IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 28, 2012

DIN PUDU KENA BALUN KAT PARLIMEN.


sedap sangat nak berfalsampah untuk menjustifykan tindakan, last last kata kata nya sudah makan diri.

masyarakat india dah balun din pudu pasal hina thaipusam.

9 comments:

Anonymous said...

.

no comment ... testing

.

Anonymous said...

Pemimpin2 pembangkang sememangnya bermulut celupar. Cakap ikut sedap mulut. Akhirnya jika apa yang mereka katakan memakan diri sendiri maka medialah yang akan disalahkan.

Majoriti rakyat sudah tahu siapa pemimpin2 pembangkang sebenarnya. Mereka terdiri dari orang2 yang tidak mampu berfikir diluar kotak yang menyebabkan mereka selalu terperangkap dengan kebodohan sendiri.

mtk

hangkedee said...

Ini lah hasil daripada suka sangat nak berdebat.berdebat cakap cakap no action.lepas itu tapau rakyat kutip derma.kemudian lesap entah kemana.Hampas betul puak yang suka pakai serban dan jubah tak malu kah kepada diri sendiri?

Anonymous said...

bila agama disinonimkan dengan parti, kebebalan, kejongosan, kebiadaban dan ketersasulan ahli akan dikaitkan dengan agama.

Anonymous said...

jom ramai2 pergi rumah din jongos....buat demonstrasi depan dia...mcm di rumah alsyek ambinga....



takbirrrr.....

Anonymous said...

INSURAN MULUT

kemajmukan menuntut keberhatian apabila menyentuh amalan sesuatu kelompok. dalam konteks isu, jelas ternampak bahawa mana-mana kelompok akan tersentuh meskipun sentuhan itu beralaskan kebebasan bersuara.

atas sebab itu untuk kekalkan berdaya saing dan berdaya tahan dalam suasana kemajmukan, setiap pertuturan perlu ikut sedap skrip yakni bukan ikut sedap mulut.

PEMERHATI

Anonymous said...

hindu agama sesat.

Anonymous said...

ANON 12.59PM..jom kita beramai-ramai gi buat senaman punggung kat atas kubor makbapak ko..amacam,ada berani?Kepala bapak ko baru kenal nak takbir.

6803man sarawak said...

X elok kata agama org mcm 2 bro..dalam islam,kristian katolik(agama aku k.katolik) xde suruh dengki,fitnah,memburukn,mencaci agama org lain.
Disebabkn org mcm ko ni xtau hormat agama org lain,gaduh ler jadinya.mkn boleh sebarang makan..nak ckp tu kene tapis sikit.