IKLAN BERBAYAR

Friday, June 29, 2012

PANIK..STRAITS TIMES SINGAPURA TUDUH 5 DIPLOMAT ASING TURUT HADIR SOKONG BERSHIT.



1.    Singapore S T defends the involvement of foreign envoys too.

2.    Five Western embassies also took part in the rally.

3.    Straits Times journalist wastes his blunt tongue by quoting other participation of foreign envoys.

4.    Former N S T editor Kadir Jasin who tries to cool down the situation should be treated as irrelevant.

    Singapore High Com should reinforce strict  legislation and declaration from time to time to their staff in     view of eliminating their restraints with foreign countries.

15 comments:

Anonymous said...

halauu jee diplomat tuu....

diplomat amerika dulu si mallot pun kjaan dr m bleh sound dia sampai kjaan amerika tukar dgn diplomat lainn...

stakat diplomat spork tu... alahaii.... di bantu plak 2-3 pegawai dari kedutaan lain...

suruh wisma putra halauu jee..... hantar sampai tambah johor... lepas tu tendang bontot dia...

spork takkan berani berperang dgn tanah melayu hanya kerana 3 ekor monyet cina buat hall....

Anonymous said...

aaaaa btul la..depa mmg mnybuk bersih....

nk cover malu la tu....

Anonymous said...

kesimpulannya, skrg singapore dah mengaku la diplomat dia memang ada masuk campur dan melibatkan diri dalam urusan negara lain.. kantoi..kah kah kah

Anonymous said...

singapore ni bukan nya pandai sangat cuma dia tahu bila nak menipu dan dimana nak jual temberang .....perangai kerajaan singapore sebijik perangai orang cina kuat menipu sebab itulah diaorang kaya .Tapi itu cerita lama sekarang orang sekeliling dah tau perangai cina ni ........Masa kejatuhan orang orang cina sudah semakin terserlah .....

Anonymous said...

s'pok negara sesak lagi melemaskan.. mereka amat cemburu dgn Malaysia yg aman dan nyaman! di sini kita bernafas dgn selesa tak ada kekangan..bebas!

Anonymous said...

singaporean stop eat pork a lot la bastard!!!!u guys already blur ready... better MIND UR OWN BUISNESS LA WEI.... sekali sekala ckp omputih best gak... sokong sokong halau je diplomat2 tu...apa nak takut...kita negara berdaulat pe...kita bukan hidup bergantung ngan diorang pun...tu lah pak lah..kan ke bagus kalau buat jambatan bengkok dulu!!oppssssssss

Anonymous said...

Typical Chinese action and response. Hantam dulu, sorok tangan kemudian buat pelbagai alasan....itu budaya cina kui dan tiada beretika serta tidak pernah menghormati tuan rumah...

Aku hairan mengapa kita semacam mengagungagunkan cinakui ni...halau saja sicelaka sial bertiga tu....sememang nya mereka tidak tahu Vienna convention, nak lanyak je...Malaysia, pls kick those moron out soonest possible

Provokasi= I'm Pig I can said...

Singapork mahu membuktikan kepada Western mereka boleh berperanan seperti Israel..

Padahal semua orang tau busuknya sifat cina totok dizaman moden ini..

Walau belajar di US UK..totok tetap besifat bodoh & mengampu..contohnya Anti-Lynas..banyak loyar2 berpendidikan barat tetapi otak senget & lebih percaya LGE berbanding saintis.

Anonymous said...

Under the Vienna Convention on Diplomatic Relations Article 9, a receiving State may "at any time and without having to explain its decision" declare any member of a diplomatic staff persona non grata.
A person so declared is considered unacceptable and is usually recalled to his or her home nation. If not recalled, the receiving State "may refuse to recognize the person concerned as a member of the mission."
While diplomatic immunity protects mission staff from prosecution for violating civil and criminal laws, depending on rank, under Articles 41 and 42 of the Vienna Convention, they are bound to respect national laws and regulations. Breaches of these articles can lead to a persona non grata declaration being used to punish erring staff. It is also used to expel diplomats suspected of espionage (described as "activities incompatible with diplomatic status")or any overt criminal act such as drug trafficking...in this case being at Bersih gathering which clearly a breached of the court order.

Anonymous said...

we are not the only one who robbed our neighbour but 5 others did just that as well...in other words, don't blame us for robbing the dignity of our neighbour because we are not the only robbers in this region. hmmmm...

Anonymous said...

org putih baik

org singa je ada jahat hati

da tiba masanya..kedua2 negera menarik balik kedutaan ...bukan pasal nak berperang...

sbb dekat sgt maa , xpayah ada duta...mau dtg sekijap smpai..tarak hal

Anonymous said...

dulu x ngaku,, skrg siap ada video...dah ngaku...memalukan..

Tun Teja said...

1. Sudah tercatit pun yang diplomat-diplomat dari Singapura akan mengawasi pengelibatan staff dan tidak mungkin akan melibatkan pekerjaan mereka. Walaubagaimana pun, pehak atasan Kementerian Luar akan memberikan kelulusan dahulu sebelum diplomat asing menghadziri sebarang peristiwa di lokasi tempatan.

2. Sudah terang lagi bersuluh. Kedutaan Singapura dan kelonggaran undang-undang kementerian mereka ternyata yang silap.
3. Mereka (diplomat Singapura) yang bersalah, tetapi Teo Chong Wee masih tegal tidak mahu menulis kenyataan yang tajam dan telus akan pengelibatan diplomat Singapura.
Kalau tak ada api, masakan ada asap.

Anonymous said...

Itu semua menunjukkan betapa rendahnya moral mereka.

Jonathan Vargas said...

guitar capo reviews guitars for vets st. louis gibson guitars exclusive 2011 wall calendar guitar hero warriors of rock xbox If you dont own them already, at some point, you will encounter what are called guitar effects. Guitar effects are used to enhance the tone and sound of your instrument. Guitar effects can dramatically change your guitar sound, or simply make your guitar sound sonically rich. The next step is to decide how the lick can best be used over chords. Having a good understanding of theory will help you figure out the relationship of each note of the lick to a chord. You'll soon find out that you can use that same lick over different chords then you start to realize the power of guitar licks.