Saturday, May 5, 2012

LAGI AKSI MONYET PERUSUH BERSIH


47 comments:

Anonymous said...

banyaknye monyet... monyet jantan, monyet betina, monyet gay pun ada..

melayu tak lupa said...

Tak tau la apa yg ada dlm kepala diaorg semua ni....

Anonymous said...

Ini monyet ke???? Monyet berpakaian jer tp akal x ada.... Monyet...monyet....

Anonymous said...

Monyet ada...beruk ada..baboon ada..orang utan ada...gorila je yg takde.

Tapi yg pasti spesis ni lagi hebat la dari binatang.. Maklum la...jantan dgn jantan pun main..

Idup lesbian, gay, biseksual, transgender. Binatang takde spesis camni..tapi monyet baju kuning ada wooo...

Anonymous said...

SUHAKAM menuduh media perdana berat sebelah melaporkan mengenai perhimpunan haram BERSHIT, tetapi SUHAKAM tidak komen pun pasal kerugian para peniaga dan pemandu teksi serta orang ramai yang mengalami kesusahan akibat BERSHIT haram jadah ini, jelas SUHAKAM adalah pembela nafsu serakah Penipu Rakyat dan beruk-beruk jadian penganjur dan pendemontrasi BERSHIT 3.0 saja, bubarkan SUHAKAM yang tidak ikhlas membela hak asasi secara universal, tetapi untuk kelompok tertentu saja, mungkin SUHAKAM ingat para peniaga dan pemandu teksi serta orang ramai yang mengalami kesusahan akibat BERSHIT 3.0 ini bukan manusia kot? Bubarkan SUHAKAM, dulu tak ada SUHAKAM tak ada pun pengainayaan daripada kerajaan, patutnya SUHAKAM kena lihat orang jahat yang berpura-pura untuk meraih simpati inilah yang patut dipersalahkan, pihak berkuasa bertindak untuk kepentingan negara dan rakyat umum, bukannya nak mengikut telunjuk beberapa kerat manusia yang tidak berakal yang sibuk merosakkan keamanan dan mencetuskan huru hara dalam negara ini. SUHAKAM tidak berintegriti, SUHAKAM talibarut agen asing, SUHAKAM pembela kemungkaran dan keganasan, patutnya SUHAKAM disenaraikan antara paksi kejahatan yang menaja dan membela golongan pengganas oleh PBB dan Amerika, kerana jelas SUHAKAM membela golongan pengganas BERSHIT 3.0 yang melakukan keganasan yang sangat melampau terhadap pihak polis, para peniaga, pemandu teksi, orang ramai pencinta keamanan. Blah la SUHAKAM, kerana adanya 'hak asasi ala-SUHAKAM' inilah menyebabkan puak perosak dan pelingkup negara makin menjadi-jadi, SUHAKAM wajib dibubarkan, pihak kerajaan perlu tegas dalam perkara ini kerana golongan seperti SUHAKAM ini hanyalah topeng golongan tertentu yang mempergunakan istilah hak asasi manusia untuk memuaskan nafsu serakah mereka sahaja, lihatlah di negara luar yang porak peranda hingga sekarang ini kerana campur tangan puak yang kononnya hak asasi manusia inilah, mereka ini adalah golongan parasit dan virus yang sangat berbahaya kepada dunia, mereka ini perlu ditentang habis-habisan kerana mereka inilah menjadikan perundangan caca marba, tindakan pihak berkuasa tersekat di sana sini hingga penjenayah dan golongan pengganas makin berleluasa. Bubarkan SUHAKAM, bubarkan SUHAKAM, bubarkan SUHAKAM. Kerajaan perlu ambil serius perkara ini kerana jika dibiarkan petualang seperti mereka ini bergerak bebas dengan mempergunakan istilah hak asasi manusia, tidak mustahil suatu hari nanti negara ini akan hancur, masyarakat negara ini akan porak peranda dan kemaksiatan akan berleluasa kerana hak asasi manusia, cibai korang sajalah SUHAKAM, hak asasi kepala butoh korang sajalah. Selamatkan negara ini dari ancaman petualang dan perosak negara seperti Penipu Rakyat, BERSHIT, dan SUHAKAM yang tak adil langsung.

Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah, Allahumasoiliala Saiyiddina Muhammad Waalaalihiwasohbihi Wassalam, Hidup Malaysia, Daulat Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

Monyet2 ini telah diberi makan pisang oleh Anwar dan aiskrim oleh Azmin.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Diorag ni mcmbiasa je baring baring rapat rapat lelaki sesama jenis kan?

Maklum la..tgk la cikgunya siapa..

Anonymous said...

SUHAKAM dan MALIS PEGUAM patut dikuburkan. Topeng pembangkang.

Anonymous said...

bak kata totok pr..semua ni SB yg menyamar belaka...hahaha

Anonymous said...

Marilah kita semua menjadi manusia ygn bertanggungjawab ,jujur dan amanah.

Jangan jadi mcm hj hadi tidak BERTANGUNGJAWAD terhadap fatwa2 yng mengkafirkn orng2 islam sehingga berpecah belah.

Jangan jadi mcm Anwar Ibrahim yng tidak JUJUR bila berkata2.Sendiri yng melakukan kesilapan tetapi meletakan kesalahan di bahu orng lain.Jam omega mana daaaaa!!!

Jangan jadi seperti N.Ajis tidak AMANAH dengan ilmu.Mana ada nas dan hadis sahih serta pendapat ulamak muktabar bahawa manusia di benarkan berkawan dngan syaitan . N.Ajis seorng sahaja yng bepandangan sesat begitu.

UMNO PARTI PENJARA said...

Budak2 Zaman sekarang memang semangat. Biar diorang nak buat mcm tu pun. Koranp ni memang tak pernah panjat pokok kelapa.



Utusan Malaysia Wajib Tubuhkan segmen... sex - gay dan lesbian jika mahu tingkatkan jualan ( Lihat sendiri bukti Transformasi 1 Malaysia Berjaya )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5
6~BUKTI 6

Jangan segan2... Utusan Malaysia Pasti Boleh Buat!!



Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Ke-7 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

anjing said...

Bukti SUHAKAM baca Utusa...
SUHAKAM mana baca Harakah atauoun Harakahdialy ataupun lain-lain media pro pembangkang termasuk media berbahasa Cina, sebab tulah SUHAKAM tak komen apa-apa mengenai media tersebut...SUHAkAM pun berat sebelah, pro pembangkang, tiada intergriti macam Bar Council juga.....

Anonymous said...

Aduhai anon bebal 6pm.


Kita orng baca apa sahaja blog, bukan mcm penyokong haramjadah PR mana2 pro kerajaan samaada blog atau media cetak di haramkan membacanya .ptuihhhhh.

Aku ambil cth blog terengganukita meyirkan gambar seorng SB yng terlantar di hospital.

Bodoh anoh 6pm,perempuan tu bukan SB la hahahahaha.Ko tertinggal berita terkini.Klu ko tak caya sehari dua nie terengganukita akan delet gambar perempuan berok mat yeah yang ko kata SB tu kahkahkahkahkahkah....

Patutla korng rela jadi sepesis
bongok kihkihkihkih.

Anonymous said...

ingat lah ..Allah Maha adil dan Maha mendengar..

Kamu semua yg mencaci manusia lain sebagai monyet nanti akan dibangkitkan sebagai monyet di padang masyar nanti..waulahualam.

Anonymous said...

Anonymous said...

ingat lah ..Allah Maha adil dan Maha mendengar..

Kamu semua yg mencaci manusia lain sebagai monyet nanti akan dibangkitkan sebagai monyet di padang masyar nanti..waulahualam.
May 5, 2012 6:16 PM

------------------------------------

Ko juga patut nasihat Nik Aziz yang makin menjadi-jadi sasau orang tua itu, mengarut yang bukan-bukan hingga memporak perandakan negara, malahan yang menyepak terajang polis dan menindas wartawan Al-Hijrah serta mengainaya para peniaga dan pemandu teksi hingga kerugian berjuta ringgit serta orang ramai yang terainaya akan menuntut di akhirat kelak terhadap puak BERSHIT 3.0 ini termasuk kepada puak yang sealiran dengan BERSHIT ini, kalau kelakuan dah macam beruk, nak cakap apa lagi, kelakuan macam beruklah, takkan nak cakap kelakuan macam udang galah kot?

