) BANGKANG, SPIN, FITNAH (Minah BSF).

Disebabkan orang lembah pantai dah meluat dgn Nurul ni, terpaksa dia panggil awang import untuk buat huru hara...BANGANG!

Anonymous said...

PADA MUKOOOOO WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.. tengkiu kat bro yang kasik penumbuk tuu baru dia tau langit tinggi rendah hahaha

-DM- said...

sape laki yg pakai helmet yg debik si adam tu? dia penduduk flat tu ke ape? ada info x psl ni bro?

Anonymous said...

Mana saje keturunan puaka ni pergi mst mencetuskan huru hara...Nurul, ko dan bapak ko dgn keluarga ko sudah2la melaga2kn bangsa sendiri...ko sekeluarga dah cukup kaya dah...

Krn nak melayan kemarok bapak ko Nurul Puaka , habis kecoh satu negara di buatnya...

Sudah2la mnghasut, mmfitnah dan melaga2kan bangsa sendiri wahai pompuan puaka, takot sok mati xsempat nak bertaubat...

kahak kahak kahak

Anonymous said...

buka komen wei..............i nak spam..........

Anonymous said...

Untk Adam Adli itulah harga demokrasi
mahasewel...kahkahkah...
Ko orng luar pehal pulak nak menyibuk kampong orng padan muka kena debikkkk
Yessss..Yessss...Yessssssss..

Lain kali harap2 ko akan di debik lagi .

Anonymous said...

Apa kata lain kali...polis ke ..pasukan keselamatan tengok dari jauh aje...biaq pi suku sakat adam adli tu rasa demokrasi yang dia hendak sangat....SUARA RAKYAT BUKAN HAK DAP,PKR ATAU PAS....Kami pun rakyat juga...Warga Kerinchi pun rakyat juga.....So lay off...Tabik lah Pasukan Keselamatan..Terbaik

Abang Sayang said...

Pemuda UMNO dan Puteri UMNO Pergerakan Bodoh Dan Tolol..Generasi Muda teraniaya dan terancam. Bodohnya Aku Kalau Aku Terus Berjuang Untuk UMNO
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa


Transformasi Palsu - Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman( Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO )
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



Skandal NFC - Bukti Jelas Bahawa Wanita2 UMNO Bukan Ibu2 Yang 'berguna' kepada generasi baru..
1~http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=33143
2~http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65624

Anonymous said...

Apalah korang ni macam tak ada kerja lain, nak gaduh jer sesama sendiri. Kita bangsa Melayu sepatutnya kaya dengan budi bahasa ..

Lain kali kalau nak bedal adam si anak ikan tu, buat betul betul. Study dulu, dia duduk mana, apa aktiviti hariannya, ke mana dia pergi, dengan siapa, naik apa, jalan mana .. dan survey cukup cukup, sampai masa dan ketikanya, tunggu dan belasah cukup cukup bagi ajar sama orang yang kurang ajar, ajar dia adab orang melayu !!!

Puak puak tu cakap pun tak guna, taksub giler dengan virus anwarisma al juburi .. belasah sahaja sebelum nasi jadi bubur !!

Anonymous said...

NUROL KENA LAH SKALI SKALI 'IKUT'. JGN BANGKANG SAJA..

BAPAK KO PUN AKU DAH TAK MINAT DAH..JGN IKUT PERANGAI BAPAK TU..

APA YG NAJIB BUAT UTK NEGARA DIA PUJI ...MANA ADA... BAIK SKET SI LGE TU..BPIJAK DIBUMI NYATA..

Anonymous said...

bila la orang melayu betul betul tunjukkan amukan sebenar...sifat terahsia orang melayu yang sudah lama terpendam bila kali ni tercetus hanya ALLAH SWT sahaja yang dapat hentikan..

Anonymous said...

Amboih, dah macam Datuk Bandar aku tengok mamat ni. Sibuk nak jaga kebajikan lah kononnya dekat luar ni. Cmon, awak dah kena gantung U dok diam2 kat rumah sudah. Aku tak faham la dengan kau ni Syaiton. Dapat duit kan datang buat huru-hara? Cmon.

