Tuesday, May 29, 2012

PAS KELANTAN REMBAT DUIT RAKYAT LAGI !

derma ditagih daripada rakyat kelantan oleh pas kelantan untuk membina lebuhraya.

betapa teruknya tadbir urus janaan ekonomi pas kelantan sampai nak buat jalan pun ditagihnya wang rakyat.

wang rakyat nak dirembat untuk buat jalan ?
kes rembat duit rakyat kat bawah ni bila nak settle wahai pas ?

elok dicadang tubuh suruhanjaya untuk siasat kehilangan 2 tabung kat bawah ni !


50 comments:

NurulNafisa said...

tak leh blah la PAS ni..Asyik ngepau duit orang ramai jer....Sampaikan nak buat projek macam ni pun nak kikis harta rakyat...Mana tanggungjawab sebagai kerajaan....

Anonymous said...

lebuh raya...kutipan dimulakan...kerana dah dekat pru13..bolih guna duit itu....kalau kalah pun bn akan membuat nya....siapa yang tertipu dan bodoh....

Anonymous said...

Anonymous said...
lebuh raya...kutipan dimulakan...kerana dah dekat pru13..bolih guna duit itu....kalau kalah pun bn akan membuat nya....siapa yang tertipu dan bodoh....
............................
RAKYAT KELATE LEEEE
PADANG MUKA HANGPA KENA KENCING

warisan tmk said...

Kerajaan bina lebuhraya tak perlu guna wang Kerajaan pun....lantik saja syarikat konsesi lebuhraya, yang akan mencari sumber kewangan untuk bina lebuhraya. Bila lebuhraya dah bina, baru PENGGUNA lebuhraya kena bayar tol.

Kerajaan PAS ni dah terbalik...belum bina lebuhraya dah kutip wang rakyat...Nik Aziz ingat kutipan wang nak bina lebuhraya ni macam kutipan wang nak bina surau ke. Kos nak bina 1 km lebuhraya 4-lorong boleh mencecah puluhan juta...

Jelas sekali, pemikiran pemimpin PAS masih di takuk lama, masih level kampung. Di Mekah dan Madinah orang bina HOTEL 5-BINTANG, di Kelantan masih bina PONDOK kayu keliling masjid...

Sudah sampai masanya 100% rakyat Kelantan memilih TRANSFORMASI Kerajaan BN.

jejakazman said...

itulah bezanya BN ngan Pas.....cakap tau tadbir negara...tapi nak buat jalan pun takder duit....asyik ceramah je....sana sini....bila nak cari duit utk rakyat....ingatlah....ahli pas ramai yg kaya raya....tak caye.....pi la check....

Anonymous said...

DYAM TUNKU ISMAIL IBNI SULTAN IBRAHIM-- Tunku Mahkota Johor Darul Takzim


Keluarga Diraja Johor tidak pernah mengambil apa-apa Wang daripada kerajaan sejak zaman Almarhum Sultan Ibrahim. Selesa untuk tidak meminta dari MB atau dari mana-mana pegawai Kerajaan. Wang yang diperuntukkan kepada Bapa saya dan saya setiap bulan sebagai Sultan dan Tunku Mahkota dimasukkan ke dalam Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim. Ini bertujuan (Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim) untuk membantu rakyat dan Kerajaan Negeri Johor. Sejak saya menjadi Raja Muda, tidak sekali-kali saya mengambil 1 sen daripada kerajaan hingga ke hari ini. Ia Wang Rakyat saya. Jadi sebelum Anda buka mulut anda, sila selidik.


