Friday, June 8, 2012

GILA ! KAU SUDAH GILA.


58 comments:

Anonymous said...

Jangan risau, dalam PAS ada ramai ulamak dan tok guru hebat boleh buat hukum hakam sesuka hati untuk diperkudakan kepada penyokong totok mereka, tangguh haji tak apa, nanti buat hukum hakam sesat baru kononnya boleh buat haji selain bulan Zulkaedah, bulan apa pun boleh, janji lepas PRU 13, biasalah, tok guru PAS bukankah sangat hebat, boleh janji syurga kepada pengundi parti merek, kemudian buat hukum hakam sesuka hati mereka saja. Ataupun buat macam ini, Nik Aziz pernah buat hukum hakam sesuka hatinya mengatakan berdemontrasi liar itu adalah seperti solat jemaah dan menunaikan haji, apa kata buat demontrasi liar sekali lagi sebelum PRU 13, tak apa kereta polis dan polis boleh jadi jamrah, dilontar dengan batu bata, kon, botol minuman, nak saie pun boleh juga, berlari-lari ke hulu ke hilir di jalan raya di Kuala Lumpur sambil memaki hamun polis dan kerajaan, maki hamun itu mungkin boleh jadi 'zikir'. Nak berkumpul di padang arafah pula tak apa, kumpul ramai-ramai di tempat itu sambil tungguh para tok guru dan tok guru super Saiya PAS untuk mengeluarkan arahan 'tawaf' iaitu berlari-lari sambil membaling objek itu dan ini untuk mencederakan polis dan petugas keselamatan yang lain dan memaki hamun, sebelum itu tok guru super saiya PAS atau Anwar akan beri 'khutbah' untuk memperhebatkan lontaran 'jamrah', 'saie', 'tawaf' dan lain-lain 'rukun haji sesat' PAS ini. Mungkin inilah caranya untuk selesaikan masalah ini, tak gitu tok guru penyelewneng dalam PAS? Korangkan pandai sangat, boleh buat hukum hakam sesuka hati, sekarang apa cerita hingga sanggup bermain-main pasal hukum agama nak tangguh haji konon, ingat nak buat haji ni macam nak mengadakan perlawanan bola sepak ke yang boleh ditangguh-tangguh? Inilah jadinya kalau taksub sangat dengan politik hingga jadi biul sebegini rupa, malahan para 'ustaz' DAPigs pun beri 'tazkirah' juga walaupun dia tak tahu apa pasal haji, tapi kerana nak menang PRU, tak apa, tok guru super saiya PAS kata ok, tak salah, ini untuk kepentingan 'perjuangan' Islam, kononnyalah.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

kerajaan arab saudi dah kenal pasti ahli pas melalui duta sini kot...depa xnak lah kereta polis terbalik kat mekah...

so alang2 xdapt pergi depa sound suruh surender awai2...

Anonymous said...

duit nak bawak pi aji buleh derma lebuhraya tol prepaid (tanpa tol??)

xdapat p mekah pi serambi mekah pun ok..kat ganu ayah ping dah buat kaabah da sebijik mcm kat mekah...bolehlah mai sini..lepak2

Anonymous said...

Pembetulan, bukan bulan Zulkaedah, tapi bulan Zulhijjah.

