Sunday, May 20, 2012

DAP MERAYU JANGAN MAIN LAGI ISU KEGANASAN BERSHIT.


dulu bukan kemain lagi nak panel bebas.
TBH nak panel bebas.
PKFZ dan pun tubuh panel bebas.
sistem pilihanraya dah pun tubuh panel bebas.
malah lynas pun sedang dilakukan proses panel bebas.

pelik kenapa PERHIMPUNAN BERSHIT DAP taknak panel bebas. KLIK SINI

21 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

LGE intelek Kumbahan Najis said...

Dapigs mcmc biasa..bakar..hasut..bunuh..rasuah..

Bila berdebat secara amanah, saintifik & beretika, berintelek..

LGE, Lim Kit sial tak mau..

orang berotak BABI mcm ni takut isu2 Lynas, pukul polis dihujah secara berilmu..kerana tiada lagi modal politik survival..

tamingsari said...

Parti Dogs And Pigs mana berani berdepan dengan kebenaran dan keadilan. Mereka lebih suka menghasut dengan fitnah tupasal sesuai kawan ngan Pas dan Pkr.

Anonymous said...

sepatutnya kerajaan jangan layan sanggat kehendak pembangkang , puak ni buat baik macamana sekalipun tak ada faedahnya , lihatlah apa hasil selama ini bila kerajaan asyikakur dan tunduk kehendak pembangkang ?

akhirnya kerja kerajaan hanya sibuk tunaikan kemahuan pembangkang , tak habis satu isu ...didesak lagi tubuh satu suruhanjaya , sepanjang tahun kerja kerajaan hanya tubuh suruhanjaya , DAP semkain bertepuk tangan , dap tersenyum riang kerana berjaya buat seolah kerajaan hanyaah budak dungu yg diperbodohkan ,

demikian juga dengan pas dan pkr , cukuplah selama ini kerajaan tunduk dan akur apa didesak mereka , tak ada maknanya !
sekiranya kerajaan asyik akur dan tunduk , saya pasti perasaan meluat ramai rakyat yg sokong kerajaan selama ini akan timbul ,mereka akan beralih arah kepada pembangkang , kerajaan kena ingat , disamping menjaga hati pembangkang , penyokong kerajaan juga kena jaga hati dan perasaan mereka ,

Anonymous said...

Kita memang kena bg PR memerintah semua negeri. Pemimpin BN dah tinggal byk hutang setiap negeri. Tengok selangor, PR memerintah je, hutang tiada. Korang ni nak bebankan generasi akan datang dgn hutang2 ke hah?

Anonymous said...

Betul kata azmin, kalau nak kira hutang negara, setiap orang kena bg 35ribu utk settle hutang. Korang pun tahu tapi nak nafikan. Babi betul.

Anonymous said...

BARBARIC ACTION by POLITICAL ANIMAL: who?


"Batu dan telur hinggap di acara Ambiga"

Nigel Aw
11:41PM Mei 19, 2012

Dua anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP menjadi mangsa apabila acara minum petang bersama Pengerusi Bersama BERSIH S Ambiga dihadiri sekumpulan pemarah yang tidak berpuas hati.

ADUN Ayer Keroh Khoo Poay Tiong berkata kumpulan pengacau itu menyerangnya dan ADUN Bandar Hilir Tey Kok Kiew apabila mereka meninggalkan tempat acara itu.

"Batu dan telur mengenai kereta kami. Cermin depan anggota kami turut pecah," katanya.

Salah satu daripada tayar kenderaan Tey juga dipancitkan, cermin sisi pecah dan badannya kemik teruk dihentam kumpulan itu.

Beliau membuat laporan polis di balai polis Merlimau.

Anonymous said...

Dasar Cina DAP Kominis Bangsat!!

Cuma Melayu Bodoh PKR dan PAS yang berakhlak rendah saperti N.ajis Tua Kutuk tak sadar diri, Anwar pemantat pelacur isteri kawan dan Mat Jambu, Assmin Kaki Aiskrim dalam Jamban, Mat Sabu Penzinah dlm bilek 121, Ostat mantat bini orang dlm hotel tiga pagi dan melayu2 bangsat yg lain mahu kerjasama dgn Cina DAP Kominis laknat ni.

Kump. Abang2 Keluar UMNO said...

Kami mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah, hutang selesai. Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul..

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR.... Yakin dan percayalah, anda tak rugi apa2 jika bg peluang kpd PR malah untung..



Jika adik2 semua tak yakin, buktikan video dibawah adalah tidak benar

http://www.youtube.com/watch?v=TtEnNzCwXCk&feature=player_embedded




Kekejaman Terhadap Orang Muda - ( Lihat sendiri BUKTI, Kenapa kami KELUAR UMNO dan TAKKAN kembali lagi. Buktikan jika ia PALSU )
1~BUKTI 1 * (MESTI TONTON)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)
6~BUKTI 6
7~BUKTI 7
8~BUKTI 8
9~BUKTI 9
10~BUKTI 10

~ Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~



p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Adik Sayang'

Anonymous said...

hehehe. Lompat semua. 1 2 3.

Kump. Abang2 Keluar UMNO said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

banyaknya hutang negara. babi betul

Anonymous said...

Lawakla komen pencacai PR pasal ekonomi... Setakat kata2 azmin tu boleh masuk tong sampah je... Pihak luar pun yakin dengan ekonomi kita... Azmin tau apa.... Dulu zaman Tun...PAS kata projek mega KLIA, PutraJaya, KLCC tu semua membazir... Teringat masa musim haji... Airport subang tu macam sardin... PR apa tau ...protes,protes, protes... Klau taknak pembangunan pergilah duduk dikelantan tu... Rakyat kelantan pun terpaksa berhijrah... Rumah sewa mak aku... Tak putus2 orang Kelantan menyewa... Kesian mereka terpaksa merempat kat negeri orang nak cari rezeki...dan kami layan dengan baik walaupun tau mereka ni penyokong tegar PAS..

Anonymous said...

Slangor tkde utang??? Sape yg bodo sgt kate slngor tkde utang..nk jilat pelnggan placor pon agak2 la weii..mne fkta ko dpt slngr tkde utang?

Anonymous said...

hutang seposen dua tu boleh abaikan.. ni BN tinggalkan beban juta2. pening pala den.

Anonymous said...

Anon 9:41 kau ceritala detail sikit pasal hutang berjuta2 yyang Pencacai2 PR ni dok gembur2kan.... Aku nak cuba paham topik ni...

Anonymous said...

Nikajis tak jujur dlm muzakarah.
Nikajis tak amanah dlm islam.
Nikajis tak bertangungjawap dlm perpecahan umat islam

Anonymous said...

Memang undi aku bukan utk pas pru 13. apa lagi utk pkr n dap. Apa pun 1 undi drpd aku tarak. Kalau bagi muka adam adli tu, aku belek-2, 1penumbuk aku bagi

Anonymous said...

Sian anon 9.41.ngalahkan pm.sampai pening
kepla dia mikir masalah negara.
Jgn gntung diri pulak, ya.

Anonymous said...

Aku dah bosan terlalu bagi muka

Anonymous said...

sendiri baling kasi pecah ka dap..
tarak puas hati buat bershit 4 la ..... buleh terbalik kereta bomba plak