IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 28, 2012

PETRA NAFI NAJIB BUNUH ALTANTUYA, TAPI PAS..LIHAT FOTO !



201 comments:

1 – 200 of 201   Newer›   Newest»
Juara Wira said...

nama ja parti islam... perbuatan melambangkan keperibadian..... begini la ciri2 sebuah parti yg mengaku memperjuangkan islam siang dan malam..tetapi sanggup menghina saudara seagama demi survival politik depa....cuba perkara sama dilakukan oleh umno.... habis diheboh seantero dunia......sesama manusia bolehlah hangpa dok kelentong..esok bila menghadap yang Maha Esa hangpa jawab la sendiri....

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan jadi kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

Tak sangka orang PAS boleh jadi sampai ke tahap ni........

Anonymous said...

Payung roket ada maruah tetapi sebaliknya payung teokrasi macam tak ada nilai langsung. Justeru jangan hairan kalau roket ganti bulan.

Anonymous said...

ini tanda akhir zaman orang mengaku ustaz tatapi fikiran mengikut suruhan sytan dan iblis

Anonymous said...

itu lah orang dah cakap lembu2 umgok ni kiblat dia kat kaki todi apa nak diherankan itu lah surah kamu kan umgok

Bomo Siam said...

GAMBAQ TIPU, MEMBAHAYAKAN AKHLAK!

Kuah kuaah kuaaah!!!

Anonymous said...

Gitula jadinya sbb TOK GARU mrk sendiri dah kata ..brkawan dgn SYAITAN pon bole ..asalkn mrk menolong PAS..maka begitula haluan PAS skrg.....IKOT SYAITAN....

kahak kahak haktuiii

Anonymous said...

org2 PAS jahil ugama...UMNO tunjang Ugama Islam Malaysia..

Bomo Siam said...

Puak2 fasik laknatullah ni mana kenai hukum....

Sedangkan undang2 AllahSWT lagikan depa TOLAK, inikan pulak setakat 'bersumpah dlm mesjid'!

"Sapa tu Boss?"

Sapa laei, sepupu hg la....UMNU!!!

Kuah kuaah kuaaah!!!

Anonymous said...

massa tolak pas bukan kerana dia pas tetapi kerana dap lebih teokratik berbanding pas.

Anonymous said...

Yang hairan tu baru sekarang jumpa Tahalul Siyasi iaitu boleh bekerja sama dgn kafir. Maknanya UMNO dah khatam dulu dalam hal Tahalul Siyasi ni, sejak 1955 lagi iaitu pada PRU pertama lagi. Yang depa gelar Al Juburi, dan siap temuduga dgn mangsa seks DSAI yg tersebar CD nya seantero Malaya dulu, kini depa jilat habis tanpa rasa jijik kepada individu yg depa dakwa ada bukti berzina dan meliwat. Yang lawak tu, DSAI siap nak minta Qazaf.... jika tiada saksi 4 orang. Habis tu kalau Mat Sabu dan Taib Azimudin ada bukti dulu sehinga digelar Al Juburi dan tersebar CD, knp bukti disembunyikan kini. Macamana nak laksana Hudud ni, bila puak dia yang buat, sehabisnya kena kasi selamatkan tapi puak yg dia tak suka.... main tuduh walaupan saksi dah mengaku memfitnah. Patutla Tun M tak kasi Hudud PAS dilaksankan... Sure tak ada keadilan. Bila dia tolak nak suruh perbaik mana yg tak betul... depa fitnah kata Tun M tolak Hudud. Ingat bro... selagi ko org tak minta ampun pada Tun M yg korang pernah hina, maki, cerca dan fitnah.... di akhirat besok ko org tahulah akibatnya. Itu pun kalau ko org beriman dgn Allah dan hari akhirat. Sebab kalau ko org beriman dgn hari akhirat, ko org tak akan tergamak mencerca, menghina, memaki, menggelarkan dgn gelaran yang tak elok dan memfitnah org lain. Aku bagi peringatan sebab ko org selalu kata apa pun kena ikut dan refer Al Quran dan Sunnah. Jangan sunnah pakai serban, jubah, janggut dan celak saja. Mulut dan budi pekerti mestilah ikut sunnah nabi Muhd juga. Kalau setakat serban, jubah, janggut dan celak... lebih baik tunggang keldai, unta dan kuda sahaja... tak payah naik kereta. Lebih lebih lagi kereta buatan kafir german..... takbirrrrrrr

Anonymous said...

pakai ja serban tiga tingkat atas kepala beli buku kat kedai lepas itu buat caramah kata fitnah mengumpat lepas itu takbir pengikut pas panggil ustaz ha ha ha

Bomo Siam said...

Baru skrg hangpa sedaq.....

Undi cina, india ,iban, kadazan, malah org asli dah makin jauh utk digapai. Maka bertungkus lumuslah pulak serang PAS, kot2 dpt tambahan undi melayu....

Kuah kuaah kuaaah!

Selamat jalan utk mu UMNU!!!

Bomo Siam said...

Antara PAS, DAP & PKR, yg mana paling diserang UMNU tika ini?

Jawabnya....PAS le!

Nak serang DAP? Tun M sendiri dah kata yg cina majority tolak BN kerana UMNU amat racist!

Nak serang PKR? Makin serang makin teruk utusang kena bayaq saman!

Jadik apa yg tinggal? PAS je le tempat melepaskan lelah!

Tak gitu En2 UMNU???

Mmuuaahhahahahaha....!!!

Juara Wira said...

Puak2 fasik laknatullah ni mana kenai hukum....

Sedangkan undang2 AllahSWT lagikan depa TOLAK, inikan pulak setakat 'bersumpah dlm mesjid'!

"Sapa tu Boss?"

Sapa laei, sepupu hg la....UMNU!!!

Kuah kuaah kuaaah!!!

June 28, 2012 9:51 PM

...........................................................................................................

tolak hukum Allah..yakni hudud....tapi sampai la ni takda sapa pun nak jawab satu satunya soalan cheq.....ADAKAH PAS AKAN MELAKSANAKAN HUDUD KIRANYA DITAKDIRKAN DAPAT MEMERINTAH PUTRAJAYA?ADAKAH IANYA AKAN DIMASUKKAN DALAM MANIFESTO DEPA???? nak jawapan pada soalan tu ja...tang depa nak kaji ka nak bincang ka jgn dok cita... hanya YA atau TAK??? klu tak mampu nak jawab hang elok jangan dok tunjuk baguih pasal hudud.... buat malu jin hang ja la bomo.....

Anonymous said...

Isu mendiang TBH dah basi dan tak bagi untung lagi. Pakar wanita sensasi lagak seperti artis dari Thai mana boleh lawan pakar terbilang dari UK ang berintergriti tinggi. Tapi yg hairan tu pihak yang nak menyiasat pulak yg dituduh membunuh. Sepatutnya yang kena siasat la yg cuba hapuskan saksi dan bukti. Bila terbukti melaului kajian pakar yg sahkan TBH mati sebab jatuh kerana mungkin malu lalu terjun sendiri, habis lah peluang depa nak lanyak kerajaan punya agensi. Lalu kematian Altantuya pulak dijadikan fitnah dari hari ke hari. Tapi maafkan kami yg merupakan rakyat majoriti. Kami dah tahu apa yang sebenarnya terjadi. RPK sudah mengaku diberi upah ftnah kerana dengki. Dan akhirnya kes ini pun akan jadi basi. Fitnah lain pula akan cuba dicari. Mana tahu, akhirnya boleh juga menjadi. Dan hanya diyakini oleh mereka yg buta dan tuli.

Bomo Siam said...

Katakanlah gambaq2 UMNU ni sihat2 belaka (tarak tipu2).....

Salahkah payung logo PAS diguna ditempat pemujaan tersebut? Yg pegang payung tu, ahli PAS ka?

Keranda mayat atas keta tu....mayat sapa?

Mayat Ambiga yg dah kena gantung tu ka?

Kuah kuaah kuaaah!!!

Juara Wira said...

Antara PAS, DAP & PKR, yg mana paling diserang UMNU tika ini?

Jawabnya....PAS le!

Nak serang DAP? Tun M sendiri dah kata yg cina majority tolak BN kerana UMNU amat racist!

Nak serang PKR? Makin serang makin teruk utusang kena bayaq saman!

Jadik apa yg tinggal? PAS je le tempat melepaskan lelah!

Tak gitu En2 UMNU???

Mmuuaahhahahahaha....!!!