Jangan risau, dalam PAS ada ramai ulamak dan tok guru hebat boleh buat hukum hakam sesuka hati untuk diperkudakan kepada penyokong totok mereka, tangguh haji tak apa, nanti buat hukum hakam sesat baru kononnya boleh buat haji selain bulan Zulhijjah, bulan apa pun boleh, janji lepas PRU 13, biasalah, tok guru PAS bukankah sangat hebat, boleh janji syurga kepada pengundi parti merek, kemudian buat hukum hakam sesuka hati mereka saja. Ataupun buat macam ini, Nik Aziz pernah buat hukum hakam sesuka hatinya mengatakan berdemontrasi liar itu adalah seperti solat jemaah dan menunaikan haji, apa kata buat demontrasi liar sekali lagi sebelum PRU 13, tak apa kereta polis dan polis boleh jadi jamrah, dilontar dengan batu bata, kon, botol minuman, nak saie pun boleh juga, berlari-lari ke hulu ke hilir di jalan raya di Kuala Lumpur sambil memaki hamun polis dan kerajaan, maki hamun itu mungkin boleh jadi 'zikir'. Nak berkumpul di padang arafah pula tak apa, kumpul ramai-ramai di tempat itu sambil tungguh para tok guru dan tok guru super Saiya PAS untuk mengeluarkan arahan 'tawaf' iaitu berlari-lari sambil membaling objek itu dan ini untuk mencederakan polis dan petugas keselamatan yang lain dan memaki hamun, sebelum itu tok guru super saiya PAS atau Anwar akan beri 'khutbah' untuk memperhebatkan lontaran 'jamrah', 'saie', 'tawaf' dan lain-lain 'rukun haji sesat' PAS ini. Mungkin inilah caranya untuk selesaikan masalah ini, tak gitu tok guru penyelewneng dalam PAS? Korangkan pandai sangat, boleh buat hukum hakam sesuka hati, sekarang apa cerita hingga sanggup bermain-main pasal hukum agama nak tangguh haji konon, ingat nak buat haji ni macam nak mengadakan perlawanan bola sepak ke yang boleh ditangguh-tangguh? Inilah jadinya kalau taksub sangat dengan politik hingga jadi biul sebegini rupa, malahan para 'ustaz' DAPigs pun beri 'tazkirah' juga walaupun dia tak tahu apa pasal haji, tapi kerana nak menang PRU, tak apa, tok guru super saiya PAS kata ok, tak salah, ini untuk kepentingan 'perjuangan' Islam, kononnyalah. Puak PAS kata UMNO pengamal asobiyah, tapi puak PAS ni bebal tak tahu istilah, asobiyah bermaksud taksub kepada kumpulan sebagainya yang diamalkan oleh Penipu Rakyat sekarang ini yang sanggup membela kemungkaran dan kejahilan serta kemaksiatan yang dibuat oleh puak mereka tanpa peduli dosa pahala, manakalah perjuangan UMNO untuk memartabatkan bumiputera tanpa mengainaya bukan bumiputera adalah Wataniyyah iaitu sayangkan bangsa dan tanah air, tak semestinya sayangkan bangsa dan tanah air itu asobiyah kerana, kalau kita sayang kepada bangsa dan tanah air tanpa mengainaya orang lain, itu bukan asobiyah, malahan digalakkan kerana kalau kita tidak sayang pada bangsa dan tanah air kita, siapa lagi boleh diharapkan? Hanya orang bebal dalam PAS saja termasuk Nik Aziz yang hingga ke sudah tak reti-reti bahasa menuduh UMNO asobiyah sedangkan UMNO bukan asobiyah, tapi wataniyah, malahan sayangnya UMNO pada bangsa dan tanah air adalah berlandaskan Islam, di mana Islam diutamakan dalam perjuangan UMNO, ini menunjukkan Nik Aziz dan pimpinan PAS serta pengikutnya bebal tak reti istilah.

Anonymous said...

RUKUN ISLAM DITOLAK TEPI DEMI UNDI ?

SESAT

Anonymous said...

anon 3.26..

Pembetulan, bukan bulan Zulkaedah, tapi bulan Zulhijjah.

xpe bukan salah ko taip tu,ni salah UMNO..hehe..

Anonymous said...

Haaa patutla dia dok nak salahkan BN konon nak buat pilihanraya time Haji. Pastu xkisah klau Arab Saudi potong kuota Haji.

Rupenye dia nak org PAS tangguh buat haji sebenarnya.

Sapa yg dok ikot ni mmg bodohla.

Anonymous said...

Anonymous said...

duit nak bawak pi aji buleh derma lebuhraya tol prepaid (tanpa tol??)

xdapat p mekah pi serambi mekah pun ok..kat ganu ayah ping dah buat kaabah da sebijik mcm kat mekah...bolehlah mai sini..lepak2

