Wednesday, April 25, 2012

WAH CAKAP BESAR ! CAKAP BANYAKKKKK BESAR !

apa ? jangan mimpi ?
apa ? mimpi jangan ?

kalau dah YAKINNNNNNNNNNNNNNN sangat boleh kekalkan selangor, apa lagi yang tuan hamba tunggu  !

bubarkan sahaja dun selangor !
JOM KITA RENTAP !

tak sabar rasa di hati nak berentap dengan lu orang di tanah tumpah darahku ! cepat lah wei bubarkan DUN !

beb lu punya bongkak aaaa kasi gua panas lagi wei !
gua makin bersemangat lagi wei bila lu orang bongkak !
bubar DUN lah kalau berani !
jom kasi rentap sama blogers !

33 comments:

Anonymous said...

Bukan bongkak bro! Ini realiti...!

Camna nak menang, sejarah dah buktikan, suma MB UMNU Sngor...manyak suwey!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Woi M.Nasir!

Hang Tuah yg terbilang lagikan mashyur itu pun dah tak mau pakai benda UMNU tuu...dia lempaq dlm sungai!

Tiba2 hg nak tawan Sngor dgn keris gila tu?

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Peng Soon Tailor Batangkali kata....

"Belape halege itu kelis aaa...? Wa bule bayar"!

UMNU! Mau dok pikiaq la sama...!!!

Anonymous said...

Bomo Siam, Penipu Rakyat bukan saja bongkak, sombong, takbur, angkuh, berlagak semua siap pakej lagi perangai mazmumah korang, sampaikan Unit Amal PAS boleh berkawal pergalulan bebas geng Soladiriti Mahasiswa Malaysia yang diketuai oleh Adam Adli yang boleh tidur bergelimpangan bercampur lelaki dan perempuan yang bukan mahram di Dataran Merdeka, ini apa dah jadi ni, PAS dah jadi bonzer perlakuan maksiat, ini ajaran apa pula yang PAS bawa, inilah ajaran sesat, janji syurga kalau undi PAS dan sekutu PAS termasuk si kafir harbi DAPig, sekarang Unit Amal kawal keselamatan Adam Adli and The Gang yang bercampur gaul lelaki dan perempuan bukan mahram yang berpakaian tak senonoh bergelimpangan tidur macam gelandangan, tak malu ke? Ini ajaran Nik Aziz dan Hadi Awang ke? Apa dah jadi dengan tok guru PAS dua orang ni, dah ting tong kepala ke?

Apa pun semakin hari semakin terdedah keburukkan perangai dan kelakuan PAS dan kuncu-kuncu ahzab asobiyah mereka, Musangka @ Bomo Siam, hang boleh berlagak untuk tenangkan diri sajalah kerana hang pun ketaq teloq pasai penentang makin serius terhadap kerajaan zalim Penipu Rakyat di negeri tadbiran mereka semakin bergelombang besar dan mungkin akan meranapkan terus Penipu Rakyat dari Selangor sebagaimana tornado meranapkan kawasan di Amerika.


Musangka @ Bomo Siam, hang tak payah nak kelentonglah, si Khalid dan si Anwar pun dah ketaq lutut, ketaq telok, kote pun ketaq juga sebab depa dah tau penentang ini makin kuat, bukan takat si Khalid dengan si Anwar saja, Nik Aziz dengan Hadi Awang pun dah ketaq lutut, ketaq teloq, ketaq kote sampai terkencing dalam jubah sebab depa dah tau PAS akan kena swing sampai terbenam lepas PRU 13 nanti, Nik Aziz pun gelabah nak pertahankan kerusi DUN Chempaka dan Hadi Awang pun gelabah nak pertahankan kerusi Parlimen Marang dan DUN Rhu Rendang pun boleh 'goyang gerudi' lagi tapi dah 'goyang jack hammer' dengan penentang yang begitu serius sekarang ini terhadap Penipu Rakyat. Sokongan kuat rakyat terhadap Barisan Nasional menyebabkan pimpinan Penipu Rakyat gelabah hingga sanggup menipu diri sendiri sebagai si Iskandar inilah. Kalau yakin sangat, sila bubarkan DUN esok dan kita lihat apa yang akan jadi dengan Penipu Rakyat yang akan dilanyak oleh pengundi yang begitu geram kerana terpedaya dengan penipuan Penipu Rakyat dalam Menifesto PRU 12 Penipu Rakyat yang lalu.

