IKLAN BERBAYAR

Monday, May 7, 2012

FOTO ROMBONGAN UNIT TINDAKAN KHAS (UTK) DISERANG PERUSUH BERSHIT !

kejadian berlaku sekitar jam 6 petang di jalan tun perak, dari dataran merdeka menuju puduraya.

rombongan UTK yang melalui segerombolan perusuh bershit terpaksa berpatah balik dek kerana serangan ganas perusuh yang menyerang rombongan.

salah seorang daripada pembaling objek dikantoikan ! ada lagi foto dan video panas..kita kasi keluar sikit-sikit !







54 comments:

Anonymous said...

gambar panas ni je ke GAP.. adui...


kasih awan

Anonymous said...

sabar2 mesti ada lagi tu..die nk kuarkan yg suam2 kuku dulu pastu baru kuar yg paling hot hehehe

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

tangkap dia ni!!!!!!!

aloya said...

pencacai taik pr kata ni pun SB...kahkahkah dasar otak udang

Anonymous said...

ingatkan gambar azmin menyusu td..

Anonymous said...

Inilah ajaran Nik Aziz Ulamak Longkang PAS, menggalakkan orang ramai buat kerja kejahatan, tengok si keling tu, dengan muka selamba senyum macam ketam kena langgar dengan lori, tak rasa bersalah pun buat jahat kerana tok guru penyeleweng izinkan, inilah ulama pun dah ting tong kepala, hingga akhirnya nama baik Islam terjejas.

Kerajaan mesti ambil tindakan terhadap perkara ini, pihak PDRM perlu bekerjasama dengan tentera dan juga RELA untuk mencari perusuh yang ganas ini untuk dihadapkan ke muka pengadilan, nanti bila naik mahkamah, rayu minta hakim ringankan hukumn, kononnya pendapatan kecik, jaga ibu bapa, ada anak bini, tapi mereka ini tak sedar yang mereka buat rusuhan hingga peniaga dan pemandu teksi kerugian jutaan ringgit itu pun adalah dari keluraga yang berpendapatan tak seberapa juga, terutama peniaga kecil dan pemandu teksi, malahan pihak polis yang dizalimi itu pun pendapatan bukanlah tinggi sangat, mereka pun ada anak bini juga, siapa nak tanggung kerugian ini semua? Ambiga? Anwar? Lim Kit Siang? Karpal Singh? Mat Sabu? Nik Aziz? Azmin? Hadi Awang? Kera di hutan? Ayam serama di rumah penyokong PAS? jawab semua ini wahai perusuh ganas dan kejam kalau korang nak hakim kurangkan hukuman korang, kalau dah buat salah itu, kenalah tanggung akibatnya, jangan sibuk nak raih simpati keran masa korang buat kerja jahat, ada korang belas kasihan kepada orang lain? Korang tak berhati perut masa buat jahat, maka bila kena hukum, akurlah, apa lagi nak dipertikaikan, kalau kena penjara pun, tak sepadan dengan kejahatan yang korang buat itu, selayaknya korang dilucutkan kewarganegaraan dan diusir dari negara ini dan dilarang masuk ke negara ini selama-lamanya, mati pun tanam ke tempat lain sajalah. Korang memang dasar pengkhianat terhadap negara, korang tidak layak tinggal di Malaysia, korang boleh berambus pergi ke negara lain sajalah, itu pun kalau negara lain nak terima korang, kalau tak pergi berambus tinggal di Antartika dan berkawan dengan penguin di sana, Anwar boleh jadi PM di Antartika, jadi PM kepada penguin.

Rakyat sekalian, marilah kita sama-sama memberikan sokongan yang jitu kepada kerajaan Malaysia sekarang ini untuk membangunkan negara ini dan membersihkan negara ini dari anasir jahat yang membawa budaya gila dan tidak bertamadun untuk merosakkan rakyat demi kepentingan politik mereka dengan memperalatkan istilah hak asasi manusia, ayuhlah semua rakyat sekalian berdiri teguhlah bersama kerajaan untuk menyelamatkan negara ini demi agama, bangsa dan tanah air.

