IKLAN BERBAYAR

Sunday, May 27, 2012

PAKATAN ANGIN AZMIN CUBA JADI DIKTATOR.


KLIK SINI

26 comments:

Anonymous said...

Jantan dayus nak cuba jadi Diktator ???

KAH KAH KAH

Bini sendiri beri Anwar kongkek, ada hati nak jadi Diktator konon.

Diktator Isap konek dlm jamban je la.

Minnnnn ! pi jumpa mak nko skang.

Anonymous said...

Rasa nya salah UMNO gak ni.

Anonymous said...

deep'tak'otor......asskream pun sodap!!!

Anonymous said...

umno..hahahahaha....thn 8oan dulu boleh la...ketuanan hahahaha...sementara hidup hahahahaha hahahahaha...semoga terbuka pintu hati umno karat aminn....

Anonymous said...

assmin, mak tom panggil.....

Anonymous said...

MPP lapor puak pakatan akan turunkan harga kereta ke paras dua puluh lima K

Soalan saya pada assmin: logikkah? kalau tak lojik kenapa tak sanggah?

KALAULAH RUMAH MURAH diperbuat dari politren berharga jauh lebih tinggi <> tang mana lojiknya sebuah kereta yang diperbuat dari besi akan berharga lebih murah dari harga sebuah rumah murah?

Anonymous said...

anon 8.52..

jgn harap laaa anak cina nak perintah negara ni. anak cina cuma layak angkat taik org melayu jee. hahaha...

Anonymous said...

anak cina hanya layak jual dvd haram. pelacur, jual estacy.

Anonymous said...

kalau dinding rumah diperbuat dari polistrene jangan hairan kalau pembakngang jual kereta diperbuat dari kadbod

siapa bahu tempah? murah murah!

Anonymous said...

Salam untuk semua,


Malam ni kemuncak Himpunan Jutaan Belia 2012, hamburan pujian dan sokongan bertubi2 disiarkan dalam media...secara jelas aku sendiri tidak memahami apa pujian selayaknya diberikan...lepas tgk gambar2 yang disiar maka tuntasnya adalah kebencian aku kepada kerajaan makin meluap2. Aku bukanlah ahli mana2 parti politik malah tidak bergiat cergas dalam mana2 NGO, hanya seorang muslim dan seorang belia statusnya biasa2...



Konsert Bulan Rejab


Mohon maaf blog aku menyiarkan gambar2 lucah seumpama ini....dalam kerendahan hati umat Islam sedunia menyambut salah satu bulan mulia, iaitu Rejab...kita di Malaysia gah dengan sambutannya "Bulan Rejab" di Putrajaya...hebat benar sambutan yang kerajaan sajikan buat rakyatnya. Sudah tidak menghormati sensitiviti umat Islam dan bulan yang baik...ditayangkan dengan artis2 yang tidak sempurna "manusia"nya...







PTPTN, Biar Mahasiswa Tanggung Sedikit Beban


Aku bersyukur sebab terima elaun semasa belajar dulu...kasihan dengan sahabat2 yang masih menunggu melangsaikan hutang tersebut...majoriti mereka adalah dalam kalangan orang2 susah. Tak apa, biar mahasiswa yang tanggung beban, jangan kerajaan yang terpaksa tanggung...lebih baik kerajaan tanggung beban konsert untuk anak muda daripada berikan pendidikan yang percuma untuk belia.





Pandang Ke Timur


Jemput para artis dari Korea dan Jepun mungkin salah satu Dasar Pandang ke Timur yang hebat suatu masa lalu. Kita tak boleh ikut budaya barat...ikut budaya timur ok! Aku merasakan kenyataan hidup dengan budaya timur pada era "kebaratan" sudah tidak realistik dan tidak releven...Dasar Islam dalam kehidupan~



1 Malaysia...tanda keharmonian dan kesejahteraan negara. Istilah "Harmoni" dan "Sejahtera" yang difahami sebahagian cerdik pandai di Malaysia. Simpati dengan nasib belia2 negara...juga para sahabat aku diluar sana...sampai bila?

Takdak nama said...

Anon 8.52 aku rasa hang silap,klau hang ahli prniagaan hang akan tau btapa bodohnya melayu

Anonymous said...

muka penjubo ni makin tak dak seri.

usin
kg alai

Anonymous said...

anon 10.16

ko jgn nak jadi munafik la, kalau k pop tu buat di kelantan atas jemputan pas, ko la yg terkinja2 kata konsert tu dpt keberkatan...

anak cina beajar bersungguh2 supaya tak payah ptptn, tapi ko suruh org melayu tak payah bayar, ...

dpt duit beli hp, lepas tu suruh kjjan tanggung...haprak punya pemikiran laa...

patut la ko sokong PAS.....

dah tgk video anwar membalun amoi ko masih sokong anwar, lagi ko nak cerita fadhilat bulan rejab...

manusia munafik mcm ko ni rezki tak akan berkat, hidup akan susah selamanya...

nak berjaya kene ikhlas pada diri sendiri, baru rezki masukk..

husin
precint 18
putra jaya

Anonymous said...

hakikat yg tak boleh diterima oleh pas ialah himpunan sejuta belia tak mencalarkan polis pon. tapi himpunan bersih tajaan pas terbalik kan keta polis dan pukul polis. skrg message yg kjaan nak majoriti rakyat terima ialah UMNO baik dan PAS ganas. nampaknya message ni cukup berkesan dan sampai hingga ke seluruh pelusuk kg. org KL sendiri dah meluat dgn anwar dan azmin. dan yg terbaru anwar dimalukan di lembah pantai. dan yg terkini himpunan belia tajaan pkr di slgor lenggang. byk kerusi dari org. malu malu malu...

