Tuesday, May 8, 2012

BAR COUNCIL, TAFSIRKAN FOTO INI. ADAKAH IA DEFINISI AMAN ?





66 comments:

Anonymous said...

kerasukan syaitan

Anonymous said...

kerasukan syaitan

Anonymous said...

kerasukan syaitan

Anonymous said...

Seorang peserta BERSHIT 3.0 sedang melontar 'jamrah', mengikut 'ibadah haji' ajaran Nicky Aziz.

Kepala otak ko sajalah Nik Aziz, ko meamng teruk, dasar perosak masyarakat, ko lempar sajalah serban ko tu dalam lubang jamban, jubah ko pula ko bagi babi pakai, itu lebih elok, ko pula boleh pakai bikini jadi geng LGBT Anwar dan Ambiga.

Kerajaan perlu tegas, Hisham si Obor-Obor, kalau ko tak mampu nak tangani isu ini, lebih baik ko letak jawatan, orang ramai dah meluat dengan kerajaan kerana ko yang lembik macam obor-obor yang tak bersengat.

Kepada Perdana Menteri, singkirkan Hisham Si Obor-Obor Pondan, lantik samada Tan Sri Musa Hasan atau Tan Sri Rahim Noor sebagai Menteri Dalam Negeri yang baru, baru terkucil Nik Aziz, Anwar, Ambiga, Lim Kit Siang dan Mat Sabutuh, tu. Bertindaklah segera untuk menyelamatkan negara ini.

Sudir said...

Jangan tak tau, brader baju kuning tu dulu dah 'hampir' nak mewakili malaysia acara lontar peluru..

Tetapi dek kerana terkena ngan 'peluru' Anuwar dia terpaksa tukar profession jadi pelontar batu bata kat polis..

Anonymous said...

Gambar malaun BERSHIT tunjuk isyarat 'fuck' itu adalah 'ibadat' terbaru ajaran Nicky Aziz yang sudah biol dan tongong, ko memang dah teruk Nicky, ko dah teruk, serban ko lebih baik letak di kepala anjing, jubah ko bagi babi pakai lagi baik.

Anonymous said...

Kalo BAR Council masih tetap xnak nampak hakikat yg berlaku , selayaknya ia di panggil BARua Council....

RH said...

inilah bangsa yang dikatakan bodoh. Main iiikut saja. Otak ada tak pakai.

Anonymous said...

Suhakam kalo masih nak mmbela pendemo hampeh ini, kasi tukar nama ... SOHARAM

Anonymous said...

Apa rasanya kalau Nik Aziz ditunjukkan isyarat 'fuck' sebegitu, lepas tu baling batu bata ke muka dia, beiar bersepai kepala, dasar ulama perosak masyarakat, ko memang tukang penyebar kesesatan, kerana dendam politik sanggup ko peralatkan agama, sanggup ko buat hukum hakam sesuka hati, ko ni dah tak sedar diri ke pasal dosa pahala? Insaflah, ko tu dah tua, dah kerap masuk hospital, Tun Mahathir pun lagi tua dari ko, tapi masih segar bugar berjoging setiap hari, itulah bezanya golongan perosak masyarakat seperi Nicky Aziz ulama tongong dengan pimpinan berkualiti tinggi seperti Tun Dr. Mahathir.

Anonymous said...

Anonymous said...

Suhakam kalo masih nak mmbela pendemo hampeh ini, kasi tukar nama ... SOHARAM

May 8, 2012 3:39 PM

--------------------------------------

Sokong SUHAKAM diubah menjadi SUHARAM iaitu Suruhanjaya Demontrasi Haram, perangai macam anak haram.

Anonymous said...

Anonymous said...

Kalo BAR Council masih tetap xnak nampak hakikat yg berlaku , selayaknya ia di panggil BARua Council....

May 8, 2012 3:36 PM

BUKAN LE... BUKAN BARua COUNCIL... TAPI BARbee COUNCIL...

Anonymous said...

bukan itu aje..

sejak malam sebelum perhimpunan lagi dah maki hamun polis..

aman ke tu?

Anonymous said...

Lepas ini membuat perhimpunan membuat maksiat atas alasan hak asasi manusia, Nik Aziz dan ulama longkang PAS serta SUHARAM Jadah adalah dijemput hadir untuk merosakkaan masyarakat.

Anonymous said...

Pesta 'Yam Seng' menogok arak beramai-ramai, Nik Aziz dan ulamak longkang najis serta SUHARAM Jadah dijemput hadir untuk terus merosakkan masyarakat Islam dan bumiputera, tak apa hak asasi, menjadi hak asasi manusia untuk berbuat sesuka hatinya, minum arak tidak apa, bukannya arak itu dicuri, tapi disponsor oleh DAPig haramjadah.

Teruskan merosakkan negara, syabas SUHARAM jadah lagi celaka lahanat.

Anonymous said...

... Mental bermasaalah ... Mcm orang gila, tak makan saman....atau memang 'ada lesen' tu.....

Anonymous said...

gambar bawah tu atlet lontar peluru ke? hehe

Anonymous said...

orang sebegini layak makan penampar je, paling afdal makan peluru!

suhakam? ? tu anjing pembangkang
bar counsil? alaaa. ..jgn haraplah, barua adalah. ..

gambar sebegini nak harap harakah atau malaysiakini tunjuk? fuhh. ..sampai kiamat mereka tak berani siarkan

hangkedee said...

Belajar Agama dan Undang undang tinggi akhirnya jadi belacai Dapig.

Anonymous said...