Berani keran benar, takut kerana salah.

BOMO JAWA. said...

Hang tunggu dan lihat saja sapa pun boleh cakap.

Anonymous said...

Bomo Siam said...

Peng Soon Tailor Batangkali kata....

"Belape halege itu kelis aaa...? Wa bule bayar"!

UMNU! Mau dok pikiaq la sama...!!!

April 25, 2012 10:36 PM

------------------------------------

Bomo Siam @ Musangka, Peng Soon Tailor tak beli keris tapi beli serban, dia tanya " itu seleban sama itu jubah belapa lu mau jual" dekat Nik Aziz dan Hadi Awang, tapi Nik Aziz dan Hadi Awang masih ketaq lutut lagi mengenangkan penentangan yang begitu serius terhadap PAS kerana PAS sanggup bersubahat dengan perlakuan mungkar Soladiriti Mahasiswa Malaysia yang diketua oleh Adam Adli yang bergelimpangan tidur di tempat terbuka bercampur gaul lelaki perempuannya, sembahyang entah ke mana kerana dah mata hari naik tinggi baru bangun tidoq, Unit Amal pula jadi pandir pi dok jaga puak buat hal tak senonoh tu, Unit Amal konon, itu bukan amal tapi maksiat, patut tukaq jadi Unit Maksiat dan Kemungkaran PAS, baru sesuai, bila jaga geng Adam Adli tu jangan pakai kopiah dan baju melayu, pakai bikini, baru sesuai dengan Unit Maksiat dan Kemungkaran PAS, tak gitu Musangka @ Bomo Siam?

Bomo Siam, kalau Penipu Rakyat yakin sangat Selangor akan terus dikuasai oleh mereka, pasai apa Anwar dan si Khalid gelabah ketaq lutut takut nak bubarkan DUN sama dengan parlimen kalau PRU pada bulan Jun nanti, malahan kalau buat bulan lain lepas tu pun si Khalid dengan si Anwar takut nak bubar sampai terpaksa bubar bulan empat tahun depan, itu pun masih ketaq lutut sampai terberak dan terkencing sebelum bubar DUN, mungkin tak sempat nak bubar si Khalid dah pengsan terkejut atau buat drama baru untuk gagalkan pembubaran DUN, tapi atas titah Tuanku Sultan Selangor, DUN Selangor akan bubar juga walaupun si Khalid pengsan sampai dua tiga tahun sebab terkejut. Hakikat tetap hakikat Bomo Siam @ Musangka, jangan nak lari dari hakikatlah.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Esperalzi said...

Cakap besar Pakatan Babi ni! Org Melayu akan menangkan UMNO di PRU 13 nanti, percayalah....bukan krn sukakan UMNO tp krn amat benci Pakatan Babi yg dah jual borong kepentingan Muslim dan Melayu di Malaysia..aku bekas penyokong tegar Parti Ajaran Sesat!!

Anonymous said...

Tak bubar DUN serentak ngan Parlimen, bukan pasai 'ketaq lutut'! Kita suma tau yg rakyat Msia era ni nakkan kerajaan yg baik serta pembangkang yg kuat! Balance pd power!

Jika rakyat dapati UMNU kuasai Parlimen pd GE13 nanti, aku berani telanjang, rakyat akan bagi state pd PR! Jadi....jgn bubar serentak!!!

Tukang Komen said...

Demokrasi perlu pembangkang yg kuat. Tapi yg kita ada hari ini ialah pembangkang yg sengal otak dan bodoh!
Sibuk jual harta dan kelepeet hasil pasir. Kalau dah berketuakan orang yg tiada moral itulah jadinya. Dari hukum akal pakatan gerenti bungkus tapau.

Anonymous said...

TK 11:08,

Klu pembangkang tak kuat, hg ingat....

1. Pasai apa Tok Mudin halau guru2 Melayu dari sekolah cina?
2. KR1M, BR1M serta macam2 'M' laie tu, pasai apa bole ujud?
3. Pasai apa budak2 U gila tu berani ceroboh Merdeka Square?
4. Pasai apa ISA dihapuskan?
5. Klu dulu takleh, pasai apa la ni Hishamudin bagi on kat demontrasi bersih?

Dan banyak pasai2 lain laie.....

