IKLAN BERBAYAR

Sunday, May 27, 2012

GILA : FOTO ANWAR/IZAH KENA SAIKO DENGAN UMI !

umi tak ceramah. dia dengar apa anwar/izah cakap baru dia balun.

mak ai mukaa ? izah pitching lari. tonasi suara lintang pukang. lembah pantai boleh tumbang !

anwar dengar apa umi cakap. gerak badan dia memang panas hati. tengok muka BLUR izah !

muka setan dah keluar.

muka dajal join sekali.

izah mengaku kalah. muka frust gila babi umi balun dia dan papanya.dalam hati pening lembah pantai goyang !

saat ni anwar dah tak boleh tahan. perkataan SIAL akhirnya disebut dek panas dengan saiko umi !

125 comments:

Anonymous said...

Steady ummi hafilda!
Hoi anwar ibrahim,
Bila ko nak saman ummi hafilda??
Kenapa ko tak nak saman ummi hafilda kalau betul kau tak salah??

Bacul dan dayus. Itu lah anwar dan azmin ali...

Anonymous said...

Pergh...apa ke huru hara bebeno anak beranak ni...
Pengamal raja segala kroni yg tulen.
Tanpa demokrasi.
Anak bini, mak bapak.

Itu la pkr.

Anonymous said...

Muahaaaaa muka seperti orang mabuk....

Jawajohor said...

DAHSYAT DAHSYAT DAHSYAT
MUKA TUN MAHATHIR LEBIH BANYAK SERI NYA.
BAHASA TUN MAHATHI LEBIH BANYAK SANTUN NYA.
JASA TUN MAHATHIR PUN TAK TERBILANG BANYAK NYA.
SEMOGA ALLAH SENANTISA MELINDUNGI TUN.

Anonymous said...

Muka Anwar dah macam India Mabok Todi...

Muka anak Anwar pula macam perempuan mati laki aje...

Dua-dua muka anak beranak ni... nampak tension giler...

Macam mana agaknya muka mak dia...

Anonymous said...

BILA NAK ANJUR DEBAT ANWAR IBRAHIM - UMI HAFILDA? Harap2 adalah yg berminat anjurkan.

Anonymous said...

tak pernah mng si juburi ni bila umi datang.. asyik nak ngelat ja.. habis2 dia cakap itu permainan politik kotor UMNO.. pastu blah.. dh banyak tempat dh camtu.. TAHNIAH UMI!!! aku respect ko lah...

zat said...

UMNO nampak desperate dgn taktik2 kacau ceramah org & pasar mlm depan rumah org...knpa sampai mcm ni mentaliti kau orang...kalu nk lawan pakai fakta2 yg intellectual la sikit...jgn pakai mat rempit & baling batu...

zat said...

seriosly aku risau kalu katakan PR menang p/raya kali ini..takut apa akan terjadi kpd keamanan negara..

hrp org UMNO boleh terima bahwa org melayu boleh hidup tanpa mereka..dan org melayu ingin hidup bersama kaum lain tak kira bangsa atau ugama..

Anonymous said...

umnu memang kaum melayu yang jenis suka benda "KOTOR"........ sukakan kaki fitnah, kaki rasuah, kaki maksiat, kaki samseng, kaki auta.... orang2 seperti ummi filda ni dijadikan tokoh pujaan ... hehhehehe... umnoPORNO otak lucah & korup....

Anonymous said...

sebab tu... mereka ANTI-BERSIH..

anti pilihan ratiya yang bersih, telus, bebas & adil.....

Umnu = anti demokratik = pro diktator = autokratik

tolak UMNO = tolak RASUAH = tolak KHURAFAT = tolak TAHYUL = tolak SYIRIK POLITIK!

Pru13... tsunami politik Msia II .... apa UMNO nak angkuh jika kaum mustakbirin ni kalah? apakah mereka akan jadi anjing kurap ... yg akan siasat setiap penyelewengan, penipuan & kezaliman mereka selama ini!

Anonymous said...

KEGANASAN UMNO PANTAI DALAM: Apakah ini manifestasi warisan Politik Kotor & Politik Wang UMNO?

mentaliti politik UMNO Lembah Pantai Kuala Lumpur masih bertaraf 'third world politic mentality' - barbaric feudal - primitive manner ----- sepatutnya politik masyarakat bandar/ibu kota adalah politik demokrasi matang, berasaskan keintelektualan dan bertamaddun ...........

budaya politik fanatik, provokatif & konspirasi hanya sesuai bagi 'kaum assobiyyah jahiliyyah yang kurang akal & agamanya' .... ini mencerminkan rendahnya mentaliti kepimpinan melayu UMNO Lembah Pantai .....

melayu UMNO perlu muhasabah diri..... apakah cara mereka yang "gasar" ini disukai oleh rakyat majoriti?

PRU13-- Tolak budaya politk gestapo ala Hitler UMNO selama ini .......

Anonymous said...

kepada anon May 27, 2012 3:49 PM,

apa yang ko merapu nih? terbukti kem sana kronisme lagi dahsyat! dengan bateri AAAnyer. paku dulang paku serpih kan ^_^

org kjg penyokong umno ^_^

zat said...