DYAM Tunku Ismail ibni Sultan Ibrahim
Tunku Mahkota Johor
.................................
ISU SULTAN JOHOR BIDA WWW 1..
PADAN MUKA KAU NIZAR MEROYAN, NAK KUTUK SULTAN JOHOR KONON, MACAMNI KE CARA NAK AMBIL HATI RAKYAT JOHOR,PAKU TERAKHIR KERANDA PAS DI JOHOR.
RAKYAT JOHOR TETAP BERSAMA SULTAN JOHOR. DAULAT TUANKU

Anonymous said...

anon2 semua

kau org semua perasan tak yang sejak akhir2 ini dlm program2 umno tu ada saja kemalangan yang terjadi..adakah ini petanda Allah murka dan bala dari Allah kerna terlalu bnyk sgt fitnah..caci maki yg dileparkan ..Allah maha mengetahui..

fikir2kaN LAH

usin said...

nak tergelak. konon lebuhraya TANPA TOL!! diulangi TANPA TOL!!!. budak tadikapun tau bahawa ini penipuan tahap paling bongok pernah berlaku. tanpa tol kepala hotak apa! baru nak buat dh KUTIP TOL DULU!, jadah apa tanpa tol!! ada penjelasan? apa fungsi kerajaan sebagai pemerintah, paw duit rakyat je ke? sapa lebih teruk, kerajaan bn ke kerajaan paw duit rakyat pas!!!

Kump. Abang2 Keluar UMNO said...

aku nak sgt tengok bangunan UMNO runtuh sama seperti stadium Terengganu runtuh

Anonymous said...

anon 738, ko tak perasan pulak atau ko buat buat tak perasan yang penulis novel shit yang menghina Dr Mahathir, tak sempat bekerja untuk rakyat walau menang pilihanraya kerana sakit teruk? lepas tu namanya senyap terus dalam arena politik? lepas sakit tak pernah langsung menghina sesiapa? ko sedar tak? ko perasan tak yang orang UMNO tak pernah menjaja cerita ini kerana orang UMNO cool saja? bukan macam korang yang garang suka bergaduh dan mulut celupar? yang mati lebih baik kerana tak menanggung siksa sakit lama. dan ko pulak yang gembira sangat atas kematian orang tu apasal? orang UMNO pun tak pernah bergembira atas kesakitan korang apatah lagi nak menghina pengarang novel shit itu kerana apa yang berlaku kami anggap hanya satu kesilapan atas kebodohan.

Anonymous said...

anon 802 inilah doa dan harapan daripada manusia tak beriman dan tak percaya kepada kadha dan kadar. saya doakan anda selamat dunia dan akhirat serta bertambah cerdik dan matang. lagi satu saya doakan orang melayu bersatu supaya dapat menegakkan agama Islam hingga kiamat. saya doakan supaya ada sebuah negara Melayu, bangsa Melayu yang disegani seluruh dunia.

Anonymous said...

Assalamualaikum ,


Dalam keghairahan untuk memaparkan berita yang "ada habuan dan kepentingan",jangan lupa merenung nasib yang dikau bakal lalui di akhirat kelak.Tunjangilah berita mu itu dengan akhlak dan peradaban yang telah digariskan didalam Al-Quran dan Sunnah.Berita yang belum pasti kebenarannya ,usah disebarkan kerana dibimbangi kelak akan melontarkan diri-mu ke neraka "Hawiyah" yang paling hebat seksaannya.

Anonymous said...

Asssalamualaikum baca dgn tenang,

kalau 'student' level kritikal thinking dlm pembentangan tentukan gred mrk... tdpt 3 kritikal thnking smpai prengan akhir:-

.........
KOTA BHARU 27 Mei - Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dicabar meletakkan jawatan dalam tempoh 24 jam dan menyerahkan tempat tersebut kepada Datuk Anuar Tan Abdullah bagi membuktikan kata-katanya bahawa bukan Melayu boleh menjadi pemimpin di negara ini.

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali berkata, Anuar yang juga ahli Exco kerajaan Pas Kelantan layak menggantikan tempat Nik Abdul Aziz untuk menerajui negeri ini berdasarkan kriteria tersebut.