June 28, 2012 10:06 PM

..............................................................................................................................................

tu la kalau dalam pala tu ingat nak hentam org ja..bukankah PAS nak ganti UMNO?? takkan serangan ni pun tak leh nak hadapi..aduh..cikak betoi... umno kena serang bukan dari PAS ja..dari A to Z..semua nak serang umno...yg pasti semua yg menyerang ni pihak yg kecewa....lantak pi la... UMNO kalut ka atau apa ka kita tunggu pru la bomo.....

Bomo Siam said...

10:06,

Nak tau laksana atau tidak, ce pakat2 bagi undi kat PAS! Bila dah ada majority seat, PAS tetap laksanakan 'Negara Islam'!

Bukan macam UMNU, dah ada kuasa dlm tgn, sanggup sepak terajang hukum Tuhan!!!

UMNU RACIST! UMNU FASIK!!!

Anonymous said...

Huiyo...! Tak sangka PAS raja segala fitnah..
Hu...terer....terer..merangkap keldai DAP lagi...

Heh.

Anonymous said...

Bukan kah Mat Sabu, Taib Azimudin dan Karpal Singh yang mula-mula dakwa DSAI adalah penzina dan peliwat sehingga lekat gelaran Al Juburi. Kenapa masih sokong manusia penzina dan peliwat untuk menjadi PM. Dia adalah manusia yg tergolong dikalangan kaum Nabi Lut yang dilaknat Allah dan dah kena bala pun dari Allah. nampaknya walaupun ko org tahu beliau tergolong dalam kaum Nabi Lut yang peliwat, tapi ko org bersubahat juga dgn dia. Ko org tahu ke tak ni kisah nabi Lut ni atau memang tak pernah baca Quran. Malaysia akan mendapat bala jika seorang peliwat dan penzina yang digelarkan Al Juburi oleh Mat Abu dan tersebar CD pengakuan mangsa seksnya oleh Taib Azimudin di angkat sebagai pemimpin. Kenapa sekarang ni Mat Sabu, Taib Azimudin dan Karpal Singh menyembunyikan bukti salah laku seks DSAI. Apa dah jadi dengan pemimpin yang bermati-matian nak laksana Hudud dan pakar undang-undang yang tersohor seantero Malaya yang sembunyikan bukti yang depa sendiri dakwa mempunyainya. Caca merba betul lah puak-puak ni.

Anonymous said...

Tak sangka bomo Siam ni bahlol dan tolol lebih kurang N.Ajis

Bomo Siam said...

10:12,

Tarak pasai PAS nak ganti UMNU!

Tugas PAS & komponen PR lain ialah lenyapkan UMNU dari muka bumi!

Betui la, la ni, suma pihak hentam UMNU. Termasuk MCA,MIC, Gerakan & komponen Sabah/serawak!

Sah2 UMNU kini, hanya bergantung pd melayu je!

Pecah tiga pulak tuu...!

Kuah kuaah kuaaah!!!

NIKNAJIS said...

nak belakon jadi alim senang tapi nak jadi betul2 jadi org alim susah. tengok aje org PAS. pakai serban pakai jubah, bila bukan mulut semua tipu atau fitnah.. kalau lah UMNO kaki fitnah kaki tipu PAS tunjuk contoh yg baik lah.. tak mahu ikut menipu atau fitnah.. kalau lah org tahu agama fitnah lagi teruk tu pada org yg jahil agama.. Ulama PAS tak ajar ahli PAS.. sebagai org islam kita jgn prasakah buruk pada org islam lain..n dosa besar kalau kita jadi pemberontak megulingkan kerajaan yg menegah ISLAM.. dan korang ingat.. kalau kerajaan BN jatuh dgn rampas kuasa korang ingat BN supporters akan duduk diam ke? dorang pula yg buat mcm mana korang buat... so sampai bila and tu yg org PAS nama islam nak kan.. kalau tak sayang bangsa kau sendiri.. sayang lah agama korang... tak mahu bodoh mcm lembu cocok hidung..

Bomo Siam said...

Pasai dakwa dakwi moral Anwar ni, hanya yg ada dlm mahkamah je yg bole pakai....

Lain2 bunyi....tarak guna punya!!!

Anonymous said...

United Malayan National Organisation atau UMNO. Kalau tulis UMNU salah. Tapi Parti Islam SeMalaysia bukan nya PAS, yang betulnya PIS. Apa kata kita pakat-pakat tukar PAS kepada PIS.... barulah kena dengan Parti Islam SeMalaysia.

Kuang kuang kuang.....

Anonymous said...

Maknanya apa yang Mat Sabu, Taib Azimudin dan Karpal kata DSAI ada meliwat dan berzina sehingga di gelar Al Juburi tu fitnah la ye. Tak sangka....

Anonymous said...

bukan saja tenaga rela dikorbankan malah payung juga sanggup dikorbankan untuk sesi pemujaan. hmmmm...

Anonymous said...

hang pa tak tau ka PAS sekarang dah jauh sesat?...

Kalau setan dan iblis tu kita tau dia cuma tak mampu utk menyembah nabi Adam saja, maka dia hasut ler umat manusia...PAS jauh lagi sesat dari setan & iblis..kahkahkah

Nak pulak tu ada pulak BOMOH SIAM bertambah sesat lagi la..hahahaha..dah nama Bomoh Siam mana pakai sumpah2 dgn kalimah Allah..yg dia tau.." Ooooo Miiii Tooo Fooooo, Lancau 3 sudu...balut kain kunin....tanam bawah reban...tungguuu 3 minggguuuu baru dapat kesann..."..hahahahaha

bagi nama tu elok gak sikit..ni Bomoh Siam kahkahkah...selalu pakai ayam siam nih.....kehkehkeh

Anonymous said...

Dalam Mahkamah kata liwat berlaku tapi suka sama suka. Maknanya DSAI adalah peliwat lah ye ikut apa kata Mahkamah.

Kuang. Kuang. Kuang

Bomo Siam said...

TGNA, lepas je ceramah....

Tak lupa panjatkan doa utk hadirin!

Pimpinan UMNU, lepas ceramah, bagi 'tayar undi'!

Tuan punya lori & bas pun dah mula mintak jugak.

....tuan punya Audi, agak2 bole dpt tak???

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

Bomo Siyel said...
10:06,

Nak tau laksana atau tidak, ce pakat2 bagi undi kat PAS! Bila dah ada majority seat, PAS tetap laksanakan 'Negara Islam'!
----------------------------------

PAS NAK LAKSANAKN 'NEGARA ISLAM'...LU SUDA MAKAN UBAT KA BELOM PAK BOMO SIYEL...NAK PEGANG JWTN EXCO AGAMA KAT SELANGOR N PP PON PAS TRKINCIT DI KETEPIKN... KAT KEDAH WLPON WAKIL DAP SECIPOT TAPI KUASANYA MELEBIHI PAS...ITU ORG TUA KAT KELANTAN PON MANA BRANI BISING SEBOT HUDUD..ITU KAPAL WILCHA BATOK TETIBA ORG TUA TUH KONA CITER LEN...

KAH KAH KAHAK KAHAK HAKTUIII

Bomo Siam said...

10:27,

Ada ke mahkamah kata Anwar yg buat kerja UMNU(liwat) tuh...???

Anonymous said...

Halim Mahkamah putuskan DSAI telah meliwat. Liwat berlaku suka sama suka. Bila Mahkamah dah sahkan liwat telah DSAI lakukan suka sama suka, maknya dia adalah manusia yg tak bermoral. Itu Mahkamah telah putuskan dan ko org masih menyokong si peliwat itu. Maknanya ko org telah bersubahat dgn manusia yg tergolong di kalangan Kaum Nabi Lut lah jawabnya.

Muahhhh ha ha

Anonymous said...

beri payung dapster pakai; beri keldai dapster tunggang; beri teokrasi dapster kata; 'lu manyak kelusi atau wa lagi manyak hah...'

Bomo Siam said...

10:29,

Setahu aku, PAS memang tak layak sebab seat dia kurang di Sngor!

Di Kedah, Ostat Azizan buat wakil DAP macam melukut ditepi gantang je....!

Batu api UMNU, kunun nak bela DAP di Kedah...gagal!!!

Juara Wira said...

Nak tau laksana atau tidak, ce pakat2 bagi undi kat PAS! Bila dah ada majority seat, PAS tetap laksanakan 'Negara Islam'!

Bukan macam UMNU, dah ada kuasa dlm tgn, sanggup sepak terajang hukum Tuhan!!!