Anon 3:49PM

ckp je semua org boleh ckp..

zat said...

sori not Anon 3:49PM tapi Anon 3:54PM..

minta maaf Anon 3:49.

Anonymous said...

Eeeeeee......Jijik.

Keluarga kaki lendir.

Apasal Muka Anwar Anak Beranak cam tu !!!

Eeeeeee... Geli nyer.

hangkedee said...

Kenapa kita masih bangang,tak terfikirkah kita kenapa Bakal PM 7

1.Berani bersumpah
2.Tidak berani saman Umi hafilda,dato nalla,,datuk esky.
3.Kenapa semua orang orang kuatnya meninggalkannya bermula dengan ezam and geng TIBAI.mereka amat tahu cerita sebenar!
4.Kenapa tak saman WSJ.isu keselamatan Israel.

Anonymous said...

eh? cina mabuk kacau program PM dlm dan luar negara takde plak korang komen ye? taubatlah cepat...da terang sgt tanda2 munafik dlm diri korang tu..hehe

zat said...

hangkedee

adakah semua dlm senarai anda tu kritikal utk kemajuan & kesejahteraan negara?

sapa dia org2 yg anda sebut tu? mufti ka? pakar ekonomi ka? jawapan nya ialah they are nobody...

so cari la argument yg lebih kritikal dari itu..

Anonymous said...

eleh si zat nak jadi baik la konon.... pi mampuih la ngan konek bengkok tu.... cuba dok fikir sikit.. klu betul umi ni nak reka cite ke apa ke..takkan nuar langsung takleh nak bangkang??ko tau tak nuar tu pembahas yg hebat..ngape ngan umi kote dia tak naik??? tunjuk kote dpn anak je wat apa? izah tu pun tau bapak dia jantan keparat..tapi nak wat cam mane demi survival politik.... umno ke atau pakatan yg kena tunjuk politik berhemah??? woi cibai...siapa yg dulu main isu peribadi? umno ka pakatan? bila nak bantai org mak oi sedap gila... bila kena tang bontot sendiri baru tau sakit!!!!

Anonymous said...

memangla kritikal zat oooooi...orang yg dimaksudkan oleh hangkedee tu la yg bercita2 nak jadi PM..kalau isu2 yang kononnya remeh camtu pun dia TAK BERANI...boleh harap ke?

Anonymous said...

tengok la jawapan zat 4.35........

siapa mereka semua???? bodoh mcm sampah la lu.... ohh klu cina mabuk suruh tok jib jawab soalan mereka maka tok jib kena jawab? keling paria nak ugut demo apa semua kerajaan kena turut? tp bila ada org semua suruh saman ditanya plak sape mereka???? bodoh punya jawapan mcm tuan badan gak!!!!

Anonymous said...

kes altantuya..suruh tok jib bersumpah... bukan sekali tp 3 kali woo kawan.... elok je.... sapina ke mahkamah..dia pergi..elok je... itu baru jantan sejati... bukan mcm nuar..jantan dua alam opppssss.... depan belakang semua boleh..... macam itu anching...

Anonymous said...

muka lansung takde seri! Allah Maha Besar... just ingat saja sumpah saiful tu nuar...

Anonymous said...

mana kau zat oiiiiiii.... org takda baru nak dtg tunjuk kotek ka??? ko ngan nuar sama saja la bro....

Anonymous said...

nak bersihkan maruah diri pergi sumpah laknat dulu nuar oii, tak payah maki sial ke apa ke nanti kena kat muka yang takde seri tu sendirir

hangkedee said...

Zat.kasihan penganut tegar kote bengkok Pak sheikh non aljuburi!

Anonymous said...

tabek umi, all out tibai anugay tuhan. teruskan perjuangan

Anonymous said...

Zat...malu la wei...
pi la benam muka kau tu kat dalam lubang jamban rumah idola kau yg dah nyanyuk tu...

Anonymous said...

zat ni dia dtg ngan nick apa pun perangai tetap sama... mula2 dia tunjuk hero... bila org dah jawab dia cuba spin...pastu hilang camtu je... kang bila org dah takda dia dtg blk.... tu la ikut sgt nuar anching....... perangai pun sama.....

Anonymous said...

eh jambu la bodyguard dia....baju pink lagi..I like...

Anonymous said...

Abg Nuarrrrr ! i luv you !

Nanti hadiah kan i spender Euro 2012 ok. tak nak spender levis tau.

i luv u sayang ku !!!!

rakab said...

Kalau macam ni punya rupa jadi PM, habis lari pelabur asing !

Anak-beranak rupa sebijik macam puaka !!

puuiihh !!

Anonymous said...

izzah malam malam mcm ni jg disia siakan....hmmmmmmm tak dpt kenikmatan yg sebenar kot......

rakab said...

Ummi Hafilda memang hebat !!

Boleh jadi mati pucuk Anwar Berahim dikerjakannya...

Anonymous said...

sekarang muka anwar da xde seri dah...sendiri mau ingat la kawan...

Anonymous said...

Kempen bagi hadiah spender kepada pekerja lelaki..

Pengasasnya tak lain tak bukan, anwar aljubs.

