IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 28, 2012

TUMBANGKAN KERAJAAN SECARA HARAM. AMBIGA DAN AL MAUNAH SAMA JE !



terbaik daripada kick. ambiga dan al amunah sama je . KLIK SINI

25 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan jadi kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

hahahha..mp umno kecut telur kena sound dgn mic n ppp..terus sayang ambiga...terus tarik balik kenyataan..sembang je deras..dgn mic n ppp yg nak mampus tu pun takut...umno mmg dh nak mampus..haha

Anonymous said...

nampaknya umno diliwat oleh mic n ppp...xde plak yg back up mp ni..mana perkasa?mana pukida?mana zul kulum?mana hasan kayu jati?...mana tibai..mana majlis fatwa..hahahah..mana fathul bahri..mana kj?...hahaa..tengku nan pun playsafe...hahahah..umno takut sama mic..

Anonymous said...

umno dah lapuk bro...
lembaga antik yg berkarat dgn rasuah dan kronitism...
kembalilah pada amalan purba islam ;)

Anonymous said...

suruh n.ajis istihar perang jihad bersenjata terhadap kerajaan,tunggu apa lagi?Bukankah kamu di pihak yang benar,UMNO kafir,jatuhkan mereka dengan bantuan babiga.Bekalan senjata, al-juburit boleh uruskan dengan mudah sahaja.Bantuan perang jihad kamu ke atas kerajaan akan dapat sokongan dunia,bala tentera kamu sudah tersedia ada di Temasik dengan peralatan ketenteraan tercanggih, sama seperti Israel.Inilah masanya dan peluang terbaik anda.Jadikan PM ini adalah yang terakhir dalam sejarah.Seperti kata n.ajis,Melayu tidak penting,Islam lebih utama.Syabas PAS,PKR dan DAP a.k.a Parti Komunis Malaya.

Anonymous said...

Memang anak haram je yang sokong Ambiga. Malaysia aman sebelum kedatangan Dajjal Al BabI Al- Juburi yang buatkan anon sial kat atas berani bersuara... Dasar banjingan tenget. Aku rasa baik korang blah je dari Malaysia bumi tercinta ni..pasal korang anak cucu aku tergugat...lakhanat!!!!

zat said...

dia dh kena tarik balik kenyataan dia dlm parlimen...PADAN MUKA BODO !!

zat said...

Anon 8:43PM

lu sapa nk halau2 org...negara ni bukan lu & puak lu punya saja...

kau tk sedar cara UMNGOK memerintah anak cucu kita semua dh mmg tergugat...

Juara Wira said...

zat 8.48

antara yg berani mengaku kesalahan dan menarik balik kenyataan DENGAN yg sentiasa mencari helah untuk menegakkan benang yg basah... sapa yg lebih gentle???? habaq mai sat... hang bodohkan org lain..mgkn hang dah pandai tahap maksima kot...

Anonymous said...

umno pengecut..baru kena sergah dgn mic kutty pun dah goyang..sembang je lebih..ketuanan melayu la..apa la..kena tampar dgn ppp terus tarik balik kenyataan...ahli umno lain pakat lari..hahhah..

Anonymous said...

gentleman gang ..pandikuty dulu terus lari naik kapal terbang pi amerika..tinggal zahrin dok bantai dia dlm parlemen.....dia da cabuttt...

kenapalah melayu ni bukan bangsa kejam.. masa dlm penjara eeehhhiiii xlarat nak tulihhh la...

syukur la ka nuar jubur...melayu sgt lembut betul..

Juara Wira said...

cehh nak spin balik ayat org umno dulu... hangpa dok kaji betoi2 la dulu wei..sapa dok melutut kat sapa??? PAS melutut kat DAP atau umno???aduh.....itu bukan takut..itu melambangkan kelakian kata org...bukan mcm sesetengah org bila diserang habis dikerah ahli keluarga,rakan politik,dan pemimpin dalam pakatan untuk back up....lagi dayus....

zat said...

Juara

dia tarik balik sbb terpaksa... Speaker suruh..selagi boleh dia dok nafi lg..tu dh bahlul tahap bangang..

Anonymous said...

izat....selagi xda berlaku apa2 dlm kluarga ko sendiri jgn harapla ko nak undi bn'''betui tak??


......
hoi kwn2 ada 3 hari lg nak dafter undi ..kalau dap yg byk duit boleh umpan 'kereta' supaya daftar nama..kita tak bleh belanja kopi ka..

marilah kita berjihat..

Juara Wira said...

zat 9.17

betoi la kot kata hang tu...tapi kalau dia bangang seperti yg hang habaq tu cheq rasa dia tak minta maaf sampai kesudah kot... sanggup keluaq dewan cam yg selalu mp pakatan buat... tu yg cheq ckp perlu ada sifat gentleman gak bro......bukan senang mp nak tarik kenyataan ni.. depa kalau boleh sanggup kena tindakan speaker.... mp pakatan biasa ngan situasi ni...

Anonymous said...

Dah sah Al Juburi pun masih sokong. Tak kan Mat Sabu, Karpal dan Taib Azimudin fitnah kut. Ahlul syurga tu

Anonymous said...

KERUSI PARLIMEN MALAYSIA=222 BUAH
KERUSI MAJORITI BUMI/MELAYU=176 BUAH
KERUSI MAJORITI CINA=46 BUAH
MAJORITI MUDAH=113 BUAH
MENGAPA KITA MASIH NAK UNDI CINA?
FIKIRKANLAH BANGSA MELAYU
SEPATUTNYA MINORITI YANG MELUTUT KAT MAJORITI TETAPI SEKARANG MAJORITI YANG MELUTUT KAT MINORITI

Anonymous said...