Anonymous said...

Biarkan Pakatan Rakyat naik lemak macam babi lemak. Kita ajar dia nanti di PRU ke 13. Kita tengok nanti mereka akan lari tak cukup kaki. BN jangan tunjuk taring dan kuku. Tunggu sampai tampok pemerintahan ditangan kita ganyang mereka habis habisan. GANYANG PAKATAN RAKYAT!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Kah kah kah kah... nasib baik aku takde kat situ tadi. Kalau tak, dah ICU budak2 mahasewel kene hentak. Memandai-mandai je kat tempat orang.... haram jadah dari Punaisihat PKR sampai la ke mahasewel2 penjilat jubur AnWAR tu....!!!!!!

Tukang Komen said...

Lah! kena tumbuk je? Awat tak pijak sekali. Budak jenis ini makan upah. Dia masyuuuuk kekawan dia hanya roti canai dan teh tarik.

Fenomena said...

hahahahaha apa ko rasa adam adli bangang?? Nak sangat jadi hero kan.. Kah kah kah kah ! Adam adli BODOH MAKAN SAMPAH !

Anonymous said...

Knp la tak tumbuk sekali c Izzah Puntianak tu...biar meroyan semua anjing2 pakatan rosak nanti....

Anonymous said...

ahh sedeynye kene tumbuk...inilah demokrasi sebenar..tak siape boleh halang

Anonymous said...

Info untuk semua,,mamat baju unggu itu adalah s/u pada adam adli..sedang buat practicum area sekolah rendah di Kuala Selangor.
Budak tu adalah student dari UNISEL dalam bidang DIP PRA SEKOLAH je..bukan hebat sangat pun..masuk UNISEL dengan 3 credit..cepat2 cari sebelum tamat praticum..

tq

Amin al-amin

Anonymous said...

Nasib baiklah ada PDRM mengawasi , kalau tak pasti teruk Adam kena cepuk dengan orang kerinchi !

dulu Adam kutuk polis kata anjing dan macam2, polis ni lah jugak yg selamatkan dia , dulu kata polis zalim kejam , polis tu jugaklah yang lindungi Adam , budak2 ni memang harus kena penumbuk , kalau tidak pun kena penampar , biar dia rasa tak semua orang suka dan setuju dnegan perangai gila dan kurang ajr dia tu ...

pucat lesi muka Adam , menikus menyelit dengan polis !

padan muka , padan muka ..aku tunggu masa je , kalau ada peluang nak jugak tumbuk muka Adam tu sekali dua !!

Anonymous said...

Alah c nurul izzah tu pon pandai buat kontroversi je...sikit2 mengadu domba kat tweeter. Meluat aku...dah la apa dia tulis kat tweeter tu main tulis je bukan dia siasat perkara sebenar pon

Anonymous said...

Ni komen yg siuman aku copy dari mkini. Jadi siapa yg tak tau isu sebenar ni, harap komen ini dapat memberi penjelasan.

XXXXPlease understand the issue people. The Flat 4 Tingkat Kerinchi Development was requested by the majority of homeowners. Their houses were dilapidated and average size is 450 square ft. They asked the Govt to help bring development. The Govt arranged a process whereby interested developers submit proposals. Finally 4 were listed and their proposals submitted to the 467 owners. After voting, a developer was selected. This was 2 years ago. Amongst the benefits was that they will get new house at the same development 930 sq ft, with market value (now) at 250 k. In the meantime, developer gave them free house during development, and moving out money.433 chose to move. 34 didn't, unfortunately mostly on political grounds. These 34 sued in court for award, and court awarded 73k, and told them they must move. Today is the enforcement of the court order.
XXXX
Today, the 433 families who supported development and have been denied by the 34 and their political masters, turned out in droves. Imagine their surprise and anger when they see outsiders like Adam Adli and the students resisting the development. So shd understand the context before willy-nilly supporting Adam Adli. He's just protesting for fun, where as we are talking about the future of 433 families. They want the blocks to be demolished and development to start.

Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...

bila la orang melayu betul betul tunjukkan amukan sebenar...sifat terahsia orang melayu yang sudah lama terpendam bila kali ni tercetus hanya ALLAH SWT sahaja yang dapat hentikan..

April 3, 2012 5:34 PM
----------------------------------
akan sampai masanya, x lama lagi...masa tu baru semua kafir harbi terkincit , terberak & tercirit dikerjakan dengan bangsa melayu....

Anonymous said...

Aku ingat kalau ANAL si Nurul pun best tak??? KALAU DIA MARAH...papa suka tau..!!

Anonymous said...

Bro yang menumbok adam tu senyum lepas lepaskan satu das... rasanya dia rasa puas... ha ha ha.. padan muka kau adam, kau jadi kadam nuar, esok lusa jubor kau kena godam... he he he

Anonymous said...

Jaga sikit orang keturunan Kerinchi ni.. atuk aku kata orang Kerinchi dulu dulu berisi .. pengapit mereka rimau jadian, tak berani orang lain nak kacau..

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Gerakan desperate blogger pro pembangkang...buat iklan dalam blog pro BN..

Wakakakaka...tanda tanda fuckatan nak mampos abang sayang oi...

mat despatch said...

Harap tuan dapat linkkan blog saya dalam blog tersohor tuan.

http://matdespatchotai.blogspot.com/

Anonymous said...

tak sangka..tepat juga tumbukan muka kat monyet tu kan..tu la...siapa suruh cari penyakit..kata nak perjuang kan mahasiswa,tapi kena perlu ada kat sana..rezeki ko la tu adam..dapat cenderamata..

Anonymous said...

pperghhh.. tabik spring kat mamat yg kasi penumbuk tu... nasib baik ramai tak taji mahasewel bodoh sebodoh.. bodoh.. lagi bingai tu... elok kasi mampus lagi baik...

Anonymous said...

Adam
apa hal dam
patah tak gigi ko
body abang-abang kg kerinci
boleh tahan dam
ko tu aku nampak macam papan sekeping aje
nasib baik ada abang polis
tu le lain kali
jangan kutuk abang polis
dam
kalu dah kene penumbuk sekali
yang pastinya akan kene lagi
kat mana tak tahu le
yang pasti ramai yang geram kat ko
ni lagi satu
simusang
ko kalu kene penumbuk
pasti ko
tercirit biji betik
yang ko makan tu...
jangan salahkan UMNO
yang geram tu mungkin bekas pengundi PR

Anonymous said...

abang sayang
boleh piiii leeeee...
sokong le bakal pm kotey bengkok ko tu
tak lama lagi
anak bini sikotey bengkok tu pun tinggalkannya...
sedap-sedap aje kata orang lain bodoh
ko tu lagi bodoh yang tak boleh diajar...

Anonymous said...

apa???????????
si adamm kene tumbukk!
kahhhhkahhkahhhhhhhhhhhh

aku rasa mcm nak buat kennduri esok sembelih lembu 5 ekor bg makan ramai2.

haptuihhhh.....kahhkahhhhhkahhhhhhh

Anonymous said...

Aku tak undi PAS pun walau aku ahli PAS. PAS Dah tersasar dari prinsip sampai lah akidahnya.

fairuzkhan said...

daripada nak menuntut pemansuhan AUKU badigol ni dah melalot dah...ni dah nak jd ahli politik plak..patut la hari tu turun kan gambar pm..nak buat gempak la tu.. sayang internet aku slow..tak dapat tgk adegan ini... yg pasti aku antara org yg berpuas hati!!lain kali kasi makan tanah sama ini budak hingusan!!

kadiak said...