Puak Penipu Rakyat dan BERSHIT 3.0 dah gelabah dan tertekan dengan kemarahan rakyat yang makin membuak-buak terhadap mereka dan Penipu Rakyat, sekarang nak nasihatkan orang pula, lihat dulu kelakuan korang yang buruk itu, korang beribu kali ganda lebih keji dari orang yang label korang sebagai monyet kerana korang memang berkelakuan lebih hina dari monyet dan korang semberono lebih teruk dari babi, sekarang puas hati, tak payah nak berdramalah, korang memang pengkhianat dan muka tak tahu malu, bangsat yang paling keji dan tak sadar diri.

Anonymous said...

Anonymous said...

SUHAKAM dan MALIS PEGUAM patut dikuburkan. Topeng pembangkang.

May 5, 2012 5:35 PM

-------------------------------------

Setuju 1,000,000,000 %.

Anonymous said...

abang sayang
ko tak tau malu ke
nak kata utusan
nampak sangat ko ni kaki tengok benda tu
sama le ko macam mentor ko si nuar dan assamin
pusing-pusing kes lain tak dak
asik benda tu aje

Anonymous said...

Lihat ini, spin terbaru Haramjadahdaily.net:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/10088-kumpulan-mahasiswa-pertahan-tindakan-khalid

Menurut Setiausaha Kumpulan Aktivis Mahasiswa Indipenden (KAMI), Khairul Naim Rafidi, kononnya itu adalah sekadar ekspresi dari Khalid Ismath saja, kerana ibunya terlantar di hospita selama 5 hari.

Menjadi persoalan sekarang ini apa kena mengena polis dengan ibu beliau terlantar di hospital akibat BERSHIT 3.0? Ada bukti ke yang polis membelasah ibunya bertalu-talu sebagaimana seorang anggota polis trafik muda yang disepak terajang tanpa belas kasihan hingga terpaksa dimasukkan ke hospital selama berhari-hari? Malahan ada seorang anggota polis yang telah meninggal dunia akibat sakit darah tinggi atau sakit jantung akibat BERSHIT, tidak pula keluarga polis trafik dan keluarga polis yang meninggal itu mengeluarkan kenyataan di facebook untuk menghalalkan semua penganjur dan pendemontrasi BERSHIT 3.0 dibunuh dan dibakar mayat mereka sebelum dibuang ke loji kumbahan najis. Sedangkan ibu si Khalid Ismath ini kalau cedera akibat dirempuh oleh pendemontrasi BERSHIT, itu bukan salah polis, ibunya sendiri yang bebal menyertai perkara keji sedemikian. Kalau ibu bapa dah bebal, anak pun bebal juga, kepada Khalid Ismath sekeluarga, kalau korang dirompak, diainaya oleh penjenayah, janganlah korang dengan muka tahu malu melaporkan kepada polis untuk pertolongan, pergila lapor kepada Ambiga, Anwar, Lim Kit Siang dan Nik Aziz untuk mereka selesaikan masalah ko yang berkemungkinan besar tidak akan selesai sampai keturunan ko yang ketiga.

Memang layak benar si Khalid Ismath ini dibuang dari UiTM kerana saya sebagai graduan dari UiTM berasa sangat malu ada pelajar seperti ini di UiTM, untuk makluman tuan-tuan dan puan-puan, lebih dari 90% yuran pengajian di UiTM dibiaya oleh kerajaan malahan ada hostel percuma, makanan percuma, ada tempat bersukan percuma, tapi si Khalid Ismath ini tak sedar diri, dah la ko pelahap segala bantuan kerajaan, ko nak menentang pula, ko pergi sekolah di Israel sajalah, baru sesuai dengan ko. Kerajaan jangan takut ambil tindakan terhadap malaun tak sadar diri ini, rakyat sentiasa berdiri kukuh untuk mempertahankan kerajaan dan UiTM.

Anonymous said...

Saya setuju dengan Anon 5:25

Bubarkan Suruhanjaya Hak Asasi Malaysia - SUHAKAM.

Pergi jahanam dengan SUHAKAM yang senada dengan Majlis Peguam yang telah diperalat oleh Anwar dan Pakatan seterusnya oleh Amerika dan ZIONIS. Kalau tidak takkan AMBIGA boleh mengaku dapat bantuan kewangan dari mereka.

SUHAKAM dah jadi Suruhanjaya Hak Asasi Ambiga.

Ini semua gara Suaram konon memperjuangkan rakyat Malaysia. Anwar, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Haji Hadi, Nik Aziz pergi mampos sama lu.