PASAI APA? Hasil desakan sapa? Hasil ajaran sapa?

...klu bukan pembangkang yg kuat!!!

Anonymous said...

Selangor memang akan jatuh,.itu pet projek najib, pru ini memang pas akan kelah teruk, pkr cukup makan, cina dap jugak menang banyak kerusi,.melayu dibodohkan lagi

Anonymous said...

Pasai apa Tok Jib sampai takdan tukaq seluaq...sebab kalut dok rancang perubahan. Tranformasi demi transformasi. Pasai apa?

Aku ingat lepas ni, nak suruh PR desak Tok Jib tukaq Zoo Negara, jadi Zoo Mania!

Menatang dok luaq, org dok dalam!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

11:38,

Ini lagi satu komen Melayu Bodo...!

Jika PAS kalah teruk...bermakna undi melayu lari ke UMNU. Ini bukan melayu bodo! Begitu jugak jika UMNU kalah teruk, bermakna undi lari pd PAS. Ini pun bukan bodo!

Yg bodo....hang le!!!

Anonymous said...

Musangka = beruk = PAS = Busuk Hati = Munafik = Riak = takbur = Nik Ajis = kena kencing dek DAP = Makea GAJI buto = Pemalas = bodoh macam Mahpos

PAS Jubo Lembu

Zmg Spg Mrb said...

PR Selangor cakap besar pasal dah ketakutan, takut penyokong lari lintang pukang, jadi dia tipu la penyokong totoknya supaya kekal menyokong dia. Parti Ajaran Sesat tu dulu kata tiada kesan pecat Hasan Ali tanpa bicara, nah ! rasakan sekarang, ahlinya yang iklas berjuang kerana islam dah sedar ditipu hidup-hidup oleh N.ajis dan Hadi B.awang. Umno dari dulu dah berjuang untuk Agama, Ekonomi dan Politik orang Melayu Islam.

PKR - Parti Kelentong Rakyat.
PAS - Parti Ajaran Sesat.
DAP - Parti Komunis Malaysia

Mereka bergambung untuk menghancurkan Negara Malaysia yang aman makmur ini demi kepentingan peripadi, kuasa, chauvinisma dan Zionisma

Insyaallah, Yang Maha Kuasa telah memberi peluang kepada PR untuk menunjukkan tembelang mereka, PRU 13 ini adalah Hari Pembalasan kepada PR (Penipu Rakyat). Hanya penyokong Totok PR sahaja yang sangup dikuda-kayukan dan diperbodohkan oleh Pemimpin PR.

Anonymous said...

PAS penipu umat. Mulut busuk. Busuk hati. Pendengki. berebut harta. berebut tanah. Bodoh tak buleh di ajar, cerdik jauh sekali. Cuba kulum kulup DAP tapi kena belasah jubo dek ANWAR barua

Anonymous said...

PAS ingat pakai kupiah nampak cerdik tapi bodoh. Hati gelap sebab bersangka burok dengan orang. Bodo kena kencing, bearak dan lanchap oleh DAP, Anwar, Ambiga dan semua orang. Bodoh Dan bangang.

Anonymous said...

kalau ada 200ribu nilai sejarah kuning vs merah di thailand tempoh hari... pakatan tak siarkan dlm haprak daily.. keldaian weekly

OTAK PEMBANGKANG DA JADI ROSAK BUKAN KUAT..BUKTI..LAGI ORG MAMPUS MASA DEMO LG DIAORNG SUKA ...KALU BERDARAH PUTUS KAPALA LAGI ANUgarah GEMBIRA...

OTAK PEMBANGKANG SUDAH ADA VIRUS .. BIAR RAKYAT MATI JANJI AKU BERKUASA..Penyalahgunaan nyawa Rakyat (PR)

Anonymous said...

Oi Bomo Siam, hang punya mantra jampi tak tembus no. Pi serapah tempat lain. Nak soal pasai BRIM,KRIM,BERSIH dan Dataran Merdeka. Najib memang suka korang demo sana sini biakpi macam monyet jalanan. Lagi banyak depa demo lagi kuat rakyat menyampah. Dah backfire tautak? Pakatan dah tak mampu nak yakinkan rakyat terpaksa buat kecoh nak tunggu polis tindak keras pastu kata kerajaan zalim. Modal tarak.
PEMBANGKANG KUAT BN LAGI KUAT!
Betoi hang kata!Buat Zoo Mania, menatang dok luar pakatan dok dalam. kah kah kah.

komandomelayu said...

bomosiam perutboroi!

