Thursday, June 21, 2012

AMEKAW ! NYAH IKTIRAF ANWAR SEORANG HOMO !

26 comments:

Anonymous said...

Hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Aoala nasib anwar..a

Anonymous said...

alahai.... tak mengancam la gap

tak tahu apa crita sebelum dan selepasnya..

dia ni sapa
kat mana

cakap org putih tu..ober sea ke..

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

hanya maniam yg kenal manikamm bebb....

nyah hari2 balon blakang, sbb tu diaorg tak heran tgk nuar main blakang....

kolo tak caya, cuba la duduk nyembang dgn mat2 nyah dan mat2 gay...

puak2 ni kenal satu sama lain.... ada ciri2 yg membuatkan mereka kenal ahli2 neraka sesama mereka .....

kita yg cuma main depan halal toiyibah ni, tobat tak kenal bro...

dr.zek

Anonymous said...

sama juga yg kaki zina, mereka kenal awek2 yg boleh diajak main dgn mudah. kita yg tak pernah berzina ni mampoz tak kenal awek yg boleh ajak main. sbb tu lelaki2 yg kaki zina cukup mudah dapat awek utk berzina. kelebihan ni Allah swt berikan pada bakal2 penghuni neraka, manakala manusia yg beriman di elakkan dan disukarkan. tapi kalau dah sekali buat sudah tentu yg kedua dan seterusnya akan dimudahkan. jadi tepuk dada tanya iman. nak masuk syurga ke neraka.??

Anonymous said...

Terima kaseh dengan ingatan anda yg selalu tuuu....
Bersamalah kita ...

Anonymous said...

jangan cepat letak hukuman bro...manalah tahu kalau diujung usia masuk parti tertentu...kensel sume noda, nodi, nodus dan modes, kan kan

Anonymous said...

GAP,

translate/SUBTITLE please...tak clear bro

Anonymous said...

manusia boleh berubah.

cumanya berapa banyak dan berapa pantas

SATU LAGI; PILIHLAH MEDIUM YANG SESUAI

kalau boleh yang non-politikal

YAKNI BUKANNYA MEDIUM SEUMPAMA LALANG -- tidak konsisten pendirian

Anonymous said...

mak nyah tuh kalo masuk PAS dan sokong nik ajis ..pastuh ikut setiap siri ceramah PAS .. aku rasa terus di panggil ustak oleh puak puak dungu tuh hahahahahaha

JJJ said...

hehehe

pondan nama dia Kumar.. pelawak terkenal dari SINGAPURA

Anonymous said...

SAPA ADA NAMPAK sangkar ikan air?

bisnes ni bro

*sangkarika nair adalah pemasang lukah terlaris abad ini

fuh terlondeh abis kalau sangkarika nair jumpa awek nih

Anonymous said...

..NOW IN MALAYSIA LADY GAGA'S "BORN THIS WAY" IS BAN YOU KNOW, BUT THEY SAID THE SONG VERY HOMOSEXUAL. SO THEY SEND ALL THE CD'S TO ANWAR'S HOUSE.

Born this way (album lagu Lady Gaga)

HAAAAAAAHAAAAAAHAAAAAA!!! TAHNIAH AL-JUBURI!

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Penyokong anwar, anda penyokong seorang yg homo!!

Itu sekarang. Esok esok kot kot la dia nak bertaubat belakang citer. Pokok pangkalnya sekarang tahniah sbb sokong si homo ni.

Anda undi dia, dan sokong dia, dpt pahalakah atau dosakah?

Itu tanya nik aziz..dia kan pandai bab bab hukum org ni...

Sekali lagi..KAH!!

Anonymous said...

kalau akulah, aku saman pengedar video ni.

tobeng said...

Mana isu sekolah agama nak kena runtuh oleh pas dgn arahan dap,gap?

tobeng said...

Mana isu sekolah agama nak kena runtuh oleh pas dan dap,gap?

Anonymous said...

cubalah kalau artis bangkang dari longkang buat video cam ni...korang ingat apa akan jadi pada artis berkenaan?

REZAB Tanah Melayu said...

INGAT NYAH INGAT ANWAR..

Uni Osagi said...

As I always claim. Anwar and his homo-party PKR will try to infiltrate youngsters that it's nice to screw in the dung hole. They will learn it's all shit.

Anonymous said...

Abis la BN seluruh jln belakang mati seantero malaya akan pangkah atok Nuar hehehe

take beer!

Anonymous said...

ui,, bila nak hentam video ni.. caicai PR??? x sabar plak aku nak baca komen diorg hentam.. kalau bangkang longkang tu.. perghh die punya bantai... x hengat!!!!

Anonymous said...

heheh tak pun,, INI MESTI KERJA ORG UMNO DAN BARISAN!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

Anon 4.06pm,

Anwar nak saman? Saman terpilih boleh la..
Nalla sampai skrg batang idung saman pun dah tak nmpak.

Eskay, lagi la.
Ezam, huh, jgn harap la.
Ummi hafilda, laaaagi la si homo ni tak berani.

Oi nik aziz, apa hukum plak kalau undi PKR? Atau lebih tepat lagi la kan...apakah hukumnya plak kalau undi anwar bin ibrahim?

YB Raz said...

pondan tu cakap apa? x dengar sangat ler

aloya said...

hahahaha mcm palat