Anonymous said...

husin

kau jawab lah depan Allah nanti..

kesian2 kat kau..taubat dan muhasabah diri..pintu taubat masih terbuka..cukup2 lah memanjangkan fitnah..Allah Maha Mengetahui

Anonymous said...

tak ada bezanya k pop dan k aiskream

namun ketaksuban membuatkan para juak dan pencacai jadi hipokrit

Anonymous said...

salam...kalau ko ni jenis solat 5 waktu syukur aku..
kalau ko tahu bln rejab alhamdulallh ..harapan bangsa...

cuma nak bgtau la ...bawak naik dap tu...haram..tok guru xcakap ka???

dap akan konker semua kementrian penting n sensitif.. sikap2 kem pertahanan pun dia nak tu...

pemimpin pas mana ada lg yg mcm hassan ali lg...yg berani2 semua da xda..semua da kluar..

naikkan pas wajib
naikkkan dap haram

pikir2 la hoiiii

Anonymous said...

anon 10:43

betul ckp husin.sepatutnya nasihatkan dahulu dgn penceramah2 PAS,media harakah dan yg sekufu dgnnya dgn nasihat ko tu.x pelik ke klo dah media mcm harakah sebar cerita 'hearsay' yg belum tentu betulnya kononnya jd 'bukti' kpd org ramai?bila dah kantoi crita sebenar mula la corner cerita lain.dlm ceramah selit2 ayat2,pastu kutuk2 merendah2kan individu tertentu disambut dgn gelak ketawa.hukum-hakam dipermain2kan.majlis fatwa dihina..klo pun ada mereka2 yg menyokong pemerintah sekalipun,x ada lah smpai tahap taksub sptmana yg penyokong2 pembangkang buat sehingga betul salah pemimpin mereka di iyakan shj smbil menyalahkan pihak lain..apapun kita doakan yg terbaik shj buat kita semua agar terhindar dari fitnah..

Anonymous said...

Anon 1043!!!

Memang Allah maha mengetahui cuma ko jer yang bodoh dan bebal mcm Lembu belaan PAS sebabtak tau mana yg benar mana yg salah.

Penyokong2 PAS memang bodoh2 dan bebal2 mcm Lembu.

Anonymous said...

Muka Melayu semua tgh krem dan mvm masok setan bergadoh sesama. bangsa.

Si Cina Kominis musibat laknat tgh main Ipad relek buat bodoh.

Cukop lah Melayu oiii Syaitan Laknat mcm Anwar dan Izzah tu wajib di pnggirkan.

Melayu mesti berhenti jadi Bodoh dan di Bodoh2kan PAKATAN RAKYAT.

Anonymous said...

dalam parti hormat ketua macam nak rak tetapi di peringkat bernegara tak hormatkan pemimpin...bolehkah macam itu? cinapek apapun boleh tetapi mukmin macam mana? boleh jugak ke?

Anonymous said...

hudohnya muka kau anwar

Tun Teja said...

The strange thing is there’s no such news in the Singapore Straits Times today, not even about PM Najib’s speech during “Hari Belia Day 2012”. I expect huge article and speech by PM Najib but there is none yesterday(Sunday) and today.

I think STS journalists like C.H. and L.Kong get fed up of highlighting the strengths and achievements by BN and coalition party UMNO. They are envious of the ruling government successes with millions of supporters in Putrajaya as what had been broadcast in TV1 and TV3. Not even Channel news Asia shows this event.

What these Singapore media want is to spread the weakness and worse scenarios by UMNO or BN caught red-handed, but they are disappointed.

Even these scenes like the rally between Anwar family and Ummi Hafilda is not reported at all.

Anonymous said...

Kehodohan muka sebagai pemimpin PKR tidak mengapa tetapi jika bahasa berceramah dengan panas hati, tonggang langgang, maki hamun pemimpin lain lagi makin nampak hodoh.

Tun Teja said...

Aku menyampah tengok si cina Tian Chua ni, kenapa badan dia selalu sibuk dimana Nurul Izzah berada? Kenapa selalu berdampingan dengan anak perempuan bapak homo dajal ni?

Anonymous said...

PAS ni dah gila. Patut la penyokong dia asyik meroyan sini sana... Islam dah tunggang terbalik. Yang halal apa yang dia buat je. Yang orang lain buat semua haram dan kafir belaka.

Mintak-mintak la malaikat lanyak cukup-cukup sekor-sekor dalam kubur besok.