Marilah orang melayu sekalian untuk berterlagah sesama sendiri, orang Melayu (Unit Amal PAS) dalam BERSHIT sanggup julang seorang kafir DAP semasa kafir DAP itu mengumumkan 'kemenangan' mereka, tapi Melayu pula membelasah sesama Melayu, dengan senang hati Melayu berkopiah putih dan beserban menendang, memukul, membaling batu dan botol terhadap polis Melayu yang menjaga keamanan, malahan Melayu BERSHIT juga sanggup membelasah polis yang terbabas keretanya kerana terlanggar seorang Cina yang melakukan demontrasi liar, syabas Melayu BERSHIT, korang memang mengutamakan bangsa asing dari bangsa korang sendiri, korang memang pengkhianat bangsa dan tali barut bangsa asing. Aku bukannya nak perkauman, bukannya nak meminta kita berkelahi dengan kaum lain, tapi nak menyedarkan bahawa betapa orang Melayu telah diperbodohkan oleh penganjur BERSHIT untuk berkelahi sesama bangsa sendiri.

'Syabas' dan 'tahniah' kepada Nik Aziz yang sanggup taja wang ringgit untuk rakyat di kawasannya datang melakukan huru hara dan berkelahi sesama Melayu di Kuala Lumpur.

Melayu sedang diperkuda untuk menjahanamkan orang Melayu sendiri, puak DAPig bertepuk tangan melihat orang Melayu BERSHIT membelasah polis Melayu, membelasah wartawan Melayu. Lihatlah inilah akibatnya kalau pemimpin dan ulama bangang membuat hukum hakam sesuka hati dan menghasut sesuka hati demi dendam politik, akibatnya bangsa sendiri yang bertelagah sesama sendiri, sekarang mungkin Nik Aziz dan puak PAS dan Melayu PKR akan rasa aman tenteram selepas orang Melayu berpecah belah dan bertelagah sesama sendiri.

Kerajaan perlu ambil tindakan tegas kerana isu ini boleh menjadi isu perkauman, saya tidak rela perpaduan yang dipupuk sekian lama ini hancur berderai kerana golongan yang tamakkan kuasa politik hingga sanggup menggadaikan maruah bangsa, dan merosakkan negara. Bertindaklah segera untuk keamanan dan kesejahteraan negara ini.

Anonymous said...

sape mamat baju biru tu? cari sampai dapat!!

Anonymous said...

Mamat dua ekor dalam gambar tu mesti rengah gabra pasal kena cam ngan polis...gambar clear...kui...kui...kui

Anonymous said...

Inilah hasil Buku Jinggay Penipu Rakyat dan Negara Kepala Butoh Penipu Rakyat - KUIN akan naikkan yuran, kononnya nak pendidikan percuma, kepala butoh korang sajalah Penipu Rakyat, apahal MB PAS Kedah nak naikkan yuran KUIN, apahal tak dimansuhkan terus, mansuhkan sekali yuran PASTI, ada berani ke?

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

Gambar yang last sekali tu, kalau macam tu punya hayun, masuk acara lontar peluru atau baling cakera dah tentu pingat emas.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

Negara Kabajikan Bariasan Nasional (tidak diuar-uarkan pun)

- Kedai Rakyat 1Malaysia

- Bantuan Rakyat 1Malaysia

- Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia

- Klinik 1Malaysia

- Subsidi berbilion ringgit setahun untuk barang barang dan pendidikan

- dan sebagainya, nak tulis hingga esok pun tak habis lagi.

Negara Kepala Butoh Penipu Rakyat (diorang uar-uarkan sebagai Negara Kebajikan)

- Merobohkan madrasah untuk dibuat shopping complex

- Merobohkan kedai milik peniaga kecil Melayu dan India di Pulau Pinang

- Menghalang budak-budak nak berlatih bola kerana Penipu Rakyat nak berdemontrasi liar

- Mengunci balai raya untuk untuk halang pelajar tadika KEMAS belajar di tempat itu

- Demontrasi liar yang menyebabkan kerugian berjuta ringit kepada peniaga dan pemandu teksi

- Memburukkan negara sendiri di luar negara

- Membuat hukum hakam sesuka hati untuk mengelirukan rakyat supaya rakyat benci dengan kerajaan

- dan bermacam-macam lagi yang kalau nak ditulis hingga esok pun tak selesai lagi.

Anonymous said...

Negara Kabajikan Barisan Nasional (tidak diuar-uarkan pun)

- Kedai Rakyat 1Malaysia

- Bantuan Rakyat 1Malaysia

- Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia

- Klinik 1Malaysia

- Subsidi berbilion ringgit setahun untuk barang barang dan pendidikan

- dan sebagainya, nak tulis hingga esok pun tak habis lagi.



Negara Kepala Butoh Penipu Rakyat (diorang uar-uarkan sebagai Negara Kebajikan)


- Merobohkan madrasah untuk dibuat shopping complex

- Merobohkan kedai milik peniaga kecil Melayu dan India di Pulau Pinang

- Menghalang budak-budak nak berlatih bola kerana Penipu Rakyat nak berdemontrasi liar

- Mengunci balai raya untuk untuk halang pelajar tadika KEMAS belajar di tempat itu

- Demontrasi liar yang menyebabkan kerugian berjuta ringit kepada peniaga dan pemandu teksi

- Memburukkan negara sendiri di luar negara

- Membuat hukum hakam sesuka hati untuk mengelirukan rakyat supaya rakyat benci dengan kerajaan

- dan bermacam-macam lagi yang kalau nak ditulis hingga esok pun tak selesai lagi.

Anonymous said...

ketika tadika, hantar ke tadika Islam. sekolah rendah, hantar ke sekolah agama. sekolah menengah hantar ke sekolah agama. masuk U dah khatam semua, solat, puasa, tak tinggal. mak bapak pun rasa bangga. demi perjuangan Islam, pakat jadi ahli PAS. tapi satu juga kurang, masih kiurang ajar. kerana biar diasuh sejak kecil ke arah agama, yang satu tu tak boleh nak ajar. apa tu? SOMBONG DAN BONGKAK SERTA KAGUM DIRI SENDIRI.