Anonymous said...

Ko jujur dan beramanah kee? ??? Klu ko jujur kenapa tak
guna nama sendiri dan kenapa ko tak sebutkan ko tuju
Pada siapa ko tujukan........ko tu yg tak jujur dan beramanah

Anonymous said...

Hoi abg syg gay....ko ni memang kaki sex dan lucah betul laaa.......ko pk ko tu baik sangat keee.......perangai macam setan jugak

Anonymous said...

Anwar dan ambiga manusia yang x bertanggungjawab , x jujur dan x amanah...anwar munafik, ambiga kafir laknatullah..

Anonymous said...

SUHAKAM tukar pada SUHARAM..mmbela yg haram saje...

BARua Council mmg barua ........langsong xbole pakai...

Abg Syg mmg gile sex spt ANU dan rakan2nya...

Sokong Anon 7:03 pm ... yg mak Khalid Syiah pegi demo tu wat pe..dah tua dok rumah jaga cucu, beramal ibadah lagi berkat hidup...sendiri yg cari bala ,,dah tu sebok menudoh PDRM...sok kalo ko dan klrga ko di timpa musibah JGN SESEKALI CARI POLIS, MINTA TOLONG ANU , BABIGA N SEKUTU MRK...

Anonymous said...

Beruk,monyet & siamang Melayu Fuckatan yang akhirnya akan mennghancurkan hak Melayu di Malaysia serupa yang jadi di Singapura....

Anonymous said...

monyet, kera, beruk, siamang, gorila, chimpanze, ungka, kongkang, babun, orang utan, yeti, bigfoot dan yg sama spesis dengannya adalah lebih bertamadun drp manusia2 berbaju kuning ini!!!

☺ ♂ ☺

Anonymous said...

kau samakan diorang tu dgn monyet GAP? jatuh la maruah monyet..

Anonymous said...

Skarang ni komen penuh dgn juak2 pakatan haram.... Aljuburit suruh attack ker.... Hahaha... X abis2 komen pasal kapal selam,citer bersih ykonon berjaya.... boss kena aiskrim x nak ngaku... Hahahhaha.. kalau Komen kat blogfuckatan jgn harap berani letak... Konon kebebasan bersuara

Anonymous said...

Tahniah buat ANUAR MOHD NOR Blogger Otai UMNO akui tindakan ganas Polis,
Alhamdulillah, masih ada lagi hamba-hamba Allah dari sebelah parti pemerintah yang mahu mengakui apa yang pihak Polis Malysia lakukan pada 280412....


Dan aku tak hairan silap-silap selepas ini blogger Bro Anuar akan dituduh menerimaq rasuah dari Ambiga atau DSAI... he he he itulah budaya UMNO ,, mana mahu mengakui kesalahan yang telah mereka lakukan...


Jadi aku copy paste balik apa yang blogger UMNOREFORM laporkan,, jadi puak-puak yang dok pertahan tindakan polis,, aku nak tengok apa depa nak komen....

Apa kata mereka - mereka nampak

Bukan semua polis macam tu – tapi kumpulan yang polis yang ada di Masjid India dan Jalan Bonus sekitar 5.00pm ke atas - 28hb April 2012 bertindak memburukkan persepsi warga di sana terhadap mereka. Mereka perlu diambil tindakan tata tertib kerana memburukkan semua warga polis.
Ramai yang takut di temu bual tetapi telah memberi kenyataan di luar rakaman video. Kenapa pukul pak cik tua yang sedang makan – polis meraung korang bunuh rakan kami – adakah itu satu justifikasi untuk memukul orang yang tidak tentu bersalah.
Dalam saya mengkritik tindakan segelintir – anggaran 15 orang pegawai polis yang mempunyai kuasa tetapi bertindak seperti tuduhan ganasnya pendemonstrasi rakan saya menghantar BBM kepada saya – mestilah mereka marah – kerana rakan mereka kena BUNUH oleh pendemonstrasi. Satu kenyataan yang agak dangkal. Pertama – tidak ada polis yang mati terbunuh dan sekiranya ada bukan satu justifikasi untuk memukul orang lain dengan kuasa yang ada. Maaf – ini adalah apa yang saya nampak di hadapan mata saya.


Link http://umno-reform2.com/.