June 8, 2012 3:24 PM

------------------------------------

Mungkin Nik Aziz anjurkan haji di DUN Chempaka, tawaf di rumah Nik Aziz, saie di atas jalan depan rumah Nik Aziz, wukuf di Kubang Kerian kawasan parlimen Salahuddin Ayub, melontar 'jamrah' pula di balai polis kerana begitu meluatnya puak PAS dengan polis hingga balai polis dan pihak polis sendiri dijadikan jamrah. Amacam Nik Aziz, ok ke cadange ambo ni? Buleh beri komen pasal cadange ambo ni, kerana PRU lebih penting dari haji bagi PAS, sebab itulah sampai nak tangguhkan haji sesuka hati, apa ingat haji boleh tangguh sesuka hati ke macam nak tangguh ceramah politik penipu korang tu? Sedarlah, insaflah, nak politik pun, jangan melampau sangat hingga merosakkan pemikiran masyarakat pula, itu adadalah tidak patut berlaku, oleh itu, rakyat sekalian perlu sedar dan insaf dan jangan terpedaya dengan golongan yang suka bermuka-muka dan berpura-pura ini. Marilah kita semua memberikan sokongan kepada kerajaan Barisan Nasional yang penuh komitmen dan penuh konsisten dalam mentadbir dan memajukan negara ini.

Anonymous said...

teringat aku kat tempat kerja member. Tokeh besar orang melayu/islam tapi bila bab haji, siap sound ' If you have a lot of work to do, don't take long leave for hajj'
Tokeh orang kafir tak pernah larang orang islam pi haji, mlah mereka menggalakkannya kerana mereka tahu orang yang kerjakan haji hati selalunya bersih. Tapi orang melayu/islam ni cuba nak bodek orang kafir melalui cara menyusahkan orang islam yang nak buat ibadat. Tapi hikmah dari itu, tokeh cina yang kafir tu dapat tahu bahawa manusia yang paling celaka dan tak boleh dibuat rakan niaga adalah si melayu islam yang cakap omputeh kat atas tu tadi.
jadi dalam konteks ini, tuan man tu mungkin akan jadi macam nik ajis ' ....bukan kata DAP, hatta syaitan sekalipun boleh dibuat kawan asalkan menentang UMNO' ataupun yang sekor lagi ' Ambil masa 40 tahun untuk belajar politik khas nya untuk menentang UMNO'- Nik Aduhh. Jangan fikir orang kafir akan tertipu dengan cara kamu tuuu. Orang kafir lebih mahir tentang taktik Tsun Tzu daripada orang melayu islam.

Anonymous said...

nak cadang nama baru parti pas pis pus ni..sesuai dgn kebajikan ..Parti Ukwanul Kebajukan Insan atau ringkasnya PUKI dan unit amal nama Pasukan Unit Kebajikan Islamiah Murshid Amatul Kariyah atau PUKIMAK

Anonymous said...

Rukun Islam kelima terpaksa diketepikan demi untuk memberi undi kepada Fuckatan. nampak sangat Isle hamPAS ni tak percayakan rukun Iman yang kelima iaitu percaya pada Qada dan Qadar.....

Kalau Allah nakkan seseorang menjadi kerajaan, Dia akan berikan pada yang dikehendaki-Nya. Kalau ahli hamPAS tak pergi haji sekalipun, belum tentu mampu menang pilihanraya, jika Allah tak izinkan.... masyaAllah, makin teruk perangai Isle hamPAS ni.....

Anonymous said...

Dalam hamPAS dah ade yang jadi ahlil NUJUM PAK MAIN BELAKANG...

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

YA ALLAH...SAMAPI BEGITU SEKALI...ASTAGFFIRLAA PAS NI DAH MEMANG DAH SESAT DAH. GARA-GARA KAWAN DENGAN KAFIR HARBI..LIHAT SEKARANG DAH JELAS FATWA HADI DAH KENA BAILK KEPADA PAS...

Anonymous said...

fatwa songsa gila lagi keluar. aku rasa baik di periksa kepala hotak tok2 guru dalam parti PAS ni. takut menyeleweng je nanti tak pasal2 jadi pengikut ajaran sesat. sesuka hati depa je.

anon 3:38
kalau ko bergurau aku terima tapi kalau ko maksudkan apa yang ko kata aku tak akan maafkan.

Anonymous said...

mana lebih utama...ibadah haji ke PRU kalau yg batalkan niat nak pegi haji..silap2 padam dan niat tu terbengkalai..so sape nak jawab dan bertanggungjawab...

Anonymous said...

haaaa sat lg email2 korang akan ada kisah benar...tak pergi haji tapi dpt pahala haji mabrul

adalah org dpt mimpi thn ni..ramai org xdpt pi haji tp pelik nya depa aji mabrul

kerana mereka berjihat di jln Allah...

da agak da..ulamak2 politik ni cmtulah agaknya


wallahualam...

