Wednesday, June 13, 2012

ANWAR TUBUH KEM PEROSAK ISLAM DI INDON.



sungguh malaun manusia bernama anwar bin ibrahim ni.
KLIK SINI

8 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

RH said...

Allah menjadikan manusia seperti ini agar kita umat Islam akan terus bersatu menegakkan agamaNya.

Sungguh dasyat ujian yg perlu kita semua lalui. Bagaimanakah nanti dgn anak bangsa kita yg semakin tipis semangat patriotiknya. Yg semakin tipis iman di dadanya.

Mudah-mudahan kita diberi kekuatan yg kekal bagi menghadapi cabaran mendatang.

Anonymous said...

Bapak bapak ibu ibu...dengar bisa yaa..percaya jangan !

Anonymous said...

"Jangan ko mimpi duit dari kocek aku..1 sen xkan aku beri kan keja aku rembat duit orang yang bahlol macam korang niedan rakyat2 yang buta hati....penuhkan kocek aku masih x nampak lagi ke.'..bisik hatinya pengkhianat'makin tinggi belajar semakin baghal rupanya korang ya...wah kah2x

Anonymous said...

Student dok belajaq kat U xkirala kat luarnegara ke atau kat dlm negara, yg dok trpengaroh dgn idealogi B.A.B.I nih nak kata pandai tapi sbnrnya bangang n bodo tahap SIAL..dah teghang2 nampak betapa melencongnya jalan B.A.B.I ini tapi ttp depa sokong..

Akai letak mana hek?

Kahak kahak haktuiii

Anonymous said...

pehhhh gila babaiii punya anwar...

rupa2nya gerakan islam liberal ni bukan perkara baru...

dah lengkap dgn sturuktur organisasi dan fund yg cukup banyak...

aku dah umo pertengahan 40an ni pun baru tahu ni kan plak bdak2 beringus yg nyokong gila babi anwar liwat nihh.....

ih ihh ihh....

aris

Tun Teja said...

Kerajaan Indonesia mesti tangkap dan sekat pergerakan aktivis seperti Musdah Muliah,Goenawan, Aminah Wadud yang memperjuangkan LGBT. LGBT sama dengan homoseksual juga. Semua orang Melayu mesti tolak Anwar dan Ambiga, termasuk Irene Fernandez.
Kerajaan Malaysia (MLN) mesti menyekat pergerakan Anwar dan Ambiga di mana-mana luar negara yang dilawati oleh dua keparat ini.Cara hendak menyekat mereka, boleh saya cadangkan begini:

• Pemohon seperti pemimpin parti politik pembangkang mesti di pantau tujuan mereka keluar Negara.
Pihak Imigresyen Malaysia
• Penuhkan borang pemohon yang hendak pergi keluar Negara. Catitkan penuh tarikh dan masa.
• Catitkan tujuan pergi keluar Negara.
• Catitkan persediaan material yang dibawa oleh pemohon.
• Catitkan isi kandungan ceramah dan thema serta motif sebenar oleh pemohon untuk mengadakan ceramah di luar Negara. Buat salinan dan simpan di pejabat J.I. M.
• Semua borang dan kandungan borang mesti di tanda tangan dan di angkat sumpah oleh pemohon, jika si pemohon berbohong, mereka mesti di bawa ke mahkamah kerana tujuan pengkhianat kepada Negara.
• Adalah lebih baik jika kerajaan menghantar pengintip tempatan (local intelligence agency) kepada ahli politik pembangkang atau aktivis yang bertujuan menganiayakan kerajaan mereka sendiri.

Lainlah kalau Jabatan Imigresyen Malaysia hanya cap passport dan visa sahaja tanpa usul periksa terhadap orang-orang parti pembangkang, lihat saja parti PAS yang mengadakan demonstrasi di Mekah dan Madinah, ini semua barangkali J.I.M. tidak efficient. J.I.M.
mesti bergerak aktif dan pro-aktif, naikkan efficiency kerja-kerja mereka.

Anonymous said...

Semoga Allah bukakan pintu hati kak Zizah dan memberikan beliau kekuatan utk menegakkan kebenaran walaupun ianya perit. Berat mata memandang berat lagi bahu memikul...