Tuesday, June 26, 2012

DIA TAK MAKAN UBAT KE ?

pakatan menggambarkan ini foto pemimpin berjiwa rakyat.

namun bila mengenangkan tahap IQ mamat ni, aku yakin dia belum makan ubat lagi.


49 comments:

Anonymous said...

Dah tak berkuasa macam tu le, dulu AGS 10 apa tu?

Anonymous said...

Plat motor dia tu BN,paaatut lah!!!

Anonymous said...

MINTA ORANG PUJUK MASUK BN
TULAH PAKAI MOTOSIKAL NO PLAT BN
NAIKLAH MOTOSIKALTU KAT JOHOR KALAU BERANI
BODOH

Anonymous said...

DIA GILA BABI

pemerhati said...

eleh...setakat nak berlakon nak buat apa..time jd MB dulu bukan main kereta proton siap dituka dgn camry. kalau ada yg percaya dgn lakonan penipu aku tak tau lah

Anonymous said...

...atau mungkin mangkuk ni terlebih makan ubat... hingga menjadi SASAU DERHAKA...!!!

Anonymous said...

kesian aku tengok mamat sewel ini, kecik2 tak nak mampos, kote dah berbulu menyusahkan diri, keluarga, anak isteri, saudara mara, agama, bngsa dan negara. Hidup sia2 saja menghabiskan je, hidup sebagai keparat, bngsat dan lahanat. Berlagak macam Hero Tamil pare pundek, lakonan murahan terbail mengalah Her Tamil. Semoga pengundi2 di Dun beliau, buka mata, minda dan hati, jangan biarkan spesis2 keparat bermaharajalela beraja dimata bersultan dihati buat macam mak bapak dia punya suka. Janganal mengundi mamat sewel ini, cukop2 lah dia dgn benda terkutok dan keparat.

Anonymous said...

dulu bukan main nak pakai camryyyy tak main proton2..

tebalik 4 roda....
depan pejabat umno...

ropa2 nya nak terbalik pakatan dap perak...petunjuk tu..

ha sekarang naik motor jelahh
HA janjilah betul2

KALAU MENANG PERGI PEJABAT NAIK MOTOR

BULEH NIZAR..

Anonymous said...

orang cakap tak baik usik orang gila

Kuntakinte said...

TWITTER DR ASRI
CUBA KITA TUKAR.......
JIKA GOLONGAN RAJA............KPD
JIKA GOLONGAN ULAMAK......................Sambung.......
KENAPA TINDAKAN RAJA YANG BERSIFAT "" PERIBADI" DR ASRI PERTIKAI.
KENAPA TINDAKAN ULAMAK ULAMAK YANG MEMBABITKAN AKIDAH UMMAH, TIDAK PERNAH DR ASRI PERTIKAIKAN.
BEZANYA " PERIBADI ". DAN " UMMAH".
SILA EXPLAIN..............TERIMA KASIH.

Anonymous said...

Orang tuo kutok tak sedor diri ini, sudah harus direjam dgn najis, sperti anak2 Palestina merejam askar2 Yahudi zionist. Beliau tidak layak dijadikan YB, tidak layak langsung. Beliau harus layak menjadi pencacai2 najis BABI haramjadh. Semoga tidak ada anak2 bngsa membesar menjadi sperti beliau, spesis keparat, bngsat dan lahanat.

Anonymous said...

sorang mb dok beli air tepi jalan..

sorang lagi dok mimpi raih undi dgn penuh tawadok tuang minyak kat motor kapcai..

kotx2 tgh get ready nak meremp.tt

maklum le nak cari undi mat motor yg ratax2 pengundi atas pagar

Anonymous said...

patut dia hala muncung pam petrol tu ke mulutnya yang busuk tu...

hangkedee said...

orang gila baru terlepas dari tanjong rambutan kebas motor orang BN guna minyak subsidi kerajaan 1.90 seliter tak malu pula.

Anonymous said...

nak harap pemimpin UMNO mcm ni jgn harap la..semua naik kereta hasil duit rasuah...

Anonymous said...

biasa le..rasuah/buruk org dia nampak,rasuah/rosak akhlak kat kaki sendir bertokak-tokak buat de je..

'maksum' le katakan..emmmmmm

Anonymous said...

