Saturday, May 26, 2012

PAS LIWAT YOU ALL.. SURAH AURA PALA BAPAK HANG !

17 comments:

Anonymous said...

TAK MUNGKIN ZEONIS SANGUP BERKOMPROMI DENGAN MUKMIN KERANA AYAT YANG TERDAPAT DALAM KITAB MUKMIN.

MEREKA SANGGUP BERKOMPROMI ASALKAN KEMAHUAN MEREKA TERCAPAI TETAPI BUKAN UNTUK MEMENUHI IMPIAN JIRAN MEREKA YANG BUKAN BERFAHAMAN ZEON!

BUKA MATA LUAS-LUAS DAN JANGGAN TERPERANGKAP DALAM PERMAINAN LIDAH PUAK-PUAK MUNAFIKINS.

Anonymous said...

rasanya dah terlalu banyak komen yang diberikan berkenaan kesesatan pemimpin dan pengikut pas ini, tetapi malangnya masih tidak mereka hiraukan. pandangan saya nik aziz adalah pemimpin melayu yang telah memberikan kekuatan kepada bangsa asing dengan memecah belahkan orang orang melayu. kemana kah agaknya halatuju agama islam sekiranya bangsa melayu tidak bersatu?

Anonymous said...

dalam aspek politik, tak mengapa kalau pihak berlainan anutan untuk berzakarah tetapi dalam soal pengekalan dan pengembangan anutan bukankah lebih lojikal kalau pihak-pihak yang sama anutan bermuzakarah?

SEKADAR PANDANGAN

Anonymous said...

Nik Najis perlu bartaubat. jgn dok bersengkokol dengan puak yg nak hancurkan Islam. belum terlewat lg utk Nik Najis kembali ke pangkal jalan.

Anonymous said...

Belum ada lagi dlm sejarah dunia, mana2 parti yg sanggup berketuakan sang peliwat kaum sejenis, sang penzina bini org, sang kaki giler seks.

Hanya parti PAS, iaitu satu2 nya parti yg konon nya pejuang Islam, sanggup berketuakan manusia yg jijik moral dan akhlak nya.

Itu lah unik nya M'sia.

Anonymous said...

Gila PAS ni, bukti nyata depa boleh kipas ketepi je, macam tak berlaku lansung. Orang Islam sifatnya walaupun berdepan dgn dosa kecil dianggap cam gunung nak menghimpap, sebaliknya perangai mereka menganggap dosa besar kawan kawan cam lalat hinggap kat hidung jd, terus kipas ketepi je. Besi video tu katanya tanpa siasat. Konon bawa usul kat mutamar, declare fitnah, cuci tangan. Hoi PAS hati mau cuci babe.

Anonymous said...

.


~ marilah kita semua menjadi pencacai2 yang BODOH dan TOLOL ~


.

myi said...

Semoga ALLAH SWT turunkan bala kpd pemimpin parti isle serta pengikut mereka yg taksub kerana melacurkan agama ALLAH utk undi.

Anonymous said...

ko gila ke mrk mana percaya anwar meliwat...

UMNO MENGFITNAH TAHAP GABAN

Anonymous said...

ada sapa sapa bolih muat turun doa penolak fitnah Dajjal kat sini.Lagi bagus dalam aksara jawi/arab.

Tukang Komen said...

GAP,
Saya harap ahli2 Pas yg masih sihat mental hendaklah mendesak pimpinan mereka supaya mengharamkan
akhbar HARAKAH. Kajian membuktikan HARAKAH bertanggung jawab membekukan otak ahli2nya hingga sukar dirawat untuk masa depan mereka. Marilah kita semua kecian pada mereka. Mereka saudara islam kita juga, jangan biarkan mereka dihanyutkan oleh akhbar sesat ini.

Saya bimbang sekiranya HARAKAH terus berkembang ramai ahli2 Pas akan kelihatan bercakap sorang2 sambil guling2 dijalanan. Petanda awal atau symton dah ada. Mari kita semua tolong mereka. Jangan biarkan mereka menjadi pencacai tak berkualiti.

Anonymous said...

