Monday, July 9, 2012

ANWAR NAK JADI CEKGU.


anwar kata kalau dia mati beragan tak dapat jadi PM, dia nak tukar profesion jadi cekgu.

subjek apa dia nak ajar anak murid  dia ?

ilmu apa dia nak turunkan pada anak murid dia ?
ilmu menjahanamkan islam ke ?

nak ajar murid kat mana ek ?
mungkin belajar ilmu hisab dalam tandas kot.



67 comments:

Anonymous said...

cekgu lucah

Anonymous said...

ko dh sesat bawa fahaman pluralisme... mmg perangai syaitan nk meramaikan neraja jahanam

Anonymous said...

Mat Sabu..husam musa nak jadi apa lak ?

hangkedee said...

Kah ...kah...kah jangan jadi cik gu Tipu MC 21 hari.cth terbaik untuk penganut Take beer!

Anonymous said...

RM25K Sebulan Tanpa Menaja !!!

Bagaimana berlaku. Mudah. Gabungan 4 jenis BONUS

1.Powerline Bonuses

2.Fast Start Bonuses

3.Matrix Commissions

4.Matching Bonuses [Paling Hebat dan Luar Biasa]

Dapatkan Info Seterusnya Di Sini...

http://speed.stiforpmy.com/

Anonymous said...

macam mana nak jadi cikgu...gaji cikgu mana boleh tampung ngan cara hidup anuwar...jadi pembelit boleh la

Anonymous said...

anak murid yg tak kira lelaki or perempuan kena pakai cawat besi ke sekolah bila waktu kelas cikgu nuar al-liwati al jub...

-pengundi shah alam

Anonymous said...

cekgu; peliwat
rasuah
penipu
pembelit
pemecah belah orang Melayu
penkianat negara
dll

Anonymous said...

Jadi cikgu pakar putar belit dan bagaimana nak belit Chinadoll dan jantan jambu dalam bilik....

Anonymous said...

Anuwar jadi cekgu BIOLogi ..

Sudah cukup sudah..sudah2la ANuwar...xyah ko jadi cekgu pulak..sat nnt ramai anak murid yg hancor masa depan krn ko..cukupla ko mnghuruharakn negara selama ini...

MALAYSIA AKAN AMAN TANPA ANUwar SEKELUARGA..

Anonymous said...

pencen jaga cucu je,duit pencen mp pun cukup menampung hidup hingga akhir hayat.

Anonymous said...

KUALA LUMPUR 8 Julai - DAP bakal menjadi parti paling dominan dalam pakatan pembangkang selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) apabila maklumat mesyuarat pembahagian kuota kerusi pembangkang mendedahkan, parti itu dikatakan akan bertanding di 90 kawasan Parlimen.“Andai kata kuota pembahagian ini kekal dan dengan mengambil kira sokongan masyarakat Cina kepada DAP serta perpecahan undi Melayu, parti itu akan memenangi jumlah kerusi Parlimen lebih besar. Makanya, Pas kekal sebagai balaci dan PKR akan jadi pendokong kuat DAP.
.............................
KERUSI PARLIMEN MALAYSIA=222 BUAH
MAJORITI MELAYU/BUMI=176 BUAH
MAJORITI CINA=46 BUAH
MAJORITI MUDAH=112 BUAH
TERIMA KASIH MELAYU PKR DAN PAS KERANA ANDA TELAH MENOLONG CINA KIASU DAP MENJADI PRESIDEN MALAYSIA PERTAMA.

Bomo Siam said...

Bila mase Anwar kata dia nak jadik PM?

Setahu aku yg cucuk crita dongeng ni...UMNU!

Soal pluralisme ni, jika kaji betui2, adalah milik UMNU!

Mampu buat mesjid! Tak mampu jadik IMAM!

Lantik pulak Ketua Ugama Islam yg bininya 'bertelanjang'!

Mmuuaahhahahahaha...!

Anonymous said...

Anwar akan jadi Cikgu yang tak pernah cukup mengajar iaitu Cikgu KURANG AJAR. Semua anak2 muridnya dikehendaki tidak memamakai se urat benang samada lelaki @ perempuan.

Cikgu main bontot
Hari-hari cikgu main bontot.