Anonymous said...

sesekali pihak kerajaan bertidak tegas apa salahnya, mereka dah melampau kerana mereka tahu pihak polis masih takut-takut bertidak, tiba masanya pihak polis wajib tegas dan keras, puak ni bagi muka sanggat pun tak guna, kerana mereka ni seperti binatang haiwan liar, hanya faham bahasa belantan. .api dan peluru!

Anonymous said...

Kerajaan mesti bertegas dengan penganjur dan pendemontrasi BERSHIT 3.0 serta pemimpin Penipu Rakyat yang bersekongkol dengan perbuatan jahiliah BERSHIT 3.0 ini. Ini kerana gelombang penentang rakyat terhadap BERSHIT 3.0 dan suku sakat mereka makin membuak-buak, menjadi kerisauan bahawa tindak balas dari pihak yang tidak berpuas hati dengan BERSHIT 3.0 ini akan mencetuskan huru hara besar yang mungkin mencetuskan pertelingkahan yang berpanjangan, pihak kerajaan perlu tegas dengan undang-undang yang ada, tangkap dan dakwa para perosak BERSHIT 3.0 untuk meredakan kemarahan rakyat terhadap kemusnahan dan kerosakkan yang berlaku semasa BERSHIT 3.0, kegagalan kerajaan mengambil tindakan tegas terahadap BERSHIT 3.0 akan menambahkan lagi kemarahan rakyat yang selama ini bersabar dengan sikap tidak bertanggungjawab BERSHIT 3.0 ini.

Malahan kepada Hadi Awang yang mahu mengadakan BERSHIT 4.0, jangan bermain dengan api kerana kalau korang nak berkumpul juga, nanti lebih ramai orang yang menentang korang akan berkumpul, kalau korang nak tunjuk kurang ajar, lagi teruk korang kena dengan orang yang benci dengan BERSHIT ini.

Hadi Awang, aku nasihatkan ko lempar saja jubah dan serban ko ke loji kumbahan najis dan ko pakai spenders saja, lepas tu ko pakai rantai hippies dan gelang banger kerana perangai ko macam budak-budak liar, ko merosakkan imej ulama kalau ko masih pakai serban dan jubah, ko juga merosakkan imej Islam dengan kelakuan bangang ko ni. Nik Aziz pun sama, ko boleh blah, boleh berambus, ko sanggup biarkan Unit Amal PAS julang Cina DAP Kafir untuk meraikan kemenangan DAP Kafir menjadikan orang Melayu berpecah belah dan bergaduhan sesama sendiri, inilah ulama longkang perosak masyrakat yang muncul di akhir zaman.

Kerajaan perlu bertegas kalau hendak melihat negara ini terus aman dan sejahtera, kegagalan kerajaan berbuat demikian akan mencetuskan rusuhan yang besar seperti rusuhan 1947, rusuhan 1964 di Singapura, dan rusuhan 1969, malahan kekacauan yang akan berlaku kalau kerajaan gagal bertindak, akan jauh lebih besar dari rusuhan 1969 dan 1947 kerana mungkin akan melibatkan seluruh negara bergolak akibat rakyat yang marah dengan BERSHIT akan mengambil tindakan balas selepas BERSHIT berkali-kali menyusahkan rakyat dan dan merosakkan periuk nasi rakyat dengan gelagat gila mereka.

Kepada kerajaan dinasihatkan sila ambil tindakan tegas kerana sekarang ini pun gelombang penentangan terhadap BERSHIT makin menjadi-jadi, malahan ramai yang marah-marah kerana kerajaan masih membiarkan Anwar dan Ambiga serta Nik Aziz, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Azmin dan lain-lain pimpinan perosak Penipu Rakyat berleluasa bergentayangan membuat tuduhan palsu terhadap polis dan juga mereka meneruskan agenda buruk mereka untuk menjahanamkan negara ini.