UMNU RACIST! UMNU FASIK!!!

June 28, 2012 10:15 PM

...............................................................................................................................................

cheh!!!lagu ni ja?????eloq jgn dok ckp pasai hudud la bhai....org nak jaminan..bukan ketidakpastian la bhai.... bila ada majoriti tapi tak laksana nak buat lagu mana???dalam pru yg paling penting adalah manifesto...dalam manifesto la parti2 bertanding akan memberi tahu akyat apa yg akan mereka lakukan jika dapat mandat..mcm anwar ckp nak turunkan harga minyak,hapuskan tol,hapuskan ptptn...baru la org ada keyakinan.. ini dalam manifesto pun tak berani nak bubuh..ada hati nak laksanakan kelak... munafik!!! hang jgn lupa karpal masih hidup woo...klu dah langkah esok ada gobind woo....

JGN DOK KELENTONG RAKYAT LAGI LA...ORG TAK MARAH PUN KLU PAS TAKNAK MASUKKAN HUDUD ATAU LUPAKAN HUDUD..CUMA JGN LA ASYIK DOK GUNAKAN BENDA TU UNTUK TUJUAN POLITIK.....LA NI SAPA LAGI HINA?? PAS ATAU UMNO? SAPA YG FASIK?? PAS ATAU UMNO???

PAS ITU MUNAFIK!!!

assalamualaikum.........selamat malam!!! segala yg berlaku adalah qada dan qadar Illahi......jika PAS itu dan pakatan ditimpa pelbagai musibah ianya kerana berkat doa depa sendiri...sapa yg dok siang malam solat minta bantuan Allah memerangi musuh islam?PAS atau UMNO? la ni dah bermacam yg Allah dah tunjuk... puak PAS masih tak faham dan masih menyalahkan UMNO.....wallahualam...Allah Maha Besar..........

Anonymous said...

Laksana Hudud macamana ni, bukti liwat yg Mat Sabu ada telah disembunyikan. Begitu juga kes Zina ADUN dgn isteri org dalam keretapi, sembunyi habis dan siap telah diaunkan Allah. Eh! Macam paderi pulak. Boleh minta keampunan bagi pihak org lain dan siap pula tahu dapat keampunan. Nak laksana Hidud macamana ni bro..????

Anonymous said...

Laksana Hudud macamana ni, bukti liwat yg Mat Sabu ada telah disembunyikan. Begitu juga kes Zina ADUN dgn isteri org dalam keretapi, sembunyi habis dan siap telah diaunkan Allah. Eh! Macam paderi pulak. Boleh minta keampunan bagi pihak org lain dan siap pula tahu dapat keampunan. Nak laksana Hidud macamana ni bro..????

Bomo Siam said...

Hakim mahkamah mana yg putuskan Anwar buat kerja UMNU(liwat) tuh?

Jenuh carik berita, dlm utusang pun tarak!

Bomo Siam said...

10:35,

Camna mahkamah nak tuduh, setelah siasat, itu suma kerja fitnah UMNU!!!

aloya said...

korang pie layan anak haram bomo siam ni buat apa?

barua ni cukup pandai mengalih perhatian dari isu sebenar..

jangan dilayan, dia nak provok je..

barua sial punya pukimak..

Anonymous said...

hei!!!! bomoo sieng.......ada otak tak mau fikr.....cakap mcm org tak ada ilmu.......bodoh betul...islam bukan untuk tunjuk siapa lebih islamik....ia adalah untuk diamall......mcm bagus je.hheheheenhe

Anonymous said...

kalau fotfolio agama tak dapat kepercayaan dari parti sekular dalam pakatan, tak tahulah berapa nilai parti agama berkenaan

Bomo Siam said...

Nak tau apa bezanya pegangan ugama org PAS dgn org UMNU?

Bagi PAS, jika masjid, kuil or gerja diletakkan dlm satu komplek, no hal punya...!

Tapi bagi org UMNU, itu suma haram! Buat gereja dlm kpg melayu pun takleh! Pakat2 demontrasi jalanan arak kepala lembu!!!

Aqidah UMNU? Kuah kuaaah kuaaah!!!

Juara Wira said...

dikedah adun DAP seperti melukut ditepi gantang ka bhai?????

ramadhan dah dekat ni..teringat cheq ramadhan lepas lagu mana ustaz zizan terpaksa melutut pada DAP.....hang dah lupa ka???cer tanya jin hang sat...dia nampak hebat tu..boleh jawab kot......

Anonymous said...

Patutlaa bodo...

Nama pon bomoh siam...

Jahil dari segala aspek...

Pemilihan nama samaran pon sudah melambangkan jiwa raga..mental dan sosial...

Kesian....

Bomo Siam said...

Tengok! Baru aku kuaqkan 2% dpd pacuotak aku, UMNU dah maki hamun....

Patut le cina & india meluat kat UMNU! Kuat mencarut!!!

Anonymous said...

Aku sokong bro..

Take beer...!!!

Anonymous said...

Setau aku hanya musangka sorang jer dalam dunia ni yg panggil UMNO sebagai UMNU.

Bomo Siam said...

Satu donia dah tahu, UMNU dok kalut 'ayaq paras idung'!

Kunun nak goyangkan PAS!

Nak goyangkan PAS?

Kuah kuaah kuaaah!

Macam kata bro Mat Sabu, "UMNO dulu memang kuat, biru kita dibuatnya. Tapi kini....UMNU dah lesu, buat tempat alas duduk je..!!!"

Anonymous said...

Nko yg kene jaga jaga..
Jangan nanti..menang sorak kampung tergadai bro..
Masa tu ngko nak cakap apa..??

Telanjang laa anak cucu ngko yg dok kat kampung tu..

Anonymous said...

dunia telah beralih pada think tank tetapi parti lunar masih gunakan khidmat bomoh pencen untuk mengepalai psywar...makanya tidak hairanlah dap jauh lebih dominan berbanding parti agama. kalau ini berterusan, kemungkinan besar menteri teokrasi bakal diisi oleh parti roket. mana nak letak muka, bro

PAS Bapok said...

Raja Petra is an asshole who have accused PM Najib of murder. He must be arrested. When Homo-Anwar cannot pay him Petra start fishing with stories about Anwar we already know.

Anonymous said...

sejak bila la pulak orang pas "no hal" kalau letak rumah ibadat pelbagai agama dalam satu komplek? bukan dulu sebok dok marah UMNO kerana pakat dengan MIC dan MCA, konon tak boleh terima kafir dalam pentadbiran? Wa la ni PAS moden habis? kalau UMNO yang cakap macam tu dulu, hukumnya kafir. wahai pengikut pas, ko tau tak kenapa pemimpin korang dok serang najib? hanya kerana semua tu dah gian nak jadi PM. semua gila meroyan nak pi putrajaya yang dulu depa dok marah dan nak lelong

Bomo Siam said...

Namun, aku tetap hormat kat hangpa, pasai tetap cuba nak lesukan PAS.

Tapi, nak lesukan PAS ni, tak cukup dgn kata2! Maki hamun...tak lut!

Ce cuba suruh Najib 'taboq duit kat suma markas2 PAS'!

Aku gerenti depa akan amik duit tu masuk tabung...'Humbankan UMNU'!!!

Kuah kuaah kuaaah!!!

Anonymous said...

Jangan gelak seronok bro...

Ngko sendiri tak tau apa yg nak jadi pada melayu yg ngko dok kutuk selalu tu...
Termasok gak diri ngko sendiri...
Termasok juga anak bini dan cicu cicit serta sexara mara melayu ngko di bandar dan yg kat kampung tuu...

Ngko tau ke apa nak jadi pada bangsa ngko nanti..??
Jgn krana hidup ngko dah senang...anak cucu ngko akan senamg juga ke..??
Belum tentu bro..
Belum tentu...
.

Anonymous said...

Hahahaha..

Ade kebenaran jugak..

Anonymous said...

mana nak letak muka anda kalau parti anda perlu minta kebenaran dari dapig untuk laksana hudhud.

Bomo Siam said...

Jgn dengaq versi UMNU bab mintak kebenaran DAP utk hudud...

PAS tak perlu mintak kebenaran sesiapa utk jalankan hudud dgn syarat dpt tawan federal dgn kelebihan majority.

Sebab itu, aku ajak suma org yg ragukan kewajipan PAS ini, bagi undi pd PAS!

Anonymous said...

Dapig bukan kecik anak. konsensus adalah ciptaan puak ini untuk memastikan 'take beer' lebih lantang daripada laungan retorik parti agama. sedarkah anda?