Anonymous said...

aduh!! aku tak nak komen la tentang ini! semakin teruk la depa ni...

Anonymous said...

Mereka2 yg engkar dgn arahan ulamak2 PAS, gerenti tak dpt masuk syurga Nabi Nik Aziz Nik Mat.
Jgn engkar tau.

Anonymous said...

Dah gila sangat orang2 pas ni,nak pergi haji pun bolih tangguh2 demi dap,btul apa yang di katakan olih anon 3:20 tu,tunggulah ada lagi yang diarahkan pada pengikut2 bodohnya,antara lain carilah isteri2 orang dn bagi kosuling diibilik2 hotel atau dalam kereta dan pergilah keSelangor dan penuhi rumah2 pelacuran disana.

Anonymous said...

pru13 labih afdal dari haji beb... Dengar ceramah tok guru sambil tokkbiiiirrrr! lebih afdal dari Takbir LabaikaLlah di Mekah beb...

Anonymous said...

gila babi, babi gila!!

Anonymous said...

Alhamdulillah.

Satu persatu, Allah Ta'ala sedang tunjukkan apa kah jenis manusia aliPAS-aliPAS nih!!!

Seperti biasa, mereka punyai 1001 alasan menepis bukti yang Allah nyatakan ini.

Allahhu Akbar!

Anonymous said...

MUSUH DALAM SELIMUT TAK PERASAN?

puak yang akan dapat keuntungan dalam isu ini adalah Dapig...Dapig mahukan puak ni pi! kenapa?

bila depa pi, Dapig ada peluang muncul dominan berbanding parti isler...

tak mungkin Dapig bersikap budiman terhadap parti isler.

dalam kata lain, tak mungkin Dapig tolak jawatan berprestij semata-mata ikut semangat setiakawan.

justeru, sebelum nasi jadi bubur, ingat bahawa ayat-ayat provokasi Kapal Singseh adalah ayat-ayat rasmi Dapig.

PEMERHATI

Anonymous said...

ANON 3.49..

relax bro..ayat tu aku tuju kat pencacai pakatan haram..apa2 kes berlaku kt diorg,semua disalahkan UMNO..

Anonymous said...

biasalah tu reverse psikologi...mmg fitrah org PAS akan salahkan umno dalam apa jua keadaan...

Anonymous said...

Al fatehah utk ANGGOTA POLIS kopral Mustagni Tabri yng kembali ke rahmahtullah pada hari ini jumaat 6/8/2012.
Allahyarham meninggal kerana cedera parah di libas dgn topi keledar oleh mat rempit di kelang pada hari ahad lepas dalam operasi mencegah lumba haram yng telah menyusahkan pengguna jalan raya.

Untuk pengetahuan allahyarham meninggalkan seorng isteri dan dua orng anak.


PENYOKONG DARI MANAKAH YNG SUKA BERTINDAK GANAS KE ATAS POLIS????

MANA SUHAKAM,SUARAM SUHARAMjadah?
PUKIMAK,SIAL,HARAMJADAH PUNYA NGO.!
KO ORNG PERJUANGKAN PENJENAYAH PUNYA HAK ASASI,POLIS TAK ADA HAK ASASI UTK HIDUP KER BARUA PUNYA NGO!

House PK said...

PAS NI MEMANG PUKIMAK LA, DEMI KUASA APA SAJA MEREKA SANGGUP BUAT! SIAALLLLLLL

Anonymous said...

Mana bomo siam ni.. aku nk dengar apa lak fatwa dia ttg puak2 PAS ni..

Anonymous said...

PRU 13 bukan musim haji atau july. Tapikan kalau buat bulan puasa pun best jugak, hati masing masing tenang, syaitan pun tak ada, iblis pun susah nak buat propa..

Anonymous said...

Korangh ni... betulla apa diorang cakap.. Orang PAS takyah gi haji takpela.. diorang kan dah buat haji time bersih 3.0...

Anonymous said...

Bomoh siam kata xpe..boleh pergi haji kt siam..i

Anonymous said...

hahaha, takboleh la towkey2 balak cina nak kasi sponsor haji kat PUAK2 PAS tahun ini..