Kerajaan perlu sedar, rakyat mahukan negara yang aman untuk mudah mencari rezeki, untuk mudah bergerak ke sana ke mari tanpa masalah, rakyat tidak suka negara yang huru hara hingga merosakkan peluang rezeki mereka dan mereka juga tidak berasa aman dalam kekacauan dan huru hara, kalau selama ini mereka bersabar, kalau kesabaran telah berkurangan, maka tindak balas dari pihak yang selama ini bersabar akan jauh lebih dahsyat dari kegilaan puak BERSHIT 3.0 ini, jadi kerajaan perlu berhati-hati dengan perkara ini dan selesaikan perkara ini dengan segera terutama tangkapan terhadap penganjur dan pimpinan perosak Penipu Rakyat yang menjadi dalang dalam perkara ini.

Bertindaklah sebelum terlambat, jangan sampai jadi huru hara besar baru nak menyesal, itu sudah tidak berguna, ingatlah rakyat yang menentang BERSHIT berkali ganda jauh lebih ramai dari BERSHIT itu, jangan dibiarkan rasa tidak puas hati mereka menjadi lebih besar hingga menjadi masalah besar pula, kerana manusia selama mana boleh bersabar kalau diperbuat jahat kepadanya, oleh itu kerajaan mesti menyelesaikan perkara ini segera.

kingnek said...

Syabas GAP, PDRM mesti diberitahu, harap sesiapa yang membaca akan melaporkannya. Individu tersebut mesti ditangkap, gambar terang2 menunjukkan perbuatannya dan mukanya.

Anonymous said...

Kerajaan mesti bertegas dengan penganjur dan pendemontrasi BERSHIT 3.0 serta pemimpin Penipu Rakyat yang bersekongkol dengan perbuatan jahiliah BERSHIT 3.0 ini. Ini kerana gelombang penentang rakyat terhadap BERSHIT 3.0 dan suku sakat mereka makin membuak-buak, menjadi kerisauan bahawa tindak balas dari pihak yang tidak berpuas hati dengan BERSHIT 3.0 ini akan mencetuskan huru hara besar yang mungkin mencetuskan pertelingkahan yang berpanjangan, pihak kerajaan perlu tegas dengan undang-undang yang ada, tangkap dan dakwa para perosak BERSHIT 3.0 untuk meredakan kemarahan rakyat terhadap kemusnahan dan kerosakkan yang berlaku semasa BERSHIT 3.0, kegagalan kerajaan mengambil tindakan tegas terahadap BERSHIT 3.0 akan menambahkan lagi kemarahan rakyat yang selama ini bersabar dengan sikap tidak bertanggungjawab BERSHIT 3.0 ini.

Malahan kepada Hadi Awang yang mahu mengadakan BERSHIT 4.0, jangan bermain dengan api kerana kalau korang nak berkumpul juga, nanti lebih ramai orang yang menentang korang akan berkumpul, kalau korang nak tunjuk kurang ajar, lagi teruk korang kena dengan orang yang benci dengan BERSHIT ini.

Hadi Awang, aku nasihatkan ko lempar saja jubah dan serban ko ke loji kumbahan najis dan ko pakai spenders saja, lepas tu ko pakai rantai hippies dan gelang banger kerana perangai ko macam budak-budak liar, ko merosakkan imej ulama kalau ko masih pakai serban dan jubah, ko juga merosakkan imej Islam dengan kelakuan bangang ko ni. Nik Aziz pun sama, ko boleh blah, boleh berambus, ko sanggup biarkan Unit Amal PAS julang Cina DAP Kafir untuk meraikan kemenangan DAP Kafir menjadikan orang Melayu berpecah belah dan bergaduhan sesama sendiri, inilah ulama longkang perosak masyrakat yang muncul di akhir zaman.

Kerajaan perlu bertegas kalau hendak melihat negara ini terus aman dan sejahtera, kegagalan kerajaan berbuat demikian akan mencetuskan rusuhan yang besar seperti rusuhan 1947, rusuhan 1964 di Singapura, dan rusuhan 1969, malahan kekacauan yang akan berlaku kalau kerajaan gagal bertindak, akan jauh lebih besar dari rusuhan 1969 dan 1947 kerana mungkin akan melibatkan seluruh negara bergolak akibat rakyat yang marah dengan BERSHIT akan mengambil tindakan balas selepas BERSHIT berkali-kali menyusahkan rakyat dan dan merosakkan periuk nasi rakyat dengan gelagat gila mereka.