Anonymous said...

Gilerrr best....time ni la nak pukul2 orang, nak maki2 orang, nak rosak rete benda awam...bila lagi weiiii nak ada peluang gini...

Anonymous said...

Mamat dua ekor dalam gambar tu mesti rengah gabra pasal kena cam ngan polis...gambar clear...kui...kui...kui

May 8, 2012 4:13 PM
----------------------------------

abesla dua monyet nih...yg kenal depa ni simpan gambar ni tunjuk kat anak2 diorg nanti

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, 8 Mei: Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPPM) mencabar media arus perdana di Malaysia untuk menyiarkan berita dan maklumat mengenai skandal kapal selam Scorpene serta dakwaan rasuah USD1 bilion terhadap Perdana Menteri Malaysia yang sedang hangat dibicarakan di mahkamah Perancis.



Ketua Penerangannya, Riduan Mohd Nor (gambar) berkata, ini sekiranya media-media utama negara ini benar-benar bebas dari kongkongan Umno BN.



Bagi DPPM, ujarnya berita mengenai skandal ini lebih penting untuk difokus kerana ia melibatkan maruah pemimpin tertinggi negara.



“Maklumat dan berita ini amat berharga memandangkan faktanya diyakini benar kerana sedang dalam proses pendakwaan di mahkamah,” katanya lagi.



Menurutnya, mustahil mahkamah Perancis mengambil fakta berbaur fitnah yang tidak ada nilai kerana mereka mempunyai kredibiliti yang perlu dijaga.



Beliau berkata, ia lebih baik daripada berita fitnah mengenai aksi lucah terhadap pemimpin Pakatan Rakyat.



DPPM hairan, kata beliau mengapa tidak sedetik pun media perdana di Malaysia memaparkan berita seperti itu sedangkan media antarabangsa sedang heboh membicarakannya.



“Mungkinkah media-media telah diarahkan oleh kerajaan untuk menapis dan tidak menayangkan walau sesaat berita ini supaya rakyat di negara ini tidak tahu menahu berita mengenainya?” soalnya.



Sebaliknya, ujar beliau agak pelik apabila media diberikan ‘lampu hijau’ untuk memaparkan berita fitnah berunsur lucah terhadap pemimpin PR.



“Adakah ia bagi mengalih isu utama yang sedang membelit pemimpin negara?



“Jika fakta ini benar, DPPM berasa amat kecewa kerana media di negara ini masih diperkudakan sedemikian rupa demi kepentingan pihak penguasa,” ujarnya lagi.



Ini, katanya menunjukkan bahawa demokrasi di Malaysia hanyalah khayalan yang diimpikan.



Justeru, tambah beliau tidak hairanlah jika rakyat sanggup bangkit berhimpun bagi mendesak sebuah sebuah demokrasi yang yang tulen.



Akhirnya, kata Riduan DPPM menegaskan bahawa tugas media adalah memaparkan kebenaran untuk maklumat dan pengetahuan rakyat.



“Kebenaran perlu disingkap meskipun ia amat pahit untuk ditelan dan melibatkan pemimpin tertinggi negara,” katanya.



Beliau berkata, media perlu dibebaskan dari pengaruh mana-mana pihak supaya mereka dapat membuat liputan secara adil.



Tegasnya, DPPM yakin, media akan mendapat kebebasan sepenuhnya hanya jika Pakatan Rakyat memerintah kelak.

Anonymous said...

Auta terkini PAS dan Haramjadahdaily.net:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/10160-bersih-30-polis-tanya-soalan-seksual

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/10157-guling-kerajaan-najib-mahathir-ada-pengalaman

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/10156-scorpene-media-dicabar-siar-skandal-usd1-bilion

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/10155-kalau-bukan-sop-polis-sop-pemuda-umno

http://bm.harakahdaily.net/index.php/terbaik-dari-blog/10159-nik-aziz-is-father-of-kafir-apa-komen-tg-nik-aziz-bacalah

http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/10154-pas-kutuk-akan-saman-nst-dan-rahim-noor

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/10158-fitnah-seksual-untuk-tutup-kejayaan-bersih-30

1. Khalid Ismath kaki kelentong memanipulasikan lagi isu polis, tunjukkan buktilah, pergi tanya Nik Aziz dan Hadi Awang untuk bukti hudud ala-PAS.

2. Mahfuz Omar, ko boleh beri bukti ke? Ko ada rakaman video? Ada 4 orang saksi lelaki beriman? Ada bukti DNA? Ada bukti CCTV? Ada bukti jam Omega?

3. Pasal Scorpene ini tak habis-habis dipolitikkan, ko tunjukkan dulu dimanakah jam Omega Anwar.

4. SOP Unit Mungkar Maksiat PAS pula merempuh sekatan polis, membuat huru hara di sana sini, ajaran sesat tok guru bengong Nicky Aziz Bengong Tua.

5. Masa korang tuduh Tun Dr. Mahathir dengan macam-macam tuduhan seperti Mahafiraun, Mahazalim, penentang agama dan sebagainya ada Tun Mahathir melenting? Dia rileks saja, sebab itulah walaupun Tun Mahathir jauh lebih tua dari Nik Aziz, tapi dari segi fizikalnya Tun Mahathir nampak lebih muda dari Nik Aziz, malahan Nik Aziz pun kerap keluar masuk hospital, sedangkan Tun Dr. Mahathir hari-hari berjoging untuk kecergasan badan.

6. Masa puak PAS maki hamun dan hina Tan Sri Rahim Noor dulu ada dia pernah saman PAS tak? Itulah PAS ni tak boleh dijentik langsung, kena jentik sikit melompat macam beruk termakan cili. Korang samanlah, Tan Sri Rahim Noor ada bukti kukuh untuk menentang perilaku buruk korang tu.