UNDI DULU, rukun Islam relax dulu..

Anonymous said...

Mari kita sama sama sedekah AL Fatihah buat anggota polis yang terlibat dalam insiden dilibas dgn helmet oleh mat rempit Encik Musthagni.

Kalau dapat Mat Rempit tu kasi sebat 10 sebatan letak dlm lokap 10tahun

Anonymous said...

ARAHAN PAK MAN BERSESUAIAN DENGAN AYAT INI:

'UNDI KAMI TIKET KE SYURGA"

MAKANYA KALAU PADA 2008 DAH DAPAT TIKET ITU, BUAT APA SUSAH PAYAH LAGIDAH

MUTIARA KATA:

COMPLACENCY PENGHAMBAT KEMAJUAN

Servant of God said...

Alaa.. apa nak heran.

Pas boleh gadai nama Allah SWT, lalu membuka jalan untuk mubaligh2 Kristian di Malaysia untuk mengconfusekan dan memurtadkan anak2 kita.

Bak kata Zul Nordin, orang yang boleh jual nama Tuhan dia, boleh buat apa je.

Dah gadai nama Allah, jadi langgar Rukun Islam nih macam perkara kecik je untuk dorang.

Astaghfirullah. Barang kita dijauhkan daripada menjadi kufur sebegini.

Anonymous said...

bagi sepolan yang sudah dapat 'tiket ke syurga' pada 2008, anda takperlulah beri undi pada kali ini.

cukuplah satu tiket ke syurga kerana kalau lebih dari satu, ia tidak diambil kira kerana satu tiket adalah untuk satu passenger saja.

justeru pada kali ini berilah peluang pada orang baru untuk dapat tiket yang sama dan untuk itu anda hanya perlu duduk rumah dan goyang kaki.

akhirulkalam, jangan lupa simpan tiket itu di tempat selamat kerana banyak pihak mengintai peluang untuk memilikinya.

IKHLAS

Anonymous said...

bagi yg dah pergi berkali2 haji tu............ kira memadailah,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tumpukan kerja amar makruh nahi munkar ........... tolak pemikiran songsang sekular umno tu lebih 'aula & makbul ................. tolak lawak umno nih ............

Anonymous said...

PRU13 pun tak tahu lagi bila,penganut2 pas dah tak mahu pergi haji semata2 melebihkan agama pas dan politik demokrasi yahudi.

Katakan pru dibuat awal tahun depan,tak pasal2 penganut2 pas terlepas haji.Buatnya pulak meninggal dalam jangkamasa terdekat terus tak berpeluang mencukupkan rukun.

Kalau tuhan tanya esok bolehlah jawab politik lebih penting dr agama,atau pas lebih utama dr Islam.

Servant of God said...

Anonymous said...

bagi yg dah pergi berkali2 haji tu............ kira memadailah,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tumpukan kerja amar makruh nahi munkar ........... tolak pemikiran songsang sekular umno tu lebih 'aula & makbul ................. tolak lawak umno nih ............

June 8, 2012 6:38 PM

------------------------

Pergi haji berkali2? Macam mana dapat lompat waiting list? Hulur suap haa?

Bukan dalam Islam rasuah tu haram ke?

Anonymous said...

Malulah menjadi ahli PAS, PAS dah dayus sebab diperalatkan oleh DAP dan PKR. PAS menolak jawatan Perdana Menteri jika PR menang, jadi siapa hendak tegakkan Islam? Cakap berdegar-degar nak sebagai pejuang Islam tetapi hamPAS. Parti PAS hipokrik jadi penyokong jangan bersubahat hipokrik sama. PAS menolak perpaduan bermaknan PAS menolak sunnah Rasullullah SAW. Mereka yang menolak sunnah bukanlah golongan pengikut Nabi Muhammad. Kepada Ulamak dan Ustaz yang telah tersilap menyertai PAS diharap kembalilah kepangkal jalan. TinggalkanLah parti yang hanya tahu memperalatkan Islam untuk kepentingan parti.

Anonymous said...

dah berkemampuan tetapi tak gi tunai haji??? hukumnya apa???kalau sempat tahun depan takpe la..buatnya dah sampai ajal mcm mana? ikhlas ckp la... bawa bawa la mengucap... panjangkan selawat keatas nabi... banyakkan berzikir... gua ni bukan baguih mana pun tang agama ni... tp yg baguih baguih ni dok pesongkan akidah ummah.... insaf la... demi politik semuanya boleh......

