IKLAN BERBAYAR

Tuesday, May 29, 2012

PENGUNDURAN KSU MERUPAKAN TRANSFORMASI PENCERAHAN DI PUTRAJAYA.

tranformasi.
daripada yang slow kepada yang laju.
daripada yang masalah kepada yang tak bawak masalah.

transformasi adalah subjek yang membincangkan kepada pembaharuan. baik pada kaedah mahupun entiti.

KSU dah lama pegang jawatan. setakat ni dah kali ke 3 KSU kekal dikontrakkan. kontrak disambung tidak bermakna kekal menjadi player utama. 

kabarnya telah ada kedengaran suara yang membincangkan perihal KSU. 

aku memahami luahan rasa pegawai-pegawai utama kerajaan khususnya di putrajaya yang membincangkan perihal KSU. 


pendedahan artikel yang dilakukan oleh MIK merupakan langsungan kepada kata-kata yang bergentayangan diperbincangkan sejak kebelakangan ini.

baca sendiri kupasan penuh menarik bloger MIK mengenai isu ini. 



10 comments:

Anonymous said...

Bang GAP,

KSN le bkn KSU

Anonymous said...

KSN.. bukan KSU

pegawai2 muda terutamanya yg terbabit dlm pentadbiran & diplomatik merasa kecewa krn ksn langusng tidak membantu mereka dlm mempertahankan mereka.

mereka dipaksa tukar skim.
ini sungguh mengecewakan.
menjatuhkan moral dan maruah mereka seolah2 pegawai2 yg dah naik tinggi ni memandang sepi dan tidak menghargai pegawai muda..
jika dilanjutkan lagi...mmg pegawai muda akan boikot.

Anonymous said...

...udah2la tu bawak2la berenti...ape xde org lain lagi ke yg bergeliga otak boleh menyumbang kepada kerajaan?

...yang xnk berenti menongkat langit ialah:

YANG BERBAHAGIA SAHIBUS SAMAHAH WALI TEROMPAH KERAMAT TUA ALAHISSALAM

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

anon 1003

Betoi....betoi.....betoi

Anonymous said...

ni kalau x disambung kontrak...mau dia join PAS atau DAP nih..hehehehe

Anonymous said...

anon 11.38,11.39am

...dulu pak aku slalu kata: yg tua kena bagi laluan pada yg muda bila tiba masanya.

...betul yg muda akan banyak buat salah, tapi yg tua wajar membimbing pada yg muda, barulah mereka boleh belajar.

...berilah peluang pada PTD2 muda2 tu naik pangkat.barulah dinamik.

...yang x dinamik bila si lebai tua wali terompah xmau bersara2. tu yg air paip kaler tanah...terbaru nak buat hiway guna duit derma...tahun 2080 baru siap kot?

kehkehkehkeh

(ingt buat hiway mcm derma PIBG skolah ka)

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

tukar topik jap...malam tadi(isnin) aku pegi pasar malam wangsamaju seksyen 1...kat situ ada satu kumpulan PKR tengah membuat pengumuman memperkenalkan calon parlimen wangsamaju utk pru 13...namanya datuk dr.tan(2 nama belakang tu aku dah lupa).calon tu pun ada sekali merayau sepanjang pasar malam tu...perghhh..awal2 lagi dah promosi...mmm

azhar

Anonymous said...

azhar 12:46

aku tak kisah saper pun calon PKR

aku dan kengkawan ..semua pengundi muda ..kebanyakannya baru pertama kali nak mengundi..dah tak sabar2 nih...kami semua memang pangkah PR..dengar tu..PR..kami nak tukar tampuk pemerintahan yg lebih baik..mudah2an dengan rahmat Allah..moga2 tercapai..amin

Anonymous said...

2:07

yer ke? lepas tu jangan menyesal tak sudah udah le yer...Allah dah tunjukkan apa dah terjadi kat pulau pinang,kedah,selangor...jadi adakah lebih baik drpd pemerintah sebelumnya? gunakan akal yang waras...

azhar

Anonymous said...

Anonymous said...

azhar 12:46

aku tak kisah saper pun calon PKR

aku dan kengkawan ..semua pengundi muda ..kebanyakannya baru pertama kali nak mengundi..dah tak sabar2 nih...kami semua memang pangkah PR..dengar tu..PR..kami nak tukar tampuk pemerintahan yg lebih baik..mudah2an dengan rahmat Allah..moga2 tercapai..amin

May 29, 2012 2:07 PM

------------------------------------

Kalau calon PKR adalah seekor babi pun ko akan pangkah juga, memang jelas jenis bebal totok PKR ko ni. Orang muda sekarang ni dah meluat dengan Penipu Rakyat, sekarang ramai orang muda sokong Barisan Nasional yang banyak membantu rakyat, bukannya macam Penipu Rakyat, memperalatkan rakyat dan menyusahkan orang ramai, sampai nak buat lebuh raya pun minta derma, apa guna ada kerajaan kalau macam tu? Tengoklah PAS minta derma untuk buat lebuh raya, tak malu ke? Di mana tanggungjawab Nik Aziz sebagai pemimpin kalau nak membangunkan negeri pun menyusahkan rakyat? Dulu kutuk kerajaan pasal cukai itu dan ini, sekarang PAS sampai nak minta rakyat pula uruskan pembangunan, kalau macam tu Nik Aziz lebih baik letak jawatan sajalah, jadi MB pun tak guna, bebal tak sudah-sudah, menyusahkan masyarakat dengan hukum hakam sesat sajalah.