Thehehehe.... Zat mesti suka dpt hadiah spender..

warisan tmk said...

Aku nampak SYAITAN BESAR Anwar Ibrahim ni macam dah jadi BANGKAI BERNYAWA. 2-3 tahun lagi umur akan mencecah 70 tahun...tapi masih cuba berperwatakan seperti belia 20an.

Aku nampak kulit mukanya dah berkedut, dan air muka dah hilang seri...dek banyak menyembunyikan konspirasi, dosa dan pembohongan.

Walau pun kudrat dah berkurang, dan kubur mula melambai, SYAITAN BESAR Anwar Ibrahim tetap menggagahkan diri....hanya semangat dan cita-cita besar nak menjadi perdana menteri menggerakkan saraf dan tulangnya.

Apa sangat nak susahkan diri broder....jangan dok ingat hang sorang saje layak jadi PM Malaysia....jangan nak berangan sakan..

warisan tmk said...

Aku terlupa satu perkara..
Aku sokong peneh cadangan supaya diadakan DEBAT PERDANA antara SYAITAN BESAR Anwar Ibrahim dan Umi Hafilda.

Ini satu cadangan yang baik, bagi mengelakkan penyokong kedua-dua pihak di merata tempat mencederakan satu sama lain dgn membaling batu dan sebagainya.

Akhbar MURAHAN Sinar wajar menganjurkan debat ini....aku percaya Umi Hafilda akan KO kan Anwar...aku percaya kebenaran akan mengalahkan kebatilan...aku yakin, Umi di pihak yang benar.

Anonymous said...

Ummi solo je. Dah kelam kelibut dua beranak ni.

Steady la srikandi malaya!

Anonymous said...

Ya!!


Jom kempen UMMI HAFILDA vs ANWAR IBRAHIM!!


takkan takot kot anwar oi??

Al Tabligh said...

HARAP ANWAR BANGKIt SEPERTI ZAMAN ABIM NYA DULU.
UBAHLAH PERANGAI.
JAUHILAH MAKSIAT.
BERCAKAPLAH DGN BERHEMAH.
NANTI ALLAH TETAP BERSAMAMU.
BERTAUBAT LAH.....TAUBAT NASUHA.
UUMUR PUN DAH LANJUT.
BUT STILL NOT TOO LATE.
BUKAN KAH ALLAH MEMPUNYAI SIFAT MENYAYANGI.

Anonymous said...

Aku lain tak nampak. Baju pagoda tu same mcm dkt otel tempohari- Jamomegay ada tp OMEGA ilaggggg.

Anonymous said...

PRU LALU GUNAKAN BAPAK

OK LER MASA TU MASIH BARU

TAKKAN PRU MENDATANG MASIH BERGAYUT BAWAH KETIAK BAPAK?

CUKUP CUKUPLAH AH ENG SORANG SAJA PERAP BAWAH KETIAK BAPAK MEK OII!

abgzam said...

si sundal umi jugak jadi pujaan puak umno sial!

Ali said...

Debat: Cammana nak lwn DS Najib? saringan dah kantoi! kalau menang dgn Ummi, kena jumpa KJ dulu pastu baru boleh isi borang utk final - kan?

Anonymous said...

Sudah masanya si anak nasihatkan si bapok supaya berehat

peluang pembankang jadi lebih cerah kalau si bapak berpijak atas bumi yang nyata

tetpi kalau bapak pentingkan diri sendiri MAKANYA si anak mungkin gigit jari!

lagi satu

ramalan karpal ada benarnya! kalau bukan melayu tidak MENGETUAI putrajaya>>>orang lain janggan haraplah!

Karpal bukan cakap kosong!

PRO DAP

Ali said...

Baru lawan sundal!(kalau benar) belum lawan yg beriman, kalau yg beriman kena p masjid wilayah! ada berani!

Anonymous said...

SAYA SOKONG DEBAT ANWAR IBRAHIM DAN UMI HAFILDA!!! BAGI PIHAK ANWAR INILAH CARANYA PALING CUN UTK ANU BENGKOK BUKTIKAN DIA TAK BERSALAH. BAGI UMI TERUSKAN PERJUANGAN ANDA KERANA ANDA TAHU CERITA SEBENAR. Siapa boleh lupa bagaimana AI ketika berjawatan TPM sanggup keluarkan arahan kpd pihak polis khas menangkap Umi, saksi penting skandal Samsidar dan kes liwat satu.

Paddle Pop

Anonymous said...

KEMELUT YANG MELANDA PARTI ANAK BERANAK TAK MEMUNGKINKAN PARTI INI MENGEKALKAN DOMINASI

BERPIJAKLAH ATAS BUMI YANG NYATA

CARILAH DAHAN YANG LEBIH KUKUH SEBAGAI TEMPAT BERGAYUT

KALAU AGAMA BOLEH TUKAR TUKAR APALAH SANGAT BERTUKAR PARTI

JUSTERU CARILAH PARTI YANG LEBIH SESUAI>>>

Kump. Abang2 Keluar UMNO said...

Korang jgn nak beranganlah pertahan pemimpin2 korang tu. InsyaAllah, generasi muda akan ambil alih putrajaya tahun depan. Kitaorang takdelah main politik mcm korang ni.