Beliau berkata, memang benar Islam sudah cukup untuk seseorang menjadi Perdana Menteri tetapi keadaan semasa di negara ini berbeza di mana Melayu adalah majoriti.

"Saya cabar Nik Aziz letak jawatan dalam masa 24 jam dengan serah kepada Anuar - seorang berketurunan Cina, elok sangat bagi jawatan itu kepada Anuar sebab dia (Nik Aziz) sudah lama jadi Menteri Besar dan selalu sakit.

"Memang benar Islam sudah cukup untuk menjadi Perdana Menteri tetapi dalam keadaan sekarang Melayu lebih layak kerana majoriti, sebagai contoh di Kelantan 95 peratus penduduk adalah Melayu dan Islam maka orang Melayu lebih layak menjadi Menteri Besar.

"Anak Nik Aziz, Nik Abduh sendiri menyebut Melayu lebih layak jadi Perdana Menteri disebabkan majoriti dan ini Tanah Melayu," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau mengulas kenyataan Nik Abdul Aziz yang tidak kisah siapa menjadi Perdana Menteri asalkan individu tersebut beragama Islam.

Ia berasaskan prinsip Islam tidak menetapkan bangsa tertentu untuk menjadi pemimpin kepada sesebuah negara.

Ibrahim yang juga Ahli Parlimen Pasir Mas berkata, semua pihak juga perlu berhati-hati agar tidak tertipu dengan individu yang menukar agama hanya untuk kepentingan tertentu dan bukannya mahu beriman kepada Allah SWT.

"Kalau kita bagi bukan Melayu beragama Islam jadi pemimpin, lepas menjadi Perdana Menteri dia murtad macam mana sebab sekarang banyak masalah macam itu, ada ramai yang masuk Islam sebab hendak kahwin dan selepas itu murtad.

"Kita takut juga tertipu kerana itu perlu beringat takut ada kesan sampingan, masuk Islam hanya untuk nama Islam tetapi sebenarnya mempunyai agenda tertentu seperti Salman Rushdie," katanya.

Beliau berharap Nik Abdul Aziz menilai semua perkara tersebut sebelum mengeluarkan kenyataan agar tidak timbul kekeliruan.

Anonymous said...

Ini pojek "Highway to Heaven"lah kiranya. Sape2 nak masok sorge cepat & mudah, bagilah sumbangan ASAP. Kalu apa2 jadik pd anda, dah gerenti pahala "Highway to Heaven or Hell" akan dikira Tok Budu Pok Nik di pintu sorge nantih!!!

hangkedee said...

Asyik berpoltik last sekali negara tergadai kepada KAFIR HARBI cicit muit Hai hin Hai san

zat said...

Perkasa ni penghancur bumi Msia...Ibrahim Ali ni ckp tk masuk akal..kalu dia murtad secara automatik tk layak lah...bengong..

Anonymous said...

Umno semakin dibenci anak muda selepas Himpunan Jutaan Belia



Kerana Himpunan Jutaan Belia, anak muda bakal ‘mengamuk’dan Umno bakal terpelesok dalam semak! Anak muda bakal pemimpin negara sangat bencikan maksiat di mana-mana termasuk di himpunan jutaan belia yang direstui para pemimpin negara. Anak muda hebat bakal pengganti generasi tua, bencikan budaya hedonisme di himpunan jutaan belia yang dijadikan ‘juadah’ buat mereka. Dan anak muda berjati diri, sudah mula bencikan Umno/Bn kerana himpunan jutaan belia, padan muka!


Berita dipetik:


Post Mortem Himpunan Jutaan belia 2012

Rata-rata pihak menyuarakan bantahan dan kebencian dengan sikap bersahaja kerajaan Malaysia menghalal raikan konsert artis-artis K-Pop dan Jepun ke Malaysia sempena Himpunan Jutaan Belia baru-baru ini.