Bomo Siam said...

Klu masih bagi undi pd UMNU....

Sampai kiamat pun, Msia akan guna undang2 kapiaq!

UMNU dah terang2 tolak hukum AllahSWT!!!

Anonymous said...

Bomoh siam cakap tak pakai aqal...

Inilah dia manusia yg diakhir xaman berfikir dengan kepala lutut...

Anonymous said...

dapig jauh lebih ke depan dalam soal duniawi

pada pendapat anda bagaimana parti anda dapat meyakinkan dapig agar bertoleransi dalam soal duniawi?

Bomo Siam said...

Kita jgn terkejut jika satu hari nanti akan tiba masa dimana UMNU, jika dibiarkan bermaharajalela, akan mengharamkan pakai tudung ke sekolah & pejabat!!

UMNU! Dari racist to facist!!!

Anonymous said...

Astaghafirullahalazimmm...

Teruknya budak ni...
((( jamgan layan laa budak ni..nanti kita yg berdosa..))

Anonymous said...

parti nada tak perlu minta kebenaran dari dapig untuk buat itu dan ini?

oh ya! parti nada hanya perlu minta kelulusan dari tuhan konsesnus.

Bomo Siam said...

DAP jadik kuat & dpt sokongan org cina,india & melayu kerana DOSA UMNU!

Jgn pulak UMNU nak nafikannya!!!

Anonymous said...

ada tanah rezab ,di lacurkan buat jirat.

ada padang nak di lanc.ukan jadi spa.

ada tanah sejenkal nak buat sek agama ,bergulingx2 bantah nak kan padang pulak.

ada zakat nak di rembatnya..

ada surau nak dirobohkan..

ada kopiah bertingkat di kepala tapi akal letak kat lutut,mulut bau longkang.

ada tu ada ini..tapi skrg tak jadi jak..

ada video sebagai saksi di kata besi,tapi bab lain laku pulak..

ada dlll..ada ini itu..tapi lidah macam biawak,dapat pulak berbelitcakap macam bomoh siam.(kira specis bewak gak)..

dan ada idola ..mat sabu cop di peliwat tersohor akhir zaman.

hai pencacai..dikatakan apa pun ,selagi menganggap jiwa mu 'maksum'selagi tu otak kau taraf lutut aka longkang.

maaf le kerana gagal meyakinkan kami ttg perjuang mu.

Anonymous said...

PAS memang hamPAS... Penyokong PAS patut sedar sebenarnya penyertaan PAS dlm PR telah dirancangan teliti secara persetujuan antara PKR dan DAP khas untuk menarik sokongan orang melayu luar bandar menyertai kelompok liberal dan ultra kiasu komunis ini. Apapun persetujuan itu tetap bersyarat PAS harus jadi lebih liberal utk imbangi fahaman dua parti fahaman syaitan tu.

Peranan PAS jelas hanya bertaraf pencacai dlm PR, kerana dua parti tersebut kemampuan kewangan yg sangat hebat dan jalinan politik yg meluas ke seluruh dunia dari berbagai sumber. Yang sedih PAS tetap PAS masih lagi guna tin milo mintak derma kempen dari orang ramai ketika dua rakan poliriknya mempunyai dana kewangan yg 'unlimited' untuk berkempen.

Jadi nampak sangat kebodohan dan kekalahan pihak PAS. Mereka hanya bahan manipulasi PKR DAP. Jelas PAS tak cukup segalanya utk jadi ketua PR duit tarak, idea tarak, kawan pon tarak! Hidup cukup makan je.. Nak jadi ketua apa?

Pengundi Segambut

Anonymous said...

PAS pun ikut perlembangan kapiaq, PAS bersahabat dengan kapiaq harbi lagi, PAS bersama PKR yang jauh tak Islamic dari UMNO. PAS sanggup tutup mata atas kes Nuar main Cina Doll & Liwat, tak perlu siasat, sanggup jadi pecaci orang cam Nuar ni, kalau ta suka UMNO kira OK lah tu tapi sokong Anwar & DAP, PAS kena check Iman balik, kesian. Kepala Butoh lu Bomo Siam kapiaq (ada kah bomo siam yang Isle? kalau ada sorry lah, ikut suka mak lu lah bomo siam, menyampah aku baca komen kau cam sial je).

Bomo Siam said...

Kpd rakyat yg inginkan Msia yg sejahtera serta menghilangkan daki2 racist dari bumi Msia.....

TUMBANGKAN UMNU!!!

Regim UMNU mesti dibuang macam regim Hosni Mubarak!!!

Amacam Jin? Ada gaya tak?

"BOSS! PENJARAKAN REGIM UMNU!!!"

Anonymous said...

anda kata dapig dapat sokongan AK 77 kerana bla, bla

saya kata dapig dapat sokongan AK 77 kerana dapig lebih teokratik berbanding parti agama.

kalu tak caya tanyalah AK 77, Bro

Anonymous said...

Buat kat kelantan dulu.

P kasi tau tok nik hangpa tu.
.
Nampaknya lepas pru 13 ni hudud tu takan toknik hang buat kat sana...korang habih kene kelentpng ngan toknik 22tahun dah...kalau anak dara 22 tshun tu..dah p menikah..beranak dah pon..
Apa taknye...

Kelantan dapat kat bn balik . Lepas ni..

Yahooo....!!!

Bomo Siam said...

UMNU itu Islamic?

Lawak apa ni, sampai nak gelak pun tak tercapai!

Islamik palaotak klu bini sendiri pun tak tutup aurat! Kuat main BOMO pulak tu...!!!

Kuah kuaah kuaaah!!!

Anonymous said...

hosni tumbang kerana gunakan kuku besi

kini Mesir bangkit kerana terpesona dengan parti dacing

Anonymous said...

Undangundang yg di guna paksi dlm dunia ni asalnya adalah diteorikan oleh pakar undang undang dan tata kanun drp cendekiawan islam dulu..
Kemudian setelah beratus tahun diaplikasikan oleh org barat..

Walau sesapa dan bangsa apa yg menggunapakai undang udang itu...
Ianya adalah bertujuan demi kebaikan dan keharmonian sejagat...
.

Anonymous said...

Yes..
Saya ada baca fasal kanun dan tata ni..

Anonymous said...

Penyokong Pas ikutilah contoh rakyat Mesir. Pangkah la DACING! Rakyat Malaysia bernasib baik Hosni Mubarak Malaysia, Anwar Ibrahim sekutu kesayangan barat tak diangkat jadi P.M jika tidak dari dahulu lagi Malaysia takkan aman seperti hari ini. Mungkin banyak harta benda kerajaan dan rakyat akan digadai dan selain tidak menunai janji, lebih hebat semuanya akan diambil alih kroni2 nya mengulangi cerita ketika dia menjadi menteri kewangan dan TPM.

Anonymous said...

teokrasi tak cukup kalau bergantung pada payung untuk berdiri tegak

lebih tidak cukup kalau teokrasi bergantung pada ihsan dinasti sekular

namun itulah realiti depan mata.

Anonymous said...

Bomo siam ni blum kawen lagi.
Dia tak tau apa apa...

Budak mentah ..

Anonymous said...

Budak lagi ni ...

Isi bicara tidak menggambarkan fikiran orang dewasa...

Penat kalau dilayan...
Bole gila...

Ilmu baru separuh tiang pon blum sampai...

Anonymous said...

tanya diri anda bagaimana payung percuma dapat menarik minat dapig untuk jadi lebih dekat pada agama anda?

Bomo Siam said...

Alooo puak2 UMNU.....

Msia la ni, guna undang2 kapiaq!

Mahkamah Syariah di adakan hanya sebagai gula sebutir dlm tong garam!!!

Anonymous said...

Jangan layan dia bang...

Budak gila talibarut dap bomo siam tu..
Free aje kita dspat dosa...

Anonymous said...

Bahasa jiwa bangsa dik...hati hati bila berbicara...
.

Bomo Siam said...

Klu tak caya , cuba test Akta Kanak2 2001.....

Langsung takde keadilan! Unfair & langgar perlembagaan!!!

Undang2 kapiaq bukan utk carik kebenaran or keadilan. Ianya lebih kpd sapa menang or kalah!!!

UMNU memang suka jenis2 camni...!!!

pujanggaEXpas said...

Kenapa doa PAS utk menghancurkn umno tidak di pedulikan Allah swt...?
Sebab doa PAS keatas umno datang dari hati yng bau longkang...Ada ke patut ciptaan Allah yng paling di murkainya di terima oleh mursyamdol PAS sebagai kawan.