Anonymous said...

sndal umi pun dia berani bersemuka..walaupun dia wanita.... jantan anching tu ada berani ka???? abe zam sulah lapat itu spendar ka abe?????????nanti nuar kasi koyak kan owwwwww kelas gitu na abe!!!!!

Anonymous said...

Jijah tak ikut serta dlm ceramah Lembah Pantai dia dah dapat hidu bahana akan menimpa. Anwar kena kelenton AMK kata Ummi Roada Show di-Rembau, itu pasi dia datang, kalau tidak.... lagipun ari itu Jijah PERIOD nak rehat kat umah.

Cheguman Waadat said...

Mat.. Hang pi nasihat pas dan pkr dulu. Kerja kacau2 ni sapa mula dulu? Intelektual? Hang sindir pakatan ka?

Anonymous said...

NAMA TUHAN TELAH DIGADAI

ISU ARAK JADI PASBERG

PADANG PERMAINAN MENGECIL>>>

RUMAH URUT TEMPAT BERSENAM

MAKANYA SIMPANLAH APA YANG MASIH TINGGAL

HARAP HARAP KORANG MASIH ADA SELUAR DALAM UNTUK MENUTUP keMALUan bila dapig muncul dengan kerusi terbanyak dalam kalangan pembakngang

ITU PUN KALAU TIDAK MAHU DIMALU SEMALU MALUNYA

Cheguman Waadat said...

Sesundal2 umi, anwar tak berani jawab!

Anonymous said...

Siapa banyak mengkafirkan Tungku semasa beliau menjadi PM dulu? Dari situlah bermulanya umat melayu hancur!Mengapa tidak menegur Tungku dgn cara yang diajar dlm Al-Quran dan Al-Hadith (Sunnah).Kenapa dari bergiat dlm dakwah jadi PAS 1951?

Anonymous said...

sape tu sundal??.....tuduhan!...tiada kemaafan maka datang pd diri sifat kesundalan selama mana ia hidup....beradablah jika mau bicara dgn mulut dn lidah yg Allah beri percuma!

Anonymous said...

ARAB SPRING ADALAH UNTUK MENGHAPUSKAN KRONISME

TANPA SEDAR PARTI KRONIK JUGA YANG BERURA URA BAWA ARAB SPRING KE TANAH MELAYU

NASIB BAIK MARHAEN CELIK KALAU TIDAK HANGPA SEMUA KENA KENCIANG BRO

Ali said...

Pas gagal untuk memerintah negara waima negeri pun kuca kacir, jadilah makmun! iman boleh ditegur ketika dlm saf,ada cara yg diajar kpd umat islam. Mengapa PAS mempengaruhi makmun supaya membenci Iman. Makanya jadilah "sembahyang dua iman". Kembalilah kejalan yang benar.

Anonymous said...

Cina Babi kacau program DS Najib kat London takde pun UMNO nak bising!!!! Kalau PKR Babi kena kacau time ceramah, habis kecoh satu negara.... Ingatlah kalau mcm ni lah PAKATAN PEMBANGKANG punya perangai, jangan mimpi nak ke PUTRA JAYA.

Anonymous said...

Pkr/Dap parti anak beranak, mana kebebasan, keterlusan, hak bersuara no way, reporter tanya sikit da tuduh mcm mcm,,kalau ada kebebasan jwp aja la...jubur ni da tau parti pkr nak karam tengelam, itu aja..dulu kita sokong pas/ dap/ pas sebab kita benci Pak Lah ..bukan pas/pkr/dap bagus kali no way utk pkr dan pas...dap

Anonymous said...

ko kata umno sial?.....lupakah kamu hidupmu selama ini ihsan atas dasar kerajaan BN?.........

Ojay -Z said...

Kau ni mabuk ke pe?? Belia dah ambik alih Putrajaya selama 4 hari..Bersama2 PM Najib lagi..
Anak muda mana bro yg sokong PR? Sambutan belia Selangor pun setakat dpt tarik 30 org je..Sekarang siapa yg berangan..


Anonymous said...

abgzam..

jangan marah marah, bawak bertenang...
semua ni boleh dibawa berbincang..

err..tak abgzam tak pernah dapat hadiah spender dari anwar ke??

ooo...patut la marah marah...

hehe..STEADY UMMI HAFILDA BINTI ALI! Caya lah!!

Anonymous said...

Asyik2 umno gak yg dipersalahkan

Anonymous said...

amboi..amboi..amboiiii.....

abgzam.

sedap-sedap jer nko tuduh org sundal yer.

amacam kalu org lain tuduh mak nko betina sundal.

atau,

sememang nya nko anak betina sundal.

marah ker abgzam ?

Anonymous said...

tindakan Ummi mmg tepat, memang berani !!!! sepatutnya perkara sebeginilah dibuat trooper pro kerajaan mulai saat ini. ...jgn bagi muka pada pkr, jgn bagi muka pada anwar, serang terus serang, pijak lantak terajang puak pr dlm mana2 ceramah
sebagaimana anwar berbohong menipu merata2 siang mlm tanpa dijawab secara direct maka semakin gila dan biadab manusia setan tu, kini anwr bertemu buku dgn ruas !!!

aku sokong Ummi !!! salute pada Ummi selamanya. ...

