Sunday, July 1, 2012

AMARIKA PERLUKAN BARUA (ANWAR) DI ASIA TENGGARA.

20 comments:

Anonymous said...

Pada awal2 tahun tujuh puluhan demonstrasi pelajar yang diketuai oleh Anwar Ibrahim sering berlaku. Dalam ucapan2annya perkataan 'jahanam Amerika' dan 'jahanam Israel' sering menjadi sebutan dan pekikan Anwar Ibrahim.

Selepas Anwar Ibrahim merasa nikmat berkuasa ketika berada dalam Kerajaan BN siri demonstrasi sudah tidak ada lagi. Anwar Ibrahim 'sibuk' mengumpul harta dan kuasa. Amerika bertukar jadi sahabat Anwar Ibrahim.

Selepas dipecat dari Kerajaan BN, Anwar Ibrahim mencetus gerakan refomasi. Tetapi kali ini Anwar Ibrahim menerima sokongan kuat Amerika Syarikat. Ini dibuktikan dengan sokongan terbuka Al-Gore keatas gerakan refomasi Anwar Ibrahim. Al-Gore dengan cara 'kurang ajar, biadap dan anggkuh' melakukannya dalam satu majlis rasmi. Sokongan Al-Gore keatas Anwar Ibrahim ketika itu hanya kerana Amerika Syarikat tidak 'sukakan' Dr Mahathir yang berani menyanggah Amerika Syarikat dalam banyak perkara. Sedangkan Anwar Ibrahim merupakan 'blue eye boy' kepada Amerika. Mudah sangat untuk memahami perkara tersebut. Jika Anwar Ibrahim yang 'dididik oleh' Amerika menjadi Perdana Menteri menggantikan Dr Mahathir sudah pasti Amerika akan mendapat 'pulangan' berlipat kali ganda diatas 'pelaburan' yang dikeluarkannya untuk 'membantu' Anwar Ibrahim.

Sesungguhnya Allah SWT maha mengetahwi dan maha bijaksana. Anwar Ibrahim sekadar merancang tetapi ketentuan Allah, tidak ada siapa yang boeh mengubahnya.

Hari ini sedikit demi sedikit segala niat busuk, moral bobrok dan sekandal sex Anwar Ibrahim telah dan sedang Allah SWT dedahkan. Pun begitu 'sisa2 kekuatan' yang Anwar Ibrahim miliki termasuk harata yang dikumpul ketika dia berada didalam kerajaan BN dahulu dugunakan untuk 'membeli' kuasa, sehinggakan lebai2 PAS tunduk, akur dan memejamkan mata diatas segala keburukan yang Anwar Ibrahim lakukan.

Apa pun jangka hayat politik Anwar Ibrahim sedah hampir sampai kepenghujung. Sekuat mana pun sokongan Amerika dan Israel kepada Anwar Ibrahim tidak akan memberi kesan kerana majoriti rakyat Malaysia lebih tahu siapa Anwar Ibrahim. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Kerajaan sepatutnya menyiasat sumber pendapatan SUARAM dan lain2 NGO. Tentu ada penaja atau dana asing yang menyumbang kewangan yg bertujuan semata2 utk memburuk2kan Malaysia dan pemimpinnya di mata dunia.

Anonymous said...

SIAPA BERANI DEDAHKAN KEKAYAAN KONCO KONCO ANWAR DALAM PAS DI KELANTAN.
MEREKA INI PERLU DIDEDAHKAN KERANA TERLALU RAMAI RAKYAT KELANTAN TERTIPU.
DEDAHKAN,DEDAHKAN, DEDAHKAN BARU OANG PAS TAHU BELANG MEREKA INI. MUSANG BERBULU AYAM.

hangkedee said...

Syaitan ni rojim tak akan bersenang hati selagi kita tidak mengikuti mereka.Awas syaitan berbagai wajah.Bertali leher,berseluar pendek,bertudung,berserban berjubah.Riak setebal kulit bawang tetap dikatakan RIAK.

Anonymous said...

