Tuesday, May 8, 2012

CERAMAH NOH OMAR DAN ZUL NORDIN MALAM NI.


6 comments:

Anonymous said...

Hari ini aku baca dari Singapore ST (8hb mei) tulisan isteri Nazir Razak (Datuk Azlina Aziz). Katanya masa sudah tiba untuk memulihkan kedua belah pehak ; pembangkang dan kerajaan.
Pertama, meminta penganjur Bershit 3.0 mengenepikan perbezaan fahaman mereka, kedua, beliau berharap kerajaan dan pehak polis dapat melibatkan diri dengan peserta Bershit 3.0.
Tidak ada satu nama penganjur yang disebutkan di dalam tulisannya. Tidak ada satu tuduhan terhadap penganjur ganas Bershit yang di catitkan.
Aku sangat bosan membaca artikel nya kerana persepsi penulis ini tidak pun menunjukkan kesetiaannya kepada pehak pemerintah abang iparnya PM Najib yang mengetuai UMNO bertumpas lumas.
Sebab itulah artikel beliau dikeluarkan di halaman Malaysian Insider.
Macamlah dia sangat boleh menjadi symbol keamanan, tengok sajalah.

Anonymous said...

wah...mesti 250,000 orang yg hadir..
tayangan video lucah juga akan diadakan...
mesti kerusi lagi ramai dr orang ramai...

Anonymous said...

Khalid Ismath didakwa ditanya soalan seksual

4:14PM Mei 8, 2012

Siswa Khalid Ismath didakwa telah ditanya soalan-soalan yang bersifat seksual apabila disoal siasat berhubung dakwaan dia telah menendang seorang anggota polis trafik semasa perhimpunan BERSIH 3.0 pada 28 April.

Khalid (tengah) telah ditanya soalan-soalan itu ketika ditahan selama 26 jam oleh pihak polis, sebelum seorang majistret menolak permintaan untuk menahan remannya, kata peguamnya Latheefa Koya hari ini.

"Dia telah ditanya mengapa menyertai BERSIH, dan sama ada di tahu BERSIH menyokong LGBT. Dia berkali-kali ditanya sama ada terlibat dalam LGBT dan sama ada dia suka melancap," kata Latheefa dalam satu sidang akhbar.

Khalid ditahan ketika dia secara sukarela pergi ke ibupejabat polis Kuala Lumpur Sabtu lalu untuk membantu siasatan polis berkaitan tuduhan terhadapnya itu.

UMNO DAN PORNO TAK DAPAT DIPISAHKAN...CUKUPLAH WAHAI PEMIMPIN UMNO MALAYSIA..JANGAN LAGI MENYERANG LAWAN DENGAN ISU SEKS..LAWANLAH DENGAN PROFESIONAL, RASIONAL DAN WARAS..BARU NAMPAK BIJAK SIKIT..BANYAK LAGI ISU2 LAIN..SEMUA ORG TAHU...PEMIMPIN UMNO DARI ATAS SAMPAI KAMPUNG JUGA MEMANG BANYAK TERPALIT DGN ISU SEKS..OLEH KERANA SUDAH MENJADI KEBIASAAN, MAKA IA BUKAN LAGI MENJADI ISU DALAM DALAM KALANGAN MEREKA....CUKUP-CUKUP LA.....

------------------

sumber malaysiakini

Anonymous said...

Kalau taknak kena serang pasal isu seks.. jangan la buat seks depan kamera wahai pemimpin PKR.. Taubat Nasuha la.. pastu pi MAMPUS..

Anonymous said...

Latifa Koya seorang peguam perempuan yang menyokong orang berpraktiskan LGBT. Sebab itu dia sangat baik dengan pelaku homo. Perempuan ini ingat dia boleh jadi ahli parlimen yang memperjuangkan pondan-pondan dan lesbian melayu. Peguam yang taraf rendah, tiada standard antarabangsa dengan peguam bermoral tinggi yang menghalang pejuang LGBT.

Anonymous said...

HANYA KERUSI2 JER YAG SUDI MENDENGAR CERAMAH MEREKA NIE..TAK CAYER..NENGOK LAH..KESIAN2..

BUANG AIR LIOR JER..