Anonymous said...

Betul tu...semua ni salah Umno.

Apasal kata kapala butoh Anwar bengkok ? Apasal tak kata telor konek Anwar ada 3 Biji ?

Ni semua salah Umno.

Anonymous said...

sesiapa yg tuduh Ummi sundal tanpa bukti sahih, alamat si penuduh itulah sebenarnya anak si sundal, dilahirkan oleh penyundal yg tersundal. ..
sebagaimana manusia2 sundal dlm pkr, sundal dlm pas yg disundal oleh sundal2 dapPIG

Anonymous said...

Nampak macam ada tanda tanda nak keluar tandok...eee takutttt..

Anonymous said...

mat tu mabuk ke

ni bukan debat yang ada moderator
anwar belit fakta...umi betulkan....LIVE LAGI
Supaya otak pkr berkarat ko tu tak mereput...
Kalau Anwar tak puas ati...minta dia saman umi
supaya mahkamah keluar perintah larangan pada umi
dengan tuduhan2 berat tu...
Anwar tak berani punya...
takut terlondeh seluar nampak kote bengkok dia...he..he..

Anonymous said...

Makk aiiiii!! Buroknya muke!! dah seropa orang tak mandi dua tiga hari...he he he

zat said...

Anon 4:37PM

kalu kau rasa cara begini yg termampu nk lawan teruskan la..tp bagi ramai org msia kalu kita buat ceramah sbb nk kacau ceramah org..kalu peniaga pegi beniaga buat sepah depan rumah org..itu biadap..itu kurang ajar..itu low class namanye..so kalu kau rasa tu je yg kau boleh buat go ahead..its a free country..!!

zat said...

Anon 4:39PM

kalu aku jd Anwar pun aku tk jwb..isu korang tak abis2 apsal rupa bentuk kote org..mentaliti mcm ni buat apa nk layan..

Anonymous said...

MUKA KAKI MANTT PELACUR!!

NAK JADI PM!!

Hehehehe........

Anonymous said...

Tapi yang jadi pujaan hati AbgZam ialah Anuar Kotek Sendeng pemantat Pelacur, Bini kawan dan Dubur..

Anonymous said...

aju tengok gambar baju anwar macam kena hujan lebat je. Takde payungke. muka dia aku tengok mcm mabuk todi kenapa ye..Serabai betul.Suruh dia mandilah pasal tu hari dia lap kat konek dia je sampai hari ni tak mandi.....

Anonymous said...

Anwar Bangsat ni Mandi Air Clorox pon tak boleh bersih.

Anonymous said...

kakakaka..

zat abis modal..
kosong.zero.yilek.

'kalau aku jadik anwar'
kakakakaka...sape tak nak jadik anwar..ye tak...kaya raya..kawan yahudi dia ramai..apa nak kisah...

Anonymous said...

Anwar Ibrahim PENAKOT!
Anwar Ibrahim BACUL!
Anwar Ibrahim DAYUS!

Kan ke hobi ko saman menyaman.
Saman malu. Saman fitnah.

Apa lagi??

Ummi, Eskay, Nalla, Ezam. Ada berani??

oi zat, sila suruh anwar ibrahim saman mereka kalau kau jumpa dia yek. Tak payah kirim salam la kat ejen Israel tu. Kirim penampor se das dua boleh. Terima kasih ye.

Anonymous said...

STEADY UMMI HAFILDA!!

Sedikit pun dia tidak goyah atau menggigil tangannya menjawab ceramah anak beranak (kronisme nepotisme la tu....anak bapak..)

Anwar hilang kedibiliti!!

Anonymous said...

dr madey kata negara huru hara bila pakatan kalah pru13...10x bersih depa buat kereta tank pun terbalik

zat ..xda sap org melayu yg waras nak dap MEMERINTAH NEGARA...HANG GILA KA???

AKU PAS NAIK AKU GEMBIRA
DAP TUUUU ...HANG AKAI ADA KA???

Anonymous said...

kerajaan najib terlebih tolerent dr madey...korang nak zaman madey lg ka..

kebebasan yg korang kecap pasal liberalnya najib... abih ko nak mcm zaman madey semula ka?

hadkan kebebasan tu...jgn bawak negara huru hara k

Anonymous said...

Geng2 pas dgn pkr ni hang kata pi la apa pun dpa dok bodoh mcam tu la

Anonymous said...

zat..ko nak zat pas dlm masa ko terpaksa makan zat babi...ko nak ke??? apa hukum nya

Anonymous said...

anwar asyik nak menegangkan kote basah

inilab kali pertama anwar terpaksa berpanjangan dgn umi...kalu tempat lain dgr dia mesti cepat2 cabut...segan kat nurul ye

Anonymous said...

Muka anak beranak dah tak ada sinar keimanan...byk dosa.. Memecahbelahkan bangsa Melayu... Moga ALLAH lindungi Malaysia dari mereka2 ini.....