Pkr cuba hancur kan kesepakatan org melayu kpg kerinci, Pkr hanye tahu protes pembangkang yg bangang. Langsung tak membina, kecewa bila perkara ni berlaku dikalangan org islam, jgn undi pkr golongan yg tak bersyukur.

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah. Berita yang paling menggembirakan hati kecil ini apabila melihat si Adam Adli bahlol tu kena tumbuk. Moga moga dia sedar yang orang ramai tak suka akan tindakan dan gelagatnya dewasa ini. Ini semua adalah hasil didikan dan dorongan Bapak Demonstrasi Malaysia si laknatullah Anwar Ibrahim al-juburi.

Anonymous said...

adam adli pasti akan salahkan umno..
pukimak macam punaisihat ia...

Anonymous said...

You make my day lah bro, lain kali kasi kat muka dia 2 atau 3 biji, si kelentit basi tu pun bagus jugak kalau dihenjut sama.

Anonymous said...

Sungguh aku idamkan satu tumbukan kat muka sisial tu, syabas Bro, lu orang Kerinchi ke? Wa Pandan mari, teringat semasa dulu.

Anonymous said...

Ari tu nyaris kena tumbuk...ari ni dapat jugak sebijik..haha...

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Oh, terima kasih abang yg pakai helmet tu..

Takde cakap cakap dah..Dengan senyuman bagi makan penumbuk pada si anjing anwar.

punya la tahap pondan, kena sebijik pun boleh tumbang.

Wakakakakaka...

puas hati aku...
mcm ada 80% perasaan tgk harimau malaya benam ego garuda.. tgk Indon menangis peluk tiang stadium walaupun menang tempat pertama sukan sea..

Yaribba..!! angre!! angre!!

I love you la abang helmet!!

Eh, tak boleh...Kang sekapal lak kena laknat mcm Anwar Berahi.

Anonymous said...

Agak2 berterabur atau tetelan gigi kau dam? Jgn risau dam..nt Abg Nuar akan tolung kau....tolong bukak seluar kau.

Anonymous said...

Padan muka ko hai si Adam adli. Hahaha.... Nampak Sgt bebal.... Dgn bdk kg kerinci ko nak tunjuk bagus......

Anonymous said...

Melayu biadap yg kurang akal mudah dilembukan oleh UMNO ...

Budaya politik UMNO generasi pasca merdeka (generasi bukan pejuang kemerdekaan) - Kotor, fitnah, lucah, ganas!

UMNO pejuangkan politik sekular feudo aristokrat yang anti Islam & anti rakyat!

Nasib penduduk asal kg. kerinchi pun seperti mereka2 yg telah teraniaya di Kg. Abdullah Hukum jugak la tuu....

UMNO utamakan pemaju kroni dari kepentingan hidup rakyat! Sebab tu sudah banyak kawasan melayu KL dirampas kemudian diserahkan kepada pemaju yang akhirnya majoriti hartanah dikuasai oleh bukan melayu. Melayu hanya menjadi pemilik minoriti & penyewa. Seperti Felda FGVH juga kerana UMNO nak duit cash cepat, perlu disenaraikan cepat....

Selagi UMNO berkuasa semakin banyak hak bangsa terjual!

PRU13..ABU!

Anonymous said...

Itulahh Adam..dulu orang suruh kau issap kote kau x nak....nah!!! sekarang kau rasa la sendiri

Anonymous said...

Bravo Adam Adli ..."kau ditumbuk?"... harga sebuah perjuangan .... jasabaktimu tetap disanjung. Bersabar, atas keganasan manusia yg kurang akal... hari pembalasannya akan tiba...


Ambillah iktibar kisah Nabi direjam dengan batu sampai berdarah oleh pemuda2 samseng Taif yg dihasut oleh pembesar2 mereka... akhirnya seluruh Taif & Arab dibawah genggaman Nabi dan para penzalim menyesali sejarah hitam kehidupan jahiliyyah mereka itu .....