Saya tidak mahu bercakap terlalu panjang. Bukan tampil membuat kenyataan rasmi bantahan wakil Ma’ruf Club. Secara dasarnya, kami pasukan penggerak Amar Ma’ruf Nahi Munkar memang bencikan sikap bersahaja pihak penganjur merelakan budaya hedonisme kurang sihat ini, lebih-lebih lagi apabila memfokuskannya kami anak muda harapan negara.


YA, MEMANG KAMI BANTAH HIMPUNAN BELIA NEGARA!


Tidak dinafikan memang banyak aktiviti yang bermanfaat dalam Himpunan Belia Negara, contohnya pengisian kerohanian, booth-booth kerjaya dan pengajian tinggi, jambori, kolokium, ceramah motivasi, pertandingan-pertandingan nasyid dan tilawah al-Quran. Sempat juga beberapa sahabat saya berkunjung ke sana, mereka kongsikan pengalaman melawat mega karnival. Saya tidak pergi, saya mengambil pendekatan menjauhi perkara yang lebih besar keburukan berbanding kebaikan.


Benarkah keburukan lebih besar berbanding kebaikan?


Mudah sahaja. Anda tanyakan pada diri sendiri. Sejauh mana aktiviti-aktiviti bermanfaat seperti kerohanian dan pendidikan digembar-gemburkan dan menjadi main highlight dalam promosi Himpunan Belia Negara? Berapa banyak peruntukan diberikan untuk tujuan-tujuan tersebut? Apakah relevannya mencampur-adukkan pentas dengan persembahan nasyid pada siangnya, dan persembahan maksiat pada malamnya? Berapa banyak aktiviti pendidikan dan kerohanian yang dikunjungi Perdana Menteri dan diwar-warkan di media?


Saya nak tanya sendiri kepada pihak penganjur. Apa jenis belia yang anda mahu hasilkan manifestasi daripada Himpunan Jutaan Belia tahun ini? Belia sekularkah? Belia harapan negarakah

Anonymous said...

dulu belia sokong pembangkang tetapi setelah sedar ada pembohongan maka belia kembali ke pangkuan pemerintah. keadaan ini membuatkan pembangkang resah dan gundah.

Anonymous said...

ekekeke....

bernanah pala bdak2 PAS bila baca headline ni...

ni la ubat paling mujarab pada bdak2 pas, ubat mmg la pahit ye takk...

Anonymous said...

REFORMASI DITINGGALKAN TRANSFORMASI MENGALU-ALUKAN

bayangkan dalam masa 5 tahun 2 juta belia yang menguasai putrajaya pada perhimpunan HBN 12 akan jadi pengundi yang celik dan lebih penting bukan generasi semudah itu taksub jumud kepada individu politiking.

dan selebihnya mereka tidak mungkin dijadikan batu loncatan bagi mana-mana individu sebagaimana berlaku pada belia di era reformasi.

BELIA TRANSFORMASI

Anonymous said...

Apa yg belia buat masa himpun bersih 3 dulu? belia jenis apa tu dan hasil tarbiah guru dari mana?
jgn hanya komen pada kerajaan pemerentah sahaja sedangkan kaum pembangkang di sini sedang merosakkan teras negara.
jauhi PR untuk mengelak keburukan yg lebih besar.

Anonymous said...

