Saturday, May 19, 2012

TUNKU AZIZ DARI TRANSPERANCY INTERNATIONAL KE RM50 RIBU SEBULAN.


DAP ANGGAP MELAYU BOLEH DIBELI DENGAN WANG, PANGKAT

Parti rasis Cina, DAP menghina orang Melayu dengan berfikir bangsa ini dapat dibeli dengan wang ringgit dan jawatan.

Ini terbukti apabila dalam usaha memujuk bekas naib presiden, Tunku Aziz Tunku Ibrahim, kekal dalam parti itu, beliau ditawarkan jawatan tinggi dalam Penang Institute dengan gaji dan elaun mencecah RM50,000 sebulan serta pelancongan ke luar negeri.

Begitu murah DAP memandang nilai pemimpin Melayu yang berprinsip seperti Tunku Aziz sehingga menganggap beliau bleh sahaja dibeli dengan mudah seolah-olah nilai orang Melayu hanya terletak pada pangkat dan kepingan wang.

Jika beginilah DAP memandang pemimpin seperti Tunku Aziz, bagaimana pula pandangan dan sikapnya terhadap bangsa Melayu pada keseluruhannya.

Bayangkan apa yang bakal berlaku jika DAP memerintah negara ini bersama dengan kuda tunggangannya, PKR dan PAS.

Sudah tentu berpandu kepada sikap rendah parti itu terhadap bangsa Melayu, sasaran utama mereka semestinya semua institusi-institusi yang telah dibangunkan oleh Umno untuk memartabatkan orang Melayu.

Antaranya adalah MARA yang sejak zaman sebelum merdeka lagi telah berusaha menaikkan taraf sosio-ekonomi orang Melayu dalam setiap bidang terutamanya pendidikan dan ekonomi.

Institusi seperti Maktab Sains MARA yang telah memberi pendidikan percuma dan berkualiti tinggi kepada ratusan ribu anak-anak Melayu akan dirombak.

Malah institusi pengajian tinggi khusus untuk orang Melkayu seperti UiTM, akan dibuka seluas-luasnya kepada pelajar bukan Melayu di bawah kuasa DAP.

Walaupun PAS adalah parti majoriti Melayu sementara PKR adalah parti berbilang kaum yang dominasi oleh orang Melayu, mereka tidak akan dapat berbuat apa-apa kerana DAP akan menjadi kuasa terkuat dan pemuutus kata dalam membuat keputusan.

PAS dan PKR hanya akan menjagi tunggul sementara melihat DAP menghancurkan satu persatu institusi Melayu di depan mata mereka sendiri.

Kerana gilakan kuasa dan pangkat, PAS dan PKR akan membiarkan DAP berbuat sesuka hatinya.

Buktinya adalah jelas dalam pentadbiran Pakatan Rakyat di Selangor.

Apabila timbul isu orang Islam dimurtadkan oleh mubaligh Kristian di Selangor, PAS terus berdiam diri dan tidak berkata-kata apa-apa terhadap DAP.

Malah PAS memecat Exco Selangor, Datuk Hassan Ali kerana mempertahankan martabat Islam dan umat Islam.

Kerana mahu menjaga hati DAP, PAS sanggup membelakangkan kepentingan agama dan membiarkan umat Islam dimurtadkan.

Kedua, masalah sosial semakin berleluasa di Selangor di bawah Pakatan Rakyat dengan bercambahnya pusat-pusat hiburan dan judi haram tanpa sekatan.

Ini semua angkara DAP yang diberi tanggungjawab menjaga portfolio kerajaan tempatan.

Melalui kuasa yang diberi, DAP membenarkan kongsi-kongsi gelap Cina bermaharajalela di Selangor dengan operasi haram mereka tanpa diambil sebarang tindakan undang-undang.

Penjenayah dilindungi di Selangor kerana DAP membenarkannya sementara PAS dan PKR membisu dan berpeluk tubuh kerana dicucuk hidung mereka oleh parti chauvinis Cina itu. 

Walau apapun yang cuba dilakukan oleh DAP untuk memikat hati orang Melayu, mereka akan tetap dilihat sebagai sebuah parti rasis yang anti-Melayu.

Sejak ditubuhkan DAP tidak pernahkan perjuangkan nasib orang Melayu, hanya Umno yang bertungkus lumus memastikan orang Melayu kekal sebagai tuan di bumi tanah tumpahnya bangsa mereka.



