IKLAN BERBAYAR

Friday, June 29, 2012

PARLIMEN PERMATANG PAUH HOT MALAM NI.


28 comments:

6803man sarawak said...

Syorkn pru13 ni umi btanding atas tiket bn

Anonymous said...

.

yb pekan berani bersumpah di kawasan yb permatang pauh. ini fakta

dalam konteks sama, beranikah yb permatang pauh angkat sumpah di kawasan yb pekan?

Anonymous said...

pergh...gila2 .... nk p nk p...

Anonymous said...

dengar citer apek mekmali teringin nak berwacana dengan Ummi...betul ke?

Anonymous said...

Cadang Umi bertanding diatas tiket BM (Belakang Mati)Perangai sehodoh rupa.

Anonymous said...

Amboi anon 9.50 AM. Cun sangat ke andartu andartu PKR siapa tu.. Ambiga? Zuraidah Ampang? Eli Wong? Faekah Husin? Lateefah Koya? Or DAP mari Teresa Kok?

Eh ini penemuan terbaru ni. Rupanya ada 5 pemimpin atasan PKR berstatus andartu....... Lesbian kot hehehe

Anonymous said...

comey umi....9.50 jelessss....psl dia dapat zuraidah hantu mak limah....heeeeee ...seram nya tengok gigi zuraidah...ni yang org2 pkr suka....hantu mak limah...


takbirrrrrr......

Anonymous said...

comey umi....9.50 jelessss....psl dia dapat zuraidah hantu mak limah....heeeeee ...seram nya tengok gigi zuraidah...ni yang org2 pkr suka....hantu mak limah...


takbirrrrrr......

Anonymous said...

1O:13

BUKAN ANDARTU TETAPI MAK BIDAN....BIDANG TERJUN GITU

Anonymous said...

Cikgu"S":
Manusia2 kecewa luar dalam macam tu lah yang menjadi ahli dan pemimpin PKR.Ketua Umumnya sendiri terdiri dari tulang dan daging yang keciwa kena tendang dari UMNO.Tambah keciwa bila gagal nak jadi Perdana Meteri.Lepas PRU13 keciwanya tambah menjadi2,mungkin hingga tahap perlu makan ubat apabila kecundang lebih parah di segenap ceruk rantau dalan negara ini.Tengoklah nanti.
Sekarang ini pun raut mukanya dah lain macam.Anda tak perasan ke?
Kusut masai dan berserabut macam otaknya juga.Dhsyaaat!

Anonymous said...

SOKLAN KRITIKAL WAKTU INI IALAH APAKAH KONSENSUS PR MAMPU MEMBANTU PAS DALAM MEREALISASIKAN IMPIAN DAN ANGAN-ANGAN.

Anonymous said...

Macam2 tuduhan(?) yg Umi beri , siap dgn bukti lagi...NAPE SMP LA NIH ANUwar LANGSONG XNAK SAMAN CIK UMI KITE TU YE....

Brovo Umi....teruskn pembongkaran...kalo betol Umi mmfitnah , saman jer le....

Tu pon penganut tegar Anuwar n PAS xbole nak pikiaq..


kahak kahak haktuii

Anonymous said...

ADA KER ANUAR JUBURIT, ASMIN TOL BERANI SAMAN HAFILFA???

PADAN MUDA KEDUA-DUA PEMIMPIN PKR pati kongkek rakyaat. satu dunia anuar juburit sebar fitnah, dah jenis muka kulit babi, tak ada langsung rasa bersalah. dengan tuhan pon tak takut apa lagi manusia kat muka bumi.

yang benar, kasi suluh
yang salah, kasi bubuh, sekarang masa paling sesuai bogelkan segala penyelewengan cabut bulu-bulu mereka sampai togel, tak taulah lepas ini mereka berdua bolih baring dilandasan keretapi mencari ilham baru nak pussing fakta.

Anonymous said...

ANON 9.50AM CERMIN MUKA SENDIRI DULU ...MIRROR ...MIRROR ON THE WALL YOU ARE THE UGLIEST OF ALL.

HELLO YANG BERTANDING ATAS TIKET BM (BELAKANG MAIN ) SIAPA EK...WHO ELSE ANON 9.50AM BOSS HANG LAH HE..HE..

Anonymous said...

hahaha..hantu bonceng melalak lg..hahaha.ramai pencacai umi bonceng ni rupenyer.pencacai tak abih ngaji..hahaha.

Anonymous said...

anyway,yang paling bodoh bangang adalah org yg pegi dengar ceramah dan pencacai-pencacai tegarnya.ada gak zaman ni manusia membuta tuli nak pegi dengar rintihan kekecewaan si umi meroyan.

Anonymous said...

teruskan Umi... Dedahkan segala temberang anwar... Pelakon hebat anwar ni...Memang dah gila tahap biol!!! Bila dia bersembunyi di kedutaan turki dulu pun dah lawak habis... Bila dia bagi isyarat redah Dataran Bersih 3.0 pun dah jelas betapa penipunya dia... Bila dia kata nak tubuh kerajaan 16 Sept pun dia da perbodoh2kan Penyokongnya.. Macamanala dia orang boleh telan bulat2 temberang dia... Bila video cina doll keluar dia bagi alasan bukan perut dia... Tapi dia tak kata pun itu bukan kote dia...