Cikgu main bontot
Hari-hari cikgu main bontot

Cikgu main bontot
Hari-hari cikgu main bontot

Cikgu main bontot
Hari-hari cikgu main bontot

Cikgu main cipap
Hari-hari Cikgu main cipap.

Cikgu main cipap
Hari-hari Cikgu main cipap.

Cikgu main cipap
Hari-hari Cikgu main cipap.

Cikgu main cipap
Hari-hari Cikgu main cipap.

Anonymous said...

Bomoh siam yang SIAL selama-lamanya

Anonymous said...

Yahudi zionis dok tunggu bila Al-Jub nak jadik PM supaya dia leh serahkan Mesia nih pd mrk.

Masa, duit & segala mcm bantuan telah diberikan sejak Al-Jub berkawan ngan zionis Wolfowitz sejak awal 1980an lagik.

Al-Jub dihujung tanduk la ni jika dia tak boleh bagik pulangan pelaburan puak2 yahudi zionis tuh.

Tunggu dan lihat sahajalah yang sedihnya nanti, orang2 Melayu Islam boleh bertelagah sesama sendiri disebabkan peliwat tegar seekor nih.

Al-Juburi nak jadik cekgu peliwat mmglah sangat layak.

Anonymous said...

Wahai Anwar, tanpa kehadiranmu, Malaysia pasti akan lebih aman.

Anonymous said...

kalau anwar taknak jadi PM watpe ko beria nak sokong dia bomo oii. saja nak bagi dia toron pungkoq ko ke. bengap punya kenyataan la bomo oi

Anonymous said...

Al Jub kata berkias cam Tun M...nak sambung jadi pensyarah di usa la maksud dia tu...klau kat Msia...musnah golongan muda..di luar negara bolehla kelentong

Anonymous said...

Bomo Siam otak kosong, akal mereng.
Bahasa yang longkang. Bomo Siam boleh belajar dari Anwar bagaimana nak sedut bontot Anwar dan Anwar sedut bontot Bomoh Siam.
Bomo Siam suka sedut bontot orang PKR. Bomo Siam benci UMNO kerana dia tak dapat sedut bontot orang UMNO.

Bomo Siam said...

Ok la...! Mengkalu hangpa tak suka sgt Anwaq jadik PM pun, takpa....

Cuma cuba jadikkan Msia negara ke 3 dlm dunia yg PM nya mampu hafas AlQuran!

Klu UMNU ada calon! Ini hari lantik, inihari gak aku isi borang ahli UMNU!

Amacam?

Anonymous said...

Bomo siam masuk air biol tak bertempat maksud pluralisme pun dia tak faham. Imam pon kena Umno ke? Sebenarnya ramai imam yg menyokong Umno. Tapi bukan bermakna mereka dipaksa? DS Rosmah bukan first lady pertama yg tak bertudung. Sekurang2nya dia tidak menipu rakyat demi menutup sifat terlampau suaminya. Dia sangat straight forward.

Anonymous said...

cikgu sekolah laki ke sekolah pompuan? ke campur?

semua pun bahayaa!!!

Anonymous said...

Tun Dr Mahathir Mohammad sekali lagi telah mengharumkan nama negara Malaysia apabila sumbangan tak ternilai beliau kepada negara ini telah di iktiraf pula oleh Habitat-Rafik Hariri Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu. (Rafik Hariri UN-Habibat Award Penganugerahan berpestrij Pertubuhann Bangsa-bangsa Bersatu ini merupakan inisiatif bersama di antara Rafik Hariri Foundation dan UN-Habibat.
Allahyarham Rafik Hariri merupakan Perdana Menteri Lebonan dari 1992 hingga 1998. Kemudian sekali lagi menjadi Perdana Menteri dari 2000 hingga 20 Oktober 2004. Allahyarham banyak berjasa kepada rakyat Lebanon dan mengetuai pembangunan semula Beirut, Lebonan. Usaha, kreativiti dan visi Allahyarham itu telah mendapat pengiktirafan Habibat Award Scroll of Honour, anugerah tertinggi dalam sistem Bangsa-bangsa Bersatu dalam pembangunan penempatan (human settlement development)

Bomo Siam said...

Bila Anwaq bersuara, pasai pencen, pd aku......

SAH! Bukan dia yg akan jadik PM walaupun PR menang!