UMNO juga mengajar Melayu semakin tidak bertamaddun ... Melayu jiwa kotor, khurafat, tahyul, ganas, kejam, biadap, lucah, fitnah, khianat, tamak haloba, penipu, perasuah, penindas, penzalim, sifat2 ala-kebinatangan ....... mungkin generasi yg lahir & dibesarkan dari sumber rezeki yg haram oleh orang tua mereka .....

UMNO hanya kelab untuk golongan yang pengamal rasuah, hedonisme & pro-maksiat ......???

Tolak UMNO=Tolak Rasuah + Tolak maksiat......

mat sabun said...

puas hati aku akhirnya si gay ni kena jugak hahaha,nak publisiti x bertempat,nak cari isu yg bole dipolitikan itulah puak pembangkang,belajar x abis lagi sebuk nak politik

Anonymous said...

Sepatutnya Adam Adli ditumbuk hingga lebam serupa dengan lebam yg dialami oleh bos beliau Aljuburi pada tahun 1998 agar boleh dibuat modal untuk tagih simpati...padan muka kau....

Anonymous said...

Khas buat AbangSayang.....

Nape cuba nk link blog2 lain dlm ruang komen ni??

Ape dah tak de isu sendiri ke?? nak copy n paste???

Kesiaannnn kat Abangsayang yer....

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Kepada babun pro pembangkang..

Banyak la kau punya harga sebuah perjuangan. Perjuangan apa? Perjuangkan 34 org? Apa kes yg hak 433 org lain??

Mahasewel apa kes lak buat kat situ. Eh, mahasewel, mmg situ la tempat dia...jadi anjing kurap pro peliwat..

Mahasiswa, tempatnya di universiti.

Samseng?? Pembangkang lagila samseng. Tgh pemilihan PKR boleh bertumbuk.


Wahkahhkahkahkahak ptuih!

Anonymous said...

ha ha ha ha ha ha
he he he he he he
hu hu hu hu hu hu
PADAN MUKA..!!
lepas ni pi la ngadu kat Al Jub!

☺ ♂ ☺

Anonymous said...

ni sorang lg spesis nurul xtahu malu..

kata nk 'bersih'.. nk demokrasi..

dah majoriti nk umah baru ..ikut la.. kalu undi pun kalah pe..

so yg degil bukan 'perjuangan'
elok ka pakai 'kedegilan'

dan jgn pkai hujah xbertmpat. ..
''zaman nabi gol sikit mengalahkan yg ramai ''

pkr = ajar rkyat jd degil...

tinggalkan pkr tu..cari busines ok2.. jg anak bini..beramal ...dah mati...masa singkat..cepat...

Anonymous said...

ni sorang lg spesis nurul xtahu malu..

kata nk 'bersih'.. nk demokrasi..

dah majoriti nk umah baru ..ikut la.. kalu undi pun kalah pe..

so yg degil bukan 'perjuangan'
elok ka pakai 'kedegilan'

dan jgn pkai hujah xbertmpat. ..
''zaman nabi gol sikit mengalahkan yg ramai ''

pkr = ajar rkyat jd degil...

tinggalkan pkr tu..cari busines ok2.. jg anak bini..beramal ...dah mati...masa singkat..cepat...

Anonymous said...

jgn cakap byk la labu...kalu betui nak jaga org isle..sila bertanding 50%

baru islam melayu tak dikuda

kalu ada hasrat nk ganti umno yg korap ko kata ni.. setakat nak menipu melayu konon juara..to DAP YG PEGANG KUASA..

er cari lah lagi melayu2 yg boleh dibodohkan

Anonymous said...

negara demokrasi 433 orang penduduk dah bersetuju nak pindah yang tinggal dalam 30 orang lebih ....agak2 kalau dalam pilihanraya siapa yang menang 433 atau 30 orang lebih tu...bahalpl punya PKR menyusahkan orang jer

Anonymous said...