Kepada kerajaan dinasihatkan sila ambil tindakan tegas kerana sekarang ini pun gelombang penentangan terhadap BERSHIT makin menjadi-jadi, malahan ramai yang marah-marah kerana kerajaan masih membiarkan Anwar dan Ambiga serta Nik Aziz, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Azmin dan lain-lain pimpinan perosak Penipu Rakyat berleluasa bergentayangan membuat tuduhan palsu terhadap polis dan juga mereka meneruskan agenda buruk mereka untuk menjahanamkan negara ini.

Kerajaan perlu sedar, rakyat mahukan negara yang aman untuk mudah mencari rezeki, untuk mudah bergerak ke sana ke mari tanpa masalah, rakyat tidak suka negara yang huru hara hingga merosakkan peluang rezeki mereka dan mereka juga tidak berasa aman dalam kekacauan dan huru hara, kalau selama ini mereka bersabar, kalau kesabaran telah berkurangan, maka tindak balas dari pihak yang selama ini bersabar akan jauh lebih dahsyat dari kegilaan puak BERSHIT 3.0 ini, jadi kerajaan perlu berhati-hati dengan perkara ini dan selesaikan perkara ini dengan segera terutama tangkapan terhadap penganjur dan pimpinan perosak Penipu Rakyat yang menjadi dalang dalam perkara ini.

Bertindaklah sebelum terlambat, jangan sampai jadi huru hara besar baru nak menyesal, itu sudah tidak berguna, ingatlah rakyat yang menentang BERSHIT berkali ganda jauh lebih ramai dari BERSHIT itu, jangan dibiarkan rasa tidak puas hati mereka menjadi lebih besar hingga menjadi masalah besar pula, kerana manusia selama mana boleh bersabar kalau diperbuat jahat kepadanya? oleh itu kerajaan mesti menyelesaikan perkara ini segera.

Anonymous said...

keling mabokk....

ahhhh emangg aaaaa...

kalo diberi peluang mcm ni berhimpun, dah tentu akan diselangi dgn maki hamun, baling, bakar...

keling mabok... bdak2 rempit, kutu rayau....semua akan ambil peluang...

bukan nak sokong anwaq liwatt punnn...

puak2 pas yg tak tahan telinga diasak kiri kanan oleh utusan dan berita harian, beria2 dtg ke KL....luah kan prasaan...

padahal dah termalu....nak duduk kg pun org kg dah jeling mcm jeling anjing gila...hahaha

nak tak nak maiii la KL.... nak berjihad... tapi baru kene 2-3 titik air fru....

dah lari tak cukup tanah...

wakakakakakakaka.....

wat malu je la bebb...... baik2 la muhasabah diri, tgk semula siapa yg disokong dan siapa yg ditentang...

guna kan akal yg Allah swt berikan utk berfikir wisely, semoga di akhirat nanti boleh jawab di padang mahsyar...

Anonymous said...

Mereka bangga kononnya 100 ribu anjing2 mereka menyertai demo bershit3. TAPI mereka lupa 24 juta rakyat Malaysia menentang perbuatan mereka. Cibai berair punya Ambiorga dan penipu babi gay.

Anonymous said...

aku heran sebanarnya...bersih 3.0 hr tu punya la ramai cina turun. tapi bab membelasah & dibelasah seko cina pun tak nampak. tak ke pelik tu?

Anonymous said...

pihak yang bercuka di muka adalah golongan BAPAK yang dulunya hidup berjiran

meskipun sudah tidak berjiran tetapi si BAPAK masih menyimpan cuka yan masam

soalnya kalau golongan BAPAK bercuka muka apa kena mengena dengan si ANAK?

perlukah si ANAK campurtangan urusan si BAPAK

kalaulah kerana BAPAK suruh terlibat apakah wajib bagi si ANAK patuh arahan bersifat mungkar?

berdosakah ANAK kalau tidak ikut arahan bersifat mungkar?

seperkara lagi kenapa pula ANAK ANEI yang tiada kena mengena dengan isu berlagak macam ada isu?