UMNU....toksah bimbang la!

Maka peluang Msia utk dpt PM yg betui2 jaga Islam, terbentang luas!

Ciri2 PM Islam:

1. Mampu jadik imam.
2. Hafas AlQuran!
3. Anak bini tutup aurat!
4. Anak menantu(bakal), tak kenal Interpol!
5. Fasih sekurang-kurangnya, 4 bahasa dunia!

Ada? Ada....dlm DAP sure takde! Dlm UMNU? Ada?

Klu ada? Bagi borang ahli UMNU kat aku!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Bomo Siam said...

5:12,

Rafik Hariri? Talibarut Israel tuh?

Baguih la camtu....(buat UMNU!)

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

Bomo siam.. Alangkan Pok Nik yg kononnya hafal Alquran pon boleh berkata kita boleh berkawan dgn syaitan, Allah mencarut, undi Pas jamin masuk syurga. Siapa lagi yg kita harapkan? Haji Hadi? Hahaha negara islam takda dlm Alquran, negara kebajikan ada..... Ooo ni kerja ilmuan agama Pas? Hahaha itulah politik alagaPAS.

Bomo Siam said...

5:06,

Maksud hg 'sifat terlampau' rekaan UMNU tu ka?

Mmuuaahhahahahaha...!

Anonymous said...

cikgu porno
buat filem porno
ajar memburit

Bomo Siam said...

Sering telah kulihat, saban thn, PWTC penuh sesak, bergema hebat, junjung donia!

Takkan takde sekoq pun yg ber.....

cirikan:

1. Mampu jadik imam.
2. Hafas AlQuran!
3. Anak bini tutup aurat!
4. Anak menantu(bakal), tak kenal Interpol!
5. Fasih sekurang-kurangnya, 4 bahasa dunia!

...Jin! Udah tak sabor2 diriku ini nak peluk UMNU!

"Fuyoo! Hebat ucapan mu, Boss! Bungkus Pak Rais!"

Selamatkan akidah RTM!

Mmuuaahhahahahaha...!

Anonymous said...

percayalah pada qadak dan qadar agar anda semua tidak mudah dibebani perasaan sugul dan kecewa setiap kali idola anda kecundang. itu pun kalau anda percayalar, kalau tidak nak wat cam mana kan, kan?

Anonymous said...

Kalau satu masa dulu lambang illuminati kira boleh jual (laku) di pasaran, tetapi setelah DACING menang di Mesir, lambang illuminati seolah-olah tidak relevan lagi.

MAKANYA berubahlah kalau masih mahu kekalkan kerelevanan, ia semudah buang yang tak relevan dan ambil mana yang relevan dengan perkembangan semasa. Selamat mencuba...

Bomo Siam said...

5:17,

Jgn dengaq radio Eskay!

Anonymous said...

Daripada Betty menasihati Datin Seri Wong yang cukup mulia peribadinya, lebih baik Betty memberi nasihat kepada Wan Azizah, isteri kepada Ketua Pembangkang merangkap Anugerah Tuhan iaitu Anwar Ibrahim.Apakah jenis wanita yang sanggup menjadi isteri kepada seorang biseksual tegar yang terlibat dengan berbagai skandal? Apa jenis wanita yang tetap mengagungkan suami yang tidak boleh menolak tarikan seks dengan lelaki lain walaupun tahu yang ianya sebuah perangkap, seperti yang didedahkan oleh perisikan Singapura? Apakah jenis wanita yang saban hari menyeru orang ramai agar menyokong dan menyanjung suami yang penipu dan pengkhianat kepada negara?
Tak perlu Betty Chew mengganggu Datin Seri Wong Sek Hin, jika terlalu terdesak untuk membela diri dan mengalihkan pandangan rakyat. Walau apapun yang berlaku, seluruh rakyat Malaysia tahu bahawa suami Datin Seri Wong, bukan seorang penipu tetapi suami Betty Chew, tidak banyak bezanya dengan suami Wan Azizah, iaitu sama-sama ada skandal tetapi tidak mahu mengaku, selain penipu, pembohong, kaki belit, diktator, gila kuasa dan pengkhianat negara

Bomo Siam said...

Dacing kat Mesir...tokehnya hafas Quran, firstladynya...muslimah!