Ekelehhhhh...

Anonymous said...

kalau payung dijadikan modal untuk ke petrajaya masih boleh diterima kejongosannya tetapi kalau sambar simati dijadikan modal untuk tawan petrajaya memeng keterlaluan kejongosannya. mahajongos gitu

Anonymous said...

UMNO tak Islamic, PAS tak nak bersahabat, abis PKR & Dapig Islamic ke? Bomo sial kata PAS nak tegak Islam tapi Adi Awe kata dah tak ada agenda Negara Islam dalam perjuangan PAS, dah tak ada tegak hudud, hudud ikut democracy lah kalau rakyat mau, sama cam perlembangan kapiag je. Kalau N. Ajis & PAS benar nak Islam, istiharlah Kelantan Negara Islam, kital lah kita boleh sahid, kerat konek lah Bomo Siam, Isle hampas dunia juga mau.

Anonymous said...

Bersyukur dik ..
Kita ada mahkamah syariah...

Bertambah bilangan melayu dlm profesion guaman..
Mungkin ada anak atau sedara mara yg belajar bidang undang undang akan ke mshkamah syariah..
Selain tidak mudah di tipu kerana mulayu islam di malsysia sudah tau ilmu perundangan...

Macam datuk zulkifli nordin tu..

Anonymous said...

Apaaa luuu citerr...

Lu tau ka Akta tu cakap pasal pa...

Anonymous said...

Ko org yg kononnya Islamik sangat tapi walaupun DSAI tu dah digelar Al Juburi oleh Mat Sabu masih dok bela juga. Tak ada ka rasa malu walau sedikit cuma. Tak percaya ke kalain ahlul PAS atau PIS kepada Mat Sabu dan Taib Azimudin? bukan kah mereka yang mula-mula mendedahkan salah laku seks DSAI yang aktif berzina dan meliwat sehingga digelar Al juburi oleh Mat Sabu. Sekali lagi di ulang... SEHINGGA DIGELAR AL JUBURI OLEH MAT SABU. Dan Mahkamah pun telah memutuskan bahawa liwat memang berlaku atas dasar suka sama suka. Pendedahan video China Doll oleh Trio Datuk T menguatkan lagi pendedahan skandal seks DSAI oleh Trio Mat Sabu, Taib Azimudin dan Karpal Singh pada 1997 dulu. Awai lagi dari Trio Datuk T.

Meow Bergaya said...

Aloo puak2 lebai dungu PAS sekelian,

PAS dalam PR adalah sebagai TAIK KERING yg dijadikan MAAJUN KUAT NAFSU SEKS oleh DAP utk ditelan oleh lebai2 dungu PAS?

Bila agaknya lebai2 dungu PAS akan mengadakan kenduri kesyukuran atas perobohan Madrasah Salihiah di Kedah dan digantikan dgn shopping mall?

Begitu jugak bila lebai2 dungu PAS nak adakan sembahyang hajat perdana agar sekolah agama rakyat kat Perak tu tidak dapat dibina, dan murid2 terus belajar dlm kemah?

Adakah lebai2 dungu PAS memang telah didungukan dari Azali?

Anonymous said...

Bomo Sial declare lah Negara Islam kat Kelantan tu boleh kita jihad ada berani angkat sengata, kerat lancaulah kalau N. Ajis & Adi Awe berani. Islam nak penuh kan perut je, suka hati mak lu Bomo Siam, lu menang sial.

Anonymous said...

Memang PAS @ PIS Islemik... Tapi bersubahat dgn manusia yang digelar Al Juburi oleh Mat Sabu. Dulu Mat Sabu an Taib Azimudin kata ada bukti DSAI berzina dan meliwat, tapi bukti tu masih disembunyikan. Macaman nak laksana Hudud ni? Lawak betul la ko org ni semua.

Anonymous said...

anda rasa 3 bilion cukup tak untuk berumah di pinggiran putrajaya?

kalau tak cukup, jangan malu buka mulut key...

Bomo Siam said...

Nak Tanya UMNU sikit.....

Berapa kerat lawyer2 melayu yg amik kes criminal di mahkamah?

Kebanyakannya hanya buat ligitition je!

PASAI APA?

Pasai depa pun tau apa hukum libatkan diri dlm undang2 kapiaq sebegini!

Anonymous said...

PAS nak Islam tapi sampai sekarang dok ikut perlambagaan kapiaq, kau tengok MP PAS kat parlimen, pakaian perangai cam kapiaq dgn tie lambang kristus besaq kapal depa dok pakai. Eli Kangkang bersekedudukan dgn lelaki melayu, Eli siap mengaku lagi, N. Ajis kata ni peribadi, Islam apa kejadah tu bomo siam.

Anonymous said...

Apa lu citer...? Lu tau ka Mahkamah cakap apa? Liwat memang berlaku suka sama suka. Maknanya DSAI memang la meliwat. Tak kan tak percaya kut.

Bomo Siam said...

11:54,

Aku? Terlalu mahir tentang akta nie....!!!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Zaman PAS kapiaq kat UMNO dah lepas, sekarang zaman PAS kapiaq kan diri sendiri lah, ha ha ha tak sedar diri Bomo Kapiaq.

Anonymous said...

Ni nak buat undang-undang terbaru pasal liwat, suka sama suka itu hal peribadi.... Selaras LGBT lah tu.... Yang pelik tu HUDUD PAS boleh liwat isteri sbg mana yang didedahkan Zul Noordin di Parlimen. Hudud apa ke jadahnya tue....

zat said...

terbaik lah bomo siam

Anonymous said...

Kesian arwah Ibrahim Libya, disangkanya bila terkorban kerana Negara Islam, tapi rupanya Negara Berkebajikan. Lagi kesian Balu depa yang terkorban di Memali, duit derma dapat ciput sebab yg banyak habis dibedak-bedak oleh lanuuuuuunnnnnnn dan malauuunnnnn.

Anonymous said...

Islam kitab mana kau ikut ni Bomo Sial kitab Al Orange (Al jingga) ke? Islam ikut Al Quran bukan Al Orange, nampaknya terkapiaq lah PAS & Bomo Bomo dia orang sekali, ha ha ha.

Anonymous said...

terbaiklah zat..ikut la bomo siam beli spender levis...

pjanggaEXpas said...

Bila Ikhwanul Muslimin menang yng perlu diketahui mereka tidak memanipulasi isu hudud utk menguasai negara Mesir.Kerana mereka tahu hudud hanya 1 nisbah 10 daripada perkara2 yng perlu di utamakan.Yng sibuk pasal hudud untk dapat undi hanya pati PAS sahaja.

Sesiapa nak masuk syurga pangkalah parti PAS..Pandai sungguh lebai pas nak dapat undi boleh tentukan sesiapa yng akan kesyurga muahahahaha...

Anonymous said...

Bomo siam dgn zat satu agama...agama pas.

Bomo Siam said...

12:02,

Toksah kelentong la.....klu ada liwat, pasai tak hukum? Pasai bebas?

Teknikal problem? Kah kah kah! Dlm bahasa pengamal undang2, jika ada teknikal effort, takde kes la!!!

UMNU sedaya upaya nak kenakan Anwar dgn bawak ke mahkamah sivil. Namun kebenarannya, Anwar bebas jugak!!!

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

Dia orang pakai Kitab Al Orange. Aku rasa asal dari Holland. Tempat yang tepat kat Red Light Area, Asmterdam.

Anonymous said...

RPK dah mengaku dia diupah untuk fitnah DS Najib dan isteri dalam kes pembunuhan Altantawi, eh silap... Altantuya. Yang buat cerita dah mengaku fitnah.... apa yg korg sibuk dgn hal tu lagi. Yang jelas... Trio Mat Sabu, Karpal dan Taib Azimudin masih belum menarik balik tuduhan dan dakwaan salah laku seks DSAI sehingga di gelar Al Juburi pada 1997 dulu. Tak kan tak ingat kut.

Anonymous said...

Al Juburi tu sapa yang bagi kat Anwar Ibrahim? Sebab apa dia digelar sebegitu rupa? Ada tak sesapa nak jawap soalan cepu mas ni?

Anonymous said...

"lu beri wa payung wa ambik lor"

"lu beri wa pakai nama tuhan wa pakei lor"

"lu suluh wa potong...soli lor..."

Anonymous said...

Nasib baik masuk mahkamah sivil, kalau ikut mahkamah Islam dah lama kantoi.