KERUSI PARLIMEN MALAYSIA=222 BUAH
KERUSI MAJORITI BUMI/MELAYU=176 BUAH
KERUSI MAJORITI CINA=46 BUAH
MAJORITI MUDAH=112 BUAH
MENGAPA KITA MASIH NAK UNDI CINA?
FIKIRKANLAH BANGSA MELAYU
SEPATUTNYA MINORITI YANG MELUTUT KAT MAJORITI TETAPI SEKARANG MAJORITI YANG MELUTUT KAT MINORITI

Anonymous said...

sebab dajal kluar penjara

demi nak jadi perdana menteri offer baik pada cina akan kuasa2..

10 thn lg...
mati ja anwar bergasak cina2 nk jadi perdana menteri..

.maka lenyap la melayu

terlipat lah dlm sejarah kebangsatan pkr dan pas dlm melacur maruah bangsa dan agama

6803man sarawak said...

Aku xpeduli pkr,umno,pas,mic,dap,mca.yg paling penting matlamat aku skarang,jatuhkn kerajaan taib.

Anonymous said...

Anon 10.24 pm,

walaupun kerusi melayu/bumiputera majoriti tapi hakikatnya yg terlantik dari kalangan ketua2 penyamun melayu umno yg korup & bongkak .... rakyat tentang ketua2 penyamun UBN ni.... bukan menentang UBN atas sifat perkauman!


PAS/PKR bukan melutut kepada manoriti bukan melayu.... tetapi ketua2 penyamun melayu umno yg melutut mengemis duit dari tokey2 Cina, kontraktor2 Melayu termasuk tokey kasino genting highland untuk politik wang untuk ditaburkan kpd pengundi2 melayu, india dalam PRU nanti....

hipokrasi umno/bn semakin terserlah walaupun nak dispin oleh penulis2 upahan....... umno/bn= parti diktator mubarak mesir dulu......

anon 10.24

apa nak dirisau.. kerusi cina hanya 46 saja berbanding 176 melayu/bumi... 46 kerusi tak boleh buat kerajaan walaupun simple majoriti... illusi ko tu terlalu dangkal & egoistic Umno untuk merendah2kan kredibiliiti melayu2 dlm PAS, PKR dll.... seperti saki baki jeneral2 mubarak dalam tentera mesir cuba menafikan keupayaan ikhwan muslimin mentadbir negara & pertahan dari ancaman zionis Israel & imperialis USA.....

rakyat semakin sedar akan propaganda overkilled UMNO/BN terhadap PR & reformis ..... satu persatu "kerosakan besar" UMNO & pemimpin2nya..............

hayat UMNO/BN hanya bergantung kepada politik wang dan melayu2 yg bermentaliti subsidi saja.........

sebab itu UMNO/Bn tidak berhajat kepada PILIHARAYA BERSIH, BEBAS DAN ADIL .. bahkan sesiapa yg menuntut pilihanraya BERSIH dianggap musuh utama bahkan UBN cuba doktrinkan kepada rakyat bahawa pendemo2 BERSIH sebagai tindakan tidak demokratik dan dianggap musuh negara serta anti Melayu atau anti Islam! Itulah nasib Ambiga mangsa konspirasi politik kotor kumpulan ultra-partisan UMNO!!!!!!

PEMBOHONGAN & FITNAH KONSPIRASI POLITIK KOTOR UMNO SEMAKIN PARAH SEJAK ERA MAHATHIR SEHINGGA NAJIB SEKARANG.....

menjadi kewajipan rakyat untuk BETULkan semula institusi kerajaan & negara supaya berada pada landasan PERLEMBAGAAN & DEMOKRASI yang betul yang benar2 mendokong aspirasi rakyat!

PRU13 ... no UMNO, no BN....in total!

Anonymous said...

Ambiga mangsa konspirasi diktator UMNO/BN ..........

BUDAYA FITNAH..mana lebih hina disiai Allah, MELAYU UMNO kononya Islam tapi amalannya lebih jahat/teruk/keji dari KAFIR?

Anonymous said...

Orang melayu akan bangkit Pru 13 pakatan sebenar nya dah tak ada apa bagi orang melayu. ...cina dap lu olang mimpi sahaja nak pegang malaysia. . Cina mca selagi kamu jaga hak kamu yang telah dipersetujui aku sebagai melayu tidak ganggu kamu.pada kaum india hanya barisan nasional sahaja yang boleh bela nasib kamu...ok peace..ayuh melayu umno ayuh cina mca ayuh india mic.,ppp dan anak anak muda sekalian tumbangkan pakatan pru 13 nanti...sejarah harus diingat. .sejarah pasti berulang kalau kamu leka dan lupa menghormati sejarah silam.

Anonymous said...

Sapa cakap Melayu banyak sokong PR??? perasanlah bawak mati. Rakyat yang berakal lagi ramai dari otak dungu taik udang macam Zat, Anak Sepuloh
A.k.a Bomoh Siam je yg kecoh. Itu spesis petualang bangsa, ugama dan negara...

Janji, Ayat power, Kencing, Fitnah Jahat, Senduk, liwat jubo, liwat minda....itu je la boleh.

Peeegeee dahhh....hak tuih!!!

Anak melayu

Anonymous said...

Dalam PR dan beberapa NGO,walaupun pemimpinnya bukan beragama islam,tetapi hati dan akhlak mereka jauh lebih mulia dan keberanian mereka menghadapi segala ancaman dan penghinaan dari golongan tertentu amat membanggakan.Sedarlah orang2 melayu yang beragama islam.Tidakkah kamu berasa takut dan malu bilamana ditanya ketika berhadapan dengan ALLAH nanti.