43 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

Kekejaman Terhadap Orang Muda - ( Lihat sendiri BUKTI, Kenapa kami KELUAR UMNO dan TAKKAN kembali lagi. Buktikan jika ia PALSU )
1~BUKTI 1 * (MESTI TONTON)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)
6~BUKTI 6
7~BUKTI 7
8~BUKTI 8
9~BUKTI 9
10~BUKTI 10

~ Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~



Kami Mahu Generasi Muda Terengganu Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196

5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1






p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Abang Sayang'

Anonymous said...

dap memang parti sial!

Anonymous said...

MCA parti sex

Anonymous said...

Aku nak suruh anak2 aku join 'Kump. Adik2 Keluar UMNO'. Kumpulan hebat ni. hehehehe

Anonymous said...

Abang sayang tu sape?

Abang Sayang said...

serabut perut aku. ni kumpulan apa benda ni? nyah kau dari sini. Ini bukan tempat budak.

Anonymous said...

adik2 yang belum sunat pegi sunat dulu baru menyampuk cakap org2 tua

adik2 ni tentu jenis yang tak tau berterima kasih, pemalas dan pengotor

adik2 jenis ni memang layak muka2 mereka menjadi kertas tisu tandas Ambiga, Ah Lim, Tiger Singh

adik2 ni masih Muslim ker?

-abu aliff melaka-

usin said...

apa, ingat umno saja ke yg bertungkus lumus memperjuangkan nasib melayu? pas pun tengah berjuang jugak, bersama pkr dan dap. berjuang nak pelingkup org melayu. tak percaya, tanya tunku aziz.

Anonymous said...

hehehe.. Layan. Adik2 kena buat Kelab orang Tua2 keluar UMNO pula. hehehehe

Anonymous said...

Bukti sahih Lge dan parti dia tu pakar rasuah..nak percaya org mcm tu lg? Jgn jd bodo laaaa

Anonymous said...

aku belum lagi isi borang ahli UMNO dan mungkin aku tak akan isi pun sampai bila...aku adalah dari kalangan pengundi senyap yg dah nampak tembelang pakatan haram...dulu, masa aku seorg mahasiswa...aku pernah ikut berdemo mempertahankan anwar...masa tu aku betul2 percaya anwar dianiaya...2006, kes liwat saiful oleh anwar meletus...masa tu buat aku berfikir...aku pernah berbincang secara ilmiah dgn kawan PhD aku masa kat oversea dulu...kami byk membaca ulasan2 dari journalist antarabangsa...masa tu, kami rasa sumber2 local news mungkin ada sikap double standard dlm laporan mereka...laporan antarabangsa, kami bandingkan dgn laporan tempatan...terlalu banyak persamaan fakta...masa tu, hati aku mula berubah...aku mula percaya yg anwar adalah seorg manusia yg sgt bahaya kpd M'sia...dia sanggup jual apa atau siapa saja utk penuhi matlamatnya...kes kalimah Allah, kes2 murtad yg diperjuangkan oleh Dr. Hasan Ali, huru- hara yg berlaku masa demo Bersih, cerita Guan Eng yg cuba menyogok Tunku Aziz (supaya DAP dpt kekalkan/tarik undi Melayu)....berbalik kpd cerita anwar tadi, bila membincangkan tentang pakatan yg bercita-cita nak ambil alih kerajaan sedia ada...kita tak boleh lari dari membincangkan future PM dari Pakatan....Siapa?...Anwar la...ko sanggup ke, seorg yg punya moral dan akhlak yg buruk jadi PM negara ni...masa tu, DAP akan mintak macam2 dan tak mustahil mereka lebih berkuasa dari pemimpin Melayu yg sedia ada pd masa tu...silap2 Malaysia jadi macam S'pork pulak...org Melayu jadi bangsa yg melukut di tepi gantang pada masa tu....pernah tak ko terfikir akan nasib anak2 ko, cucu cicit ko pada masa tu?...mereka pada masa tu mungkin akan dapat hidup seperti biasa seperti hari ini....tapi mereka mungkin tak akan dpt berjaya lebih jauh kerana sokongan kerajaan ke atas mereka telah hilang masa tu....kuasa berkerajaan masa tu bukan lagi majoritinya Melayu tapi bangsa2 lain...melayu should own this land and we should never ever give up on it...kesannya pada anak2 kita, mereka akan selamanya kekal hidup pada satu tahap tapi sangat sukar untuk mereka berjaya lebih jauh...mungkin boleh kalah dalam ekonomi kpd bangsa lain tapi kita mesti bersatu utk mengekalkan kuasa politik-kuasa yg masih tinggal pada org kita...
Sebagai seorg yg pernah dibiayai belajar beberapa tahun di luar negeri...hati aku sangat tersentuh bila Malaysia yg aman damai jadi kacau bilau angkara manusia bernama Anwar dan penyokong2nya....demo2 jalanan yg tak diperlukan sebenarnya, menjadi satu kemestian utk menentang kerajaan yg sedia ada...aku selalu tertanya2, apa lagi yg korang nak...kalau benar pilihanraya di Malaysia ni sgt kotor, takkan BN boleh kalah byk negeri terutamanya Selangor...takkan BN tak guna selagi taktik "kotor" utk mempertahankan Selangor? Realitinya pakatan tetap menang di Selangor dan BN boleh terima keputusan ni...bende2 simple macam ni, takkan la tak boleh trigger pemikiran korang semua....hmmmmm......