7. Kejayaan butuh apa BERSHIT 3.0 ni? Kejaaya memporak perandakan keamanan negara demi tuan korang semua di Amerika dan di Israel? Kejayaan menjahanamkan ekonomi negara? Kejayaan menyebabkan peniaga dan pemandu teksi rugi berjuta ringgit? Kejayaan merosakkan harta benda awam dan harta kerajaan? Kejayaa memecah belahkan orang Melayu demi kepentingan DAPig haramjadah? Blahlah kejayaan konon.

Pasal video seks berkenaan, sila keluarkan bukti untuk menyanggah perkara tersebut. Kalau Saifuddin tengan muka tak malunya menuduh Timbalan Pengerusi SPR sebagai ahli UMNO di Pasir Mas, dengan muka tak malu dia menyuruh Timbalan Pengerusi SPR kemukakan bukti, kemudian Sinar Harian semalam membuktikan kebeneran yang Timbalan Pengerusi SPR bukan ahli UMNO di Pasir Mas itu yang sebenarnya adalah seorang pengusaha kedai makan, sekarang Penipu Rakyat sekalian sila kemukakan bukti yang individu dalam video itu bukan puak maksiat Penipu Rakyat, ada berani ke?

Jangan cakap saja lebih, tapi tindakan korang macam cibai sajalah, tok guru pun dah ting tong, perosak masyarakat dengan mereka-reka hukum hakam sesuka hati, blah la, cakap saja lebih puak ni, tapi hamPAS. Kerajaan dan Tan Sri Rahim Noor jangan risau, majoriti rakyat di negara ini sentiasa memberikan sokongan padu pada kerajaan dan Tan Sri Rahim Noor.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

Bar council Memang saja buat2 tak nampak. Bar council adalah kaki dan tangan yang menyokong kuat agenda freemason. Kenapa mereka berpuak dan berpihak kepada pembangkang? Agenda nya sama saja dengan agenda puak zionist. Sekutu anwar.

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, 8 Mei: Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPPM) mencabar media arus perdana di Malaysia untuk menyiarkan berita dan maklumat mengenai skandal kapal selam Scorpene serta dakwaan rasuah USD1 bilion terhadap Perdana Menteri Malaysia yang sedang hangat dibicarakan di mahkamah Perancis.



Ketua Penerangannya, Riduan Mohd Nor (gambar) berkata, ini sekiranya media-media utama negara ini benar-benar bebas dari kongkongan Umno BN.



Bagi DPPM, ujarnya berita mengenai skandal ini lebih penting untuk difokus kerana ia melibatkan maruah pemimpin tertinggi negara.



“Maklumat dan berita ini amat berharga memandangkan faktanya diyakini benar kerana sedang dalam proses pendakwaan di mahkamah,” katanya lagi.



Menurutnya, mustahil mahkamah Perancis mengambil fakta berbaur fitnah yang tidak ada nilai kerana mereka mempunyai kredibiliti yang perlu dijaga.



Beliau berkata, ia lebih baik daripada berita fitnah mengenai aksi lucah terhadap pemimpin Pakatan Rakyat.



DPPM hairan, kata beliau mengapa tidak sedetik pun media perdana di Malaysia memaparkan berita seperti itu sedangkan media antarabangsa sedang heboh membicarakannya.



“Mungkinkah media-media telah diarahkan oleh kerajaan untuk menapis dan tidak menayangkan walau sesaat berita ini supaya rakyat di negara ini tidak tahu menahu berita mengenainya?” soalnya.



Sebaliknya, ujar beliau agak pelik apabila media diberikan ‘lampu hijau’ untuk memaparkan berita fitnah berunsur lucah terhadap pemimpin PR.



“Adakah ia bagi mengalih isu utama yang sedang membelit pemimpin negara?



“Jika fakta ini benar, DPPM berasa amat kecewa kerana media di negara ini masih diperkudakan sedemikian rupa demi kepentingan pihak penguasa,” ujarnya lagi.



Ini, katanya menunjukkan bahawa demokrasi di Malaysia hanyalah khayalan yang diimpikan.



Justeru, tambah beliau tidak hairanlah jika rakyat sanggup bangkit berhimpun bagi mendesak sebuah sebuah demokrasi yang yang tulen.



Akhirnya, kata Riduan DPPM menegaskan bahawa tugas media adalah memaparkan kebenaran untuk maklumat dan pengetahuan rakyat.



“Kebenaran perlu disingkap meskipun ia amat pahit untuk ditelan dan melibatkan pemimpin tertinggi negara,” katanya.



Beliau berkata, media perlu dibebaskan dari pengaruh mana-mana pihak supaya mereka dapat membuat liputan secara adil.



Tegasnya, DPPM yakin, media akan mendapat kebebasan sepenuhnya hanya jika Pakatan Rakyat memerintah kelak.

------------------------------------

Kebebasan yang akan diperolehi jika Penipu Rakyat memerintah Malaysia adlah kebebasan kepala butoh sajalah, kebebasan untuk LGBT, kebebasan untuk meliwat dan diliwat, kebebasan untuk berdemontrasi menghuru harakan negara setiap hari, itulah kebebasan dalam Buku Jinggay dan Negara Kepala Butoh Penipu Rakyat.

Penipu Rakyat ni jangan dipercayai kata-kata mereka, dasar putar alam harap serban saja sebesar bakul, tapi perangai macam malaun. Blah la, cakap saja lebih, tapi selama ini pun Barisan Nasional yang lebih banyak berjasa untuk negara, Penipu Rakyat pula tukang perosak negara sajalah. Boleh blah la Penipu Rakyat. Kerajaan Barisan Nasional, rakyat setia bersamamu.

