IKLAN BERBAYAR

Wednesday, May 30, 2012

NAJIB TERUS MENYAKAT PAKATAN.



ramai orang jangkakan najib akan bubar parlimen pada bulan jun.
asasnya pasal ada feel good factor.
pakatan masih berentap sama sendiri pasal pembahagian kerusi.
pakatan berkeyakinan tinggi parlimen akan bubar pada jun ni.


tu pasal pelbagai aktiviti ke arah pru dah dibuat.
senang cerita pakatan tengah stim nak pru.
semalam najib umum bajet akan dilakukan pada 28 september.
good move.


spekulasi berpusing lagi.
pakatan pulak dah makin penat najib pulak meyakat.
letih beb untuk terus kosisten dalam mainan ke arah pru ni.


najib umum bajet 28 september.
hmm mesti ada lagi banyak pengumuman penting ni.
bajet 28 september ni aku rasa konsepnya dari kerajaan kepada rakyat dan ianya pasti dalam keadaan berskala besar.


cayalah najib !


15 comments:

Anonymous said...

alang-alang selok pekasam, biar berabih tak apo janji rakyat gembira!

Anonymous said...

Yang nak kerajaan lingkop dah tak sabar nak ngamuk, yang nak pakatan hancus tak sabar nak ngajar cukup-cukup..tapi PM kata tungguuu...potong stim, memang meletihkan..

Anonymous said...

SOKONG BAWA REBAH

pendidikan percuma hanya boleh diberikan kepada massa kalau mereka sudah bersedia untuk bersaing

kalau semangat bersaing adalah masih rendah makanya pendidikan percuma akan membuatkan massa ambil mudah aspek pendidikan.

apabila ini berlaku makanya pendidikan percuma yang diharap akan menambahkan bilangan mereka yang terpelajar akan bertukar menjadi sebaliknya.

SEKOLAH VERNAKULAR

Anonymous said...

CUBA BUAT PERBANDINGAN ANTARA ILMU AGAMA YANG DIPEROLEH SECARA PERCUMA BERBANDING ILMU AGAMA YANG DIDAPATKAN DARI INSTITUSI BERBAYAR, YANG MANA LEBIH DIHARGAI DAN DAPAT MERUBAH INDIVIDU?

Anonymous said...

KALAU DUN PR DIBUBARKAN SERENTAK DENGAN PRU DAN KALAU PUN DUN PR BERALIH TANGAN MAKANYA TAKLAH TERASA MALU SANGAT KERANA TUMPUAN MASSA ADALAH PADA PRU

KALAU DUN PR DI BUBAR SECARA BERASINGAN DAN KALAU IA JATUH KE TANGAN LAWAN, BAYANGKAN BETAPA TEBALNYA MUKA PR APABILA SEMUA MATA TERTUMPU PADA DUN BERKENAAN?

KESIMPULANNYA: ADALAH LEBIH BAIK KALAU DUN PR BUBAR BERASAMA PRU BAGI MENGELAK BEBANAN APABILA MUKA JADI TEBAL.

MARHAEN

Anonymous said...

strategi kena ada...kalau bubar awal, tup2 selangor xmau bubar DUN, tak syok la...nak lawan biar habis-habisan...

Anonymous said...

bajet 28 september dijangka akan meneruskan transformasi kerajaan bn.

Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan.

Pembangkang macam biasa la kan..
- bajet pilihanraya
- kerajaan BN tak mampu
- kerajaan BN berhutang bergolok bergadai..

Lepas tu..
- penyokong pembangkang la yg berebut-rebut ambik BR1M, durian runtuh FELDA, bantuan RM100, bantuan buku RM200
- nik aziz keluarkan fatwa haram
- langgar fatwa agama PAS, ambik jugak.
- 'tak perlu malu, sbb ini hak kita'
- peluk YB UMNO.
- demo balik. tak cukup itu ini.

Haih..letih tgk diorang jilat jilat jilat ludah diorang sendiri.

Anonymous said...

biaq depa meroyan hari2 buat ceramah politik!! lama2 rakyat naik jemu muak & bila time PRU13 nanti ceramah depa dah basi tak laku!! he he..

Anonymous said...

Hahaaa.. Syabas PM satu strategi yg menarik mungkin ada pemimpin PR yg tepuk dahi dengar pengumuman ini maklumlah jangkaan meleset. Bajet dah kluar, siap bergaduh sebab pemilihan calon, kempen dah makin rancak alih alih..... Lama lagi rupanya.. Adoiii pedih mereka mesti tertanya tanya apalagi perubahan yg akan berlaku... Ntah la kita tunggu je laaa.. Apapun saya sokong 100% sebarang transformasi yg mementingkan rakyat.

Anonymous said...

hahaha...aku sokong PM..biar padan muka PR..siapa tak nak bubar DUN serentak...Syabas PM...kecian Nuar, kempunan nak jadi PM..WAKAKAKA!!!..

Anonymous said...

Kalau PENGADIL (spr) berat sebelah, massa masih boleh nampak dan atas sebab itu tidak ada pengadil yang mahu menyebelahi mana-mana pihak dalam pru kerana massa dapat mengesan perlakuan itu.

Kalau misalannya pemain dari kalangan pembangkang 'curi ayam' (gunakan pengundi hantu dsbnya) dalam PRU dan kebetulan pengadil tidak nampak, makanya massa tak dapat buat apa-apa kerana keputusan pengadil adalah muktamad.

Kesimpulannya:

1. Bee Ants tak boleh main kotor kerana semua mata memandang padanya. Pembakngang boleh ambil kesempatan ini untuk curi ayam kerana semua mata bertumpu pada Bee Ants.

2. Permainan kotor bakal menguntungkan pembakngang dan tidak Bee Ants. Meskipun bermain kotor tetapi kelemahan pengadil (kalau ada) memberi kelebihan pada pembangkang.

3. Pengadilan yang baik, bakal menyaksikan pembakngan kecundang di tangan Bee Ants. Pengadilan yang lemah memberi ruang pada PR untuk memanipulasi keputusan perlawanan.

PEMERHATI POLITIK KONTEMPORARI

rakab said...

Peluru Najib masih banyak sedangkan pakatan semakin kehabisan stamina !

Nak harapkan air liur jer, lama-lama orang pun jemu..

Juara Wira said...

strategi yg mantap!!! wat apa nak bubar parlimen awal2??? biasanya kerajaan yg goyah sahaja yg akan membubarkan parlimen bg mencari mandat baru.... BARISAN NASIONAL mantap woooooo..... mana tak mantapnya... pakatan ckp felda bankrap...najib plak umum durian runtuh..... pakatan cakap rakyat ditindas.... najib umum br1m,kr1m,mr1m, bantuan untuk pelajar... pakatan ckp negara asing dah taknak melabur dimalaysia.. najib plak bawa pelaburan berbillion..... pastu selangor penang dabik dada (hahahahahahaha)...... selagi pakatan bergantung ngan raja lawak bernama anwar ibrahim..dan pemegang kunci sorga segera father nicky ajies.... selagi itulah pakatan akan melepas untuk keputrajaya..............

Anonymous said...

salam bro gap,sy tertarik dgn artikel ni... mohon copy

Anonymous said...

barulah pengumu-MAN