IKLAN BERBAYAR

Thursday, May 31, 2012

DONG ZONG MAKIN RASIS !



tak sedar dek untung.

kalau dah tak suka sistem pendidikan malaysia, berambos pi balik tanah besar lah ! KLIK SINI

18 comments:

Anonymous said...

Bersatulah wahai orang2 Melayu Islam...Golongna ini telah memporak perandakan negara kita. Lupakan segala sengketa...

Anonymous said...

Aku amat berharap agar kerajaan BN menghentikan atau mengurangkan bantuan bantuan ke sekolah sekolah jenis kebangsaan dgn sewajarnya.

Untuk apa berbudi kepada biawak mcm ni. Bagi..telan..bagi...telan...bagi..telan.. Lepas nak lagi besar, lagi besar, lagi besar.

Pepatah bagi betis nak peha, amat sesuai untuk bangsa yg tidak berasal dari tanah nusantara. Tidak kiralah cina atau india. Mereka tidak beasal dari rantau sebelah sini. Ini nusantara, tanah melayu. Paham tak. Bukan tanah cina atau tanah india.

Meskipun nizar lambai bagi hak milik tanah 999 tahun pada bangsa cina yg nenek moyang mereka baru saja sampai ke tanah melayu kurang 200 tahun yg lalu.

Yang datang sini dari cina masa zaman hang tuah, keturunan baba dan nyonya aku fikir dapat taraf bumiputera. Mohon betulkan kalau salah, sbb aku bukan baba dan nyonya. Aku keturunan melayu.

Negara selain dari gugusan cina, iaitu china, taiwan, hong kong yg ada sekolah cina, tv radio bahasa cina, suratkhabar bertaraf nasional bahasa cina. Malaysia sahaja.

Cuba pegi australia ke..us ke..uk ke..ada menda ni?

Apa tak cukup baik lagi ke sebuah kerajaan melayu yg beragama islam ini?

Kalau mereka harapkan rusuhan kaum atau 13 mei berulang dgn mengapi apikan isu sensitif mcm agama, bahasa...jangan harap la nak berjaya..

Korang menyalaklah kuat kuat. Lagi kuat menyalak, lagi berbulu rakyat biasa macam aku ni pada korang.

Di belakang ding dong zong kang ni, semua tau, DAP. DAP dlm pakatan taik. Lagi menyampah la pengundi dgn pakatan taik..

Lagi mudah pengundi nak buat keputusan.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Du Gong seolah-olah curahkan air ditempayan apabila mendengar guruh di langit.

Adalah menjadi hak Du Gong untuk menjulang pihak yang mampu menjanjikan 'bulan dan bintang'.

Kalau bulan dan bintang adalah objek yang dicari dan kalaulah Du Gong rasa ada pihak mampu memberikannya, teruskan

Semoga berjaya Du Gong

好运杜仲

MARHAEN

Tukang Komen said...

Persatuan ini dibatalkan saja pendaftarannya. Dan sepatutnya kita juga perlu ada persatuan yang lebih rasis dari Dong Zong. Api mesti dilawan dengan api. Dong Zong the Dongkey.

Anonymous said...

sekuat-kuat ekonomi AS akhirnya tergolek gog jua.

dan perkara sama akan berlaku kepada mana-mana kuasa ekonomi dunia

makanya jangan egois bila naik kalau tidak mahu berasa sedis bila merudum

Anonymous said...

Balik TONGSAN maaaaaa!!!!

Anonymous said...

Orang CINA memang TAMAK...dia orang tengok orang MELAYU berpecah sebab tu dia orang cuba pecahkan benteng pertahanan orang MELAYU...Cuba tengok kalau orang2 MELAYU di MALAYSIA ni BERSATU berani tak dia orang GERTAK orang MELAYU dengan meminta yang bukan2 masuk dek fikiran kita...Bila2 pun orang MELAYU tetap berpecah sedangkan orang CINA sedang mengumpul KEKAYAAN dan KUASA...

mohamed said...

"or better still, give up their citizenship"

Ini cadangan terbaik.

hangkedee said...

IC biru cakap melayu berterabur termasuk YB YB di Parlimen.

Anonymous said...

