Sunday, May 20, 2012

USTAZ FATHUL BARI CUCI KEPALA MELAYU PAKATAN SOKONG DAP !

7 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Kump. Abang2 Keluar UMNO said...

Kami mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah, hutang selesai. Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul..

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR.... Yakin dan percayalah, anda tak rugi apa2 jika bg peluang kpd PR malah untung..



Jika adik2 semua tak yakin, buktikan video dibawah adalah tidak benar

http://www.youtube.com/watch?v=TtEnNzCwXCk&feature=player_embedded




Kekejaman Terhadap Orang Muda - ( Lihat sendiri BUKTI, Kenapa kami KELUAR UMNO dan TAKKAN kembali lagi. Buktikan jika ia PALSU )
1~BUKTI 1 * (MESTI TONTON)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)
6~BUKTI 6
7~BUKTI 7
8~BUKTI 8
9~BUKTI 9
10~BUKTI 10

~ Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~



p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Adik Sayang'

Anonymous said...

Bukti2 bangang giler ape anon kat atas ni da terencat akal ke ape?@terdesak?

Anonymous said...

Aku memang percaya bukti2 tu. hehehe

Anonymous said...

setakat jual tanah yayasan basmi kemiskinan selangor aku pun boleh..pemikiran tahap bebal pinya pakatan...janganlah memilih orang yg bersubahat dgn peliwat

tukang telek said...

Apa yang kau cakapkan Kump.AKU diatas tak mudah perbodoh kan kami kerana kami orang orang yang banyak membaca dengan fakta. Kalau takat nak kelentong pada puak puak PAS boleh lah sebab mereka ni telan bulat bulat apa yang engkau kelentong. Karangan yang kau nak hidangkan tu sudah dapat kami hidu kerana fakta fakta sudah tersemat diakal dan fikiran kami. Tolong jangan menjadi barua dajjal dajjal.

Anonymous said...

Kau ni apa yang orang cakap kau telan. Kalau bagi taik babi seketol kata cucuk kodok kau telan jugak. Bangan!.bangan!.