Anonymous said...

ummi hafilda mmg steady beb..

muka relax, tenang, tp ape yg kuar dari mulut ummi mmg makan dalam beb!

anwar takbley blah tak tahan ngan ummi sampai kuar perkataan "sial!".(mcm ni nak jd PM malaysia?)

tp ummi hafilda relax je..tak kuar raut wajah setan iblis mcm si aljuburi..

solute ummi dgn ketenangan anda walaupun berada di zon "perang"...

Anonymous said...

peh...jambu siot bodyguard..
pakai baju pink!

auw..!!

Anonymous said...

Macam pernah nampak baju putih pagoda itu ya....

rumi said...

Aku rasa umi memang bengang betul dengan nuor pasal memecahbelahkan keluarga dia.

Kalau tak pepasal takkan dia sibuk ikut nuor selalu,kendian hentam kow2.Dia buat ceramah lawan ceramah nuor selang berapa puluh meter aje sampai boleh berbalas2 pantun kakaka.

Yg geng pencinta aljub buat2 tak perasan,aljub setiap kali kena tiau dengan umi akan cepat2 cabut pasal panas tak tahan telinga kena hantam tepat kat batang hidung.

Geng2 anuwar fan club takkan tak boleh tangkap common sense punya benda,takkan umi sesaja nak kejar anuwar berpuluh tahun konsisten.Gila ke hape kalau orang tak salah dengan kita,tak pepasal kita bengang gila babi dengan dia.

Anonymous said...

MAKIN HAMPIR P/RAYA, PERBANYAKAN CERAMAH DAN TUBUHKAN UNIT KEJAR BABI ABUAR JUBURIT, LBGT, PONDAN TUA, PEROSAK AGAMA BANGSA DAN NEGARA. KEJAR DAN IKUTI BUATLAH CERAMAH DISETIAP TEMPAT PALING HAMPIR DENGAN ANUAR BUAT CERAMAH; SIMBAH MUKANYA DGN LONGKANG BABI. BOGELKAN KELAKUAN BURUK DAN KES-KES MORAL. TERANGKAN BAHAWA DIA ANJING YAHUDI DAN BEROTAK GILA BABI.

Anonymous said...

isunya mudah:

kalau selang berapa hari keluar isu liwat, selang berapa hari isu bini kengkawan, selang berapa hari isu ais krim, bila masanya ketua korang layak duduk di saf paling depan?

Pikior-pikior habis yop

Anonymous said...

Rasanya belum pernah dengar Najib maki atau carut.Najib cool!! Boleh jadi contoh buat rakyat Malaysia. Lahir pula dari golongan keluarga bangsawan yang sangat menjaga adab sopan.Handsome pulak tuu!!!..tak seperti Anwar..kaki carut!!. Eeiii! Bayangkan kalau PM kita asyik maki orang..muka pulak dah macam "cicak kering"...itu la kuat main kunyit..

zat said...

Anon 11:22PM

DAP bertanding kerusi byk mana? boleh memerintah negara ke? hang tak dak otak ka?

Anon 12:02AM

apasal? PAS tk bole kawan dgn DAP plak..UMNO dgn MCA boleh plak? kau jgn jd rasis la..puak UMNO rasis tak de tempat di Msia abad ke 21 ini..maju ke depan la sikit pemikiran tu..ayik2 lawan sebut babi sebut kote..

miss anonymous said...

pelik tgk muka anwar.. teruk betul.. mana pegi 'kehenseman' dia dulu? skrg muka dia dah jadi mcm mayat hidup... cam zombi kg pisang..

Anonymous said...

Muka Nuar dah xde Nur...
dah macam jinbraun jee...nih org kg aku yg cakap...kot2 dah di makan sumpah kotnya...rugi dunia & akhirat laa....

Anonymous said...

Anon 12:02AM

apasal? PAS tk bole kawan dgn DAP plak..UMNO dgn MCA boleh plak? kau jgn jd rasis la..puak UMNO rasis tak de tempat di Msia abad ke 21 ini..maju ke depan la sikit pemikiran tu..ayik2 lawan sebut babi sebut kote..

======
UMNO lebih dahulu berkawan dengan MCA dari PAS berkawan dengan DAP. Sejak tahun 1956 lagi UMNO dah berkawan dengan MCA tapi PAS kata UMNO kafir kerana berkawan dengan MCA. Tapi akhirnya PAS juga jadi kafir kerana berkawan dengan DAP...

Anonymous said...

Syabas Umi UMNO pun tak berani tapi engkau berani buat, teruskan ganyang si Imam MahaGAY anugerah syaitan. Si anugerah Syaitan panggil engkau perempuan sial...muahaaaa anugerah syaitan takut dengan perempuan sial macam mana nak jadi PM jadi Porno Man boleh lah.......

Anonymous said...

minta maaf la banyak2 ....apa yang saya nak cakap nie ada lah masa depan anak melayu....yang sekarang ada kat kita ialah kuasa pemerintah ...yg lain semua telah dimonopoli oleh bangsa lain...oleh itu saya mengharap org2 melayu yang menyokong pembangkang berfikir ikut akal bukan ikut hati....kalu semua kita serah apa jadi dengan agama kita..iaitu agama islam yang menjadi pegangan org melayu....saya berani bercakap begini kerana parti yg mula2 saya harap untuk menegak kan islam telah berubah... sebab kuasa dan keduniaan... oleh itu saya harap semua org melayu berfikir untuk negara kita yang tercinta ini..supaya kita bersatu bukan bercerai berai....dimana perpecahan kita akan di raikan oleh bangsa yang satu ketika hanya la sebagai pekerja di negara kita...berfikirlah.....