WOW! INI PERANCANGAN PEMBINAAN LEBUH RAYA CARA PAS YANG PERTAMA DI DUNIA DAN DI SISTEM CAKRAWALA GALAKSI BIMA SAKTI.
HMMMM, MINTAK DERMA DARI RAKYAT ATAU DALAM BAHASA YANG TEPAT MINTAK SEDEKAH. INI MAKSUDNYA KERAJAAN PAS AMATLAH HINA DAN MISKIN.`
MANA DUIT RAKYAT KELANTAN PERGI? ASYIK NAK MINTAK SEDEKAH JE, LEPAS TU CAKAP WAKAF. KEPALA HOTAK KAU ORANG LAH HAM PAS! TAK TAU MALU.
SEMUA NAK DIPUTARBELIT. DAHLAH TAK TAU CARI PELABURAN UNTUK KELANTAN, BERNIAGA TAK TAU, MENTADBIR TAK TAU, ASYIK NAK MINTAK SEDEKAH LEPAS TU CONVERT JADI WAKAF. KEPALA HOTAK KAU ORANG PAS SEKALI LAGI!
KENAPA KETUA PAS NI ASYIK DOK MUNAFIK JE. DENGAN TAK HABIS GAMBAR DIA KAT SANA SINI TUNJUK GLAMOUR SUCI LAH KONON MACAM BANG NUAR TOTE BANGKOK. MEMALUKAN!
PAS JANGAN MEROSAKKAN AGAMA ISLAM. NERAKA JAHANAM MENUNGGU KAMU!

Anonymous said...

sakau jangan tak sakau!!

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

DERMA HARUSLAH TELUS BUKAN SAJA WANG YANG MASUK TETAPI WANG YANG KELUAR

SATU SOKLAN:

KENAPA SYARIKAT SENDIRIAN BERHAD YANG DITUGASKAN UNTUK PUNGUT DERMA?

Anonymous said...

Aku dah berumur 55 tahun dan BN dah memerintah negara selama lebih kurang 55 tahun juga. Jadi saya seumur dengan BN memerintah. Tetapi dari kecil saya tak pernah mendengar kerajaan BN yang dilebalkan oleh PAS sebagai kejam, zalim, firaun dan bermacam-macam lagi gelaran buruk meminta sedekah dari rakyat untuk membina jalan. Malah di kampung saya jalan sepanjang 50 meter pun terpaksa penduduk kampung ke hulu ke hilir untuk memohon bantuan dari kerajaan untuk membinanya kerana penduduk kampung memang tak mampu. Tetapi Kerajaan PAS yang tak kejam, tak zalim, malaikat dan sebagainya tak tahu malu meminta sedekah dari rakyat. Ini lah bezanya BN dengan PAS. Kalau jalanraya pun tak mampu nak buat lebih baik letak jawatan.

hangkedee said...

Kesan radiasi minum ait kelate.Susah nak perbetulkan pemikiran yang jumud.sekadar hanya menjadi belacai Dapig.asal boleh masuk suleger Pok nik.

Anonymous said...

kalau nak buat l/raya pun nak tunggu kutip derma orang ramai, entah bila baru siap jalan tu! he he he..!

aloya said...

Sampah betul PAS Kelantan nih...

Anonymous said...

PAS sibuk cakap tak apa tak terima kasih kepada kerajaan atas segala bantuan dan pembangunan yang dibuat oleh kerajaan, kerana itu adalah tanggungjawab kerajaan.

Sekarang apa dah jadi? Di manakah tanggungjawab PAS sebagai kerajaan negeri di Kelantan apabila nak buat pembangunan pun minta derma dengan rakyat? Mana perginya hasil mahsul negeri tadbiran Penipu Rakyat yang kononnya banyak sangat tu? Apahal sampaikan tanggungjawab kerajaan negeri pun dibebankan kepada rakyat? Apa guna Nik Aziz dan exco-exco PAS di Kelantan dilantik dan dibayar gaji serta elaun itu dan ini kalau untuk pembangunan negeri pun kena minta dana dari rakyat? Apa yang Nik Aziz dan exco-exco PAS di Kelantan buat hingga nak buat pembangunan pun tunggang langgang?