Anonymous said...

Anonymous said...

Bar council Memang saja buat2 tak nampak. Bar council adalah kaki dan tangan yang menyokong kuat agenda freemason. Kenapa mereka berpuak dan berpihak kepada pembangkang? Agenda nya sama saja dengan agenda puak zionist. Sekutu anwar.

May 8, 2012 5:36 PM

------------------------------------

Orang-orang di Bar Council itu adalah penari bar, penari bogel di bar-bar untuk tatapan Nik Aziz dan ulamak longkang PAS serta pimpinan songsa Penipu Rakyat.

Bar Council, orang dah tak hormat korang dah lagi, korang ibarat penari bar yang dibayar untuk jadi pemuas nafsu seperti Anwar menyodok Chinadoll.

SUHAKAM pun korang dah ibarat sampah sarap saja, orang dah tak percaya dengan SUHAKA lagi, kerana SUHAKAM dah jadi SUHARAM, iaitu Suruhanjaya Demontrasi Haram.

Kerajaan Barisan Nasional, teruskan usaha, tangkap para petualang ini terutama Ambiga dan pimpinan Penipu Rakyat, jangan gentar, rakyat sentiasa menyokong kerajaan.

Anonymous said...

Budak baju belang yang ambik kayu tu, kalau berani mai bertumbuk sorang sama sorang, kalau nak bersepai kepala ko aku hentak.

Anonymous said...

Budak yang baju hijau tu, hang pi tunjuk isyara 'fuck' kat mak bapak hang la, itu adalah kerana mak bapak hang tak reti ajar anak.

Anonymous said...

Keling yang tersengih macam ketam dilanggar lori tu entah-entah pendatang haram, lepas tangkap siasat dia, dasar malaun tak sedar diri, sengih macam ketam dilanggar lori, kalau kena penendang mau bersepai kepala ko babi. Patutnya polis langgar sampai mampus sajalah si babi ni, biar padan muka dia, tapi Nik Aziz akan menjadi pejuang utama membela keling ini tapi Nik Aziz juga membela supaya polis Melayu dibelasah dengan sekejamnya, inilah Nik Aziz yang begong dan tongong.

Kerajaan perlu ambil tindakan segera, jangan risau, rakyat setia bersama kerajaan, puak babi kuning ni tak sampai 5% pun rakyat Malaysia, jangan risau, kerana kalau kerajaan ambil tindakan keras dan tegas, populariti kerajaan akan meningkat, fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

LAYAKKAH MEREKA DIPANGGIL BAR COUNCIL??????

PRESIDENNYA PUN MACAM BABI COUNCIL

Anonymous said...

NAK AZIZ KATA HALAL, WAJIB.
BERAPA RIBU ORANG BUAT AKSI GANAS DAN LUCAH.
TAK PE NIK AZIZ TANGGUNG SEMUA.
SEMUA MASUK SYURGA NIK AZIZ GILA.
BAR COUNCIL ?
MENGAKU BADAN PROFESSIONAL, TETAPI TIDAK CERDIK LANGSUNG.
VERY SELECTIVE, DAN TENGOK SALAH POLIS AJA.
KATA PANDAI DALAM BIDANG EVIDENCE.
MALU, BAR COUNCIL LOW CLASS. THEY CAN'T THINK, ANALYSE AS WHAT REAL LAWYERS ARE CAPABLE OF.
BODOH BODOH BODOH

bz bee said...

CADANG BAR COUNCIL TUKAR NAMA PADA BODOH COUNCIL.
OKAY TAK ?

Anonymous said...

Ibadat haji 'ala'Nik Ajis..

1. Tawaf di dataran merdeka.
2. Melontar jamrah= lontar botol air, kon, batu, kayu, selipar, kasut etc kat polis
3. Ibadat2 sunat yg lain: Pukul memeukul, panjat kete & bangunan, tunjuk isyarat jari tengah, melompat sana2
4. Zikir= maki hamun, mencarut

Apa jenis kafir pun bole dapat gelaran...dont worry

Anonymous said...

bz bee said...

CADANG BAR COUNCIL TUKAR NAMA PADA BODOH COUNCIL.
OKAY TAK ?
May 8, 2012 6:02 PM

---------------------------------------

Bukan setakat Bodoh Council, tapi Bar Strip Dance Council, Butuh Council, Babi Council, itu adalah sesuai benar dengan Bar Council yang menjadi babi tunggangan Penipu Rakyat.

Anonymous said...

Anonymous said...

Ibadat haji 'ala'Nik Ajis..

1. Tawaf di dataran merdeka.
2. Melontar jamrah= lontar botol air, kon, batu, kayu, selipar, kasut etc kat polis
3. Ibadat2 sunat yg lain: Pukul memeukul, panjat kete & bangunan, tunjuk isyarat jari tengah, melompat sana2
4. Zikir= maki hamun, mencarut

Apa jenis kafir pun bole dapat gelaran...dont worry

May 8, 2012 6:03 PM

------------------------------------

Inilah hasil 'tarbiah' Tok Hantu Nik Aziz Lahabau.

Anonymous said...

gap............. spin mengarut & mencarut .................

Anonymous said...

Anonymous said...

gap............. spin mengarut & mencarut .................
May 8, 2012 6:35 PM

---------------------------------------

Penyokong bangang Penipu Rakyat dah tak ada idea, merapu yang bukan-bukan menunjukkan dia dah bengang tahap gila babi, macam tok guru dia perangai entah apa-apa, menyesatkan orang dengan hukum hakam rekaan sendiri, tak rasa bersalah ke? Di manakan hati budi kelakuan macam sebegitu rupa? Inilah Tok Hantu Nik Aziz Lahabau Gay Butuh Tua (LGBT)perosak keamanan negara bersama Anwar Bisek dan Ambabiga LGBT.