Anonymous said...

umi masssyukkk lagi..dapat le beli jajan nanti.Teruskan umi demi tembolokmu.

Anonymous said...

Anwar masyukkk.... Jgn tak masyukkk. Merata hang melancong... Banyak duit hang... Buruk2kan negara kat negeri org... Tak luak2 ya harta hang ... Batik Malaysia pun hang hina...ingat tau negeri Tok GUru dan Negeri Haji Hadi pengeluar batikk...

Anonymous said...

mengapa puak2 umno haprak sangat teruja dengan 'hadis palsu' cereka umihfilda ni? penganut2 umno hari ini terhadap u

mihafilda, zulnordin, zahrain, hasan ali, ibrahi ali, sama seperti pengikut2 syiah yg sangat suka dengar fitnah cereka/hadis palsu yahudi yg pura2 masuk Islam, Abdullah bi saba' dizaman khalifah Othman & khalifah Ali.......

akhirnya berlaku perang alJamal & Siffin....................

umno parti authokratik sekular ni sgt takut kpd pilihanraya bersih .... apa sebabnya?

Anonymous said...

Lawak king la...anon6:17... PR yg takut dengan pilihanraya bersih...kerajaan difitnah kata pengundi hantu... Selangorku da Buat bancian kat shah alam ni... Cari i... Ingat i ni pengundi hantu... Takut pru13 tak memihak kat Pr... Pru12 tu bersih tau... Pr menang 5 states... Pru13 rasanya lagi bersih.. Da mcm2 spr kemaskini... Takut kah dengan pilihanraya bersih!,,,,? husband i akan mengundi di SA juga ... Tapi masih guna alamat lama so tak undi di kawasan kami...Di seksyen lain.. Jgn kata dia pengundi hantu pulak !! dia dulu undi PR... Skarang nak undi BN... Takut bayang2 sendiri hah!!

Anonymous said...

Umno tak takut pilihanraya bro..

Yg takut tu pembangkang...

Sekejap sekejap buat "bom"..
Kasi hiruk pukuk malaysia ni...
Buat isu sana sini..
Bikin merata...

Lepas tu..
Kasi spin

Bagi rakyat pening..
Itulah modus operandi pkr.

Macam org tak tau..

Anonymous said...

Berita terkini. PAS akan melantik ambiga sebagai Ketua muslimah cawangan atau ranting (kata anwar pungkok) kampong medan. Muslimah2 lain diminta memberi laluan kerana kamu semua bebal dan tidak seterer ambabiga. Selepas berjaya melastarikan lesbian gay dikawasan terbabit beliau akan dilantik swbagai murshidul agung PAS bagi menggamti tua kutuk ysng keluar masuk hospital tapi tak mampos2 si n.ajis riak bin nikmat . Si nAjis akan dilantik pula sebagai pemungut dan pengampun dosa2 dan penentu surga neraka. Belau akan dibantu oleh sahabat2 karib beliau iaitu iblis dan syaitan bagi memikul tanggungjawab ini.Sekian dari malaysiakinitipu

ark said...

Fitnah rekacipta & arahan Anwar Al Juburi. Setiap hari ALLAH SWT menyukarkan kehidupan Al Juburi & setiap hari juga Al Juburi menerima azab krn menabur fitnah, segala fitnah yg dilemparkan akan berbalik kpdnya. Cuma Al Juburi tidak pernah insaf krn mahukan KUASA hendak membalas dendam. ALLAH SWT Maha mengetahui. Umi, Zulkifli Nordin, Zahrain, & Hasan Ali sampai sekarang diberi kekuatan oleh ALLAH SWT menentang Al Juburi krn mereka2 ini tidak mahukan pengkhianat bangsa, peliwat, pemfitnah, penzina, menjadi pemimpin krn akan mrosakkan agama, bangsa & negara kita. Cuba & teluskan walau sedetik dari hati yg tulus & berdoa kpd ALLAH SWT supaya diberi petunjuk utk menilai siapa sebenarnya ANWAR IBRAHIM.

Anonymous said...

nak pandang pon x selera ek mak lemper tu...aduiii

6803man sarawak said...

Aku xkesah pun ape isu yg umi kuarkn.asal ada bukti n fakta.tapi klu citer karut xyah,lebih baik diam2 drpd tambah dosa.

Anonymous said...

usahkan di parlimen pekan. teman rasa di parlimen permatang pauh sendiri pun anwar tak berani bersumpah pepatah org tua dah mengatakan berani kerana benar takut kerana salah.

Anonymous said...

Pikir elok2. Umi buat mcm ni bkn sbb dia nk sebok sal politik..dia sibok nk dedahkn siapa sbnrnye anwar dan azmin. Mse anwar dlm BN lg umi da buat pendedahan ni, cume x bpe ekstrim. Time 2 umi dilihat sbgai pembangkang.. Dia bkn ahli politik, dia ahli peniagaan..dia nk rakyat x tsalah pilih...

Xde sbb nk bg umi btnding..bkn BN yg suruh dia buat sume ni..