Wednesday, July 4, 2012

SI PUTAR ALAM BERNAMA KAMAL HISHAM (BHG 4)



terbaik analisa bloger DET. untuk baca KLIK SINI.

9 comments:

Anonymous said...

Inilah yang dinamakan "Lawyer Buruk"


Muahhhahhhha

Jimmy Palekat

Anonymous said...

Makan sotong di pantai batu buruk,
Makan dengan kuah kari,
Budak ni memang loyer buruk mcm beruk,
Banyak membodek Anuwar Aljuburi...

paham maksud tuan puteri?


takbirrrrrr....

Anonymous said...

muka kaki songlap nihh...... nasib la lu mamatt.....

skett lg lu masuk sg buluh laaa, lehh jadi lawyer anwar di sg buluhh...hahaha

otai
subang

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

Khalid nak jual tanah UNISEL 500 ekar tampung 1000 orang pelajar

so nak tampung satu pelajar kena gadai lebih kurang 2 ekar tanah untuk satu orang pelajar.

Mari kita buat Matematik PMR

Keluasan Selangor = 7956 KM²

1KM² = 247 ekar

Pelajar IPT Selangor 2008 = 39,356

Soalan:

Berapa Banyakkah Tanah yang perlu digadai oleh kerajaan Selangor untuk memberikan pelajaran percuma Mengiku teori Mr Khalid bagi tempoh 10 tahun

A. 787 120 (ni le ko jawapannya)
B. Gadaikan je si Khalid ni
C. Jualkan je seluruh tanah S'gor
C. Lu pikir la sendiri

Tukang Komen said...

Lawyer bukan jenis makhlok bijak sangat. Bila kena tuduh dia ambil lawyer untuk bela diri. Kalau bijak belalah diri sendiri. Tupasal Majlis Peguam macam sampah je.

YB Raz said...

loya tekak aku tengok muka orang tua ni..penipu je lebih..

Anonymous said...

betul kata Muamar ghadafi dahulu, manusia paling bagus dan paling hina adalah peguam. .paling bijak pun dia, paling bodoh pun dialah, bayangkan dlm satu kes contohnya, sah benar dia yg buat tapi dtg sorang lawyer kata gini lawan lawyer sorang lg kata gini, org salah lepas yg tak bersalah kena jel

Hisham ni salah satu contoh lawyer taik palat, dah ambik duit orang juta2 dia lari pegi Dubai, kemudian menyalak kata macam, kalau benar tak salah napa takut? awak tu konon peguam lawanlah dlm mahkamah,
hanya org salah lari nyorok mcm anwar lari masuk kedutaan Turki!

Kesultanan Johor said...

Ni macam prop Prof Klon dalam cerita Cicakman je. Maybe idea US la ni.