Anonymous said...

anon 10:56, ko join kump adik2 tu

Anonymous said...

Aku sekadar nak berkongsi pengalaman hidup aku di sini...

Dari aku sekolah darjah satu sampai form 3 masa di kampung dulu...aku lebih byk main dari belajar...bila cuti atau tak sekolah, aku selalunya merayau atau melepak dgn kawan2 aku je...kalo balik kerumah cuma balik makan tghari jer...pastu merayau/lepak lagi...bila aku balik kerumah, mak aku selalu perli aku "dah abis ukur jalan ari ni" katanya...aku sengih jer...masa tu semua bende aku take for granted la, kata org...
Form 3, aku amik PMR...nak dijadikan cerita...hasil study aku yg tak seberapa, aku dpt jugak la 5A...aku ditawarkan masuk ke asrama felda dan bersekolah form 4 & 5 di MBS, sebelah puduraya station...masa tu, bila hidup dah di asrama, jauh dari mak abah...buat aku tersentak dan mula sedar akan kesusahan hidup keluarga aku...abah aku sampai sanggup jual motor dia utk buat belanja aku masuk asrama felda...masa tu baru aku sedar betapa pentingnya aku belajar2 sungguh2...start dari ari tu, aku tak toleh belakang lagi...member2 asrama aku semua tau yg aku ni ulat buku...di sekolah aku yg majoritinya budak2 cina dan dikelas aku, tiap2 kali exam, aku akan fight giler2 dgn budak2 cina ni....aku nampak macam mana seriusnya diaorg ni study...ada jugak kalangan mereka yg rosak, jadi gangster atau jadi peniaga di Petaling Street tapi diaorg ni, aku tak amik peduli sgt...SPM tiba, dan aku sekali lagi berjaya dpt keputusan yg baik walaupun tak mencapai target seperti yg aku nak...
Then, aku dpt offer masuk UM...jadi mahasiswa...aku sekali lagi fokus kepada pelajaran...masa tu jugak, aku selalu menjenguk2 ke surau asrama, tempat aku tinggal...aku terlibat dgn aktiviti Usrah...byk ustaz dan bakal Ustaz dari APIUM yg jadi mentor...kumpulan usrah ni kira baik jugak la...tak terlalu menitik beratkan soal politik tetapi lebih kpd pembentukan sahsiah peribadi seorg muslim...tahun 1998, rumah sewa aku jadi markas gerakan yg condong terhadap PAS...aku pun ikut sama...masa tu kitaorg ada terlibat buat banner utk demo reformasi dan juga join demo...tapi sikit2 je la...sebab aku sedar, pelajaran aku di Uni tetap jadi no.1...
Abis belajar, aku kerja dan berkahwin....wife aku seorg tenaga pengajar di salah sebuah uni di selangor...dia kemudiannya dapat offer utk further study di oversea...jadi kitaorg pun pindah sekeluarga ke oversea...4 tahun lamanya kitaorg di oversea dan sekali pun tak pernah balik dlm masa 4 tahun tu...aku pulak dpt kerja yg agak baik disana...dalam masa 4 tahun aku di negara org, aku sgt2 menghargai keamanan dan kemakmuran yg dikecapi oleh negara tanah tumpah darahku, Malaysia...dlm tempoh itu jugak, aku tiap2 hari mengikuti perkembangan2 yg berlaku di Malaysia...sebagai seorg pemerhati dari negara luar (pada masa tu), aku betul2 pelik bila demo seperti demo Bersih boleh berlaku di Malaysia...apa lagi yg dimahukan oleh pendemo2 ni dari negara yg sudah sedia aman dan makmur seperti Malaysia? Apa lagi yg kurang? Ada yg tak cukup makan ke atau ada yg mati kebulur akibat ketidakprihatinan kerajaan yg sedia ada?
Aku rasa diaorg ni patut cuba migrate ke negara lain dan cuba tinggal di oversea setahun dua...mungkin dgn itu, mereka akan lebih menghargai keamanan dan kemakmuran yg ada di malaysia....
Ramai kawan2 sekerja aku disana, org putih dari pelbagai negara kenal dgn Malaysia...middle east immigrant disana selalu memberikan first impression mereka kepada aku...."Malaysia?...hmmm...Mahathir...yes, i know him...he is a great leader especially to the muslim country...we need more leader like him".....siapa yg tak bangga bro...diaorg ni kenal Malaysia....bukan sekadar sebuah negara semata2 tapi kerana keramahan, keamanan, kemakmuran dan kerana pemimpinnya yg hebat....