Bomo Siam said...

Alooo UMNU 12:12,

Trio tu tuduh Anwar di court mana maa...???

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Jawapannya ialah Mat Sabu lah org nya yang pernah menggelarkan Anwar Ibrahim sebagai Al Juburi kerana Mat Sabu punya bukti Anwar Ibrahim melakukan aktiviti meliwat. Betul tak? Ada hadiah tak?

Anonymous said...

Yakin sangat bomo sial ni dgn court kapiaq ni. Declare lah Negara Islam, kita jihad, potong konek lah kalau kau & PAS berani. Cakap cam orang cact je.

Bomo Siam said...

Kes liwat Anwar, klu bawak ke syariah court.....

Sah2 yg menuduh akan kena hukum!!!

Anonymous said...

Sape cakap Pas bersahabat dengan Dap? Pas tu hamba abdi Dap... N.Ajis? Nuar sendiri gelar dia wali terompah. Paling kelaka bila dengar N.Ajis siap nangis lagi masa tu huuhuu. Ade dengar PM maki N.Ajis? Bab ni nampak sifat hormat PM pd warga mas siap bg rawatan terbaik lg..
Kalau Nuar geng dia Kapal Sink kat hospital dia wat dek je.

Anonymous said...

Tak payah layan sebab Bomo Siam cakap tak pakai otak. Dia ni islam ke.

Anonymous said...

Bodoh jugak bomo sial ni, tak baca kitab kanun syariat kot nanti aku begitau hang.

Bomo Siam said...

12:18,

Kecacatan aku barangkali hanya kerana aku hari2 24 jam...hentam UMNU!

Itu pun sebab ketua hangpa laki bini tu la...!

Klu Muhyidin yg naik, barangkali, slow sikit aku kutuk!!!

Kuah kuaah kuaaah!!!

Bomo Siam said...

Kenapa bukan muslim semakin tertarik pd PAS jika dibandingkan dgn UMNU.

Sebab, PAS bawak cara Islam sebenar!

Tak perlu usung kepala lembu merata jalan, tak perlu tonggeng punggung depan rumah org!

Tak kisah jika perkataan Allah diguna olih pihak lain!

Tak kisah jika speaker masjid diperlahankan!

UMNU??????????????

Anonymous said...

PAS PIS PUS......
Bertanding 60 kerusi menang 22 kerusi dari 222 kerusi parlimen ada hati mahu jadi tuan kepada DAP dan PKR....dan........umeno di Putrajaya.Oiiii PAS PIS PUS mengigau tahap kronik kew?

Orng2 cina DAP bilang 22 ={2+2}
=4
Aiyyyyaaaaaaaaa. ....4 banyak suweiii punya nombor, talak ong...cina bilang sii,
Melayu bilang mati ooooooooooo.PAS mati arrrr!

Anonymous said...

Bukan muslim tertarik kat PAS sebab PAS lembu, depa & Anwar guna PAS nak hancurkan Islam. Langkah mayat aku dulu OK. Tu pun hang tak boleh pikiaq ke?

Anonymous said...

Anwar janji, PAS janji, Islam bukan Agama Rasmi lagi & Keistimewaan Melayu/Bumi dihapuskan. Apek & Hindu mana yang tak tertarik. Bomo sial hang mimpi ke? yang ingat DAP kamcing dgn PAS sebab depa suka islam ke, memang kepala hang penuh taik lah.

Anonymous said...

BOMO SIAM HARUS BERTAUBAT
Bomo siam ko ni dah sesat ni.. bawak mengucap.. Ada ke ko sokong kalimah islam diguna agama lain? Ini dah termasuk ajaran pluralisma bahaya utk akidah anak2 ko nanti. Besok akhirat kalau ditanya siapa tuhan ko nak jawab Allah yg mana satu? Kristian katolik ke protestan? takpun buddha atau hindu.

zat said...

Tok Guru Nik Aziz menduduki tempat ke 42 dalam senarai 50 pemimpin Islam paling berpengaruh di dunia...perghh hebat tu..

tak kan ni fitnah DAP kot...

Anonymous said...

Bomo Sial & PAS ni semua kepala penuh taik. Benda yang ada bukti tak mau siasat dia kata besi, yang tak ada bukti dia orang percaya gila gila buat fitnah lagi.

Anonymous said...

Nik Ajis sebenornya nak dipanggil Tok Guru pun tak layak. Ada ke Eli Kangkang bersekedudukan dgn jantan dia buat tak tau je, ni masalah peribadi. Memang lah peribadi tapi kalau dah kena tangkap, kena hukumlah, lebih lebih lagi Eli Kangkang sendiri mengaku, paling kurang PAS protes supaya pemimpin cam Eli Kangkang ni patut dikeluarkan dari exco Selangor, ni siap sokong lagi Tok Guru apa lah, siapa yang melayakan dia jadi Tok Guru, mamat kepala taik cam Bomo Sial & Zat & sewaktu dgn nya, syok sendirilah babe, solat pun dok tunjuk tunjuk kat orang.

Anonymous said...

Semua keturunan aku di larang memangkah PAS selagi n.ajis menjadi mursyamdol parti bulan mengambang.Tak ada maknanya menyokong PAS selagi di kuasai oleh seorang diktator yng mempunyai tahap keceluparabn yang tinggi muahahahaha...

Anonymous said...

Sebab apa nuar sanggup menggunakan jalan jauh (mahkamah) dan taknak guna jalan dekat (bersumpah) semata2 utk membela dirinya sendiri?

Anonymous said...

TGNA = Tok Guru NA, silap silap nanti jadi Tok Guru NA NA, naik pangkat.

Bomo Siam said...

Hanya UMNU saja satu2nya makhluk di donia ini yg kata perkataan Allah hanya utk org Islam saja!!!

Jgn dok baca lagi kitab BOMO bini pemimpin hangpa tuu...!!!

Bomo Siam said...

Hanya UMNU saja yg wajibkan azan dilaungkan guna speaker di resident area!

Anonymous said...

Berapa ramai nuar ambik loyer2 melayu utk membela dirinya kat mahkamah sivil ?

Bomo Siam said...

Hanya UMNU saja yg kata suruhan Tuhan bole ditangguhkan kerana belum bersedia!!!

Bomo Siam said...

12:53,

Aku tekankan suasana keseluruhan criminal kes di Msia!

Jgn sempitkan jln yg dah sempit!!!

Anonymous said...

Apasal nuar tak mau kasi dna ? Apasal nuar taknak disoal di kandang saksi ?

Bomo Siam said...

PAS Ktan & Kedah tak berupaya jlnkan undang2 Islam di negeri kerana ada kekangan disisi perlembagaan.

Banyak benda kena rombak di peringkat federal.

Namun, usaha kearah itu terus dibuat. Cuba tawan federal! Jika PAS dpt majority....harapan Negara Islam Malaysia sebenar, amat cerah!

Insyaalah.....goodnight, assalamualaikum!

Anonymous said...

zat ...

Ko pernah lihat tak gambar Tun M keluar dari dalam Kaabah ? Stakat no 50 apalah sngat.Tentunya ko tak mahu ambik tahu di kalangan negara Islam negara Malaysia telah mendapat pelbagai pengiktirafan tertinggi.

Pun begitu jngn lupa n,ajis juga mendapat tempat pertama untuk Anugerah Piala Negeri Miskin selama lebih 20 thn hahahahaha

Anonymous said...

Bro 12.53, tolong jangan sempitkan akal bomo sial yang memang sempit.

Anonymous said...

Kalau ada kengkangan perlembagaan, pi sial sama dia apa sal mau ikut, declare sahaja Negara Islam, boleh kau mati syahid. Kalau Nabi nak tunggu kengkangan kapiaq kasi jalan, aku ingat hang dah sembah lembu ke, pokok ke atau batu la ni. Takut ke nak berjihad Bomo sial. Hang sembah apa sekarang LKS atau TGNA atau DSAI?

Anonymous said...

Kapiaq yakin kat kuasa? Tawan Federal bru dapat tegak Negara Islam, yakin kat Allah, apa Kedah & Kelantan tak cukup ke orang yang betul betul Islam yang yakin kat Al Quran atau hampa yakin kat Al Orange kot.

Anonymous said...

Bomo Sial ni cakap je tak berani, tak ada teloq cam zat jugak no. Baik mat Rempit atau Perkida.

6803man sarawak said...

Kami bangsa bidayuh xkan undi bn lg.

Bamoh Siam said...

