Wednesday, July 4, 2012

PAKATAN SELANGOR KONSISTEN MENIPU RAKYAT.


17 comments:

Anonymous said...

...kepala hotak kau lah kalid gagap!

...negeri aku dibawah pemerintahan kau ni asik pelingkup dikerjakan ko dan suku sakat...yang paling untung si DAP. PAS jadi lembu.

hamjadah lu kalid!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

PEMUDA PROFESIONAL CSL HARUS SEDAR HAKIKAT INI:

WANG KELUAR MUDAH DIBUKTIKAN BERLAKU TETAPI MEMBUKTIKAN PENYELEWENGAN TIDAK SEMUDAH MEMBUKTIKAN WANG KELUAR

ANALOGI TERBAIK DI SINI IALAH ANTARA PENETRASI DAN EJAKULASI. PENETRASI BOLEH BERLAKU TETAPI EJAKULASI SUKAR DIBUKTIKAN BERLAKU.

HARAP-HARAP PEMUDA PROFESIONAL JANGAN HANYA PERGI PADA TAHAP MEMBUKTIKAN PENETRASI TETAPI KALAU BOLEH EJAKULASI JUGA.

BOLEHKAN PRO?

Anonymous said...

pembakngang bukan saja bijak mengeluarkan fulus rakyat bahkan lebih bijak dari itu ialah menyembunyikan jejak-jejak tanpa tapak.

kalau 3 bilion boleh lesap tanpa kesan lebih puluhan tahun, inikan pula dengan adanya bantuan silap mata dapig 1 bilion sekadar kacang aje, Yoep.

Anonymous said...

contoh kebijakan pemimpin pembakngang:

bila nampak penentang datang meluru dan kerana tahu ada hamba dungus di sekelilingnya maka menjeritlah ia: "tolong! tolong!"

bila si hamba dungus tadi dengar ada jeritan, tanpa berfikir panjang lalu ditangkapnya si penentang tadi.

nah, kini pemimpin pembakngan tersenyum lebar kerana ada pihak boleh diperkakaskan dalam misi menjadikan pulau mutiara bebas penentang

dalam konteks isu di atas, kalau tidak sedar adanya taktik dan apabila taktik sama juga digunakan untuk menyembunyikan penyelewengan bawah karpet maka tersembunyilah ia dari pengetahuan umum

pemerhati

Anonymous said...

kalau 3 bilion dia boleh lesapkan inikan pula 1 bilion kacang ma kan dia punaisihat ekonomi selangor.

Anonymous said...

tah mana kertas putih....kertas kuning pun tak nampak....yg jelas kelihatan dlm helaian kertas khabar hanya penyangak...penyamun!

Anonymous said...

lakyat tak boleh halap media partisan (macam meloyakini) untuk cium bau-bau hapak. media sebegini selalunya tidak menganggap bau hapak yang datang dari mulut GapGap sebagai meloyakan sebaliknya satu aroma yang menyegarkan.

apakah parti lawan perlu salahkan meloyakini kerana memiliki deria bau sedemikian rupa? jawapannya adalah tak perlu, kerana anosmia itulah yang bakal jadi 'sokongan bawa rebah'

LAKYAT MALHAEN

Anonymous said...

Khalid nak jual tanah UNISEL 500 ekar tampung 1000 orang pelajar

so nak tampung satu pelajar kena gadai lebih kurang 2 ekar tanah untuk satu orang pelajar.

Mari kita buat Matematik PMR

Keluasan Selangor = 7956 KM²

1KM² = 247 ekar

Pelajar IPT Selangor 2008 = 39,356

Soalan:

Berapa Banyakkah Tanah yang perlu digadai oleh kerajaan Selangor untuk memberikan pelajaran percuma Mengiku teori Mr Khalid bagi tempoh 10 tahun

A. 787 120 (ni le ko jawapannya)
B. Gadaikan je si Khalid ni
C. Jualkan je seluruh tanah S'gor
C. Lu pikir la sendiri

Jimmy Palekat

Anonymous said...

gila le jimmy palekat ...ko punya komen buat aku ketawa ....lawak...khalid jual pun tak lakuu..

Karl said...

GAP,

Nampak sangat korupsi dalam pemerintahan yang dahsyat skang ni di Malaysia. Betapa teruknya mentaliti penjawat2 awam ni punya korup, tak tau nak cakap la. Melolong2 nak naik gaji tiap2 tahun, nak bonus bagai, tapi bersepah gunting dalam lipatan, melambak yang korup. Melambak2 yang harga diri boleh dibeli oleh puak2 harbi dengan harga murah, dengan janji jawatan.

Yang bagus tu, sendiri korup, tuduh orang lain korup.

Aku simpati dengan top level government Malaysia ni, seperti DS Najib, TS Muhyiddin dsb. Penat buat program macam2, yang dok tikam diorang adalah penjawat2 awam yang mentekedarah duit rakyat tiap2 bulan dalam bentuk gaji tapi kerja tak perform. Sial tul la.

Anonymous said...

PAS membahayakan Akidah.. PKR membahayakan Nafsu Syahwat.

Anonymous said...

DAP membahayakan Negara

Anonymous said...

PAS membahayakan Akidah

PKR membahayakan Nafsu

DAP membahayakan Negara.

Jgn mengundi PAKATAN RAKYAT.

anti bohmau said...

GAP,

waaaahhh!! 2 tahun kertas putih berlegar2 tanpa kesudahan!! rm54juta ilang di awang-awangan!!! tp tak jadi masalah krn duit 1billion ilang pun tak jadi kudis kpd kerajaan pr selangor!

karl,

ko tengok di skolah2 sudahlaa... cikgu2 yg menyokong pr kebanyakkannya cukup bijak bercakap soal integriti la, akauntabiliti la, itlah inilah tp set dia la yg ramai skali kaki ponteng mengajar... kalu berbual hal politik di kantin berdegar2, siap bodo2kan penyokong kerajaan. kita yg dengar ni diam je sbb dah masak dgn attitude hamla tu. anakmurid melilau luar kelaspun dia tak sedar!! hamla punya pencacai pr.!!

warisan tmk said...

Khalid Ibrahim adalah salah seorang dari anak murid Anwar Ibrahim, BAPA CORRUPTION MALAYSIA.

Kata pepatah Melayu, 'Bapa kencing berdiri, anak kencing berlari..."

Dalam rakyat Malaysia menunggu apakah tindakan yang akan diambil oleh MACC, kita dihidangkan pula kisah BAILOUT Talam Corporation oleh Khalid dan konco-konconya.

Dari pemerhatian aku, Khalid Ibrahim ni bukan le cerdik sangat. Tetapi disebabkan oleh dasar-dasar seperti DEB, dia telah berpeluang untuk menerajui PNB. Tetapi, part PKR yang disokongnya menawarkan kepada pengundi Cina untuk hapuskan DEB...Jadi Khalid ni memang 'kacang lupakan kulit'.

Bagi aku, kisah BAILOUT TALAM ini adalah ujian terbesar setakat ini yang perlu diharungi oleh Khalid. Ia juga ujian tambahan untuk Anwar selaku PENASIHAT EKONOMI Negeri Selangor. Ini adalah kisah TIKUS MEMBAIKI LABU.

Anonymous said...

Hamla punya TALAM!!!!. duit deposit rumah aku yang tak jadi nak buat tu... ,bila nak pulangkan!!!!!