From HERO to ZERO!!!!!!

Anonymous said...

Anon - June 26, 2012 8:46 PM

ini lagi sekor, belum makan ubat gak. dia cuma tau buruk sangka ngan orang lain sedangkan pati yang dia sokong lebih dahsyat lagi. eloklah gi makan ubat cepat cepat takut takut mengacau lak.

Anonymous said...

Isi minyak pun lambai...

Anonymous said...

hoi.....ambik no motor tu cepat..esok ada magnum, ada toto dan ada tiga digit semua anwar bagi lesen...jangan lupa...nanti kena boleh derma kepada tabung mereka......

Anonymous said...

aduhhhhhhhh!!!begitu la ikhlasnya seorg pemimpin berjiwa rakyat... khaiiiikkkkkk ptuihhhhhh....... dah hilang jawatan baru nak naik motor??dulu apa kelas proton.la ni isi minyak pun subsidi punya.... hampeh lu @mbnizar pundek.... lu pakai motor lu punya cacai ckp lu sederhana...... lu pakai camry lu punya cacai ckp dah org bg apa salah dia guna.... hahahaha!!lu sama lu punya cacai semua pigi terjun itu indahwater punya kolam la melayu berjiwa cina!!!!

Anonymous said...

Anonymous said...
orang cakap tak baik usik orang gila

June 26, 2012 8:28 PM
-------------------------

HAHAHAHAHAHA ni kelakar!

Anonymous said...

Kesian kat dia..sama2 lah kita doa kan agar Allah memberi taufiq dan hidayah kepadanya. Kalau dia melakukan perkara2 buruk..itu keburukan dia dan kita juga kalau mendoakan orang dengan perkara buruk, itulah keburukan kita. Sementara Allah masih memberi kita dan dia bernafas bererti pintu taubat masih terbuka buat kita dan dia. Berhujahlah dengan iman jangan diturut hawa nafsu kerana siksaan Allah itu amat pedih.

Nizar Najis Khinzir said...

Nizar ialah jutawan projek2 Kerajaan..

Masa kaya banyak kereta mewah, semua wang rakyat..

Samalah juga dgn pemimpin2 BN yg beri projek kepada anak bini yg tak layak..tapi nak kaya & sombong

Alibaba finally DAP berkuasa.

Nasib Melayu, pemimpin walau pun Murshitul Am hanya tahu mengenaklan cukai & memberi kekayaaan kepada sanak saudara yg bodoh..

Melayu yg pandai2 bekerja mengkayakan Cina..

mohd. natar said...

... ooh, rupa rupanya silaknat saekor nie asalnya orang Cina ye?. Patutlah perangai macam setan. Terima kasih pada blogger yang mendedahkannya dulu.

Dia bawa motor tu ada lesen ke?.

Tiap kali melihat gambarnya dia asyik melambai aje....apa penyakitnya dia nie?. Ada sapa sapa yang bole tolong jawabkan?...

mohd. natar said...

... ooh, rupa rupanya silaknat saekor nie asalnya orang Cina ye?. Patutlah perangai macam setan. Terima kasih pada blogger yang mendedahkannya dulu.

Dia bawa motor tu ada lesen ke?.

Tiap kali melihat gambarnya dia asyik melambai aje....apa penyakitnya dia nie?. Ada sapa sapa yang bole tolong jawabkan?...

Anonymous said...

agak berapa ratus ribu si biol tu beli plat tu dulu kah kah kah

Anonymous said...

dok tengah isi minyak pun sempat dia melambai lagi!

6803man sarawak said...

Support PR

Anonymous said...

Bukan pemimpin berjiwa rakyat tapi pemimpin gila talak

Anonymous said...

Bongok pnye man tuieee...

Anonymous said...

TOKAK SEWEL TERLEPAS DARI HOSPITAL BAHAGIA TG RAMBUTAN.....KESIAN

Anonymous said...

Muahaaaa pemimpin berjiwa sakit...hasil penangan 999 tahun

YB Raz said...

dia tu pemimpin berjiwa rakyat yahudi zionis..tu pasal gila semacam je

Anonymous said...

korang ni tak sudah2 kutuk orang!

tu dia tengah kerja sambilan kat stesen minyak. moto BN tu customer no.1 dia hari tu.