Anonymous said...

Anonymous said...
Berdasarkan prospektus penyenaraian, dana yang akan dikutip oleh FELDA selepas penyenaraian berjumlah RM5.6 bilion, tetapi Najib hanya mengumumkan sejumlah RM1.689 bilion akan diagihkan kepada kira-kira 112,000 peneroka…

May 8, 2012 6:20 PM
Anonymous said...
Anonymous said...
Berdasarkan prospektus penyenaraian, dana yang akan dikutip oleh FELDA selepas penyenaraian berjumlah RM5.6 bilion, tetapi Najib hanya mengumumkan sejumlah RM1.689 bilion akan diagihkan kepada kira-kira 112,000 peneroka…
----------------------
ni tentu nak di jadi isu .WOTAK PEMBANGKANG.

takan semua nak dibagi abis nak buat modal pusingan projek NAK KOREK KAT MANA.

May 8, 2012 6:25 PM
Anonymous said...
"Mungkin peneroka bakal dibayar durian runtuh tunai. Sumbernya dari Felda yang bakal memperoleh RM5.62 bilion tunai. Kalau peneroka diberikan RM10,000 seorang, jumlahnya RM1.13 bilion. Ini tidak berbalau kerana nilai tanah Felda Plantation Sdn. Bhd. sudah jauh lebih besar. Kalau diagihkan kesemua RM5.62 bilion itu, peneroka bakal mendapat RM50,000 seorang. Kurang dari RM50,000 seorang bukan durian runtuh namanya. Kebenarannya ialah, Felda tidak mungkin membayar jumlah ini."
ssaitur

Anonymous said...

dulu hadi kata kita dah jd cina..india...bila ikut undang2 persekutuan....KAFIR!!!!

tp laa ni hadi kata kita x perlu ubah perlembagaan negara sbb undang2 sedia ada mencukupi...

weeeeiiii....apa ni?
ni ker ulamak korang

ulamak tahap lobgkang taik!

Anonymous said...

Nik Aziz mesti bertaubat dan insaf akan kelakuannya yang banyak mencetuskan perbalahan dikalangan umat Islam melalui hukum hakam yang direka-reka untuk kepentingan politik, beliau patut sedar bahawa perbuatan beliau ini adalah salah besar di sisi agama, lebih-lebih lagi beliau mendapat pendidikan agama hingga ke universiti, sepatutnya perkara ini tidak dilakukan oleh beliau.

Nasihat saya kepada Nik Aziz dan juga kepada ulamak PAS yang selama ini memperalatkan agama untuk kepentingan politik kedengkian mereka terhadap UMNO supaya bermuhasabah diri sebelum terlambat, ini kerana kebanyakkan mereka telah tua, malahan Nik Aziz sudah terlalu kerap masuk hospital untuk rawatan, sudah-sudahlah dengan nak mengejar kuasa dengan memperalatkan agama, ini bukan ajaran Islam, ini adalah salah.

Saya sebelum ini pun geram juga dengan Nik Aziz ni, saya juga pernah memaki beliau dalam blog, tapi saya fikir ini tidak akan sampai ke mana-mana. Kepada Nik Aziz dan ulamak politik PAS yang selama ini menjadi pekakas kepada musuh-musuh Islam perlu bertaubat dan menjauhkan diri mereka dari musuh-musuh Islam itu, kerana PAS adalah sebagai batu loncatan dan pekakas saja kepada golongan bukan Islam dalam PKR dan DAP untuk menjahanamkan orang Melayu sendiri, kepada Nik Aziz dan ulamak politik PAS, terpulanglah nak terima atau tidak, ini kerana saya bukanlah belajar agama hingga pengkhususan di universiti, tapi saya dalam aliran umum saja, tapi saja juga ada sedikit sebanyak belajar agama dan menjadi tanggungjawab saya sebagai muslim untuk menyedarkan Nik Aziz dan ulamak politik PAS akan perbuatan salah yang mereka lakukan ini.

Saya minta maaflah kepada Nik Aziz dan ulama politik PAS atas maki hamun saya kepada anda, ini kerana saya meluat dan hilang rasa hormat kepada anda selepas anda semua sanggup menjadi balaci suruhan Ambiga yang diketahui memperjuangkan sekularisma dan seksual bebas, sungguh memalukan bagi Nik Aziz dan ulamak PAS berkawan rapat dan menyanjung golongan perosak seperti Ambiga itu.

Kepada penyokong PAS totok, jangan perasan yang saya ini menyokong PAS pula, saya sendiri sebagai manusia biasa yang tak belajar ilmu agama tinggi seperti Nik Aziz dan ulamak politik PAS pun boleh berfikir secara waras dan rasional, jadi sepatutnya Nik Aziz dan ulamak politik PAS pun sepatutnya lebih baik dari saya kerana mereka belajar agama lebih tinggi.

Nik Aziz perlu sedar bahawa orang ramai sekarang ini ramai yang mengecam beliau, beliau disumpah seranah oleh ramai golongan masyarakat kerana sikap dan perilaku buruk beliau sendiri, beliau tidak boleh menyalahkan orang lain, sepatutnya beliau muhasabah diri sebagai mana tuntutan agama. Beliau patut mencontohi Tun Dr. Mahathir bin Mohamad yang hingga kini ceria dan sihat kerana amalan hidup yang baik, tidak mempolitikkan agama dan tidak menghasut orang ramai melalui hukum hakam paslu, oleh itu beliau perlu mengambil contoh yang baik ini, jangan terlalu bongkak sangat kerana memakai serban, jubah dan belajar agama, kerana kalaus serban dan jubah, sesiapa pun boleh pakai, kerbau pun boleh dipakaikan serban dan jubah padanya. Saya bukan nak menghina, tetapi nak mengingatkan kerana ingat mengingatkan itu adalah disaran dalam agama.