----------------------------------

ini yang kami baca..Subhanallah..
Allah saja yang maha mengetahui nya dan akan memberi pembalasan ke atas org2 yg zalim..

rupanya masih ada jugak bloger umno yang masih berfikiran waras..amin

Anonymous said...

IMEJ SUHAKAM DAN MAJLIS PEGUAM BERAT SEBELAH...

TERIMA LAH HAKIKAT INI WAHAI PEMBANGKANG...

MAKIN I.S.A TAK ADA MAKIN MENJADI..'

APA BAIKNYA ISA XDA....
CINA1 DAP SILA PULANG KAN IC BIRU...DGN RELA HATI... TUKAU IC MERAH DGN SENANG HATI...

JGN MALU2 KUCING...K

Anonymous said...

tahniah.. krn boleh berfikiran waras... puak pkr kena belasah masa pc bersih... ada anwar mengaku...podah. hipokrittt

kelam kabut ckp
kah kah kah abih itu cina umno bayar kaaaa...podah hipokrit...

Anonymous said...

Azmin...hancur hati ibu mu...kembalilah ke pangkal jalan,taubat sebelum terlambat...syurga di bawah telapak kaki ibu.

Anonymous said...

Azmin Ali anak derhaka.. tak cium bau syurga woo derhaka pada ibu.

Anak lelaki sulung. Ibunya tanggungjawabnya.

Ini tidak balik raya punnnn jarang jarang. Tapi pegi rumah Anwar siang malam pagi petang ok..boleh.

Ptuih!! anak derhaka. Berapa banyak lagi kau nak tumpahkan airmata ibumu???

Anonymous said...

Wahai puak2 PKR & PAS, berjanjilah lah bahawa:

Tiada ANUGERAH TUHAN melainkAn ANWAR si KAKI TUTOH LUBANG BONTOT, dan sesungguhnya NABI NIK NAJIS si TEROMPAH JAMBAN itu pesuruh ANUGERAH TUHAN.

Hidup MONYET !

Anonymous said...

Anon May 5, 2012 9:54 PM, ada kesilapan dalam komen saudara. ASSmin bukannya anak leaki sulung dalam keluarga Hj Ali dan Che Tom, mangkuk hayun tu ada seorang abang di atasnya bernama Azman. Harap maklum...

Anonymous said...

anon 10.13pm,

terima kasih sedara. Tak kisahlah sulung ke no 2 ke.. yang penting dia anak lelaki.

sakit pening ibunya tanggungjawabnya.
usahkan jenguk..telefon pun tidak..jauh sekali menjaga.


terima kasih sekali lagi sedara.

Anonymous said...

KEBELAKANGAN NI SUHAKAM, SEMACAM JADI BARUAH PEMBANGKANG. SUHUKAM DILULUS PENDAFTARAN SEBAGAI NGO ADALAH DEMI MENJELASKAN LAGI DASAR-DASAR KERAJAAN KEPALA BAHALOL YG TAK FAHAM-FAHAM TUGAS KERAJAAN.

JIKA SUHAKAM HENDAK BERKECIMPUNG DALAM POLITIK LEBIH BAIK SUHAKAM DIBUBAR KERANA HILANG TUJUAN ASAL SUHAKAM DITUBUHKAN.

PENGIKUT BERSIH JENIS BODOH DAN BAHALOL, LANGSUNG TAK RETI SEJARAH. MELAYU LINGKUP SEJAK 500TAHUN DAN DIJAJAH ADALAH JADI MUSUH DALAM SELIMUT, GUNTINGAN DALAM LIPATAN, MUSANG BERBULU AYAM. TAK FAHAM PERIBAHASA INI LEBIH BAIK MAMPOS SIA-SIA MENTEKEDARAH SAJE.

KEMUSNAHAN MELAYU TIDAK MUSTAHIL BERLAKU DARI SENARIO HARI INI. MELAYU GILA KUASA DAN ULAMAK BODOH DALAM POLITIK YG DUDUK DALAM KANDANG BABI, DIIKUTI PENGIKUT BODOH TAHAF GILA BABI.

POLIS BELASAH SAMSING DAN BUNUH PENJENAYAH PERKARA BIASA DALAM MANA-MANA DUNIA. GUNA OTAKLAH, KALAU POLIS NAK LAYAN BAIK TAPI YG TIMBULKAN PROBOKASI SIAPA KALAU BUKAN SAMSING BERSIH????