Kita dah ada persatuan mcm tu anon 7.02,

PERKASA dan yg latest JATI.
Kedua dua di atas setakat ini bertindak dan mengaum bila hak hak agama Islam,orang melayu, hak raja raja Melayu dan hak bahasa Melayu diperlekeh atau dipertikaikan oleh bangsa pendatang ini.

Yg herannya, baru berbunyik sikit, dah ada yg tuduh RASIS. Yang sedih, ada bangsa melayu pun ikut sekali. Itu baru berbunyik sbb mempertahankan yg hak. Hak yg dipersetujui ketika tanah ini merdeka.

Belum lagi mintak bukan bukan macam yg ding dong kang ni buat.

Oi cina! Kalau kau nak pertikaikan bahasa Melayu, aku ulang bahasa Melayu. Bukan bahasa Malaysia. Sbb byk je bangsa pendatang ni yg tak fasih berbahasa Melayu.

Kalau nak pertikaikan bahasa dan hak hak orang Melayu, maka kami orang orang Melayu juga punya hak utk mempertikaikan kerakyatan korang.

Antara syarat kemerdekaan dari british ialah bangsa pendatang ini mestilah mengiktiraf hak hak agama Islam,orang Melayu dan raja rajanya jika mahu hak kerakyatan negara ini.

Maka, jika hak hak agama Islam, orang Melayu dan raja rajanya mahu dijentik, maka kami orang orang melayu juga mahu menjentik dan mempertikaikan kerakyatan kamu.

Tanah ini Tanah Melayu. bukan tanah kamu. Ini rantau Nusantara, bukan rantau Cina.

Istimewanya di Tanah Melayu, setiap orang Melayu itu Islam, sehingga jika kamu memeluk agama Islam, masyarakat negara ini melihat kamu 'masuk Melayu'.

Apabila kamu 'masuk Melayu',kamu juga punya hak ke atas tanah ini. Dan janganlah kamu memeluk Islam semata mata utk tanah ini, tetapi sehabis ikhlas kerana Allah sahaja.

Oi nik aziz, kalau kau lahir dlm keluarga teresa kok malam ni kau tgh makan babi dan bebas minum arak.

Anonymous said...

karikatur di atas amatlah sesuai dan tepat kalau dijadikan bahan kempen pru kerana ia menggambarkan siapa dapig sebenarnya.

kah kah kah

Anonymous said...

barang yang di kejar Du Zhong mungkin tak dapat tetapi barang yang dikendong mungkin berciciran.

ini kerana tidak ada negara yang dapat memenuhi tuntutan yang terlalu majmuk sifatnya termasuk di negara maju.

Anonymous said...

GAP AKU XLEH BACA...FONT HITAM...GROUND PUN HITAM..APASAL HA

Anonymous said...

TIBAI...TIBAI...TIBAI

Anonymous said...

sejak dulu aku memang tak parcaya dengan bangsa cina rasis ni, walau aku tahu dlm kaum cina itu tetap ada yg rasional dan sedar diri ...jumlah mereka yg sebegitu hanya beberapa orang, mungkin hanya 3 orang daripada 30 ribu orang
walau dimana berada orang cina tetap dgn nafsu cinanya, tetap dgn sikap dan gaya tamaknya, jika kita percaya dgn kaum ini alamat kita dah silap besar! banyak bukti sebagai saksi bahawa bangsa ini jgn sesekali disandarkan kepercayaan !!!! aku tak suka bangsa tu ......

Anonymous said...

Ni semua sbb ada melayu yg jd pengkhianat. Makin galak la diaorg. Melayu baru mesti bukan jenis yg trlalu bertolak ansur. Lama2 kite beransur2 ditolak ke tepi. Kene tegas jgn bg muka kt kaum keturunan pendatang ni. Buat baik mesti kene pd tempatnye. Kene ada give n take. Mampus la ko DJZ.

Undi PAS = Undi DAP

Anonymous said...

Kalau BN menang di Penang PRU13 rakyat Penang akan dapat free port dan motosikal free guna jambatan. satu hari 18,000 motosikal menggunakan jambatan bukan ckit oooiiii. Cadangan ini sudah dimajukan kpd kerajaan pusat mengikut Pengerusi BN yang baru Tan Chang Yeow.

Tak boleh hiduplah dengan DAP ni bila LimGuanEng buka mulut bohong, tipu angkat diri dia buat itu dan ini padahal semuanya jasa dan peninggalan BN.