Fikir-fikirkanlah sementara hayat masih dikandung badan.

Sekian, terima kasih.

Anonymous said...

LAST WEEEK HADI NAK BUAT CERAMAH ..ORG PUNYA RAMAI..TRENGGANU..kemah punya bersusun2...

DITAKDIR RIBUT taupan PUNYA KUAT SAMPAI BARANG KEDAI ATAS MELAYANG TERBANG PERGI JALAN RAYA...



KENA KERETA PLAK...



PASAL UMNO KA PASAL PRU13 dah dekat???


mintak pengesahan pembaca dari ganu plsa...

Anonymous said...

Anonymous said...

Anonymous said...
Berdasarkan prospektus penyenaraian, dana yang akan dikutip oleh FELDA selepas penyenaraian berjumlah RM5.6 bilion, tetapi Najib hanya mengumumkan sejumlah RM1.689 bilion akan diagihkan kepada kira-kira 112,000 peneroka…

May 8, 2012 6:20 PM
Anonymous said...
Anonymous said...
Berdasarkan prospektus penyenaraian, dana yang akan dikutip oleh FELDA selepas penyenaraian berjumlah RM5.6 bilion, tetapi Najib hanya mengumumkan sejumlah RM1.689 bilion akan diagihkan kepada kira-kira 112,000 peneroka…
----------------------
ni tentu nak di jadi isu .WOTAK PEMBANGKANG.

takan semua nak dibagi abis nak buat modal pusingan projek NAK KOREK KAT MANA.

May 8, 2012 6:25 PM
Anonymous said...
"Mungkin peneroka bakal dibayar durian runtuh tunai. Sumbernya dari Felda yang bakal memperoleh RM5.62 bilion tunai. Kalau peneroka diberikan RM10,000 seorang, jumlahnya RM1.13 bilion. Ini tidak berbalau kerana nilai tanah Felda Plantation Sdn. Bhd. sudah jauh lebih besar. Kalau diagihkan kesemua RM5.62 bilion itu, peneroka bakal mendapat RM50,000 seorang. Kurang dari RM50,000 seorang bukan durian runtuh namanya. Kebenarannya ialah, Felda tidak mungkin membayar jumlah ini."
ssaitur

May 8, 2012 6:51 PM

-----------------------------------

Kepada puak Pakatan Rakyat, sudah-sudahlah memainkan isu palsu untuk memburukkan kerajaan, tidakkan anda semua rasa malu dengan gelagat anda ini? Sebagai orang dewasa, sepatutnya menunjukkan teladan yang baik, kalau sudah tua, tapi teladan seperti orang tidak berakal, itu tidak guna namanya.

Kerajaan dan Perdana Menteri bertindak rasional dalam tindakan mereka untuk kepentingan rakyat, lebihan hasil penyenaraian itu adalah untuk modal pusingan FELDA untuk meluaskan lagi perniagaannya, anda patut faham akan selok belok perniagaan, bukannya main hentam keromo saja.

Anonymous said...

Anonymous said...

dulu hadi kata kita dah jd cina..india...bila ikut undang2 persekutuan....KAFIR!!!!

tp laa ni hadi kata kita x perlu ubah perlembagaan negara sbb undang2 sedia ada mencukupi...

weeeeiiii....apa ni?
ni ker ulamak korang

ulamak tahap lobgkang taik!

May 8, 2012 7:01 PM

------------------------------------

Hadi Awang mesti bertaubat dan meninggalkan politik memperalatkan agama demi kedengkian terhadap UMNO. Hadi Awang perlu sedar bahawa beliau juga telah tua, jangan terlalu melampau sangat dalam mengejar kuasa hingga sanggup menggadaikan kepentingan agama dan bangsa untuk mendapat sisa kuasa dari pihak lain, sedarlah, selama ini PAS adalah pekakas bukan Islam dalam PKR dan DAP saja, PAS hanyalah diperalatkan untuk menjadi balaci suruhan untuk membuat kekacauan dan bertelagah sesama bangsa sendiri.

Hadi Awang perlu menjelaskan apa yang beliau ucapkan di ceramah PAS di Terengganu pada tahun 1980an dulu yang mencetuskan perbalahan dikalangan ummah kerana fahama politik yang tidak ada kena mengena dengan agama, insaflah selagi hayat dikandung badan, kerana jubah dan serban sesiapa pun boleh pakai, penari bogel di bar, kerbau, unta pun boleh pakai jubah dan serban, tapi kelakuan, pemikiran dan moral yang baik itu adalah sifat terpuji manusia. Insaflah.

Anonymous said...

Berita Baik

dgr khabarnya Arab Saudi akan ban calon2 hj dari Malaysia 3 thn..perk... masakkkk.. yg dah pueh tunggu ...perk beraasap la..

Anonymous said...

bar council selayaknya dilayang isyarat jari tengah kalau tidak mampu jadi badan yang tidak partisan

Anonymous said...

felda bukan kohilal

sebab itu felda berdaya saing dan berdaya maju

sebagai sebuah entiti perniagaan berasaskan sawit terbesar dunia pastinya banyak pihak dalam dan luar negara berasa jeles dan tergerak untuk berbuat sesuatu>

makanya berwaspadalah

Anonymous said...

NAJIB CABAR PAS DAN PKR MELAYU AGAR BERBUAT FELDA YG LEBIH BERJAYA

KECIK PUNYA FELDA PUN XPAA ...KAT SELANGOR KA...KAT KEDAH KA PENANG KA ATAU KELANTAN KA

bg la nama FELDALAL KA KOFELDA TAKISAH JANJI BUKTIKAN FELDA MEREKA MRK LEBIH BYK KEUNTUNGAN..