Aku cabar mereka yg tak tahu menghargai apa yg mereka ada hari...migrate la korang ke negara lain dan cuba hidup disana setahun dua....mungkin pandangan dan pemikiran korang akan berubah...fikir-fikirkanlah...

Anonymous said...

Bodoh punya DAP.....lu ingat melayu blh bli dgn wang ka.....itu org anwar,nik aziz,azmin ali blh la lu org bli rm3.50 je.......PRU 13 kita smua pangkah BN/UMNO........DAP parti perkauman......sial punya DAP...

Anonymous said...

Btl tu.. Pencacai2 yg seronok sgt bikin huru hara di negara ni sdh semestinya tak penah hidup kat negara org. Sebab tu amat mudah diperbodohkan. Jika ada pun yang pernah hidup kat oversea, bukan sebab tak menghargai keamanan tapi golongan racist chauvinist yg tamak nak berkuasa. Yang sedihnya sebab melayu yg sanggup diperkudakan.. Fikir2kanlah kata2 tun aziz tu wahai umat muslimin. Jangan percaya sikit pun kat dap kafir harbi tu...

Anonymous said...

Sebenarnya bukan salah DAP tetapi salah PAS sebab melayu PAS dapat dibeli oleh DAP dengan RM 5,000 saja,macam Nik Aziz,Hadi Awang,Mat Sabu,Mustafa Ali dan Mahfuz Omar.Betapa mereka ni sanggup mempertahankan DAP dan mengeluarkan macam2 'fatwa' buatan sendiri untuk melindung DAP.Sebab tu DAP sangka semua melayu macam orang PAS.

Anonymous said...

nik aziz; hadi, mat sabu belum sempat nak berkenalrapat dgnenal kit siang dan karpal kerana dok terlalu sibuk membenci umno... depa kata hancurkan umno dulu...sampai terlupa umno org melayu..org seagamanya...takpela...hancurkan umno dulu..maka sampaila pas ke putrajaya bersama2 dap dan pkr.... sebulan selepas tu... dap pun kata anwar tak layak jadi pm...atau klu jadi pun mcm2 tuntutan dap anwar kabulkan kerana rupa2 nya banyak lagi skandal china doll anwar ditangan dap... maka hadi pun di lantik jadi pm... dan brmulala episod jatuh talak....

Anonymous said...

Budak2 pun tahu kamu kencing mereka. UMNO busuk bro.

Matt said...

isu muzakarah

memang ini perangkap pas, jahat sungguh pas ni..

pas yg pelawa buat muzakarah pas pulak yg letak syarat..

umno di mainkan oleh pas.. tengok ni - http://utusan.com.my/info.asp?y=2012&dt=0519&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_12.htm

Anonymous said...

UMNO gunakan media bodohkan rakyat. UMNO bodoh sebab anggap rakyat bodoh.

Anonymous said...

Adik2 wajib tengok video no..

~http://www.youtube.com/watch?v=iWtVXz1irLU&feature=related


Jahatnya Mahathir

Anonymous said...

Nah video zalim terhadap anwar

http://www.youtube.com/watch?v=rMRSrWBn6dI&feature=related

Anonymous said...

Satu petang di bulan September 98

http://www.youtube.com/watch?v=VEzQKvo-MG0&feature=related

Anonymous said...