Jelas sekali bahawa PAS hanya pandai bermuka-muka menuduh itu dan ini sedangkan mereka tidak ada kualiti untuk menjadi pemimpin negara, sungguh memalukan seorang Menteri Besar meminta rakyat keluarkan duit untuk buat pembangunan sedangkan itu adalah tanggungjawab kerajaan negeri Kelantan sendiri. Dulu kutuk dan hina kerajaan Barisan Nasional kononnya wang yang dibelanjakan oleh kerajaan Barisan Nasional untuk pembangunan negara adalah wang rakyat dan rakyat tak payah nak terima kasih, buat demontrasi pun tak apa. Tapi paling kurang kerajaan tak minta derma dari rakyat untuk buat pembangunan sebagaimana yang dibuat oleh Nik Aziz dan kuncu-kuncunya ini, teruk benar, melampau betul, entah apalah yang dibuat oleh Nik Aziz dan exco PAS di Kelantan yang mungkin makan gaji buta tak buat kerja dan sekadar melalak dan bekeliaran di sana sini buat masalah saja kot?

Rakyat perlu jelas, kalau orang seperti Nik Aziz dan kuncu-kuncunya ini dilantik menjadi Perdana Menteri, maka punahlah, mungkin negara ini akan jadi negara komunis di mana harta benda rakyat dirampas untuk biaya pembangunan kerana Penipu Rakyat tak reti mentadbir, asyik nak pergunakan rakyat sajalah.

Anonymous said...

TANPA TOL??? fuyoo magik!!! buat mini tar 2 km pun tak terdaya, cakap berdegar-degar.. porahhh!!

Anonymous said...

Masjid takleh nak buat highway pun serupa jugak.Semuanya nak 'cukai' dan bebankan rakyat. Dah lah bagi rakyat minum air kotor pastu nak seksa rakyat lagi. Duit yg kutip nanti masuk perut pemimpin mcm tabung memali dan koperasi kohilal.

Dengan kos yg berbillion ringgit sampai bila rakyat nak derma? Ini nak naik semangat pengundi atau nak bunuh rakyat. Itulah,dah lama sangant jadi MB sampai tak mampu nak berfikir dengan baik. PAS MEMALUKAN.

Tukang Komen said...

KALAU PAS JADI KERAJAAN FEDERAL MAMPOS RAKYAT NAK TANGGUNG SEMUA PROJEK.

Tukang Komen said...

Sultan Melaka nak memperisterikan Putri Gunung Ledang paksa rakyat buat jambatan emas. MB Kelantan nak hidup senang lenang paksa rakyat buat jalan 4 lorong. Inilah dia bukti kerajaan yang zalim dan kejam.

Anonymous said...

Hello Anon May 29, 8.49am.

KAU NAK CAKAP PASAL KEBURUKANLAH, ITUAH INILAH MAKSIATLAH KERANA DAH JADI SIFAT KAMU fuckatan MENGUTUK kERAJAAN. tETAPI KAMU DAH LUPA APA PEMUDA MAHASEWEL FUCKATAN BUAT DALAM KEMAH DIDATARAN MERDEKA DITENGAH2 BANDAR PULA TU SATU KEMAH SATU COUPLE.PTUIH.MENGATA ORANG SENDIRI LAGI TEROK.

Anonymous said...

esok PAS buleh leh tulong kutip derma wakap nak buat jamban. ye lah jamban wakap. buleh berak & kencing kuat sikit. tak payah bayar free punya. tq Bato bentara guru nik aziz. projek JAMBAN UNTUK RAKYAT. sumbangan dialu-alukan.

zat said...

dlm sistem pentadbiran negara msia ni, keje buat jln adalah di bawah tggjwb kjaan persekutuan..tk de negeri dlm msia ni yg mampu buat jln sendiri..

malang nye hanya krna perbezaan politik rakyat ktan diabaikan... sama juga isu royalti minyak...bila pemerintahan PAS nak meminta bantuan (bkn pakasa ye) rakyat utk buat jln sendiri anda semua hina..so perpaduan melayu apa yg ko org dok cerita...kjaan BN tk pyh nk hard-up sgt nk muzakarah la..tunjuk keadilan kpd rakyat dulu...

zat said...

sbb tu org ktan ni kira survivor... mcm org cina jugak...mana2 pegi dia org bole survive...sbb dr awal dh biasa hidup serba kekurangan akibat politik dll..

they are proud people..i salute them..!! aku bkn org ktan..