BRIVO NAJIB...LU SUDAH BIKIN PAS PKR NAIK SASAU

Silent Protester said...

Nampak jelas duit dibelanjakan untuk rakyat..tapi kerajaan PR umum kutip duit banyak..penjimatan banyak..tp pergi poket sapa??

Anonymous said...

ciannn jadi kuli nuar jubo....

nnt bila dah tua , sure nyesal bila dia tgk gambo ni balik...

ye leee....dulu masa taun 98 golongan bijak pandai dan yg ceredik2 je dulu yg sokong nuar...

lepas tu baru diikuti gelombang kedua dan ketiga..

last sekali mesti gelombang ketiga yg terdiri dari org yg kurang pendidikan, kurang analisa, tiada critical thinking...

iaitu mat2 rempit, cuci longkang, drebar teksi, dll...

tapi bila golongan cerdik pandai dah kenal sapa nuar jubo maka berhijrah lah mereka beramai2 ke umno semula dan tinggal kan nuar jubo dan nik aziz...

skrg ni sedang diikuti rapat oleh gelombang kedua iaitu golongan pertengahan...

mcm biasa gelombang ketiga ni lambat sedar, mereka ni rata2 blient followers..

sbb tu aku ckp satu hari nnt mamat tu sure menyesal gile bila dia tgk gambar dia bila dia dah tua skett...

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, 8 Mei: Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPPM) mencabar media arus perdana di Malaysia untuk menyiarkan berita dan maklumat mengenai skandal kapal selam Scorpene..........

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kalau korang nak dengar kelentong Anwar tak mutahil dia akan jual nkorang sekupang dua, untuk menjadi hamba abdi di Isreal.

Korang dan luapake kisah 3 billion yang lesab dp Bank Negara semasa dia jadi Menteri kewangan dulu???.

Dan juga kes dua billion yang hilang dp Bank Bumipurta di Hongkong dulu.

Anonymous said...

BARua Council

Anonymous said...

PADA AKU LA...NAJIB SENGAJA ACAH FELDA DURIAN RUNTUH...

HATI ANWAR MESTI SAKIT PUNYAA

PAS LAGI LAH GUNDAH HATINYA...

HARI NI KITA TENGOKLAH PERANGAI DEPA...mula jadi beruk2 scorpion panjat sana perancis la portugis la..belanda la..komunis la...
...

CUMA DAP JA ASYIK senyapppp BUAT KERJA2 underground...tukar undi..tukar alamat..pindah sana pndah sini. beli bongola sana sini....korang cuba tgk pmaju projek perumahan sekarang 400 ribu 500 600 700 800 ...sapa nak beli ni...kautim sungguh depa..





.

Anonymous said...

kerajaan yang lembut pasti akan tewas dgn konek bengkok...

byk bukti menunjukkan kerajaan sekarang kena telan viagra utk mengatasi masalah ini. Jangan terlalu banyak makan lembu, nanti badan jadi mcm pelampung, tak effisyen.

kurangkan pembaziran wang rakyat, tabur projek sana-sini untuk dapat undi. rakyat pun tahu, abis PRU kalu BN menang, YB2 akan rajin turun padang cari artis2 seksi...

55 tahun pun mcm itu jugak. pembangkan ato pemerintah sama sahaja. yang sengsara rakyat. BN hanya tahu habiskan duit, PR hanya tahu berzina...

BABI GEMOK TAMAK said...

LAMA2 MELAYU TAHU YG KAYA BUKAN MENTERI...

..TAPI BANGSAT2 ASING YG MERASUAH MENTERI ITULAH SEPATUTNYA SASARAN MEREKA..

KAPADA BABI2 teruskan SOKONG ORANG MERUSOH SEHINGGA SAMPAI KEKANDANG KAMU

Kamarul said...

salam semua.. daripada gambar2 ni, satu benda saya terpikir.. apa yang pr dah buat (brainwash) sampai boleh wujud orang2 macam ni? dan banyak juga kawan2 saya yang sokong pr.. pada diorang, tanak BN.. bila saya ceritakan apa yg BN buat untuk rakyat, macam mana perangai PR (DAP+PKR especially), surprisingly, diorang tak peduli.. pada diorang, tak nak BN..

jadi, pada saya, kenapa BN tak boleh buat sesuatu yang boleh membuatkan budak2 muda begitu menghargai BN? maksud saya, something yang boleh menambat hati diorang.. padahal, pr bukannya ada apa pun sumbangan, tapi, budak2 ni dah macam tanamkan "ape2 pun, tanak BN" dalam kepala diorang..

ada tak orang umno buat post mortem benda ni?

wassalam.

Anonymous said...

Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) is clearly employing the lemming logic, directing his poor and pathetic followers down the political precipice and oblivion!
For a man who is HIV positive, yes you heard me right, surviving only on cocktail drugs that only the rich can afford, and just to prolong his life or to borrow some time, this man has nothing to lose.
Like Nero he has no problem seeing the country burn.
Unlike Freddie Mercury, who wrote beautiful songs upon realising he had contracted AIDS before he died, this BABI is willing to burn and destroy the country!
With his HIV positive and his spreading further his affliction to anyone he had sex with (man or woman) he has committed a heinous crime by spreading his disease!
This man is dangerous! Can someone do something to stop him please!!! - barking magpie

Anonymous said...

Org melayu ni memang bodoh lagi dulu..........sejarah telah buktikan yg org melayu suka jadi tali barut dan suka utamakan bangsa asing........hahahahah.....aku suka mcm ni.....bodoh punya melayu

Anonymous said...

Polis jangan tangkap org yg tak ada lesen & mati road taxe saja, kenapa ketua perusuh dan org2 yg memukul polis tak ditangkap? Apa dah jadi sekarang ni, kasihan Tanah Melayu!