Allahhuakkbar......tunjukkanlah kepada kami akan kebesaran mu terhadap mereka mereka ini yang kian hari celaka dan celaka terhadap islam dan masyarakat islam lebih lebih lagi kepada pengikut mereka yang menjilat depan dan belakang segala perbuatan dan perkataan mereka tanpa langsung menggunakan akal dan fitrah yang diberi. Tunjukkanlah, tunjukkkanlah betapa ajaran dan kata kata celaka mereka ini sebenarnya menyesat lagi menyesat hingga ke taraf kafir. Dan sesat sesesatkan mereka ini kerana itu yang mereka cari.....mereka tidak lagi mempertahankan,menegakkan dan berkorban terhadap agama mu tetapi menegakkan, mempertahankan dan menyuruh pengikutnya mati untuk kekuasaan mereka. Ya Allah yang maha mengetahui, yang maha besar dengan segala kebesaran nya...aku bukan pemimpin, tok guru mahupun ulamak aku hanya manusia biasa yang kau cipta, tapi begitu hiba dan kesal melihat mereka mereka ini yang konon nya berilmu ugama tetapi penuh dengan hasad, sopak, kudis dan lendir jijik yang terpacul dari mulut mulut mereka apabila berkata kata mengenai islam dan sesama islam dan lebih buruk lagi apabila islam ugama mu ya Allah dipersenda oleh kafir dengan sokongan para celaka celaka ini......Ya Allah yang maha adil dan berkuasa tunjukkan lah kecelakaan kecelakaan bagi mereka ini.....apa itu kecelakaan sebenar..aku bukan berdoa hanya sekadar memohon kepada engkau ya Allah .....akan rupa rupa mereka yang bertopeng ini sedar akan perbuatan perbuatan mereka yang memperjudiniagakan ugama suci kau ya Allah....amin amin amin Ya Allah yang maha besar yang memiliki segala gala nya baik di Langit, di Bumi dan di Lautan.

Anonymous said...

MANA LOGIKNYA NEGARA ISLAM PAS YANG PERDANA MENTERINYA ADALAH MR LIM BERSAUDARA?????PAS SUDAH GILA KUASAAAAAAAAAAAAAAA.......

Anonymous said...

PAS PISS PUSSY bilalaaa nak sedar menyokong pas seperti kencing berdiri dan menyokong org yg sukakan pussy...iaitu dsai..

Anonymouz said...

Bila mana orang-orang jahil dijulang sebagai ulamak maka saksikanlah kemusnahan yang dilakukannya terhadap agama.

Khawarij+Syiah+Mujassimah=PAS

Anonymous said...

BABI PORK NAJIS SEMAKIN SIAL,
" SALAH TAFSIR DIA PUNYA PASAL "

ITU KAH ULASAN YG BETUL? BILA NG KO MENG BUAT TAFSIRAN AYAT QURAN. KO MENG KAPIR, PORK NAJIS SERUPA KAPIR.

MACAMANA MASIH HIDUP ULAMAK NYANYUK DAN JADI KETUA NEGERI, MAKIN HANYUTLAH PENGIKUT BODOH DAN JAHIL.

ORANG PAS DAN KEPIMPINAN PAS DULU DAN SEKARANG SENTIASA KAPIRKAN SESIAPA YG TIDAK SEHALUAN DENGAN ANUTANYA. PAS ADALAH (HAMPAS) SEGALA KEBURUKAN, KEROSAKAN, KEMUNAFIKAN, KECELARUAN, KEGILAAN PEMIMPINAN YG KIBLATNTA KUASA, SEKALIPON TERAMAT MUSTAHIL PAS BOLIH BERKUASA DIBUMI MALAYSIA INI.

Servant of God said...

Aku malas dah nak cakap apa pasal orang2 PAS nih.

Dorang memang dah tutup pintu hati, nak kata apa lagi?

Buat sembahyang hajat minta itu minta ini, tapi bila dah terkabul, kata "ini bukan jawapan! UMNO tipu! takpa, kamu tunggu, Allah maha kaya, nanti kamu tengok!"

Memang Allah SWT maha kaya, tapi jangan laa kamu tolak apa yang Dia sudah hantar. Nanti Allah SWT beri kamu jawapan yang kamu tak tertanggung, camne?

Sedarlah, wahai insan.