PELIK BIN AJAIB

Anonymous said...

Aku tengok samseng mamak ni berbaju t-shirt putih belang hitam tebal depan belakang ada gambar, dia sedang membaling batu untuk menjahanamkan kereta polis. Dia ketawa didalam gambar, tangkap si samseng mamak ni. Dia ingat Malaysia ini dia punya agaknya, tak sedar diri menanggok ke atas langit hujan jatuh ke bumi tanah Melayu.

Anonymous said...

kekuatan ghandi tidak terletak pada tangannya

kekuatan ghandi tidak juga terletak pada kasut kerana ghandi tidak memakai kasut (kaki ayam)

kalau ghandi masih hidup dia tentunya menggelengkan kepala melihat kedurjanaan generasi selepasnya

PELIK BIN AJAIB

Anonymous said...

Bro GAP..betoika dakwaan yg puak cibai terima upah yg banyak RM500 - 1000 sekor utk berSHIT nih?
Puak Melayu BANGANG dan BAHLOL cuma terima dlm RM 100 - 200 jer...

Kalo ikot pada keadaan, mmg bole di yakini dakwaan itu brdasarkan kpd KEBAHLOLAN Melayu pakatan..

Selama ini yg buat kerje KOTOR n BODOH utk pakatan ialah MELAYOOO2 BANGANG Pakatan, dan yg mngaup untong ialah Cibai2 DAP...

Jadi xheranla kalo yg merusoh dan mnghuruharakan negara majoriti iala Melayoo pakatan dan Melayoo BersHIt, yg cibai2 tu semua kbnyakkan dah balik xpon tgh dok dalam coffee house ka, tmpt makan berAIRCOND, sambil makan n minum...

Memang Melayoo yg merusoh itu jenis Melayu BANGANG , BAHLOL dan TOLOL...idop pon tarak guna...

Anonymous said...

UMNO sibuk memfitnah peserta BERSIH dengan bermacam fitnah supaya rakyat akan tertumpu kepada fitnah tersebut dan melupakan 8 tuntutan BERSIH. Saya pun terfikir, mengapa sukar sangat untuk UMNO/ BN melaksanakan 8 tuntutan tersebut, adakah mereka bimbang jika 8 tuntutan itu dilaksanakan, maka kuasa mereka akan hilang ???

Anonymous said...

anon 2.41 ...umno/bn ttg 8 tuntutan? hahahaha spr kan dah buat apa yang ko bangang sangat.

PR pun ada dlm jawatankuasa pembaikan mengundi.

usin said...

anon 2.41, ko ni mabuk brandi ke hape? apa yg dituntut dan apa yg spr dh tunaikan? bangangpun beragak la. kalau marah spr kenapa yg porak perandakan bandar raya kl. bila dh buat mcm tu, kira tertunailah apa yg dituntut, mcm tu? masa kecik dulu kalau ko nk sesuatu dari bapak ko, ko bakar rumah ke? aku nk bgtau, dlm negara demokrasi setiap sesuatu yg diingini oleh rakyat boleh disalurkan melalui rundingan. wakil pembangkang bersepah kt parlimen tu buat hape? makan gaji buta ke? nampak sgt mp pembangkang kt parlimen tu majoritinya biol!!!

Anonymous said...

SPR adalah pengadil tetapi bukan parti politik. Menuding jari pada pengadil yang dilantik oleh KETUA AGAMA adalah tidak profesional.

Seperti dalam perlawanan bola sepak, pengadil adalah pihak tengah tetapi bukannya pasukan yang bertanding. Menuding jari kepada referee yang dilantik oleh KETUA BOLA SEPAK DUNIA adalah tidak profesional.

Dalam kejohanan piala dunia baru-baru ini, ada bola yang jelas masuk gawang tetapi referee tak nampak, lalu tidak dikira sebagai gol.

Susulan itu ada gesaan agar Fifa gunakan video ulang tayang untuk membantu referee jadi lebih bermutu. Apa cerita?