Dacing kat Msia?

Anonymous said...

.

chekgu adalah profesion mulia

profesion ini adalah sesuai untuk mereka yang memilihnya sebagai KERJAYA utama

perguruan tidak akan bertambah baik kalau penyertaan adalah sekadar pilihan terakhir.

ANAK MURID

Bomo Siam said...

5:39,

Klu MCA ikhlas...sila tuduh diluar dewan!

Baru tahu sapa yg lebih mulia!

Anonymous said...

KALAU DULU, CEKGU KENCING BERDIRI, ANAK MURID KENCING BERLARI

KINI, IBARAT 'PANDAI-PANDAI MUSANG MELOMPAT KETANAH JUA JATUHNYA'

Anonymous said...

Anak murid sekarang dah pandai buka internet.

Kemungkinan MUSANG yang telah jatuh ke tanah akan diketawakan oleh ANAK murid adalah tinggi.

Sanggupkah MUSANG?

Anonymous said...

nak jadi apa sekarang ini kenalah ukur baju di badan sendiri.

malah nak jadi Mr Bean pun kena pastikan lawak bersesuaian dengan khalayak

kalau khalayak adalah kaki takebirrr, khalayak tak akan ketawa sebaliknya khlayak akan laungkan "takebirrr x 10"!

Anonymous said...

Klu UMNU ada calon! Ini hari lantik, inihari gak aku isi borang ahli UMNU!

takpa la bomo oi. UMNO tak perlu orang bijak tak boleh diikut. bodoh tak boleh diajar. ko sokong je PR. sekurang-kurangnya dengan komen-komen ko boleh gak rakyat tau jenis macamana yang sokong PR

Anonymous said...

Jadi cekgu ke pensyarah ke, si Al-Juburi tu sama je.... last-last main bontot leleki juga. Cuma satu je aku terkejut, SEEKOR MUSANG UNGKA dah fedup tak reti nak balas hujah, akhirnya jadik BOMOH SIAL pulak...

Nak suruh dia ramal, satu ape ramalan dia pun tak boleh pakai....

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

A. Cikgu bahasa baku
B. Cikgu ekonomi
C. Cikgu pelawat/peliwat
D. kesemua diatas

BOB MALAYA said...

cikgu apa nie?anwar nak jadi cikgu?sungguh terharu.sedangkan diri pun tak btul...tilik muka kat cermin dulu

Anonymous said...

NAK DAPAT TIGA JUTA< KERJA SAMPAI UMUR SERATUS TAHUN BELUM TENTU BOLEH DAPAT

NAK DAPAT TIGA BILION> TUJUH KETURUNAN NGAJO>BELUM TENTU BOLEH DAPAT

Anonymous said...

apa2 pun .. Bila dah jadi cekgu... Berundur lah terus dari politik...semenjak manusia bernama anwar masuk dunia politik Malaysia...macam2 berlaku...habiskanlah sisa2 hidup bertaubat dan luangkanlah masa dengan Datin Seri dan anakcucu.. usaha2 nak jadi PM dari zaman Tun, Pak Lah...Najib..nampaknya semakin terkubur... Ingatlah Allah jatuhkan kita kerana nak kita kembali padaNya... Akhirat itu yang kekal... Bila Anwar bertaubat dan mengaku kesilapannya... pasti yang membencinya akan memaafkan kesalahannya..

Cikgu Mala said...

Biarkan yg suka hirup air kaki pemimpin jajor sorang diri...


korang tau sapa kan?


biarkan...

Anonymous said...

camana boleh jadi pensyarah kelas 3 lulusan sejarah melayu aje layak ke mengajor...mat sabu dropped out ITM pun nak mengajor subjek ape ye? Subjek baru teknik menjubo bini orang bole le dan di selia oleh Dr Bedul Amin heheheh padan sesangat tu hehehe

yogibear's season said...

Kerajaan Malaysian nyaris di tumbangkan oleh sepasang Ninja dan Ninjah bersenjatakan pedang samurai!

Sandiwara apa pulak ni..?

Oh... mungkin sbb Jib tk hafadz AlQuran lah nie....!

atau ..krn dok syok hirup air kaki pemimpin depa..?