Anonymous said...

Gi Mekah tunai haji belum tentu masuk Syurga.

Tapi undi PAS gerenti masuk Syurga. Pi tanya Nabi PAS Nik Aziz Nik MAt kalu tak cayer.

Anonymous said...

Nabi N.Ajis kata kalau undi PAS lebih dari 3 kali berturut-turut, pahalanya sama macam pergi mengerjakan haji. Patut la puak khawarij ni boleh tangguh-tanguh haji demi undi....

Anonymous said...

PAS dayus?

PAS didik anak-isteri ikut syariat ALLah... muslimat mereka secara majoriti tau hukum hakam berpakaian aurat.... halal-haram bergaul ... dosa-pahala bermuamalat ... faham bekalan akhirat dan ingat nikmat surga - azab neraka!

UMNO tak dayus konon.... hehehhehe...

Ramai Pemimpin2 UMNO yg aku lihat.. tunduk kepada segala kehendak nafsu isteri & anak2 walau derhaka kepada ALlah!

MUfti2... Ustaz2 bodek ... bila tazkirahkan DS ROSmah jambul, daTIN Maznah isteri raISYAtim, anak NazriAzIZ, adik AH JIB GOR, dll.....

aku berdoa agar semua tolak sekular assobiyah dan kembali kepada ISLAM SYUMUL .... bersatu umat Melayu bersama wadah politik Islam ... buat masa ini pas....

Anonymous said...

Bila Pas berketuakan Anwar Ibrahim peliwat tersohor Malaya, mcm tu lah jadi nya.

Meliwat bontot di dahulukan, haji di kemudian kan.

Si Anwar kaki bontot bila pulak nak kerjakan haji ? Nak tunggu konek bengkok jadi lurus baru nak pergi haji ke ?

Anonymous said...

INI BERITA BAIK..KOUTA HAJI TUE BOLEH LAH BAGI KAT MEREKA2 YG BENAR2 NAK PERGI DAN BAGI KAT ORG UMNO LAH KALAU ORG2 PAS YG XNAK PERGI TUE PANJANG UMUR OK LAH KALAU X MACAM MANA?LAGI SATU, KAN DIORG ADA PASS MASUK SYURGA BUAT PER NAK PERGI HAJI LAGI KAN :)

Anonymous said...

Anon 740,
lagi satu contoh fahaman sesat PAS.
Apa kes ngan ulamak PAS&PKR khalwat ngan bini orang?
Aku xnafikan UMNO memang jahil, sbb tu mereka xjual agama mcm Lebai2 PAS!

Yang pasti
PAS JUAL agama untuk berSETUBUH dgn DAP setelah diLIWAT PKR

Anonymous said...

Mari kita sama sama sedekah AL Fatihah buat anggota polis yang terlibat dalam insiden dilibas dgn helmet oleh mat rempit Encik Musthagni.

Kalau dapat Mat Rempit tu kasi sebat 10 sebatan letak dlm lokap 10tahun
...............................
MAKLUMAT TERBARU DALAM BERITA JAM 8 TV1 MENYATAKAN ALLAHYARHAM TERKENA LONTARAN ANGGOTA POLIS SENDIRI...5 ORANG ANGGOTA POLIS DI TAHAN.. ALFATEHAH

Anonymous said...

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah . Jauhilah ajaran sesat dan kufur.

Anonymous said...

Mari kita sama sama sedekah AL Fatihah buat anggota polis yang terlibat dalam insiden dilibas dgn helmet oleh mat rempit Encik Musthagni.