Bro GAP, aku nak nasihatkan engko takyahlah campurtangan dalam 'peperangan' antara uncleseekers dan ku yem. Engko cuma fokus kpd isu politik je pun dah cukup. Nanti tak pasal2 engko diheret sama, walhal engko takde kaitan pun.

-aku bukan penyokong uncleseekers & jugak bukan penyokong ku yem-

Anonymous said...

...bro 10.09 am 1/7/12. The question is who is uncleseekers and ku yem? Why so secrecy?

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia pembohong putar-belit penyebar fitnah. Sentiasa lah menyalahkan UMNO.

.

JawaJohor said...

KOMEN AWANG SELAMAT DI MINGGUAN MALAYSIA....
SEMUA SEMUA SEMA UMAT MELAYU WAJIB BACA, MELAYU UMNO, MELAYU PAS, MAUPUN MELAYU PKR.
RENUNGAN RENUNGAN KAN LAH.
MELAYU PERLU INSAF

Anonymous said...

Aku dah baca, memang DAP ini bahaya UNTUK MELAYU.

Anonymous said...

Sila jenguk blog uncleseekers dan tolong dapatkan jawapan kenapa uncleseekers menghighlightkan blog gap dalam entrinya.

-aku penyokong gap-

Anonymous said...

Kenapa perlu dibezakan melayu Pkr, Pas dan Umno? Jika sedara minat dgn penyatuan jangan bezakan sesama kita. Masalah sekarang adalah pemikiran bukan sbb bangsa atau agama. Pucuk pangkal mesti ada titik persamaan dan persetujuan agenda kaum melayu. Paling mudah kembali ke asas perjuangan asal demi alif ba ta tapi apa guna jika ada pihak yg lebih suka memfitnah, menghukum, menghalalkan cara berada diatas tampuk pemerintahan.

Anonymous said...

Bangun lah Melayu bersatu.

Jgn biarkan Negara ini di tunggangi oleh Yahudi Mnerika atau pon Yahudi of the East (Cina Kominis DAPig)

Anonymous said...

Saperti Negara Jiran.

Anonymous said...

Ngo barat menyumbang begitu banyak wang kepada parti pembangkang dan BERSIH.adakah sumbangan ini ikhlas atau ada perjanjian yg telah dibuat?

Spyjohor said...

UNCLESEEKERS TU ANAK SYED HUSSEIN WADIHANA AKA PAK HABIB, NOW RESIDES AT JANDA BAIK.

Anti PR said...

Aku tak mahu banyak cakap. Cuma cakap Anwar "Bangsat & Haramjadah". Kata2 hikmatnya sendiri..

Anti PR said...

Aku tak mahu banyak cakap. Cuma cakap Anwar "Bangsat & Haramjadah". Kata2 hikmatnya sendiri..

Anti PR said...

Aku tak mahu banyak cakap. Cuma cakap Anwar "Bangsat & Haramjadah". Kata2 hikmatnya sendiri..

Dot said...

GAP,

apa yg perlu rakyat Malaysia tercinta ni tahu, anwar tidak layak langsung menjadi pemimpin melayu umat Islam sbb anwar memang perosak bangsa & agama. hayatilah apa kata dr adian dari indonesia tentang pluralisme di sana yg merosakkan umat Islam hinggakan segala hal mengenai hukum hakam Islam tidak lagi dipedulikan & menjadi lumrah org Islam di indonesia mempertikaikan kewujudan tuhan mrk sendiri dgn berbagai perbuatan & persoalan yg menunjukkan akidah mrk terlalu longgar: suami@isteri Islam & bukan Islam, anak2 ikutlah nak anuti agama apapun!! rosaknya akhlak mrk rata2 krn liberalisasi keterlaluan dlm perjuangan kosong mrk! macam tu lah yg anwar nak kita jadi di Malaysia ni... berhati2 pengikut pr yg beragama Islam terutamanya ahli2 pas. tolong tengok apa yg anwar buat/lakukan tiapkali dia ke indonesia!!

Anonymous said...

tapi akaun yang banyak dari hasil negara di bank israel - nama anwar pun tak ada macam mana tu hanya nama mahathir dan famili serta kabinet