Anonymous said...

BEROK: Macai UMNO/BN.. mengata dulang, paku terserpih!

Pendemo2 BERSIH 3.0 pada 28 April 2012 tu ... mereka yang bersemangat patriotic merupakan pejuang kemerdekaan rakyat untuk bebaskan negara dari 55 tahun cengkaman authoritarian capitalist UBN ....................... TAPI pencacai2 UMNO/BN yang 'pondan mabuk bising meracau' serta ‘kitol upahan kecoh mengila’ itu sebenarnya macam BEROK!

Anonymous said...

Tuntutan BERSIH3.0:

1. BERSIH kan Senarai Undi (Daftar Pemilih)

2. Reformasikan Undi Pos

3. Gunakan Dakwat Kekal

4. Akses Media Yang Bebas & Adil

5. Tempoh Berkempen Minima 21 Hari

6. Kukuhkan Institusi Awam

7. Hentikan Rasuah

8. Hentikan Politik Kotor

Anonymous said...

tak guna cakap apa apa kat bebudak ni semua. IQ mereka terlalu rendah...kalau diketuk kepala mereka, terdengar bunyi macam kosong jer kat dalam...inilah mak bapak kita selalu katakan yang makan jadi taik saja....classic case of 'big time bengap'

Anonymous said...

nasib baik x meletup DB letrik tmpt diorang bertenggek tuh..x pasal2 hangus rentung free je..hahahaha

Anonymous said...

Aik????

Dia yg panjat mcm beruk. UMNO jugak yg kena???

heheh...hebat..spin..jgn tak spin...

Anonymous said...

ok...kita citer pasal bersih3.0 sahaja...no politic kay....8 agenda engkau minta....7 kerajaan luluskan....then apa lagi yang kau nak. tat why budak skolah pun faham kau ada agenda lain....iaitu memporak-perandakan negara malaysia yg kaya dan membangun nih.....so kepada yg bengap2 dok pegi terjerit terlolong susah-susah dok kena tibai dgn polis tuh kenapa lah tak leh pikir....tat why ramai rasa kecewa....sebab dunia tgk ramai pulak rakyat malaysia nih yg bengap bodoh tahap maksima....pastuh ketua nyer pulak dah tentu2 memang dah ada rekod buruk....ikut jugak.....kami di sini amat sedih dan kecewa....bukan bermaksud extreamist....tp knapa ramai melayu yg kami terpaksa tuduh kamu bengap bodoh monyet.....sedar lah wahai sedara seislam ku....

Tun Teja said...

Catitan dari The Straits Time Singapura pada 4th May 2012-05-06 mengatakan beberapa akhbar Cina termasuk Sin Chew Jit Poh Nanyang Siang Pau, China Press, Guang Ming Daily dan Oriental Daily mengecam keganasan dan kekerasan polis PDRM terhadap wartawan mereka.
Pengarang Sin Chew Jit Poh Pook Ah Lek berkata ramai wartawan-wartawan dan jurukamera dipukul oleh polis.
Justeru pada Hari Bebas Warta Dunia sebelumnya mereka memakai baju berwarna hitam dan akhbar mereka pun di gunakan warna hitam putih sahaja.

Inilah matlamat akhbar Straits Times Singapura memburuk-burukan imej PDRM. Buta fikiran mereka hendak mengenangkan kesukaran
pehak polis untuk menjaga keamanan Negara membanteras samseng-samseng Bershit.

Anonymous said...

yg betul pengikut, pendokong ambiga dan anuar juburit, lgbt wal pondan tua adalah sah bagai babi tunggangan dan anjing menyalak saja.

melayu nak cakap pasal bersih??? kebanyakan bahalol-bahalol yg ramai itu pon tidak mendaftar jadi pengundi utk piliohanraya. bodoh bengal, mana ada kelayakan jika mendaftar sebagai pengundi pon malas. tak usahlah nak menyalak macam anjing...

Muhd said...

Untuk dapat upah RM100 beruk2 ni sanggup buat benda2 sperti ini. Tak de maruah langsung. Malukan melayu aje.

Anonymous said...

Anonymous Anonymous...May 6, 2012 2:29 AM

Aku rasa memang betullah orang UMNO. Kalau tak caya tanya orang depa misti depa confirm