Eh korg ni pencacai 24jam ke?
tau tak bosan??
Sudah2 la tu sambung esok la.
Haishh...kalo ckp benar dan berfaedah xpe gak.
X pyh nk menyalak bykk sgt org smue dh tau nk undi parti mne pru-13..
ok?
ty

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

May 20, 2012 12:52 AM

Maksud kau undi BN ? haha
ape2 je la..

Anonymous said...

Hanya Umno yang bertungkus lumus memastikan orang Melayu kekal sebagai tuan di bumi tanah tumpahnya bangsa mereka.

Anonymous said...

Korang pencacai ingat sikitlah. Momentum kebangkitan pakatan dah stalemate dan checkmate. Sokongan pd pakatan merudum teruk. Akhir2 ini berapa pilihan raya kecil pakatan tewas. Rating dalam negara dan luar negara menunjukan peningkatan sokongan pada Najib dan BN. Tanda2 gelabah nyata dimuka pemimpin pakatan. Korang cakap apa pun BN tetap menang. Mungkin Penang dan Kelantan korang dapatlah yg lain jangan harap.

Korang kata Umno bodoh? Korang tengok Kelantan dan Kedah apa dah jadi. Pandai sangatlahtu. Buat majlis pecah tanah menjerit megah nak buat projek konon sampai sekarang tak buat2. Aku nasihatkan korang jangan baca Harakah tapi korang degil sangat kan dah jadi bebal.

Anonymous said...

Contohilah pencacai mcm Abang Sayang,rajin dia dtg ke blog ni nk menipu kan..?

kehkehkheh

Anonymous said...

Haramjhadahh punye anon 12:52 AM
ckp mcm org mabuk je..

kehkehkheh

BERSHITT said...

TGK VIDEO AMUKAN BERSHIT DI INDONNESIA http://bit.ly/Jo6KTx

Anonymous said...

MELAYU PAS KATA DEPA ISLAM TAPI IKUT TELUNJUK KAFIR DAP DAN AMBIGA ....HASAN PEJUANG ISLAM...PULA DIPECAT....INILAH BUKTI PAS ISLAMIK DAN MASUK SYURGA....
UMNO DI LABEL KAFIR TAPI NEGERI TERTINGGI AIDS KELANTAN....AYAK NAK MANDI WAJIB DAN BERSUCI PUN TERUK...TU DIA ISLAMIK ATAU MUNAFIK YANG MEMPERKUDAKAN AGAMA....AKU TENGOK KAEDAH DAH MAJU DAN ALIM KE LEPAS PAS MEMERINTAH....AMAN MAKMUR...HEHEHE...RAKYAT DAH JADI KAYA RAYA....
...SIAPA NIK AJIS ...DAPAT BERI SYAFAAT....JAWATANKUASA FATWA KEBANGSAAN KATA BERSIH HARAM....NIK AJIS KATA .....TAK....SEPA NIK AJIS...MASA NABI ADA DEMO KE....NIK AJIS KAT KELANTAN DAN KEDAH PUN TAK LAKSANA HUDHUD WALAU PUN PAS MEMERINTAH.....BUKANKAH SETIAP NEGERI TU...MEMEGANG UNDANG2 AGAMANYA SENDIRI....
.....

mae said...

ni pun dh gila nk jd PM. mcm2 gila dh kat dunia ni.

Anonymous said...

Kepada anon 1:17- 1:34am....
Video yg letak dan suruh org tgk tu...tak membuktikan apa2 pon...aku dah tgk semua video tu...
Video ke2 tu, mungkin ko je yg tak paham...bukannya mahathir ngaku dia buat zalim kat anwar tapi dia sindir anwar la..ko je yg tak paham...
Video2 lain tu semuanya tahun 1998...masih tu ramai yg ingat anwar kena naya...rupa2nya sekarang terbukti anwar yg buat naya kat rakyat...sanggup dia berbohong kepada ribuan rakyat dan heret rakyat ke jalanan utk membela kejahatan diri sendiri...aku pun terkena gak masa tu...tak pasal2 aku gi demo reformasi masa tu...tapi sekarang ni aku dah sedar dan takkan terjebak lagi....aku nak tegaskan disini...ketegasan dr mahathir menangani anwar berbeza dgn pemimpin2 yg ada sekarang ni...aku salute n sokong dr mahathir atas ketegasan dan keberanian beliau dalam tindakan keras ke atas anwar...bagi najib pulak, aku rasa dia lebih kpd pendekatan " biarkan saja" dan buat perubahan supaya rakyat nampak dan menilai sendiri...apa2 pun, sokongan rakyat terhadap anwar dan pakatan telah banyak berubah jika dibandingkan tahun 1998...
Harapan aku, semoga PRU ke13 ni akan menguburkan terus anwar dan pakatan haramnya...