WAAHH..
BUKAN MAIN RIAK HANG PUNYA AUTA!

HANG NAK KENA PENAMPAQ,
MAI LA PADANG BESAQ
JANGAN TAKAT PUNGKOQ JE BESAQ
TAPI OTAK KECIK DARI TELOQ!

sato said...

PR ni perosak agama, bangsa, budaya Dan imej negara. Diorang ni agendanya ada lah dari dendam kasumat anuar bukan nak Bantu rakyat Sgt. Aku takut budaya antara kaum akan punah jika diorang memerintah.,,,,renungkan...

Anonymous said...

Pemuda PAS Malaysia (DPPM) membidas kenyataan Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Tengku Adnan Mansor yang menyatakan bahawa tindakan Suaram mengemukakan kes berhubung pembelian kapal selam Scorpene ke mahkamah Perancis merupakan usaha untuk mengucar-kacirkan negara.

“DPPM juga menyangkal dakwaan Datuk Seri Adnan bahawa usaha Suaram sebagai mahu memalukan orang dan hendak menimbulkan fitnah,” kata Ketua Penerangannya, Riduan Mohd Nor (gambar) kepada Harakahdaily.

Bagi DPPM, katanya apa yang diusahakan oleh Suaram bukannya fitnah atau mahu memburukkan orang lain sebaliknya ia adalah sebuah fakta yang perlu didedahkan bagi mencegah kemungkaran yang dilakukan oleh pemimpin terbabit.

Tambahnya, tindakan Suaram sebenarnya adalah tindakan terpuji kerana tidak mahu bersekongkol dengan pemimpin yang melakukan penyelewengan dan mengaut kekayaan dari duit rakyat.

Sepatutnya, kata beliau Adnan merasa malu kerana rakyat tidak lagi menaruh kepercayaan terhadap mahkamah di Malaysia.

“Timbulnya prejudis bahawa mahkamah Malaysia juga dipengaruhi oleh kuasa politik terutama kes yang melibatkan pemimpin-pemimpin negara.

“Rakyat seluruhnya masih memperkatakan bagaimanakah misteri pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaariibuu yang masih tidak terjawab sehingga kini serta bagaimana kes ini dilayan sedemikian rupa sehinggakan bapa mendiang terpaksa ke mahkamah antarabangsa bagi mencari keadilan dan pembelaan sewajarnya terhadap anaknya,” ujarnya.

Riduan berkata, DPPM berpendapat, kenyataan Adnan lebih mirip kepada kenyataan orang yang sedang dalam ketakutan.

“Mungkin beliau bimbang kebenaran akan tersingkap yang menyebabkan pemimpin negara ini akan turut terheret sama untuk didakwa.

“Jika benarlah demikian, bukan setakat Perdana Menteri, malah beliau dan Umno keseluruhannya akan terjejas teruk,” katanya lagi.

Maka, ujarnya akan berakhirlah sebuah riwayat Umno dan gelaplah masa depan Adnan.

Anonymous said...

BOMOHSIAM AKA MUSANGKA AKA MELAYU BANGSAT ANAK HARAM!!

PAKAI KULIT APA PON ORANG KENAL KO SIAPA.

LAGI BAIK KO PAKAI KULIT BABI LA ANAK HARAM!!

Anonymous said...

TK 11:08,

Klu pembangkang tak kuat, hg ingat....

1. Pasai apa Tok Mudin halau guru2 Melayu dari sekolah cina?
2. KR1M, BR1M serta macam2 'M' laie tu, pasai apa bole ujud?
3. Pasai apa budak2 U gila tu berani ceroboh Merdeka Square?
4. Pasai apa ISA dihapuskan?
5. Klu dulu takleh, pasai apa la ni Hishamudin bagi on kat demontrasi bersih?

Dan banyak pasai2 lain laie.....

PASAI APA? Hasil desakan sapa? Hasil ajaran sapa?

...klu bukan pembangkang yg kuat!!!

April 25, 2012 11:33 PM

--------------------------------------------------------

Kepala Butoh aku lebih kuat!!

Ko memang jenis BANGSAT ANAK HARAM!!

Anonymous said...