Fifa tolak cadangan berkenaan meskipun pelaksanaannya dapat memberikan keadilan kepada pasukan bertanding tetapi Fifa ada KEKANGAN tersendiri untuk melaksanakannya?

Kalau itulah keputusan muktammad, apakah ada demonstrasi susulan? Apakah ada pasukan yang menghantar rombongan 'duduk dan bantah' kerana Fifa tak tunaikan permintaan mereka?

ATAS PAGAR

Anonymous said...

diakhirat nanti,dikeluarkan pulak gambar2 penipuan korang pulak..didunia boleh la suka2 fitnah orang,aibkan orang dan menghina orang.tu la pasal banyak sangat makan sumber harammm.

Anonymous said...

Orang2 yang jahil lagi jahat UMNO tuu ditabalkan sebagai ULIL AMRI? “

ULIL AMRI (haprak UMNO)” yg difatwakan haram dicabar/ derhakai oleh rakyat???????????
Kah kah kah .... khurafat & tahyul orang2 UMNO semakin parah!

Sepatutnya Majlis Fatwa bincang cukupkah syarat2 & kelayakan ketua2 'lanun' UMNO jadi ULIL AMRI yg dijilati oleh ustad2 tunggangan UMNO & pengikut2nya itu? Majlis Fatwa patut juga buat rumusan terhadap amalan politik kotor, budaya fitnah, mentality lucah , khurafat & kesyirikan UMNO ni............ poooooraaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!

dunia akhirat zaman ... "Yang JAHIL & JAHAT disanjung, Yang ALIM & SOLEH dikepung" ..... kerana KUASA & HARTA!!!!!!!!!!!!

Perintah ALLAH: “AMAR MAARUF, NAHI MUNKAR” --- Seluruh Melayu/ Muslim mesti tolak UMNO lucah, korup & khurafat ini………………………… PRU13 ……ABU.

Anonymous said...

KALAU PIHAK PENYOKONG PERUSUH SEBAR GAMBAR HIMPUNAN BERSIH TIDAK DIKIRA FITNAH TETAPI KALAU PENENTANG BERSIH SEBAR GAMBAR RUSUHAN DIKIRA SEBAGAI FITNAH

APA KO LALUT NI ANON 4:31 PM

Anonymous said...

cina dia steam kot lain...depa nak nampak baik selalu...xmcm malayu..bodoh

tgk masa PC bersih yg anuar kena tu..

Raja Pisang said...

abang GAP, tolong siarkan balik cerita saya ini di blog GAP boleh tak. Depa mahu suruh Pengerusi SPR resign sbb pernah jd ahli UMNO dulu2 masa dia dok study, last2 Khalid Ibrahim pun ahli UMNO

Baca sini.

Khalid Ibrahim juga harus resign kerana dia juga ahli UMNO no 01791393!

Boleh letak blog saya dalam blogroll abang tak?

http://joepisang.blogspot.com/

tks.

Anonymous said...

macam cerita kerja swasta..sampai upah demo pun ada kasta ka??

haiya pakatan..

Anonymous said...

eh bangsat! kau tak de benda lain ke nak tulis? asyik tulis benda yg sama je! marilah kita main JUBOR BERSAMA2 NUAR, NAK TAK GAMPANG?

Anonymous said...

amanat PRESIDEN PAS...BEKERJASAMA DGN KAPIR JATUH KAPIR...

LU PEKAK KA APA..

SUROH HADI LETAK JAWATAN .PASAL AMANAT YG MEMENENG KAN ORG ISLAM DI MALAYSIA....

JADI JGN SANGKA FATWA NIK AZIZ..TU OK!! Sat gi dia putau lagi. demo kat dataran merdeka wajib.. NANTI...BILA KELAM KABUT..demo air bersih kat kota baru HARAMMM...

ULAMAK APA NIII

Anonymous said...

terbaek la GAP!!

Kantoi sekantoi kantoinya...
Takpe GAP. Keluarkan sikit sikit, kasi suspen.

Bila malaun ni polis masukkan dlm wanted list, keluarkan satu lagi.

biar lahabau lahabau ni panas bontot.