Wahai muslimin dan muslimat....kalau PAS diberi mandat ke Putrajaya insyaallah HUDUD akan dijalan/laksanakan pada tahun 2045....

Bamoh Siam said...

Wahai muslimin dan muslimat....kalau PAS diberi mandat ke Putrajaya insyaallah HUDUD akan dijalan/laksanakan pada tahun 2045....

IBAN 1Malaysia said...

Kami bangsa IBAN akan sentiasa undi BN, tiada apa yang boleh dibanggakan dengan si Bidayuh buduh itu....

Wak Leman said...

nama pun bomoh siam...orang kafir jangan cuba cuba nk komen pasal Islam atau hudud, kena lenyek besok sia sia ja hidup mu . ptuih..!

Anonymous said...

Kami bangsa Melayu yang bersyukur pada Tuhan tetap akan undi UMNO BN!

Kami takut Tuhan tarik nikmat yg mewah dan bebas ini hanya kerana memilih Gay+Lesbian+Ejen Yahudi+Ultra Kiasu..

SAY & NO VOTE TO PAKATAN RAKYAT!! LIARS!!

Anonymous said...

kawan2 utk merancakkan lagi meroyan dan gila BOMO SIAM.. pastikan jangan ada sesiapa yg membalas atau respon pada postinya.

Biar si sewel rosak akal tu meroyan sorang2 diri.. dan akhirnya dia akan betul2 sakit dgn izin Allah..AMINN!

Anonymous said...

1Bidayuh semua akan UNDI BN.. jgn percaya sama PR pembohong..

BOMO THAILAND said...

I AGREE TO DISAGREE TO WHATEVER COMMENTS BY BOMO SIAM..MMMMUAHAHAHA..HMMMMMMM DEJA VU?

tobeng said...

Kesian bomoh siam,pas nak laksana hudud macamana dol.Bertanding pun kena bahagi 3 dengan bos2 besar.Nak dapat majoriti macamana kalau siang2 bertanding pun cuma 30% kerusi?

Cakap ikut factlah bukan ikut emosi tak masuk akal.

Kalau pas ikhlas nak buat hudud dia kena bertandng sebanyak mana umno bertanding,baru dia ada peluang dapat majority seat.

6803man sarawak said...

Aku kene tolak bn taib sebab bn yg memberi kuasa umno memerintah.

6803man sarawak said...

Contoh terbaek kuil,gereja dan masjid bdekatan di kch s'wak.tiada persengketaan,gaduh atau rusuhan.
Keamanan di swak bukan disebab atau di jaga bn taib,tapi kemulian bangsa yg ada di sarawak.
I love my country
But I hate my govt

Anonymous said...

sarawak man,

Kat sememanjung pun ada je,masjid,kuil,gereja sebelah menyebelah.Tak pernah pula serang-menyerang.Orang Islam tak pernah serang tempat ibadat bukan Islam.

Kalau ada satu dua kes terpencil pun tak pernah lagi orang Islam yg memulakannya.

Sarawak punya komposisi kaum lain,Islam minoriti di sana, jadi mentaliti muslim minoriti jauh berbeza dengan semenanjung yg muslim majoriti.Lebih kurang macam di s'pora lah.

Peruntukan kerajaan pusat untuk sarawak dan sabah jauh melebihi negeri2 lain di semenanjung.Sarawak memang besar tapi rakyat di negeri2 semenanjung jauh lebih ramai.Tapi memandangkan sarawak perlukan dana untuk melengkapkan infrastruktur yg banyak,maka peruntukan yg besar disalurkan di sana.

Apa jaminan yg kerajaan pakatan dominasi dap di sarawak akan lebih baik drp kerajaan taib bn dominasi pbb?

Tukang Komen said...

Bomosiam sedang nyenyak tido dengan musangka.

Anonymous said...

Seperti Anwar, Ambiga juga mangsa konspirasi diktator UMNO/BN ..........

BUDAYA FITNAH.. mana lebih hina disisi Allah, MELAYU UMNO kononnya Islam tapi amalan/ tindakannya lebih jahat/teruk/keji dari KAFIR?

Anonymous said...

Yg utama ArRahman. Kita tunggu keputusannya pada PRU nanti.....

Anonymous said...

betul tu..macam pernah kudengar ayat agree to disagree tu. tapi di mana ya? kah kah kah

Anonymous said...

BOMOH SIAM musangka kena Darah tinggi..kencin maneh ..sakit jantung ! padan muka...kuaah kuah kuaah !!

Anonymous said...

6803man sarawak

I love my country
But I hate my govt

June 29, 2012 3:05 AM

Comment:

U can hate anyone U like but don't expect others to share Ur emotion. This is democratic state ok

Man Kucing

man sabah said...

man sarawak..

suka hati la bah..kalau kau ndak suka, kau undilah siapa2 yang kau suka. tapi kami masih fikir PR belum layak untuk jadi kerajaan sebab tiada kualiti. so PR kena BERUBAH dulu sebelum suruh rakyat UBAH.

sekian

Servant of God said...

Bomo Siam said...

Hanya UMNU saja yg kata suruhan Tuhan bole ditangguhkan kerana belum bersedia!!!

June 29, 2012 12:54 AM

--------------------------

Yang PAS kata hudud belum boleh dilaksanakan tu pejadahnya?

Meow Bergaya said...

BOMO SIAM tu Musangka = Anak Sepuluh.

Mungkin dulu dia pun ada masalah mental sebab nak besarkan anak2, mungkin macam Bob Lokman jugak salahkan kerajaan kerana anak2 terbiar.

Tapi Bomo Siam ni IQ lebih sikit krn dia pandai ambil peluang, jadi oppotunist. Semua projek baik dari UMNO PKR dan PAS dia kebas, termasuk dapat kontrak utk shopping mall atas tapak Madrasah Salihiah kat Kedah yg nak dirobohkan tu.

Ada point2 yg diutarakannya betul tapi dia lebih suka ambil kesempatan buat provokasi terhadap pengomen2 pro-UMNO/BN. Mungkin ini kesukaan dia. Apa2 pun ia tetap menceriakan krn menguji tahap mana kita boleh bertoleransi dgn komen2nya.

Tapi memandangkan senario politik masakini terlalu susah aku nak menyokong PR apatah lagi PAS yg telah JAUH LEBIH KAPIAQ dari UMNO yg telah dikafiaqkannya. Sorilah Bomo Siam. Tapi siapa pun memerintah pusat atau negeri Bomo Siam tetap gendut perut, kan kan ....

To Live Again said...

GAP,

Kalau sempat bertemu dgn beberapa Ulama yg NON-PARTISAN, Tlg tnya diaorg ni GAP,apa yg puak2 ni buat tak SYIRIK ker??

Gmbr kalung bunga,candle light vigil bagai..Maner IMAN diaorg ni???Tak pyh ckp pasal HUDUD segala bagai kalau perkara asas IMAN sendiri pon x blh jaga..

Anonymous said...

Kalau korang tak ada hujah atau tak mampu berhujah mcm Bomo Siam atau Musangka jangan sakit hati dan mental pulak yer.Jgn cemburu jgn mare.Kepada pencacai2 tegar Umnu,belajar la cara berhujah daripada mereka.Korang hanya pandai mencarut ajer.Kepada ostad2 Umnu,tlg ajar perbetulkan akhlak pencacai2 Umnu tu sebelum nasi menjadi leburrr.

Anonymous said...

Bomo Siam kata undi PAS untuk tegakkan Negara Islam dan hapuskan perlembagaan Kapiq tapi PAS sudah putuskan Negara Islam tidak ada dalam Alquran.....Jadi islam apalagi yang nak ditegakkan oleh Bomo Siam kalau anjing DAP iaitu PAS dah buang Islam..kesian Bomo Siam keseoranganlah engkau tegakkan Islam..

Anonymous said...

PAS Ktan & Kedah tak berupaya jlnkan undang2 Islam di negeri kerana ada kekangan disisi perlembagaan.

Banyak benda kena rombak di peringkat federal.

Namun, usaha kearah itu terus dibuat. Cuba tawan federal! Jika PAS dpt majority....harapan Negara Islam Malaysia sebenar, amat cerah!

Insyaalah.....goodnight, assalamualaikum!

========

Bagaimana PAS nak dapat majority jika cuma bertanding 60 kerusi sahaja dari jumlah 222.....Negara Islam Malaysia hanya gula gula untuk undi.....

Anonymous said...

Anon 10.11 AM,nampaknya kamulah orang yang paling risau dan cemas jika negara ni menjadi negara islam dan melaksanakan undang2 islam.