Anonymous said...

dap ni...lu pulang dulu ic biru...pada umno...then lepas pakatan menang. lu mintaklah dgn paspkr ....manatau depa bagi

puluh ribu umno bg dap ic biiru..sejak pru1 sampai pru12..dah nak.masuk pru13 ...xpernah undi bn...lu ni bangsa apa?? bangsa rasis ka?

bZz said...

kalau ummi + tibai... lawan anwar depan2...

marbelesss...

Sinar Harian tanak buat debat umi lwn anwar ke?

Anonymous said...

zat dap kalu sayang melayu melebihi umno...ketua menteri penang bagilah kat pas...apa salah.. dap rasis nak mampus...

betui ka zat ...dap xnak jadi pm ...jgn lah jadi melayu yg sangka portugis dtg. nk kasi tulong org islam org melayu...dgn jatuh kan dulu raja yg zalim

ko jadi lah bosnia yg elert serb boleh menyerang bosnia kali kedua pada bila2 masa saja

Anonymous said...

Anugay, Kak Wan & Nughul Ijah anak beranak TAK AKAN MENGAKUI KESILAPAN mereka MENIPU JUTAAN RAKYAT Mesia biarpun NYAWA MEREKA di halkum kerana sifat ANGKUH, TAKBUR & SOMBONG mereka menganggap mereka lebih baik dari setiap insan di Mesia nih!

Tambahan pula ada pencacai2 berbayar & pencacai percuma bangang yang sanggup menggadai nyawa demi mereka sekeluarga.

Bila dah makan banyak duit Yahudi Zionis, Anugay sekeluarga tiada pilihan melainkan menyerahkan Mesia nih sebagai jajahan Yahudi Zionis.

Tunggu & lihatlah....

Anonymous said...

Ya Allah, kenapa buruk sgt muka Anuwar ni, sekali tgk mcm Salman Rusdie Satanic Versus 4 kali tgk mcm anugay..

Anonymous said...

Kesimpulannya suma komen2 Zat & penCACAI seangkatannya hanyalh hujah kosong yg tdk berlandaskn fakta & logik..

Hanya mimpi di siang hari & berpijak di atas angin..Yg nyata hanya satu, punyai perasaan DENDAM utk melihat UMNO jatuh..tdk lebih dari itu..

Setiap apa yg dilemparkan trhadap UMNO sebenarnya ibarat MELUDAH KE ATAS SUPAYA JATUH BERTEPEK KE MUKA SENDIRI.!!! Itulah nasib mereka, krn hati busuk memang wajar mereka dapat KAHAK HIJAU atas muka.!! lol.

pssstt : kpd penCACAI penTOTOK 'PR', sila cermin muka anda..KAHAK dh bertepek kt muka tuuu...hehehe.

Anonymous said...

Kenapa PAS tak boleh kawan dgn DAP?
Kahak kahak kahak ptuih!

Kahak pertama, PAS memfatwakan UMNO kafir kerana berkawan dgn MCA. So...jilat kahak ijau la bila kawan dgn DAP.

Kahak kedua, pernah tak MCA persoal agama Islam sbg agama rasmi negara ini? Sbg parti yg bebas mengkafirkan orang lain, PAS tak pulak pelik bila DAP mempersoalkan perkara ini. So...jilat kahak ijau lagi.

Kahak ketiga, over my dead body kata keparat sink kalau nak tubuh negara Islam. Tak payah...dah delete dah negara Islam. Mati katak ibrahim libya. So..jilat kahak ijau lagi.

Kahak keempat, UMNO dominan terhadap MCA. Tak pernah arak yg dirampas kena pulangkan balik sbb menurut titah perintah DAP. So....kahak ijau dijilat lagi.

Jadi, berapa kilo kahak ijau yg PAS nak minum lagi? Tak cukup kenyang ke?

Kahak kahak kahak ptuih!

zat said...

Anon 12:10 PM & 4:56PM

argumen kahak kau mmg mencuit hati...tp syg takat tu je lah tahap intelektual kau..syabas kau layak jd anak muda yg UMNO hrp kan..senang ikut kata..bak kata org senang kena cucuk hidung...

Anonymous said...