Ambillah iktibar kisah Nabi direjam dengan batu sampai berdarah oleh pemuda2 samseng Taif yg dihasut oleh pembesar2 mereka... akhirnya seluruh Taif & Arab dibawah genggaman Nabi dan para penzalim menyesali sejarah hitam kehidupan jahiliyyah mereka itu .....
Tolong jgn cemarkan perjuangan NABI yg mulia dgn perjuangan gila babi umat dia yg akhir zaman ni. Cara berfikir macam ni tahap longkang macam ko baca AL QURAN dalam jamban. Al QURAN tu mulia, tapi ko yg cemarkan sbb baca dalam jamban. Letak le benda yg mulia pd tempatnya. Belajar tu biar bagi khatam, kalau tidak ni le jadinya. Tambah lagi ilmu bro...

Anonymous said...

dusyummm!!! sebijik kat muka!! wakakakaka..

toksah komplen ye dik..hak orang tu le nak bagi hang sebijik!! kah kah kah

Anonymous said...

Anon 7.49 pm/5.34 pm..jgn ckp tinggi melangit walau ilmu penuh didada,kelak memakan diri..Tin berisi tak sama dengan tin kosong.Bunyi aje lebih.Janganlah keluarkan komen yang menjatuhkan maruah bangsa kita sendiri.Hamba malu terbaca komen kamu.

Anonymous said...

adam idli dah kena seligi! kah kah kah!!

Anonymous said...

tumbuk je? apesal brader tu tak pijak sekali?

Anonymous said...

wakakakakakak ambik kau adam sialan hahaha kalau aku jadi polis sumpah aku biar kan jer die kene belasah... tunggu die buat report jerk hahahahaha ... sayang sekali tumbuk jerk perhhh

Anonymous said...

sisewel sial tu kena tumbuk, salah umno

Anonymous said...

hahahah..padan muke mung natang..ngaji tok habis dah nak tunjuk pandai..macang bagus..naper tak debik banyak2 ckit bior sedor sikit..kasi rongak pong takpe..

Anonymous said...

haha , kena penumbok ke ? hilang jambu ... huhu , kalo kat sabah kompom2 kena tikam ... try suru dia buat mcm ni kat ice box tawau ... belajar pon xhabis , nmpk sgt isu politik dia ni o0o

Anonymous said...

Bro, kalau wa tau sapa yg tumbuk tu, wa nak belanja dia makan... Tahniah Bro, wa respect lu...ajar sikit budak hingusan tu, emak bapak harap masuk u dapat belajar ni tak, memalukan emak bapak je...

Anonymous said...

Nurul Izzah anak Anwar al-juburi bikin kacau,nak tunjuk awaklah kononnya menjuari nasib rakyat-pigidah, layak duduk rumah saja jaga dan layan suami baik-baik supaya suami jangan jadi saperti bapak mertuanya.

Anonymous said...

Kerajan BN nak tolong rakyat hidup senang dan selesa bukan nak menyusahkan,pampasan telah diberi tempat sementara disediakan,apalagi yang hendak.Jangan lah nak tunjuk awak kononnya membela nasib rakyat-pigidah semuanya orang dah tau itu cuma mainan politik PKR yang kotor

Anonymous said...

hamPAS dan liPAS nak melingkopkan orang Melayu...... kata saham PNB haram konon, ulamak kominis yg buat fatwa.... lepas semua orang Islam jual semua saham tu, bukan Islam akan borong habislah dalam beberapa hari saja. Dia olang pun ketawe, Boloh punya Melayu!

Anonymous said...

Anonymous April 4, 2012 at 11:17 AM Nabi berjuang kerana Agama Allah. Mat ni berjuang dengan puak yang nak menghapuskan Islam. Dalami Islam mu dek.

Alahhhh Hai said...

Anonymous April 4, 2012 at 11:17 AM Nabi berjuang kerana Agama Allah. Mat ni berjuang dengan puak yang nak menghapuskan Islam. Dalami Islam mu dek>

Anonymous said...

ini kerinchi tau!!!! kmpg kerinchi!!!! pg balek smbg belajar !!!!