Wednesday, July 4, 2012

AYUH SERTAI PROGRAM ISTIGHASAH AL-KUBRA.


12 comments:

Anonymous said...

...asik berpolitik je memanjang, ape kata sekali-sekala join benda2 mcmni.

...mohon petunjuk pada Allah SWT agar diselamatkan negara ini dari tangan2 durjana al-juburi dan sekutunya yg cuba merosakkan perpaduan dan ukhuwah sesama Islam hari demi hari.

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Pengumuman:

blog dinturtle telah diserang oleh yahudi titik asia -- komen takleh hantar?

Anonymous said...

Inilah adalah program yang baik.

perbanyakkan lagi program yang seumpama ini.

dan

Kurangkan ceramah politik yang berunsurkan fitnah, janji kosong, mengumpat dan yang sewaktu dengannya....

Jimmy Palekat

Anonymous said...

blog dinturtle telah diserang oleh yahudi titik asia -- komen takleh hantar?

July 4, 2012 10:20 AM


----------------------------------

ini tandanya puak2 ni dah tak boleh tahan dengan kebenaran demi kebenaran yang didedahkan oleh Bloger2 terbaik kita.

Bloger2 sekalian teruskan usaha demi Agama Bangsa dan Negara

Jimmy Palekat

Anonymous said...

Jimmy Palekat,

...program ni berlangsung di Shah Alam. berani ke tidak si kalid gereja datang kalau bertembung dgn hasan ali.

...x pernah di buat dlm sejarah pemimpin melayu islam dtg melawat kilang arak.

...tapi SI KALID GEREJA si pemnbasuh berak teresa cock & ronnie gangster sanggup buat.

-khak ptuih!~

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Korang ingat tak lagi pengikut PAS bising pasal kilang arak di Shah Alam dulu? Siap dorang letak gambar Tunku rasmi kilang arak tu dalam blog-blog dorang semua, kononnya nak tunjuk bahawa kerajaan ni tak Islam kerana luluskan kilang arak.

Bila Pak Menteri jelaskan arak tu untuk bukan Islam di negara ni, dorang tak pulak nak dengar tapi makin bising dorang meroyan. Maklumlah, benda macam tu kan boleh dorang politikkan.

Parti cap bulan ni berlakon kononnya doranglah paling maksum dan mengikut Islam. Dorang nak tunjuk yang dorang tu tak bertolak ansur dengan penjualan arak. Malah, dorang kalau boleh nak hapuskan terus arak ni. Berdosa katanya...

Tapi, itu janji dulu baii sebelum dorang dapat kuasa. Sekarang ni dah lain macam dah sebab walaupun dorang berjaya tawan negeri yang ada kilang arak tu, tak tutup-tutup kilang arak tu pun.

Yang gua pelik, alasan dorang kilang tu tak boleh tutup pasal kerajaan punya. Lagipun, kilang tu perlu untuk bukan Islam katanya. Inilah yang dipanggil "cakap macam keling". Lebih kurang macam dialog kuiz tu lah..,"saya putarrrrr lagii...wang besarrrr".

Baru ni Nik Aziz pulak nak tambah lesen jual arak di Kelantan. Alasan dia pun sama jugak.., orang bukan Islam nak minum tak cukup di Kelantan nun.

Korang cubalah fikir kejap, kalaulah Najib yang umumkan benda ni, mesti lunyai punya Najib kena kutuk dan kena maki hamun dengan pengikut-pengikut sakit mental PAS. Dorang akan usung besarrrr punya banner bawak pegi Tenang untuk kempen tolak BN.

Tapi bila Tok Gundu dorang yang cakap, so terpaksa redho lah. Kan dah telan Pil Wala'.. Gua berani gerenti.., kalau Tok Gundu suruh makan taik pun dorang semua ni akan makan punya baii.. Tok Gundu Pok Nik kan penjaga pintu syurga kerajaan langit..

Kalau korang nak tau.., inilah hikmah bila dorang tu kawan dengan DAP. Kalau dalam PAS tu Mursyidul am dia Nik Aziz, dalam DAP pulak ostad Ronnie yang jadi Mursyidul. Gua agaklah kann...mesti Ostad Ronnie yang suruh rakan sejawat dia di Kelantan tambah lesen arak.

Kalau kat Selangor tu, mamat komunis ni lah yang paling jaga bab arak. Hasan Ali pun tak boleh celen dia baii.. PAS Kelantan lagilah tak berani melawan. Tambah-tambah si Pok Nik.., mengecut telor dia bila tengok muka bengis Ostad Ronnie ni baii..

Korang semua patut ingat dalam kepala.., DAP bukannya memahami Islam bila kawan dengan PAS macam yang Pok Nik selalu kata tu. Sebenarnya, PAS yang dah mula berfikiran macam puak DAP.

Sekarang ni Nik Aziz tambah banyak lesen jual arak di Kelantan, besok-besok tambah pulak kandang babi mega di negeri tu. Lepas tu.., korang jangan terkejut kalau wujud Kelab malam HALAL bercirikan Islam Pok Nik yang diselenggarakan oleh PAS di serambi mekah. Janji mahsyukkk...

Semua tu akan jadi baii kalau DAP still picit telor Nik Aziz macam sekarang. Dan korang kena tau bahawa sekarang ni pun dah ada Beer yang diHALALkan oleh pengikut PAS dan Nik Aziz. DAP pun suka Beer ni tauu....

Korang tahu tak Beer apa? Jawapannya..... Take Beerrrrr!!! Hahahahaha..

MPP Online

Copy & Paste By
Jimmy Palekat

Anonymous said...

Dejavu Kilang Arak di Shah Alam


Jimmy Palekat

Anonymous said...

MPP Online,

KOMEN LU MEMANG TERBAEKKK LA BRO!

gua paling suka tang: "...Semua tu akan jadi baii kalau DAP still picit telor Nik Aziz macam sekarang"

...aku ingat juak2 depa ni memang suka picit memicit dan gentel menggentel telor satu sama lain lah...tu sebab memasing tunduk patuh taat pada si kulup2 DAP.

...next PRU kita tgk telkor sapa kena gentel, telor sapa kena picit, telor sapa kena rentap.

MESTI PUAK PAS HAMJADAH YG KENA SEMUANYA!hahahahaha

OI KALID BERANI LU DATANGLA ISTIGHSAH TU! CIBAI LU PENJILAT GEREJA!

-khak ptuih!~

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

gigilll pala lutut nik aziz tgk nie...

Anonymous said...

MPP online 4/7.
ye parti HAMPas, hukum Allah sanggup di pusing di gadai di lacur, inikan hukum dunia peduli apa kata guru songsang, kawe syaitonirojim bolih bolih jumpa bidadari nanti...muko sewel mana bidadari yang nok laye/

YB Raz said...

puak pas xnak pergi majlis begini sebab haram..haram kerana xde ceramah puji parti dan pemimpin pas dan tak boleh nak buat ceramah hina orang islam lain yang x setuju dengan dorang..

Anonymous said...

Ehhh..islam rupenye GAP ni?