Aku tau PAS ni parti perasan. Mentang-mentang orang sokong kerajaan tak sokong PA\s semuanya dikatakan kena cucuk hidung. Apa punya intelek la kalau macam tu. Yang Raja kelentong dok buat isu kena suntik virus HIV, sakit tulang belakang, 16 Sept, Buku Jingga cakap tak serupa bikin tu, intelek apa? Kelantan masalah air pun tak slesai , pandai apa? Ceramah mengata dan mengkomen orang pandaila, Insaniyah jadi makin teruk kenapa... Sudahla kalau korang cakap penyokong kerajaan setia itu memang betoi tapi aku tak setuju jika penyokong PR kata depa intelek sebab tak sokong kerajaan. Depalah tak reti fikir secara waras, asyik ikut emosi dan kena pembohong saja. Bila satu dunia guna kamera untuk buktikan kesalahan mereka kata kamera adalah besi, tak boleh jadi bukti. Makanya satu dunia dikatakan bodo kerana mereka anggap besi tak boleh jadi hujah. Boleh berkirakah dengan manusia macam ni.... Lagi satu nak habaq, Allah mengizinkan UMNO memerintah dan memerah idea untuk memakmurkan Malaysia selama merdeka dulu sehingga kini.. Apa sumbangan PAS? PKR? DAP? Bela rakyat atau belai perut sendiri... Tunggulah rakyat punya pilihan PRU13 ni...

Anonymous said...

zaman che det- buat jambatan membasir, buat klcc membazir, buat klcc lagi membazir...hakikatnya juak2 dap yg ramai berniaga di klcc...jambatan penang sampai tak cukup2 ...putrajaya majoriti penyokokng pas keje gomen duduk situ... dan rumah pm katanya chedet gila nak jadi Pm sampai mati..membazirrr lagi....lani sapa yg tergila gila nak duduk opis tu...akai letak dlm pungkok betui lah sapa yg buta hati laa ni...gua doakanlah supaya mereka ini sedar sebelum terlambat...ingatlah gunakan minda mengatasi emosi yg sentiasa disogok oleh kedengkian dan kebencian dek kerana gilakan kuasa....allah maha besar..dikau hancurkanlah mereka yg hendak merosakkan bumi tanah melayu bernama Malaysia ini dari kekufuran dan kejahatan manusia........

RH said...

Sebab Umilah kita tahu siapa tu Anuar sebenarnya.
Terima kasih Umi.

Anonymous said...

Putrajaya hari ini penoh dan di monopoli rakyat Kelantan di semua tempat....kenapa ? sebab boss boss besor di Putrajaya adalah orang Kelantan.!!

Anonymous said...

orang kelantan ni sebijik cam bangsa cina juga. merempat di serata bumi.dimana2 bumi kat malaysia ni tentu ada gang depa ni. mana taknya kat kelantan tu apa peluang pun tak ada tu yang buat rakyat dia berkelana di negeri orang. yang tak boleh blah tu bila dah duk tempat orang buat lagak macam tempat sendiri.tak sedar diri tu menumpang, menempel kat bumi orang. cam tu gak di jbtan2 kerajaan. gang merempat ni gak yang ramai. pastu kebanyakan memyokong pembangkang terutama PAS tu la yang konon lebih islam dari orang lain. tapi kalau bab keja out asyik ngulo je.rasuah jangan kata lah. tapi memang hebat tuduh orang lain sedangkan sendiri dah kenyang makan duit haram. tapi kalau bercakap depa semua betui orang lain semua salah. rasa nak hempuk je kepala mereka ni dengan bateri kereta biar betul sikit otaknya. tak di nafi memang rakyat kelantan ni pandai tapi tak bijaksana dan cerdik. sori la ye aku bukan kutuk tapi hakikat kena terima.

Anonymous said...

TAKDE KE VCDNYA NAK TENGOK LE...

Anonymous said...

hallo... hallo... orang kelantan dah melata merampas hak pekerjaan orang selangor... tukar sikit ketua kat atas tu... haprak semua penyokong hampas

Anonymous said...

anak beranak nak tegakkan benda yang salah,,,,syabas umi,,,,,seorg je cabut lari anak beranak,,,,,,,anak setan bapak iblis,,anak beranak da macam jin ,,,,,,parti kesetanan pucker

Anonymous said...

UMI LAH PENYELAMAT MALAYSIA YG SEBENARNYA..BAYANGKANLAH KALAU UMI X BAGI SURAT KAT TUN M CONFIRM ANWAR JADI PM.TERIMA KASIH UMI HAFILDA

Anonymous said...

tahniah ummi.. anwar memmee gittuu

Anonymous said...

ALLAH dah tunjuk muka org yg benar2 sayangkan negara memag berseri2..betultak jawajohor?..muka yg memang kototr tu..lu pikir la sendiri..

Anonymous said...

Lawak2

Anonymous said...

Anwar bangsattttt....

Anonymous said...

bendera Puki R tu lambang mata satu ia itu lambang iblis

fraz006 said...

Tgk la khemah nya.. Kan lain... Aduhai chachai... Mudah amat dipercacaikan... And ko sanjung sgt ummi hafilda tu? Pada aku , dia mcm perempuan biasa yg kuat buat citer, suke ngumpat dan kuat imajinasi, x professional dan non executive. Ko baca surat dia ke mahathir psl al juburi romen shamsidar, perghhh, dari elok2 percaya terus lgsg x pecaya. Agak2 a dol tulis style itu mcm , lgsg x professional, tgk la siap letak dialog2 perbualan. Hahahahaha

Anonymous said...

Memang bodoh le sape yg percaye dgn gambar edit tahap beruk ni.. Bagi le video.. Baru le org nak caye.. Stakat edit mcm ni sape2 pn boleh buat.. Bangang tol..