Anonymous said...

cikkgu???

cikgu ajar anak murid liwatt blehh la kott....ekekeke

otai

Anonymous said...

Anwaroing back to teaching??

Pleaseeeeee!! If he does my main worry is our future generation will beome friend' wife banger, Prostitute banger and back door banger. in another words our next generation morals will be gone. Kaboossshh!! just lije him.

Bayangkan maknusia bermasaalah moral saperti Anwar mengajar anak2 kita.

Eeee serammmmm. Takoootttttt.

yogibear's season said...

Ninja dilaporkan telah meninggal akibat terkena satu das tembakan di peha... keadaan Ninjah yg juga terkena tembak polis di lengan belum diketahui...

Al Fatihah utk gemulah. Amin

Anonymous said...

Bomoh siam, aku yang bukan orang UMNO pun tak rela Anwar ni jadi PM Malaysia, nak jadi cikgu pun di larang sama sekali, kalau teringin juga jadi cikgu, pi lah ke negara yang lebih bebas dan yang lebih demokrasi, kata selalu bagi lecture di universiti di USA, cukup ke kelulusan tu, at least kena ada Ph.D kan, cermin dulu dulu, jangan perasan pandai belaka.

Anonymous said...

ada kah bomo siam org yg mulia

yogibear's season said...

Ralat,

ninja ditembak dilengan kiri manakala ninjah di peha kanan

Anonymous said...

Bomo Siam is harping on an islamic country aka sistem khalifah. Apa dia duk minta ciri ciri perdana menteri. Dia ada ?

Anonymous said...

Ap la bomo ni...tawula da xd modal nk gune....umnu jgak ko salahkan...brother nk tnye,abes kalo pakatan mmerintah( nauzubillah minx dijauhkan) sape nk jd pm?cer jawab..

Anonymous said...

Nmpk sgt riaknya.:-)

Anonymous said...

MULOT BOMOH SUNDALSIAM BAU BUSOK MCM TAIK!!

Anonymous said...

Kalo Allah da tetapkan sape pemerintah di dunieNya ni xkire la dy x hafas quran ke ap ke,bini anak branak xtutup aurat ke,xjd msalah sebab Allah ad rahsie knp dy jadikan TOK JIB sbg pm...xkan nak pertikaikan ketetapan Allah wahai bomo? Kalau mgkin berlaku ketidakadilan dlam pru,krajaan maseh jugak laksanakan tanggungjawab dyorang....;-)

Anonymous said...

WOII BOMOH PELACURSIAM!!

KAU JER LAH BERDEBAT DGN ANWAR!!

Anonymous said...

Oh! Tidakkkkkkkkkkkkk!!!

jgn biarkan anwar pi ngajor bebudak samada budak tadika, skolah rendah, menengah ataupun bdk univ.... abis la makin ramai la yg bengkok nanti... ya ampunnnnnnnnnn... minta selisih... kang tak pasal jadi mcm ketam ajar anak jalan lurus dia jalan ngiring...

Anonymous said...

Aku sokong kau Bomo..mmg aku sokong..Ciri2 yg kau cakpkan tu ada kat Abang nuar kau tu kalau dia jd PM..

1. Mampu jadik imam.
2. Hafas AlQuran!
3. Anak bini tutup aurat!
4. Anak menantu(bakal), tak kenal Interpol!
5. Fasih sekurang-kurangnya, 4 bahasa dunia!
6. Fasih mengira bulu cipap
7. Fasih membezakan lubang betina n lubang jantan
8. Fasih membelasah bini orang
9. Fasih songlap
10.Fasih menipu
11.Fasih menipu anak bini
12.Fasih menjadikan kau mcm BARUA

Anonymous said...

kesian tak faham pluralisme...buta hati

Anonymous said...

buku jingga panduan pembangkang...bukan al-quran.

Anonymous said...

Apa punya muslim..

Angan angan macam hindu...
Hindu bole laa pikir mcm nii..

Tak tau ke dek dia...
Kehidupan selepas mati .......

Anonymous said...

apahal kimaktu cakap nak jadi cikgu, apa ingat kerja cikguni tempat yang hinake, tempat simpan orang dah tak laku,aku heran betul masih ada cikgu yang sokong kimaktu, cakaplah nak jadi pelacurke, jadi babike,