To Live Again said...

Bila tnya naper tak laksanakan Hudud...Katanya kekangan Perlembagaan Persekutuan.Naper x langgar jer..Kt Kedah dn Kelate boleh Ustaz jijan dn pok nik MATI SYAHID kerena MENEGAKKAN HUKUM ALLAH..Ni la masanya..Oooo kalau bab rempuh polis,maki polis bkn main bergema takbir..Mmg dasar MUNAFIK!

Baru2 ni Hadi plak ckp kononnya Hudud hanya blh dilaksanakan bila mekanisme GAJI MINIMUM dilaksanakan..Puas aku cari rujukan maner la haji hadi ni amik tp x jmpa..

Anonymous said...

Cuba analyse setiap komen bomo ni... Dia cuma meluahkan sakit hatinya... sebab PR dah nak berkubur... Dia dlm dunia khayalannya.

Anonymous said...

To live again duk diam2 la,kami kenai lu tu sape.ada ati mau citer bab hukum dan agama.Bullshit la lu.Gi isi kpala tengkorok mu dulu.

Anonymous said...

dalam hal nie....sebenarnya pas tak layak untuk mengubah apa2 pun.......selagi parti itu tidak mengamal sikap yang sepatutnya.....wasalam

Anonymous said...

Cikgu"S":
Betulke apa yang teman tengok ni.?
Kalau betul tahniah kepada Nik Aziz dan Haji Hadi kerana mempunyai aidea yang macam ini.
Ini Aidea orang yang kehabisan aidea.Otak tahap anjing kurap. Anjing kurap pun barang kali ada otak yang lebih baik.Sekurang-kurangnya dapat membezakan yang mana boleh dimakan dan yang mana tak boleh.
Bukan semua perkara boleh dan patut dilakuka.Pikir2lah sendiri!

sulaiman aklaken said...

BODOH punya pencacai paspispus

Anonymous said...

ini bomoh otak udang...setaraf ngan mr bean jerk otak dia...hakk tuihhh !!!

Anonymous said...

pas parti bodoh lagi lembu! ..tak de maruah memalukan umat Islam..

Karl said...

pas kata dalam al-quran takda negara islam. presiden yang kata tu. Heh. yang bomo siam melalak2 kenapa pulak? nizar ex-mb pulak kata dalam perlembagaan pas takda pun pasal nak hudud. yang bomo siam melalak2 lagi kenapa? tak dapat jadi calon ke?

ko mengata la orang lain fasik oi bomo siam, hukum Allah tu jelas. Ko ngata orang, kalau orang tu tak layak menerima fitnah ko tu, kejian tu akan bertepek ke diri ko sendiri. kalau ko fasikkan seluruh ahli umno, sendiri pikir la.

Anonymous said...

saya nampak bomo siam seronok dan perasan kerana semua orang dok sakat dia, dia dah jadi ketua perbahasan. jadi tumpuan, yelah orang jika suka sangat menulis dalam ryuangan ini kemudian orang semua dok tuju kat dia, dia pun syok. kalau kat luar dia ni tah sapa-sapa, tak ke orang meluat pun.

Anonymous said...

Bomo siam penyeri dalam GAP ni..oleh yang demikian,jangan sedap mulut saja bila mengutuk pembangkang krn kami yg lain ni diam bukan bererti takut tapi saja nak tgk komen-komen sampah kulat basi pencacai-pencacai yang rata-rata terserlah kekurangan akhlak dan pendidikan agama.

Anonymous said...

Diam bererti takde fakta dan takde hujah... Selama ni yg lantang membangkang kan pembankang!!!! Demo sana demo sini... Hujah bomo siam... Hujah syok sendiri...

Anonymous said...

YaLah... Penyeri untuk pembangkang...bila kena belasah...kuahhkuahhkauhhh...muahhahaha... Cabut lari...yg lain diam ... Diam tak terhujah???

Anonymous said...

macam la bomo siam tu banyak ilmu agama sangat. kalau fitnah kat kerajaan bukan main dia suka, kalau kena kat pakatan marah pulak. orang berilmu tak kan mudah mengarut macam bomo siam.

Anonymous said...

Bomo siam... Lain kali jangan sedap mulut tau... Kat sini ramai pro BN... Kami diam bukan bermakna kami takut...

Anonymous said...

Pembangkang nampak proBN kurang akhlak tapi tak nampak Anwar takde akhlak... Liwat...khalwat semuanya ditutup... Anwar tu warak dari proumno ke.. Macamana dia ada kawan macam Nalla.. Boss judi.. Teringin nak dengar penyokong PAS kritik Anwar dlm blog ni.. Ni kan bolg anti pkr (anti anwar).. Anwar tu baik sangat ke ?

Anonymous said...

nak harap jumud2 pas kutuk anwar? mimpi je la. sebab tu depa sinonim dgn istilah munafik. perasan beriman dan berakhlak sangat le tu konon..piiirah

Anonymous said...

Bomo ni org kapiq ni

Anonymous said...

bomo siam tu baik ditukar saja namanya kepada Bodo piang!

aku tengok makin teruk sakitnya. ...¶

Anonymous said...

kita orang xkenal UMNU..kita orang kenal UMNO..hidup UMNO..!!!

Anonymous said...

orang ni kalau dah taksub namanya salah depan mata dikatanya oh itu sandiwara, tapi kalau keburukan yang hanya kabar angin disahkan betul. fikirlah positif . takde orang yang sempurna kecuali Nabi kita Muhammad SAW. Berjanji bercakap mmg boleh tp nak laksanakan belum tentu .Yg pasti janji Allah sahaja. Jgn sombong apa pun boleh jadi. Tuhan kasi akal guna. Buang dulu emosi gunakan kewarasan. tak payah kita sesama islam ni nak bercakaran nak mempertahankan yang batil. Yang salah ttp salah. Sebaik-baik Khalifah umar abd aziz ttp beliau tak mengaku dia itu baik dan sentiasa menerima apa sahaja yang baik untuk rakyatnya. Jadilah muslim yang baik. Kalau nak jadi alim bukannya boleh sehari dua pakai kopiah ,dengar kuliah sikit.pastu kalau belajar agama jgn lah campur aduk ngan kepentingan politik semata.setiap ulama ada pandangan berbeza. Jgn kita hina ulama bila kita tak sependapat dengannya dalam bidang hukum agama.siapalah kita nak dibandingkan dengan ulama.dan kita perlu faham siapa yang boleh dianggap ulama .bukan setakat ajar ilmu agama dah dinggap ulama.renung-renungkanlah

Anonymous said...

Kesian tengok bomo siam ni...
dah macam orang tak betul...
sape la mak bapak dia agaknya yee...
cakap merapu, penuh benci dan dendam...

Anonymous said...

Bomo siam...ooo bomo siam....
Luahkan lagi perasaan dan dendam serta kebencianmu itu.....
dedahkan lagi KEBODOHAN penyokong PASu Bunga tu

Anonymous said...

bomo siam ni dah gila khinzir..ni la klu dah telampau taksub...dah bos kata nak buat negar kebajikan yang hang dok ckap ngara islam apa hal...syok sndiri la tu..

kimi JOHOR said...

xperlu kot kte nk b'gdo2 bgai...ktekn sedara seislam...sy sokong umno...tp xke semua orang boleh nmpk..sbbkn politik...kte yg b'saudara pun jd pecah belah...tuduh menuduh...apa yg pemimpin-pemimpin kte wt ada yg btol ada yg slah...mcm 2 jgk nik aziz...apa yg dia wt ada yg btol ada yg slah...kte nie mnusia biase yg pnuh ngan prsaan amarah dan membenci...sy pun jd mrh ble ada pengikut2 pas yg m'bezakan msjid utk solat jumaat utk ahli2 pas dan umno...sdih pun ada jgk...sbbkn politik kte yg b'agama islam nie b'pcah belah...ptut ke semua tu t'jadi???dgr cerita PM kte ngan Nik Aziz nk wt muzakarah...nk b'stu..sptutnye kte skong dowg...bkn b'balah cmnie...maaflah klau sy komen nie slah...niela sbb nye npe ank2 muda skrg xske nk b'politik n xske utk mngundi mne2 parti politik...sy tetap jadi penyokong setia UMNO...tnpa UMNO sy xmmpu ada dimana sy brada skrg...wlupun sy msih lg mnuntut di IPTA..wslm

Anonymous said...

PAS memang bahaloll!!!!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 201   Newer› Newest»