Bomosial said...

Tak bubar DUN serentak ngan Parlimen, bukan pasai 'ketaq lutut'! Kita suma tau yg rakyat Msia era ni nakkan kerajaan yg baik serta pembangkang yg kuat! Balance pd power!

Jika rakyat dapati UMNU kuasai Parlimen pd GE13 nanti, aku berani telanjang, rakyat akan bagi state pd PR! Jadi....jgn bubar serentak!!!

April 25, 2012 10:55 PM

-----------------------------------------------------

Ko Sial memang berani telanjang sbb ko selau kasi Anwar Al Jub main ko punya dubur.

Anonymous said...

Tak heran ...itu bunyi cakap2 orang dah TEWAS....jangan masing2 bunuh diri lepas PRU13 nanti dah!!!

Anonymous said...

jgn harap la gap....xde berani diorg nak bubar DUN..kita org selangor mengundi tahun depan je lah!!!!

Anonymous said...

BUBAR..BUBAR..BUBAR ..BUBAR..BUBAR DEWAN..BUBAR DEWAN...ADA TELOQ KAH???? KAH..KAH..KAH...

Anonymous said...

Otak tak clear lebih makan aiskrim = Bomoh Siam

Servant of God said...

Pembangkang yang kuat?

Siapa?

Kerajaan Selangor bawah Pakatan Rakyat kuat ye?

Nak bersemuka dengan penduduk Tropikana pun tak berani, kau kata kuat?

http://malaysianewsnet.com/index.php?option=com_content&view=article&id=319&catid=36&Itemid=27

Nak kumpul orang bantah PTPTN, dapat 300 orang je, kuat?

http://suarapakatanrakyat.com/2012/04/apa-puncanya-demonstrasi-ptptn-gagal/

Lidah Rasmi kerajaan Selangor, Selangor Kini, yang dipautkan dari laman web rasmi kerajaan Selangor, dah digantung hostingnya kerana tak bayar bil, itu kamu kata kuat?

http://www.selangorkini.com.my/cgi-sys/suspendedpage.cgi

Besok nak duduk menyemak kat Dataran, ramai sangat orang yang sokong kamu? Pemandu teksi pun meluat! Itu kuat?

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2012/4/25/nation/11171891&sec=nation

Kuatnya kamu....

Hahahahahahahaha

BOMO THAILAND said...

WAH WAH WAH...PEMBANGKANG MEMANG KUAT...

TAPI KUAT KACAU BINI ORANG..
KUAT RASUAH..
KUAT AUTA..
KUAT FITNAH..
KUAT DEMO..
KUAT BIKIN HURU HARA..

DAN SIAPA YANG DITIPU HIDUP2???
ORANG2 MCM BOMO SIAM AKA MUSANGKA DAN YANG SAMA SPESIES DENGANNYA...YANG IQ LEVEL AMEBA!

MMMMUAHAHAHAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

PAS PKR BANGANG NAK MAMPUS..ANWAR TAK BULEH SUMBAT DLM PENJARA SMULA XBOLEH KA.. DULU PEMBANGKANG EFECTIVE BALANCE BN.. SKRG NI PIKIR UNDI SAJA.UNDI KRISTIAN, UNDI.. YAHUDI TERBARU UNDI LGBT... APA NAK JADI PAKATAN .PERKATAAN TEPAT= Pakatan Undi saja...

cuba pikir kalau ada kaum luth hidup lagi ari ni ...depa mesti approach luth punya xkira lah Allah laknat mereka ni..

back to solution utk tak berlakunya perang bunuh2 di negara ni mcm thailand... anwar mmg patut masuk penjara ..sorang mesti dikorbankan diri utk 28 juta rakyat..

ingatlah PEMBANGKANG.baju merah lawan baju kuning THAILAND...YG MATI RAMAI2 = Rakyat...

Anonymous said...

musang pun tau selangor nak jatuh..BN..SO BAGI JE LA APA2-hujah yg nampak logik...

TP LEBIH LOGIK .KALU BN MENANG PUSAT....SELANGOR JD LEBIH MUDAH... RAKYAT NAMPAK JIKA PUSAT TAK SAMA NEGERI..BUSINES2 AKAN JADI LEBIH SUSAH..

so mereka akan terpaksa pangkah bn jugak

musang kena lah terlanjang kat dataran merdeka..