Anonymous said...

Cikgu"S":

Dia ni bukan pejuang.Dia cuma nak cari makan aje.Dia bukan tahu pun soal tadbir mentadbir ni.Jadi piun pun belum tentu boleh.Yang dia boleh jadi tukang karut atas pentas.Orang meluat dengar,tapi di syok sendiri.Terpekik-pekik macam si gila kehabisan ubat di tengah pekan.Pakai tali leher sengkat,seluar selondeh,pegang serat khabar lama,baju lusuh dan bau amat busuk,tahan kereta lalu-lalang,cakap tak henti2.Maca itu lah dia.Ahli politik ape bende macam tu.Orang PAS aje yang boleh terima orang macam tu.Dahsyattt.

Anonymous said...

Langau HIJAU yg terang2 mnjadi KELDAI n ANJING DAP...krn dia tergadai tanah di Perak 999 tahun pada puak cibai..

Dialog dia yg xbole aq lupa "DI MANAKAH TRANSKRIP2 PAS YG MENGATAKAN BHW PAS AKAN MELAKSANAKN NEGARA ISLAM"........

Mmg keturunan CIBAI...kutok sgl apa yg kjaan wat, tapi anak anta blaja kat MRSM....really CIBAI...

Antara LANGAU hijau yg bengong..

kahak kahak haktuiii..

joe42 said...

nizar bongok tak boleh diajar. terlalu bongok! mcmana boleh jadi menteri besar walaupun sekejap?

cikgu rokiah... said...

..yeop ni keroje melambai je....

Anonymous said...

ahahah saya tgk nizar komunis ni mcm pompuan kena meroyan, adakala mcm mr (miss) universe pulak, melambai lambai tangan ahahahah, bukan pertama byk kali, saya pun tak tau lah apa ada dlm kepala hotak dia, mmg dia kulit tebal mcm kulit hippo dgn tak tau malu dsemua ada...tapi tu lah dia NIZAR.

CikguNizar said...

" Anonymous said...
Plat motor dia tu BN,paaatut lah!!!
June 26, 2012 8:18 PM"

Nombor plet baru buat tu..ada maksud tersiratgamaknya..BN 475

4 - 四 - kematian (死). Akan tetapi, 4 dianggap bertuah di kawasan tertentu di China di mana sebutannya seiras dengan 事.
7 - 七 - bersama-sama
5 - 五 - diri, saya, tiada

Anonymous said...

puak puak pembangkang ni pandai main wayang jaaaa.....hakikat sebenar depa lebih kotor dari kotor.....

Anonymous said...

Seburuk-buruk Nizar yang korang kutuk,dapat juga la dia jadi menteri,korang apa ada?dah pelajaran tak cukup,nak mentekedarah pun harapkan bantuan kerajaan aje.Kebanyakan org melayu ni mmg sifat azalinya gemar mengutuk aje,kerja dan amal ibadah lemah sekali.Bak pepatah,usah cuba istinjakkan org lain,sedangkan diri sendiri pun tak betul istinjak lagi.

Anonymous said...

Dia tolong isikan minyak je tu...

Anonymous said...

anon - June 27, 2012 3:08 PM

bang! nak komen tu dah tengoh cermin ker? kalau nak tau siapa yang sepatutnya di istinjakkan dulu, lihat betul betul dalam cermin tu; itulah dia orangnya.

Anonymous said...

kesiannn..naik kapcai sbb kena TIBAI oleh si lebai akhirnya jadi gila lambai.

Anonymous said...

PAKAI MOTO PLAT BN...SUNGGUH GILA NIZAR NI..

MOGA DIA DIHUKUM ALLAH ATAS SYIRIK PADA AGAMA DAN BIADABNYA PD ORG MELAYU DAN INSTITUSI DIRAJA!!

Anonymous said...

Salam, bayangkan kalau 40 orang atau lebih sebut NIZAR GILA, MEROYAN.. PASTI GILA betul2 si Macai PAS Laknatullah ini..

ia seolah2 doa yang tidak putus..

Itulah balasan ke atas manusia bernama NIZAR yg kufur pd nikmat Allah, mempermainkan Aqidah dan biadab dgn manusia lain

Anonymous said...

yang aku tak tahan plat no BN hahaha