IKLAN BERBAYAR

Wednesday, May 30, 2012

KRISIS AIR : PAKATAN SELANGOR BARAL NAK MAMPOS !

degil nak mampos. bodoh tak boleh diajar.
semua benda pakatan selangor nak politikkan.
krisis air di selangor bakal meletus jika pakatan meneruskan sikap degil mereka.

nasib 3 juta rakyat selangor dalam bahaya.
isu air ni mudah.
kerajaan pusat dah bina saluran paip dari pahang ke langat.
tapi kerajaan negeri taknak bina tempat tadahan.

paip bekalan air dari pahang tu kerajaan pusat dah bina. 46 km jauhnya.


si kalid gagap dalam kenyataannya 2 hari lepas kata aku tak peduli. 

pakatan selangor akan bina saluran paip yang akan ambik air tasik kenyir dari trengganu ke selangor.

punya baral pakatan. 
yang dekat dan dah siap tak nak pakai.

dia sibuk nak bina saluran paip dari tasik kenyir ke selangor yang jauhnya 400km !

benda paip dari pahang ke langat dah siap pakatan taknak pakai.
benda jauh dan belum siap dia nak guna pakai.
lagi fakta KLIK SINI

14 comments:

Anonymous said...

semuanya sebab kemaruk berpolitik tanpa mengambil kira kepentingan rakyat...kalau apa2 aktiviti, semua pakai jenama rakyat..tp perlaksanaan,takda mengambil kira suara hati rakyat..mcm celaka la kerajaan Parti Liwat Rakyat ni...

pengundi shah alam

Anonymous said...

In my culture we all learn how to find an underground water source and dig a well. When we build our well we make sure the column is thight so water from the surface don't mix with the underground water. make the column at least one meter higher than the ground. You can use pale with rope or a pump to get up the water. A group of males from the same community can dig well enough to fulfill their needs.

Anonymous said...

pengundi shah alam,

jom pakat terlangkupkan kalid gereja & kalid gagap next pru13!

-nik ajis mahafiraun-

org johor said...

1. Sebab Politik
2. Kalau ada projek sendiri boleh cilok duit beb.Yang dari pahang tu dah siap, projek kerajaan persekutuan plak tu..takde ruang nak cilok..

Anonymous said...

da muak dgn MB tolollll...gagap pulak tuuu...dia main dgn bini dia ,nk basuh guna pasirr kot...tah ya mung....


takbirrrr...

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Pru 12 aku telah memangkah Khalid wakil PKR di parlimen bandar Tun Razak.Dengan keyakinan bila diangkat menjadi MB Selangor aku bayangkan dia ni seorang yng genius.Akan tetapi sebagaimana Allah swt telah mengurniakan keistimewaan gagap pada dirinya khalid telah mengaply keistemewaan itu di dalam pentadbiran negeri Selangor yang di kawalselianya

Apa yng boleh disimpulkn sepanjang pemerintahan PR yng di terajui oleh PKR dan di arahkan oleh Khalid, negeri Selangor telah gagal di urus selia pada standard.Dari isu pengurusan sampah hinggalah kpd isu air serta kegagalan PR
meunaikan janji manifesto PRU12 memberitahu aku jgn melakukan kesilapan pd PRU13 dng memangkah wakil dari Pakatan Rakyat!

Anonymous said...

niat yang baik saja tak cukup kalau rakyat telah ditunjukkaN bukti demi bukti betapa kotornya PR.

kalau PR masih meneruskan sikap sebegini akhirnya masyarakat akan melihat bukan integriti tetapi diselubungi hipokrasi belaka

ANTIHIPOKRASI

Anonymous said...

Nampaknya kehausan lah rakyat Selangor..Minta jasa baik DYMM Sultan Selangor overule Kerajaan Fuckatan dalam hal ini. Kerana akan membahayakan semua di Selangor walaupun ini perkara politik..

Meh kita semua buat permohonan kepada DYMM Sultan.

Anonymous said...

Anwar & Gagap sudah sediakan air yang mencuckupi dalam lobang-lobang dan kawah-kawah pasir yang telah dikorek dan dijual.

Anonymous said...

PEMBETULAN... BUKAN BARAL TAPI BAGHAL... hehehehe... APA-APA PUN TETAP NAK MAMPUS...

rakab said...

Dah ler gagap, eh keras kepala pulaaaaaakk...!!

Anonymous said...

PEMBETULAN... BUKAN BARAL TAPI BAGHAL... sial la ko anwar,ko punye pasal la ni..

Anonymous said...

aku sokong pakatan.. kalo diteruskan langat 2 ni, rakyat akan menanggung peningkatan bil air selepas 2015 sehingga 2020 seperti yg termaktub dalam perjanjian syabas dengan kerajaan negeri.. hanya yg baghal jer akan menyokong perjanjian ini.. bodoh tak bole nak diajar..