Anonymous said...

Anon 1:17 -1:34 ni ketinggalan zaman...

Anonymous said...

PADA ANON YG SUAMI ISTERI BUAT PHD DAN INSAF TU...

pengalaman anda diperlu utk tatapan pencacai PAKATAN..harap dapat cerita balik dgn ikhlas tesbut

di

http://www.wfauzdin.blogspot.com


ramai juga pakatan lepak sini terutama pas/pkr (kadang2 dap menyebuk jugak sini)

Anonymous said...

Saudara GAP, Anon 11:01 pm,

Memang betul apa yg ditulis oleh anon 11:01 pm tu.

Diwaktu hujung minggu, kami penduduk Melayu Islam diWestern Australia selalu berkumpul sesama sendiri, samada mengadakan yassin, tahlil, dan BBQ atau sahaja berkumpul disuatu tempat.

Anak-anak boleh bercakap dan mempraktik didalam bahasa Melayu Malaysia. Ada yg kekok pada mulanya tetapi alah bisa tegal biasa.

Kami yg hidup mencari rezeki atau yg telah menetap diWestern Australia yg juga dibumi Allah SWT ini merasa cukup HOT dengan mereka-mereka yg tidak tahu bersyukur. Malaysia adalah sebuah negara yg aman damai.

Jika ada sesiapa yg hendak mencuba menjadi secon atau third class citizen, cuba-cubalah pergi merantau kenegeri orang.

Orang-orang Cina Malaysia atau India Malaysia yg mencari rezeki atau menetap disini pun mempunyai pandangan yg sama kecuali C-N- yg berfahaman DAPig.

Thanks

Jimmy Hillhead
Freemantle, Western Australia

Anonymous said...

Kepada wfauzdin....
Aku dah publishkan pengalaman aku di blog ko seperti yg diminta...
Secara jujur, aku tak pernah tau kewujudan blog ko sampai la ke ari ni bila ko invite aku utk tulis pengalamam aku kat blog ko...
Aku tak tau apa tujuan ko invite aku menulis pengalaman aku kat blog ko...pasal bila aku baca blog ko (baca sepintas lalu je pasal takde selera la ko punyer blog)...ko ni pro pakatan...jadi mungkin ko nak main2 je dgn aku...
Apa2 pun aku dah publish komen aku kat blog ko tu pada latest entry ko mengenai kelantan juara piala FA tu....

Unknown said...

Tunku Aziz ada prinsip. X dpt duit pun xpa asalkan maruah x tergadai.

HOT!! RAJA NONG CHIK & KELUARGA JADI MANGSA FITNAH POLITIK! Baca di sini.

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Kepada saudara Jimmy...
Terima kasih atas komen ko tentang pengalaman aku di atas....dulu wife aku study di sydney dan aku pulak bernasib baik dpt kerja yg agak baik disana...aku bekerja dgn one of the biotech company disana..selama 4 tahun disana, ari2 aku dok teringat nak balik Malaysia especially time driving pergi tempat kerja...masa tu la ingatan aku terhadap Malaysia sgt kuat...aku rasa, baik buruk, hidup mati, biarlah di Malaysia...lagipun aku masih punya mak abah yg masih sihat dan aku bersyukur diberikan kesempatan utk aku berbakti pada mereka selagi aku mampu...sekali lagi, terima kasih atas komen anda...

Anonymous said...

Saudara Anon May 20, 2012 10:31 AM,

Kita wajib menceritakan pengalaman kita menjelajahi buni Allah SWT kepada saudara-saudara kita diMalaysia.

Malaysia adalah negara bertuah dan kita Melayu Islam wajib mempertahankan bumi Tanah Melayu Malaysia daripada segala ancaman.

Saya akan balik keMalaysia untuk mengundi PRU 13. Ramai kawan-kawan diWestern Australia juga telah berjanji akan balik mengundi semasa PRU 13.

Jihad tetap Jihad.

Thanks

Jimmy Hillhead

Anonymous said...

Mae, ko gile pantat.

Anonymous said...

org yg pernah menjaga organisasi hal integriti pn cuba dirasuah dap, bagaimana pula dgn pemimpin, ahli atau penyokong mereka?