Anonymous said...

kepada anon 2.41pm,

ko ni bebal ke...bangang?? Pembaikan pilihanraya u=yg dituntut sudah ditunaikan. Salah satunya nak sgt dakwat kekal. Dah tunai tak nak la pulak. Babi tak?

Lepas tu, masa meeting dgn SPRM wakil pembangkang tak datang, sial tak?

Lepas tu demo. Baghal tak?

Lepas tu org macam kau heran..Lahabau tak?

Anonymous said...

.

Kalau benarlah elaun yang diterima oleh perusuh bersih adalah berbeza-beza makanya apakah kita akan katakan penganjur Bersih tidak adil?

Bagi saya penganjur Bersih adalah adil meskipun elaun yang diberikan adalah berbeza-beza.

Sebabnya mudah iaitu elaun pembawa sepanduk tentulah ada beza dengan elaun pembaling batu dan elaun pemanjat tembok batu.

Dari segi perbezaan ras juga begitu. Masakan elaun demonstran dari kalangan budak U Melaihoo nak disamakan dengan elaun demonstran budak U bukan Melaihoo.

Logiklah kalau demonstran yang mendapat gred purata lebih tinggi dibayar elaun lebih tinggi berbanding anak Melaihoo yang cukup-cukup makan.

Kersimpulannya: dalam isu wang saku Bersih, setiap pihak telah dilayan seadilnya berdasarkan formula "adil itu bukan sama rata".

PEMERHATI

Anonymous said...

menentang/bantah kerajaan malaun UMNO/BN tuuu............. OK!

kira amar maaruf-nahi munkar!

Anonymous said...

Dah banyak kali orang sebut Melayu ni samada BN ke PR akan akhirnya kena kantoi oleh Mamak-mamak.

Tak sedar-sedar lagi ke?

Seluruh negara kantoi kerana Melayu plastik ni.

Anonymous said...

SAKSIKAN SENDIRI PEMiNAT

wanita umno melawat wanita bersih yg terlantar di hospital. agak2 la pas menanam 'silaturahim ' pada para pengikut..pada yg dlm ilmu agama pasti akan tolak agama pas yg xsenonoh..

http://www.rbfonline.net/2012/05/video-peribadi-seorang-wanita-umno-vs.html

Anonymous said...

mamak undi bn ..sbb mamak sokong islam

cinak dap ic biru kedekut undi pakatan...

anua terlepas cakap rela jadi tunggangan DAP..SILA SOLAT TOUBAT..JGN ROSAKKAN BANGSA SENDIRI ....SELANGOR BAYANGAN APA BARUA DAP AKAN JADI ...DAP RONIE LU NAIK KEPALA..PKR KHALID SENDIRI XBOLEH HALANG...

JGN NASI MENJADI BUBUR

Anonymous said...

Celaka punya keling.
Inilah ajaran yang Anwar dah semai melalui Hindraf.
Chit pundek.

Anonymous said...

Err anon 5.58pm,

Menentang Umno amal makruf nahi mungkar. Kerajaan BN, agama rasmi negara ini agama Islam.

Yg dah rampas pulang balik tu..apa pasal tak ditentang? Takde plak amal makruf nahi mungkar.

Yang anwar sokong lina joy murtad tu apa? Kenapa takde amal makruf nahi mungkar..??

Ooooo...patut la bongok...bongok punya pasngok.

kembalikan PAS yg dulu said...

Anon 6.8pm, dah nasi jadik bubur pun kat selangor ni..

Sungguh memalukan umat Islam bila arak yg dirampas yg dijual di kawasan org Islam dipulangkan balik....

Anonymous said...

kalau pak sama pak ada masalah politik apakah si anak dibolehkan baling objek terhadap pihak berwajib

apakah ada nas yang membolehkan perbuatan terkutuk ini?

Anonymous said...

Bersih bukan mewakili majoriti rakyat...hanya berapa ribu je yg hadir berbanding jumlah rakyat malaysia yang berjuta-juta..