Anonymous said...

Rafizi Lembu kata:
"hendak seribu daya..."

Zat Kerbau kata:
"keje buat jln adalah di bawah tggjwb kjaan persekutuan"

Agak2nyah,cakap sape lagi relevant nyah???

Anonymous said...

tak yah la wat jln..wat rakit je le..kan slalu bnjir tmpt korang..wat jln nnt korang guling2 plak atas jln..kalo bg prcume,lg la bnyak lebai2 dtg kt opis aku bwk tin melo nnt..derma ikhlas kate nye..tp resit 10 hengget..tnye dr mane?dr srambi mekah blako..

Anonymous said...

Org Kelantan hidup serba kekurangan kerana kebodohan sendiri tak tahu membezakan agama islam dengan parti politik yang hanya pandai bercakap tentang Islam

Anonymous said...

Zat tak buat researh sebelum komen ... hanya ikut akal ... tapi kurang cerdik ... mari baca sumber nie k

http://www.kelatekito.net/index.php?option=com_content&view=article&id=43:sudah-berbilion-pusat-laburkan-di-kelantan&catid=2:artikel&Itemid=2

Peace

Anonymous said...

so kalau dah tahu peruntukan buat jalan kerajaan pusat y buat ... Kerajaan negeri buat kutipan utk apa plak ... fikir2 kan

Anonymous said...

Asyman

Dalam kita bergaduh sesama kaum n agama ... sedar tak sedar bangsa lain ambil part dan hak kita ... Apa y kita wariskan kpd anak2, cucu cicit kita

Tolong jawab kpd generasi kamu nanti

Peace

Anonymous said...

Anonymous said...

Asyman

Dalam kita bergaduh sesama kaum n agama ... sedar tak sedar bangsa lain ambil part dan hak kita ... Apa y kita wariskan kpd anak2, cucu cicit kita

Tolong jawab kpd generasi kamu nanti

Peace
May 29, 2012 5:13 PM

------------------------------------

Ini ko kena tanya kat Nik Aziz dan Hadi Awang serta Anwar dan kuncu-kuncu mereka yang sanggup jadi 'anjing suruhan' DAPigs kerana ketamakkan nak menang pilihanraya, sampaikan sesama bangsa pun mereka hasut untuk berkelahi, ini ajaran sesat mana entah diorang kutip. Ko pergi tanya Nik Aziz, dari mana dia kutip ajaran yang entah apa apa itu.

zat said...

Anon5:07PM

eh..bila plak aku kata tk de pelaburan langsung..jgn main sedap tibai je...baca dulu & paham betul2 situasi on the ground...

Anonymous said...

survivor mende,bukan ada kejayaan yg membanggakan pun.tu lah padahnya nak terlampau taksub,org makin ke depan kau mundur ke belakang.jgn asyik nak berceramah je,tandas kat surau pun kotor.islam hapakebenda.buat org jijik je.

Anonymous said...

Ni la contoh negeri kebajikan...rakyat bagi kebajikan kepada kerajaan...tanggungjawab kerajaan bina jalan jadi tak bertanggungjawab...

Anonymous said...

kesian Kerajaan PAS Kelate...muka tak malu mintak derma...nak buat projek pembangunan..mana tanggungjawab mu...?cakap je pandai..kerja haram tak reti buat..

Duit dari tabung ceramah mengumpat tak cukup2 lagi?mana perginya duit sumbangan ceramah hamPAS dari dulu sampai sekarang?

Jawab la mu kat akhirat nanti!!!

Anonymous said...

semua orang PAS pakat tanggungla DOSA kes 14 orang MATI SYAHID KES MEMALI.....dari negara ISLAM tukar KEBAJIKAN....korang tanggungla masing2...