Kalau dapat Mat Rempit tu kasi sebat 10 sebatan letak dlm lokap 10tahun
...............................
MAKLUMAT TERBARU DALAM BERITA JAM 8 TV1 MENYATAKAN ALLAHYARHAM TERKENA LONTARAN ANGGOTA POLIS SENDIRI...5 ORANG ANGGOTA POLIS DI TAHAN.. ALFATEHAH

June 8, 2012 8:27 PM

----------------------------------

Harapnya pihak PDRM bertindak jujur dengan menjalankan siasatan dengan betul dan bukannya menyalahkan pihak polis lain untuk dijadikan kambing hitam bagi membela mat rempit berkenaan supaya Menteri Amaran dipandang mulia walaupun dia bekerja lembik macam haramjadah. Kepimpinan PDRM janganlah membiarkan jabatan anda orang lain masuk campur hingga mencaca marbakan PDRM, Menteri Amaran, ko boleh pergi jahanam, ko memang tak guna dan tak boleh diharap. Kepada Perdana Menteri, apa guna simpan menteri tak guna seperti Menteri Amaran Hisham Si Obor-Obor ini di Kementerian Dalam Negeri? Dia tak guna dan tak layak ada dalam Kementerian Dalam Negeri, dia sangat sesuai diletakkan di Kementerian Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat yang dikosongkan oleh Datuk Seri Shahrizat sebelum ini, sesuai benar dengan kelembikkan tahap bapuk tua Hishamuddin Si Obor-Obor itu.

Kepada Ketua Polis Selangor, jangan jadikan kakitangan di bawah anda sebagai kambing hitam kerana nak menjaga kedudukan anda selepas diarahkan oleh Hishammuddin si Obor-Obor bapuk tua itu. Sila buat penerangan teliti kepada rakyat untuk menjernihkan keadaan ini, jangan bermuka-muka kerana sikap itu memang sikap jahanam yang paling tak guna seperti amalan celaka haram jadah amalan Hisham Si Obor-Obor lembik nak mampus, amaran sepanjang masa hingga Kementerian Dalam Negeri jadi tunggang langgang dan bermasalah di sana sini.

Anonymous said...

ini lah dia parti yang memperjuangkan 'islam' yang menjadi ketaksuban kawan aku..si aswan

aku dah malas nak berdebat/berbincang dgn dia krn aku merasa membuang masa berbicara dgn seseorang yg tahap mentaliti setaraf keldai

tetapi aku masih layan kan jugak kerana perasaan kasihan dan bersahabat dgn nya

tangguhkan Haji? hehehe..yang keluarkan kenyataan tu macam boleh tangguhkan mati jerrrr

Anonymous said...

Ini masalah akidah..

Bagi PAS, yang memberi kemenangan ialah jentera pari mereka dan orang orang mereka...

Mereka tak pernah yakin kepada Allah yang sebenarnya memberi kemenangan dan kekalahan..

Sepatutnya, ulamak dalam PAS tarbiah penyokong mereka agar yakin kepada Allah...

Inilah bala Allah kepada parti yg menggunakan agama untuk kepentingan politik !!!

PAS is dead!!!

usin said...

kan dah jelas lg nyata. DUNIAWI lebih penting bagi pas berbanding AKHIRAT!!!! nk kata apa lg....

TUHAN420 said...

UMNO DAH TERANG-TERANG KAFIR. PAS DAN PKR PUN SUDAH DIKAFIRKAN MEDIA.. AKU SEORANG MELAYU ATHEIST DI SINI.

Servant of God said...

TUHAN420 said...

UMNO DAH TERANG-TERANG KAFIR. PAS DAN PKR PUN SUDAH DIKAFIRKAN MEDIA.. AKU SEORANG MELAYU ATHEIST DI SINI.

June 9, 2012 12:26 PM

-------------------------

Do you feel good about yourself, moron?

Anonymous said...

khusus kepada pejuang pas totok yang berhasrat memerintah negara ini... kuota jemaah haji malaysia tiap tahun adalah 28 ribu... mungkin buleh naik ke 30 - 35 ribu max... jumlah pengundi berdaftar sehingga kini adalah 12.5 juta.. KATAKANLAH semua jemaah haji tadi pakat2 undi parti kencing rakyat, masih tak buleh dapat majoriti mudah... this is simple mathematic and u guys cant even understand... macam ni ka mau perintah negara..chit... but then again cakapla apa pun dengan puak2 degil ni, mmg tak kan mau dengar punya

Anonymous said...

dalam BN banyak ulamak, boleh dedah aurat, boleh rasuah dan pelbagai2 boleh. allah redha tak....... nak tau jwp tanya tok guru umno. he..he. rukun islam tak di tolak tapi tangguh. yang tolak hudud ni apa crita pulak. pi mekah sia2 ja.