Anonymous said...

himpun garam berShit cina singapura pun turun, bangla dan nepal mangkuk pun ramai ikut pasal pa? dorang tu betul ke sokong pembangkang ? atau ada sebab kerana kerana. .

aku cadang TAYANG GAMBAR Ni DALAM TV! !!!! biar satu negara tahu dan nampak sikap sebenar puak laknat pembangkang

kerana saya pasti HaRamKah dan MalaysiaKini TAK akan berani dan jujur menyiarkan gambar2 sebegini

ulang sekali lagi, tayang/siar dlm Tv! !!! please. ...

Anonymous said...

PAS itu mangkok.... Mangkok jamban tadah tahi bau busuk mmakan selain batu dan besi.

Anonymous said...

mengapa rakyat semakin MUAL dengan gelagat puak2 mustakbirin UMNO?

suka berlagak sebagai TUAN BESAR orang Melayu & asyik dok perbodohkan/ perhambakan rakyat???

Anonymous said...

Gap bideo azmin mana? Cepatla kluarkan. X sabo aq nk. Nengok amoi nyonyot kote lidi. Kehkehkeh

Anonymous said...

melayu Umno dah 55 tahun tindas melayu PAS, melayu bukan umno ...

Tidak seperti dulu, Umno(baru) sekarang lebih utamakan kepentingan KRONI dari agama, bangsa, rakyat, atau negara!

Anonymous said...

Ko la manusia yg paling gampang. .....Jujur konon ko sendiri pun tak jujur gampang....tak payah komen kat sini la gampang......cermin diri semdiri la gampang

Anonymous said...

mamak ni mesti tangkap.....kurang ajar.....aku rasa masa skolah rendah dia tk dpt msuk acara baling tukul besi.....hahahaha....dh besar nk try la kot kot blh msuk kejohanan antara kampung dlm pentadbiran PR....BODOH PUNYA BUDAK.....

Anonymous said...

pas tindas keluarga memali....sila rujuk pertanyaan Dr Hassan sendiri bekas pas yg dah kluar..

ramai ahli pas tahu hal ni..tp diam membatu.. tunggu lah bila dah kena tendang..barulah mampu berkata benar (duit memali tu hak yg sunggoh hak)..(pas gerakan agama ada exception jika politikal image rosak...hukum agama xdpt dijalankan...awat xrasa malu ka?? ko bukan umno ye dak)


kroni ada dimana
BUSH DUA KALI?? RUPANYA ANAK DIA LA...

LKS DAN LGE'...INGAT SAMA TP LAIN..KALU XPASAL LKS...BELUM TENTU LGE DPT JADI KM..

ANWAR DAN NURUL DAN JIJAH DAN AZMIN

PIKIRLAH PEGANGAN DR.MAHTHIR YG MELARANG ANAK2 DIA MASUK POLITIK Sehingga DIA BERSARA

Anonymous said...

Pakatan Rakyat ialah parti yg suka kan hiburan...PR parti yg menghiburkan...orang melayu suka hiburan ! bagi mereka buat huru hara ialah suatu yg menghiburkan !

Anonymous said...

Orang PAS kalau ada banjir besar, jerebu atau apa2 musibah laju je komen kerana kezaliman kerajaan BN.. mereka ni ghairah nak dapat kredit sebab mereka riak dan rasa mereka baik ... Allah Maha Mengetahui musibah ini sebenarnya kerana apa... Muhasabahlah diri ... Mungkin kerana perjuangan PAS yang dah terpesong... Kalau Anwar masih dlm BN...PASTI mereka kata Anwarlah yang dalam video tu tanpa perlu 4 saksi pun.... tanyalah beribu yang dah menyaksikan video tu... Sindrom denial ni sebati dalam PAS bila skandal tak menyebelahi mereka... Tengokje nasib Hasan Ali, Mufti Perak dan banyak lagi...Pas tak boleh di kirtik ... Inilah ciri2 mereka riak

Anonymous said...

apa lagi tunggu, kasi tangkap sumbat dalam sel besi tu.....baru dia tahu nanti mcm keadaan dalam sel....

komandomelayu said...

KETURUNAN PARIA!