IKLAN BERBAYAR

Monday, May 28, 2012

USTAZ FATHUL CABAR HJ HADI

17 comments:

Anonymous said...

sains berkembang pesat kerana mana mana fakta sains masih boleh dicabar

Anonymous said...

sastera terus berkembang kerana semua karya boleh dikupas dan diulas dari pelbagai sudut dan si pengkarya pula rendah hati untuk menerima kritikan dengan hati terbuka

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

bidang kepeguaman terus berkembang di negara maju kerana brouhaha council di sana tahu membezakan antara pentas politik dan pentas kepeguaman

Anonymous said...

politikawan budiman tentunya bukan saja hebat dalam membuat teguran malah bersedia terima teguran

parti yang tidak gemar ditegur oleh towering malay berkemungkinan mengamalkan dinastisme dan kuku helang

Anonymous said...

PAS wujud sebelum MERDEKA bersama UMNO.
DAP wujud selepas Singapura pisah Malaysia.
PKR wujud selepas Hang Liwat Masuk jel.

jika Peliaq Rafizi (Pakatan Rakyat) menang PRU13

Hang Liwat(PKR) jadi Perdana Menteri
Kerbau Pendek (DAP)jadi Timbalan Perdana Menteri
Bulan (PAS) jadi Mat Jening la...bodoh serupa kayu.

Idea aku, ayat aku...apa kau org (PR) peduli... ada aku kisah....

Anonymous said...

Fathul bari dn hj hadi berkongsi akidah yg sama iaitu wahabi!!! Ape kamu semua buta ke??? Xde kemana pn cabaran die tu..

Anonymous said...

Fathul bari dn hj hadi berkongsi akidah yg sama iaitu wahabi!!! Ape kamu semua buta ke??? Xde kemana pn cabaran die tu..

Anonymous said...

cendekiawan yang hebat sentiasa mendedahkan buah fikirannya kepada kritikan dan pembetulan

kalau dirasakan buah fikiran sendiri adalah tidak tepat makanya tidaklah ia teragak agak memperbaikinya

sikap "tegakkan benang basah" hampir tidak ujud dalam kamus cendikiawan tersohor

Anonymous said...

May 29, 2012 12:50 AM

tak mungkin dapig lontarkan cabaran kepada dapig lebih lebih lagi dapig yang tertutup minda dan hatinya

dalam konteks sama tak mungkin golongan muda berani tampil memperbetulkan golongan lebih dahulu makan garam kalau dia tidak ada keyakinan penuh dalam dirinya

Anonymous said...

http://mingguan-wahabi.blogspot.com/2012/05/ilmu-wahabi-dan-umno.html
SASARAN UTAMA WAHABI ADALAH UAI YG BANGANG DAN BIADAB,BUKANNYA GENG YG BERSARANG DALAM PAS...agenda politik atau fahaman!Bukan semua umno boleh kena main...nasiahat utk abu aqif n the gang!(Wahabi sebenarnya mendominasi kepimpinan pas...cuma uai yg taksub politik tu buta hati..memasang lukah di dua tempat!

Anonymous said...

Malah nik aziz sebut2 nama asri untuk bincang pasal hudud(kenapa tak ajak guru pondok)...kiri ada,kanan ada,tengah2 pun ada!Dalam pas mereka pemain utama(juga pkr),dlm umno dah boleh melobi melalui seketeriat!Itu sbb harussani sindir je jika bertemu...sebab dia nampak!

Anonymous said...

Fathul bari, nik aziz, hj hadi, dr asri ni semua wahabi la!!! Knp kamu xnmpk perkara ni..umno skrg dlm bahaya!! Wahabi bakal mendominasinya!! Pas da mmg wahabi dr dlu lg..wahabi ni sgt bahaya!! Tlg bukak mata hati..

Anonymous said...

Wahabi tu apa?
Jangan marah, saya tak tahu.

Anonymous said...

wahabi ....parti asobiyah satu malaysia pas

yogibear's season said...

Wahabi tu apa?
Jangan marah, saya tak tahu.

May 29, 2012 7:45 AM

--------------------------

Hm... Klu mahu maju kehadapan, Wahhaby kata itu,Bidaah!, klu nak menoleh kebelakang, Wahhaby kata itu Sesat!, klu belok kekanan pulak Wahhaby kata itu Haraaaam!...KLu pusing kekiri, Wahhaby akan kata itu Syirik!, Syirik!, Syirik!

Kata Allamah Syeikh Ahmad Khatib bin Abdul Lathif Al Minangkabawi, Wahhaby serta pengikut2 dan kitab2 mereka layak diletak dibawah kaki saja...


Klu ikutkan Abdulloh Fahim ( datuk kpd mantan PM Tun Abdulloh Badawi )...bunuh saja mereka Wahhaby nie

Anonymous said...

yessszekkk saya sokong ustaz fathul bari beradu ilmu dgn hj hadi.

mana tau kalau ustaz fathul bari boleh buka hati hj hadi utk mintak maaf pada fatwa paradong yg sesat lg menyesatkan...